abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33495772
quote:
Op woensdag 28 december 2005 08:34 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

UIemand bewust schoppen nee, maar non-fysieke middelen als schwalbes en tijdrekken horen erbij. Maar goed, dan ook niet piepen als je bestraft wordt.
Iemand schoppen moet ook kunnen, mits het niet gebeurt om iemand echt langdurig te blesseren. Maar gewoon wat nuttige overtredingen moet kunnen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_33495777
quote:
Op woensdag 28 december 2005 16:42 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik wist wel dat ie 't in zich heeft. Het verschil ten opzichte van vorig jaar zit hem er in dat ie 15 kilo is aangekomen dankzij een speciaal dieet en veel krachttraining. In Peru scoorde hij trouwens aan de lopende band en in de toekomst zie ik hem dat bij een andere mondiale topclub dan PSV ook doen.
2001 Alianza Lima 1 0
2002 Alianza Lima 24 2
2003 Alianza Lima 33 12
2004 Alianza Lima 19 14

Hij lijkt het nu beter dan ooit te gaan doen. Hij heeft zich ook wel stormachtig ontwikkeld. Farfan wordt 100% zeker een wereldtopper. Na dit seizoen is hij weg bij PSV en speelt hij bij een Europese topclub de sterren van de hemel.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  Trouwste user 2022 woensdag 8 februari 2006 @ 22:48:24 #178
7889 tong80
Spleenheup
pi_34883805
Raar dat PSVers dit topic niet omhoog kicken.Is er weer een Ajacied nodig om talent te herkennen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_34883911
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 22:48 schreef tong80 het volgende:
Raar dat PSVers dit topic niet omhoog kicken.Is er weer een Ajacied nodig om talent te herkennen.

Jij bent te snel Tong

Maar ja, als hij zo door blijft spelen is hij zo weg. Wel jammer, want ik wil eigenlijk nog wel een paar seizoenen genieten van hem.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_34885621
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 22:48 schreef tong80 het volgende:

Het topic is geopend door een kenner toen jullie ajacieden nog zaten te kwijlen over het geweldige talent van Aborah, Heitinga en andere wereldsterren...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_34885807
Sinds wanneer heet ik Dylan Dog?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_34890885
Wat is 'ie goed...
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_34910419
Het is een hond, maar hij is wel één van de belangrijkste spelers van PSV dit seizoen met al die goals.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_34910767
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 19:19 schreef methodmich het volgende:
Het is een hond, maar hij is wel één van de belangrijkste spelers van PSV dit seizoen met al die goals.
Dat was ie vorig seizoen ook al, toen bereidde hij voor Door de goede vorm van Park aan het einde van het seizoen, raakte Farfán onderbelicht.
pi_34910800
Snel verkopen komende zomer.
pi_34914282
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 19:29 schreef Radegast het volgende:
Snel verkopen komende zomer.
Ja, maar hij gaat voor 10 miljoen dollar de deur uit
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_34915776
Hij behoort tot de beteren op de Nederlandse velden, een geweldenaar kun je hem wel noemen. Handig, snel en doeltreffend, wat wil je nog meer.
That's all folks!
  donderdag 9 februari 2006 @ 21:50:14 #188
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_34916415
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 19:19 schreef methodmich het volgende:
Het is een hond,
Die mag je even uitleggen, ik vind dat nogal negatief klinken.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_34918255
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 21:50 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Als ie nou vogeltje had gezegd ...
pi_34920047
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 21:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij behoort tot de beteren op de Nederlandse velden, een geweldenaar kun je hem wel noemen. Handig, snel en doeltreffend, wat wil je nog meer.
Hij is beter en completer dan Huntelaar, Kalou, Koné, Kuijt en Arveladze. Bij een club als Chelsea zou hij gewoon in de basis staan bijvoorbeeld. Hij is snel, fysiek superieur, explosief, heeft aan een halve kans genoeg, een fenomenale traptechniek en kan nog meeverdedigen ook. Wat wil je nog meer?
pi_34920245
Daar gaat PSV weer goud aan verdienen
pi_34920784
Helaas staat er een gelimiteerde transfersom in z'n contract.
That's all folks!
pi_34920869
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 23:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Inderdaad. Ongelooflijk
pi_34923597
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 23:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Alweer?
pi_34945396
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 21:50 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Een zeikerd, valt veel enzovoort. Dan ben je een hond. Maar dat maakt verder niet uit, het is een goede voetballer.
www.thuisuiteten.nl
pi_34945486
Met goeie schwalbes heb je toch nooit een probleem gehad?
That's all folks!
pi_34946911
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 19:12 schreef methodmich het volgende:

[..]

Een zeikerd, valt veel enzovoort. Dan ben je een hond. Maar dat maakt verder niet uit, het is een goede voetballer.
Zoals Pienaar bedoel je?
pi_34947336
Wat is die gelimiteerde transfersom dan?

Verder natuurlijk een uitstekende speler.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_34947377
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 19:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Met goeie schwalbes heb je toch nooit een probleem gehad?
Nee, maar dit zijn doorgaans hele slechte.
www.thuisuiteten.nl
pi_34949245
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 20:12 schreef zjroentje het volgende:
Wat is die gelimiteerde transfersom dan?

Verder natuurlijk een uitstekende speler.
10 miljoen dollar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')