Als hij 3 ton per jaar verdient is 20% 60.000 per jaar. Mwah best redelijk bedrag in peruquote:Op zondag 9 oktober 2005 16:34 schreef methodmich het volgende:
Ja, hij heeft een klein foutje gemaakt. 20 tot 30 %, da's een mooi bedrag voor Peruviaanse begrippen denk ik. Voor ons ook al wel.
Misschien moet hij eens wat minder duikelenquote:Op maandag 19 december 2005 16:43 schreef Dylan Dog het volgende:
Nog een keer up: hulde voor de beste spits van de Nederlandse Eredivisie van het moment!
Goed dat jij het nogmaals aanhaalt!quote:Op maandag 19 december 2005 16:44 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Misschien moet hij eens wat minder duikelen
Een Farfannetjequote:Op maandag 19 december 2005 16:49 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Goed dat jij het nogmaals aanhaalt!
[afbeelding]
Inmiddels heeft hij geloof ik geaccepteerd dat het zijn kind was. Een test heeft dat ook uitgewezen. ¤ 60.000,00 is absurd voor Peruaanse begrippen. Absoluut nergens op gebaseerd. Het is natuurlijk wel de verantwoordelijkheid van Farfán, maar dit raakt echt kant noch wal. 5% van dat bedrag zou meer dan genoeg zijn.quote:Op zondag 9 oktober 2005 16:34 schreef methodmich het volgende:
Ja, hij heeft een klein foutje gemaakt. 20 tot 30 %, da's een mooi bedrag voor Peruviaanse begrippen denk ik. Voor ons ook al wel.
quote:Op maandag 19 december 2005 16:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Met afstand de beste speler duikelaar op de Nederlandse velden.
quote:
Inderdaad, geweldige spelerquote:Op maandag 19 december 2005 16:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Farfan is een potentiële wereldtopper.
Pakte geniepige Urbyquote:Op maandag 19 december 2005 16:49 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Goed dat jij het nogmaals aanhaalt!
[afbeelding]
Wie dan wel?quote:Op maandag 19 december 2005 19:44 schreef methodmich het volgende:
Hij wordt steeds beter, maar de beste op de Hollandse velden vind ik hem nog niet.
quote:Op maandag 19 december 2005 20:10 schreef methodmich het volgende:
Dat soort mannen ja. Koné, Kalou, Sneijder ook.
Die kans lijkt me even groot als de kans dat Cocu stopt na dit seizoen. Farfán gaat denk ik voor meer geld weg dan Robben. Alhoewel... ik vrees dat er 1 of andere nare clausule in z'n contract is verwerkt, maar daar ben ik niet van op de hoogte verder. Zonder clausule zie ik hem voor een bedrag van boven de 20 miljoen vertrekken.quote:Op maandag 19 december 2005 21:51 schreef Suijk het volgende:
Zou 'ie na het seizoen weg zijn?
Genoeg interlands..quote:Op maandag 19 december 2005 23:06 schreef Kang-He het volgende:
Nadeel voor de buitelandse competities is nog dat hij de Peruaanse nationaliteit heeft.
Als ik het niet dacht.. Dan zal ie wel voor 10 miljoen weg mogenquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:22 schreef Dylan Dog het volgende:
Hij schijnt een clausule te hebben.
Zeker nadat Westerhof zei dat niemand nog een clausule had...
Hey, een frusti-Ajacied! Hoe is het jongen, was meneer Farfán lelijk tegen je ploegje? Och gut och gut...quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:22 schreef ericajax het volgende:
mag ik hiereven kotsenik dacht dat machlas en kezman erg waren met schwalbes, maar deze speler
![]()
maargeod, hopelijk gaat het hem tegenwerken, dat als hij een keer volop word geraakt en zowat zn benen breekt dat de scheids gewoon zegt doorspelen, zal hem leren
![]()
![]()
Hij heeft natuurlijk wel gelijk. Had hij tegen feyenoord trouwens zijn gewoonte in stand gehouden, dan hadden jullie daar wel een punt kunnen pakken....quote:Op dinsdag 20 december 2005 08:39 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Hey, een frusti-Ajacied! Hoe is het jongen, was meneer Farfán lelijk tegen je ploegje? Och gut och gut...
Hij zou gelijk hebben als ie niks zou kunnen en alleen maar zou vallen. Dat die de schwalbe maakt, is gebeurd, maar om nu alleen maar in die bewoordingen en verder geen argumenten te komen, tsja. Echt serieus nemen kan ik je dan niet.quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:57 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk wel gelijk. Had hij tegen feyenoord trouwens zijn gewoonte in stand gehouden, dan hadden jullie daar wel een punt kunnen pakken....
Farfan is een goede speler ja, maar 30 miljoen euro zal er naar mijn inziens nooit betaald worden voor een speler van een Nederlandse club.quote:Op maandag 19 december 2005 22:42 schreef cultheld het volgende:
Ik kan goed begrijpen dat je hem tussen de 10 en 15 schat, maar hij heeft een bepaald inzicht waar Kalou en Koné niet aan kunnen tippen. Een hééééle slimme speler die inderdaad uitstekend zou renderen in Spanje (en eventueel Italië). Maar als je nagaat dat er voor Drogba al meer dan 30 miljoen is neergeteld... dan zou het me niet verbazen als een clausuleloze Farfán voor meer dan 20 miljoen over de toonbank gaatAl is 15 miljoen natuurlijk al geweldig voor een speler die PSV slechts 1,5 miljoen kostte.
Farfán heeft inderdaad maar 1,5 miljoen gekost.quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:58 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Farfan is een goede speler ja, maar 30 miljoen euro zal er naar mijn inziens nooit betaald worden voor een speler van een Nederlandse club.
Heeft Farfan trouwens echt maar 1,5 miljoen gekocht? Dat hebben ze niet slecht gedaan dan bij PSV.
Dat hij meer kan dan alleen maar schawalbe's maken maakt het in mijn ogen juist des te triester.quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:34 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Hij zou gelijk hebben als ie niks zou kunnen en alleen maar zou vallen. Dat die de schwalbe maakt, is gebeurd, maar om nu alleen maar in die bewoordingen en verder geen argumenten te komen, tsja. Echt serieus nemen kan ik je dan niet.
Precies. Niet moeilijk over doen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:06 schreef Dylan Dog het volgende:
Een schwalbe hoort bij het voetbal. Live with it.
Nostalgisch gelul.quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:41 schreef ericajax het volgende:
kzeg nergens dat hij niet kan voetballen... ik erger me er alleen kapot aan dat vallen, dan boeit ut me niet of hij ook nog kan voetballen, want hij verziekt ut voetbal tog al met zn duikjes
quote:Op maandag 19 december 2005 16:43 schreef Dylan Dog het volgende:
Nog een keer up: hulde voor de beste spits van de Nederlandse Eredivisie van het moment!
Sneijder niet. Kalou is ook een stuk wisselvalliger dan Farfan. Koné doet het goed, maar ik vind hem zeker niet beter dan Farfan.quote:Op maandag 19 december 2005 20:10 schreef methodmich het volgende:
Dat soort mannen ja. Koné, Kalou, Sneijder ook.
Dat is de grootste onzin die ik de laatste maanden iemand op dit forum heb zien uitkramen....quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:06 schreef Dylan Dog het volgende:
Een schwalbe hoort bij het voetbal. Live with it.
Dat vind jij. Ik heb die discussie al meerdere malen gevoerd en doe het niet nogmaals.quote:Op woensdag 21 december 2005 10:33 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Dat is de grootste onzin die ik de laatste maanden iemand op dit forum heb zien uitkramen....
Grote kans dat 1 van die discussies met mij was... ik hen je nog niet kunnen overtuigen blijkbaarquote:Op woensdag 21 december 2005 10:34 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dat vind jij. Ik heb die discussie al meerdere malen gevoerd en doe het niet nogmaals.
En dat zou het dus nooit mogen zijn......quote:Op woensdag 21 december 2005 15:11 schreef methodmich het volgende:
Ben het met DD eens hoor, ook bedrog is een factor van het spel.
Dat is natuurlijk idealistische bullshit, aangezien het niet uit te bannen is. Dat geldt zowel voor het leven als voor voetbal. Ik sluit me aan bij de mening dat bedrog evenals de vaak bijbehorende scheidsrechterlijke dwalingen een factor van het spel is, wat niet uitsluit dat ik een hekel heb aan spelers die een schwalbe maken tegen mijn favoriete club. Als een speler van Ajax het zou doen en het zou ons de overwinning opleveren dan zou ik daar wel blij mee zijn, zo hypocriet ben ik dan weer wel.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:45 schreef aldostuta het volgende:
[..]
En dat zou het dus nooit mogen zijn......
Schwalbe's zijn simpel uit te bannen hoor. Met camerabeelden en flink afstraffen kom je een heel eind. Dus welk deel nou idealistische bullshit is?quote:Op woensdag 21 december 2005 16:05 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk idealistische bullshit, aangezien het niet uit te bannen is. Dat geldt zowel voor het leven als voor voetbal. Ik sluit me aan bij de mening dat bedrog evenals de vaak bijbehorende scheidsrechterlijke dwalingen een factor van het spel is, wat niet uitsluit dat ik een hekel heb aan spelers die een schwalbe maken tegen mijn favoriete club. Als een speler van Ajax het zou doen en het zou ons de overwinning opleveren dan zou ik daar wel blij mee zijn, zo hypocriet ben ik dan weer wel.
In het ene geval naai je iemand een kaart aan, in het andere geval naai je hem met een onterechte goal. Zie niet ion waarom daartussen nou verschil zou moeten zijn.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:25 schreef Dylan Dog het volgende:
Ben overigens wel tegen het bewust aannaaien van een kaart door een speler, door erom te vragen. Het maken van de schwalbe dient dus voor de pingel, niet voor de kaart.
Een gele kaart is het niet waard om iemand voor te naaien, een goal wel. Bovendien naai je met een kaart iemand persoonlijk, met een onterechte penalty wel. Nogal verschillen.quote:Op woensdag 21 december 2005 17:51 schreef aldostuta het volgende:
[..]
In het ene geval naai je iemand een kaart aan, in het andere geval naai je hem met een onterechte goal. Zie niet ion waarom daartussen nou verschil zou moeten zijn.
In beide gevallen matennaaierij. Beiden dus uitbannen.quote:Op woensdag 21 december 2005 17:54 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Een gele kaart is het niet waard om iemand voor te naaien, een goal wel. Bovendien naai je met een kaart iemand persoonlijk, met een onterechte penalty wel. Nogal verschillen.
Ook weer mee eens, daar zit een verschil in.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:25 schreef Dylan Dog het volgende:
Ben overigens wel tegen het bewust aannaaien van een kaart door een speler, door erom te vragen. Het maken van de schwalbe dient dus voor de pingel, niet voor de kaart.
Het maken van een 'Maradoniaanse' goal zou van mij ook mogen als je er mee wegkomt. Neemt niet weg dat ik ervan zou balen als het tegen PSV zou gebeuren, maar dat terzijde.
Mee eens. Ik zie graag dat spelers alles doen om te winnen. Desnoods door schwalbes, tijdrekken of schoppen.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:25 schreef Dylan Dog het volgende:
Het maken van een 'Maradoniaanse' goal zou van mij ook mogen als je er mee wegkomt. Neemt niet weg dat ik ervan zou balen als het tegen PSV zou gebeuren, maar dat terzijde.
UIemand bewust schoppen nee, maar non-fysieke middelen als schwalbes en tijdrekken horen erbij. Maar goed, dan ook niet piepen als je bestraft wordt.quote:Op woensdag 28 december 2005 03:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Mee eens. Ik zie graag dat spelers alles doen om te winnen. Desnoods door schwalbes, tijdrekken of schoppen.
Ik wist wel dat ie 't in zich heeft. Het verschil ten opzichte van vorig jaar zit hem er in dat ie 15 kilo is aangekomen dankzij een speciaal dieet en veel krachttraining. In Peru scoorde hij trouwens aan de lopende band en in de toekomst zie ik hem dat bij een andere mondiale topclub dan PSV ook doen.quote:Op woensdag 28 december 2005 16:31 schreef methodmich het volgende:
Hoe dan ook heeft Farfán er al 10 inliggen in de eredivisie en dat is best knap. Lukte hem vorig seizoen in een heel jaar niet eens.
Iemand schoppen moet ook kunnen, mits het niet gebeurt om iemand echt langdurig te blesseren. Maar gewoon wat nuttige overtredingen moet kunnen.quote:Op woensdag 28 december 2005 08:34 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
UIemand bewust schoppen nee, maar non-fysieke middelen als schwalbes en tijdrekken horen erbij. Maar goed, dan ook niet piepen als je bestraft wordt.
2001 Alianza Lima 1 0quote:Op woensdag 28 december 2005 16:42 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik wist wel dat ie 't in zich heeft. Het verschil ten opzichte van vorig jaar zit hem er in dat ie 15 kilo is aangekomen dankzij een speciaal dieet en veel krachttraining. In Peru scoorde hij trouwens aan de lopende band en in de toekomst zie ik hem dat bij een andere mondiale topclub dan PSV ook doen.
Jij bent te snel Tongquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:48 schreef tong80 het volgende:
Raar dat PSVers dit topic niet omhoog kicken.Is er weer een Ajacied nodig om talent te herkennen.
Het topic is geopend door een kenner toen jullie ajacieden nog zaten te kwijlen over het geweldige talent van Aborah, Heitinga en andere wereldsterren...quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:48 schreef tong80 het volgende:
Raar dat PSVers dit topic niet omhoog kicken.Is er weer een Ajacied nodig om talent te herkennen.
Dat was ie vorig seizoen ook al, toen bereidde hij voorquote:Op donderdag 9 februari 2006 19:19 schreef methodmich het volgende:
Het is een hond, maar hij is wel één van de belangrijkste spelers van PSV dit seizoen met al die goals.
Ja, maar hij gaat voor 10 miljoen dollar de deur uitquote:Op donderdag 9 februari 2006 19:29 schreef Radegast het volgende:
Snel verkopen komende zomer.
Die mag je even uitleggen, ik vind dat nogal negatief klinken.quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:19 schreef methodmich het volgende:
Het is een hond,
Als ie nou vogeltje had gezegd ...quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:50 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Die mag je even uitleggen, ik vind dat nogal negatief klinken.
Hij is beter en completer dan Huntelaar, Kalou, Koné, Kuijt en Arveladze. Bij een club als Chelsea zou hij gewoon in de basis staan bijvoorbeeld. Hij is snel, fysiek superieur, explosief, heeft aan een halve kans genoeg, een fenomenale traptechniek en kan nog meeverdedigen ook. Wat wil je nog meer?quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij behoort tot de beteren op de Nederlandse velden, een geweldenaar kun je hem wel noemen. Handig, snel en doeltreffend, wat wil je nog meer.
Inderdaad. Ongelooflijkquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Helaas staat er een gelimiteerde transfersom in z'n contract.
Alweer?quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Helaas staat er een gelimiteerde transfersom in z'n contract.
Een zeikerd, valt veel enzovoort. Dan ben je een hond. Maar dat maakt verder niet uit, het is een goede voetballer.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:50 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Die mag je even uitleggen, ik vind dat nogal negatief klinken.
Zoals Pienaar bedoel je?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:12 schreef methodmich het volgende:
[..]
Een zeikerd, valt veel enzovoort. Dan ben je een hond. Maar dat maakt verder niet uit, het is een goede voetballer.
Nee, maar dit zijn doorgaans hele slechte.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Met goeie schwalbes heb je toch nooit een probleem gehad?
10 miljoen dollarquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:12 schreef zjroentje het volgende:
Wat is die gelimiteerde transfersom dan?
Verder natuurlijk een uitstekende speler.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |