Als Farfán een hond is, dan is jouw held Pienaar een American Stafford.quote:Op zondag 12 februari 2006 12:00 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat ie een zielige Peruviaan is die wil ontsnappen aan zijn ellende kan ik helemaal begrijpen en dat veroordeel ik ook niet. Ik vind hem alleen de nodige hondenstreken uithalen op het veld. Dat is niet erg, maar wel vervelend.
Ergo: het is allemaal afgunst.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:10 schreef the_legend_killer het volgende:
Farfan is gewoon een speler die elke club wil hebben !
quote:Op zondag 12 februari 2006 12:00 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat ie een zielige Peruviaan is die wil ontsnappen aan zijn ellende kan ik helemaal begrijpen en dat veroordeel ik ook niet. Ik vind hem alleen de nodige hondenstreken uithalen op het veld. Dat is niet erg, maar wel vervelend.
Absoluut. Ben benieuwd wie dat ontkent.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:10 schreef the_legend_killer het volgende:
Farfan is gewoon een speler die elke club wil hebben !
Oh heus, maar Farfán slaagt er in om hele stadions tegen zich te krijgen, dat vind ik een prestatie op zich. Zeker omdat hij dat niet nodig zou hoeven hebben.quote:Op maandag 13 februari 2006 11:33 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Je hebt ontzettend veel aan "klootzakken" in het veld. En elke supporter van clubs die er 1 in de gelederen hebben, zullen dat beamen. Klootzakken willen ten koste van alles winnen. Zo hoort het.
Bij wedstrijden van PSV vermoedt ik dan één helft van het stadion in elk geval niet tegen Farfán isquote:Op maandag 13 februari 2006 19:18 schreef methodmich het volgende:
[..]
Oh heus, maar Farfán slaagt er in om hele stadions tegen zich te krijgen, dat vind ik een prestatie op zich. Zeker omdat hij dat niet nodig zou hoeven hebben.
Slim van hem.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:20 schreef Heero87 het volgende:
Jammer dat dit talent destijds niet voor Club Brugge gekozen heeft.
Dat valt wel mee, ik kan ook best van hem genieten hoor.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:18 schreef methodmich het volgende:
[..]
Oh heus, maar Farfán slaagt er in om hele stadions tegen zich te krijgen, dat vind ik een prestatie op zich. Zeker omdat hij dat niet nodig zou hoeven hebben.
methodmich bedoelt: ik heb een hekel aan hem, dus iedereen zou dat moeten hebben...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 08:41 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, ik kan ook best van hem genieten hoor.
Zoiets als: Ik vind Pienaar een aardige kerel, dus hij kan bij iedere topclub moeiteloos mee?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 08:44 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
methodmich bedoelt: ik heb een hekel aan hem, dus iedereen zou dat moeten hebben...
Zo zou je het kunnen zeggen. Of: ik vind Co een lul dus die mislukt overal. Kan ook.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 08:51 schreef Suijk het volgende:
[..]
Zoiets als: Ik vind Pienaar een aardige kerel, dus hij kan bij iedere topclub moeiteloos mee?
Tuurlijk, begrijp zijn keuze ook. Maar als hij een echt talent was, had hij vast ook bij ons zijn weg naar de top gevonden.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Slim van hem.
In België valt veel minder eer te halen.
PSV heeft geen schuld.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:50 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Tuurlijk, begrijp zijn keuze ook. Maar als hij een echt talent was, had hij vast ook bij ons zijn weg naar de top gevonden.
Wat ik wel jammer vind - en ik weet dat ik nu mensen tegen me ga krijgen- is dat een club met miljoenen euro's schulden zomaar nog meer euro's mag uitgeven voor een bepaalde speler terwijl andere schuldenvrije clubs er naast grijpen omdat zij er niet zomaar miljoenen euro's tegenaan kunnen gooien. Zo dreigt Club Brugge nu ook naast die Peruaanse Chavez te grijpen, ten voordele van PSV.
Nee, want zo wil ik de voorbeelden Chelsea en Real Madrid ook wel even aanhalen. Daar is de balans van PSV "ginger beer" bij.quote:
Ook een hond?quote:Op zondag 12 februari 2006 18:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
Als Farfán een hond is, dan is jouw held Pienaar een American Stafford.
Niet zo raar. Als PSV, River Plate en Spartak Moskou interesse hebben ga je niet naar Brugge.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:20 schreef Heero87 het volgende:
Jammer dat dit talent destijds niet voor Club Brugge gekozen heeft.
Ja, hij spaart zichzelf om een hattrick tegen Ajax te maken.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:33 schreef El_Bassie het volgende:
Zal de meest overschatte speler van de Nederlandse velden vanavond opnieuw tegenvallen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |