abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24342981
Even een klein vraagje over Paypal, ik wil van iemand iets kopen in canada, maar de prijs is op zich afgesproken in amerikaanse dollars. Nou vroeg deze persoon of ik ook in canadese dollars kon betalen.

Nou leek mij dat dat niet uit zou maken, maar ik gooide net die valuta door de site van GWK heen en daar komen wat vreemde getallen uit (gaat om 425 dollar (317 euro), maar volgens GWK is 425 USD 560 CND en dat is 355 euro. Die zelfde 560 CND is volgens GWK weer 495 USD).

Zit deze fout gewoon bij GWK (lijkt mij wel) en zal ik een betaling via paypal gewoon in canadese dollars kunnen doen zonder dat het mij (veel) extra kost?
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
  zaterdag 1 januari 2005 @ 21:58:07 #42
16701 scanman01
Today's a good day
pi_24344657
Volgens mij kun je de huidige koers berekend door paypal gewoon op de site bekijken.
My soul is painted like the wings of butterflies
  dinsdag 4 januari 2005 @ 11:49:30 #43
34932 Metallator
ZO! Nu eerst een..eh..grolsch
pi_24388952
Zou een bedrijf nou gewoon geld op zijn account kunnen storten en hiermee zwarte betalingen kunnen doen? Of heeft de fiscus inzage in het betalingsverkeer? Of moet de boekhouder kunnen verklaren waarom er geld naar het bedrijf zijn Paypal-account is overgemaakt?
  zaterdag 22 januari 2005 @ 16:56:31 #44
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_24690372
hoe lang duur het voordat je geld op je paypal account hebt gestort met je cc? En via je bankrekening?
Life is a Journey, Not a Destination. Enjoy the Ride!
pi_24692075
met creditcard hoef je daar niet aan te denken. Doe gewoon een betaling en paypal haalt dat geld van je bankrekening eens in de zoveel tijd (duh, CREDITcard).
Via bankrekening weet ik het niet.
pi_24695212
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 18:41 schreef D-MIXXX het volgende:
met creditcard hoef je daar niet aan te denken. Doe gewoon een betaling en paypal haalt dat geld van je bankrekening eens in de zoveel tijd (duh, CREDITcard).
CC per direct. Bank kost je zn 4 a 5 dagen. snelste was bij mij 3 dagen.
'The world is mine'
  zaterdag 22 januari 2005 @ 21:32:43 #47
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_24695403
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 18:41 schreef D-MIXXX het volgende:
je zet dus met je cc direct geld op je paypal account. Daarna betaal je via paypal met het geld wat op je account staat. Dus het ergste wat zou kunnen gebeuren is dat je paypal wordt leeggeroofd en niet je cc. En is je paypal account gebonden aan een cc of bankrekening, of kan ik op allerlei manieren geld zetten op mijn account? Dus zou ik de ene keer via m'n bankrekening geld kunnen overmaken naar m'n paypal, en de andere keer via cc?
  zaterdag 22 januari 2005 @ 21:46:20 #48
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_24695662
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 21:32 schreef The.PhantoM het volgende:

[..]

je zet dus met je cc direct geld op je paypal account. Daarna betaal je via paypal met het geld wat op je account staat. Dus het ergste wat zou kunnen gebeuren is dat je paypal wordt leeggeroofd en niet je cc. En is je paypal account gebonden aan een cc of bankrekening, of kan ik op allerlei manieren geld zetten op mijn account? Dus zou ik de ene keer via m'n bankrekening geld kunnen overmaken naar m'n paypal, en de andere keer via cc?
Je denkt verkeerd Je zet via je CC helemaal geen saldo op je Paypal. Je hoeft alleen maar je CC-gegevens in te vullen en als je dan wilt betalen haalt Paypal het er gewoon af.
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
  zaterdag 22 januari 2005 @ 21:57:33 #49
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_24695863
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 21:46 schreef Djekko het volgende:

[..]

Je denkt verkeerd Je zet via je CC helemaal geen saldo op je Paypal. Je hoeft alleen maar je CC-gegevens in te vullen en als je dan wilt betalen haalt Paypal het er gewoon af.
okie dokie. Maar het bedrag op je cc is dus veilig, maar het bedrag dat je wilt betalen zou je opzich kwijt kunnen zijn als de aanbieder nix opstuurt?
  zondag 23 januari 2005 @ 11:25:34 #50
16701 scanman01
Today's a good day
pi_24703060
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 21:57 schreef The.PhantoM het volgende:
maar het bedrag dat je wilt betalen zou je opzich kwijt kunnen zijn als de aanbieder nix opstuurt?
pi_24742265
Als je een betaling ontvangt, van iemand anders paypal account.
Wordt daarover dan nog kosten berekent.

M.a.w. ik ontvang van iemand 30 euro via paypal. Krijg ik die 30 euro dan netto op mijn paypal account of moet ik over die 30 euro nog transactiekosten betalen.
  dinsdag 25 januari 2005 @ 18:30:38 #52
17510 _wie
Tweeterholic :-)
pi_24745271
is afhankelijk van het soort account wat je hebt
pi_24749566
Bij een gratis paypal account moet je dan zeker de kosten betalen.
Alleen waar op de paypal site kan je die kosten dan vinden.
Ik kan het namelijk nergens vinden.
  woensdag 26 januari 2005 @ 00:12:28 #54
16701 scanman01
Today's a good day
pi_24752109
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 15:10 schreef gokker het volgende:
Als je een betaling ontvangt, van iemand anders paypal account.
Wordt daarover dan nog kosten berekent.

M.a.w. ik ontvang van iemand 30 euro via paypal. Krijg ik die 30 euro dan netto op mijn paypal account of moet ik over die 30 euro nog transactiekosten betalen.
Als je een personal account hebt zijn er geen kosten aan verbonden. Het nadeel is dat die betaling aan jou dan geen betaling via creditcard mag zijn, maar moet rechtstreeks van zijn paypalaccount komen. Als je betalingen via een creditcard ook wilt kunnen accepteren, moet je overstappen op een business account. Die overstap is wel gratis, maar vanaf dat moment betaal je wel ongeveer 4% van het ontvangen bedrag aan paypal.
pi_24768322
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 00:12 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Als je een personal account hebt zijn er geen kosten aan verbonden. Het nadeel is dat die betaling aan jou dan geen betaling via creditcard mag zijn, maar moet rechtstreeks van zijn paypalaccount komen. Als je betalingen via een creditcard ook wilt kunnen accepteren, moet je overstappen op een business account. Die overstap is wel gratis, maar vanaf dat moment betaal je wel ongeveer 4% van het ontvangen bedrag aan paypal.
Huh?
Als ik nou 2 accounts bij paypal aanmaak. (1 personal en 1 business)
Degene die rechtstreeks met zijn cc wil betalen, aan die geef ik dan mijn business account.
En degene die gewoon normaal willen betalen, aan die geef ik dan mijn personal account.
Bedragen die op mijn business account binnenkomen, boek ik dan over op mijn personal account.
Dan kost het mijn toch geen ene cent? Of zie ik iets over het hoofd?
pi_24768886
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 22:16 schreef gokker het volgende:

[..]

Huh?
Degene die rechtstreeks met zijn cc wil betalen, aan die geef ik dan mijn business account.
En degene die gewoon normaal willen betalen, aan die geef ik dan mijn personal account.
Bedragen die op mijn business account binnenkomen, boek ik dan over op mijn personal account.
Je mag alleen niet 2 account hebben, dat controleren ze en als je er 2 zou hebben, dan sluiten ze je personal account en zetten ze alles over naar je business account.
'The world is mine'
  woensdag 26 januari 2005 @ 23:56:32 #57
16701 scanman01
Today's a good day
pi_24770546
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 22:16 schreef gokker het volgende:

[..]

Huh?
Dan betaal je dus wél kosten over bedragen die iemand op jouw business account stort. Het enige voordeel is dat je je personal account ook nog hebt voor mensen die niet met een creditcard hoeven te betalen en die transacties blijven dan gratis.
Ik heb zelf ook meerdere accounts (je hebt dan ook meerdere creditcards nodig) en dat werkt prima.
pi_24779451
Oh, dan had ik het verkeerd begrepen.
Maar het is mij nu wel duidelijk, dat bij een personal account er geen kosten aan verbonden zijn.
pi_24779612
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 23:56 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dan betaal je dus wél kosten over bedragen die iemand op jouw business account stort. Het enige voordeel is dat je je personal account ook nog hebt voor mensen die niet met een creditcard hoeven te betalen en die transacties blijven dan gratis.
Ik heb zelf ook meerdere accounts (je hebt dan ook meerdere creditcards nodig) en dat werkt prima.
je kan dus geen personal openen zonder CC?

En hoe zit het met de gebruikersgegevens.
pi_24779660
jawel ik heb geen creditcard en had toch een personal account. Ik heb nu een business account maar wil eigenlijk terug naar personal
pi_24779744
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 14:52 schreef o0-Bianca-0o het volgende:
jawel ik heb geen creditcard en had toch een personal account. Ik heb nu een business account maar wil eigenlijk terug naar personal
Dat kan één keer, je moet het dan weer aanvragen en zo en dan is het binnen 10 uur of zo geregeld, maar het is maar éénmalig. Die truc van twee accounts lijkt mij wel ok, 3.5 %.
pi_24979344
Een refund, hoelang duurt het nou eigelijk voordat je in je paypal account bericht krijgt van een uit een Amerika verstuurde refund ??
pi_24981208
Je bedoeld geld opwaarderen naar je paypal account? Niet langer dan een week denk ik.
I used to be SCHIZOFRENIC but we're okay now.
pi_24983125
Ik heb sinds kort ook paypal en heb er al het een en ander mee betaald. Dat ging dan via een website van een bedrijf.

Als ik gewoon 50 euro wil overmaken naar bijv een particulier moet ik alleen zijn e-mail adres in vullen? of moet ik een request doen die deze persoon moet accepteren (dus betalen)
Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
pi_24990305
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 01:21 schreef webfreaky het volgende:
Je bedoeld geld opwaarderen naar je paypal account? Niet langer dan een week denk ik.
ok, ik dacht dat zoiets in een dag was gebeurt
pi_24990341
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 07:56 schreef mikezwet het volgende:
Ik heb sinds kort ook paypal en heb er al het een en ander mee betaald. Dat ging dan via een website van een bedrijf.

Als ik gewoon 50 euro wil overmaken naar bijv een particulier moet ik alleen zijn e-mail adres in vullen? of moet ik een request doen die deze persoon moet accepteren (dus betalen)
Geld naar iemand/bedrijf overmaken = "Send money"
Geld ophalen van iemand/bedrijf= "Request money"
Geld niet accepteren = "Cancel"
pi_25016163
Ik heb een personal account. Kan ik onbeperkt geld storten naar mijn paypal rekening? En die sending limit is toch alleen voor het geld dat je ontvangen hebt van andere paypal leden?
Ik wil iets kopen van ongeveer 800 euro, dat is geen probleem? Bedankt.

Ik heb totaal 110 euro gestort, en wat dingen gekocht. Nu staat mijn sending limit op 860,00 euro en daar onder staat 727.19 eur remaining.
Ik snap het niet

[ Bericht 16% gewijzigd door addict op 10-02-2005 00:51:17 ]
pi_25020592
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 00:33 schreef addict het volgende:
Ik heb een personal account. Kan ik onbeperkt geld storten naar mijn paypal rekening? En die sending limit is toch alleen voor het geld dat je ontvangen hebt van andere paypal leden?
Ik wil iets kopen van ongeveer 800 euro, dat is geen probleem? Bedankt.

Ik heb totaal 110 euro gestort, en wat dingen gekocht. Nu staat mijn sending limit op 860,00 euro en daar onder staat 727.19 eur remaining.
Ik snap het niet
Als je geen Credit Card invult dan ben je beperkt tot een maximaal bedrag aan opnemen van geld per maand (750 dollar) en een maximaal bedrag van 2500 dollar in totaal. Je kan wel oneindig geld storten of geld ontvangen. Ontvang je bv in 1 maand 1000 dollar kan je maar 750 euro opnemen deze maand en de overige 250 de maand erop.
Heb je meer dan 2500 dollar ontvangen bv 3000 dan moet je dus maandelijks je 750 dollar opnemen en kan je de 500 boven de 2500 pas opnemen nadat je een credit card heb ingevoerd anders kan je het nooit opnemen.
'The world is mine'
  dinsdag 1 maart 2005 @ 23:11:34 #69
39190 bbstreams
011010101101
pi_25321385
als je geld stort via een nederlandse bank ben je daarna dan automatisch verified

bij mij staat momenteel : Your PayPal account Is Unverified

ik heb geen CC hoe los ik dit op?
pi_25323703
door de gegevens van je bank in je profile >' add funds' en in de aller laatste tab rechts in te voeren.
- en dan geld over te maken op je account via internet bankieren.
- vervolgens als je geld wilt verzenden naar het buitenland, het geld bedrag in de juiste valuta (dus niet in euro's maar bij voorbeeld in dollars ) over laten maken, dan krijg je die cc vraag niet meer.
tenzij je gewoon in het binnenland geld over wil maken, kan gewoon in euro's en je krijgt dat cc vraag niet meer voor je neus.
pi_25437026
is het goedkoper om de koers van Visa aan te houden of die van Paypal bij betalingen in USD, ik heb het gevoel dat Visa goedkoper is.
pi_25437097
Euuuh, als iemand me om m'n paypall account vraagt, moet ik dan gewoon het emailadres geven waarmee ik daar geregistreerd ben .
I was an atheist until I realized I was God
pi_25437126
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 08:47 schreef kastanova het volgende:
Euuuh, als iemand me om m'n paypall account vraagt, moet ik dan gewoon het emailadres geven waarmee ik daar geregistreerd ben .
Yes, het gaat toch om een betaling neem ik aan
pi_25437158
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 08:49 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Yes, het gaat toch om een betaling neem ik aan
Dat is nog even afwachten, maar het is wel de bedoeling ja .

Thanx .
I was an atheist until I realized I was God
pi_25437169
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 08:52 schreef kastanova het volgende:

[..]

Dat is nog even afwachten, maar het is wel de bedoeling ja .

Thanx .
Je kan ook meerdere adressen bij paypal erin pleuren dus dan kan je op verschillende adressen geld ontvangen, weet niet of dat uberhaupt nuttig is voor jou
  woensdag 13 april 2005 @ 19:47:44 #76
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_26203090
In de herhaling dan maar:

k heb een account bij Paypal en heb geprobeerd om via die account geld over te maken naar mijn girorekening van de Postbank. Nu is deze boeking door de Postbank echter geweigerd.

Navraag bij de Postbank levert niks op; Paypal? Nog nooit van gehoord is het enige wat ik te horen krijg Ook navraag bij Paypal levert niks op.

Ik heb dus geen idee wat ik fout doe, danwel fout heb ingevoerd bij mijn Paypal account. Moet er een IBAN-nummer bij vermeld worden of iets in die richting? Wie kan mij helpen want die fee van ¤ 23,- per geweigerde overboeking is wel wel erg veel.
pi_26203353
Neem dan een andere bank.
  woensdag 13 april 2005 @ 20:01:34 #78
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_26203451
quote:
Op woensdag 13 april 2005 19:58 schreef Poepoog het volgende:
Neem dan een andere bank.
Bedankt voor het antwoord
pi_26203573
quote:
Op woensdag 13 april 2005 20:01 schreef Black-Hole het volgende:

[..]

Bedankt voor het antwoord

ok dan niet...

Het werkt hier anders perfect neem gewoon een rekening bij de ABN of zo, zeker als het om grote bedragen gaat.

Gegarandeerd dat het dan wel werkt
  woensdag 13 april 2005 @ 20:09:32 #80
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_26203648
Ik vraag speciaal om Postbank en dan zeg jij: Neem dan een andere bank. Daar heb ik toch helemaal niks aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')