ik weet het ik heb zo'n kaartje helemaal vol. Ik bewaar hem nog wel ff zolang.quote:Op maandag 22 november 2004 12:40 schreef YPPY het volgende:
Er is nu een actie van vifit, de tweede persoon kan gratis in 1 van de deelnemende saunacentra.
Dat keramiek beschilderen ziet er ook leuk uit.
Niet alleen mooi, maar ook groot. Een groot buitendeel (en ja dat is best lekker als het donker is en regent en zoquote:Op maandag 22 november 2004 13:28 schreef Jojogirl het volgende:
Elysium in Bleiswijk is inderdaad een hele mooie sauna.
Omdat ik een beetje huiverig ben voor de sauna en niet zeker weet of ik dat wel durf.quote:Op dinsdag 23 november 2004 12:20 schreef miss_sly het volgende:
miss_d, waarom voorzichtig?
Sauna lijkt me lekker. Misschien met partner?????????????????????quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:47 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben op zich wel voor het sauna-idee (klein groepje) en dat we dan tegelijk ook een datum prikken voor een activiteit in kleding
Partner had isabeau mij al UITDRUKKELIJK verbodenquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:22 schreef Riann het volgende:
[..]
Sauna lijkt me lekker. Misschien met partner?????????????????????
mijn partner vindt het volgens mij nog wel lekker, maar heeft een BMI van (even rekensite zoeken) 14,81 dan schijn je ook niet mee te mogenquote:Op dinsdag 23 november 2004 22:12 schreef miss_sly het volgende:
mijn partner gaat absoluut niet mee naar de sauna. hij vindt er niets aan, houdt niet van hitte, en vindt dat je moet zweten omdat je je ingespannen hebt, niet omdat je op een bankje hebt gelegen
JAAAAAAAAAAAAAA!quote:Op woensdag 24 november 2004 13:00 schreef Riann het volgende:
SNEEUWBALLEN GOOIEN![]()
Ik vind dit echt een leuk idee! Heb altijd al willen leren snowboarden, maar het nog nooit geprobeerd.quote:Op woensdag 24 november 2004 12:57 schreef octopussy het volgende:
Ik denk wel dat het voor buitenactiviteiten wellicht een beetje te koud is. Tenzij je er natuurlijk gebruik van maakt zoals schaatsen of skieen (snowboarden!!).
Volgens mij is dit wel weer heel erg prijzig.... of niet?quote:Op woensdag 24 november 2004 13:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind dit echt een leuk idee! Heb altijd al willen leren snowboarden, maar het nog nooit geprobeerd.
okay, ik ga niet meequote:Op woensdag 24 november 2004 13:19 schreef Riann het volgende:
Of we gaan met zun alle carnaval vieren![]()
Iets waar wat meer jongens op af komenquote:Op maandag 22 november 2004 22:40 schreef Isabeau het volgende:
Voor deze ene keerWat vind jij leuk om te doen, Minkeltje.
Maar we waren toch wel lief voor je?quote:Op zaterdag 27 november 2004 01:06 schreef Minkeltje het volgende:
Iets waar wat meer jongens op af komenVoelde me zooooo in de minderheid de vorige keer
Theaterbezoek? Bert Visscher ofzo whehe
Lief lief???quote:Op zaterdag 27 november 2004 15:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar we waren toch wel lief voor je?enne, als ik weet hoe je ergens aan 8+ kaartjes voor Bert Visscher kan komen laat ik het je weten.
Wel even naar Riann luisteren.quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:33 schreef Minkeltje het volgende:
[..]
Lief lief???ja jullie waren lief voor me hehe
Maar als er nog andere ideeën zijn![]()
DUS ALLE JONGENS, hup mee![]()
![]()
wrom luisteren naar riannquote:Op zaterdag 27 november 2004 17:52 schreef kaputwiehund het volgende:
[..]
Wel even naar Riann luisteren.Je moest het in het Dieetclubtopic vragen.
![]()
Als het magquote:Op zondag 5 december 2004 17:24 schreef Faithy het volgende:
Overigens wil ik voor een select groepje mensen dus, rond de 5 a 6 man eind februari een dagje organiseren op Scheveningen.
Thee/Koffie bij mij drinken, strandwandeling bij lekker weer, anders ouwehoeren of 'lekker spelletjes' doen ofzo, en vervolgens een aantal gangen maaltijd in elkaar draaien (hetzij allemaal wat meenemen, of ter plekke maken, of wat dan ook.
Van Isa weet ik al dat ze wil komen, en het is niet zo dat niet iedereen MAG komen, maar ik heb simpelweg de ruimte niet echt om een man of 10 te ontvangen voor een hele dag incl avondeten enzo
Als je denkt: ik heb ergens eind februari/begin maart zin om dat te gaan doen: mail me even of voeg me toe op msn via gabzzie@hotmail.com
Die geven trouwens Soesterberg een 9! Even kijken.quote:Sauna´s waren oke, keuken bar slecht. Wij kregen soep die niet te eten was, op de vraag aan de bediening wat voor soep dit was, wist men dat ook niet. Daabij een broodje belrgd met droge kaas en goedkope ham, daarop wel een kilo rauwkost. Het was een hele slechte lunch. Over het algemeen hadden wij het daar enorm koud. Slechte rustruimte oud en doorlegen, enorm vel licht, zeer oude boekjes, Poolse bediening die ons niet verstond, de stoomcabine rook naar oude onderbroeken, al met al stonden we na drie urtjes weer buiten. Nee hiet komen wij nooit maar dan ook nooit meer. ga dan maar naar Goirle, Tilurg of Soesterberg deze sauna´s zijn SUPER. Laatste tip, doe de voordeur bij de sauna dicht dan word het wellicht wat warmer en laat een jongere en ok vriendelijk dame de ontvangst rergelen en geenmevrouw van een jaar of 70 die regelmatig in de stress springt. Jammer dat deze sauna zich heeft aangemeld voor deze Vifit actie. Cijfer 3, Tilburg 8, Amstelveen 7, Soesterberg 9.
quote:
quote:Op maandag 6 december 2004 13:22 schreef miss_sly het volgende:
Omdat het met lijnen niet gaat zoals het moet, wil niet zeggen dat je niet mee kan, toch? Ik denk niet dat er zo streng wordt gekeken hoor! Dat hoop ik zelfs, want anders mag ik vast ook niet mee, want ik val al weken niet af
Zullen we dan maar onze eigen meet organiseren?quote:Op woensdag 8 december 2004 13:42 schreef octopussy het volgende:
ey word ik er nu zomaar uit gelaten? :![]()
![]()
Mits tijd goed is en ik niet in een tentamenweek zit, ga ik meequote:Op woensdag 8 december 2004 13:11 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben wel voor Loevestein, ben er nog nooit geweest en wel nieuwsgierig.
(laten we eens wat gaan beslissen)
Ik denk het welquote:Op maandag 13 december 2004 18:22 schreef Isabeau het volgende:
19/20 februari: miss_sly, Riann, Isabeau (helaas geen Fanntje dit weekend)
Kan je echt niet op 12/13 februari, Riann?
Laat ik maar eens stoer doen en gewoon zeggen dat ik meega.quote:Op dinsdag 14 december 2004 08:33 schreef miss_sly het volgende:
Pandorah, als de andere meet pas in april/mei is (goed idee trouwens ook ivm spreiding), ga je dan mee naar de sauna?
Ik heb dat ook !quote:Op woensdag 15 december 2004 12:22 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb altijd en hele rare angst als ik nieuw ben in een bepaalde sauna. Als ik de kleedkamer inloop ga ik altijd eerst om me heen kijken of iemand in z'n blote kont staat/gaat staan. Of ik wacht tot diegene waar ik mee ben poedelnaakt is. Ondertussen leg ik wat dingen in m'n kastje, doe m'n schoenen uit etc. Ik ben namelijk doodsbang dat als ik in m'n blootje weg loop er iemand zegt "hey! je moet hier een badpak aan hoor!" Heel stom gevoel
nog 2 zegeltjesquote:Op woensdag 15 december 2004 08:26 schreef miss_sly het volgende:
Gezellig Pandorah
Riann, hoeveel zegeltjes moest je nog hebben voor die 2e kaart? Ik heb dus nog een pak, en misschien kan ik er nog 1 scoren!
hmmz... leiden is wel erg ver weg voor mijquote:Op zondag 19 december 2004 17:53 schreef Isabeau het volgende:
Voor wie in de vakantie nog wat leuks wil doen(en anders ben ik tot nu toe de enige vrouw) TTK Teringzooi Meeting in december te Leiden
![]()
met de trein komt alles dichterbijquote:Op zondag 19 december 2004 18:05 schreef Riann het volgende:
[..]
hmmz... leiden is wel erg ver weg voor mij
Geld groeit me niet op de rug en heeeeeeeeeeeeeeel erg veel reistijd nahhhhhhhhquote:Op zondag 19 december 2004 18:38 schreef EvilCole het volgende:
[..]
met de trein komt alles dichterbij![]()
Vakantie? Helaas! Ik moet gewoon werkenquote:Op zondag 19 december 2004 17:53 schreef Isabeau het volgende:
Voor wie in de vakantie nog wat leuks wil doen(en anders ben ik tot nu toe de enige vrouw) TTK Teringzooi Meeting in december te Leiden
![]()
Ik heb wel vakantie. Maar als het goed is mijn vriend die woensdag ook vrij en de maandag na de kerstquote:Op zondag 19 december 2004 19:04 schreef Pandorah het volgende:
[..]
Vakantie? Helaas! Ik moet gewoon werken.
Vraag aan een collega hoe jong hij/zij je schat. Schat deze je jonger, houdt je gewoon een tijdje die leeftijd aanquote:Op dinsdag 21 december 2004 22:39 schreef miss_sly het volgende:
dank je Riann, ik ga proberren te genieten en mijn leeftijd te vergeten![]()
Ik dacht het zelf van welquote:Op donderdag 3 februari 2005 12:26 schreef miss_sly het volgende:
http://www.saunadrome.nl/
we hebben het toch over deze sauna he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |