jaja, goed dat je het zegt maar hoe doe ik het nu?? check mijn vraag aubquote:Op donderdag 10 november 2005 20:23 schreef Geqxon het volgende:
Vergeet niet je unieke code bij omschrijving in te vullen!
ja bedankt die snapte ik maar het ging meer om deze twee vragen:quote:Op donderdag 10 november 2005 20:42 schreef Geqxon het volgende:
Add funds >
Transfer Funds From a Bank Account in the Netherlands > Your Bank Transfer ID
In dat blokje staat de code die bij je betalingskenmerk/omschrijving moet staan.
maar waarom staat er dan:quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:16 schreef Dreamscape het volgende:
Je hoeft niet aan te geven dat het om de Bank of America gaat.
Als je je account 3 jaar niet gebruikt worden de tegoeden overgemaakt op de door jou opgegeven bankrekening.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:40 schreef babybox het volgende:
[..]
En na hoe lang wordt je account ongeldig verklaard en wat gebeurd er met je geld als je dit een tijd niet je paypal-acoount gebruikt?"[/i]
Geen flauw idee, de banknaam heb je alleen maar nodig voor transacties naar het buitenland.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:21 schreef babybox het volgende:
[..]
maar waarom staat er dan:
Bank: Bank of America, N.A.
Amsterdam, Netherlands
Is het gelukt?quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:23 schreef babybox het volgende:
ik heb nu in ieder geval als test 5 euro overgemaakt naar:
ten name van: PayPal International Ltd
rekeningnummer: 266566472
plaats:Amsterdam
Hey stoerquote:Op donderdag 10 november 2005 20:13 schreef babybox het volgende:
Wil je geld storten op je paypal account kost dit niets.
Je kan dan een betaling doen aan:
Naam: PayPal International Ltd
Rekening nr: 266566472
Bank: Bank of America, N.A.
Plaats: Amsterdam
Mijn Rabobank heeft alleen de mogelijkheid Naar rekening, Ten name van, en Plaats in te voeren en de bank dus niet, waar kun je dan Bank: Bank of America, N.A. aangeven (rabobank internet bankieren)
En na hoe lang wordt je account ongeldig verklaard en wat gebeurd er met je geld als je dit een tijd niet je paypal-acoount gebruikt?
Om mezelf maar even te quoten, het is wel gelukt en ik heb 10 euro overgemaakt naar paypal en daarmee nu ook een order geplaats bij www.bestskinsever.com voor een iPod Nano skinquote:
Alles gaat automatischquote:Op vrijdag 9 december 2005 11:53 schreef Poepoog het volgende:
Je wilt het gebruiken om een euro betaling te doen, dan moet je het toch eerst gaan omzetten naar euro's?
Met een of ander vage, niet geopende bijlage erbij.quote:From: PayPal Billing Center. <service@paypal.com>
Subject: YOUR ACCOUNT LIMITED
Date: Fri, 25 Nov 2005 22:25:06 +0300
Dear PayPal user,
We are currently performing regular maintenance of our security
measures. Your account has been randomly selected for this
maintenance, and you will now be taken through a series of identity
verification pages. Protecting the security of your
PayPal account is our primary concern, and we apologize for any
inconvenience this may cause.
We recently received a report of unauthorized credit card use
associated
with this account. As a precaution, we have
limited access to you PayPal account in order to protect against future
unauthorized transactions.You can check your
transaction details in attachment.
Case ID Number: PE-901-449-020
Please understand that this is a security measure intended to help
protect you and your account.
Thank you,
PayPal Billing Center.
Klopt. Is ook irritant, maar ik snap het wel van paypal. Anders blijven mensen maar geld over en weer sturen, schiet ook niet op.quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:03 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb nog 1 klein vraagje. Ik heb nog 5,80 euro op mijn paypal account staan. Nu wil ik dat weer terugstorten op mijn gewone bankrekening. Maar ik las ergens dat dat weer 1 euro kost. Klopt dat? en dat het vanaf 100 euro gratis is.
En zou ik dan dus eerst 100 euro op mijn paypal moeten storten om dan alles gratis terug te storten.
Gewoon erop laten, ik heb er ook nog 4 euro op staan. Komt altijd nog wel een keer van pas als is het voor een donation voor een site ofzoquote:Op woensdag 14 december 2005 01:49 schreef Stansfield het volgende:
Het probleem daarvan is dat ik de meeste leuke dingen op ebay uit amerika zie. En dat je dan dus gelijk weer aan je shipping cost zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |