abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 december 2005 @ 22:52:23 #151
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_33260792
quote:
Op maandag 19 december 2005 16:43 schreef Dylan Dog het volgende:
Nog een keer up: hulde voor de beste spits van de Nederlandse Eredivisie van het moment!
pi_33265692
quote:
Op maandag 19 december 2005 20:10 schreef methodmich het volgende:
Dat soort mannen ja. Koné, Kalou, Sneijder ook.
Sneijder niet. Kalou is ook een stuk wisselvalliger dan Farfan. Koné doet het goed, maar ik vind hem zeker niet beter dan Farfan.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_33267856
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 16:06 schreef Dylan Dog het volgende:
Een schwalbe hoort bij het voetbal. Live with it.
Dat is de grootste onzin die ik de laatste maanden iemand op dit forum heb zien uitkramen....
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_33267865

[ Bericht 100% gewijzigd door aldostuta op 21-12-2005 10:33:40 ]
pi_33267896
quote:
Op woensdag 21 december 2005 10:33 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Dat is de grootste onzin die ik de laatste maanden iemand op dit forum heb zien uitkramen....
Dat vind jij. Ik heb die discussie al meerdere malen gevoerd en doe het niet nogmaals.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_33268001
quote:
Op woensdag 21 december 2005 10:34 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Dat vind jij. Ik heb die discussie al meerdere malen gevoerd en doe het niet nogmaals.
Grote kans dat 1 van die discussies met mij was... ik hen je nog niet kunnen overtuigen blijkbaar
pi_33268207
Kan wel ja...

Maar goed: ik ben van mening dat een schwalbe erbij hoort, maar dat je ook de consequenties moet dragen als het mislukt. Is het 0-0 met 10 minuten te spelen en je 'versiert' een pingel door een schwalbe, dan mag dat van mij. Doorziet de scheids het en krijg je geel, so be it.

Maar ik kan me ook best voorstellen dat jij er tegen bent hoor, het is gewoon erg triviaal.
Wat een vrouw!
spits!
pi_33275637
Ben het met DD eens hoor, ook bedrog is een factor van het spel.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_33276688
quote:
Op woensdag 21 december 2005 15:11 schreef methodmich het volgende:
Ben het met DD eens hoor, ook bedrog is een factor van het spel.
En dat zou het dus nooit mogen zijn......
pi_33277401
quote:
Op woensdag 21 december 2005 15:45 schreef aldostuta het volgende:

[..]

En dat zou het dus nooit mogen zijn......
Dat is natuurlijk idealistische bullshit, aangezien het niet uit te bannen is. Dat geldt zowel voor het leven als voor voetbal. Ik sluit me aan bij de mening dat bedrog evenals de vaak bijbehorende scheidsrechterlijke dwalingen een factor van het spel is, wat niet uitsluit dat ik een hekel heb aan spelers die een schwalbe maken tegen mijn favoriete club. Als een speler van Ajax het zou doen en het zou ons de overwinning opleveren dan zou ik daar wel blij mee zijn, zo hypocriet ben ik dan weer wel.
pi_33278100
Ben overigens wel tegen het bewust aannaaien van een kaart door een speler, door erom te vragen. Het maken van de schwalbe dient dus voor de pingel, niet voor de kaart.

Het maken van een 'Maradoniaanse' goal zou van mij ook mogen als je er mee wegkomt. Neemt niet weg dat ik ervan zou balen als het tegen PSV zou gebeuren, maar dat terzijde.
Wat een vrouw!
spits!
pi_33281112
quote:
Op woensdag 21 december 2005 16:05 schreef El_Bassie het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk idealistische bullshit, aangezien het niet uit te bannen is. Dat geldt zowel voor het leven als voor voetbal. Ik sluit me aan bij de mening dat bedrog evenals de vaak bijbehorende scheidsrechterlijke dwalingen een factor van het spel is, wat niet uitsluit dat ik een hekel heb aan spelers die een schwalbe maken tegen mijn favoriete club. Als een speler van Ajax het zou doen en het zou ons de overwinning opleveren dan zou ik daar wel blij mee zijn, zo hypocriet ben ik dan weer wel.
Schwalbe's zijn simpel uit te bannen hoor. Met camerabeelden en flink afstraffen kom je een heel eind. Dus welk deel nou idealistische bullshit is?
pi_33281158
quote:
Op woensdag 21 december 2005 16:25 schreef Dylan Dog het volgende:
Ben overigens wel tegen het bewust aannaaien van een kaart door een speler, door erom te vragen. Het maken van de schwalbe dient dus voor de pingel, niet voor de kaart.
In het ene geval naai je iemand een kaart aan, in het andere geval naai je hem met een onterechte goal. Zie niet ion waarom daartussen nou verschil zou moeten zijn.
pi_33281226
quote:
Op woensdag 21 december 2005 17:51 schreef aldostuta het volgende:

[..]

In het ene geval naai je iemand een kaart aan, in het andere geval naai je hem met een onterechte goal. Zie niet ion waarom daartussen nou verschil zou moeten zijn.
Een gele kaart is het niet waard om iemand voor te naaien, een goal wel. Bovendien naai je met een kaart iemand persoonlijk, met een onterechte penalty wel. Nogal verschillen.
pi_33281237
quote:
Op woensdag 21 december 2005 17:54 schreef El_Bassie het volgende:

[..]

Een gele kaart is het niet waard om iemand voor te naaien, een goal wel. Bovendien naai je met een kaart iemand persoonlijk, met een onterechte penalty wel. Nogal verschillen.
In beide gevallen matennaaierij. Beiden dus uitbannen.
  woensdag 21 december 2005 @ 17:58:33 #166
80382 manny
30 is best veel
pi_33281337
schwalbes
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_33284203
quote:

Het maken van een 'Maradoniaanse' goal zou van mij ook mogen als je er mee wegkomt. Neemt niet weg dat ik ervan zou balen als het tegen PSV zou gebeuren, maar dat terzijde.
Ook weer mee eens, daar zit een verschil in.
www.thuisuiteten.nl
pi_33432438
Saiilant verhaaltje:

(Bron: PSVStats.nl)

Jefferson Farfán is bij PSV bezig aan een even bizarre als imponerende reeks.

In wedstrijden waarin de Peruviaanse aanvaller weet te scoren, heeft PSV nog nooit een nederlaag geleden, zo blijkt uit de statistieken.

Farfán scoorde sinds zijn komst naar Eindhoven in 2004 in 17 officiële wedstrijden van PSV. Dat leverde de ploeg van trainer Guus Hiddink 15 zeges en twee gelijke spelen op.

Bekijk hier de reeks
Wat een vrouw!
spits!
pi_33432789
het gaat me wat ver om een direct verband te trekken, maar grappig is het zeker.

volgens mij heeft het eigenlijk meer te maken met dat wanneer PSV verliest ze over het algemeen uberhaupt niet scoren. de laatste verliespartij met doelpunt is, uit mn hoofd, tegen panathinaikos.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_33434292
Inderdaad, dat is niet zo opmerkelijk. PSV wint natuurlijk sowieso de meerderheid van z'n wedstrijden en al helemaal als er gescoord wordt.
Vorig jaar was er op een gegeven moment zo'n zelfde verhaal over Vennegoor. Of nee, dat ging over wedstrijden waarin die opgesteld stond, dus dat was nog wel een beetje bijzonder.
pi_33461160
quote:

Mee eens. Ik zie graag dat spelers alles doen om te winnen. Desnoods door schwalbes, tijdrekken of schoppen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_33462001
quote:
Op woensdag 28 december 2005 03:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Mee eens. Ik zie graag dat spelers alles doen om te winnen. Desnoods door schwalbes, tijdrekken of schoppen.
UIemand bewust schoppen nee, maar non-fysieke middelen als schwalbes en tijdrekken horen erbij. Maar goed, dan ook niet piepen als je bestraft wordt.
Wat een vrouw!
spits!
pi_33473862
Hoe dan ook heeft Farfán er al 10 inliggen in de eredivisie en dat is best knap. Lukte hem vorig seizoen in een heel jaar niet eens.
www.thuisuiteten.nl
pi_33474153
Grappig van die stats.

Iets dergelijks kan je ook stellen voor wedstrijden waar John de Jong aan meedeed
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_33474208
quote:
Op woensdag 28 december 2005 16:31 schreef methodmich het volgende:
Hoe dan ook heeft Farfán er al 10 inliggen in de eredivisie en dat is best knap. Lukte hem vorig seizoen in een heel jaar niet eens.
Ik wist wel dat ie 't in zich heeft. Het verschil ten opzichte van vorig jaar zit hem er in dat ie 15 kilo is aangekomen dankzij een speciaal dieet en veel krachttraining. In Peru scoorde hij trouwens aan de lopende band en in de toekomst zie ik hem dat bij een andere mondiale topclub dan PSV ook doen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')