abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23983083
In Schiedam is dat Thermen Holiday? Daarover was Darkelf in het sauna review topic erg positief!

Ik vond de eerste keer ook eng. Ik had er ook helemaal niet over nagedacht hoe dat zou zijn, dus ik stond in eerste instantie heel raar te kijken dat de kleedkamer gemengd was: gewoon 1 grote ruimte met kasten waar mannen en vrouwen in allerlei stadia van ont- en aankleding waren.
Tot ik bedacht dat je uiteraard voorbij die kleedkamer natuurlijk met z'n allen in geen/heel weinig kleding rondliep.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_23986869
Ik heb altijd en hele rare angst als ik nieuw ben in een bepaalde sauna. Als ik de kleedkamer inloop ga ik altijd eerst om me heen kijken of iemand in z'n blote kont staat/gaat staan. Of ik wacht tot diegene waar ik mee ben poedelnaakt is. Ondertussen leg ik wat dingen in m'n kastje, doe m'n schoenen uit etc. Ik ben namelijk doodsbang dat als ik in m'n blootje weg loop er iemand zegt "hey! je moet hier een badpak aan hoor!" Heel stom gevoel
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_23986931

hoe kom je daar toch bij?
Ik herken het gedeelte van wat druk doen tot mijn gezelschap toch enigzins ontkleed is wel, maar dat heeft niets te maken met het einde van je verhaaltje. Wordt wel lastig, ik hoop niet dat iedereen ons gezelschap dat heeft, anders wordt het toch lastig....staan we met z'n allen op elkaar te wachten of iemand zich ook nog eens uitkleed
pi_23986967
quote:
Op woensdag 15 december 2004 12:22 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb altijd en hele rare angst als ik nieuw ben in een bepaalde sauna. Als ik de kleedkamer inloop ga ik altijd eerst om me heen kijken of iemand in z'n blote kont staat/gaat staan. Of ik wacht tot diegene waar ik mee ben poedelnaakt is. Ondertussen leg ik wat dingen in m'n kastje, doe m'n schoenen uit etc. Ik ben namelijk doodsbang dat als ik in m'n blootje weg loop er iemand zegt "hey! je moet hier een badpak aan hoor!" Heel stom gevoel
Ik heb dat ook !

Met zijn tweetjes poedelnaakt zijn bevestigt dat het zo hoort of zo
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_23987065
geen last meer van...

dan ben ik maar de eerste en kunnen jullie je vergapen aan mijn prachtige nakende lichaam.
ahem, ik ben bezig met mijn lichaam de liefde te geven die het verdient. misschien ga ik wel een beetje te ver
pi_23987094
octopussy
volgens mij kun je daar niet te ver in gaan hoor!
maar wel fijn dat jij het voortouw wilt nemen: ik zie ons al staan met z'n allen, druk bezig met tassen, handdoeken, slippers, en maar wachten tot iemand begint
pi_23987172
Er zijn vast meer mensen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_23987762
Geweldig dit.

Afgelopen weekend zijn we ook met z'n zessen naar de sauna geweest. Daar waren het toch de mannen (mij uitgesloten ) die moeilijk stonden te doen. De vrouwen stonden binnen 1 minuut in hun vrouwelijk vleselijkheid, terwijl de mannen ongeveer vijf minuten over één schoenveter deden. Pas op het moment dat iedereen even weinig aan heeft is het schaamtegevoel verdwenen
Zu hause ist alles besser
pi_23988274
Ik heb geen schaamtegevoel hoor Ik ben als de dood dat ik het verkeerd heb begrepen en als enige bloot de kleedruimte uitwandel terwijl het een sauna is voor badpakken
pi_23988564
sauna voor badpakken Bestaan die dan?

Mischien dat ze daarom in het weekend allemaal zo raar naar me keken. Ik dacht echt dat het bewonderende blikken waren i.v.m. mijn slanke en gespierde torso
Zu hause ist alles besser
pi_23988784
Ja, hoe triest ook: die bestaan.
pi_23988848
quote:
Op woensdag 15 december 2004 08:26 schreef miss_sly het volgende:
Gezellig Pandorah

Riann, hoeveel zegeltjes moest je nog hebben voor die 2e kaart? Ik heb dus nog een pak, en misschien kan ik er nog 1 scoren!
nog 2 zegeltjes
pi_24059405
Maar welk weekend wordt het nu? 12/13 of 19/20? (en dan de zaterdag dus)
Ik wil alvast wat noteren namelijk
pi_24059645
is een van de twee carnavalsweekend?
pi_24059679
Misschien dat Riann dat weet Ik heb geen flauw idee, ik doe ook niet aan carnaval (is febr. niet te vroeg voor carnava?)
pi_24059800
Carnaval in februari kan best hoor
Het is niet dat ik zo'n enorme carnavalsvierder ben, maar soms vind ik het wel leuk om een avondje te gaan stappen (meestal de zaterdagavond).
pi_24059943
Afgaande op Pasen, dat 6 weken na carnaval is, zou carnaval denk ik het weekend van de 12/13e zijn.
We kunnen twee dingen doen: juist wel gaan met carnaval omdat het dan rustiger zou kunnen zijn (geen garantie uiteraard, maar het kan best schelen) of niet. Ik weet niet wat Riann wil en hoe de anderen met de data zitten.

Mij maakt het eigenlijk niets uit, bedacht ik me bij nader inzien
pi_24061117
het weekend van 5 feb is het carnaval

dus de 19e ik zeg tegen die tijd wel of ik zekers te weten mee ga.
pi_24063380
Mij maakt het ook niet uit of het nou de 12e of de 19e is.
Fannetje kon geloof ik niet de 19e...
pi_24066723
Daarom heb ik de voorkeur voor de 12e omdat Fannetje dan ook kan.
pi_24068115
Lichte voorkeur is bij mij ook voor de 12e. Fannetje kon de 19e niet en de 12e wel. En de rest kan de 12e ook?
pi_24069380
Dan houden we gewoon de 12e aan. En als ik dan alsnog niet mee ga laat ik dat wel weten en dan stuur ik die kaartjes wel op naar iemand van jullie. Anders is dat ook zo lullig.
pi_24070993
Ik ben trouwens niet heel erg zeker dat ik ook de 12e kan Ik denk het wel, maar ik zit de eerste 6 weken van 2005 bij gynaecologie en je moet dan één weekend werken en ik weet niet goed welk weekend. Ik hoop maar dat dat het weekend ervoor is.
pi_24077310
Ik kan de 19e idd niet, dan vier ik mijn verjaardag en dan is het zo lullig als ik er zelf niet ben he?
Maar jullie hoeven het niet speciaal voor mij op de 12e te doen hoor, al zou ik dan wel een keer gedowngen worden om te gaan, das ook wel weer goed voor me
pi_24085415
Voor wie in de vakantie nog wat leuks wil doen (en anders ben ik tot nu toe de enige vrouw) TTK Teringzooi Meeting in december te Leiden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')