hmmz... leiden is wel erg ver weg voor mijquote:Op zondag 19 december 2004 17:53 schreef Isabeau het volgende:
Voor wie in de vakantie nog wat leuks wil doen(en anders ben ik tot nu toe de enige vrouw) TTK Teringzooi Meeting in december te Leiden
![]()
met de trein komt alles dichterbijquote:Op zondag 19 december 2004 18:05 schreef Riann het volgende:
[..]
hmmz... leiden is wel erg ver weg voor mij
Geld groeit me niet op de rug en heeeeeeeeeeeeeeel erg veel reistijd nahhhhhhhhquote:Op zondag 19 december 2004 18:38 schreef EvilCole het volgende:
[..]
met de trein komt alles dichterbij![]()
Vakantie? Helaas! Ik moet gewoon werkenquote:Op zondag 19 december 2004 17:53 schreef Isabeau het volgende:
Voor wie in de vakantie nog wat leuks wil doen(en anders ben ik tot nu toe de enige vrouw) TTK Teringzooi Meeting in december te Leiden
![]()
Ik heb wel vakantie. Maar als het goed is mijn vriend die woensdag ook vrij en de maandag na de kerstquote:Op zondag 19 december 2004 19:04 schreef Pandorah het volgende:
[..]
Vakantie? Helaas! Ik moet gewoon werken.
Vraag aan een collega hoe jong hij/zij je schat. Schat deze je jonger, houdt je gewoon een tijdje die leeftijd aanquote:Op dinsdag 21 december 2004 22:39 schreef miss_sly het volgende:
dank je Riann, ik ga proberren te genieten en mijn leeftijd te vergeten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |