Het kan inderdaad wel, ik heb het al eens gedaan namelijkquote:Op vrijdag 2 september 2005 09:42 schreef Poepoog het volgende:
Het kan wel er staat als je je rekeningno. gaat invullen of het een Giro is of een Non Giro.
Van Paypal naar je giro? Zonder problemen?quote:Op maandag 5 september 2005 21:17 schreef Adagio het volgende:
[..]
Het kan inderdaad wel, ik heb het al eens gedaan namelijk
Boven de 100 EUR kost het niets (geloof ik)quote:Op maandag 5 september 2005 20:13 schreef __Saviour__ het volgende:
Is geld ontvangen op m'n paypalaccount en het doorsturen naar bankrekening volledig gratis, of zijn er kosten?
Kijk maar rustig eens in de opties van Paypalquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:23 schreef Balthar het volgende:
[..]
Van Paypal naar je giro? Zonder problemen?
Dat wou ik even horen. Iemand die het echt heeft meegemaakt.
Gek toch, dat medewerkers van de banken niet weten wat Paypal is.
Op die manier begin je te twijfelen.
Geld voor langere tijd op een Paypal-account laten staan is zowiezo niet handig, lijkt me... Doorgaans moet je hem gewoon leeg laten en pas vullen als je het nodig hebt. Als je cc hebt dan gebeurt dat instant....quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:25 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Boven de 100 EUR kost het niets (geloof ik)
Mijn vraag:
Als ik morgen doodga waar blijft dan mijn PayPal poen? Staat nergens geregistreerd zoals een normale bankrekening; dus dat kan een notaris ook niet vinden, en sowiezo zonder password ed. kom je ook niet binnen.
Verdient PayPal dus flink aan van die akkefietjes als in New Orleans?![]()
Sommige bedrijven willen alleen maar dat geverifieerde users via paypal betalen. Wil je een geverifieerde user zijn/worden, dan moet je een cc hebben.quote:Op woensdag 7 september 2005 14:51 schreef nlboy het volgende:
Hoi mensen ik wil een bedrag overmaken naar een eBay verkoper.
Als ik dan gewoon via eBay (naar Paypal) wil betalen begint ie te zeiken over een Creditcard. (die heb ik nie)
Dus ik dacht om dan maar gewoon naar de verkoper zijn email adres het bedrag over te maken,
maar dat werkt ook niet(alles geprobeerd, van dienst tot item)
Hij blijft steeds zeuren over een creditcard, terwijl ik net het bedrag van mijn bank naar Paypal heb overgemaakt. Mijn ouders hebben helaas geen creditcard.
Als ik bij Paypal kijk naar het limiet staat ie op "1,168.00 EUR" terwijl ik een veel kleiner bedrag hoef over te maken. En ook ziet ie onder de maand limiet "¤750.00".
Dus hoe kan ik nou dat k*t Paypal gebruiken zonder creditcard?
Alvast bedankt.![]()
Nee dat is ook zo, maar bij de giro krijg ik ook geen rente.quote:Op woensdag 7 september 2005 00:28 schreef Adagio het volgende:
[..]
Geld voor langere tijd op een Paypal-account laten staan is zowiezo niet handig, lijkt me... Doorgaans moet je hem gewoon leeg laten en pas vullen als je het nodig hebt. Als je cc hebt dan gebeurt dat instant....
Precies, nu moet je als het goed is het bedrag nog via de website van Paypal overmaken naar de verkoper.quote:Op zondag 25 september 2005 22:03 schreef Roi het volgende:
Volgens mij heb je je geld nu alleen op Paypal gezet en niet verzonden naar de verkoper.
quote:Op zondag 25 september 2005 22:03 schreef Roi het volgende:
Volgens mij heb je je geld nu alleen op Paypal gezet en niet verzonden naar de verkoper.
quote:Naam: PayPal International Ltd
Rekening nr: 266566472
Bank: Bank of America, N.A.
Plaats: Amsterdam
Nee, dergelijke berichten zijn nep, het zijn zgn. phising-mailtjes van frauders die proberen je inloggevens te achterhalenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:24 schreef Geqxon het volgende:
Is het overigens "gevaarlijk" om met meerdere IP-adressen in te loggen? Ik zit nu op mijn stage, en wil eigenlijk wel even kijken of mijn geld binnen is
Bij het begin vond ik Paypal ook heersen, maar later merk je toch dat Paypal een duur grapje wordt.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:17 schreef Geqxon het volgende:
OMFG, Paypal + Ebay =
De intergratie is echt perfect, in een paar klikjes had ik de betaling geregeld.
Geen wonder, PayPal is van Ebayquote:De intergratie is echt perfect, in een paar klikjes had ik de betaling geregeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |