Da's belangrijk om op te letten ja. Hetzelfde geldt voor eBay. Ze zullen je altijd aanspreken met je echte naam, en nooit met iets anoniems als 'beste klant' of 'beste gebruiker 939484'.quote:Op woensdag 14 december 2005 18:09 schreef DeFlip het volgende:
en er werd me nog verteld dat paypal mailtjes je altijd groet met jouw naam. Vandaag dus ff vergeten
quote:From : dimpleman1 <smssowkekek@hotmail.com>
Sent : Wednesday, December 21, 2005 12:23 PM
To : <mijnadres> @hotmail.com
Subject : Protect Your PayPal Account
Dear PayPal Customer,
During our regular update and verification of the accounts, we couldn't verify your current information.
Either your information has changed or it is incomplete. If the account information is not updated to current information within 5 days then, your account will be set on hold.
#rw[10]#
Log in to your account by clicking on this link:
https://www.paypal.com/aw-cgi/webscr/cmd=_login-run
After you logged 1n, update and verify your information please.
Thank you for your patience as we work together to protect your account,
#rw[10]#
The PayPal Team
Please do not reply to this e-mail. Mail sent to this address cannot be answered. For assistance, log in to your PayPal account and choose the "Help" link in the footer of any page.
To receive email notifications in plain text instead of HTML, update your preferences here.
link gaat naar: http://onlineprotection-p(...)login-run/login.htmlquote:Protect Your Account Info
A genuine PayPal link will always begin with https://www.paypal.com/.
If we need information from you, we will request it after you've logged in to your account.
PayPal will never ask you to enter your password in an email.
For more information on protecting yourself from fraud, please see the Security Center.
Protect Your P@$sword
You should never give your PayPal password to anyone, including PayPal employees.
quote:From : dimpleman1 <smssowkekek@hotmail.com>
Ander alternatief is betaling via Paypal? Op Paypal staat ergens de wisselkoers wel.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:45 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik heb net een object gekocht op eBay. Het te betalen bedrag is in dollars
Ook als ik in ebay op betalen klik, blijft het op dollars staan.
Kan ik ergens zien welke wisselkoers ebay hanteert?
voor 15 dollar extra kan ik kiezen voor global express mail, dat is veel snellere bezorging. maar ik wil graag weten hoeveel dat in euro's me gaat kosten.
is er via die bezorgoptie ook minder kans dat de douane het controleert?
Is E 150,- te weinig dan?quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:12 schreef Geqxon het volgende:
Je hebt te weinig geld op je rekening
Inderdaad, verschillende valuta en dus andere geldwaarden ...koeien en varkens lijken ook niet op elkaar. Alhoewel, ik ken er een paar....quote:
Wat een onzinquote:Op woensdag 14 december 2005 18:14 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Da's belangrijk om op te letten ja. Hetzelfde geldt voor eBay. Ze zullen je altijd aanspreken met je echte naam, en nooit met iets anoniems als 'beste klant' of 'beste gebruiker 939484'.
Daarop letten en phising-mailtjes maken geen kans meer, hoe echt ze ook lijken.
Oh ja, dat zal het zijn ja. De Expended Use progam verificatie. Thanksquote:Op maandag 2 januari 2006 07:44 schreef D-MIXXX het volgende:
Je hebt je zeker net aangemeld?
Zo ja, voor aanmelden betaal je X bedrag, en dat krijg je weer terug (verificatie van je creditcard).
Alleen de echte Paypal weet je naam. Lijkt me dus niet echt onzin.quote:
kan niet, de minimale transactie is 1 euro volgens mij.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:22 schreef Lukaso het volgende:![]()
nee dat is eurocent, dus moet wel lukken
Hmm ik heb eens 50 cent overgeboekt.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:12 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
kan niet, de minimale transactie is 1 euro volgens mij.
hmm, dat zullen we nog wel merken dan, het zal als het goed is morgen aan moeten komen...quote:Op zondag 15 januari 2006 13:12 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
kan niet, de minimale transactie is 1 euro volgens mij.
Er zit iets verschil tussen kopen en verkopen; oftewel de conversie-provisie van Paypal. Net zoals elke bank dat ook in rekening brengt.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:14 schreef Lukaso het volgende:
bah, kutpaypal. Ik vind dat currency gezeur echt heel slecht werken.
ik heb iets gekocht op ebay voor $26.51 USD
nu heb ik mijn funds bijgevuld tot 22.38 EUR = 27.0844 USD, ik neem altijd iets van 50cent teveel.
dit dus volgens xe.com Universal Currency Converter ®
nu kan ik het alleen niet kopen, wat blijkt nu, volgens de paypal currency converter:
¤22.38 EUR = $26.42 USD
ik kom dus 9dollarcent te kort![]()
fijn, nu heb ik dus maar 10 cent erbij overgemaakt![]()
Je mag bij Paypal 2 accounts hebben, zo heb ik dat al een hele tijd.quote:Op maandag 2 januari 2006 02:01 schreef MuKe het volgende:
Er werd eerder gesproken over 2 accounts hebben bij Paypal: 1 personal en 1 premier/business.
iemand zei toen dat je personal account werd opgeheven als je ze allebei zou hebben.
[...]
Dan kun je gewoon voor je niet-creditcard betalingen alsnog je personal account gebruiken en de 3,9% + 0,35EUR fee van Paypal omzeilen.
Is je gmail-adres ook je Paypal? Krijg je die centquote:Op maandag 16 januari 2006 16:35 schreef Lukaso het volgende:
hmm, die 10cent is nog niet aangekomen, maar nu is de currency:
¤22.38 EUR = $26.50 USD
nog 1 cent te gaan![]()
![]()
![]()
ik weet niet of die 10 cent nog aan gaat komen ivm de 1 euro regel, maar ik hoop van wel, aangezien mijn huidige banksaldo 0.47e is...![]()
Heb geen mail gehadquote:Op maandag 16 januari 2006 19:24 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Tonks? Help die arme Lukaso 'es.
ik heb niet zoveel geld!!quote:Op maandag 16 januari 2006 20:04 schreef Blupp het volgende:
Lukaso wat loop je toch met centen te klooien joh,
maak toch gewoon een euro teveel over, dan zit je sowiezo veilig
dit snap ik echt niet hoor..
nee, dat komt wel goed, ik had hem al gemaild dat ik wat traag was.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:41 schreef __Saviour__ het volgende:
schiet er maar mee op, want straks krijg je nog negatieve feedback omdat je te lang met betalen wacht
ga je alweer.... Creditcard! de helft, wat, 90% van nederland heeft niet zo'n ding!!quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:15 schreef __Saviour__ het volgende:
Hier komen toevallig alle mensen bij elkaar waar het mis gaat, daardoor lijkt het veel.
Ik vind Payal ideaal voor internationale betalingen. De overschrijving is onmiddelijk. Zodra ik op betalen klik, wordt het gelijk via paypal van m'n creditcard afgeschreven en heeft de ander het na een seconde al ontvangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |