das heel mooi... want het gaat op dinsdag niet lukken... andere dagen dan zou ik graag willen... studie is toch ook belangrijk..quote:Op zondag 19 december 2004 17:46 schreef Isabeau het volgende:
Over de datum kan nog worden gediscussieerd trouwens![]()
gelukkig....quote:Op zondag 19 december 2004 17:48 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
tvp, vermomd als een "Jaa, natuurlijk kom ik ook"-post.
btw: woensdag is wmb ook prima..
ehhh... moet ff zien hoe laat... (daar gaat weer een vrije dag... ik had er al zoveel.. not!)quote:Op zondag 19 december 2004 17:51 schreef Isabeau het volgende:
Het is wel vakantie dus ik ga niet om 6:00 opstaanErgens vroeg in de middag? Uur of 1?
Je hebt me echt al lang niet meer gezien, he?quote:Op zondag 19 december 2004 18:06 schreef Isabeau het volgende:
Maakt niet uit wat je draagt, al kom je in een jutenzak dan is het nog altijd: Witchfynder![]()
Ja dat kan ik! Ik heb daar een knopje voorquote:Op zondag 19 december 2004 18:06 schreef EvilCole het volgende:
kun je hier geen sticky topic van maken?
Yeahquote:
dat weet ik jah, maar wil je dat knopje ook indrukken... dat is natuurlijk de achterliggende vraag...quote:Op zondag 19 december 2004 18:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja dat kan ik! Ik heb daar een knopje voor
dank uquote:Op zondag 19 december 2004 18:17 schreef Isabeau het volgende:
Ah! Ja, dat kan ik ookIk zal het zelfs even doen.
Ik heb weer andere kwaliteiten...quote:Op zondag 19 december 2004 22:48 schreef Isabeau het volgende:ik heb een duomodje met een zwakke maag getroffen
![]()
Jammer, andere keer beter![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |