Iemand schoppen moet ook kunnen, mits het niet gebeurt om iemand echt langdurig te blesseren. Maar gewoon wat nuttige overtredingen moet kunnen.quote:Op woensdag 28 december 2005 08:34 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
UIemand bewust schoppen nee, maar non-fysieke middelen als schwalbes en tijdrekken horen erbij. Maar goed, dan ook niet piepen als je bestraft wordt.
2001 Alianza Lima 1 0quote:Op woensdag 28 december 2005 16:42 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik wist wel dat ie 't in zich heeft. Het verschil ten opzichte van vorig jaar zit hem er in dat ie 15 kilo is aangekomen dankzij een speciaal dieet en veel krachttraining. In Peru scoorde hij trouwens aan de lopende band en in de toekomst zie ik hem dat bij een andere mondiale topclub dan PSV ook doen.
Jij bent te snel Tongquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:48 schreef tong80 het volgende:
Raar dat PSVers dit topic niet omhoog kicken.Is er weer een Ajacied nodig om talent te herkennen.
Het topic is geopend door een kenner toen jullie ajacieden nog zaten te kwijlen over het geweldige talent van Aborah, Heitinga en andere wereldsterren...quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:48 schreef tong80 het volgende:
Raar dat PSVers dit topic niet omhoog kicken.Is er weer een Ajacied nodig om talent te herkennen.
Dat was ie vorig seizoen ook al, toen bereidde hij voorquote:Op donderdag 9 februari 2006 19:19 schreef methodmich het volgende:
Het is een hond, maar hij is wel één van de belangrijkste spelers van PSV dit seizoen met al die goals.
Ja, maar hij gaat voor 10 miljoen dollar de deur uitquote:Op donderdag 9 februari 2006 19:29 schreef Radegast het volgende:
Snel verkopen komende zomer.
Die mag je even uitleggen, ik vind dat nogal negatief klinken.quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:19 schreef methodmich het volgende:
Het is een hond,
Als ie nou vogeltje had gezegd ...quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:50 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Die mag je even uitleggen, ik vind dat nogal negatief klinken.
Hij is beter en completer dan Huntelaar, Kalou, Koné, Kuijt en Arveladze. Bij een club als Chelsea zou hij gewoon in de basis staan bijvoorbeeld. Hij is snel, fysiek superieur, explosief, heeft aan een halve kans genoeg, een fenomenale traptechniek en kan nog meeverdedigen ook. Wat wil je nog meer?quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij behoort tot de beteren op de Nederlandse velden, een geweldenaar kun je hem wel noemen. Handig, snel en doeltreffend, wat wil je nog meer.
Inderdaad. Ongelooflijkquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Helaas staat er een gelimiteerde transfersom in z'n contract.
Alweer?quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Helaas staat er een gelimiteerde transfersom in z'n contract.
Een zeikerd, valt veel enzovoort. Dan ben je een hond. Maar dat maakt verder niet uit, het is een goede voetballer.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:50 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Die mag je even uitleggen, ik vind dat nogal negatief klinken.
Zoals Pienaar bedoel je?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:12 schreef methodmich het volgende:
[..]
Een zeikerd, valt veel enzovoort. Dan ben je een hond. Maar dat maakt verder niet uit, het is een goede voetballer.
Nee, maar dit zijn doorgaans hele slechte.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Met goeie schwalbes heb je toch nooit een probleem gehad?
10 miljoen dollarquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:12 schreef zjroentje het volgende:
Wat is die gelimiteerde transfersom dan?
Verder natuurlijk een uitstekende speler.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |