abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 juni 2005 @ 11:01:06 #101
111387 Lukaso
bloemen houden van mensen
pi_27601208
owke, bedankt, het geld is onderweg

het is alleen dat ik zo voorzicht mogelijk probeer te zijn, ik vind het redelijk eng om zomaar mijn geld naar een of ander nummer toe te sturen.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 21:54:33 #103
111387 Lukaso
pi_27723571
Ik heb een bestelling gedaan bij lik-sang.com, ik werd automatisch doorgestuurd naar paypal, nu moet ik ineens een creditcard toevoegen om te mogen betalen...???? WTF????? HELP???

Error icon
To send money instantly, please add a credit card or debit card to your account.

en:

To complete this secure payment, add a credit card to your PayPal account and click Continue.
pi_27730282
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 21:54 schreef Lukaso het volgende:
Ik heb een bestelling gedaan bij lik-sang.com, ik werd automatisch doorgestuurd naar paypal, nu moet ik ineens een creditcard toevoegen om te mogen betalen...???? WTF????? HELP???

Error icon
To send money instantly, please add a credit card or debit card to your account.

en:

To complete this secure payment, add a credit card to your PayPal account and click Continue.
Dat kan.
Sommige bedrijven willen alleen maar dat geverifieerde users via paypal betalen. Wil je een geverifieerde user zijn/worden, dan moet je een cc hebben.

Het klopt dus niet helemaal, dat voor paypal geen cc nodig is.
  woensdag 8 juni 2005 @ 07:05:54 #105
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27731250
quote:

Error icon

en:

Heb je wel voldoende saldo voor de betaling?
  woensdag 8 juni 2005 @ 09:24:01 #106
111387 Lukaso
pi_27732534
ja, ik heb zelfs ongeveer 20cent teveel. Vreemd genoeg is mijn sending limit ongeveer 700 euro...

En als ik gewoon geld naar hun emailadres wil sturen, ipv via de site van lik-sang op paypal komen en dan meteen betalen, dan vraagt ie ook om een cc...
  woensdag 8 juni 2005 @ 19:12:41 #107
111387 Lukaso
pi_27750938
Ik heb volgensmij de aard van het probleem gevonden:

ik had berekend hoeveel deze order zou gaan kosten en dat exacte bedrag(op de cent precies) over gemaakt naar me paypal, wat 4 dagen duurt, de order was 30.90 USD, maar dat was ong een week geleden.

mijn paypal:

¤25.37 EUR = $30.45 USD

paypal hanteerd dus een andere omrekeningsfactor, of eentje die wel dynamisch is i.p.v. die van Lik-sang die gewoon hetzelfde is gebleven. iaw: ik heb gewoon pech gehad met de koersen...
pi_28009269
Paypal probleem

Kan ik een creditcard toevoegen van iemand die op hetzelfde huisadres woont? Achternaam is niet gelijk..
pi_28011706
Iemand?
pi_28021855
volgens mij niet, je persoonsgegevens moeten overeenkomen met wat er op de kaart staat en heo je bij de bank geregistreerd staat
  vrijdag 17 juni 2005 @ 21:48:27 #111
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_28030434
Je zou het kunnen proberen The General. Houdt er alleen wel rekening mee dat een credit card maar 1 keer geregistreerd kan worden. Als je de credit card van een huisgenoot registreert, kan die huisgenoot dus niet meer op Paypal registreren.
pi_28044065
Ik ga de gok daarop toch niet nemen. Ik wil me niet extra verdacht maken.. Stel dat ik een vriend met paypal vraag om me een money request te sturen. Zou ik die dan kunnen betalen ondankts de limitation op me account ? Als dat werkt, dan kan ik hem vragen om die complete 500 euro van me af te "nemen"...
pi_28101584
Het kan toch ook via bankrekening?
  maandag 20 juni 2005 @ 21:55:06 #114
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_28102235
quote:
Op maandag 20 juni 2005 21:33 schreef tonks het volgende:
Het kan toch ook via bankrekening?
Bernie en ik zijn tof.
pi_28102682
en hoe dan
pi_28107633
quote:
Op maandag 20 juni 2005 22:10 schreef tonks het volgende:
en hoe dan
Gast
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 21:06 schreef Lukaso het volgende:
To add funds to your PayPal account, you will need to go to your bank to complete a bank transfer from your bank account to your PayPal account using the information provided below. Be sure to include your Bank Transfer ID, which is used to direct the funds into your PayPal account.

Transfer funds to the following account:

Name on Account:
PayPal International Ltd

PayPal's Account Number:
266566472

Bank:
Bank of America, N.A.
Amsterdam, Netherlands

Important Note: In addition to the information above, be sure to also include Your Bank Transfer ID on your bank transfer form.

Your Bank Transfer ID
You will need to include this ID on your bank transfer form:
pi_28108551
quote:

Error icon

en:

Oude cc verlopen?
pi_30155590
Vraag.

Ik gebruik Paypal al een tijd om dingen te kopen.
Nu wil ik ook gaan verkopen. het geld wil ik dan van Paypal naar mijn bankrekening overschrijven.

Helaas, ik heb een giro rekening en daar kan dat niet bij.
Bij welke bank en wat voor soort rekening werkt het wel.
Graag iemand die zelf de ervaring heeft dat het bij die bank werkt.

Kun je trouwens zo maar een extra bankrekening openen, zonder dat daar elke maand je salaris op komt? Ik ben nl. voor de rest wel tevreden met de postbank.

Bij voorbaat dank.
Zwaar werk is lekker, hoef ik niet meer naar de sportschool.
pi_30157486
Giro kan het wel
pi_30172781
quote:
Op donderdag 1 september 2005 09:43 schreef Poepoog het volgende:
Giro kan het wel
Ik hoop dat je gelijk hebt maar:
Ik heb de Postbank een mail gestuurd en ik kreeg als antwoord dat de Postbank geen overeenkomst heeft met Paypal en dat het dus niet kon.

Ik kan wel betalen met Paypal.
Het gaat er echt om dat ik geld van mijn Paypal account over wil maken naar mijn bank.
Aangezien het je een boete kost van 23 euro als de bank de betaling weigert, had ik vooraf dus informatie ingewonnen.

Vandaag ging mijn vriendin bij de ABN amro langs en op dat kantoor wisten ze niet eens wat Paypal is.

Dus, heb ik nu gewoon domme mensen aan de e mail gehad?
Heeft iemand al eens succes gehad met geld overmaken van Paypal naar Giro?
Of een andere bank?
pi_30193594
Het kan wel er staat als je je rekeningno. gaat invullen of het een Giro is of een Non Giro.
  Donald Duck held maandag 5 september 2005 @ 20:13:01 #122
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_30297798
Is geld ontvangen op m'n paypalaccount en het doorsturen naar bankrekening volledig gratis, of zijn er kosten?
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  maandag 5 september 2005 @ 21:17:46 #123
14018 Adagio
Agree to disagree
pi_30300194
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 09:42 schreef Poepoog het volgende:
Het kan wel er staat als je je rekeningno. gaat invullen of het een Giro is of een Non Giro.
Het kan inderdaad wel, ik heb het al eens gedaan namelijk
"Avoid employing unlucky people - throw half of the pile of CVs in the bin without reading them." - "Al dat Rev tuig moet hard aangepakt worden, TUIG is het TUIG ZEG IK JE!!"
pi_30336021
quote:
Op maandag 5 september 2005 21:17 schreef Adagio het volgende:

[..]

Het kan inderdaad wel, ik heb het al eens gedaan namelijk
Van Paypal naar je giro? Zonder problemen?
Dat wou ik even horen. Iemand die het echt heeft meegemaakt.

Gek toch, dat medewerkers van de banken niet weten wat Paypal is.
Op die manier begin je te twijfelen.
  dinsdag 6 september 2005 @ 22:25:28 #125
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_30336087
quote:
Op maandag 5 september 2005 20:13 schreef __Saviour__ het volgende:
Is geld ontvangen op m'n paypalaccount en het doorsturen naar bankrekening volledig gratis, of zijn er kosten?
Boven de 100 EUR kost het niets (geloof ik)

Mijn vraag:

Als ik morgen doodga waar blijft dan mijn PayPal poen? Staat nergens geregistreerd zoals een normale bankrekening; dus dat kan een notaris ook niet vinden, en sowiezo zonder password ed. kom je ook niet binnen.

Verdient PayPal dus flink aan van die akkefietjes als in New Orleans?
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  woensdag 7 september 2005 @ 00:26:24 #126
14018 Adagio
Agree to disagree
pi_30340655
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 22:23 schreef Balthar het volgende:

[..]

Van Paypal naar je giro? Zonder problemen?
Dat wou ik even horen. Iemand die het echt heeft meegemaakt.

Gek toch, dat medewerkers van de banken niet weten wat Paypal is.
Op die manier begin je te twijfelen.
Kijk maar rustig eens in de opties van Paypal

1) Add bank account -> Netherlands
2) Vervolgens kun je kiezen uit giro (7 digits) of non-giro (9 digits). Invullen en zorgen dat je naam correct is.
3) Klaar!

Het enige waar je ff rekening mee moet houden is dat het een tijdje duurt voordat het geld op je rekening staat. Volgens mij duurde het wel een weekje of 2, maar zelf beloven ze op hun site 5-7 werkdagen, dus waarschijnlijk gaat het al sneller. Verder moet je rekening houden met een extra fee van 1 euro per overboeking als het gaat om een bedrag onder de 100 euro...
"Avoid employing unlucky people - throw half of the pile of CVs in the bin without reading them." - "Al dat Rev tuig moet hard aangepakt worden, TUIG is het TUIG ZEG IK JE!!"
  woensdag 7 september 2005 @ 00:28:31 #127
14018 Adagio
Agree to disagree
pi_30340705
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 22:25 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Boven de 100 EUR kost het niets (geloof ik)

Mijn vraag:

Als ik morgen doodga waar blijft dan mijn PayPal poen? Staat nergens geregistreerd zoals een normale bankrekening; dus dat kan een notaris ook niet vinden, en sowiezo zonder password ed. kom je ook niet binnen.

Verdient PayPal dus flink aan van die akkefietjes als in New Orleans?
Geld voor langere tijd op een Paypal-account laten staan is zowiezo niet handig, lijkt me... Doorgaans moet je hem gewoon leeg laten en pas vullen als je het nodig hebt. Als je cc hebt dan gebeurt dat instant....
  woensdag 7 september 2005 @ 14:51:57 #128
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_30354365
Hoi mensen ik wil een bedrag overmaken naar een eBay verkoper.

Als ik dan gewoon via eBay (naar Paypal) wil betalen begint ie te zeiken over een Creditcard. (die heb ik nie)
Dus ik dacht om dan maar gewoon naar de verkoper zijn email adres het bedrag over te maken,
maar dat werkt ook niet (alles geprobeerd, van dienst tot item)

Hij blijft steeds zeuren over een creditcard, terwijl ik net het bedrag van mijn bank naar Paypal heb overgemaakt. Mijn ouders hebben helaas geen creditcard.

Als ik bij Paypal kijk naar het limiet staat ie op "1,168.00 EUR" terwijl ik een veel kleiner bedrag hoef over te maken. En ook ziet ie onder de maand limiet "¤750.00".

Dus hoe kan ik nou dat k*t Paypal gebruiken zonder creditcard?

Alvast bedankt.
pi_30354823
quote:
Op woensdag 7 september 2005 14:51 schreef nlboy het volgende:
Hoi mensen ik wil een bedrag overmaken naar een eBay verkoper.

Als ik dan gewoon via eBay (naar Paypal) wil betalen begint ie te zeiken over een Creditcard. (die heb ik nie)
Dus ik dacht om dan maar gewoon naar de verkoper zijn email adres het bedrag over te maken,
maar dat werkt ook niet (alles geprobeerd, van dienst tot item)

Hij blijft steeds zeuren over een creditcard, terwijl ik net het bedrag van mijn bank naar Paypal heb overgemaakt. Mijn ouders hebben helaas geen creditcard.

Als ik bij Paypal kijk naar het limiet staat ie op "1,168.00 EUR" terwijl ik een veel kleiner bedrag hoef over te maken. En ook ziet ie onder de maand limiet "¤750.00".

Dus hoe kan ik nou dat k*t Paypal gebruiken zonder creditcard?

Alvast bedankt.
Sommige bedrijven willen alleen maar dat geverifieerde users via paypal betalen. Wil je een geverifieerde user zijn/worden, dan moet je een cc hebben.
'The world is mine'
  woensdag 7 september 2005 @ 15:12:55 #130
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_30354900
Oke bedankt...
  woensdag 7 september 2005 @ 18:25:13 #131
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_30360829
quote:
Op woensdag 7 september 2005 00:28 schreef Adagio het volgende:

[..]

Geld voor langere tijd op een Paypal-account laten staan is zowiezo niet handig, lijkt me... Doorgaans moet je hem gewoon leeg laten en pas vullen als je het nodig hebt. Als je cc hebt dan gebeurt dat instant....
Nee dat is ook zo, maar bij de giro krijg ik ook geen rente.

Maar ik hou er niet zo van met creditcards op internet rond te zwaaien en per bank/giro duurt eea. altijd een paar dagen.
Er staat een paar honderd EUR op; kan ik vlot betalen als ik iets op Ebay scoor ed.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_30449018
Hallo, Graag jullie advies, Wie kan mij advies geven?
Via Marktplaats heb ik een OILILY-tas gekocht. Dit bedrag heb ik gestort op:
Naam begunstigde : Paypal international
Rekeningnummer:266566472
Banknaam : Bank of America te America /te Amsterdam
Omschrijving: :Bank Transfer ID:gnyax6vqa6xas
Jullie raden het mogelijk al: produkt is nooit aangekomen. Heeft iemand enig idee hoe ik mijn geld terug kan halen. PayPal geeft zelf aan dat ik een çlaim kan invullen maar helaas pakt met het bank transfer ID nummer niet.

Wie weet er een email adres van paypal international te a-dam of heeft er een telefoonummer voor mij? Wie kan mij verder advies geven hoe te handelen?

Alvast dank!
pi_30928505
Volgens mij heb je je geld nu alleen op Paypal gezet en niet verzonden naar de verkoper.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  maandag 26 september 2005 @ 00:02:26 #134
14018 Adagio
Agree to disagree
pi_30932335
quote:
Op zondag 25 september 2005 22:03 schreef Roi het volgende:
Volgens mij heb je je geld nu alleen op Paypal gezet en niet verzonden naar de verkoper.
Precies, nu moet je als het goed is het bedrag nog via de website van Paypal overmaken naar de verkoper.
pi_30934847
quote:
Op zondag 25 september 2005 22:03 schreef Roi het volgende:
  maandag 26 september 2005 @ 09:10:40 #136
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_30936519
Pffff tijdje geleden had paypal ruim 5 euro van mij 'gejat'.

De actuele koers (van een vrij bekende site) van Euro --> Dollar stond zo dat ik met mijn paypal account nog ongeveer 5 euro overhield. Niet dus, toen ik het geld overmaakte was mijn balance 0,00 euro. Paypal gemailt en zij zeggen dat hun koers van een anders bron komt etc etc.

Kortom ik kan fluiten naar die 5 euro... (kut paypal).
pi_30970821
Ik ga paypal nu ook gebruiken om iets te kopen op Ebay, eens kijken of het echt zo handig is.
pi_31078579
Yep.

Gelukt.
Ik heb geld van mijn Paypal account overgemaakt naar mijn giro.
Toch vreemd dat de postbankmedewerkers zelf beweren dat dit niet kan?

Bedankt mensen.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 09:08:22 #139
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_31078593
Koop regelmatig op Ebay en PayPal is gewoon erg goed.

Betrouwbaar en vrij snel.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_31080483
Ik had na 24 uur al geld op mijn account staan nadat ik het had overgeschreven.
pi_31083744
Toch blijf ik het vreemd vinden hoor.

Ik had dus een mail gestuurd naar de klantenservice van de Postbank, of zij betalingen via Paypal accepteren.
Antwoord van een Professor, nee de Postbank heeft geen overeenkomst met Paypal.
Mijn vriendin vraagt het na bij haar bank ABN.. Nee, Paypal? Wat is dat?

Eind van het liedje zelf proberen en geen probleem dus.
pi_31143466
Aangezien de OP redelijk gedateerd is, vroeg ik mij af of deze informatie nog klopt:
quote:
Naam: PayPal International Ltd
Rekening nr: 266566472
Bank: Bank of America, N.A.
Plaats: Amsterdam
  Donald Duck held maandag 3 oktober 2005 @ 13:47:59 #143
46149 __Saviour__
pi_31143708
Die informatie klopt nog. Geld overmaken met die gegevens, en vergeet niet het Bank Transfer ID tr vermelden
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_31145152
Bedankt!

Dan kan ik zometeen eindelijk dat leuke shirtje bestellen
pi_31166905
Is het overigens "gevaarlijk" om met meerdere IP-adressen in te loggen? Ik zit nu op mijn stage, en wil eigenlijk wel even kijken of mijn geld binnen is

Ik hoorde hier en daar een verhaaltje dat iemand zijn account gelockt was, omdat hij met meerdere IP-adressen ingelogt had
pi_31167199
Je krijgt mail als je geld binnen is
pi_31167224
Hey bedankt!
  Donald Duck held dinsdag 4 oktober 2005 @ 10:18:38 #148
46149 __Saviour__
pi_31167937
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 09:24 schreef Geqxon het volgende:
Is het overigens "gevaarlijk" om met meerdere IP-adressen in te loggen? Ik zit nu op mijn stage, en wil eigenlijk wel even kijken of mijn geld binnen is
Nee, dergelijke berichten zijn nep, het zijn zgn. phising-mailtjes van frauders die proberen je inloggevens te achterhalen
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_31167987
Ik had het van iemand anders gehoord, dat hij op zijn stage, school, thuis en bij een vriend had ingelogt, en dat paypal daarna dacht dat er iemand zijn account had gehacked
  Donald Duck held dinsdag 4 oktober 2005 @ 11:19:39 #150
46149 __Saviour__
pi_31169150
Ik heb zoiets nog nooit gehad, en gebruik m'n account vanaf meerdere computers op verschillende locaties.
Maar je kunt makkelijk controleren of een mailtje met zo'n bericht echt is. Paypal spreekt je altijd aan met je volledige naam in e-mails. Een bericht moet dus beginnen met bijv. 'Dear Jan Jansen'. Zodra een bericht begint met iets anoniems als 'Dear PayPal member' of 'Dear Customer #939384', dan weet je dat het niet goed zit
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')