abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31171413
ik heb onlangs de service lijn van Paypal gebeld in de States.
Dat is toch wel een bruut systeem hoor, pure voice herkenning.
Komt geen toets meer aan te pas.

wat ik minder vind van PayPal is dat een credticard maar aan een account gekoppeld kan worden.
Lastig dus als je je accountgegevens kwijt bent en een nieuwe wilt openen met dezelfde kaart.
pi_31198658
Yes, mijn geld staat op mijn account

Nu heb ik wel een klein probleem, een pakket verzenden vanuit Italië naar Nederland kosten bij Poste Italia én bij UPS én bij Fedex tussen de 40 en 50 euro

WTF, en dat voor een pakket van 1kg

/edit: De persoon stuurt het op via "international traced italian mail" voor $9,50

[ Bericht 10% gewijzigd door Geqxon op 05-10-2005 13:02:27 ]
pi_31202248
OMFG, Paypal + Ebay =

De intergratie is echt perfect, in een paar klikjes had ik de betaling geregeld.
  woensdag 5 oktober 2005 @ 13:41:08 #154
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_31202920
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 13:17 schreef Geqxon het volgende:
OMFG, Paypal + Ebay =

De intergratie is echt perfect, in een paar klikjes had ik de betaling geregeld.
Bij het begin vond ik Paypal ook heersen, maar later merk je toch dat Paypal een duur grapje wordt.
  Donald Duck held woensdag 5 oktober 2005 @ 13:43:15 #155
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_31202993
quote:
Geen wonder, PayPal is van Ebay
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_31203270
Ik wist wel dat PayPal van Ebay is hoor

Qua mailverkeer vind ik het wel wazig

Eerst kreeg ik een nederlands mailtje dat ik het had gewonnen, daarna een engels mailtje met een reactie op mijn vraag wat de verzendkosten worden, daarna nog een engels mailtje met wat op hetzelfde neer kwam, en na de betaling nog een italiaans mailtje dat mijn betaling aangekomen is.

Voor de rest hangen over verschillende headers en footers aan. Best een puinhoop

En hoezo is paypal duur dan? Vanwege de euro > dollar conversie ben ik hoogsten 10-20 cent verloren op 15 dollar
  woensdag 5 oktober 2005 @ 15:35:48 #157
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_31206168
Ik was bij 220 euro ruim 5 euro kwijt, maar vergeet niet dat zij ook nog geld krijgen van de verkoper. Kortom...
pi_31284972
Ik heb een vraagje over PayPal. Als mensen via mijn eigen site wat kopen, laat ik ze nu het geld gewoon overmaken voordat ik het opstuur. Ik zou met PayPal gaan willen werken, zodat ook CreditCard transacties mogelijk worden.

Ik wil dus dat als mensen een bestelling plaatsen, ik hen een mail stuur met daarin het bedrag dat moet worden betaald en een linkje naar PayPal. Weet iemand uit ervaring hoe dit in z'n werk gaat? Is het makkelijk te maken
pi_31287421
Je kan bij Paypal een request doen, dus handmatig is dat. Anders een request maken in PHP.
pi_31287855
Ik heb nu 1 keer een transactie gedaan en het werkte perfect.
pi_31288170
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 18:23 schreef D-MIXXX het volgende:
Je kan bij Paypal een request doen, dus handmatig is dat. Anders een request maken in PHP.
Dat laatste is natuurlijk nog interessanter. Maar werkt dat makkelijk en is het makkelijk te implementeren? Levert PayPal de benodigde code, of een aanzet daartoe? Of laat het je alles zelf uitzoeken?
pi_31308098
Kun je in paypal ook ergens de actuele koersen zien, bijv. die van de GBP en de Euro?
  zondag 9 oktober 2005 @ 14:55:31 #163
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_31308416
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 14:41 schreef rotskibo het volgende:
Kun je in paypal ook ergens de actuele koersen zien, bijv. die van de GBP en de Euro?
Ik kon het pas zien toen ik had betaald. (klopte geen reet van)
Weet niet hoe je het van tevoren kan zien, ben ook benieuwd.
pi_31311915
Ik check vaak even via www.gwk.nl , maar die zijn niet gelijk aan Paypal, maar dan weet je het bedrag ongeveer wel.
pi_31353197
Vraag:
Moet je over alle ontvangen betalingen commissie aan Paypal afdragen zodra je je account upgrade naar een premium (voor het KUNNEN ontvangen van creditcard betalingen), OF moet je alleen commissie betalen over de creditcard betalingen en niet over de direct transfers?
Support! Protest! Country! Rock & Roll!
pi_31353417
Bij Paypal moet je voor alles betalen

@HuHu

Die php scripts zwerven op internet wel rond. Zoek even op de forums van e-commerce.
pi_31358558
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 09:42 schreef Kiff het volgende:
Vraag:
Moet je over alle ontvangen betalingen commissie aan Paypal afdragen zodra je je account upgrade naar een premium (voor het KUNNEN ontvangen van creditcard betalingen), OF moet je alleen commissie betalen over de creditcard betalingen en niet over de direct transfers?
Zodra je je account hebt geupgrade moet je over ALLE betalingen commissie betalen !

Heb een paar dagen geleden m'n account gedowngrade om die reden...krijg ik een mailtje van Paypal dat ik niet meer dan 500 USD per maand mag ontvangen anders wordt mijn account automatisch weer geupgrade!

Dit staat dus echt helemaal nergens op de Paypal website.

Het zijn schooiers maar je kan niet zonder als je internationaal Ebay zaken wilt doen.
The things you own, end up owning you - Tyler Durden
  Donald Duck held dinsdag 11 oktober 2005 @ 14:32:56 #168
46149 __Saviour__
pi_31358593
Commisie betalen geldt toch alleen voor Premium en Business accounts?
Ik heb nu een normale account, die binnenkort Verified is. Dan blijft het toch gratis, mag ik hopen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_31358625
Ja....personal account is gratis geld ontvangen en versturen.

Een premium account heb je nodig als je creditcard betalingen wilt ontvangen of meer dan $500 per maand ontvangt...en dan betaal je commissie...

Pas op....zodra je je 1e creditcard betaling accepteert heb je een premium account en betaal je over ALLE ontvangen bedragen commissie!

Je kan dit wel 1 keer doen en dan weer downgraden naar Personal account...maar dit kan slechts 1 keer!
pi_31361037
Bijzonder irritant. Ik heb al een paar jaar een personal account. En in al m'n deze week afgelopen veilingen heb ik explicitiet vermeld wel Paypal direct transfers, maar geen creditcard betalingen te kunnen/willen accepteren....
Meerdere kopers kunnen niet lezen en maken dus gewoon met een creditcard over. Vervolgens mail je ze met een verzoek om via IBAN te betalen en daar snappen ze (Fransen, Spanjaarden) dan weer niets van of willen ze zelfs na uitleg niets van snappen.
  Donald Duck held dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:18:33 #171
46149 __Saviour__
pi_31361388
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 14:35 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Ja....personal account is gratis geld ontvangen en versturen.

Een premium account heb je nodig als je creditcard betalingen wilt ontvangen of meer dan $500 per maand ontvangt...en dan betaal je commissie...

Pas op....zodra je je 1e creditcard betaling accepteert heb je een premium account en betaal je over ALLE ontvangen bedragen commissie!

Je kan dit wel 1 keer doen en dan weer downgraden naar Personal account...maar dit kan slechts 1 keer!
Tot nu toe heb ik Paypal alleen gebruikt om dingen te betalen op eBay.
Maar als ik zelf iets wil gaan verkopen op eBay, kan ik dan instellen dat ik alleen normale Paypalbetalingen accepteer, en geen creditcards?
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_31363077
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 17:18 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Tot nu toe heb ik Paypal alleen gebruikt om dingen te betalen op eBay.
Maar als ik zelf iets wil gaan verkopen op eBay, kan ik dan instellen dat ik alleen normale Paypalbetalingen accepteer, en geen creditcards?
Nee....je moet dan duidelijk in de omschrijving aangeven dat je alleen Paypal betalingen accepteert van "positive balances" of "no credit cards"

Ebay (eigenaar van Paypal) geeft geen mogelijkheid om hier onderscheid in te maken...dus dat moet je zelf doen in de productomschrijving...beetje geniepig...maar zo gaat dat in de US.
  Donald Duck held dinsdag 11 oktober 2005 @ 18:34:05 #173
46149 __Saviour__
pi_31363232
da's wel jammer.
maar als iemand niet naar de beschrijving luistert, en toch met creditcard betaalt, wordt mijn account dan dus automatisch premium?
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_31363696
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 18:34 schreef __Saviour__ het volgende:
da's wel jammer.
maar als iemand niet naar de beschrijving luistert, en toch met creditcard betaalt, wordt mijn account dan dus automatisch premium?
Nee....je krijgt een e-mail van Paypal met de mededeling dat iemand je probeert te betalen met creditcard en of je die betaling wilt accepteren of niet.

Als je duidelijk in je produktomschrijving hebt aangegeven dat je geen cc betalingen accepteert kan je die betaling dus gewoon weigeren en de koper vragen op een andere manier te betalen.
pi_31363846
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 18:52 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
kan je die betaling dus gewoon weigeren en de koper vragen op een andere manier te betalen.
En als je dan van die vervelende niet begrijpende kopers in het buitenland hebt, dan kan je wellicht fluiten naar de betaling zodra je de betaling 'denied'.
Frustrerend. Ik heb op dit moment besloten om te wachten tot er wat andere gewone betalingen binnen zijn en om daarna toch maar te 'accepten' en dus te upgraden. In nieuwe veilingen ga ik gewoon 4 procent extra vragen aan Paypallers. Moeten ze maar met IBAN betalen, da's immers voor iedereen beschikbaar en gratis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')