abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31310691
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 16:34 schreef methodmich het volgende:
Ja, hij heeft een klein foutje gemaakt. 20 tot 30 %, da's een mooi bedrag voor Peruviaanse begrippen denk ik. Voor ons ook al wel.
Als hij 3 ton per jaar verdient is 20% 60.000 per jaar. Mwah best redelijk bedrag in peru
pi_33219569
Nog een keer up: hulde voor de beste spits van de Nederlandse Eredivisie van het moment!
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_33219592
quote:
Op maandag 19 december 2005 16:43 schreef Dylan Dog het volgende:
Nog een keer up: hulde voor de beste spits van de Nederlandse Eredivisie van het moment!
Misschien moet hij eens wat minder duikelen
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_33219748
quote:
Op maandag 19 december 2005 16:44 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Misschien moet hij eens wat minder duikelen
Goed dat jij het nogmaals aanhaalt!

Wat een vrouw!
spits!
pi_33219770
quote:
Op maandag 19 december 2005 16:49 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

[afbeelding]
Een Farfannetje
pi_33219803
Met afstand de beste speler op de Nederlandse velden.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_33219815
quote:
Op maandag 19 december 2005 16:50 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Een Farfannetje
Hij is fijn!
Wat een vrouw!
spits!
pi_33219852
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 16:34 schreef methodmich het volgende:
Ja, hij heeft een klein foutje gemaakt. 20 tot 30 %, da's een mooi bedrag voor Peruviaanse begrippen denk ik. Voor ons ook al wel.
Inmiddels heeft hij geloof ik geaccepteerd dat het zijn kind was. Een test heeft dat ook uitgewezen. ¤ 60.000,00 is absurd voor Peruaanse begrippen. Absoluut nergens op gebaseerd. Het is natuurlijk wel de verantwoordelijkheid van Farfán, maar dit raakt echt kant noch wal. 5% van dat bedrag zou meer dan genoeg zijn.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  maandag 19 december 2005 @ 16:58:35 #109
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_33219963
quote:
Op maandag 19 december 2005 16:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Met afstand de beste speler duikelaar op de Nederlandse velden.
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_33219981
quote:
Op maandag 19 december 2005 16:58 schreef HomerJ het volgende:

[..]

Farfan is een potentiële wereldtopper.
pi_33220301
Daarom is het nog wel een duikelaar
pi_33220306
quote:
Op maandag 19 december 2005 16:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Farfan is een potentiële wereldtopper.
Inderdaad, geweldige speler
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_33220341
quote:
Op maandag 19 december 2005 16:49 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

[afbeelding]
Pakte geniepige Urby hem toch mooi bij zijn shirt !
pi_33220354
Boeiend dat het een duikelaar is.
pi_33223516
Hij wordt steeds beter, maar de beste op de Hollandse velden vind ik hem nog niet.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_33223537
quote:
Op maandag 19 december 2005 19:44 schreef methodmich het volgende:
Hij wordt steeds beter, maar de beste op de Hollandse velden vind ik hem nog niet.
Wie dan wel?
pi_33223551
Ik vind hem een van de beste spelers op de Hollandse velden.
That's all folks!
pi_33223891
quote:
Op maandag 19 december 2005 19:44 schreef Radegast het volgende:

[..]

Wie dan wel?
Cocu ?
pi_33224022
quote:
Op maandag 19 december 2005 19:56 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Cocu ?
Okee, kan ik inkomen.
pi_33224251
Dat soort mannen ja. Koné, Kalou, Sneijder ook.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 19 december 2005 @ 20:26:33 #121
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_33224638
Ik weet niet, ik vind hem wel veel slimmer en sluwer als spits dan die je nu noemt. En hij heeft ook al bewezen mee te kunnen op CL niveau.
pi_33225254
quote:
Op maandag 19 december 2005 20:10 schreef methodmich het volgende:

Farfan is een klasse beter
pi_33225804
The man is on fire
pi_33225954
Dat ze hem dan maar niet te snel blussen

pi_33227942
Zou 'ie na het seizoen weg zijn?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_33229991
quote:
Op maandag 19 december 2005 21:51 schreef Suijk het volgende:
Zou 'ie na het seizoen weg zijn?
Die kans lijkt me even groot als de kans dat Cocu stopt na dit seizoen. Farfán gaat denk ik voor meer geld weg dan Robben. Alhoewel... ik vrees dat er 1 of andere nare clausule in z'n contract is verwerkt, maar daar ben ik niet van op de hoogte verder. Zonder clausule zie ik hem voor een bedrag van boven de 20 miljoen vertrekken.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_33230149
Hij lijkt me trouwens erg goed te renderen in Spanje. Meer dan 20 miljoen? Tussen de 10 en 15 lijkt me meer realistisch. Maarja, het is maar wat de gek er voor geeft. Ik zou hem nog wel even in NL willen zien ballen.
Klik dan als je durft
pi_33230268
Ik kan goed begrijpen dat je hem tussen de 10 en 15 schat, maar hij heeft een bepaald inzicht waar Kalou en Koné niet aan kunnen tippen. Een hééééle slimme speler die inderdaad uitstekend zou renderen in Spanje (en eventueel Italië). Maar als je nagaat dat er voor Drogba al meer dan 30 miljoen is neergeteld... dan zou het me niet verbazen als een clausuleloze Farfán voor meer dan 20 miljoen over de toonbank gaat Al is 15 miljoen natuurlijk al geweldig voor een speler die PSV slechts 1,5 miljoen kostte.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_33230272
20 miljoen?! Voor een speler uit de Nederlandse competitie?
  maandag 19 december 2005 @ 23:06:41 #130
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_33231258
Nadeel voor de buitelandse competities is nog dat hij de Peruaanse nationaliteit heeft.
pi_33231402
quote:
Op maandag 19 december 2005 23:06 schreef Kang-He het volgende:
Nadeel voor de buitelandse competities is nog dat hij de Peruaanse nationaliteit heeft.
Genoeg interlands..
  maandag 19 december 2005 @ 23:12:15 #132
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_33231490
Tel je alsnog wel als buitenlander in de Spaanse en Italiaanse competitie.
pi_33233900
Hij schijnt een clausule te hebben.

Zeker nadat Westerhof zei dat niemand nog een clausule had...
Wat een vrouw!
spits!
pi_33233940
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 00:22 schreef Dylan Dog het volgende:
Hij schijnt een clausule te hebben.

Zeker nadat Westerhof zei dat niemand nog een clausule had...
Als ik het niet dacht.. Dan zal ie wel voor 10 miljoen weg mogen
  dinsdag 20 december 2005 @ 01:22:16 #135
131526 ericajax
LACHEN HOOR.
pi_33235177
mag ik hiereven kotsen ik dacht dat machlas en kezman erg waren met schwalbes, maar deze speler maargeod, hopelijk gaat het hem tegenwerken, dat als hij een keer volop word geraakt en zowat zn benen breekt dat de scheids gewoon zegt doorspelen, zal hem leren
10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
pi_33235824
Persoonlijk vind ik farfan een goede speler, maar vind het absoluut niet de beste speler op de Nederlandse velden. Is ondere andere in de combinatie en in de afronding nog lang niet zo ver als een topper is, maar goed hij is dan ook nog jong. Vind hem verder ook geen genot om naar te kijken, hij heeft geen mooie stijl of mooie passeerbewegingen. Scoort ook te weinig.
Farfanfans niet getreurd, wat nog niet is kan nog komen.
pi_33237081
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 01:22 schreef ericajax het volgende:
mag ik hiereven kotsen ik dacht dat machlas en kezman erg waren met schwalbes, maar deze speler maargeod, hopelijk gaat het hem tegenwerken, dat als hij een keer volop word geraakt en zowat zn benen breekt dat de scheids gewoon zegt doorspelen, zal hem leren
Hey, een frusti-Ajacied! Hoe is het jongen, was meneer Farfán lelijk tegen je ploegje? Och gut och gut...
Wat een vrouw!
spits!
pi_33239136
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 08:39 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Hey, een frusti-Ajacied! Hoe is het jongen, was meneer Farfán lelijk tegen je ploegje? Och gut och gut...
Hij heeft natuurlijk wel gelijk. Had hij tegen feyenoord trouwens zijn gewoonte in stand gehouden, dan hadden jullie daar wel een punt kunnen pakken....
pi_33241630
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 10:57 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Hij heeft natuurlijk wel gelijk. Had hij tegen feyenoord trouwens zijn gewoonte in stand gehouden, dan hadden jullie daar wel een punt kunnen pakken....
Hij zou gelijk hebben als ie niks zou kunnen en alleen maar zou vallen. Dat die de schwalbe maakt, is gebeurd, maar om nu alleen maar in die bewoordingen en verder geen argumenten te komen, tsja. Echt serieus nemen kan ik je dan niet.
Wat een vrouw!
spits!
pi_33242247
quote:
Op maandag 19 december 2005 22:42 schreef cultheld het volgende:
Ik kan goed begrijpen dat je hem tussen de 10 en 15 schat, maar hij heeft een bepaald inzicht waar Kalou en Koné niet aan kunnen tippen. Een hééééle slimme speler die inderdaad uitstekend zou renderen in Spanje (en eventueel Italië). Maar als je nagaat dat er voor Drogba al meer dan 30 miljoen is neergeteld... dan zou het me niet verbazen als een clausuleloze Farfán voor meer dan 20 miljoen over de toonbank gaat Al is 15 miljoen natuurlijk al geweldig voor een speler die PSV slechts 1,5 miljoen kostte.
Farfan is een goede speler ja, maar 30 miljoen euro zal er naar mijn inziens nooit betaald worden voor een speler van een Nederlandse club.

Heeft Farfan trouwens echt maar 1,5 miljoen gekocht? Dat hebben ze niet slecht gedaan dan bij PSV.
pi_33242315
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 12:58 schreef mr_cucumber het volgende:

[..]

Farfan is een goede speler ja, maar 30 miljoen euro zal er naar mijn inziens nooit betaald worden voor een speler van een Nederlandse club.

Heeft Farfan trouwens echt maar 1,5 miljoen gekocht? Dat hebben ze niet slecht gedaan dan bij PSV.
Farfán heeft inderdaad maar 1,5 miljoen gekost.
pi_33245674
1.5 miljoen dollar zelfs.
pi_33246393
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 12:34 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Hij zou gelijk hebben als ie niks zou kunnen en alleen maar zou vallen. Dat die de schwalbe maakt, is gebeurd, maar om nu alleen maar in die bewoordingen en verder geen argumenten te komen, tsja. Echt serieus nemen kan ik je dan niet.
Dat hij meer kan dan alleen maar schawalbe's maken maakt het in mijn ogen juist des te triester.
  dinsdag 20 december 2005 @ 15:41:56 #144
131526 ericajax
LACHEN HOOR.
pi_33246511
kzeg nergens dat hij niet kan voetballen... ik erger me er alleen kapot aan dat vallen, dan boeit ut me niet of hij ook nog kan voetballen, want hij verziekt ut voetbal tog al met zn duikjes
10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
pi_33247197
Een schwalbe hoort bij het voetbal. Live with it.
Wat een vrouw!
spits!
pi_33251494
Geloof 18 miljoen euro zou die clausule zijn.
pi_33254125
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 16:06 schreef Dylan Dog het volgende:
Precies. Niet moeilijk over doen.
www.thuisuiteten.nl
pi_33254344
18 miljoen vind ik al een aardig bedragje
pi_33260050
Ja dat bedrag al een paar keer meegekregen.
pi_33260552
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 15:41 schreef ericajax het volgende:
kzeg nergens dat hij niet kan voetballen... ik erger me er alleen kapot aan dat vallen, dan boeit ut me niet of hij ook nog kan voetballen, want hij verziekt ut voetbal tog al met zn duikjes
Nostalgisch gelul.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 20 december 2005 @ 22:52:23 #151
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_33260792
quote:
Op maandag 19 december 2005 16:43 schreef Dylan Dog het volgende:
pi_33265692
quote:
Op maandag 19 december 2005 20:10 schreef methodmich het volgende:
Sneijder niet. Kalou is ook een stuk wisselvalliger dan Farfan. Koné doet het goed, maar ik vind hem zeker niet beter dan Farfan.
pi_33267856
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 16:06 schreef Dylan Dog het volgende:
Dat is de grootste onzin die ik de laatste maanden iemand op dit forum heb zien uitkramen....
pi_33267865

[ Bericht 100% gewijzigd door aldostuta op 21-12-2005 10:33:40 ]
pi_33267896
quote:
Op woensdag 21 december 2005 10:33 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Dat is de grootste onzin die ik de laatste maanden iemand op dit forum heb zien uitkramen....
Dat vind jij. Ik heb die discussie al meerdere malen gevoerd en doe het niet nogmaals.
Wat een vrouw!
spits!
pi_33268001
quote:
Op woensdag 21 december 2005 10:34 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Dat vind jij. Ik heb die discussie al meerdere malen gevoerd en doe het niet nogmaals.
Grote kans dat 1 van die discussies met mij was... ik hen je nog niet kunnen overtuigen blijkbaar
pi_33268207
Kan wel ja...

Maar goed: ik ben van mening dat een schwalbe erbij hoort, maar dat je ook de consequenties moet dragen als het mislukt. Is het 0-0 met 10 minuten te spelen en je 'versiert' een pingel door een schwalbe, dan mag dat van mij. Doorziet de scheids het en krijg je geel, so be it.

Maar ik kan me ook best voorstellen dat jij er tegen bent hoor, het is gewoon erg triviaal.
Wat een vrouw!
spits!
pi_33275637
Ben het met DD eens hoor, ook bedrog is een factor van het spel.
www.thuisuiteten.nl
pi_33276688
quote:
Op woensdag 21 december 2005 15:11 schreef methodmich het volgende:
Ben het met DD eens hoor, ook bedrog is een factor van het spel.
En dat zou het dus nooit mogen zijn......
pi_33277401
quote:
Op woensdag 21 december 2005 15:45 schreef aldostuta het volgende:

[..]

En dat zou het dus nooit mogen zijn......
Dat is natuurlijk idealistische bullshit, aangezien het niet uit te bannen is. Dat geldt zowel voor het leven als voor voetbal. Ik sluit me aan bij de mening dat bedrog evenals de vaak bijbehorende scheidsrechterlijke dwalingen een factor van het spel is, wat niet uitsluit dat ik een hekel heb aan spelers die een schwalbe maken tegen mijn favoriete club. Als een speler van Ajax het zou doen en het zou ons de overwinning opleveren dan zou ik daar wel blij mee zijn, zo hypocriet ben ik dan weer wel.
pi_33278100
Ben overigens wel tegen het bewust aannaaien van een kaart door een speler, door erom te vragen. Het maken van de schwalbe dient dus voor de pingel, niet voor de kaart.

Het maken van een 'Maradoniaanse' goal zou van mij ook mogen als je er mee wegkomt. Neemt niet weg dat ik ervan zou balen als het tegen PSV zou gebeuren, maar dat terzijde.
Wat een vrouw!
spits!
pi_33281112
quote:
Op woensdag 21 december 2005 16:05 schreef El_Bassie het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk idealistische bullshit, aangezien het niet uit te bannen is. Dat geldt zowel voor het leven als voor voetbal. Ik sluit me aan bij de mening dat bedrog evenals de vaak bijbehorende scheidsrechterlijke dwalingen een factor van het spel is, wat niet uitsluit dat ik een hekel heb aan spelers die een schwalbe maken tegen mijn favoriete club. Als een speler van Ajax het zou doen en het zou ons de overwinning opleveren dan zou ik daar wel blij mee zijn, zo hypocriet ben ik dan weer wel.
Schwalbe's zijn simpel uit te bannen hoor. Met camerabeelden en flink afstraffen kom je een heel eind. Dus welk deel nou idealistische bullshit is?
pi_33281158
quote:
Op woensdag 21 december 2005 16:25 schreef Dylan Dog het volgende:
Ben overigens wel tegen het bewust aannaaien van een kaart door een speler, door erom te vragen. Het maken van de schwalbe dient dus voor de pingel, niet voor de kaart.
In het ene geval naai je iemand een kaart aan, in het andere geval naai je hem met een onterechte goal. Zie niet ion waarom daartussen nou verschil zou moeten zijn.
pi_33281226
quote:
Op woensdag 21 december 2005 17:51 schreef aldostuta het volgende:

[..]

In het ene geval naai je iemand een kaart aan, in het andere geval naai je hem met een onterechte goal. Zie niet ion waarom daartussen nou verschil zou moeten zijn.
Een gele kaart is het niet waard om iemand voor te naaien, een goal wel. Bovendien naai je met een kaart iemand persoonlijk, met een onterechte penalty wel. Nogal verschillen.
pi_33281237
quote:
Op woensdag 21 december 2005 17:54 schreef El_Bassie het volgende:

[..]

Een gele kaart is het niet waard om iemand voor te naaien, een goal wel. Bovendien naai je met een kaart iemand persoonlijk, met een onterechte penalty wel. Nogal verschillen.
In beide gevallen matennaaierij. Beiden dus uitbannen.
  woensdag 21 december 2005 @ 17:58:33 #166
80382 manny
30 is best veel
pi_33281337
schwalbes
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_33284203
quote:

Het maken van een 'Maradoniaanse' goal zou van mij ook mogen als je er mee wegkomt. Neemt niet weg dat ik ervan zou balen als het tegen PSV zou gebeuren, maar dat terzijde.
Ook weer mee eens, daar zit een verschil in.
www.thuisuiteten.nl
pi_33432438
Saiilant verhaaltje:

(Bron: PSVStats.nl)

Jefferson Farfán is bij PSV bezig aan een even bizarre als imponerende reeks.

In wedstrijden waarin de Peruviaanse aanvaller weet te scoren, heeft PSV nog nooit een nederlaag geleden, zo blijkt uit de statistieken.

Farfán scoorde sinds zijn komst naar Eindhoven in 2004 in 17 officiële wedstrijden van PSV. Dat leverde de ploeg van trainer Guus Hiddink 15 zeges en twee gelijke spelen op.

Bekijk hier de reeks
Wat een vrouw!
spits!
pi_33432789
het gaat me wat ver om een direct verband te trekken, maar grappig is het zeker.

volgens mij heeft het eigenlijk meer te maken met dat wanneer PSV verliest ze over het algemeen uberhaupt niet scoren. de laatste verliespartij met doelpunt is, uit mn hoofd, tegen panathinaikos.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_33434292
Inderdaad, dat is niet zo opmerkelijk. PSV wint natuurlijk sowieso de meerderheid van z'n wedstrijden en al helemaal als er gescoord wordt.
Vorig jaar was er op een gegeven moment zo'n zelfde verhaal over Vennegoor. Of nee, dat ging over wedstrijden waarin die opgesteld stond, dus dat was nog wel een beetje bijzonder.
pi_33461160
quote:

Mee eens. Ik zie graag dat spelers alles doen om te winnen. Desnoods door schwalbes, tijdrekken of schoppen.
pi_33462001
quote:
Op woensdag 28 december 2005 03:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Mee eens. Ik zie graag dat spelers alles doen om te winnen. Desnoods door schwalbes, tijdrekken of schoppen.
UIemand bewust schoppen nee, maar non-fysieke middelen als schwalbes en tijdrekken horen erbij. Maar goed, dan ook niet piepen als je bestraft wordt.
Wat een vrouw!
spits!
pi_33473862
Hoe dan ook heeft Farfán er al 10 inliggen in de eredivisie en dat is best knap. Lukte hem vorig seizoen in een heel jaar niet eens.
www.thuisuiteten.nl
pi_33474153
Grappig van die stats.

Iets dergelijks kan je ook stellen voor wedstrijden waar John de Jong aan meedeed
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_33474208
quote:
Op woensdag 28 december 2005 16:31 schreef methodmich het volgende:
Hoe dan ook heeft Farfán er al 10 inliggen in de eredivisie en dat is best knap. Lukte hem vorig seizoen in een heel jaar niet eens.
Ik wist wel dat ie 't in zich heeft. Het verschil ten opzichte van vorig jaar zit hem er in dat ie 15 kilo is aangekomen dankzij een speciaal dieet en veel krachttraining. In Peru scoorde hij trouwens aan de lopende band en in de toekomst zie ik hem dat bij een andere mondiale topclub dan PSV ook doen.
pi_33495772
quote:
Op woensdag 28 december 2005 08:34 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

UIemand bewust schoppen nee, maar non-fysieke middelen als schwalbes en tijdrekken horen erbij. Maar goed, dan ook niet piepen als je bestraft wordt.
Iemand schoppen moet ook kunnen, mits het niet gebeurt om iemand echt langdurig te blesseren. Maar gewoon wat nuttige overtredingen moet kunnen.
pi_33495777
quote:
Op woensdag 28 december 2005 16:42 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik wist wel dat ie 't in zich heeft. Het verschil ten opzichte van vorig jaar zit hem er in dat ie 15 kilo is aangekomen dankzij een speciaal dieet en veel krachttraining. In Peru scoorde hij trouwens aan de lopende band en in de toekomst zie ik hem dat bij een andere mondiale topclub dan PSV ook doen.
2001 Alianza Lima 1 0
2002 Alianza Lima 24 2
2003 Alianza Lima 33 12
2004 Alianza Lima 19 14

Hij lijkt het nu beter dan ooit te gaan doen. Hij heeft zich ook wel stormachtig ontwikkeld. Farfan wordt 100% zeker een wereldtopper. Na dit seizoen is hij weg bij PSV en speelt hij bij een Europese topclub de sterren van de hemel.
  Trouwste user 2022 woensdag 8 februari 2006 @ 22:48:24 #178
7889 tong80
Spleenheup
pi_34883805
Raar dat PSVers dit topic niet omhoog kicken.Is er weer een Ajacied nodig om talent te herkennen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_34883911
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 22:48 schreef tong80 het volgende:
Raar dat PSVers dit topic niet omhoog kicken.Is er weer een Ajacied nodig om talent te herkennen.

Jij bent te snel Tong

Maar ja, als hij zo door blijft spelen is hij zo weg. Wel jammer, want ik wil eigenlijk nog wel een paar seizoenen genieten van hem.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_34885621
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 22:48 schreef tong80 het volgende:

Het topic is geopend door een kenner toen jullie ajacieden nog zaten te kwijlen over het geweldige talent van Aborah, Heitinga en andere wereldsterren...
Wat een vrouw!
spits!
pi_34885807
Sinds wanneer heet ik Dylan Dog?
pi_34890885
Wat is 'ie goed...
Klik dan als je durft
pi_34910419
Het is een hond, maar hij is wel één van de belangrijkste spelers van PSV dit seizoen met al die goals.
www.thuisuiteten.nl
pi_34910767
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 19:19 schreef methodmich het volgende:
Het is een hond, maar hij is wel één van de belangrijkste spelers van PSV dit seizoen met al die goals.
Dat was ie vorig seizoen ook al, toen bereidde hij voor Door de goede vorm van Park aan het einde van het seizoen, raakte Farfán onderbelicht.
pi_34910800
Snel verkopen komende zomer.
pi_34914282
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 19:29 schreef Radegast het volgende:
Snel verkopen komende zomer.
Ja, maar hij gaat voor 10 miljoen dollar de deur uit
pi_34915776
Hij behoort tot de beteren op de Nederlandse velden, een geweldenaar kun je hem wel noemen. Handig, snel en doeltreffend, wat wil je nog meer.
That's all folks!
  donderdag 9 februari 2006 @ 21:50:14 #188
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_34916415
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 19:19 schreef methodmich het volgende:
Het is een hond,
Die mag je even uitleggen, ik vind dat nogal negatief klinken.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_34918255
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 21:50 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Als ie nou vogeltje had gezegd ...
pi_34920047
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 21:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij behoort tot de beteren op de Nederlandse velden, een geweldenaar kun je hem wel noemen. Handig, snel en doeltreffend, wat wil je nog meer.
Hij is beter en completer dan Huntelaar, Kalou, Koné, Kuijt en Arveladze. Bij een club als Chelsea zou hij gewoon in de basis staan bijvoorbeeld. Hij is snel, fysiek superieur, explosief, heeft aan een halve kans genoeg, een fenomenale traptechniek en kan nog meeverdedigen ook. Wat wil je nog meer?
pi_34920245
Daar gaat PSV weer goud aan verdienen
pi_34920784
Helaas staat er een gelimiteerde transfersom in z'n contract.
That's all folks!
pi_34920869
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 23:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Inderdaad. Ongelooflijk
pi_34923597
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 23:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Alweer?
pi_34945396
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 21:50 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Een zeikerd, valt veel enzovoort. Dan ben je een hond. Maar dat maakt verder niet uit, het is een goede voetballer.
www.thuisuiteten.nl
pi_34945486
Met goeie schwalbes heb je toch nooit een probleem gehad?
That's all folks!
pi_34946911
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 19:12 schreef methodmich het volgende:

[..]

Een zeikerd, valt veel enzovoort. Dan ben je een hond. Maar dat maakt verder niet uit, het is een goede voetballer.
Zoals Pienaar bedoel je?
pi_34947336
Wat is die gelimiteerde transfersom dan?

Verder natuurlijk een uitstekende speler.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_34947377
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 19:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Met goeie schwalbes heb je toch nooit een probleem gehad?
Nee, maar dit zijn doorgaans hele slechte.
www.thuisuiteten.nl
pi_34949245
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 20:12 schreef zjroentje het volgende:
Wat is die gelimiteerde transfersom dan?

Verder natuurlijk een uitstekende speler.
10 miljoen dollar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')