quote:Op maandag 19 december 2005 16:43 schreef Dylan Dog het volgende:
Nog een keer up: hulde voor de beste spits van de Nederlandse Eredivisie van het moment!
Sneijder niet. Kalou is ook een stuk wisselvalliger dan Farfan. Koné doet het goed, maar ik vind hem zeker niet beter dan Farfan.quote:Op maandag 19 december 2005 20:10 schreef methodmich het volgende:
Dat soort mannen ja. Koné, Kalou, Sneijder ook.
Dat is de grootste onzin die ik de laatste maanden iemand op dit forum heb zien uitkramen....quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:06 schreef Dylan Dog het volgende:
Een schwalbe hoort bij het voetbal. Live with it.
Dat vind jij. Ik heb die discussie al meerdere malen gevoerd en doe het niet nogmaals.quote:Op woensdag 21 december 2005 10:33 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Dat is de grootste onzin die ik de laatste maanden iemand op dit forum heb zien uitkramen....
Grote kans dat 1 van die discussies met mij was... ik hen je nog niet kunnen overtuigen blijkbaarquote:Op woensdag 21 december 2005 10:34 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dat vind jij. Ik heb die discussie al meerdere malen gevoerd en doe het niet nogmaals.
En dat zou het dus nooit mogen zijn......quote:Op woensdag 21 december 2005 15:11 schreef methodmich het volgende:
Ben het met DD eens hoor, ook bedrog is een factor van het spel.
Dat is natuurlijk idealistische bullshit, aangezien het niet uit te bannen is. Dat geldt zowel voor het leven als voor voetbal. Ik sluit me aan bij de mening dat bedrog evenals de vaak bijbehorende scheidsrechterlijke dwalingen een factor van het spel is, wat niet uitsluit dat ik een hekel heb aan spelers die een schwalbe maken tegen mijn favoriete club. Als een speler van Ajax het zou doen en het zou ons de overwinning opleveren dan zou ik daar wel blij mee zijn, zo hypocriet ben ik dan weer wel.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:45 schreef aldostuta het volgende:
[..]
En dat zou het dus nooit mogen zijn......
Schwalbe's zijn simpel uit te bannen hoor. Met camerabeelden en flink afstraffen kom je een heel eind. Dus welk deel nou idealistische bullshit is?quote:Op woensdag 21 december 2005 16:05 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk idealistische bullshit, aangezien het niet uit te bannen is. Dat geldt zowel voor het leven als voor voetbal. Ik sluit me aan bij de mening dat bedrog evenals de vaak bijbehorende scheidsrechterlijke dwalingen een factor van het spel is, wat niet uitsluit dat ik een hekel heb aan spelers die een schwalbe maken tegen mijn favoriete club. Als een speler van Ajax het zou doen en het zou ons de overwinning opleveren dan zou ik daar wel blij mee zijn, zo hypocriet ben ik dan weer wel.
In het ene geval naai je iemand een kaart aan, in het andere geval naai je hem met een onterechte goal. Zie niet ion waarom daartussen nou verschil zou moeten zijn.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:25 schreef Dylan Dog het volgende:
Ben overigens wel tegen het bewust aannaaien van een kaart door een speler, door erom te vragen. Het maken van de schwalbe dient dus voor de pingel, niet voor de kaart.
Een gele kaart is het niet waard om iemand voor te naaien, een goal wel. Bovendien naai je met een kaart iemand persoonlijk, met een onterechte penalty wel. Nogal verschillen.quote:Op woensdag 21 december 2005 17:51 schreef aldostuta het volgende:
[..]
In het ene geval naai je iemand een kaart aan, in het andere geval naai je hem met een onterechte goal. Zie niet ion waarom daartussen nou verschil zou moeten zijn.
In beide gevallen matennaaierij. Beiden dus uitbannen.quote:Op woensdag 21 december 2005 17:54 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Een gele kaart is het niet waard om iemand voor te naaien, een goal wel. Bovendien naai je met een kaart iemand persoonlijk, met een onterechte penalty wel. Nogal verschillen.
Ook weer mee eens, daar zit een verschil in.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:25 schreef Dylan Dog het volgende:
Ben overigens wel tegen het bewust aannaaien van een kaart door een speler, door erom te vragen. Het maken van de schwalbe dient dus voor de pingel, niet voor de kaart.
Het maken van een 'Maradoniaanse' goal zou van mij ook mogen als je er mee wegkomt. Neemt niet weg dat ik ervan zou balen als het tegen PSV zou gebeuren, maar dat terzijde.
Mee eens. Ik zie graag dat spelers alles doen om te winnen. Desnoods door schwalbes, tijdrekken of schoppen.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:25 schreef Dylan Dog het volgende:
Het maken van een 'Maradoniaanse' goal zou van mij ook mogen als je er mee wegkomt. Neemt niet weg dat ik ervan zou balen als het tegen PSV zou gebeuren, maar dat terzijde.
UIemand bewust schoppen nee, maar non-fysieke middelen als schwalbes en tijdrekken horen erbij. Maar goed, dan ook niet piepen als je bestraft wordt.quote:Op woensdag 28 december 2005 03:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Mee eens. Ik zie graag dat spelers alles doen om te winnen. Desnoods door schwalbes, tijdrekken of schoppen.
Ik wist wel dat ie 't in zich heeft. Het verschil ten opzichte van vorig jaar zit hem er in dat ie 15 kilo is aangekomen dankzij een speciaal dieet en veel krachttraining. In Peru scoorde hij trouwens aan de lopende band en in de toekomst zie ik hem dat bij een andere mondiale topclub dan PSV ook doen.quote:Op woensdag 28 december 2005 16:31 schreef methodmich het volgende:
Hoe dan ook heeft Farfán er al 10 inliggen in de eredivisie en dat is best knap. Lukte hem vorig seizoen in een heel jaar niet eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |