CC per direct. Bank kost je zn 4 a 5 dagen. snelste was bij mij 3 dagen.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:41 schreef D-MIXXX het volgende:
met creditcard hoef je daar niet aan te denken. Doe gewoon een betaling en paypal haalt dat geld van je bankrekening eens in de zoveel tijd (duh, CREDITcard).
Via bankrekening weet ik het niet.
je zet dus met je cc direct geld op je paypal account. Daarna betaal je via paypal met het geld wat op je account staat. Dus het ergste wat zou kunnen gebeuren is dat je paypal wordt leeggeroofd en niet je cc. En is je paypal account gebonden aan een cc of bankrekening, of kan ik op allerlei manieren geld zetten op mijn account? Dus zou ik de ene keer via m'n bankrekening geld kunnen overmaken naar m'n paypal, en de andere keer via cc?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:41 schreef D-MIXXX het volgende:
met creditcard hoef je daar niet aan te denken. Doe gewoon een betaling en paypal haalt dat geld van je bankrekening eens in de zoveel tijd (duh, CREDITcard).
Via bankrekening weet ik het niet.
Je denkt verkeerdquote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:32 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
je zet dus met je cc direct geld op je paypal account. Daarna betaal je via paypal met het geld wat op je account staat. Dus het ergste wat zou kunnen gebeuren is dat je paypal wordt leeggeroofd en niet je cc. En is je paypal account gebonden aan een cc of bankrekening, of kan ik op allerlei manieren geld zetten op mijn account? Dus zou ik de ene keer via m'n bankrekening geld kunnen overmaken naar m'n paypal, en de andere keer via cc?
okie dokie. Maar het bedrag op je cc is dus veilig, maar het bedrag dat je wilt betalen zou je opzich kwijt kunnen zijn als de aanbieder nix opstuurt?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:46 schreef Djekko het volgende:
[..]
Je denkt verkeerdJe zet via je CC helemaal geen saldo op je Paypal. Je hoeft alleen maar je CC-gegevens in te vullen en als je dan wilt betalen haalt Paypal het er gewoon af.
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:57 schreef The.PhantoM het volgende:
maar het bedrag dat je wilt betalen zou je opzich kwijt kunnen zijn als de aanbieder nix opstuurt?
Als je een personal account hebt zijn er geen kosten aan verbonden. Het nadeel is dat die betaling aan jou dan geen betaling via creditcard mag zijn, maar moet rechtstreeks van zijn paypalaccount komen. Als je betalingen via een creditcard ook wilt kunnen accepteren, moet je overstappen op een business account. Die overstap is wel gratis, maar vanaf dat moment betaal je wel ongeveer 4% van het ontvangen bedrag aan paypal.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:10 schreef gokker het volgende:
Als je een betaling ontvangt, van iemand anders paypal account.
Wordt daarover dan nog kosten berekent.
M.a.w. ik ontvang van iemand 30 euro via paypal. Krijg ik die 30 euro dan netto op mijn paypal account of moet ik over die 30 euro nog transactiekosten betalen.
Huh?quote:Op woensdag 26 januari 2005 00:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je een personal account hebt zijn er geen kosten aan verbonden. Het nadeel is dat die betaling aan jou dan geen betaling via creditcard mag zijn, maar moet rechtstreeks van zijn paypalaccount komen. Als je betalingen via een creditcard ook wilt kunnen accepteren, moet je overstappen op een business account. Die overstap is wel gratis, maar vanaf dat moment betaal je wel ongeveer 4% van het ontvangen bedrag aan paypal.
Je mag alleen niet 2 account hebben, dat controleren ze en als je er 2 zou hebben, dan sluiten ze je personal account en zetten ze alles over naar je business account.quote:Op woensdag 26 januari 2005 22:16 schreef gokker het volgende:
[..]
Huh?![]()
Als ik nou 2 accounts bij paypal aanmaak. (1 personal en 1 business)
Degene die rechtstreeks met zijn cc wil betalen, aan die geef ik dan mijn business account.
En degene die gewoon normaal willen betalen, aan die geef ik dan mijn personal account.
Bedragen die op mijn business account binnenkomen, boek ik dan over op mijn personal account.
Dan kost het mijn toch geen ene cent? Of zie ik iets over het hoofd?![]()
Dan betaal je dus wél kosten over bedragen die iemand op jouw business account stort. Het enige voordeel is dat je je personal account ook nog hebt voor mensen die niet met een creditcard hoeven te betalen en die transacties blijven dan gratis.quote:Op woensdag 26 januari 2005 22:16 schreef gokker het volgende:
[..]
Huh?![]()
Als ik nou 2 accounts bij paypal aanmaak. (1 personal en 1 business)
Degene die rechtstreeks met zijn cc wil betalen, aan die geef ik dan mijn business account.
En degene die gewoon normaal willen betalen, aan die geef ik dan mijn personal account.
Bedragen die op mijn business account binnenkomen, boek ik dan over op mijn personal account.
Dan kost het mijn toch geen ene cent? Of zie ik iets over het hoofd?![]()
je kan dus geen personal openen zonder CC?quote:Op woensdag 26 januari 2005 23:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan betaal je dus wél kosten over bedragen die iemand op jouw business account stort. Het enige voordeel is dat je je personal account ook nog hebt voor mensen die niet met een creditcard hoeven te betalen en die transacties blijven dan gratis.
Ik heb zelf ook meerdere accounts (je hebt dan ook meerdere creditcards nodig) en dat werkt prima.
Dat kan één keer, je moet het dan weer aanvragen en zo en dan is het binnen 10 uur of zo geregeld, maar het is maar éénmalig. Die truc van twee accounts lijkt mij wel ok, 3.5 %.quote:Op donderdag 27 januari 2005 14:52 schreef o0-Bianca-0o het volgende:
jawel ik heb geen creditcard en had toch een personal account. Ik heb nu een business account maar wil eigenlijk terug naar personal
ok, ik dacht dat zoiets in een dag was gebeurtquote:Op dinsdag 8 februari 2005 01:21 schreef webfreaky het volgende:
Je bedoeld geld opwaarderen naar je paypal account? Niet langer dan een week denk ik.
Geld naar iemand/bedrijf overmaken = "Send money"quote:Op dinsdag 8 februari 2005 07:56 schreef mikezwet het volgende:
Ik heb sinds kort ook paypal en heb er al het een en ander mee betaald. Dat ging dan via een website van een bedrijf.
Als ik gewoon 50 euro wil overmaken naar bijv een particulier moet ik alleen zijn e-mail adres in vullen? of moet ik een request doen die deze persoon moet accepteren (dus betalen)
Als je geen Credit Card invult dan ben je beperkt tot een maximaal bedrag aan opnemen van geld per maand (750 dollar) en een maximaal bedrag van 2500 dollar in totaal. Je kan wel oneindig geld storten of geld ontvangen. Ontvang je bv in 1 maand 1000 dollar kan je maar 750 euro opnemen deze maand en de overige 250 de maand erop.quote:Op donderdag 10 februari 2005 00:33 schreef addict het volgende:
Ik heb een personal account. Kan ik onbeperkt geld storten naar mijn paypal rekening? En die sending limit is toch alleen voor het geld dat je ontvangen hebt van andere paypal leden?
Ik wil iets kopen van ongeveer 800 euro, dat is geen probleem? Bedankt.
Ik heb totaal 110 euro gestort, en wat dingen gekocht. Nu staat mijn sending limit op 860,00 euro en daar onder staat 727.19 eur remaining.
Ik snap het niet
Yes, het gaat toch om een betaling neem ik aanquote:Op woensdag 9 maart 2005 08:47 schreef kastanova het volgende:
Euuuh, als iemand me om m'n paypall account vraagt, moet ik dan gewoon het emailadres geven waarmee ik daar geregistreerd ben.
Dat is nog even afwachten, maar het is wel de bedoeling jaquote:Op woensdag 9 maart 2005 08:49 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Yes, het gaat toch om een betaling neem ik aan
Je kan ook meerdere adressen bij paypal erin pleuren dus dan kan je op verschillende adressen geld ontvangen, weet niet of dat uberhaupt nuttig is voor jouquote:Op woensdag 9 maart 2005 08:52 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat is nog even afwachten, maar het is wel de bedoeling ja.
Thanx.
Bedankt voor het antwoordquote:Op woensdag 13 april 2005 19:58 schreef Poepoog het volgende:
Neem dan een andere bank.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |