abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35007553
quote:
Op zondag 12 februari 2006 12:00 schreef methodmich het volgende:

[..]

Dat ie een zielige Peruviaan is die wil ontsnappen aan zijn ellende kan ik helemaal begrijpen en dat veroordeel ik ook niet. Ik vind hem alleen de nodige hondenstreken uithalen op het veld. Dat is niet erg, maar wel vervelend.
Als Farfán een hond is, dan is jouw held Pienaar een American Stafford.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_35014715
Farfan is gewoon een speler die elke club wil hebben !
pi_35020322
quote:
Op zondag 12 februari 2006 21:10 schreef the_legend_killer het volgende:
Ergo: het is allemaal afgunst.

En wij hbben hem!
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_35020999
Zie maar dat je hem houdt.
pi_35021066
Wat een geweldenaar
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_35030242
quote:
Op zondag 12 februari 2006 12:00 schreef methodmich het volgende:

[..]

Dat ie een zielige Peruviaan is die wil ontsnappen aan zijn ellende kan ik helemaal begrijpen en dat veroordeel ik ook niet. Ik vind hem alleen de nodige hondenstreken uithalen op het veld. Dat is niet erg, maar wel vervelend.

Je hebt ontzettend veel aan "klootzakken" in het veld. En elke supporter van clubs die er 1 in de gelederen hebben, zullen dat beamen. Klootzakken willen ten koste van alles winnen. Zo hoort het.

[ Bericht 3% gewijzigd door Johnny_Footballhero op 13-02-2006 18:14:14 ]
The gum you like, is coming back in style.
pi_35030259
quote:
Op zondag 12 februari 2006 21:10 schreef the_legend_killer het volgende:
Absoluut. Ben benieuwd wie dat ontkent.
pi_35035838
Jammer dat dit talent destijds niet voor Club Brugge gekozen heeft.
pi_35047895
quote:
Op maandag 13 februari 2006 11:33 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Je hebt ontzettend veel aan "klootzakken" in het veld. En elke supporter van clubs die er 1 in de gelederen hebben, zullen dat beamen. Klootzakken willen ten koste van alles winnen. Zo hoort het.
Oh heus, maar Farfán slaagt er in om hele stadions tegen zich te krijgen, dat vind ik een prestatie op zich. Zeker omdat hij dat niet nodig zou hoeven hebben.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_35063062
quote:
Op maandag 13 februari 2006 19:18 schreef methodmich het volgende:

[..]

Oh heus, maar Farfán slaagt er in om hele stadions tegen zich te krijgen, dat vind ik een prestatie op zich. Zeker omdat hij dat niet nodig zou hoeven hebben.
Bij wedstrijden van PSV vermoedt ik dan één helft van het stadion in elk geval niet tegen Farfán is
pi_35063156
quote:
Op maandag 13 februari 2006 14:20 schreef Heero87 het volgende:
Slim van hem.

In België valt veel minder eer te halen.
pi_35066274
quote:
Op maandag 13 februari 2006 19:18 schreef methodmich het volgende:

[..]

Dat valt wel mee, ik kan ook best van hem genieten hoor.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_35066309
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 08:41 schreef Suijk het volgende:

[..]

Dat valt wel mee, ik kan ook best van hem genieten hoor.
methodmich bedoelt: ik heb een hekel aan hem, dus iedereen zou dat moeten hebben...
Wat een vrouw!
spits!
pi_35066418
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 08:44 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

methodmich bedoelt: ik heb een hekel aan hem, dus iedereen zou dat moeten hebben...
Zoiets als: Ik vind Pienaar een aardige kerel, dus hij kan bij iedere topclub moeiteloos mee?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_35066440
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 08:51 schreef Suijk het volgende:

[..]

Zoiets als: Ik vind Pienaar een aardige kerel, dus hij kan bij iedere topclub moeiteloos mee?
Zo zou je het kunnen zeggen. Of: ik vind Co een lul dus die mislukt overal. Kan ook.
Wat een vrouw!
spits!
pi_35070421
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 00:35 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Slim van hem.

In België valt veel minder eer te halen.
Tuurlijk, begrijp zijn keuze ook. Maar als hij een echt talent was, had hij vast ook bij ons zijn weg naar de top gevonden.

Wat ik wel jammer vind - en ik weet dat ik nu mensen tegen me ga krijgen - is dat een club met miljoenen euro's schulden zomaar nog meer euro's mag uitgeven voor een bepaalde speler terwijl andere schuldenvrije clubs er naast grijpen omdat zij er niet zomaar miljoenen euro's tegenaan kunnen gooien. Zo dreigt Club Brugge nu ook naast die Peruaanse Chavez te grijpen, ten voordele van PSV.
pi_35070606
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 11:50 schreef Heero87 het volgende:

[..]

Tuurlijk, begrijp zijn keuze ook. Maar als hij een echt talent was, had hij vast ook bij ons zijn weg naar de top gevonden.

Wat ik wel jammer vind - en ik weet dat ik nu mensen tegen me ga krijgen - is dat een club met miljoenen euro's schulden zomaar nog meer euro's mag uitgeven voor een bepaalde speler terwijl andere schuldenvrije clubs er naast grijpen omdat zij er niet zomaar miljoenen euro's tegenaan kunnen gooien. Zo dreigt Club Brugge nu ook naast die Peruaanse Chavez te grijpen, ten voordele van PSV.
PSV heeft geen schuld.
Wat een vrouw!
spits!
pi_35071842
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 11:56 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

PSV heeft geen schuld.
Nee, want zo wil ik de voorbeelden Chelsea en Real Madrid ook wel even aanhalen. Daar is de balans van PSV "ginger beer" bij.
pi_35072035
quote:
Op zondag 12 februari 2006 18:14 schreef cultheld het volgende:

[..]

Als Farfán een hond is, dan is jouw held Pienaar een American Stafford.
Ook een hond?
pi_35084193
Johhny_Footballhero: helemaal akkoord, tuurlijk is PSV daar niet de enige in. Ik vind het alleen jammer dat in bepaalde landen zulke toestanden wel mogen en in anderen niet en dat (deels) daardoor het voetbal in die laatste landen erop achteruitgaat. In feite is het oneerlijke concurrentie.

Maar goed, dat is een heel andere discussie die hier niet thuishoort natuurlijk.
pi_35762704
.............................En hij wordt nog steeds beter
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_35763888
quote:
Op maandag 13 februari 2006 14:20 schreef Heero87 het volgende:
Niet zo raar. Als PSV, River Plate en Spartak Moskou interesse hebben ga je niet naar Brugge.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  woensdag 8 maart 2006 @ 20:37:07 #248
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_35856906
Gaat ie iets rechtzetten zometeen? Ik ben benieuwd.

Het is en blijft een held!
pi_35859545
Zal de meest overschatte speler van de Nederlandse velden vanavond opnieuw tegenvallen?
pi_35859635
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 21:33 schreef El_Bassie het volgende:
Zal de meest overschatte speler van de Nederlandse velden vanavond opnieuw tegenvallen?
Ja, hij spaart zichzelf om een hattrick tegen Ajax te maken.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')