Ik heb je vragen gelijk verwerkt in het overzicht. Als je meer dan 100 euro overmaakt dan kost het je niets inderdaad.quote:Op dinsdag 23 november 2004 15:02 schreef mgeelh het volgende:
Ik heb eigenlijk 2 vragen:
1- Op de website staat
Free for ¤100.00 EUR or more, ¤1.00 EUR for ¤99.99 EUR or less to a Dutch bank account
Fees for other banks
Betekent dit niet dat als je bijv. 150 euro laat overschrijven dat je gewoon niks hoeft te betalen?
2 - Wanneer kun je nu precies geld terugkrijgen bij oplichting? Ik heb bijvoorbeeld een softwarepakket gekocht, maar toen ik het kreeg was het gewoon een kopie. Ik heb een klacht ingediend, en gewoon m'n geld terug gekregen. Terwijl het wel gewoon verzonden was.
Niet juist! Ik ben al jaren bij paypal en IEDERE transactie naar je bank kost je 1 euro. Ik h eb vorige week nog 700 euro overschreven en dat kostte me dus 1 euro paypal kosten!quote:Op zondag 21 november 2004 21:18 schreef Twisted_TpaU het volgende:
PAYPAL
Schrijf je ¤100.00 of meer over naar je eigen rekening kost het je niets.
Schrijf je minder dan ¤100.00 over naar je eigen rekening kost dat je ¤1,00
Opnieuw NIET juist! Ik heb toevallig een maand geleden een camcorder gekocht via ebay Duitsland. Het pakje is nooit verstuurd aangezien de winkel failliet is gegaan. Ik heb paypal geschreven dat ik mijn geld graag terug zou willen ontvangen. Ik kreeg niets aangezien de dekking ALLEEN geldt voor ebay in Amerika en ebay in Engeland!quote:En als ik nu iets betaal en mijn pakket komt niet aan, ben ik dan mijn geld kwijt?
Bij Paypal ben je alleen gedekt voor het niet verzenden van een pakket. Als jij niets hebt ontvangen, dan kun je Paypal verzoeken om dat te onderzoeken. Zij vragen de verkoper dan om bewijs van verzending. Kan de verkoper dat niet overleggen, dan krijg je je geld terug.
Was dat via ebay... en welke ebay?quote:Op dinsdag 23 november 2004 17:02 schreef gastman het volgende:
ik heb een item niet ontvangen, en wil dus mijn geld terug. (koper kwam wel uit amerika, maar dat maakt niet uit toch?)
Withdraw Funds Free for ¤100.00 EUR or more, ¤1.00 EUR for ¤99.99 EUR or less to a Dutch bank account.quote:Op dinsdag 23 november 2004 17:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet juist! Ik ben al jaren bij paypal en IEDERE transactie naar je bank kost je 1 euro. Ik h eb vorige week nog 700 euro overschreven en dat kostte me dus 1 euro paypal kosten!
[..]
Opnieuw NIET juist! Ik heb toevallig een maand geleden een camcorder gekocht via ebay Duitsland. Het pakje is nooit verstuurd aangezien de winkel failliet is gegaan. Ik heb paypal geschreven dat ik mijn geld graag terug zou willen ontvangen. Ik kreeg niets aangezien de dekking ALLEEN geldt voor ebay in Amerika en ebay in Engeland!
Verder is het zo dat de dekking ALTIJD maximaal 400 euro is!
Paypal is een grote oplichting. Als je ooit een keer een paypal betaling via een creditcatd wilt ontvangen moet je (via 1 klik) je personal account omzetten naar een business account en dan betaal je ongelooflijk veel kosten aan paypal (5% ofzo). Over 1000 euro was is dus 50 euro kwijt.
Ik betaal dus iedere keer 1 euro kosten.quote:Op dinsdag 23 november 2004 17:15 schreef Twisted_TpaU het volgende:
[..]
Withdraw Funds Free for ¤100.00 EUR or more, ¤1.00 EUR for ¤99.99 EUR or less to a Dutch bank account.
Dan zou ik ze toch maar eens aanspreken waarom jij dan wel moet betalen als verder niemand het hoeft te doen.
Het onvangen van geld:
Receive Funds Free for a Personal Account ( geen Credit card) 1.9% + ¤0.35 EUR to 3.4% + ¤0.35 EUR Premier/Business Account.
Zover ik weet heb je wereldwijde dekking met goederen, zal ik eens gaan nakijken.
Krijg je niet terug. Ebay kopers zijn alleen in Amerika en Engeland gedekt.quote:Op dinsdag 23 november 2004 17:02 schreef gastman het volgende:
ik heb een item niet ontvangen, en wil dus mijn geld terug. (koper kwam wel uit amerika, maar dat maakt niet uit toch?) Ik probeerde een complaint in te dienen, maar kreeg toen het volgende bericht:
Thank you for filing a buyer complaint.
Unfortunately, this complaint has been closed because it does not meet PayPal's complaint policy guidelines. However, your complaint has been noted in the record of the PayPal member whom you reported.
We encourage you to continue to work directly with your seller, as we have found that many misunderstandings reach amicable solutions through communication.
To learn more about PayPal's complaint policy guidelines, please go to the 'Help' link of the PayPal website and click on the Protection Policies category link.
heel leuk allemaal, maar wil gewoon mijn geld terug! Hoe pak je dat aan?
Op die site staan idd veel zaken waar ik allemaal al mee te maken heb gehad. Het is een grote klerezooi daar bij paypal. Dus nogmaals zodat iedereen de site even bekijkt:quote:Op dinsdag 23 november 2004 17:23 schreef _-rally-_ het volgende:
En voor de liefhebbers kun je na de faq van PP zelf gelezen te hebben, lekker gruwelen op www.paypalsucks.com.
Je mening over paypal is nu wel duidelijk en het is inderdaad jammer dat jij en anderen ook slechte ervaringen hebben met dit bedrijf.quote:Op dinsdag 23 november 2004 17:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Op die site staan idd veel zaken waar ik allemaal al mee te maken heb gehad. Het is een grote klerezooi daar bij paypal. Dus nogmaals zodat iedereen de site even bekijkt:
www.paypalsucks.com
Wat jammer is is dat ik mijn 1000 euro kwijt ben... DAT is jammer! En dat ik er geen cent van zal terugzien. Dat er mensen zijn die geen problemen hebben met paypal is omdat ze dan nog niet in die situaties zijn geweest. Je kunt natuurlijk niet vaak genoeg waarschuwen dat aankopen via paypal maar zelden gedekt zijn voor Nederlandse gebruikers en al helemaal niet als je koopt op de Nederlandse ebay! Verder is het zo dat vooral het kopen (als je het gekochte item inderdaad ontvangt) eigenlijk prima verloopt. Het is het ontvangen via paypal wat vooral geld kost. En als er veel geld op je paypal rekening in omloop is kan het maar zo zijn dat je paypal account wordt bevroren en je verschillende documenten naar paypal moet faxen (bankafschriften, rekeningen en dergelijke) om je account weer te kunnen beheren. Dit in verband met het witwassen van geld.quote:Op dinsdag 23 november 2004 17:40 schreef Twisted_TpaU het volgende:
[..]
Je mening over paypal is nu wel duidelijk en het is inderdaad jammer dat jij en anderen ook slechte ervaringen hebben met dit bedrijf.
Als je het op ebay.com hebt gekocht ben je maar voor maximaal 400 gedekt. Maar dan moet de verkoper wel gekozen hebben voor de buyer protection optie. Is dat niet zo, dan kun je het volgens mij ook wel schudden. En of hij dat heeft kun je zien in de veiling. Daar moet het ergens staan aangegeven.quote:Op dinsdag 23 november 2004 17:44 schreef HarrieNak het volgende:
Het is een goed concept, maar het feit dat alleen Amerikanen en Engelsen gedekt zijn vind ik ronduit schandalig. Ik heb gisteravond een gloednieuwe Dell server t.w.v. $ 600 van een Amerikaan gekocht, nu maar hopen dat alles goed gaat.
Wat ik alleen niet begrijp, er staan iets in de trant van "buyer coverage up to $ 1000" en dit gaat dus niet op voor mij omdat ik geen Amerikaan of Engelsman ben?
Ik begrijp je heel goed en ik zie ook liever dat jij je geld krijgt dan dat je naar je geld kan fluiten.quote:Op dinsdag 23 november 2004 17:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Iets in amerika gekocht dus, aangezien het in dollars is?quote:Op woensdag 24 november 2004 00:08 schreef mgeelh het volgende:
Ik heb 100 dollar teruggekregen na een claim en ik woon toch echt in Nederland.
In Engeland was het. Het is geconverteerd naar dollars.quote:Op woensdag 24 november 2004 00:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Iets in amerika gekocht dus, aangezien het in dollars is?
Vandaar dus. Ebay Engeland en Amerika zijn gedekt, mits de verkoper de paypal protection optie heeft aangeklikt.quote:Op woensdag 24 november 2004 11:53 schreef mgeelh het volgende:
[..]
In Engeland was het. Het is geconverteerd naar dollars.
Schop!quote:Op dinsdag 23 november 2004 17:21 schreef HarrieNak het volgende:
Weet iemand toevallig hoelang het na een online PayPal betaling duurt voordat het geld van de creditcard wordt afgeschreven?
Ik wil namelijk iets kopen op eBay, maar aangezien we alweer bijna aan het eind van de maand zitten vroeg ik mij dit af.
Ook ooit een keer een complaint ingediend en uiteindelijk bijna 300 euro teruggekregen ofzo. Seller kwam uit Engeland an had geen paypal protectionquote:Op woensdag 24 november 2004 13:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vandaar dus. Ebay Engeland en Amerika zijn gedekt, mits de verkoper de paypal protection optie heeft aangeklikt.
Ben ik jaloers op. Ik heb geen cent gekregen en dat gaat ook niet gebeuren. Hopelijk krijg ik van ebay zelf nog 200 euro terug, want die hebben ook zoiets.quote:Op vrijdag 26 november 2004 00:39 schreef _wie het volgende:
[..]
Ook ooit een keer een complaint ingediend en uiteindelijk bijna 300 euro teruggekregen ofzo. Seller kwam uit Engeland an had geen paypal protection
Wil je geld storten op je paypal account kost dit niets.quote:Op zondag 5 december 2004 15:43 schreef Djekko het volgende:
Ik moet iets overschrijven naar mijn Paypal-account. Kan dat gewoon via Girotel? En hoelang gaat dat ongeveer duren?
Als je een creditcard hebt is dat volkomen zinloos. Iedere paypal betaling wordt dan gewoon automatisch betaald via je creditcard.quote:Op zondag 5 december 2004 15:43 schreef Djekko het volgende:
Ik moet iets overschrijven naar mijn Paypal-account. Kan dat gewoon via Girotel? En hoelang gaat dat ongeveer duren?
Maar ik heb geen creditcardquote:Op zondag 5 december 2004 18:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je een creditcard hebt is dat volkomen zinloos. Iedere paypal betaling wordt dan gewoon automatisch betaald via je creditcard.
Er zijn verkopers die om wat voor reden dan ook geen creditcard betalingen accepteren. Dan moet je dus wel betalen via je balance. Wanneer ik geld overmaak met rabo-internetbankieren staat het er na 2 dagen op.quote:Op zondag 5 december 2004 18:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je een creditcard hebt is dat volkomen zinloos. Iedere paypal betaling wordt dan gewoon automatisch betaald via je creditcard.
Klopt. Als iemand een betaling via een creditcard wil accepteren moet je overschakelen naar een paypal business account. Dat is op zich gratis, alleen betaal je vanaf dat moment 4% kosten per transactie aan paypal. Zonder creditcard payments van anderen kun je gewoon een personal account houden en dan zijn alle betalingen zonder kosten.quote:Op maandag 6 december 2004 00:18 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Er zijn verkopers die om wat voor reden dan ook geen creditcard betalingen accepteren. Dan moet je dus wel betalen via je balance. Wanneer ik geld overmaak met rabo-internetbankieren staat het er na 2 dagen op.
Ow wacht, mijn vader heeft een creditcard..quote:Op zondag 5 december 2004 18:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je moet bewijzen dat de door jou opgegeven bankrekening ook echt van jou is. Dat gebeurt door dat paypal 1,95 van je rekening afschrijft. Op het afschrift die je later van de bank krijgt staat dan een code van 4 cijfers die je op de paypalsite moet invullen. Pas dan kun je echt alles van paypal gebruiken.quote:Op woensdag 29 december 2004 13:57 schreef Slasher het volgende:
Ik heb net een account bij Paypal aangemaakt en mijn CC gegevens ingevuld, nu zie ik in mijn profiel dat er een "Enroll in the Expanded Use Program" optie is die ik nog moet doen dat kost 1.95 USD, maar ik kon niet echt zien wat dat nu is..... heb ik dat nodig?
Ik kan nu toch gewoon betalingen doen via ebay zonder dat ik tegoed op mijn account heb? Dat wordt toch regelrecht van mijn CC afgeschreven?
Als ik het goed heb kun je nu gewoon betalen via je paypal account met je creditcard. Als je ooit ook een keer geld van je paypal account wilt overschrijven naar je bankrekening in NL moet je dat ook aangeven (zie mijn bericht hierboven)quote:Op maandag 6 december 2004 18:55 schreef Djekko het volgende:
\edit Ik heb nu een creditcard toegevoegd, en eht is inmiddels gelukt als het goed is. Maar wat is dat enrollment process precies? Dat is toch niet per se nodig, of wel?
Aha, en als ik dat niet doe, kan ik dan wel gewoon dingen betalen die ik op ebay koop? Want dat is m.i het belangrijkste van paypal.quote:Op woensdag 29 december 2004 15:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je moet bewijzen dat de door jou opgegeven bankrekening ook echt van jou is. Dat gebeurt door dat paypal 1,95 van je rekening afschrijft. Op het afschrift die je later van de bank krijgt staat dan een code van 4 cijfers die je op de paypalsite moet invullen. Pas dan kun je echt alles van paypal gebruiken.
Je kunt gewoon Ebay objecten betalen via Paypal, het wordt namelijk meteen van je CC afgeschreven.quote:Op woensdag 29 december 2004 17:06 schreef Slasher het volgende:
[..]
Aha, en als ik dat niet doe, kan ik dan wel gewoon dingen betalen die ik op ebay koop? Want dat is m.i het belangrijkste van paypal.
Het wordt toch gewoon meteen van je CC afgeschreven of werkt paypal met tegoeden die je van je CC naar je paypal account overmaakt?
Ben een beetje een paypal newbie
CC per direct. Bank kost je zn 4 a 5 dagen. snelste was bij mij 3 dagen.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:41 schreef D-MIXXX het volgende:
met creditcard hoef je daar niet aan te denken. Doe gewoon een betaling en paypal haalt dat geld van je bankrekening eens in de zoveel tijd (duh, CREDITcard).
Via bankrekening weet ik het niet.
je zet dus met je cc direct geld op je paypal account. Daarna betaal je via paypal met het geld wat op je account staat. Dus het ergste wat zou kunnen gebeuren is dat je paypal wordt leeggeroofd en niet je cc. En is je paypal account gebonden aan een cc of bankrekening, of kan ik op allerlei manieren geld zetten op mijn account? Dus zou ik de ene keer via m'n bankrekening geld kunnen overmaken naar m'n paypal, en de andere keer via cc?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:41 schreef D-MIXXX het volgende:
met creditcard hoef je daar niet aan te denken. Doe gewoon een betaling en paypal haalt dat geld van je bankrekening eens in de zoveel tijd (duh, CREDITcard).
Via bankrekening weet ik het niet.
Je denkt verkeerdquote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:32 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
je zet dus met je cc direct geld op je paypal account. Daarna betaal je via paypal met het geld wat op je account staat. Dus het ergste wat zou kunnen gebeuren is dat je paypal wordt leeggeroofd en niet je cc. En is je paypal account gebonden aan een cc of bankrekening, of kan ik op allerlei manieren geld zetten op mijn account? Dus zou ik de ene keer via m'n bankrekening geld kunnen overmaken naar m'n paypal, en de andere keer via cc?
okie dokie. Maar het bedrag op je cc is dus veilig, maar het bedrag dat je wilt betalen zou je opzich kwijt kunnen zijn als de aanbieder nix opstuurt?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:46 schreef Djekko het volgende:
[..]
Je denkt verkeerdJe zet via je CC helemaal geen saldo op je Paypal. Je hoeft alleen maar je CC-gegevens in te vullen en als je dan wilt betalen haalt Paypal het er gewoon af.
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:57 schreef The.PhantoM het volgende:
maar het bedrag dat je wilt betalen zou je opzich kwijt kunnen zijn als de aanbieder nix opstuurt?
Als je een personal account hebt zijn er geen kosten aan verbonden. Het nadeel is dat die betaling aan jou dan geen betaling via creditcard mag zijn, maar moet rechtstreeks van zijn paypalaccount komen. Als je betalingen via een creditcard ook wilt kunnen accepteren, moet je overstappen op een business account. Die overstap is wel gratis, maar vanaf dat moment betaal je wel ongeveer 4% van het ontvangen bedrag aan paypal.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:10 schreef gokker het volgende:
Als je een betaling ontvangt, van iemand anders paypal account.
Wordt daarover dan nog kosten berekent.
M.a.w. ik ontvang van iemand 30 euro via paypal. Krijg ik die 30 euro dan netto op mijn paypal account of moet ik over die 30 euro nog transactiekosten betalen.
Huh?quote:Op woensdag 26 januari 2005 00:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je een personal account hebt zijn er geen kosten aan verbonden. Het nadeel is dat die betaling aan jou dan geen betaling via creditcard mag zijn, maar moet rechtstreeks van zijn paypalaccount komen. Als je betalingen via een creditcard ook wilt kunnen accepteren, moet je overstappen op een business account. Die overstap is wel gratis, maar vanaf dat moment betaal je wel ongeveer 4% van het ontvangen bedrag aan paypal.
Je mag alleen niet 2 account hebben, dat controleren ze en als je er 2 zou hebben, dan sluiten ze je personal account en zetten ze alles over naar je business account.quote:Op woensdag 26 januari 2005 22:16 schreef gokker het volgende:
[..]
Huh?![]()
Als ik nou 2 accounts bij paypal aanmaak. (1 personal en 1 business)
Degene die rechtstreeks met zijn cc wil betalen, aan die geef ik dan mijn business account.
En degene die gewoon normaal willen betalen, aan die geef ik dan mijn personal account.
Bedragen die op mijn business account binnenkomen, boek ik dan over op mijn personal account.
Dan kost het mijn toch geen ene cent? Of zie ik iets over het hoofd?![]()
Dan betaal je dus wél kosten over bedragen die iemand op jouw business account stort. Het enige voordeel is dat je je personal account ook nog hebt voor mensen die niet met een creditcard hoeven te betalen en die transacties blijven dan gratis.quote:Op woensdag 26 januari 2005 22:16 schreef gokker het volgende:
[..]
Huh?![]()
Als ik nou 2 accounts bij paypal aanmaak. (1 personal en 1 business)
Degene die rechtstreeks met zijn cc wil betalen, aan die geef ik dan mijn business account.
En degene die gewoon normaal willen betalen, aan die geef ik dan mijn personal account.
Bedragen die op mijn business account binnenkomen, boek ik dan over op mijn personal account.
Dan kost het mijn toch geen ene cent? Of zie ik iets over het hoofd?![]()
je kan dus geen personal openen zonder CC?quote:Op woensdag 26 januari 2005 23:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan betaal je dus wél kosten over bedragen die iemand op jouw business account stort. Het enige voordeel is dat je je personal account ook nog hebt voor mensen die niet met een creditcard hoeven te betalen en die transacties blijven dan gratis.
Ik heb zelf ook meerdere accounts (je hebt dan ook meerdere creditcards nodig) en dat werkt prima.
Dat kan één keer, je moet het dan weer aanvragen en zo en dan is het binnen 10 uur of zo geregeld, maar het is maar éénmalig. Die truc van twee accounts lijkt mij wel ok, 3.5 %.quote:Op donderdag 27 januari 2005 14:52 schreef o0-Bianca-0o het volgende:
jawel ik heb geen creditcard en had toch een personal account. Ik heb nu een business account maar wil eigenlijk terug naar personal
ok, ik dacht dat zoiets in een dag was gebeurtquote:Op dinsdag 8 februari 2005 01:21 schreef webfreaky het volgende:
Je bedoeld geld opwaarderen naar je paypal account? Niet langer dan een week denk ik.
Geld naar iemand/bedrijf overmaken = "Send money"quote:Op dinsdag 8 februari 2005 07:56 schreef mikezwet het volgende:
Ik heb sinds kort ook paypal en heb er al het een en ander mee betaald. Dat ging dan via een website van een bedrijf.
Als ik gewoon 50 euro wil overmaken naar bijv een particulier moet ik alleen zijn e-mail adres in vullen? of moet ik een request doen die deze persoon moet accepteren (dus betalen)
Als je geen Credit Card invult dan ben je beperkt tot een maximaal bedrag aan opnemen van geld per maand (750 dollar) en een maximaal bedrag van 2500 dollar in totaal. Je kan wel oneindig geld storten of geld ontvangen. Ontvang je bv in 1 maand 1000 dollar kan je maar 750 euro opnemen deze maand en de overige 250 de maand erop.quote:Op donderdag 10 februari 2005 00:33 schreef addict het volgende:
Ik heb een personal account. Kan ik onbeperkt geld storten naar mijn paypal rekening? En die sending limit is toch alleen voor het geld dat je ontvangen hebt van andere paypal leden?
Ik wil iets kopen van ongeveer 800 euro, dat is geen probleem? Bedankt.
Ik heb totaal 110 euro gestort, en wat dingen gekocht. Nu staat mijn sending limit op 860,00 euro en daar onder staat 727.19 eur remaining.
Ik snap het niet
Yes, het gaat toch om een betaling neem ik aanquote:Op woensdag 9 maart 2005 08:47 schreef kastanova het volgende:
Euuuh, als iemand me om m'n paypall account vraagt, moet ik dan gewoon het emailadres geven waarmee ik daar geregistreerd ben.
Dat is nog even afwachten, maar het is wel de bedoeling jaquote:Op woensdag 9 maart 2005 08:49 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Yes, het gaat toch om een betaling neem ik aan
Je kan ook meerdere adressen bij paypal erin pleuren dus dan kan je op verschillende adressen geld ontvangen, weet niet of dat uberhaupt nuttig is voor jouquote:Op woensdag 9 maart 2005 08:52 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat is nog even afwachten, maar het is wel de bedoeling ja.
Thanx.
Bedankt voor het antwoordquote:Op woensdag 13 april 2005 19:58 schreef Poepoog het volgende:
Neem dan een andere bank.
quote:
heb je bij 'bijzonderheden' je unieke paypal account idenditifatie nummer genoteerd tijdens dat tijden online bankieren?quote:Op woensdag 13 april 2005 19:47 schreef Black-Hole het volgende:
In de herhaling dan maar:
k heb een account bij Paypal en heb geprobeerd om via die account geld over te maken naar mijn girorekening van de Postbank. Nu is deze boeking door de Postbank echter geweigerd.
Navraag bij de Postbank levert niks op; Paypal? Nog nooit van gehoord is het enige wat ik te horen krijg Ook navraag bij Paypal levert niks op.
Ik heb dus geen idee wat ik fout doe, danwel fout heb ingevoerd bij mijn Paypal account. Moet er een IBAN-nummer bij vermeld worden of iets in die richting? Wie kan mij helpen want die fee van ¤ 23,- per geweigerde overboeking is wel wel erg veel.
Ja en dat gaat allemaal goed, alleen geld overmaken van Paypal naar Postbank wil bij mij dus niet, andersom wel.quote:Op donderdag 14 april 2005 19:33 schreef janimie het volgende:
[..]
heb je bij 'bijzonderheden' je unieke paypal account idenditifatie nummer genoteerd tijdens dat tijden online bankieren?
Dat helemaal niet zo'n slecht idee, nu nog zo'n iemand vinden. Ik krijg namelijk buitenlandse donaties op mijn Paypal account, als er nou iemand uit Nederland tussen zat...quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:48 schreef Poepoog het volgende:
kan je het niet overmaken naar een ander paypal account, en dat die persoon het dan op je rekening zet
ok, toegegeven er komen kosten bij... maar niet bij een personal account, moet je alleen even iemand vinden die dat heeft...
LOL Dat is best wel erg eigenlijk.. Vooral vanuit beveiligingsoogpunt gezien : Het komt er eigenlijk op neer dat een credit card geregistreerd blijft staan in een "spookaccount", wat toch ergens de deur open zet voor misbruik.quote:Op donderdag 14 april 2005 19:46 schreef Sovereign het volgende:
Mongolen bij paypal. Ik had vroeger een ander account bij paypal, gegevens ben ik kwijt dus maak een nieuw account aan. Kan ik mijn oude cc niet gebruiken. Het antwoord van Paypal: gebruikt u toch een andere cc.
Alsof ik 10 van die dingen heb.![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:06 schreef Lukaso het volgende:
To add funds to your PayPal account, you will need to go to your bank to complete a bank transfer from your bank account to your PayPal account using the information provided below. Be sure to include your Bank Transfer ID, which is used to direct the funds into your PayPal account.
Transfer funds to the following account:
Name on Account:
PayPal International Ltd
PayPal's Account Number:
266566472
Bank:
Bank of America, N.A.
Amsterdam, Netherlands
Important Note: In addition to the information above, be sure to also include Your Bank Transfer ID on your bank transfer form.
Your Bank Transfer ID
You will need to include this ID on your bank transfer form:
Dat kan.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:54 schreef Lukaso het volgende:
Ik heb een bestelling gedaan bij lik-sang.com, ik werd automatisch doorgestuurd naar paypal, nu moet ik ineens een creditcard toevoegen om te mogen betalen...???? WTF????? HELP???
Error icon
To send money instantly, please add a credit card or debit card to your account.
en:
To complete this secure payment, add a credit card to your PayPal account and click Continue.
Heb je wel voldoende saldo voor de betaling?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:54 schreef Lukaso het volgende:
Ik heb een bestelling gedaan bij lik-sang.com, ik werd automatisch doorgestuurd naar paypal, nu moet ik ineens een creditcard toevoegen om te mogen betalen...???? WTF????? HELP???
Error icon
To send money instantly, please add a credit card or debit card to your account.
en:
To complete this secure payment, add a credit card to your PayPal account and click Continue.
quote:Op maandag 20 juni 2005 21:33 schreef tonks het volgende:
Het kan toch ook via bankrekening?
Gastquote:
quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:06 schreef Lukaso het volgende:
To add funds to your PayPal account, you will need to go to your bank to complete a bank transfer from your bank account to your PayPal account using the information provided below. Be sure to include your Bank Transfer ID, which is used to direct the funds into your PayPal account.
Transfer funds to the following account:
Name on Account:
PayPal International Ltd
PayPal's Account Number:
266566472
Bank:
Bank of America, N.A.
Amsterdam, Netherlands
Important Note: In addition to the information above, be sure to also include Your Bank Transfer ID on your bank transfer form.
Your Bank Transfer ID
You will need to include this ID on your bank transfer form:
Oude cc verlopen?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:54 schreef Lukaso het volgende:
Error icon
en:
Ik hoop dat je gelijk hebt maar:quote:
Het kan inderdaad wel, ik heb het al eens gedaan namelijkquote:Op vrijdag 2 september 2005 09:42 schreef Poepoog het volgende:
Het kan wel er staat als je je rekeningno. gaat invullen of het een Giro is of een Non Giro.
Van Paypal naar je giro? Zonder problemen?quote:Op maandag 5 september 2005 21:17 schreef Adagio het volgende:
[..]
Het kan inderdaad wel, ik heb het al eens gedaan namelijk
Boven de 100 EUR kost het niets (geloof ik)quote:Op maandag 5 september 2005 20:13 schreef __Saviour__ het volgende:
Is geld ontvangen op m'n paypalaccount en het doorsturen naar bankrekening volledig gratis, of zijn er kosten?
Kijk maar rustig eens in de opties van Paypalquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:23 schreef Balthar het volgende:
[..]
Van Paypal naar je giro? Zonder problemen?
Dat wou ik even horen. Iemand die het echt heeft meegemaakt.
Gek toch, dat medewerkers van de banken niet weten wat Paypal is.
Op die manier begin je te twijfelen.
Geld voor langere tijd op een Paypal-account laten staan is zowiezo niet handig, lijkt me... Doorgaans moet je hem gewoon leeg laten en pas vullen als je het nodig hebt. Als je cc hebt dan gebeurt dat instant....quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:25 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Boven de 100 EUR kost het niets (geloof ik)
Mijn vraag:
Als ik morgen doodga waar blijft dan mijn PayPal poen? Staat nergens geregistreerd zoals een normale bankrekening; dus dat kan een notaris ook niet vinden, en sowiezo zonder password ed. kom je ook niet binnen.
Verdient PayPal dus flink aan van die akkefietjes als in New Orleans?![]()
Sommige bedrijven willen alleen maar dat geverifieerde users via paypal betalen. Wil je een geverifieerde user zijn/worden, dan moet je een cc hebben.quote:Op woensdag 7 september 2005 14:51 schreef nlboy het volgende:
Hoi mensen ik wil een bedrag overmaken naar een eBay verkoper.
Als ik dan gewoon via eBay (naar Paypal) wil betalen begint ie te zeiken over een Creditcard. (die heb ik nie)
Dus ik dacht om dan maar gewoon naar de verkoper zijn email adres het bedrag over te maken,
maar dat werkt ook niet(alles geprobeerd, van dienst tot item)
Hij blijft steeds zeuren over een creditcard, terwijl ik net het bedrag van mijn bank naar Paypal heb overgemaakt. Mijn ouders hebben helaas geen creditcard.
Als ik bij Paypal kijk naar het limiet staat ie op "1,168.00 EUR" terwijl ik een veel kleiner bedrag hoef over te maken. En ook ziet ie onder de maand limiet "¤750.00".
Dus hoe kan ik nou dat k*t Paypal gebruiken zonder creditcard?
Alvast bedankt.![]()
Nee dat is ook zo, maar bij de giro krijg ik ook geen rente.quote:Op woensdag 7 september 2005 00:28 schreef Adagio het volgende:
[..]
Geld voor langere tijd op een Paypal-account laten staan is zowiezo niet handig, lijkt me... Doorgaans moet je hem gewoon leeg laten en pas vullen als je het nodig hebt. Als je cc hebt dan gebeurt dat instant....
Precies, nu moet je als het goed is het bedrag nog via de website van Paypal overmaken naar de verkoper.quote:Op zondag 25 september 2005 22:03 schreef Roi het volgende:
Volgens mij heb je je geld nu alleen op Paypal gezet en niet verzonden naar de verkoper.
quote:Op zondag 25 september 2005 22:03 schreef Roi het volgende:
Volgens mij heb je je geld nu alleen op Paypal gezet en niet verzonden naar de verkoper.
quote:Naam: PayPal International Ltd
Rekening nr: 266566472
Bank: Bank of America, N.A.
Plaats: Amsterdam
Nee, dergelijke berichten zijn nep, het zijn zgn. phising-mailtjes van frauders die proberen je inloggevens te achterhalenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:24 schreef Geqxon het volgende:
Is het overigens "gevaarlijk" om met meerdere IP-adressen in te loggen? Ik zit nu op mijn stage, en wil eigenlijk wel even kijken of mijn geld binnen is
Bij het begin vond ik Paypal ook heersen, maar later merk je toch dat Paypal een duur grapje wordt.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:17 schreef Geqxon het volgende:
OMFG, Paypal + Ebay =
De intergratie is echt perfect, in een paar klikjes had ik de betaling geregeld.
Geen wonder, PayPal is van Ebayquote:De intergratie is echt perfect, in een paar klikjes had ik de betaling geregeld.
Dat laatste is natuurlijk nog interessanter. Maar werkt dat makkelijk en is het makkelijk te implementeren? Levert PayPal de benodigde code, of een aanzet daartoe? Of laat het je alles zelf uitzoeken?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:23 schreef D-MIXXX het volgende:
Je kan bij Paypal een request doen, dus handmatig is dat. Anders een request maken in PHP.
Ik kon het pas zien toen ik had betaald.quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:41 schreef rotskibo het volgende:
Kun je in paypal ook ergens de actuele koersen zien, bijv. die van de GBP en de Euro?
Zodra je je account hebt geupgrade moet je over ALLE betalingen commissie betalen !quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:42 schreef Kiff het volgende:
Vraag:
Moet je over alle ontvangen betalingen commissie aan Paypal afdragen zodra je je account upgrade naar een premium (voor het KUNNEN ontvangen van creditcard betalingen), OF moet je alleen commissie betalen over de creditcard betalingen en niet over de direct transfers?
Tot nu toe heb ik Paypal alleen gebruikt om dingen te betalen op eBay.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:35 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Ja....personal account is gratis geld ontvangen en versturen.
Een premium account heb je nodig als je creditcard betalingen wilt ontvangen of meer dan $500 per maand ontvangt...en dan betaal je commissie...
Pas op....zodra je je 1e creditcard betaling accepteert heb je een premium account en betaal je over ALLE ontvangen bedragen commissie!
Je kan dit wel 1 keer doen en dan weer downgraden naar Personal account...maar dit kan slechts 1 keer!
Nee....je moet dan duidelijk in de omschrijving aangeven dat je alleen Paypal betalingen accepteert van "positive balances" of "no credit cards"quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:18 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Tot nu toe heb ik Paypal alleen gebruikt om dingen te betalen op eBay.
Maar als ik zelf iets wil gaan verkopen op eBay, kan ik dan instellen dat ik alleen normale Paypalbetalingen accepteer, en geen creditcards?
Nee....je krijgt een e-mail van Paypal met de mededeling dat iemand je probeert te betalen met creditcard en of je die betaling wilt accepteren of niet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:34 schreef __Saviour__ het volgende:
da's wel jammer.
maar als iemand niet naar de beschrijving luistert, en toch met creditcard betaalt, wordt mijn account dan dus automatisch premium?
En als je dan van die vervelende niet begrijpende kopers in het buitenland hebt, dan kan je wellicht fluiten naar de betaling zodra je de betaling 'denied'.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:52 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
kan je die betaling dus gewoon weigeren en de koper vragen op een andere manier te betalen.
Dat ligt aan het land en de bank van ontvangst. Ik heb vaak genoeg naar Duitsland een betaling gedaan. Zondag de opdracht geplaatst via ABN Amro internetbankieren en dinsdag stond het al in Duitsland op de rekening.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:14 schreef Geqxon het volgende:
IBAN is alleen stront en stront traagVaak duurt het dan een week of meer i.t.t. PayPal waar het een maar miliseconden duurt.
Misschien zit hij over zijn kooplimiet heen op z'n credit card?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:06 schreef Kiff het volgende:
Iemand uit Duitsland heeft mij 9 oktober een betaling gedaan via Paypal. Nu is deze nog steeds 'pending'. Iemand enig idee of dit normaal is?
Dit is zo waar! Reken dan gemiddeld maar op elke mini transactie van laat ons zeggen 15 euro op een kost van 1 euro, en grote sommen overschrijven doe je best al helemaal niet! Reken maar uit wat 2%-3% is op een bedrag van 400 euro ofzo. Dus niet echt aan te raden voor veelvuldig gebruik zou ik zeggen!quote:[b] Opnieuw NIET juist! Ik heb toevallig een maand geleden een camcorder gekocht via ebay Duitsland. Het pakje is nooit verstuurd aangezien de winkel failliet is gegaan. Ik heb paypal geschreven dat ik mijn geld graag terug zou willen ontvangen. Ik kreeg niets aangezien de dekking ALLEEN geldt voor ebay in Amerika en ebay in Engeland!
Verder is het zo dat de dekking ALTIJD maximaal 400 euro is!
Paypal is een grote oplichting. Als je ooit een keer een paypal betaling via een creditcatd wilt ontvangen moet je (via 1 klik) je personal account omzetten naar een business account en dan betaal je ongelooflijk veel kosten aan paypal (5% ofzo). Over 1000 euro was is dus 50 euro kwijt.
Dit zou ik sowieso NOOIT vertrouwen, erg tricky met dit soort dingen.. maar het veilige lijkt mij om gewoon alleen via ebay te betalen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 08:39 schreef Geqxon het volgende:
Ik wil nu een een object van Ebay betalen, maar ik word door de verkoper doorverwezen naar een "zelfgemaakte" check-out pagina. Iemand enig idee of dit wel veilig is?
Je krijgt zijn naam, e-mail adres, en als de verstuurder hier voor heeft gekozen, ook nog eens zijn adresquote:Op donderdag 10 november 2005 08:04 schreef Stretto het volgende:
Ik heb een vraagje:
Ik krijg deze week 150 dollar van iemand op mijn paypal account en nu vraag ik mij af of ze mijn naam kunnen zien? Of mijn naam en mijn adres? Of helemaal niks?![]()
Ik bedoelde: Krijgt de verstuurder van het geld mijn naam, adres enzo te zien? Ik ben de ontvangerquote:Op donderdag 10 november 2005 08:56 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je krijgt zijn naam, e-mail adres, en als de verstuurder hier voor heeft gekozen, ook nog eens zijn adres
Ik heb gister wat geld verstuurd, en ik zag zijn e-mailadres, en naam (maar die kan ik ook handmatig ingevuld hebben, dat weet ik niet zeker)quote:Op donderdag 10 november 2005 12:52 schreef Stretto het volgende:
[..]
Ik bedoelde: Krijgt de verstuurder van het geld mijn naam, adres enzo te zien? Ik ben de ontvanger![]()
En waar kan ik het zo wijzigen dat ie alleen mijn naam ziet?
En kan ik 2 email account gebruiken om op allebei betalingen te kunnen ontvangen?
Dus dat ik voor persoonlijk gebruik pers@saait.com heb en voor zakelijk gebruik zake@saait.com
![]()
jaja, goed dat je het zegt maar hoe doe ik het nu?? check mijn vraag aubquote:Op donderdag 10 november 2005 20:23 schreef Geqxon het volgende:
Vergeet niet je unieke code bij omschrijving in te vullen!
ja bedankt die snapte ik maar het ging meer om deze twee vragen:quote:Op donderdag 10 november 2005 20:42 schreef Geqxon het volgende:
Add funds >
Transfer Funds From a Bank Account in the Netherlands > Your Bank Transfer ID
In dat blokje staat de code die bij je betalingskenmerk/omschrijving moet staan.
maar waarom staat er dan:quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:16 schreef Dreamscape het volgende:
Je hoeft niet aan te geven dat het om de Bank of America gaat.
Als je je account 3 jaar niet gebruikt worden de tegoeden overgemaakt op de door jou opgegeven bankrekening.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:40 schreef babybox het volgende:
[..]
En na hoe lang wordt je account ongeldig verklaard en wat gebeurd er met je geld als je dit een tijd niet je paypal-acoount gebruikt?"[/i]
Geen flauw idee, de banknaam heb je alleen maar nodig voor transacties naar het buitenland.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:21 schreef babybox het volgende:
[..]
maar waarom staat er dan:
Amsterdam, Netherlands
Is het gelukt?quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:23 schreef babybox het volgende:
ik heb nu in ieder geval als test 5 euro overgemaakt naar:
ten name van: PayPal International Ltd
rekeningnummer: 266566472
plaats:Amsterdam
Hey stoerquote:Op donderdag 10 november 2005 20:13 schreef babybox het volgende:
Wil je geld storten op je paypal account kost dit niets.
Je kan dan een betaling doen aan:
Naam: PayPal International Ltd
Rekening nr: 266566472
Plaats: Amsterdam
Mijn Rabobank heeft alleen de mogelijkheid Naar rekening, Ten name van, en Plaats in te voeren en de bank dus niet, waar kun je dan Bank: Bank of America, N.A. aangeven (rabobank internet bankieren)
En na hoe lang wordt je account ongeldig verklaard en wat gebeurd er met je geld als je dit een tijd niet je paypal-acoount gebruikt?
Om mezelf maar even te quoten, het is wel gelukt en ik heb 10 euro overgemaakt naar paypal en daarmee nu ook een order geplaats bij www.bestskinsever.com voor een iPod Nano skinquote:
Alles gaat automatischquote:Op vrijdag 9 december 2005 11:53 schreef Poepoog het volgende:
Je wilt het gebruiken om een euro betaling te doen, dan moet je het toch eerst gaan omzetten naar euro's?
Met een of ander vage, niet geopende bijlage erbij.quote:From: PayPal Billing Center. <service@paypal.com>
Subject: YOUR ACCOUNT LIMITED
Date: Fri, 25 Nov 2005 22:25:06 +0300
Dear PayPal user,
We are currently performing regular maintenance of our security
measures. Your account has been randomly selected for this
maintenance, and you will now be taken through a series of identity
verification pages. Protecting the security of your
PayPal account is our primary concern, and we apologize for any
inconvenience this may cause.
We recently received a report of unauthorized credit card use
associated
with this account. As a precaution, we have
limited access to you PayPal account in order to protect against future
unauthorized transactions.You can check your
transaction details in attachment.
Case ID Number: PE-901-449-020
Please understand that this is a security measure intended to help
protect you and your account.
Thank you,
PayPal Billing Center.
Klopt. Is ook irritant, maar ik snap het wel van paypal. Anders blijven mensen maar geld over en weer sturen, schiet ook niet op.quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:03 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb nog 1 klein vraagje. Ik heb nog 5,80 euro op mijn paypal account staan. Nu wil ik dat weer terugstorten op mijn gewone bankrekening. Maar ik las ergens dat dat weer 1 euro kost. Klopt dat? en dat het vanaf 100 euro gratis is.
En zou ik dan dus eerst 100 euro op mijn paypal moeten storten om dan alles gratis terug te storten.
Gewoon erop laten, ik heb er ook nog 4 euro op staan. Komt altijd nog wel een keer van pas als is het voor een donation voor een site ofzoquote:Op woensdag 14 december 2005 01:49 schreef Stansfield het volgende:
Het probleem daarvan is dat ik de meeste leuke dingen op ebay uit amerika zie. En dat je dan dus gelijk weer aan je shipping cost zit.
Da's belangrijk om op te letten ja. Hetzelfde geldt voor eBay. Ze zullen je altijd aanspreken met je echte naam, en nooit met iets anoniems als 'beste klant' of 'beste gebruiker 939484'.quote:Op woensdag 14 december 2005 18:09 schreef DeFlip het volgende:
en er werd me nog verteld dat paypal mailtjes je altijd groet met jouw naam. Vandaag dus ff vergeten
quote:From : dimpleman1 <smssowkekek@hotmail.com>
Sent : Wednesday, December 21, 2005 12:23 PM
To : <mijnadres> @hotmail.com
Subject : Protect Your PayPal Account
Dear PayPal Customer,
During our regular update and verification of the accounts, we couldn't verify your current information.
Either your information has changed or it is incomplete. If the account information is not updated to current information within 5 days then, your account will be set on hold.
#rw[10]#
Log in to your account by clicking on this link:
https://www.paypal.com/aw-cgi/webscr/cmd=_login-run
After you logged 1n, update and verify your information please.
Thank you for your patience as we work together to protect your account,
#rw[10]#
The PayPal Team
Please do not reply to this e-mail. Mail sent to this address cannot be answered. For assistance, log in to your PayPal account and choose the "Help" link in the footer of any page.
To receive email notifications in plain text instead of HTML, update your preferences here.
link gaat naar: http://onlineprotection-p(...)login-run/login.htmlquote:Protect Your Account Info
A genuine PayPal link will always begin with https://www.paypal.com/.
If we need information from you, we will request it after you've logged in to your account.
PayPal will never ask you to enter your password in an email.
For more information on protecting yourself from fraud, please see the Security Center.
Protect Your P@$sword
You should never give your PayPal password to anyone, including PayPal employees.
quote:From : dimpleman1 <smssowkekek@hotmail.com>
Ander alternatief is betaling via Paypal? Op Paypal staat ergens de wisselkoers wel.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:45 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik heb net een object gekocht op eBay. Het te betalen bedrag is in dollars
Ook als ik in ebay op betalen klik, blijft het op dollars staan.
Kan ik ergens zien welke wisselkoers ebay hanteert?
voor 15 dollar extra kan ik kiezen voor global express mail, dat is veel snellere bezorging. maar ik wil graag weten hoeveel dat in euro's me gaat kosten.
is er via die bezorgoptie ook minder kans dat de douane het controleert?
Is E 150,- te weinig dan?quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:12 schreef Geqxon het volgende:
Je hebt te weinig geld op je rekening
Inderdaad, verschillende valuta en dus andere geldwaarden ...koeien en varkens lijken ook niet op elkaar. Alhoewel, ik ken er een paar....quote:
Wat een onzinquote:Op woensdag 14 december 2005 18:14 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Da's belangrijk om op te letten ja. Hetzelfde geldt voor eBay. Ze zullen je altijd aanspreken met je echte naam, en nooit met iets anoniems als 'beste klant' of 'beste gebruiker 939484'.
Daarop letten en phising-mailtjes maken geen kans meer, hoe echt ze ook lijken.
Oh ja, dat zal het zijn ja. De Expended Use progam verificatie. Thanksquote:Op maandag 2 januari 2006 07:44 schreef D-MIXXX het volgende:
Je hebt je zeker net aangemeld?
Zo ja, voor aanmelden betaal je X bedrag, en dat krijg je weer terug (verificatie van je creditcard).
Alleen de echte Paypal weet je naam. Lijkt me dus niet echt onzin.quote:
kan niet, de minimale transactie is 1 euro volgens mij.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:22 schreef Lukaso het volgende:![]()
nee dat is eurocent, dus moet wel lukken
Hmm ik heb eens 50 cent overgeboekt.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:12 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
kan niet, de minimale transactie is 1 euro volgens mij.
hmm, dat zullen we nog wel merken dan, het zal als het goed is morgen aan moeten komen...quote:Op zondag 15 januari 2006 13:12 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
kan niet, de minimale transactie is 1 euro volgens mij.
Er zit iets verschil tussen kopen en verkopen; oftewel de conversie-provisie van Paypal. Net zoals elke bank dat ook in rekening brengt.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:14 schreef Lukaso het volgende:
bah, kutpaypal. Ik vind dat currency gezeur echt heel slecht werken.
ik heb iets gekocht op ebay voor $26.51 USD
nu heb ik mijn funds bijgevuld tot 22.38 EUR = 27.0844 USD, ik neem altijd iets van 50cent teveel.
dit dus volgens xe.com Universal Currency Converter ®
nu kan ik het alleen niet kopen, wat blijkt nu, volgens de paypal currency converter:
¤22.38 EUR = $26.42 USD
ik kom dus 9dollarcent te kort![]()
fijn, nu heb ik dus maar 10 cent erbij overgemaakt![]()
Je mag bij Paypal 2 accounts hebben, zo heb ik dat al een hele tijd.quote:Op maandag 2 januari 2006 02:01 schreef MuKe het volgende:
Er werd eerder gesproken over 2 accounts hebben bij Paypal: 1 personal en 1 premier/business.
iemand zei toen dat je personal account werd opgeheven als je ze allebei zou hebben.
[...]
Dan kun je gewoon voor je niet-creditcard betalingen alsnog je personal account gebruiken en de 3,9% + 0,35EUR fee van Paypal omzeilen.
Is je gmail-adres ook je Paypal? Krijg je die centquote:Op maandag 16 januari 2006 16:35 schreef Lukaso het volgende:
hmm, die 10cent is nog niet aangekomen, maar nu is de currency:
¤22.38 EUR = $26.50 USD
nog 1 cent te gaan![]()
![]()
![]()
ik weet niet of die 10 cent nog aan gaat komen ivm de 1 euro regel, maar ik hoop van wel, aangezien mijn huidige banksaldo 0.47e is...![]()
Heb geen mail gehadquote:Op maandag 16 januari 2006 19:24 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Tonks? Help die arme Lukaso 'es.
ik heb niet zoveel geld!!quote:Op maandag 16 januari 2006 20:04 schreef Blupp het volgende:
Lukaso wat loop je toch met centen te klooien joh,
maak toch gewoon een euro teveel over, dan zit je sowiezo veilig
dit snap ik echt niet hoor..
nee, dat komt wel goed, ik had hem al gemaild dat ik wat traag was.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:41 schreef __Saviour__ het volgende:
schiet er maar mee op, want straks krijg je nog negatieve feedback omdat je te lang met betalen wacht
ga je alweer.... Creditcard! de helft, wat, 90% van nederland heeft niet zo'n ding!!quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:15 schreef __Saviour__ het volgende:
Hier komen toevallig alle mensen bij elkaar waar het mis gaat, daardoor lijkt het veel.
Ik vind Payal ideaal voor internationale betalingen. De overschrijving is onmiddelijk. Zodra ik op betalen klik, wordt het gelijk via paypal van m'n creditcard afgeschreven en heeft de ander het na een seconde al ontvangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |