abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32150764
Voor 10 euro doe ik het wel hoor
pi_32157494
Kan je eigenlijk je adres gewoon weghalen en toch nog steeds gebruikmaken van je account?
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
pi_32157761
Wil je geld storten op je paypal account kost dit niets.
Je kan dan een betaling doen aan:

Naam: PayPal International Ltd
Rekening nr: 266566472
Bank: Bank of America, N.A.
Plaats: Amsterdam

Mijn Rabobank heeft alleen de mogelijkheid Naar rekening, Ten name van, en Plaats in te voeren en de bank dus niet, waar kun je dan Bank: Bank of America, N.A. aangeven (rabobank internet bankieren)

En na hoe lang wordt je account ongeldig verklaard en wat gebeurd er met je geld als je dit een tijd niet je paypal-acoount gebruikt?
pi_32158058
Vergeet niet je unieke code bij omschrijving in te vullen!
pi_32158512
quote:
Op donderdag 10 november 2005 20:23 schreef Geqxon het volgende:
Vergeet niet je unieke code bij omschrijving in te vullen!
jaja, goed dat je het zegt maar hoe doe ik het nu?? check mijn vraag aub
pi_32158761
Add funds >
Transfer Funds From a Bank Account in the Netherlands > Your Bank Transfer ID

In dat blokje staat de code die bij je betalingskenmerk/omschrijving moet staan.
pi_32162799
quote:
Op donderdag 10 november 2005 20:42 schreef Geqxon het volgende:
Add funds >
Transfer Funds From a Bank Account in the Netherlands > Your Bank Transfer ID

In dat blokje staat de code die bij je betalingskenmerk/omschrijving moet staan.
ja bedankt die snapte ik maar het ging meer om deze twee vragen:

Mijn Rabobank heeft alleen de mogelijkheid Naar rekening, Ten name van, en Plaats in te voeren en de bank dus niet, waar kun je dan Bank: Bank of America, N.A. aangeven (rabobank internet bankieren)

En na hoe lang wordt je account ongeldig verklaard en wat gebeurd er met je geld als je dit een tijd niet je paypal-acoount gebruikt?"
pi_32172258
Je hoeft niet aan te geven dat het om de Bank of America gaat.
pi_32178761
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 10:16 schreef Dreamscape het volgende:
Je hoeft niet aan te geven dat het om de Bank of America gaat.
maar waarom staat er dan:
Amsterdam, Netherlands
pi_32178805
ik heb nu in ieder geval als test 5 euro overgemaakt naar:

ten name van: PayPal International Ltd
rekeningnummer: 266566472
plaats:Amsterdam

pi_32181857
quote:
Op donderdag 10 november 2005 22:40 schreef babybox het volgende:

[..]

En na hoe lang wordt je account ongeldig verklaard en wat gebeurd er met je geld als je dit een tijd niet je paypal-acoount gebruikt?"[/i]
Als je je account 3 jaar niet gebruikt worden de tegoeden overgemaakt op de door jou opgegeven bankrekening.

Dit hebben ze overigens onlangs veranderd...er stond altijd dat als je je paypal account 3 jaar niet gebruikt de tegoeden vervielen.
The things you own, end up owning you - Tyler Durden
pi_32182145
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 14:21 schreef babybox het volgende:

[..]

maar waarom staat er dan:
Amsterdam, Netherlands
Geen flauw idee, de banknaam heb je alleen maar nodig voor transacties naar het buitenland.
  maandag 21 november 2005 @ 23:41:16 #213
119078 McCarthy
communistenjager
pi_32467505
een transactie tussen 2 paypal houders. Hoe lang duurt dat eigenlijk? Een paar seconden?
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
  Donald Duck held maandag 21 november 2005 @ 23:42:53 #214
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_32467562
een paypal -> paypal betaling is inderdaad direct. hooguit een paar seconden.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  maandag 21 november 2005 @ 23:44:52 #215
119078 McCarthy
communistenjager
pi_32467614
thanks
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_32674432
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 14:23 schreef babybox het volgende:
ik heb nu in ieder geval als test 5 euro overgemaakt naar:

ten name van: PayPal International Ltd
rekeningnummer: 266566472
plaats:Amsterdam

Is het gelukt?
pi_32675248
quote:
Op donderdag 10 november 2005 20:13 schreef babybox het volgende:

En na hoe lang wordt je account ongeldig verklaard en wat gebeurd er met je geld als je dit een tijd niet je paypal-acoount gebruikt?
Hey stoer
Dat wist ik niet
Ik ga het morgen gelijk ff uitproberen
pi_32751497
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 16:36 schreef Henkmanz het volgende:

[..]

Is het gelukt?
Om mezelf maar even te quoten, het is wel gelukt en ik heb 10 euro overgemaakt naar paypal en daarmee nu ook een order geplaats bij www.bestskinsever.com voor een iPod Nano skin . Die ontvang ik over 7 dagen oid.
pi_32840167
Heb vandaag eindelijk voor het eerst geld van me rekening overgemaakt naar mijn 1 jaar lege bestaande paypal account
pi_32929139
Ik heb net mijn eerste ebay veilig gedaan. En en ik ben de hoogstge bieder. Omdat ik geen cc heb test ik nu met 10 euro om dat over te maken naar mijn paypal account. Werkt dat dan doe ik daarna de rest en dan moet ik 109,99 dollar overmaken. Ben benieuwd of het allemaal lukt.
  Donald Duck held donderdag 8 december 2005 @ 22:33:04 #221
46149 __Saviour__
pi_32930633
wees er wel op tijd bij met betalen.
Sommigen eisen betaling binnen een paar dagen, anders geven ze je negatieve feedback. Neem voor de zekerheid contact op met de verkoper, dat de betaling wat langer kan duren.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_32933166
Heb ik gedaan. Ik heb alleen nog 1 vraagje. Ik moet in dollars betalen. En stort nu dus euro's op mijn paypal account. Hoeveel euro's moet ik storten om 110 dollar te krijgen? DUs met andere woorden kost het geld om op je paypal account de euro's om te wisselen in dollars of houdt de converter op de paypal site daar al rekekning mee??
pi_32933229
Ik merk wel dat ze met het omzetten van het geld een iets andere koers gebruiken dan bijvoorbeeld google, waardoor het vaak een eurotje extra kost.

Zelf reken ik het om via google, om vervolgens * 1,01 naar mijn PayPal over te schrijven.
pi_32939158
Ik heb het volgende nog op mijn Paypal staan:

Euro (Primary): ¤0.00 EUR
U.S. Dollar: $74.64 USD
-----------------------------------
Current Total in Euros: ¤61.74 EUR

Telkens als ik een betaling doe met Euro's gebruikt hij dat bedrag niet. Wanneer ik er nog euro's op had staan gebruikte hij daar een deel van. Hoe kan ik dit omzetten/doen dat de centjes gewoon gebruikt worden?
pi_32939313
Mooi voorbeeld van wat ik bedoel met die koers.Volgens de huidige koers is het nog altijd ¤64,95
pi_32939559
Paypal probeert me te naaien
pi_32940919
Je wilt het gebruiken om een euro betaling te doen, dan moet je het toch eerst gaan omzetten naar euro's?
pi_32941267
Ja, maar ik heb het er staan in dollars. Waar kan je dat doen dan?
pi_32941326
Je kan het toch ergens overhevelen... Het lukt mij altijd wel iig.
pi_32941335
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 11:53 schreef Poepoog het volgende:
Je wilt het gebruiken om een euro betaling te doen, dan moet je het toch eerst gaan omzetten naar euro's?
Alles gaat automatisch
pi_32941363
Owja, gevonden. Onder 'Transfer Funds'.

@Geqxon. Als je er dollars op hebt staan moet je het eerst naar Euro omzetten wil je daarmee kunnen betalen in Euro's. Andersom gaat wel automatisch geloof ik.

/edit:

Nu is het:

Euro (Primary): ¤61.74 EUR
U.S. Dollar: $0.00 USD
---------------------------------------------
Current Total in Euros: ¤61.74 EUR
  zaterdag 10 december 2005 @ 14:50:34 #232
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_32970973
ok, ik wil in Groot Britannie een dual sim kaart cover kopen voor mijn Nokia 6230. Ding kost NU KOPEN 2,99 GBP, en 4,99 GBP verzend kosten: ik heb geen paypal account, dus meot ik er 1 maken. maar ik moet dus dat geld overmaken naar mijn paypal acount (duurt 5 tot 7 dagen???) en dan kan ik betalen?

pfff... allemaal lastig heej.... paypal is volgens mij niet zo ideaal als iedereen denkt.... Wrom niet overmaken via IBAN codes? is toch veel makkelijker??

(het makkelijkste zou zijn dat een NL of DE ebayer het aan zou bieden...die dual sim voor nokia 6230...

net besloten dat het me allemaal te omslagtig is, en dat voor 1 object....

[ Bericht 7% gewijzigd door gateway op 10-12-2005 15:23:36 ([s] [/s] gedaan) ]
  Donald Duck held zaterdag 10 december 2005 @ 17:45:11 #233
46149 __Saviour__
pi_32973926
Paypal is wel degelijk makkelijker. Als je er gewoon altijd geld op hebt staan, kun je onmiddellijk een betaling doen. Binnen een seconde heeft de ander het dan ontvangen op zijn eigen account. Internationale bankoverschrijvingen echter duren een paar dagen. En Paypal is anoniem. De ander ziet nooit jouw rekening/bankgegevens, alleen je paypalaccountnaam.
Je kunt ook geen geld op je account zetten en een creditcard eraan koppelen. Dat heb ik gedaan, dan wordt het geld gelijk v/d card afgeschreven, op paypal gezet en gelijk overgemaakt. Snelle, veilige en anonieme betaling. Ideaal.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  zaterdag 10 december 2005 @ 18:16:08 #234
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_32974575
Pas wel op met Paypal spoofs.

Deze ontving ik laatst
quote:
From: PayPal Billing Center. <service@paypal.com>
Subject: YOUR ACCOUNT LIMITED
Date: Fri, 25 Nov 2005 22:25:06 +0300

Dear PayPal user,

We are currently performing regular maintenance of our security
measures. Your account has been randomly selected for this
maintenance, and you will now be taken through a series of identity
verification pages. Protecting the security of your
PayPal account is our primary concern, and we apologize for any
inconvenience this may cause.

We recently received a report of unauthorized credit card use
associated
with this account. As a precaution, we have
limited access to you PayPal account in order to protect against future
unauthorized transactions.You can check your
transaction details in attachment.

Case ID Number: PE-901-449-020

Please understand that this is a security measure intended to help
protect you and your account.
Thank you,
PayPal Billing Center.
Met een of ander vage, niet geopende bijlage erbij.

Geforwarded naar Paypal en het bleek inderdaad om phishing te gaan.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_33030430
Ik wil nu iets kopen op Ebay via Paypal maar het is een direct betalen object. Aangezien ik genoeg geld op mn paypal heb staan probeerde ik het dus te kopen maar gek genoeg moet ik steeds een creditcard toevoegen op mn paypal om het direct te kunnen betalen. Is er nog een andere optie?
  Donald Duck held maandag 12 december 2005 @ 23:09:56 #236
46149 __Saviour__
pi_33030726
sommige verkopers willen alleen zaken doen met 'verified' paypal accounts, dat betekent dat er een creditcard aan gekoppeld moet zijn.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_33031368
Hmm dat is dan jammer want hij is de enige die dat object heeft. Heb hem een mailtje gestuurd of hij mij niet een paypal invoice kan sturen. Maar als hij dat doet dan moet het weer buiten Ebay om. Lastig allemaal.
pi_33031628
Vandaag is mijn geld aangekomen en heb ik mijn eerste aankoop gedaan op ebay via paypal.

Tot nu toe ben ik uitermate tevreden.
pi_33045701
Ik heb nog 1 klein vraagje. Ik heb nog 5,80 euro op mijn paypal account staan. Nu wil ik dat weer terugstorten op mijn gewone bankrekening. Maar ik las ergens dat dat weer 1 euro kost. Klopt dat? en dat het vanaf 100 euro gratis is.

En zou ik dan dus eerst 100 euro op mijn paypal moeten storten om dan alles gratis terug te storten.
pi_33047269
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 16:03 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb nog 1 klein vraagje. Ik heb nog 5,80 euro op mijn paypal account staan. Nu wil ik dat weer terugstorten op mijn gewone bankrekening. Maar ik las ergens dat dat weer 1 euro kost. Klopt dat? en dat het vanaf 100 euro gratis is.

En zou ik dan dus eerst 100 euro op mijn paypal moeten storten om dan alles gratis terug te storten.
Klopt. Is ook irritant, maar ik snap het wel van paypal. Anders blijven mensen maar geld over en weer sturen, schiet ook niet op.
pi_33062306
Dus dan zou ik eerst weer 100 euro er heen moeten sturen?
  Donald Duck held woensdag 14 december 2005 @ 01:33:25 #242
46149 __Saviour__
pi_33062600
je kunt het ook besteden. Ebay heeft een speciale 'last minute pagina, waarop artikelen staan die over een paar minuten aflopen. Veel ervan zijn nooit boven hun startprijs van 1 euro uitgekomen.
Soms zitten er wel leuke dingen tussen
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_33062826
Het probleem daarvan is dat ik de meeste leuke dingen op ebay uit amerika zie. En dat je dan dus gelijk weer aan je shipping cost zit.
pi_33064202
quote:
Op woensdag 14 december 2005 01:49 schreef Stansfield het volgende:
Het probleem daarvan is dat ik de meeste leuke dingen op ebay uit amerika zie. En dat je dan dus gelijk weer aan je shipping cost zit.
Gewoon erop laten, ik heb er ook nog 4 euro op staan. Komt altijd nog wel een keer van pas als is het voor een donation voor een site ofzo
pi_33075940
KUTKUT had net een hele goeie nep mailtje gekregen van homo's had toen mijn gegevens ingevuld bij een nepsite. Was ook in een haast en was niet zo oplettend maar gelijk daarna heb ik mijn wachtwoord veranderd. Ik neem aan dat ik nu wel veillig ben?
pi_33076592
Ik zou even contact met Paypal.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_33076852
Ja heb ik ook gelijk gedaan, nu nog even wachten op antwoord.
  Donald Duck held woensdag 14 december 2005 @ 18:00:06 #248
46149 __Saviour__
pi_33077092
Laat paypalmail voortaan binnenkomen bij Gmail of Hotmail, die hebben detectiesoftware voor valse mailtjes:
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_33077309
Hij komt ook via hotmail maar hij detecteerde hem niet. Best lastig want ik had laatst probleempjes met mijn paypal account dus ik verwachte een mail van hun. En juist dan komt zoiets. Belde laatst nog naar de amerikaanse paypal lijn en er werd me nog verteld dat paypal mailtjes je altijd groet met jouw naam. Vandaag dus ff vergeten
pi_33077383
Als ik een email van PP krijg type ik iig zelf het adres. Dus als je iets moet doen gewoon naar www.paypal.com gaan en het daar uitzoeken!
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')