Idd, ik log op school ook in, en ik typ zo snel dat ik me wel eens vertyp. Ik heb er verdorie 500 euro opstaan. Ik kan het niet eraf halen als ik geen creditcard invoer nu. En die heb ik niet.quote:Dear PayPal Member!
To protect the security of your account, PayPal employs some of the most advanced security systems in the world and our anti-fraud teams regularly screen the PayPal system for unusual activity. We recently have determined that different computers have logged on to your PayPal account, and multiple password failures were present before the logons. We now need you to re-confirm your account information to us. If this is not completed in 48 hours, we will be forced to suspend your account indefinitely, as it may have been used for fraudulent purposes. We thank you for your cooperation in this manner. In order to confirm your PayPal records, we may require some specific information from you.
What can I do while my account access is limited?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:12 schreef __Saviour__ het volgende:
maar wat betekent die limited access?
kun je geen geld meer versturen en terugboeken? je account wordt over 48 uur geblokkeerd, maar nu toch nog niet?
Bij de abn amro is alleen stufi al voldoende. Heb ook zo'n ding en toen ik hem aanvroeg kreeg ik alleen stufi bij de abn amro (loon kwam bij een andere bank). Het kost je ongeveer 12 euro per jaar. Rente betaal je niet omdat ze het aan het einde van de maand van je rekening halen (dus niet gespreid betalen... maar dat hoeft voor mij ook niet)quote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:17 schreef _The_General_ het volgende:
Ik ga morgen naar me bank (abnamro) kijken of ik aan een creditcard kan komen. Maar ik ben student en heb geen maandinkomen van bv 1000 euro. Dat is bij veel banken nodig..
Nee, gewoon via www.paypal.nl of com ( weet ik ff niet meer ) in de adresbalk..quote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:45 schreef frederik het volgende:
Hoe ben je naar die Paypal site gegaan?
Hopelijk niet via een link in een e-mail, in dat geval kun je wel eens het slachtoffer zijn van fraude (die 48 uurs termijn is een heel bedenkelijke, die ik van paypal zelf niet verwacht)
suspend your account indefinitely. Ofwel blokkade voor onbepaalde tijd. Dan kun je er helemaal niks meer mee. Ik vraag me alleen af of je het dan nog kunt deblokkeren met een creditcard. Want nu heb je je card nodig om je limited status op te heffen, maar of je er ook een suspended account mee kunt heractiveren is de vraag dus.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:46 schreef _The_General_ het volgende:
Vraag me alleen af wat paypal precies na die 48 uur doet. Dat kan ik nergens echt vinden..
Het zou idd weleens phising (naar een nepsite lokken) kunnen zijnquote:PayPal emails will address you by first name, last name, or business name, and NOT by Dear PayPal User or Dear PayPal Member.
Ligt eraan waar je dat gedaan hebt.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:59 schreef _The_General_ het volgende:
Mhh. Dan heb ik toch iets fout gedaan met die mail... Ik kijk zo ff naar die mail.
Ik heb me wachtwoord aangepast, me geheime vragen ook. Daar kan me nu niets mee gebeuren. Daarbij heeft paypal alle afschrijvingen tegengehouden. Ik mag dus eigenlijk heel blij zijn dat paypal me account geblockt heeft...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |