abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23476834
PAYPAL

Voordat je een vraag gaat stellen over paypal, lees eerst even dit stukje door.
Mocht je daarna nog vragen hebben kun je ze altijd nog stellen, komt daar een goed antwoord op zullen we deze lijst weer bijwerken.

Wat is paypal?

Kan je ook een Paypal account gebruiken als je geen credit card hebt?

Ja dat kan.

Je kan altijd geld ontvangen op je paypal account en dat geld laten overschrijven naar je eigen rekening.

Heb je een personal account dan ontvang je gratis alles op je paypal account, heb je een Premier/Business Account (waarmee je CreditCard betalingen kan accepteren) dan kost je dat per transactie 1.9% + ¤0.35 EUR to 3.4% + ¤0.35 EUR. Hier meer info: https://www.paypal.com/cg(...)outside&countries=EU

Schrijf je ¤100.00 of meer over naar je eigen rekening kost het je niets.
Schrijf je minder dan ¤100.00 over naar je eigen rekening kost dat je ¤1,00

Er zal een dag of 5 a 7 overheen gaan voordat je het op je eigen rekening ziet staan.

Voor meer informatie kun je deze link volgen en dan kun je per land zien wat de eventuele kosten zijn:
https://www.paypal.com/cg(...)hdrawal-fees-outside

Wil je geld storten op je paypal account kost dit niets.
Je kan dan een betaling doen aan:

Naam: PayPal International Ltd
Rekening nr: 266566472
Bank: Bank of America, N.A.
Plaats: Amsterdam

Vergeet niet je Bank Transfer ID te vermelden in het vakje mededelingen! Deze kan je rechtboven in vinden bij My Account -> Add Funds.

Wat is dan het verschil tussen een free en een premium account?

Met een free account kun je geen betalingen accepteren van Creditcards en met een Premium account wel.

Voor de kosten die paypal in rekening brengt voor de transacties kun je hier kijken:
https://www.paypal.com/nl(...)display-fees-outside

En als ik nu iets betaal en mijn pakket komt niet aan, ben ik dan mijn geld kwijt?

Bij Paypal ben je alleen gedekt voor het niet verzenden van een pakket. Als jij niets hebt ontvangen, dan kun je Paypal verzoeken om dat te onderzoeken. Zij vragen de verkoper dan om bewijs van verzending. Kan de verkoper dat niet overleggen, dan krijg je je geld terug.

Let even op als je zelf gaat verkopen aan mensen uit het buitenland: Paypal kan helemaal niets met de T&T-nummers van TPG. Oftewel: als jij verzendt met TPG en de koper beweert niets te hebben gekregen, dan trek je aan het kortste eind, want Paypal biedt niet de mogelijkheid als bewijs een nummer van TPG in te vullen ('sorry, dit nummer kennen we niet' krijg je dan).

Meer informatie voor kopers en verkopers die met Paypal werken en meer willen weten over geld teruggave en goederen retour sturen etc kun je hier kijken:
http://www.paypal.com/cgi-bin/webscr?cmd=_security-center-outside

Met dank aan ElisaB

Dit bericht is hier niet neergezet om mensen te pushen om met paypal in zee te gaan, deze topic is gemaakt omdat er veel vragen over waren.

Ook paypal heeft zijn mindere kant, deze kun je vinden op http://www.paypalsucks.com/

[ Bericht 9% gewijzigd door Twisted_TpaU op 23-11-2004 17:30:25 ]
'The world is mine'
  dinsdag 23 november 2004 @ 15:02:41 #2
20955 mgeelh
RMS Lusitania
pi_23516832
Ik heb eigenlijk 2 vragen:

1- Op de website staat
Free for ¤100.00 EUR or more, ¤1.00 EUR for ¤99.99 EUR or less to a Dutch bank account
Fees for other banks

Betekent dit niet dat als je bijv. 150 euro laat overschrijven dat je gewoon niks hoeft te betalen?

2 - Wanneer kun je nu precies geld terugkrijgen bij oplichting? Ik heb bijvoorbeeld een softwarepakket gekocht, maar toen ik het kreeg was het gewoon een kopie. Ik heb een klacht ingediend, en gewoon m'n geld terug gekregen. Terwijl het wel gewoon verzonden was.
pi_23519487
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 15:02 schreef mgeelh het volgende:
Ik heb eigenlijk 2 vragen:

1- Op de website staat
Free for ¤100.00 EUR or more, ¤1.00 EUR for ¤99.99 EUR or less to a Dutch bank account
Fees for other banks

Betekent dit niet dat als je bijv. 150 euro laat overschrijven dat je gewoon niks hoeft te betalen?

2 - Wanneer kun je nu precies geld terugkrijgen bij oplichting? Ik heb bijvoorbeeld een softwarepakket gekocht, maar toen ik het kreeg was het gewoon een kopie. Ik heb een klacht ingediend, en gewoon m'n geld terug gekregen. Terwijl het wel gewoon verzonden was.
Ik heb je vragen gelijk verwerkt in het overzicht. Als je meer dan 100 euro overmaakt dan kost het je niets inderdaad.

Je 2e vraag daar heb ik in het overzicht een mooie link voor neergezet.

Ik hoop dat het weer wat duidelijk voor je is nu.
'The world is mine'
  dinsdag 23 november 2004 @ 17:01:15 #4
16701 scanman01
Today's a good day
pi_23519772
quote:
Op zondag 21 november 2004 21:18 schreef Twisted_TpaU het volgende:
PAYPAL

Schrijf je ¤100.00 of meer over naar je eigen rekening kost het je niets.
Schrijf je minder dan ¤100.00 over naar je eigen rekening kost dat je ¤1,00
Niet juist! Ik ben al jaren bij paypal en IEDERE transactie naar je bank kost je 1 euro. Ik h eb vorige week nog 700 euro overschreven en dat kostte me dus 1 euro paypal kosten!
quote:
En als ik nu iets betaal en mijn pakket komt niet aan, ben ik dan mijn geld kwijt?

Bij Paypal ben je alleen gedekt voor het niet verzenden van een pakket. Als jij niets hebt ontvangen, dan kun je Paypal verzoeken om dat te onderzoeken. Zij vragen de verkoper dan om bewijs van verzending. Kan de verkoper dat niet overleggen, dan krijg je je geld terug.
Opnieuw NIET juist! Ik heb toevallig een maand geleden een camcorder gekocht via ebay Duitsland. Het pakje is nooit verstuurd aangezien de winkel failliet is gegaan. Ik heb paypal geschreven dat ik mijn geld graag terug zou willen ontvangen. Ik kreeg niets aangezien de dekking ALLEEN geldt voor ebay in Amerika en ebay in Engeland!
Verder is het zo dat de dekking ALTIJD maximaal 400 euro is!
Paypal is een grote oplichting. Als je ooit een keer een paypal betaling via een creditcatd wilt ontvangen moet je (via 1 klik) je personal account omzetten naar een business account en dan betaal je ongelooflijk veel kosten aan paypal (5% ofzo). Over 1000 euro was is dus 50 euro kwijt.

[ Bericht 1% gewijzigd door scanman01 op 23-11-2004 17:06:20 ]
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_23519811
ik heb een item niet ontvangen, en wil dus mijn geld terug. (koper kwam wel uit amerika, maar dat maakt niet uit toch?) Ik probeerde een complaint in te dienen, maar kreeg toen het volgende bericht:
Thank you for filing a buyer complaint.

Unfortunately, this complaint has been closed because it does not meet PayPal's complaint policy guidelines. However, your complaint has been noted in the record of the PayPal member whom you reported.

We encourage you to continue to work directly with your seller, as we have found that many misunderstandings reach amicable solutions through communication.

To learn more about PayPal's complaint policy guidelines, please go to the 'Help' link of the PayPal website and click on the Protection Policies category link.

heel leuk allemaal, maar wil gewoon mijn geld terug! Hoe pak je dat aan?
  dinsdag 23 november 2004 @ 17:07:11 #6
16701 scanman01
Today's a good day
pi_23519919
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 17:02 schreef gastman het volgende:
ik heb een item niet ontvangen, en wil dus mijn geld terug. (koper kwam wel uit amerika, maar dat maakt niet uit toch?)
Was dat via ebay... en welke ebay?
pi_23520128
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 17:01 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Niet juist! Ik ben al jaren bij paypal en IEDERE transactie naar je bank kost je 1 euro. Ik h eb vorige week nog 700 euro overschreven en dat kostte me dus 1 euro paypal kosten!
[..]

Opnieuw NIET juist! Ik heb toevallig een maand geleden een camcorder gekocht via ebay Duitsland. Het pakje is nooit verstuurd aangezien de winkel failliet is gegaan. Ik heb paypal geschreven dat ik mijn geld graag terug zou willen ontvangen. Ik kreeg niets aangezien de dekking ALLEEN geldt voor ebay in Amerika en ebay in Engeland!
Paypal is een grote oplichting. Als je ooit een keer een paypal betaling via een creditcatd wilt ontvangen moet je (via 1 klik) je personal account omzetten naar een business account en dan betaal je ongelooflijk veel kosten aan paypal (5% ofzo). Over 1000 euro was is dus 50 euro kwijt.
Withdraw Funds Free for ¤100.00 EUR or more, ¤1.00 EUR for ¤99.99 EUR or less to a Dutch bank account.

Dan zou ik ze toch maar eens aanspreken waarom jij dan wel moet betalen als verder niemand het hoeft te doen.

Het onvangen van geld:
Receive Funds Free for a Personal Account ( geen Credit card) 1.9% + ¤0.35 EUR to 3.4% + ¤0.35 EUR Premier/Business Account.

Zover ik weet heb je wereldwijde dekking met goederen, zal ik eens gaan nakijken.
'The world is mine'
pi_23520278
Weet iemand toevallig hoelang het na een online PayPal betaling duurt voordat het geld van de creditcard wordt afgeschreven?
Ik wil namelijk iets kopen op eBay, maar aangezien we alweer bijna aan het eind van de maand zitten vroeg ik mij dit af.
  dinsdag 23 november 2004 @ 17:21:54 #9
16701 scanman01
Today's a good day
pi_23520295
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 17:15 schreef Twisted_TpaU het volgende:

[..]

Withdraw Funds Free for ¤100.00 EUR or more, ¤1.00 EUR for ¤99.99 EUR or less to a Dutch bank account.

Dan zou ik ze toch maar eens aanspreken waarom jij dan wel moet betalen als verder niemand het hoeft te doen.

Het onvangen van geld:
Receive Funds Free for a Personal Account ( geen Credit card) 1.9% + ¤0.35 EUR to 3.4% + ¤0.35 EUR Premier/Business Account.

Zover ik weet heb je wereldwijde dekking met goederen, zal ik eens gaan nakijken.
Ik betaal dus iedere keer 1 euro kosten.
Als de kosten zijn verlaagd, dan is dat nog niet zo lang. Zou kunnen dat het nu wat minder is, maar natuurlijk nog altijd veel te veel en dat is rustig schandalig te noemen.
Wat betreft de dekking heb ik drie weken lang bijna non stop met paypal ge-emailed, maar er is geen kans dat ik mijn geld terug krijg. Die "dekking" moet je dus enorm met een korreltje zout nemen en ik waarschuw dan ook iedereen die eraan denkt om met paypal te gaan betalen omdat je zogenaamd gedekt bent. Dat ben je dus niet en je bent gewoon je geld kwijt. Dus mensen:

UITKIJKEN!
pi_23520342
En voor de liefhebbers kun je na de faq van PP zelf gelezen te hebben, lekker gruwelen op www.paypalsucks.com.

Overigens heb ik zelf nooit problemen gehad met paypal, hoewel ik 't wel redelijk prijzig vind. Een escrow is nauwelijks duurder
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
  dinsdag 23 november 2004 @ 17:25:44 #11
16701 scanman01
Today's a good day
pi_23520385
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 17:02 schreef gastman het volgende:
ik heb een item niet ontvangen, en wil dus mijn geld terug. (koper kwam wel uit amerika, maar dat maakt niet uit toch?) Ik probeerde een complaint in te dienen, maar kreeg toen het volgende bericht:
Thank you for filing a buyer complaint.

Unfortunately, this complaint has been closed because it does not meet PayPal's complaint policy guidelines. However, your complaint has been noted in the record of the PayPal member whom you reported.

We encourage you to continue to work directly with your seller, as we have found that many misunderstandings reach amicable solutions through communication.

To learn more about PayPal's complaint policy guidelines, please go to the 'Help' link of the PayPal website and click on the Protection Policies category link.

heel leuk allemaal, maar wil gewoon mijn geld terug! Hoe pak je dat aan?
Krijg je niet terug. Ebay kopers zijn alleen in Amerika en Engeland gedekt.
  dinsdag 23 november 2004 @ 17:37:03 #12
16701 scanman01
Today's a good day
pi_23520683
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 17:23 schreef _-rally-_ het volgende:
En voor de liefhebbers kun je na de faq van PP zelf gelezen te hebben, lekker gruwelen op www.paypalsucks.com.
Op die site staan idd veel zaken waar ik allemaal al mee te maken heb gehad. Het is een grote klerezooi daar bij paypal. Dus nogmaals zodat iedereen de site even bekijkt:

www.paypalsucks.com

pi_23520758
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 17:37 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Op die site staan idd veel zaken waar ik allemaal al mee te maken heb gehad. Het is een grote klerezooi daar bij paypal. Dus nogmaals zodat iedereen de site even bekijkt:

www.paypalsucks.com
Je mening over paypal is nu wel duidelijk en het is inderdaad jammer dat jij en anderen ook slechte ervaringen hebben met dit bedrijf.
Aan de andere kant zijn er ook heel veel mensen waar het wel goed bij gaat.
De stoppen nu met paypal bashen, je ervaringen post ok, maar that's it.

De link heb ik ook al in de OP gezet.
'The world is mine'
pi_23520857
Het is een goed concept, maar het feit dat alleen Amerikanen en Engelsen gedekt zijn vind ik ronduit schandalig. Ik heb gisteravond een gloednieuwe Dell server t.w.v. $ 600 van een Amerikaan gekocht, nu maar hopen dat alles goed gaat.
Wat ik alleen niet begrijp, er staan iets in de trant van "buyer coverage up to $ 1000" en dit gaat dus niet op voor mij omdat ik geen Amerikaan of Engelsman ben?
  dinsdag 23 november 2004 @ 17:51:29 #15
16701 scanman01
Today's a good day
pi_23521006
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 17:40 schreef Twisted_TpaU het volgende:

[..]

Je mening over paypal is nu wel duidelijk en het is inderdaad jammer dat jij en anderen ook slechte ervaringen hebben met dit bedrijf.
Wat jammer is is dat ik mijn 1000 euro kwijt ben... DAT is jammer! En dat ik er geen cent van zal terugzien. Dat er mensen zijn die geen problemen hebben met paypal is omdat ze dan nog niet in die situaties zijn geweest. Je kunt natuurlijk niet vaak genoeg waarschuwen dat aankopen via paypal maar zelden gedekt zijn voor Nederlandse gebruikers en al helemaal niet als je koopt op de Nederlandse ebay! Verder is het zo dat vooral het kopen (als je het gekochte item inderdaad ontvangt) eigenlijk prima verloopt. Het is het ontvangen via paypal wat vooral geld kost. En als er veel geld op je paypal rekening in omloop is kan het maar zo zijn dat je paypal account wordt bevroren en je verschillende documenten naar paypal moet faxen (bankafschriften, rekeningen en dergelijke) om je account weer te kunnen beheren. Dit in verband met het witwassen van geld.
Dus ik vind het prima dat er een topic is over paypal, maar daar moeten de negatieve kanten toch wel goed in benadrukt worden zodat iedereen een goede mening kan vormen over deze manier van betalen en geld ontvangen.
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 17:44 schreef HarrieNak het volgende:
Het is een goed concept, maar het feit dat alleen Amerikanen en Engelsen gedekt zijn vind ik ronduit schandalig. Ik heb gisteravond een gloednieuwe Dell server t.w.v. $ 600 van een Amerikaan gekocht, nu maar hopen dat alles goed gaat.
Wat ik alleen niet begrijp, er staan iets in de trant van "buyer coverage up to $ 1000" en dit gaat dus niet op voor mij omdat ik geen Amerikaan of Engelsman ben?
Als je het op ebay.com hebt gekocht ben je maar voor maximaal 400 gedekt. Maar dan moet de verkoper wel gekozen hebben voor de buyer protection optie. Is dat niet zo, dan kun je het volgens mij ook wel schudden. En of hij dat heeft kun je zien in de veiling. Daar moet het ergens staan aangegeven.
pi_23521116
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 17:51 schreef scanman01 het volgende:

[..]
Ik begrijp je heel goed en ik zie ook liever dat jij je geld krijgt dan dat je naar je geld kan fluiten.
Zal deze week de OP nog meer aanpassen en een iets duidelijker beeld vormen ( zowel de positieve als negatieve kanten ) van Ebay.
'The world is mine'
  woensdag 24 november 2004 @ 00:08:44 #17
20955 mgeelh
RMS Lusitania
pi_23531761
Ik heb 100 dollar teruggekregen na een claim en ik woon toch echt in Nederland.
  woensdag 24 november 2004 @ 00:30:54 #18
16701 scanman01
Today's a good day
pi_23532155
quote:
Op woensdag 24 november 2004 00:08 schreef mgeelh het volgende:
Ik heb 100 dollar teruggekregen na een claim en ik woon toch echt in Nederland.
Iets in amerika gekocht dus, aangezien het in dollars is?
pi_23532295
prima, eerder geposte bericht ( zie boven) vandaag toch mijn geld terug gekregen, maar niet van paypal, maar van de gebruiker zelf( en hij bood ook nog zijn excuses aan ) prrima!
  woensdag 24 november 2004 @ 11:53:05 #20
20955 mgeelh
RMS Lusitania
pi_23537873
quote:
Op woensdag 24 november 2004 00:30 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Iets in amerika gekocht dus, aangezien het in dollars is?
In Engeland was het. Het is geconverteerd naar dollars.
  woensdag 24 november 2004 @ 13:53:01 #21
16701 scanman01
Today's a good day
pi_23540273
quote:
Op woensdag 24 november 2004 11:53 schreef mgeelh het volgende:

[..]

In Engeland was het. Het is geconverteerd naar dollars.
Vandaar dus. Ebay Engeland en Amerika zijn gedekt, mits de verkoper de paypal protection optie heeft aangeklikt.
pi_23546001
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 17:21 schreef HarrieNak het volgende:
Weet iemand toevallig hoelang het na een online PayPal betaling duurt voordat het geld van de creditcard wordt afgeschreven?
Ik wil namelijk iets kopen op eBay, maar aangezien we alweer bijna aan het eind van de maand zitten vroeg ik mij dit af.
Schop!
pi_23546198
Meteen
I used to be SCHIZOFRENIC but we're okay now.
  donderdag 25 november 2004 @ 18:23:37 #24
64792 Mryc
play me one more song
pi_23571149
waar kun je eigenlijk met Paypal betalen afgezien van Ebay en Pushposters.co.uk?
pi_23574181
Je kutn mij betalen
  vrijdag 26 november 2004 @ 00:39:04 #26
17510 _wie
Tweeterholic :-)
pi_23580527
quote:
Op woensdag 24 november 2004 13:53 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Vandaar dus. Ebay Engeland en Amerika zijn gedekt, mits de verkoper de paypal protection optie heeft aangeklikt.
Ook ooit een keer een complaint ingediend en uiteindelijk bijna 300 euro teruggekregen ofzo. Seller kwam uit Engeland an had geen paypal protection
  vrijdag 26 november 2004 @ 00:51:20 #27
16701 scanman01
Today's a good day
pi_23580715
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 00:39 schreef _wie het volgende:

[..]

Ook ooit een keer een complaint ingediend en uiteindelijk bijna 300 euro teruggekregen ofzo. Seller kwam uit Engeland an had geen paypal protection
Ben ik jaloers op. Ik heb geen cent gekregen en dat gaat ook niet gebeuren. Hopelijk krijg ik van ebay zelf nog 200 euro terug, want die hebben ook zoiets.
  zondag 5 december 2004 @ 15:43:12 #28
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_23779265
Ik moet iets overschrijven naar mijn Paypal-account. Kan dat gewoon via Girotel? En hoelang gaat dat ongeveer duren?
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
pi_23779299
Ik heb sinds augustus 2001 een PayPal account en vind het dé manier om online betalingen te verrichten.
Ik koop vaak spullen op eBay.com en dat is eigenlijk nog nooit fout gegaan met betalen
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_23779310
quote:
Op zondag 5 december 2004 15:43 schreef Djekko het volgende:
Ik moet iets overschrijven naar mijn Paypal-account. Kan dat gewoon via Girotel? En hoelang gaat dat ongeveer duren?

Vergeet niet je Bank Transfer ID te vermelden in het vakje mededelingen! Deze kan je rechtboven in vinden bij My Account -> Add Funds.

dag of 5
'The world is mine'
  zondag 5 december 2004 @ 18:24:08 #31
16701 scanman01
Today's a good day
pi_23782311
quote:
Op zondag 5 december 2004 15:43 schreef Djekko het volgende:
Als je een creditcard hebt is dat volkomen zinloos. Iedere paypal betaling wordt dan gewoon automatisch betaald via je creditcard.
  zondag 5 december 2004 @ 18:27:32 #32
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_23782350
quote:
Op zondag 5 december 2004 18:24 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Als je een creditcard hebt is dat volkomen zinloos. Iedere paypal betaling wordt dan gewoon automatisch betaald via je creditcard.
Maar ik heb geen creditcard
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
pi_23789845
quote:

[..]

Er zijn verkopers die om wat voor reden dan ook geen creditcard betalingen accepteren. Dan moet je dus wel betalen via je balance. Wanneer ik geld overmaak met rabo-internetbankieren staat het er na 2 dagen op.
  maandag 6 december 2004 @ 02:46:16 #34
16701 scanman01
Today's a good day
pi_23792153
quote:
Op maandag 6 december 2004 00:18 schreef pumpkin_Ruby het volgende:

[..]

Er zijn verkopers die om wat voor reden dan ook geen creditcard betalingen accepteren. Dan moet je dus wel betalen via je balance. Wanneer ik geld overmaak met rabo-internetbankieren staat het er na 2 dagen op.
Klopt. Als iemand een betaling via een creditcard wil accepteren moet je overschakelen naar een paypal business account. Dat is op zich gratis, alleen betaal je vanaf dat moment 4% kosten per transactie aan paypal. Zonder creditcard payments van anderen kun je gewoon een personal account houden en dan zijn alle betalingen zonder kosten.
  maandag 6 december 2004 @ 18:55:53 #35
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_23803957
quote:

[..]

Ow wacht, mijn vader heeft een creditcard.. Kan ik die ook gebruiken? En moet ik die dan toevoegen bij my overview.. of niet? Wordt dan gewoon alles automatisch via die creditcard betaald, dus hoef ik dan geen funds toe te voegen?

Sorry voor al die vragen, maar moet nog ff wennen aan Paypal..

\edit Ik heb nu een creditcard toegevoegd, en eht is inmiddels gelukt als het goed is. Maar wat is dat enrollment process precies? Dat is toch niet per se nodig, of wel?

[ Bericht 11% gewijzigd door Djekko op 06-12-2004 19:26:31 ]
pi_24275677
Ik heb net een account bij Paypal aangemaakt en mijn CC gegevens ingevuld, nu zie ik in mijn profiel dat er een "Enroll in the Expanded Use Program" optie is die ik nog moet doen dat kost 1.95 USD, maar ik kon niet echt zien wat dat nu is..... heb ik dat nodig?

Ik kan nu toch gewoon betalingen doen via ebay zonder dat ik tegoed op mijn account heb? Dat wordt toch regelrecht van mijn CC afgeschreven?
  woensdag 29 december 2004 @ 15:54:37 #37
16701 scanman01
Today's a good day
pi_24277874
quote:
Op woensdag 29 december 2004 13:57 schreef Slasher het volgende:
Ik heb net een account bij Paypal aangemaakt en mijn CC gegevens ingevuld, nu zie ik in mijn profiel dat er een "Enroll in the Expanded Use Program" optie is die ik nog moet doen dat kost 1.95 USD, maar ik kon niet echt zien wat dat nu is..... heb ik dat nodig?

Ik kan nu toch gewoon betalingen doen via ebay zonder dat ik tegoed op mijn account heb? Dat wordt toch regelrecht van mijn CC afgeschreven?
Je moet bewijzen dat de door jou opgegeven bankrekening ook echt van jou is. Dat gebeurt door dat paypal 1,95 van je rekening afschrijft. Op het afschrift die je later van de bank krijgt staat dan een code van 4 cijfers die je op de paypalsite moet invullen. Pas dan kun je echt alles van paypal gebruiken.
  woensdag 29 december 2004 @ 15:57:37 #38
16701 scanman01
Today's a good day
pi_24277928
quote:
Op maandag 6 december 2004 18:55 schreef Djekko het volgende:
\edit Ik heb nu een creditcard toegevoegd, en eht is inmiddels gelukt als het goed is. Maar wat is dat enrollment process precies? Dat is toch niet per se nodig, of wel?
Als ik het goed heb kun je nu gewoon betalen via je paypal account met je creditcard. Als je ooit ook een keer geld van je paypal account wilt overschrijven naar je bankrekening in NL moet je dat ook aangeven (zie mijn bericht hierboven)
pi_24279330
quote:
Op woensdag 29 december 2004 15:54 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Je moet bewijzen dat de door jou opgegeven bankrekening ook echt van jou is. Dat gebeurt door dat paypal 1,95 van je rekening afschrijft. Op het afschrift die je later van de bank krijgt staat dan een code van 4 cijfers die je op de paypalsite moet invullen. Pas dan kun je echt alles van paypal gebruiken.
Aha, en als ik dat niet doe, kan ik dan wel gewoon dingen betalen die ik op ebay koop? Want dat is m.i het belangrijkste van paypal.

Het wordt toch gewoon meteen van je CC afgeschreven of werkt paypal met tegoeden die je van je CC naar je paypal account overmaakt?
Ben een beetje een paypal newbie
  woensdag 29 december 2004 @ 17:17:03 #40
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_24279547
quote:
Op woensdag 29 december 2004 17:06 schreef Slasher het volgende:

[..]

Aha, en als ik dat niet doe, kan ik dan wel gewoon dingen betalen die ik op ebay koop? Want dat is m.i het belangrijkste van paypal.

Het wordt toch gewoon meteen van je CC afgeschreven of werkt paypal met tegoeden die je van je CC naar je paypal account overmaakt?
Ben een beetje een paypal newbie
Je kunt gewoon Ebay objecten betalen via Paypal, het wordt namelijk meteen van je CC afgeschreven. Gewoon CC gegevens invullen en betalen maar.

Oja, dat enrollment geval hoeft niet per sé. Je kunt dus meteen betalen.
pi_24342981
Even een klein vraagje over Paypal, ik wil van iemand iets kopen in canada, maar de prijs is op zich afgesproken in amerikaanse dollars. Nou vroeg deze persoon of ik ook in canadese dollars kon betalen.

Nou leek mij dat dat niet uit zou maken, maar ik gooide net die valuta door de site van GWK heen en daar komen wat vreemde getallen uit (gaat om 425 dollar (317 euro), maar volgens GWK is 425 USD 560 CND en dat is 355 euro. Die zelfde 560 CND is volgens GWK weer 495 USD).

Zit deze fout gewoon bij GWK (lijkt mij wel) en zal ik een betaling via paypal gewoon in canadese dollars kunnen doen zonder dat het mij (veel) extra kost?
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
  zaterdag 1 januari 2005 @ 21:58:07 #42
16701 scanman01
Today's a good day
pi_24344657
Volgens mij kun je de huidige koers berekend door paypal gewoon op de site bekijken.
  dinsdag 4 januari 2005 @ 11:49:30 #43
34932 Metallator
ZO! Nu eerst een..eh..grolsch
pi_24388952
Zou een bedrijf nou gewoon geld op zijn account kunnen storten en hiermee zwarte betalingen kunnen doen? Of heeft de fiscus inzage in het betalingsverkeer? Of moet de boekhouder kunnen verklaren waarom er geld naar het bedrijf zijn Paypal-account is overgemaakt?
  zaterdag 22 januari 2005 @ 16:56:31 #44
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_24690372
hoe lang duur het voordat je geld op je paypal account hebt gestort met je cc? En via je bankrekening?
Life is a Journey, Not a Destination. Enjoy the Ride!
pi_24692075
met creditcard hoef je daar niet aan te denken. Doe gewoon een betaling en paypal haalt dat geld van je bankrekening eens in de zoveel tijd (duh, CREDITcard).
Via bankrekening weet ik het niet.
pi_24695212
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 18:41 schreef D-MIXXX het volgende:
met creditcard hoef je daar niet aan te denken. Doe gewoon een betaling en paypal haalt dat geld van je bankrekening eens in de zoveel tijd (duh, CREDITcard).
CC per direct. Bank kost je zn 4 a 5 dagen. snelste was bij mij 3 dagen.
'The world is mine'
  zaterdag 22 januari 2005 @ 21:32:43 #47
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_24695403
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 18:41 schreef D-MIXXX het volgende:
je zet dus met je cc direct geld op je paypal account. Daarna betaal je via paypal met het geld wat op je account staat. Dus het ergste wat zou kunnen gebeuren is dat je paypal wordt leeggeroofd en niet je cc. En is je paypal account gebonden aan een cc of bankrekening, of kan ik op allerlei manieren geld zetten op mijn account? Dus zou ik de ene keer via m'n bankrekening geld kunnen overmaken naar m'n paypal, en de andere keer via cc?
  zaterdag 22 januari 2005 @ 21:46:20 #48
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_24695662
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 21:32 schreef The.PhantoM het volgende:

[..]

je zet dus met je cc direct geld op je paypal account. Daarna betaal je via paypal met het geld wat op je account staat. Dus het ergste wat zou kunnen gebeuren is dat je paypal wordt leeggeroofd en niet je cc. En is je paypal account gebonden aan een cc of bankrekening, of kan ik op allerlei manieren geld zetten op mijn account? Dus zou ik de ene keer via m'n bankrekening geld kunnen overmaken naar m'n paypal, en de andere keer via cc?
Je denkt verkeerd Je zet via je CC helemaal geen saldo op je Paypal. Je hoeft alleen maar je CC-gegevens in te vullen en als je dan wilt betalen haalt Paypal het er gewoon af.
  zaterdag 22 januari 2005 @ 21:57:33 #49
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_24695863
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 21:46 schreef Djekko het volgende:

[..]

Je denkt verkeerd Je zet via je CC helemaal geen saldo op je Paypal. Je hoeft alleen maar je CC-gegevens in te vullen en als je dan wilt betalen haalt Paypal het er gewoon af.
okie dokie. Maar het bedrag op je cc is dus veilig, maar het bedrag dat je wilt betalen zou je opzich kwijt kunnen zijn als de aanbieder nix opstuurt?
  zondag 23 januari 2005 @ 11:25:34 #50
16701 scanman01
Today's a good day
pi_24703060
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 21:57 schreef The.PhantoM het volgende:
maar het bedrag dat je wilt betalen zou je opzich kwijt kunnen zijn als de aanbieder nix opstuurt?
pi_24742265
Als je een betaling ontvangt, van iemand anders paypal account.
Wordt daarover dan nog kosten berekent.

M.a.w. ik ontvang van iemand 30 euro via paypal. Krijg ik die 30 euro dan netto op mijn paypal account of moet ik over die 30 euro nog transactiekosten betalen.
  dinsdag 25 januari 2005 @ 18:30:38 #52
17510 _wie
Tweeterholic :-)
pi_24745271
is afhankelijk van het soort account wat je hebt
pi_24749566
Bij een gratis paypal account moet je dan zeker de kosten betalen.
Alleen waar op de paypal site kan je die kosten dan vinden.
Ik kan het namelijk nergens vinden.
  woensdag 26 januari 2005 @ 00:12:28 #54
16701 scanman01
Today's a good day
pi_24752109
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 15:10 schreef gokker het volgende:
Als je een betaling ontvangt, van iemand anders paypal account.
Wordt daarover dan nog kosten berekent.

M.a.w. ik ontvang van iemand 30 euro via paypal. Krijg ik die 30 euro dan netto op mijn paypal account of moet ik over die 30 euro nog transactiekosten betalen.
Als je een personal account hebt zijn er geen kosten aan verbonden. Het nadeel is dat die betaling aan jou dan geen betaling via creditcard mag zijn, maar moet rechtstreeks van zijn paypalaccount komen. Als je betalingen via een creditcard ook wilt kunnen accepteren, moet je overstappen op een business account. Die overstap is wel gratis, maar vanaf dat moment betaal je wel ongeveer 4% van het ontvangen bedrag aan paypal.
pi_24768322
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 00:12 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Als je een personal account hebt zijn er geen kosten aan verbonden. Het nadeel is dat die betaling aan jou dan geen betaling via creditcard mag zijn, maar moet rechtstreeks van zijn paypalaccount komen. Als je betalingen via een creditcard ook wilt kunnen accepteren, moet je overstappen op een business account. Die overstap is wel gratis, maar vanaf dat moment betaal je wel ongeveer 4% van het ontvangen bedrag aan paypal.
Huh?
Als ik nou 2 accounts bij paypal aanmaak. (1 personal en 1 business)
Degene die rechtstreeks met zijn cc wil betalen, aan die geef ik dan mijn business account.
En degene die gewoon normaal willen betalen, aan die geef ik dan mijn personal account.
Bedragen die op mijn business account binnenkomen, boek ik dan over op mijn personal account.
Dan kost het mijn toch geen ene cent? Of zie ik iets over het hoofd?
pi_24768886
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 22:16 schreef gokker het volgende:

[..]

Huh?
Degene die rechtstreeks met zijn cc wil betalen, aan die geef ik dan mijn business account.
En degene die gewoon normaal willen betalen, aan die geef ik dan mijn personal account.
Bedragen die op mijn business account binnenkomen, boek ik dan over op mijn personal account.
Je mag alleen niet 2 account hebben, dat controleren ze en als je er 2 zou hebben, dan sluiten ze je personal account en zetten ze alles over naar je business account.
'The world is mine'
  woensdag 26 januari 2005 @ 23:56:32 #57
16701 scanman01
Today's a good day
pi_24770546
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 22:16 schreef gokker het volgende:

[..]

Huh?
Dan betaal je dus wél kosten over bedragen die iemand op jouw business account stort. Het enige voordeel is dat je je personal account ook nog hebt voor mensen die niet met een creditcard hoeven te betalen en die transacties blijven dan gratis.
Ik heb zelf ook meerdere accounts (je hebt dan ook meerdere creditcards nodig) en dat werkt prima.
pi_24779451
Oh, dan had ik het verkeerd begrepen.
Maar het is mij nu wel duidelijk, dat bij een personal account er geen kosten aan verbonden zijn.
pi_24779612
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 23:56 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dan betaal je dus wél kosten over bedragen die iemand op jouw business account stort. Het enige voordeel is dat je je personal account ook nog hebt voor mensen die niet met een creditcard hoeven te betalen en die transacties blijven dan gratis.
Ik heb zelf ook meerdere accounts (je hebt dan ook meerdere creditcards nodig) en dat werkt prima.
je kan dus geen personal openen zonder CC?

En hoe zit het met de gebruikersgegevens.
pi_24779660
jawel ik heb geen creditcard en had toch een personal account. Ik heb nu een business account maar wil eigenlijk terug naar personal
pi_24779744
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 14:52 schreef o0-Bianca-0o het volgende:
jawel ik heb geen creditcard en had toch een personal account. Ik heb nu een business account maar wil eigenlijk terug naar personal
Dat kan één keer, je moet het dan weer aanvragen en zo en dan is het binnen 10 uur of zo geregeld, maar het is maar éénmalig. Die truc van twee accounts lijkt mij wel ok, 3.5 %.
pi_24979344
Een refund, hoelang duurt het nou eigelijk voordat je in je paypal account bericht krijgt van een uit een Amerika verstuurde refund ??
pi_24981208
Je bedoeld geld opwaarderen naar je paypal account? Niet langer dan een week denk ik.
pi_24983125
Ik heb sinds kort ook paypal en heb er al het een en ander mee betaald. Dat ging dan via een website van een bedrijf.

Als ik gewoon 50 euro wil overmaken naar bijv een particulier moet ik alleen zijn e-mail adres in vullen? of moet ik een request doen die deze persoon moet accepteren (dus betalen)
Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
pi_24990305
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 01:21 schreef webfreaky het volgende:
Je bedoeld geld opwaarderen naar je paypal account? Niet langer dan een week denk ik.
ok, ik dacht dat zoiets in een dag was gebeurt
pi_24990341
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 07:56 schreef mikezwet het volgende:
Ik heb sinds kort ook paypal en heb er al het een en ander mee betaald. Dat ging dan via een website van een bedrijf.

Als ik gewoon 50 euro wil overmaken naar bijv een particulier moet ik alleen zijn e-mail adres in vullen? of moet ik een request doen die deze persoon moet accepteren (dus betalen)
Geld naar iemand/bedrijf overmaken = "Send money"
Geld ophalen van iemand/bedrijf= "Request money"
Geld niet accepteren = "Cancel"
pi_25016163
Ik heb een personal account. Kan ik onbeperkt geld storten naar mijn paypal rekening? En die sending limit is toch alleen voor het geld dat je ontvangen hebt van andere paypal leden?
Ik wil iets kopen van ongeveer 800 euro, dat is geen probleem? Bedankt.

Ik heb totaal 110 euro gestort, en wat dingen gekocht. Nu staat mijn sending limit op 860,00 euro en daar onder staat 727.19 eur remaining.
Ik snap het niet

[ Bericht 16% gewijzigd door addict op 10-02-2005 00:51:17 ]
pi_25020592
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 00:33 schreef addict het volgende:
Ik heb een personal account. Kan ik onbeperkt geld storten naar mijn paypal rekening? En die sending limit is toch alleen voor het geld dat je ontvangen hebt van andere paypal leden?
Ik wil iets kopen van ongeveer 800 euro, dat is geen probleem? Bedankt.

Ik heb totaal 110 euro gestort, en wat dingen gekocht. Nu staat mijn sending limit op 860,00 euro en daar onder staat 727.19 eur remaining.
Ik snap het niet
Als je geen Credit Card invult dan ben je beperkt tot een maximaal bedrag aan opnemen van geld per maand (750 dollar) en een maximaal bedrag van 2500 dollar in totaal. Je kan wel oneindig geld storten of geld ontvangen. Ontvang je bv in 1 maand 1000 dollar kan je maar 750 euro opnemen deze maand en de overige 250 de maand erop.
Heb je meer dan 2500 dollar ontvangen bv 3000 dan moet je dus maandelijks je 750 dollar opnemen en kan je de 500 boven de 2500 pas opnemen nadat je een credit card heb ingevoerd anders kan je het nooit opnemen.
'The world is mine'
  dinsdag 1 maart 2005 @ 23:11:34 #69
39190 bbstreams
011010101101
pi_25321385
als je geld stort via een nederlandse bank ben je daarna dan automatisch verified

bij mij staat momenteel : Your PayPal account Is Unverified

ik heb geen CC hoe los ik dit op?
pi_25323703
door de gegevens van je bank in je profile >' add funds' en in de aller laatste tab rechts in te voeren.
- en dan geld over te maken op je account via internet bankieren.
- vervolgens als je geld wilt verzenden naar het buitenland, het geld bedrag in de juiste valuta (dus niet in euro's maar bij voorbeeld in dollars ) over laten maken, dan krijg je die cc vraag niet meer.
tenzij je gewoon in het binnenland geld over wil maken, kan gewoon in euro's en je krijgt dat cc vraag niet meer voor je neus.
pi_25437026
is het goedkoper om de koers van Visa aan te houden of die van Paypal bij betalingen in USD, ik heb het gevoel dat Visa goedkoper is.
pi_25437097
Euuuh, als iemand me om m'n paypall account vraagt, moet ik dan gewoon het emailadres geven waarmee ik daar geregistreerd ben .
I was an atheist until I realized I was God
pi_25437126
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 08:47 schreef kastanova het volgende:
Euuuh, als iemand me om m'n paypall account vraagt, moet ik dan gewoon het emailadres geven waarmee ik daar geregistreerd ben .
Yes, het gaat toch om een betaling neem ik aan
pi_25437158
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 08:49 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Yes, het gaat toch om een betaling neem ik aan
Dat is nog even afwachten, maar het is wel de bedoeling ja .

Thanx .
pi_25437169
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 08:52 schreef kastanova het volgende:

[..]

Dat is nog even afwachten, maar het is wel de bedoeling ja .

Thanx .
Je kan ook meerdere adressen bij paypal erin pleuren dus dan kan je op verschillende adressen geld ontvangen, weet niet of dat uberhaupt nuttig is voor jou
  woensdag 13 april 2005 @ 19:47:44 #76
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_26203090
In de herhaling dan maar:

k heb een account bij Paypal en heb geprobeerd om via die account geld over te maken naar mijn girorekening van de Postbank. Nu is deze boeking door de Postbank echter geweigerd.

Navraag bij de Postbank levert niks op; Paypal? Nog nooit van gehoord is het enige wat ik te horen krijg Ook navraag bij Paypal levert niks op.

Ik heb dus geen idee wat ik fout doe, danwel fout heb ingevoerd bij mijn Paypal account. Moet er een IBAN-nummer bij vermeld worden of iets in die richting? Wie kan mij helpen want die fee van ¤ 23,- per geweigerde overboeking is wel wel erg veel.
pi_26203353
Neem dan een andere bank.
  woensdag 13 april 2005 @ 20:01:34 #78
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_26203451
quote:
Op woensdag 13 april 2005 19:58 schreef Poepoog het volgende:
Neem dan een andere bank.
Bedankt voor het antwoord
pi_26203573
quote:
Op woensdag 13 april 2005 20:01 schreef Black-Hole het volgende:

[..]

Bedankt voor het antwoord

ok dan niet...

Het werkt hier anders perfect neem gewoon een rekening bij de ABN of zo, zeker als het om grote bedragen gaat.

Gegarandeerd dat het dan wel werkt
  woensdag 13 april 2005 @ 20:09:32 #80
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_26203648
Ik vraag speciaal om Postbank en dan zeg jij: Neem dan een andere bank. Daar heb ik toch helemaal niks aan.
pi_26203811
Tja, jij geeft aan postbank werkt niet, ik geef aan neem een andere bank?

Tja lijkt mij logisch. Je zit natuurlijk altijd met het kuttige aantal cijfers van de rekening no.
pi_26229723
quote:
Op woensdag 13 april 2005 19:47 schreef Black-Hole het volgende:
In de herhaling dan maar:

k heb een account bij Paypal en heb geprobeerd om via die account geld over te maken naar mijn girorekening van de Postbank. Nu is deze boeking door de Postbank echter geweigerd.

Navraag bij de Postbank levert niks op; Paypal? Nog nooit van gehoord is het enige wat ik te horen krijg Ook navraag bij Paypal levert niks op.

Ik heb dus geen idee wat ik fout doe, danwel fout heb ingevoerd bij mijn Paypal account. Moet er een IBAN-nummer bij vermeld worden of iets in die richting? Wie kan mij helpen want die fee van ¤ 23,- per geweigerde overboeking is wel wel erg veel.
heb je bij 'bijzonderheden' je unieke paypal account idenditifatie nummer genoteerd tijdens dat tijden online bankieren?
pi_26229861
Is het trouwens mogelijk om geld over te maken van Paypal naar Neteller en/of vice versa?
  donderdag 14 april 2005 @ 19:46:59 #84
35001 Sovereign
is meester in de rechten
pi_26230065
Mongolen bij paypal. Ik had vroeger een ander account bij paypal, gegevens ben ik kwijt dus maak een nieuw account aan. Kan ik mijn oude cc niet gebruiken. Het antwoord van Paypal: gebruikt u toch een andere cc.

Alsof ik 10 van die dingen heb.
  vrijdag 15 april 2005 @ 16:34:02 #85
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_26251308
quote:
Op donderdag 14 april 2005 19:33 schreef janimie het volgende:

[..]

heb je bij 'bijzonderheden' je unieke paypal account idenditifatie nummer genoteerd tijdens dat tijden online bankieren?
Ja en dat gaat allemaal goed, alleen geld overmaken van Paypal naar Postbank wil bij mij dus niet, andersom wel.
pi_26251638
kan je het niet overmaken naar een ander paypal account, en dat die persoon het dan op je rekening zet

ok, toegegeven er komen kosten bij... maar niet bij een personal account, moet je alleen even iemand vinden die dat heeft...
  vrijdag 15 april 2005 @ 19:24:13 #87
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_26255032
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 16:48 schreef Poepoog het volgende:
kan je het niet overmaken naar een ander paypal account, en dat die persoon het dan op je rekening zet

ok, toegegeven er komen kosten bij... maar niet bij een personal account, moet je alleen even iemand vinden die dat heeft...
Dat helemaal niet zo'n slecht idee, nu nog zo'n iemand vinden. Ik krijg namelijk buitenlandse donaties op mijn Paypal account, als er nou iemand uit Nederland tussen zat...
pi_26262426
Je moet wel iemand vinden met een Personal account, ik kan het wel voor je doen maar dan ben jee een % kwijt.
  zaterdag 16 april 2005 @ 08:58:58 #89
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26265288
quote:
Op donderdag 14 april 2005 19:46 schreef Sovereign het volgende:
Mongolen bij paypal. Ik had vroeger een ander account bij paypal, gegevens ben ik kwijt dus maak een nieuw account aan. Kan ik mijn oude cc niet gebruiken. Het antwoord van Paypal: gebruikt u toch een andere cc.

Alsof ik 10 van die dingen heb.
LOL Dat is best wel erg eigenlijk.. Vooral vanuit beveiligingsoogpunt gezien : Het komt er eigenlijk op neer dat een credit card geregistreerd blijft staan in een "spookaccount", wat toch ergens de deur open zet voor misbruik.
pi_26789577
Ik snap er niks van. Ik heb iets gekocht op Ebay, maar ik wil via mijn bankrekening met paypal betalen. Nu zegt ie steeds dat ik de gegevens van mijn creditcard in moet vullen. HELP HELP
pi_26796284
zet de euro of de dollar als primary (ik weet niet hoe je betalen gaat in euros of dollars) maar wanneer de dollar nog primary is terwijl jij in euros wil betalen krijg je steeds dat creditvraag

dit verander je door naar my account>>profile >> currency balance te gaan en de juist betaal valuta primary te maken
pi_26804269
Maar ik snap het niet, hoe kan ik nu zonder creditcard betalen? Want als ik geld overmaak, kan ik daar dan wel mee betalen? Of wordt alleen mijn sending limit verhoogt?
pi_26804537
En waar moet ik mijn ID invullen bij betalingskenmerk of bij mededelingen?
pi_26805692
je maakt geld over via internet bankieren naar paypal met jou id in de mededelingen -zo heb ik het gedaan via abn amro- het geld komt na een paar dagen in je paypal account te staan.
als het geld eenmaal op je account staat zorg dan dat jou betaalvaluta (de wijze waarmee je wil betalen -euro/dollar-) primary word. Meestal staat de dollar primary als je voor het eerst inlogt en op pagina 1 van je profiel beland. Wanneer je met euro betalen wil en dit als primary vermeld staat krijg je geen creditcard vraag meer.
  donderdag 2 juni 2005 @ 19:41:59 #96
111387 Lukaso
bloemen houden van mensen
pi_27586403
Volgensmij snap ik alles ongeveer wel.

Ik heb een personal account bij paypal. Ik kan ook geld overmaken met mijnpostbank.nl

Kan ik nu mijn paypal acount gaan vullen? ik wil een product op de webwinkel lik-sang kopen en ik kan via paypal betalen.

Bij het invullen van de gegevens van het overmaken ondervind ik enkele problemen, waar moet ik bijv de naam van de bank kwijt?

pi_27588763
Die hoef je ook niet in te vullen
  donderdag 2 juni 2005 @ 21:06:17 #98
111387 Lukaso
pi_27589001
To add funds to your PayPal account, you will need to go to your bank to complete a bank transfer from your bank account to your PayPal account using the information provided below. Be sure to include your Bank Transfer ID, which is used to direct the funds into your PayPal account.

Transfer funds to the following account:

Name on Account:
PayPal International Ltd

PayPal's Account Number:
266566472

Bank:
Bank of America, N.A.
Amsterdam, Netherlands

Important Note: In addition to the information above, be sure to also include Your Bank Transfer ID on your bank transfer form.

Your Bank Transfer ID
You will need to include this ID on your bank transfer form:
pi_27600329
Dat gezwets van paypal niet zo serieus nemen, je hoeft de naam van de bank echt niet in te vullen.

Je vult het bedrag in, het rekeningnummer van paypal, te amsterdam, en bij mededelingen je Bank transfer ID. Dat ID is het belangrijkst, Paypal weet anders niet dat het geld naar jouw account moet.
pi_27600381
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 21:06 schreef Lukaso het volgende:
To add funds to your PayPal account, you will need to go to your bank to complete a bank transfer from your bank account to your PayPal account using the information provided below. Be sure to include your Bank Transfer ID, which is used to direct the funds into your PayPal account.

Name on Account:
PayPal International Ltd

PayPal's Account Number:
266566472

Bank:
Bank of America, N.A.
Amsterdam, Netherlands

Important Note: In addition to the information above, be sure to also include Your Bank Transfer ID on your bank transfer form.

Your Bank Transfer ID

Gast.

Het hóeft niet
  vrijdag 3 juni 2005 @ 11:01:06 #101
111387 Lukaso
pi_27601208
owke, bedankt, het geld is onderweg

het is alleen dat ik zo voorzicht mogelijk probeer te zijn, ik vind het redelijk eng om zomaar mijn geld naar een of ander nummer toe te sturen.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 21:54:33 #103
111387 Lukaso
pi_27723571
Ik heb een bestelling gedaan bij lik-sang.com, ik werd automatisch doorgestuurd naar paypal, nu moet ik ineens een creditcard toevoegen om te mogen betalen...???? WTF????? HELP???

Error icon
To send money instantly, please add a credit card or debit card to your account.

en:

To complete this secure payment, add a credit card to your PayPal account and click Continue.
pi_27730282
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 21:54 schreef Lukaso het volgende:
Ik heb een bestelling gedaan bij lik-sang.com, ik werd automatisch doorgestuurd naar paypal, nu moet ik ineens een creditcard toevoegen om te mogen betalen...???? WTF????? HELP???

Error icon
To send money instantly, please add a credit card or debit card to your account.

en:

To complete this secure payment, add a credit card to your PayPal account and click Continue.
Dat kan.
Sommige bedrijven willen alleen maar dat geverifieerde users via paypal betalen. Wil je een geverifieerde user zijn/worden, dan moet je een cc hebben.

Het klopt dus niet helemaal, dat voor paypal geen cc nodig is.
  woensdag 8 juni 2005 @ 07:05:54 #105
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27731250
quote:

Error icon

en:

Heb je wel voldoende saldo voor de betaling?
  woensdag 8 juni 2005 @ 09:24:01 #106
111387 Lukaso
pi_27732534
ja, ik heb zelfs ongeveer 20cent teveel. Vreemd genoeg is mijn sending limit ongeveer 700 euro...

En als ik gewoon geld naar hun emailadres wil sturen, ipv via de site van lik-sang op paypal komen en dan meteen betalen, dan vraagt ie ook om een cc...
  woensdag 8 juni 2005 @ 19:12:41 #107
111387 Lukaso
pi_27750938
Ik heb volgensmij de aard van het probleem gevonden:

ik had berekend hoeveel deze order zou gaan kosten en dat exacte bedrag(op de cent precies) over gemaakt naar me paypal, wat 4 dagen duurt, de order was 30.90 USD, maar dat was ong een week geleden.

mijn paypal:

¤25.37 EUR = $30.45 USD

paypal hanteerd dus een andere omrekeningsfactor, of eentje die wel dynamisch is i.p.v. die van Lik-sang die gewoon hetzelfde is gebleven. iaw: ik heb gewoon pech gehad met de koersen...
pi_28009269
Paypal probleem

Kan ik een creditcard toevoegen van iemand die op hetzelfde huisadres woont? Achternaam is niet gelijk..
pi_28011706
Iemand?
pi_28021855
volgens mij niet, je persoonsgegevens moeten overeenkomen met wat er op de kaart staat en heo je bij de bank geregistreerd staat
  vrijdag 17 juni 2005 @ 21:48:27 #111
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_28030434
Je zou het kunnen proberen The General. Houdt er alleen wel rekening mee dat een credit card maar 1 keer geregistreerd kan worden. Als je de credit card van een huisgenoot registreert, kan die huisgenoot dus niet meer op Paypal registreren.
pi_28044065
Ik ga de gok daarop toch niet nemen. Ik wil me niet extra verdacht maken.. Stel dat ik een vriend met paypal vraag om me een money request te sturen. Zou ik die dan kunnen betalen ondankts de limitation op me account ? Als dat werkt, dan kan ik hem vragen om die complete 500 euro van me af te "nemen"...
pi_28101584
Het kan toch ook via bankrekening?
  maandag 20 juni 2005 @ 21:55:06 #114
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_28102235
quote:
Op maandag 20 juni 2005 21:33 schreef tonks het volgende:
Het kan toch ook via bankrekening?
Bernie en ik zijn tof.
pi_28102682
en hoe dan
pi_28107633
quote:
Op maandag 20 juni 2005 22:10 schreef tonks het volgende:
en hoe dan
Gast
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 21:06 schreef Lukaso het volgende:

Name on Account:
PayPal International Ltd

PayPal's Account Number:
266566472

Bank:
Bank of America, N.A.
Amsterdam, Netherlands

Your Bank Transfer ID
pi_28108551
quote:

Error icon

en:

Oude cc verlopen?
pi_30155590
Vraag.

Ik gebruik Paypal al een tijd om dingen te kopen.
Nu wil ik ook gaan verkopen. het geld wil ik dan van Paypal naar mijn bankrekening overschrijven.

Helaas, ik heb een giro rekening en daar kan dat niet bij.
Bij welke bank en wat voor soort rekening werkt het wel.
Graag iemand die zelf de ervaring heeft dat het bij die bank werkt.

Kun je trouwens zo maar een extra bankrekening openen, zonder dat daar elke maand je salaris op komt? Ik ben nl. voor de rest wel tevreden met de postbank.

Bij voorbaat dank.
Zwaar werk is lekker, hoef ik niet meer naar de sportschool.
pi_30157486
Giro kan het wel
pi_30172781
quote:
Op donderdag 1 september 2005 09:43 schreef Poepoog het volgende:
Giro kan het wel
Ik hoop dat je gelijk hebt maar:
Ik heb de Postbank een mail gestuurd en ik kreeg als antwoord dat de Postbank geen overeenkomst heeft met Paypal en dat het dus niet kon.

Ik kan wel betalen met Paypal.
Het gaat er echt om dat ik geld van mijn Paypal account over wil maken naar mijn bank.
Aangezien het je een boete kost van 23 euro als de bank de betaling weigert, had ik vooraf dus informatie ingewonnen.

Vandaag ging mijn vriendin bij de ABN amro langs en op dat kantoor wisten ze niet eens wat Paypal is.

Dus, heb ik nu gewoon domme mensen aan de e mail gehad?
Heeft iemand al eens succes gehad met geld overmaken van Paypal naar Giro?
Of een andere bank?
pi_30193594
Het kan wel er staat als je je rekeningno. gaat invullen of het een Giro is of een Non Giro.
  Donald Duck held maandag 5 september 2005 @ 20:13:01 #122
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_30297798
Is geld ontvangen op m'n paypalaccount en het doorsturen naar bankrekening volledig gratis, of zijn er kosten?
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  maandag 5 september 2005 @ 21:17:46 #123
14018 Adagio
Agree to disagree
pi_30300194
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 09:42 schreef Poepoog het volgende:
Het kan wel er staat als je je rekeningno. gaat invullen of het een Giro is of een Non Giro.
Het kan inderdaad wel, ik heb het al eens gedaan namelijk
"Avoid employing unlucky people - throw half of the pile of CVs in the bin without reading them." - "Al dat Rev tuig moet hard aangepakt worden, TUIG is het TUIG ZEG IK JE!!"
pi_30336021
quote:
Op maandag 5 september 2005 21:17 schreef Adagio het volgende:

[..]

Het kan inderdaad wel, ik heb het al eens gedaan namelijk
Van Paypal naar je giro? Zonder problemen?
Dat wou ik even horen. Iemand die het echt heeft meegemaakt.

Gek toch, dat medewerkers van de banken niet weten wat Paypal is.
Op die manier begin je te twijfelen.
  dinsdag 6 september 2005 @ 22:25:28 #125
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_30336087
quote:
Op maandag 5 september 2005 20:13 schreef __Saviour__ het volgende:
Is geld ontvangen op m'n paypalaccount en het doorsturen naar bankrekening volledig gratis, of zijn er kosten?
Boven de 100 EUR kost het niets (geloof ik)

Mijn vraag:

Als ik morgen doodga waar blijft dan mijn PayPal poen? Staat nergens geregistreerd zoals een normale bankrekening; dus dat kan een notaris ook niet vinden, en sowiezo zonder password ed. kom je ook niet binnen.

Verdient PayPal dus flink aan van die akkefietjes als in New Orleans?
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  woensdag 7 september 2005 @ 00:26:24 #126
14018 Adagio
Agree to disagree
pi_30340655
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 22:23 schreef Balthar het volgende:

[..]

Van Paypal naar je giro? Zonder problemen?
Dat wou ik even horen. Iemand die het echt heeft meegemaakt.

Gek toch, dat medewerkers van de banken niet weten wat Paypal is.
Op die manier begin je te twijfelen.
Kijk maar rustig eens in de opties van Paypal

1) Add bank account -> Netherlands
2) Vervolgens kun je kiezen uit giro (7 digits) of non-giro (9 digits). Invullen en zorgen dat je naam correct is.
3) Klaar!

Het enige waar je ff rekening mee moet houden is dat het een tijdje duurt voordat het geld op je rekening staat. Volgens mij duurde het wel een weekje of 2, maar zelf beloven ze op hun site 5-7 werkdagen, dus waarschijnlijk gaat het al sneller. Verder moet je rekening houden met een extra fee van 1 euro per overboeking als het gaat om een bedrag onder de 100 euro...
"Avoid employing unlucky people - throw half of the pile of CVs in the bin without reading them." - "Al dat Rev tuig moet hard aangepakt worden, TUIG is het TUIG ZEG IK JE!!"
  woensdag 7 september 2005 @ 00:28:31 #127
14018 Adagio
Agree to disagree
pi_30340705
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 22:25 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Boven de 100 EUR kost het niets (geloof ik)

Mijn vraag:

Als ik morgen doodga waar blijft dan mijn PayPal poen? Staat nergens geregistreerd zoals een normale bankrekening; dus dat kan een notaris ook niet vinden, en sowiezo zonder password ed. kom je ook niet binnen.

Verdient PayPal dus flink aan van die akkefietjes als in New Orleans?
Geld voor langere tijd op een Paypal-account laten staan is zowiezo niet handig, lijkt me... Doorgaans moet je hem gewoon leeg laten en pas vullen als je het nodig hebt. Als je cc hebt dan gebeurt dat instant....
  woensdag 7 september 2005 @ 14:51:57 #128
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_30354365
Hoi mensen ik wil een bedrag overmaken naar een eBay verkoper.

Als ik dan gewoon via eBay (naar Paypal) wil betalen begint ie te zeiken over een Creditcard. (die heb ik nie)
Dus ik dacht om dan maar gewoon naar de verkoper zijn email adres het bedrag over te maken,
maar dat werkt ook niet (alles geprobeerd, van dienst tot item)

Hij blijft steeds zeuren over een creditcard, terwijl ik net het bedrag van mijn bank naar Paypal heb overgemaakt. Mijn ouders hebben helaas geen creditcard.

Als ik bij Paypal kijk naar het limiet staat ie op "1,168.00 EUR" terwijl ik een veel kleiner bedrag hoef over te maken. En ook ziet ie onder de maand limiet "¤750.00".

Dus hoe kan ik nou dat k*t Paypal gebruiken zonder creditcard?

Alvast bedankt.
pi_30354823
quote:
Op woensdag 7 september 2005 14:51 schreef nlboy het volgende:
Hoi mensen ik wil een bedrag overmaken naar een eBay verkoper.

Als ik dan gewoon via eBay (naar Paypal) wil betalen begint ie te zeiken over een Creditcard. (die heb ik nie)
Dus ik dacht om dan maar gewoon naar de verkoper zijn email adres het bedrag over te maken,
maar dat werkt ook niet (alles geprobeerd, van dienst tot item)

Hij blijft steeds zeuren over een creditcard, terwijl ik net het bedrag van mijn bank naar Paypal heb overgemaakt. Mijn ouders hebben helaas geen creditcard.

Als ik bij Paypal kijk naar het limiet staat ie op "1,168.00 EUR" terwijl ik een veel kleiner bedrag hoef over te maken. En ook ziet ie onder de maand limiet "¤750.00".

Dus hoe kan ik nou dat k*t Paypal gebruiken zonder creditcard?

Alvast bedankt.
Sommige bedrijven willen alleen maar dat geverifieerde users via paypal betalen. Wil je een geverifieerde user zijn/worden, dan moet je een cc hebben.
'The world is mine'
  woensdag 7 september 2005 @ 15:12:55 #130
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_30354900
Oke bedankt...
  woensdag 7 september 2005 @ 18:25:13 #131
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_30360829
quote:
Op woensdag 7 september 2005 00:28 schreef Adagio het volgende:

[..]

Geld voor langere tijd op een Paypal-account laten staan is zowiezo niet handig, lijkt me... Doorgaans moet je hem gewoon leeg laten en pas vullen als je het nodig hebt. Als je cc hebt dan gebeurt dat instant....
Nee dat is ook zo, maar bij de giro krijg ik ook geen rente.

Maar ik hou er niet zo van met creditcards op internet rond te zwaaien en per bank/giro duurt eea. altijd een paar dagen.
Er staat een paar honderd EUR op; kan ik vlot betalen als ik iets op Ebay scoor ed.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_30449018
Hallo, Graag jullie advies, Wie kan mij advies geven?
Via Marktplaats heb ik een OILILY-tas gekocht. Dit bedrag heb ik gestort op:
Naam begunstigde : Paypal international
Rekeningnummer:266566472
Banknaam : Bank of America te America /te Amsterdam
Omschrijving: :Bank Transfer ID:gnyax6vqa6xas
Jullie raden het mogelijk al: produkt is nooit aangekomen. Heeft iemand enig idee hoe ik mijn geld terug kan halen. PayPal geeft zelf aan dat ik een çlaim kan invullen maar helaas pakt met het bank transfer ID nummer niet.

Wie weet er een email adres van paypal international te a-dam of heeft er een telefoonummer voor mij? Wie kan mij verder advies geven hoe te handelen?

Alvast dank!
pi_30928505
Volgens mij heb je je geld nu alleen op Paypal gezet en niet verzonden naar de verkoper.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  maandag 26 september 2005 @ 00:02:26 #134
14018 Adagio
Agree to disagree
pi_30932335
quote:
Op zondag 25 september 2005 22:03 schreef Roi het volgende:
Volgens mij heb je je geld nu alleen op Paypal gezet en niet verzonden naar de verkoper.
Precies, nu moet je als het goed is het bedrag nog via de website van Paypal overmaken naar de verkoper.
pi_30934847
quote:
Op zondag 25 september 2005 22:03 schreef Roi het volgende:
  maandag 26 september 2005 @ 09:10:40 #136
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_30936519
Pffff tijdje geleden had paypal ruim 5 euro van mij 'gejat'.

De actuele koers (van een vrij bekende site) van Euro --> Dollar stond zo dat ik met mijn paypal account nog ongeveer 5 euro overhield. Niet dus, toen ik het geld overmaakte was mijn balance 0,00 euro. Paypal gemailt en zij zeggen dat hun koers van een anders bron komt etc etc.

Kortom ik kan fluiten naar die 5 euro... (kut paypal).
pi_30970821
Ik ga paypal nu ook gebruiken om iets te kopen op Ebay, eens kijken of het echt zo handig is.
pi_31078579
Yep.

Gelukt.
Ik heb geld van mijn Paypal account overgemaakt naar mijn giro.
Toch vreemd dat de postbankmedewerkers zelf beweren dat dit niet kan?

Bedankt mensen.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 09:08:22 #139
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_31078593
Koop regelmatig op Ebay en PayPal is gewoon erg goed.

Betrouwbaar en vrij snel.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_31080483
Ik had na 24 uur al geld op mijn account staan nadat ik het had overgeschreven.
pi_31083744
Toch blijf ik het vreemd vinden hoor.

Ik had dus een mail gestuurd naar de klantenservice van de Postbank, of zij betalingen via Paypal accepteren.
Antwoord van een Professor, nee de Postbank heeft geen overeenkomst met Paypal.
Mijn vriendin vraagt het na bij haar bank ABN.. Nee, Paypal? Wat is dat?

Eind van het liedje zelf proberen en geen probleem dus.
pi_31143466
Aangezien de OP redelijk gedateerd is, vroeg ik mij af of deze informatie nog klopt:
quote:
  Donald Duck held maandag 3 oktober 2005 @ 13:47:59 #143
46149 __Saviour__
pi_31143708
Die informatie klopt nog. Geld overmaken met die gegevens, en vergeet niet het Bank Transfer ID tr vermelden
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_31145152
Bedankt!

Dan kan ik zometeen eindelijk dat leuke shirtje bestellen
pi_31166905
Is het overigens "gevaarlijk" om met meerdere IP-adressen in te loggen? Ik zit nu op mijn stage, en wil eigenlijk wel even kijken of mijn geld binnen is

Ik hoorde hier en daar een verhaaltje dat iemand zijn account gelockt was, omdat hij met meerdere IP-adressen ingelogt had
pi_31167199
Je krijgt mail als je geld binnen is
pi_31167224
Hey bedankt!
  Donald Duck held dinsdag 4 oktober 2005 @ 10:18:38 #148
46149 __Saviour__
pi_31167937
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 09:24 schreef Geqxon het volgende:
Is het overigens "gevaarlijk" om met meerdere IP-adressen in te loggen? Ik zit nu op mijn stage, en wil eigenlijk wel even kijken of mijn geld binnen is
Nee, dergelijke berichten zijn nep, het zijn zgn. phising-mailtjes van frauders die proberen je inloggevens te achterhalen
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_31167987
Ik had het van iemand anders gehoord, dat hij op zijn stage, school, thuis en bij een vriend had ingelogt, en dat paypal daarna dacht dat er iemand zijn account had gehacked
  Donald Duck held dinsdag 4 oktober 2005 @ 11:19:39 #150
46149 __Saviour__
pi_31169150
Ik heb zoiets nog nooit gehad, en gebruik m'n account vanaf meerdere computers op verschillende locaties.
Maar je kunt makkelijk controleren of een mailtje met zo'n bericht echt is. Paypal spreekt je altijd aan met je volledige naam in e-mails. Een bericht moet dus beginnen met bijv. 'Dear Jan Jansen'. Zodra een bericht begint met iets anoniems als 'Dear PayPal member' of 'Dear Customer #939384', dan weet je dat het niet goed zit
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_31171413
ik heb onlangs de service lijn van Paypal gebeld in de States.
Dat is toch wel een bruut systeem hoor, pure voice herkenning.
Komt geen toets meer aan te pas.

wat ik minder vind van PayPal is dat een credticard maar aan een account gekoppeld kan worden.
Lastig dus als je je accountgegevens kwijt bent en een nieuwe wilt openen met dezelfde kaart.
pi_31198658
Yes, mijn geld staat op mijn account

Nu heb ik wel een klein probleem, een pakket verzenden vanuit Italië naar Nederland kosten bij Poste Italia én bij UPS én bij Fedex tussen de 40 en 50 euro

WTF, en dat voor een pakket van 1kg

/edit: De persoon stuurt het op via "international traced italian mail" voor $9,50

[ Bericht 10% gewijzigd door Geqxon op 05-10-2005 13:02:27 ]
pi_31202248
OMFG, Paypal + Ebay =

De intergratie is echt perfect, in een paar klikjes had ik de betaling geregeld.
  woensdag 5 oktober 2005 @ 13:41:08 #154
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_31202920
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 13:17 schreef Geqxon het volgende:
OMFG, Paypal + Ebay =

De intergratie is echt perfect, in een paar klikjes had ik de betaling geregeld.
Bij het begin vond ik Paypal ook heersen, maar later merk je toch dat Paypal een duur grapje wordt.
  Donald Duck held woensdag 5 oktober 2005 @ 13:43:15 #155
46149 __Saviour__
pi_31202993
quote:
Geen wonder, PayPal is van Ebay
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_31203270
Ik wist wel dat PayPal van Ebay is hoor

Qua mailverkeer vind ik het wel wazig

Eerst kreeg ik een nederlands mailtje dat ik het had gewonnen, daarna een engels mailtje met een reactie op mijn vraag wat de verzendkosten worden, daarna nog een engels mailtje met wat op hetzelfde neer kwam, en na de betaling nog een italiaans mailtje dat mijn betaling aangekomen is.

Voor de rest hangen over verschillende headers en footers aan. Best een puinhoop

En hoezo is paypal duur dan? Vanwege de euro > dollar conversie ben ik hoogsten 10-20 cent verloren op 15 dollar
  woensdag 5 oktober 2005 @ 15:35:48 #157
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_31206168
Ik was bij 220 euro ruim 5 euro kwijt, maar vergeet niet dat zij ook nog geld krijgen van de verkoper. Kortom...
pi_31284972
Ik heb een vraagje over PayPal. Als mensen via mijn eigen site wat kopen, laat ik ze nu het geld gewoon overmaken voordat ik het opstuur. Ik zou met PayPal gaan willen werken, zodat ook CreditCard transacties mogelijk worden.

Ik wil dus dat als mensen een bestelling plaatsen, ik hen een mail stuur met daarin het bedrag dat moet worden betaald en een linkje naar PayPal. Weet iemand uit ervaring hoe dit in z'n werk gaat? Is het makkelijk te maken
pi_31287421
Je kan bij Paypal een request doen, dus handmatig is dat. Anders een request maken in PHP.
pi_31287855
Ik heb nu 1 keer een transactie gedaan en het werkte perfect.
pi_31288170
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 18:23 schreef D-MIXXX het volgende:
Je kan bij Paypal een request doen, dus handmatig is dat. Anders een request maken in PHP.
Dat laatste is natuurlijk nog interessanter. Maar werkt dat makkelijk en is het makkelijk te implementeren? Levert PayPal de benodigde code, of een aanzet daartoe? Of laat het je alles zelf uitzoeken?
pi_31308098
Kun je in paypal ook ergens de actuele koersen zien, bijv. die van de GBP en de Euro?
  zondag 9 oktober 2005 @ 14:55:31 #163
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_31308416
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 14:41 schreef rotskibo het volgende:
Kun je in paypal ook ergens de actuele koersen zien, bijv. die van de GBP en de Euro?
Ik kon het pas zien toen ik had betaald. (klopte geen reet van)
Weet niet hoe je het van tevoren kan zien, ben ook benieuwd.
pi_31311915
Ik check vaak even via www.gwk.nl , maar die zijn niet gelijk aan Paypal, maar dan weet je het bedrag ongeveer wel.
pi_31353197
Vraag:
Moet je over alle ontvangen betalingen commissie aan Paypal afdragen zodra je je account upgrade naar een premium (voor het KUNNEN ontvangen van creditcard betalingen), OF moet je alleen commissie betalen over de creditcard betalingen en niet over de direct transfers?
Support! Protest! Country! Rock & Roll!
pi_31353417
Bij Paypal moet je voor alles betalen

@HuHu

Die php scripts zwerven op internet wel rond. Zoek even op de forums van e-commerce.
pi_31358558
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 09:42 schreef Kiff het volgende:
Vraag:
Moet je over alle ontvangen betalingen commissie aan Paypal afdragen zodra je je account upgrade naar een premium (voor het KUNNEN ontvangen van creditcard betalingen), OF moet je alleen commissie betalen over de creditcard betalingen en niet over de direct transfers?
Zodra je je account hebt geupgrade moet je over ALLE betalingen commissie betalen !

Heb een paar dagen geleden m'n account gedowngrade om die reden...krijg ik een mailtje van Paypal dat ik niet meer dan 500 USD per maand mag ontvangen anders wordt mijn account automatisch weer geupgrade!

Dit staat dus echt helemaal nergens op de Paypal website.

Het zijn schooiers maar je kan niet zonder als je internationaal Ebay zaken wilt doen.
The things you own, end up owning you - Tyler Durden
  Donald Duck held dinsdag 11 oktober 2005 @ 14:32:56 #168
46149 __Saviour__
pi_31358593
Commisie betalen geldt toch alleen voor Premium en Business accounts?
Ik heb nu een normale account, die binnenkort Verified is. Dan blijft het toch gratis, mag ik hopen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_31358625
Ja....personal account is gratis geld ontvangen en versturen.

Een premium account heb je nodig als je creditcard betalingen wilt ontvangen of meer dan $500 per maand ontvangt...en dan betaal je commissie...

Pas op....zodra je je 1e creditcard betaling accepteert heb je een premium account en betaal je over ALLE ontvangen bedragen commissie!

Je kan dit wel 1 keer doen en dan weer downgraden naar Personal account...maar dit kan slechts 1 keer!
pi_31361037
Bijzonder irritant. Ik heb al een paar jaar een personal account. En in al m'n deze week afgelopen veilingen heb ik explicitiet vermeld wel Paypal direct transfers, maar geen creditcard betalingen te kunnen/willen accepteren....
Meerdere kopers kunnen niet lezen en maken dus gewoon met een creditcard over. Vervolgens mail je ze met een verzoek om via IBAN te betalen en daar snappen ze (Fransen, Spanjaarden) dan weer niets van of willen ze zelfs na uitleg niets van snappen.
  Donald Duck held dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:18:33 #171
46149 __Saviour__
pi_31361388
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 14:35 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Ja....personal account is gratis geld ontvangen en versturen.

Een premium account heb je nodig als je creditcard betalingen wilt ontvangen of meer dan $500 per maand ontvangt...en dan betaal je commissie...

Pas op....zodra je je 1e creditcard betaling accepteert heb je een premium account en betaal je over ALLE ontvangen bedragen commissie!

Je kan dit wel 1 keer doen en dan weer downgraden naar Personal account...maar dit kan slechts 1 keer!
Tot nu toe heb ik Paypal alleen gebruikt om dingen te betalen op eBay.
Maar als ik zelf iets wil gaan verkopen op eBay, kan ik dan instellen dat ik alleen normale Paypalbetalingen accepteer, en geen creditcards?
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_31363077
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 17:18 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Tot nu toe heb ik Paypal alleen gebruikt om dingen te betalen op eBay.
Maar als ik zelf iets wil gaan verkopen op eBay, kan ik dan instellen dat ik alleen normale Paypalbetalingen accepteer, en geen creditcards?
Nee....je moet dan duidelijk in de omschrijving aangeven dat je alleen Paypal betalingen accepteert van "positive balances" of "no credit cards"

Ebay (eigenaar van Paypal) geeft geen mogelijkheid om hier onderscheid in te maken...dus dat moet je zelf doen in de productomschrijving...beetje geniepig...maar zo gaat dat in de US.
  Donald Duck held dinsdag 11 oktober 2005 @ 18:34:05 #173
46149 __Saviour__
pi_31363232
da's wel jammer.
maar als iemand niet naar de beschrijving luistert, en toch met creditcard betaalt, wordt mijn account dan dus automatisch premium?
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_31363696
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 18:34 schreef __Saviour__ het volgende:
da's wel jammer.
maar als iemand niet naar de beschrijving luistert, en toch met creditcard betaalt, wordt mijn account dan dus automatisch premium?
Nee....je krijgt een e-mail van Paypal met de mededeling dat iemand je probeert te betalen met creditcard en of je die betaling wilt accepteren of niet.

Als je duidelijk in je produktomschrijving hebt aangegeven dat je geen cc betalingen accepteert kan je die betaling dus gewoon weigeren en de koper vragen op een andere manier te betalen.
pi_31363846
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 18:52 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
kan je die betaling dus gewoon weigeren en de koper vragen op een andere manier te betalen.
En als je dan van die vervelende niet begrijpende kopers in het buitenland hebt, dan kan je wellicht fluiten naar de betaling zodra je de betaling 'denied'.
Frustrerend. Ik heb op dit moment besloten om te wachten tot er wat andere gewone betalingen binnen zijn en om daarna toch maar te 'accepten' en dus te upgraden. In nieuwe veilingen ga ik gewoon 4 procent extra vragen aan Paypallers. Moeten ze maar met IBAN betalen, da's immers voor iedereen beschikbaar en gratis.
pi_31364229
IBAN is alleen stront en stront traag Vaak duurt het dan een week of meer i.t.t. PayPal waar het een maar miliseconden duurt.
pi_31406922
Wederom een sterk staaltje nietszeggende / ontwijkende antwoorden van de familie Paypal:

Had m'n account gedowngrade naar personal omdat ik het zat ben over alle transacties commissie te betalen.

Kreeg daarop een mail dat ik dan (met een Personal account) een limiet had van $500 per maand die ik mocht ontvangen..

Aangezien dit nergens op de website staat heb ik een mail gestuurd met de vraag waar op de website staat aangegeven dat je met een Personal Account maximaal $500 per maand mag ontvangen.

Intussen weer geupgrade omdat ik meer ontvang en er een grote creditcard betaling binnenkwam.

Kreeg net een mailtje van PP: We zien dat u uw account weer heeft geupgrade en u heeft derhalve geen limiet meer mbt ontvangen bedragen.

pi_31416441
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 19:14 schreef Geqxon het volgende:
IBAN is alleen stront en stront traag Vaak duurt het dan een week of meer i.t.t. PayPal waar het een maar miliseconden duurt.
Dat ligt aan het land en de bank van ontvangst. Ik heb vaak genoeg naar Duitsland een betaling gedaan. Zondag de opdracht geplaatst via ABN Amro internetbankieren en dinsdag stond het al in Duitsland op de rekening.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_31575701
Iemand uit Duitsland heeft mij 9 oktober een betaling gedaan via Paypal. Nu is deze nog steeds 'pending'. Iemand enig idee of dit normaal is?
pi_31580153
Heb wel eens een pending cheque gehad die er 2 weken over deed...
pi_31580252
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 10:06 schreef Kiff het volgende:
Iemand uit Duitsland heeft mij 9 oktober een betaling gedaan via Paypal. Nu is deze nog steeds 'pending'. Iemand enig idee of dit normaal is?
Misschien zit hij over zijn kooplimiet heen op z'n credit card?
pi_31580561
quote:
[b] Opnieuw NIET juist! Ik heb toevallig een maand geleden een camcorder gekocht via ebay Duitsland. Het pakje is nooit verstuurd aangezien de winkel failliet is gegaan. Ik heb paypal geschreven dat ik mijn geld graag terug zou willen ontvangen. Ik kreeg niets aangezien de dekking ALLEEN geldt voor ebay in Amerika en ebay in Engeland!
Dit is zo waar! Reken dan gemiddeld maar op elke mini transactie van laat ons zeggen 15 euro op een kost van 1 euro, en grote sommen overschrijven doe je best al helemaal niet! Reken maar uit wat 2%-3% is op een bedrag van 400 euro ofzo. Dus niet echt aan te raden voor veelvuldig gebruik zou ik zeggen!

Hetzelfde met ebay bovendien je betaald je er gewoon blauw aan dikwijls verdoken kosten, en als je op ebay eens een keer niets verkoopt wat nogal dikwijls gebeurt moet je door een heel administratief doolhof (wat ze dus express doen zodat sommige mensen er de brui aan geven en het zo laten) om je commisie te kunnen crediteren enzo... gewoon een dom bedrijf!
  Donald Duck held zaterdag 5 november 2005 @ 18:44:23 #183
46149 __Saviour__
pi_31997574
Hoeveel houdt Paypal in bij een Premium account bij het ontvangen van betalingen?
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_32079651
Ik wil nu een een object van Ebay betalen, maar ik word door de verkoper doorverwezen naar een "zelfgemaakte" check-out pagina. Iemand enig idee of dit wel veilig is?
pi_32079721
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 08:39 schreef Geqxon het volgende:
Ik wil nu een een object van Ebay betalen, maar ik word door de verkoper doorverwezen naar een "zelfgemaakte" check-out pagina. Iemand enig idee of dit wel veilig is?
Dit zou ik sowieso NOOIT vertrouwen, erg tricky met dit soort dingen.. maar het veilige lijkt mij om gewoon alleen via ebay te betalen.
pi_32079750
http://www.russianwatch.net/ebaycheckoutau.shtml

Dit is dus de checkout waar ik het over heb. De gebruiker heeft 100% positieve feedback, over 300 users, maar dat kan imho ook gefaked worden.

Wat ik verder ook niet zo goed begrijp, is waarom die horloges vanuit finland worden verzonden

Dit is al 1 keer goed gegaan (ook een russisch horloge, ook uit finland verzonden), maar ik vind het nogal.... raar.
pi_32079796
Nou je moet het zelf weten, ik zou het persoonlijk niet doen en volgens mij raad eBay het zelf ook af
pi_32079849
je kan betalen via paypal, dus tja...
pi_32079855
Maar je kunt altijd je geld met een goede reden terughalen binnen een maand ofzo
pi_32101385
Ik heb zojuist de betaling gedaan, en het was allemaal wel veilig. Op de desbetreffende checkout pagina werd ik direct doorgestuurd naar Paypal.com. Nog even wachten, en hopelijk krijg ik dan een mooi horloge
pi_32101568
Als ik iets betaal doe ik dat altijd via de officiele paginas, de links in mijn Ebay/Paypal mails (met betaling) laat ik ook altijd lekker. Gewoon via www.paypal.com, dan weet je tenminste zeker dat het veilig is.
pi_32139173
Ik heb een vraagje:

Ik krijg deze week 150 dollar van iemand op mijn paypal account en nu vraag ik mij af of ze mijn naam kunnen zien? Of mijn naam en mijn adres? Of helemaal niks?
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
pi_32139471
Je hebt toch al iemand?
pi_32139633
quote:
Op donderdag 10 november 2005 08:04 schreef Stretto het volgende:
Ik heb een vraagje:

Ik krijg deze week 150 dollar van iemand op mijn paypal account en nu vraag ik mij af of ze mijn naam kunnen zien? Of mijn naam en mijn adres? Of helemaal niks?
Je krijgt zijn naam, e-mail adres, en als de verstuurder hier voor heeft gekozen, ook nog eens zijn adres
pi_32145091
Wie weet het antwoord op mijn concrete paypal-vragen?

1. Als ik iets op marktplaats koop of de nederlandse ebay of een Nederlandse webwinkel (met mogelijkheid paypal betalingen te doen) en het gaat mis, m.a.w. krijg ik dan mijn geld terug van paypal, wat voor acties moet je daarop ondernemen?
Ergens las ik namelijk dat je lekker wordt gemaakt dat je de paypal kopersbeveiliging hebt maar die zou alleen gelden voor ebay verenigde staten en Groot brittanie. Is dit waar of krijg je ook niet geleverde goederen die je bij een louche figuur via marktplaats hebt gekocht ook vergoed?

2. Vraag 2:
Het verschil tussen premier account en personal account? is dit van wezenlijk belang voor een simpele paypaller, m.a.w. wat is de meerwaarde van een premium t.o.v. de personal account behalve geld van creditcardhouders mogen ontvangen?

3. Begrijp ik het zo goed: ik wil een paypal-account openen zonder Creditcard: geld overzetten van mijn rabobank naar paypal kost niks, geld afhalen van mijn paypal account naar rabobank kost per keer 1 euro. Betalen naar iemand met paypal kost niks, geld [/b]ontvangen via paypal van iemand is afhankelijk of je personal, premium of business hebt?
pi_32145174
quote:
Op donderdag 10 november 2005 08:56 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Je krijgt zijn naam, e-mail adres, en als de verstuurder hier voor heeft gekozen, ook nog eens zijn adres
Ik bedoelde: Krijgt de verstuurder van het geld mijn naam, adres enzo te zien? Ik ben de ontvanger
En waar kan ik het zo wijzigen dat ie alleen mijn naam ziet?

En kan ik 2 email account gebruiken om op allebei betalingen te kunnen ontvangen?
Dus dat ik voor persoonlijk gebruik pers@saait.com heb en voor zakelijk gebruik zake@saait.com

╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
pi_32145826
Ja hij krijgt je adres te zien die in je profiel staat. Dat tweede weet ik niet maar daar zou ik Paypal zelf ff over mailen.
pi_32148902
quote:
Op donderdag 10 november 2005 12:52 schreef Stretto het volgende:

[..]

Ik bedoelde: Krijgt de verstuurder van het geld mijn naam, adres enzo te zien? Ik ben de ontvanger
En waar kan ik het zo wijzigen dat ie alleen mijn naam ziet?

En kan ik 2 email account gebruiken om op allebei betalingen te kunnen ontvangen?
Dus dat ik voor persoonlijk gebruik pers@saait.com heb en voor zakelijk gebruik zake@saait.com

Ik heb gister wat geld verstuurd, en ik zag zijn e-mailadres, en naam (maar die kan ik ook handmatig ingevuld hebben, dat weet ik niet zeker)
pi_32150605
quote:
Op donderdag 10 november 2005 08:41 schreef tonks het volgende:
Je hebt toch al iemand?
Nee
pi_32150764
Voor 10 euro doe ik het wel hoor
pi_32157494
Kan je eigenlijk je adres gewoon weghalen en toch nog steeds gebruikmaken van je account?
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
pi_32157761

Mijn Rabobank heeft alleen de mogelijkheid Naar rekening, Ten name van, en Plaats in te voeren en de bank dus niet, waar kun je dan Bank: Bank of America, N.A. aangeven (rabobank internet bankieren)

En na hoe lang wordt je account ongeldig verklaard en wat gebeurd er met je geld als je dit een tijd niet je paypal-acoount gebruikt?
pi_32158058
Vergeet niet je unieke code bij omschrijving in te vullen!
pi_32158512
quote:
Op donderdag 10 november 2005 20:23 schreef Geqxon het volgende:
Vergeet niet je unieke code bij omschrijving in te vullen!
jaja, goed dat je het zegt maar hoe doe ik het nu?? check mijn vraag aub
pi_32158761
Add funds >
Transfer Funds From a Bank Account in the Netherlands > Your Bank Transfer ID

In dat blokje staat de code die bij je betalingskenmerk/omschrijving moet staan.
pi_32162799
quote:
Op donderdag 10 november 2005 20:42 schreef Geqxon het volgende:
Add funds >
Transfer Funds From a Bank Account in the Netherlands > Your Bank Transfer ID

In dat blokje staat de code die bij je betalingskenmerk/omschrijving moet staan.
ja bedankt die snapte ik maar het ging meer om deze twee vragen:

Mijn Rabobank heeft alleen de mogelijkheid Naar rekening, Ten name van, en Plaats in te voeren en de bank dus niet, waar kun je dan Bank: Bank of America, N.A. aangeven (rabobank internet bankieren)

En na hoe lang wordt je account ongeldig verklaard en wat gebeurd er met je geld als je dit een tijd niet je paypal-acoount gebruikt?"
pi_32172258
Je hoeft niet aan te geven dat het om de Bank of America gaat.
pi_32178761
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 10:16 schreef Dreamscape het volgende:
Je hoeft niet aan te geven dat het om de Bank of America gaat.
maar waarom staat er dan:
Amsterdam, Netherlands
pi_32178805
ik heb nu in ieder geval als test 5 euro overgemaakt naar:

ten name van: PayPal International Ltd
rekeningnummer: 266566472
plaats:Amsterdam

pi_32181857
quote:
Op donderdag 10 november 2005 22:40 schreef babybox het volgende:

[..]

En na hoe lang wordt je account ongeldig verklaard en wat gebeurd er met je geld als je dit een tijd niet je paypal-acoount gebruikt?"[/i]
Als je je account 3 jaar niet gebruikt worden de tegoeden overgemaakt op de door jou opgegeven bankrekening.

Dit hebben ze overigens onlangs veranderd...er stond altijd dat als je je paypal account 3 jaar niet gebruikt de tegoeden vervielen.
pi_32182145
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 14:21 schreef babybox het volgende:

[..]

maar waarom staat er dan:
Amsterdam, Netherlands
Geen flauw idee, de banknaam heb je alleen maar nodig voor transacties naar het buitenland.
  maandag 21 november 2005 @ 23:41:16 #213
119078 McCarthy
communistenjager
pi_32467505
een transactie tussen 2 paypal houders. Hoe lang duurt dat eigenlijk? Een paar seconden?
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
  Donald Duck held maandag 21 november 2005 @ 23:42:53 #214
46149 __Saviour__
pi_32467562
een paypal -> paypal betaling is inderdaad direct. hooguit een paar seconden.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  maandag 21 november 2005 @ 23:44:52 #215
119078 McCarthy
communistenjager
pi_32467614
thanks
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_32674432
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 14:23 schreef babybox het volgende:
ik heb nu in ieder geval als test 5 euro overgemaakt naar:

ten name van: PayPal International Ltd
rekeningnummer: 266566472
plaats:Amsterdam

Is het gelukt?
pi_32675248
quote:
Op donderdag 10 november 2005 20:13 schreef babybox het volgende:

En na hoe lang wordt je account ongeldig verklaard en wat gebeurd er met je geld als je dit een tijd niet je paypal-acoount gebruikt?
Hey stoer
Dat wist ik niet
Ik ga het morgen gelijk ff uitproberen
pi_32751497
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 16:36 schreef Henkmanz het volgende:

[..]

Is het gelukt?
Om mezelf maar even te quoten, het is wel gelukt en ik heb 10 euro overgemaakt naar paypal en daarmee nu ook een order geplaats bij www.bestskinsever.com voor een iPod Nano skin . Die ontvang ik over 7 dagen oid.
pi_32840167
Heb vandaag eindelijk voor het eerst geld van me rekening overgemaakt naar mijn 1 jaar lege bestaande paypal account
pi_32929139
Ik heb net mijn eerste ebay veilig gedaan. En en ik ben de hoogstge bieder. Omdat ik geen cc heb test ik nu met 10 euro om dat over te maken naar mijn paypal account. Werkt dat dan doe ik daarna de rest en dan moet ik 109,99 dollar overmaken. Ben benieuwd of het allemaal lukt.
  Donald Duck held donderdag 8 december 2005 @ 22:33:04 #221
46149 __Saviour__
pi_32930633
wees er wel op tijd bij met betalen.
Sommigen eisen betaling binnen een paar dagen, anders geven ze je negatieve feedback. Neem voor de zekerheid contact op met de verkoper, dat de betaling wat langer kan duren.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_32933166
Heb ik gedaan. Ik heb alleen nog 1 vraagje. Ik moet in dollars betalen. En stort nu dus euro's op mijn paypal account. Hoeveel euro's moet ik storten om 110 dollar te krijgen? DUs met andere woorden kost het geld om op je paypal account de euro's om te wisselen in dollars of houdt de converter op de paypal site daar al rekekning mee??
pi_32933229
Ik merk wel dat ze met het omzetten van het geld een iets andere koers gebruiken dan bijvoorbeeld google, waardoor het vaak een eurotje extra kost.

Zelf reken ik het om via google, om vervolgens * 1,01 naar mijn PayPal over te schrijven.
pi_32939158
Ik heb het volgende nog op mijn Paypal staan:

Euro (Primary): ¤0.00 EUR
U.S. Dollar: $74.64 USD
-----------------------------------
Current Total in Euros: ¤61.74 EUR

Telkens als ik een betaling doe met Euro's gebruikt hij dat bedrag niet. Wanneer ik er nog euro's op had staan gebruikte hij daar een deel van. Hoe kan ik dit omzetten/doen dat de centjes gewoon gebruikt worden?
pi_32939313
Mooi voorbeeld van wat ik bedoel met die koers.Volgens de huidige koers is het nog altijd ¤64,95
pi_32939559
Paypal probeert me te naaien
pi_32940919
Je wilt het gebruiken om een euro betaling te doen, dan moet je het toch eerst gaan omzetten naar euro's?
pi_32941267
Ja, maar ik heb het er staan in dollars. Waar kan je dat doen dan?
pi_32941326
Je kan het toch ergens overhevelen... Het lukt mij altijd wel iig.
pi_32941335
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 11:53 schreef Poepoog het volgende:
Je wilt het gebruiken om een euro betaling te doen, dan moet je het toch eerst gaan omzetten naar euro's?
Alles gaat automatisch
pi_32941363
Owja, gevonden. Onder 'Transfer Funds'.

@Geqxon. Als je er dollars op hebt staan moet je het eerst naar Euro omzetten wil je daarmee kunnen betalen in Euro's. Andersom gaat wel automatisch geloof ik.

/edit:

Nu is het:

Euro (Primary): ¤61.74 EUR
U.S. Dollar: $0.00 USD
---------------------------------------------
Current Total in Euros: ¤61.74 EUR
  zaterdag 10 december 2005 @ 14:50:34 #232
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_32970973
ok, ik wil in Groot Britannie een dual sim kaart cover kopen voor mijn Nokia 6230. Ding kost NU KOPEN 2,99 GBP, en 4,99 GBP verzend kosten: ik heb geen paypal account, dus meot ik er 1 maken. maar ik moet dus dat geld overmaken naar mijn paypal acount (duurt 5 tot 7 dagen???) en dan kan ik betalen?

pfff... allemaal lastig heej.... paypal is volgens mij niet zo ideaal als iedereen denkt.... Wrom niet overmaken via IBAN codes? is toch veel makkelijker??

(het makkelijkste zou zijn dat een NL of DE ebayer het aan zou bieden...die dual sim voor nokia 6230...

net besloten dat het me allemaal te omslagtig is, en dat voor 1 object....

[ Bericht 7% gewijzigd door gateway op 10-12-2005 15:23:36 ([s] [/s] gedaan) ]
  Donald Duck held zaterdag 10 december 2005 @ 17:45:11 #233
46149 __Saviour__
pi_32973926
Paypal is wel degelijk makkelijker. Als je er gewoon altijd geld op hebt staan, kun je onmiddellijk een betaling doen. Binnen een seconde heeft de ander het dan ontvangen op zijn eigen account. Internationale bankoverschrijvingen echter duren een paar dagen. En Paypal is anoniem. De ander ziet nooit jouw rekening/bankgegevens, alleen je paypalaccountnaam.
Je kunt ook geen geld op je account zetten en een creditcard eraan koppelen. Dat heb ik gedaan, dan wordt het geld gelijk v/d card afgeschreven, op paypal gezet en gelijk overgemaakt. Snelle, veilige en anonieme betaling. Ideaal.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  zaterdag 10 december 2005 @ 18:16:08 #234
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_32974575
Pas wel op met Paypal spoofs.

Deze ontving ik laatst
quote:
From: PayPal Billing Center. <service@paypal.com>
Subject: YOUR ACCOUNT LIMITED
Date: Fri, 25 Nov 2005 22:25:06 +0300

Dear PayPal user,

We are currently performing regular maintenance of our security
measures. Your account has been randomly selected for this
maintenance, and you will now be taken through a series of identity
verification pages. Protecting the security of your
PayPal account is our primary concern, and we apologize for any
inconvenience this may cause.

We recently received a report of unauthorized credit card use
associated
with this account. As a precaution, we have
limited access to you PayPal account in order to protect against future
unauthorized transactions.You can check your
transaction details in attachment.

Case ID Number: PE-901-449-020

Please understand that this is a security measure intended to help
protect you and your account.
Thank you,
PayPal Billing Center.
Met een of ander vage, niet geopende bijlage erbij.

Geforwarded naar Paypal en het bleek inderdaad om phishing te gaan.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_33030430
Ik wil nu iets kopen op Ebay via Paypal maar het is een direct betalen object. Aangezien ik genoeg geld op mn paypal heb staan probeerde ik het dus te kopen maar gek genoeg moet ik steeds een creditcard toevoegen op mn paypal om het direct te kunnen betalen. Is er nog een andere optie?
  Donald Duck held maandag 12 december 2005 @ 23:09:56 #236
46149 __Saviour__
pi_33030726
sommige verkopers willen alleen zaken doen met 'verified' paypal accounts, dat betekent dat er een creditcard aan gekoppeld moet zijn.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_33031368
Hmm dat is dan jammer want hij is de enige die dat object heeft. Heb hem een mailtje gestuurd of hij mij niet een paypal invoice kan sturen. Maar als hij dat doet dan moet het weer buiten Ebay om. Lastig allemaal.
pi_33031628
Vandaag is mijn geld aangekomen en heb ik mijn eerste aankoop gedaan op ebay via paypal.

Tot nu toe ben ik uitermate tevreden.
pi_33045701
Ik heb nog 1 klein vraagje. Ik heb nog 5,80 euro op mijn paypal account staan. Nu wil ik dat weer terugstorten op mijn gewone bankrekening. Maar ik las ergens dat dat weer 1 euro kost. Klopt dat? en dat het vanaf 100 euro gratis is.

En zou ik dan dus eerst 100 euro op mijn paypal moeten storten om dan alles gratis terug te storten.
pi_33047269
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 16:03 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb nog 1 klein vraagje. Ik heb nog 5,80 euro op mijn paypal account staan. Nu wil ik dat weer terugstorten op mijn gewone bankrekening. Maar ik las ergens dat dat weer 1 euro kost. Klopt dat? en dat het vanaf 100 euro gratis is.

En zou ik dan dus eerst 100 euro op mijn paypal moeten storten om dan alles gratis terug te storten.
Klopt. Is ook irritant, maar ik snap het wel van paypal. Anders blijven mensen maar geld over en weer sturen, schiet ook niet op.
pi_33062306
Dus dan zou ik eerst weer 100 euro er heen moeten sturen?
  Donald Duck held woensdag 14 december 2005 @ 01:33:25 #242
46149 __Saviour__
pi_33062600
je kunt het ook besteden. Ebay heeft een speciale 'last minute pagina, waarop artikelen staan die over een paar minuten aflopen. Veel ervan zijn nooit boven hun startprijs van 1 euro uitgekomen.
Soms zitten er wel leuke dingen tussen
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_33062826
Het probleem daarvan is dat ik de meeste leuke dingen op ebay uit amerika zie. En dat je dan dus gelijk weer aan je shipping cost zit.
pi_33064202
quote:
Op woensdag 14 december 2005 01:49 schreef Stansfield het volgende:
Het probleem daarvan is dat ik de meeste leuke dingen op ebay uit amerika zie. En dat je dan dus gelijk weer aan je shipping cost zit.
Gewoon erop laten, ik heb er ook nog 4 euro op staan. Komt altijd nog wel een keer van pas als is het voor een donation voor een site ofzo
pi_33075940
KUTKUT had net een hele goeie nep mailtje gekregen van homo's had toen mijn gegevens ingevuld bij een nepsite. Was ook in een haast en was niet zo oplettend maar gelijk daarna heb ik mijn wachtwoord veranderd. Ik neem aan dat ik nu wel veillig ben?
pi_33076592
Ik zou even contact met Paypal.
pi_33076852
Ja heb ik ook gelijk gedaan, nu nog even wachten op antwoord.
  Donald Duck held woensdag 14 december 2005 @ 18:00:06 #248
46149 __Saviour__
pi_33077092
Laat paypalmail voortaan binnenkomen bij Gmail of Hotmail, die hebben detectiesoftware voor valse mailtjes:
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_33077309
Hij komt ook via hotmail maar hij detecteerde hem niet. Best lastig want ik had laatst probleempjes met mijn paypal account dus ik verwachte een mail van hun. En juist dan komt zoiets. Belde laatst nog naar de amerikaanse paypal lijn en er werd me nog verteld dat paypal mailtjes je altijd groet met jouw naam. Vandaag dus ff vergeten
pi_33077383
Als ik een email van PP krijg type ik iig zelf het adres. Dus als je iets moet doen gewoon naar www.paypal.com gaan en het daar uitzoeken!
  Donald Duck held woensdag 14 december 2005 @ 18:14:02 #251
46149 __Saviour__
pi_33077439
quote:
Op woensdag 14 december 2005 18:09 schreef DeFlip het volgende:
en er werd me nog verteld dat paypal mailtjes je altijd groet met jouw naam. Vandaag dus ff vergeten
Da's belangrijk om op te letten ja. Hetzelfde geldt voor eBay. Ze zullen je altijd aanspreken met je echte naam, en nooit met iets anoniems als 'beste klant' of 'beste gebruiker 939484'.
Daarop letten en phising-mailtjes maken geen kans meer, hoe echt ze ook lijken.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_33077503
Mhoaw opzicht niet zo een ramp. Heb geen creditcard, password gelijk veranderd, staan maar paar tientjes op die vanavond nog weggaan. En paypal weet ervan. Maar toch blijft het kut
  woensdag 21 december 2005 @ 15:53:18 #253
90197 soul114
Flac is the new Mp3!
pi_33276974
Nog meer mensen deze mail gehad:
quote:
From : dimpleman1 <smssowkekek@hotmail.com>
Sent : Wednesday, December 21, 2005 12:23 PM
To : <mijnadres> @hotmail.com
Subject : Protect Your PayPal Account

Dear PayPal Customer,

During our regular update and verification of the accounts, we couldn't verify your current information.

Either your information has changed or it is incomplete. If the account information is not updated to current information within 5 days then, your account will be set on hold.
#rw[10]#
Log in to your account by clicking on this link:
https://www.paypal.com/aw-cgi/webscr/cmd=_login-run

After you logged 1n, update and verify your information please.

Thank you for your patience as we work together to protect your account,
#rw[10]#
The PayPal Team

Please do not reply to this e-mail. Mail sent to this address cannot be answered. For assistance, log in to your PayPal account and choose the "Help" link in the footer of any page.

To receive email notifications in plain text instead of HTML, update your preferences here.

met daarbij (rechts in een kadertje)
quote:
Protect Your Account Info
A genuine PayPal link will always begin with https://www.paypal.com/.

If we need information from you, we will request it after you've logged in to your account.

PayPal will never ask you to enter your password in an email.

For more information on protecting yourself from fraud, please see the Security Center.

Protect Your P@$sword
You should never give your PayPal password to anyone, including PayPal employees.
link gaat naar: http://onlineprotection-p(...)login-run/login.html

Wat denken ze wel niet... tss
pi_33280213
quote:
From : dimpleman1 <smssowkekek@hotmail.com>

Hoe is het trouwens afgelopen DeFlip?
pi_33291693
Geen problemen gemerkt, alles is gewoon normaal. Gewoon op tijd je wachtwoord veranderen is wel een levensreddertje. Ik denk dat er ook wel automated scripts zijn die gelijk jouw pass veranderen als ze je eenmaal verraden hebt, maar ik heb toch wel geluk gehad. Overigens heb ik verder ook helemaal geen reactie gekregen van mijn mailtje naar PayPal zelf. Toch wel zwakke service, stel dat het echt misging.
  Donald Duck held dinsdag 27 december 2005 @ 16:45:08 #256
46149 __Saviour__
pi_33443404
Ik heb net een object gekocht op eBay. Het te betalen bedrag is in dollars
Ook als ik in ebay op betalen klik, blijft het op dollars staan.
Kan ik ergens zien welke wisselkoers ebay hanteert?
voor 15 dollar extra kan ik kiezen voor global express mail, dat is veel snellere bezorging. maar ik wil graag weten hoeveel dat in euro's me gaat kosten.
is er via die bezorgoptie ook minder kans dat de douane het controleert?
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_33444542
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 16:45 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik heb net een object gekocht op eBay. Het te betalen bedrag is in dollars
Ook als ik in ebay op betalen klik, blijft het op dollars staan.
Kan ik ergens zien welke wisselkoers ebay hanteert?
voor 15 dollar extra kan ik kiezen voor global express mail, dat is veel snellere bezorging. maar ik wil graag weten hoeveel dat in euro's me gaat kosten.
Ander alternatief is betaling via Paypal? Op Paypal staat ergens de wisselkoers wel.
  Donald Duck held dinsdag 27 december 2005 @ 17:39:47 #258
46149 __Saviour__
pi_33445136
ah ok, ik klikte 1 scherm door en toen stond er het bedrag in euro's. ('t is gewoon paypal inderdaad)
dan blijft alleen de tweede vraag staan:
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_33592282
Ik heb zojuist iets via Ebay gekocht, en dat wil ik betalen met Paypal. Ik ga naar de pagina en nu vraagt íe om een creditcard nummer en daar kom ik niet "doorheen". Ik heb nog geen credit card en heb al meer via Paypal betaald, en ben dit nog nooit tegengekomen. Wat doe ik nu precies fout of anders dan de vorige keer ?

Alvast bedankt en een pretiige jaarwisseling!
pi_33592450
Je hebt te weinig geld op je rekening
pi_33592520
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 22:12 schreef Geqxon het volgende:
Je hebt te weinig geld op je rekening
Is E 150,- te weinig dan?
pi_33592591
Te weinig voor wat je wilt kopen
pi_33598368
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 22:23 schreef Geqxon het volgende:
Te weinig voor wat je wilt kopen
Inderdaad, verschillende valuta en dus andere geldwaarden ...koeien en varkens lijken ook niet op elkaar. Alhoewel, ik ken er een paar....
  maandag 2 januari 2006 @ 02:01:17 #264
91600 MuKe
Pagos Mensuales
pi_33616848
Er werd eerder gesproken over 2 accounts hebben bij Paypal: 1 personal en 1 premier/business.
iemand zei toen dat je personal account werd opgeheven als je ze allebei zou hebben.

Kun je ook 1 account maken met je eigen naam en de andere met de naam van iemand anders in je huishouden (wel zelfde achternaam en adres dus)?
Volgens mij kunnen ze dan je gratis personal account niet opheffen.

Dan kun je gewoon voor je niet-creditcard betalingen alsnog je personal account gebruiken en de 3,9% + 0,35EUR fee van Paypal omzeilen.

[ Bericht 6% gewijzigd door MuKe op 02-01-2006 02:44:33 ]
To Live and Die in LA
  Donald Duck held maandag 2 januari 2006 @ 02:14:42 #265
46149 __Saviour__
pi_33616992
Er is 1.50 bijgeschreven op m'n account, met als melding Bonus. De betaling komt van Paypal zelf.
Wat is dat?
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_33618472
Je hebt je zeker net aangemeld?

Zo ja, voor aanmelden betaal je X bedrag, en dat krijg je weer terug (verificatie van je creditcard).
  maandag 2 januari 2006 @ 07:47:47 #267
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_33618479
quote:
Op woensdag 14 december 2005 18:14 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Da's belangrijk om op te letten ja. Hetzelfde geldt voor eBay. Ze zullen je altijd aanspreken met je echte naam, en nooit met iets anoniems als 'beste klant' of 'beste gebruiker 939484'.
Daarop letten en phising-mailtjes maken geen kans meer, hoe echt ze ook lijken.
Wat een onzin
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  Donald Duck held maandag 2 januari 2006 @ 11:45:07 #268
46149 __Saviour__
pi_33620596
quote:
Op maandag 2 januari 2006 07:44 schreef D-MIXXX het volgende:
Je hebt je zeker net aangemeld?

Zo ja, voor aanmelden betaal je X bedrag, en dat krijg je weer terug (verificatie van je creditcard).
Oh ja, dat zal het zijn ja. De Expended Use progam verificatie. Thanks
quote:
Op maandag 2 januari 2006 07:47 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Wat een onzin
Alleen de echte Paypal weet je naam. Lijkt me dus niet echt onzin.

[ Bericht 2% gewijzigd door __Saviour__ op 02-01-2006 11:50:11 ]
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_33636913
26.93.66.472 8dacqljdsavvcj
Paypal overboeking

als ik het zo heb overgemaakt komt het dan aan naar mijn paypal account?

ik heb unieke id en bankrekening i.v.m. veiligheid wat aangepast, maar het gaat om de opzet.
ik heb dus nergens PayPal International Ltd vermeld
pi_33636945
shit zie nu dat het dus fout van me is krijg ik nu het geld terug gestorneerd?

is wel een redelijk klein bedrag.
can someone help me please ben namelijk niet zo bekend met het on line bankieren

[ Bericht 45% gewijzigd door mie_at_work op 02-01-2006 20:45:48 ]
  zaterdag 14 januari 2006 @ 16:14:44 #271
111387 Lukaso
pi_34050336
bah, kutpaypal. Ik vind dat currency gezeur echt heel slecht werken.
ik heb iets gekocht op ebay voor $26.51 USD
nu heb ik mijn funds bijgevuld tot 22.38 EUR = 27.0844 USD, ik neem altijd iets van 50cent teveel.
dit dus volgens xe.com Universal Currency Converter ®

nu kan ik het alleen niet kopen, wat blijkt nu, volgens de paypal currency converter:
¤22.38 EUR = $26.42 USD

ik kom dus 9dollarcent te kort

fijn, nu heb ik dus maar 10 cent erbij overgemaakt
  Donald Duck held zaterdag 14 januari 2006 @ 17:43:39 #272
46149 __Saviour__
pi_34053156
Die 10 cent wordt ook weer met hun eigen koers omgezet, straks is het nog steeds te weinig
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  zaterdag 14 januari 2006 @ 18:22:04 #273
111387 Lukaso
pi_34054592

nee dat is eurocent, dus moet wel lukken
pi_34080602
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 18:22 schreef Lukaso het volgende:

nee dat is eurocent, dus moet wel lukken
kan niet, de minimale transactie is 1 euro volgens mij.
  zondag 15 januari 2006 @ 13:13:39 #275
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_34080649
quote:
Op zondag 15 januari 2006 13:12 schreef Henkmanz het volgende:

[..]

Hmm ik heb eens 50 cent overgeboekt.
  zondag 15 januari 2006 @ 15:14:15 #276
111387 Lukaso
pi_34085126
quote:
Op zondag 15 januari 2006 13:12 schreef Henkmanz het volgende:

[..]

hmm, dat zullen we nog wel merken dan, het zal als het goed is morgen aan moeten komen...
pi_34085136
Lukaso, wil je ff 10 cent van mij hebben ?
  zondag 15 januari 2006 @ 19:54:50 #278
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_34095834
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 16:14 schreef Lukaso het volgende:
bah, kutpaypal. Ik vind dat currency gezeur echt heel slecht werken.
ik heb iets gekocht op ebay voor $26.51 USD
nu heb ik mijn funds bijgevuld tot 22.38 EUR = 27.0844 USD, ik neem altijd iets van 50cent teveel.
dit dus volgens xe.com Universal Currency Converter ®

nu kan ik het alleen niet kopen, wat blijkt nu, volgens de paypal currency converter:
¤22.38 EUR = $26.42 USD

ik kom dus 9dollarcent te kort

fijn, nu heb ik dus maar 10 cent erbij overgemaakt
Er zit iets verschil tussen kopen en verkopen; oftewel de conversie-provisie van Paypal. Net zoals elke bank dat ook in rekening brengt.
eBay geeft ook een iets ander bedrag-in-euro dan Paypal doet.
censuur :O
  zondag 15 januari 2006 @ 19:57:47 #279
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_34095957
quote:
Op maandag 2 januari 2006 02:01 schreef MuKe het volgende:
Er werd eerder gesproken over 2 accounts hebben bij Paypal: 1 personal en 1 premier/business.
iemand zei toen dat je personal account werd opgeheven als je ze allebei zou hebben.
[...]
Dan kun je gewoon voor je niet-creditcard betalingen alsnog je personal account gebruiken en de 3,9% + 0,35EUR fee van Paypal omzeilen.
Je mag bij Paypal 2 accounts hebben, zo heb ik dat al een hele tijd.
Echter, ondanks dat ik het letterlijk bij al m'n betalingen vermeld, snapt 75% van de mensen niet naar welk Paypal-account ze moeten overmaken, dus ik kan regelmatig creditcard-betalingen weigeren op m'n ene account, en niet-creditcard-betalingen ontvangen na aftrek van provisie op m'n andere account
Jammer dat Paypal een premier account ook laat betalen voor "normale" betalingen. Bij creditcards snap ik dat het ze geld kost, maar van Paypal naar Paypal is gewoon zonde (en kassa voor Paypal zelf)!
Paypal maakt het mensen ook wel heel makkelijk om vanaf hun CC te betalen. Als ze eerst geld van hun CC naar hun eigen Paypal zouden storten, zouden ze (voor zover ik weet) zonder provisie gewoon naar een personal account kunnen betalen.
  maandag 16 januari 2006 @ 16:35:45 #280
111387 Lukaso
pi_34125484
hmm, die 10cent is nog niet aangekomen, maar nu is de currency:
¤22.38 EUR = $26.50 USD

nog 1 cent te gaan

ik weet niet of die 10 cent nog aan gaat komen ivm de 1 euro regel, maar ik hoop van wel, aangezien mijn huidige banksaldo 0.47e is...
  maandag 16 januari 2006 @ 16:41:31 #281
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_34125687
quote:
Op maandag 16 januari 2006 16:35 schreef Lukaso het volgende:
hmm, die 10cent is nog niet aangekomen, maar nu is de currency:
¤22.38 EUR = $26.50 USD

nog 1 cent te gaan

ik weet niet of die 10 cent nog aan gaat komen ivm de 1 euro regel, maar ik hoop van wel, aangezien mijn huidige banksaldo 0.47e is...
Is je gmail-adres ook je Paypal? Krijg je die cent
Tenzij je een premier account hebt, dan kost het je 34 cent
  maandag 16 januari 2006 @ 16:52:04 #282
111387 Lukaso
pi_34126020
bah: "Premier Account Overview"

ik heb dus premier, volgensmij ooit eens omgezet toen ik een keer geen transactie kon maken om dezelfde reden

maar als je die 34 cent wil overmaken, krijg je het wel terug via mijnpostbank

bvd

ik heb al een mailtje gestuurd naar de helpdesk om te downgraden, maar weet niet hoelang dat gaat duren...

[ Bericht 15% gewijzigd door Lukaso op 16-01-2006 16:59:13 ]
  maandag 16 januari 2006 @ 18:56:16 #283
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_34130345
34 cent? 36 bedoel je, anders ben je er nog niet!
Maar zover komt m'n Paypal niet meer....
pi_34131492
Tonks? Help die arme Lukaso 'es .
pi_34133343
Lukaso wat loop je toch met centen te klooien joh,
maak toch gewoon een euro teveel over, dan zit je sowiezo veilig

dit snap ik echt niet hoor..
pi_34134155
quote:
Op maandag 16 januari 2006 19:24 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Tonks? Help die arme Lukaso 'es .
Heb geen mail gehad
  maandag 16 januari 2006 @ 20:36:35 #287
111387 Lukaso
pi_34134944
ik heb m gedowngrade, heb dus geen premium account meer.

kan er iemand toevallig 1 cent missen?

mn paypal is idd ook mn gmail

bvd
  maandag 16 januari 2006 @ 20:38:16 #288
111387 Lukaso
pi_34135020
de currency is weer gedropt

The current PayPal exchange rates are:

¤22.38 EUR = $26.44 USD

iemand 7 cent over?
  maandag 16 januari 2006 @ 20:39:43 #289
111387 Lukaso
pi_34135087
quote:
Op maandag 16 januari 2006 20:04 schreef Blupp het volgende:
Lukaso wat loop je toch met centen te klooien joh,
maak toch gewoon een euro teveel over, dan zit je sowiezo veilig

dit snap ik echt niet hoor..
ik heb niet zoveel geld!!

bovendien had ik al 50 cent teveel overgemaakt, moest toch wel lukken dacht ik...
  Donald Duck held maandag 16 januari 2006 @ 20:41:10 #290
46149 __Saviour__
pi_34135163
schiet er maar mee op, want straks krijg je nog negatieve feedback omdat je te lang met betalen wacht
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  maandag 16 januari 2006 @ 20:55:19 #291
111387 Lukaso
pi_34135836
quote:
Op maandag 16 januari 2006 20:41 schreef __Saviour__ het volgende:
schiet er maar mee op, want straks krijg je nog negatieve feedback omdat je te lang met betalen wacht
nee, dat komt wel goed, ik had hem al gemaild dat ik wat traag was.

en bedankt tonks
pi_34135926
Dear Tim Jacobs,

Your payment for 0.50 EUR to luuk has been sent.

[ Bericht 9% gewijzigd door tonks op 16-01-2006 21:45:57 ]
  maandag 16 januari 2006 @ 21:04:54 #293
111387 Lukaso
pi_34136309
  maandag 16 januari 2006 @ 22:30:41 #294
111387 Lukaso
pi_34140250
komt die 10 cent alsnog aan
pi_34175076
Ik wil iemand via paypal betalen voor een ebay item, maar er staat als ik het geld wil zenden: deze gebruiker is op het moment niet in staat betalingen te ontvangen.

wat moet ik me daar bij voorstellen?
  dinsdag 17 januari 2006 @ 21:40:36 #296
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_34176840
rotskibo ==> Deze persoon heeft nog geen Paypal-account?
Of het account is geblokkeerd o.i.d. ?
pi_34436995
effe tvp.
We hebben ook een paypal account aangemaakt, hier kan ik wellicht eens wat info vinden.
  woensdag 25 januari 2006 @ 09:21:12 #298
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_34437469
als ik zo lees hoe vak dat misgaat en zo met paypal, dan snap ik niet dat men dat nog gebruikt! overmaken via internetbankieren met BIC en NIC enzo gaat ook prima, en kost niks (mij althans niet)
  Donald Duck held woensdag 25 januari 2006 @ 12:15:16 #299
46149 __Saviour__
pi_34442282
Hier komen toevallig alle mensen bij elkaar waar het mis gaat, daardoor lijkt het veel.
Ik vind Payal ideaal voor internationale betalingen. De overschrijving is onmiddelijk. Zodra ik op betalen klik, wordt het gelijk via paypal van m'n creditcard afgeschreven en heeft de ander het na een seconde al ontvangen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  woensdag 25 januari 2006 @ 12:33:59 #300
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_34442903
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 12:15 schreef __Saviour__ het volgende:
Hier komen toevallig alle mensen bij elkaar waar het mis gaat, daardoor lijkt het veel.
Ik vind Payal ideaal voor internationale betalingen. De overschrijving is onmiddelijk. Zodra ik op betalen klik, wordt het gelijk via paypal van m'n creditcard afgeschreven en heeft de ander het na een seconde al ontvangen.
ga je alweer.... Creditcard! de helft, wat, 90% van nederland heeft niet zo'n ding!!
  woensdag 25 januari 2006 @ 13:25:07 #301
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_34444583
Gateway ==> Je kan ook vanaf je bank/giro storten op je Paypal-account. Ik heb er tot nog toe totaal geen problemen mee gehad, en gebruik het regelmatig voor betalen of geld ontvangen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')