abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23834717
Dus we hebben in ieder geval voor 4 vrouw Vifit-korting? Nog eentje....wie heeft er nog zo'n kaart liggen of anders van die Vifit-zegeltjes? (ze zijn uit de winkel namelijk!)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_23834892
Zijn ze uit de winkel ja dat is shit want dan haal ik dat 2e kaartje niet
ik heb dat 2e kaartje met 2 zegels erop dus we komen nog 2 zegels te kort.
pi_23843019
bij mij zijn we maar met een kleine groep Isa, dus een lekkere relaxte datum kunnen we wel prikken denk ik

en leuk dat je ook komt Octopussy!

enneh. er had echt een Pandorah mij toegevoegd raaaaaar
Doei.
pi_23843088
misschien heeft iemand anders nog zegeltjes, Riann?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator woensdag 8 december 2004 @ 23:04:43 #155
5428 crew  miss_sly
pi_23844055
We zijn dus met 5-en:
Riann
octopussy (ik zou je echt niet vergeten hoor )
Isabeau
Yppy
miss_sly

Ik denk dat we dan of nog iemand bij moeten hebben om nog een keer met korting te kunnen werken (als we nog een 3e kortingsbon krijgen) of dat iemand gewoon moet betalen. Of zouden ze niet moeilijk doen over ons oneven aantal?

trouwens, de andere 4 hebben elkaar al eens gezien, toch?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_23844609
Ja, wij kennen elkaar al van eerdere meetings, miss_sly
pi_23844674
quote:
Op woensdag 8 december 2004 13:11 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben wel voor Loevestein, ben er nog nooit geweest en wel nieuwsgierig.
(laten we eens wat gaan beslissen )
Mits tijd goed is en ik niet in een tentamenweek zit, ga ik mee
Carpe diem
pi_23939612
Even een schopje

We hebben nu drie meetings:
A: Algemene meeting naar Loevestein
Wie gaat dat regelen en wie gaan er mee?
Belangrijker: wanneer? Wie mee willen roepen maar de weke in jan/feb wanneer ze niet kunnen. Zelf kan ik de laatste twee weken van januari niet..

B: Meeting voor saunagangers
Waar: Putten?
Wanneer: roepen jullie maar. Ik ga wel mee als ik niet naar de algemene meeting kan (doe maar stoer )

C: Kleine meeting bij Faithy
Waar en wanneer zal ergens in maart zijn en de datum horen we vast van haar
  Moderator maandag 13 december 2004 @ 15:03:41 #159
5428 crew  miss_sly
pi_23942294
Ik wil wel mee met A en B
Ik zit alleen een beetje met de data: ik kan eigenlijk heel januari niet
Ik ben de laatste twee weekenden op wintersport en de andere 2 zaterdagen heb ik ook al afspraken.
Februari heb ik nog niets geloof ik, dus dan kan ik vooralsnog nog iedere zaterdag!

Ow, en ik heb nog een pak vifit gescored met een zegeltje!!
pi_23942837
weekenden van januari:
1/2 heeft iedereen denk ik wel wat anders te doen
8/9 kan ik waarschijnlijk niet, is nog niet helemaal duidelijk
15/16 moet ik werken
22/23 D&D meeting
29/30 Ik kan dit weekend

weekenden van februari:
5/6 ik moet werken
12/13 Ik kan!
19/20 Deze data kan ik ook nog
26/27 Ik kan eigenlijk alleen de zondag...
pi_23943139
Voor de Putten-gangers: 12/13 februari of 19/20 februari doen? (aangezien miss_sly eigenlijk niet in januari kan )
pi_23946379
dan het liefste 19/20
pi_23946796
Jammer, Loevestein vind ik niks. Ben ik al eens geweest en vond het toen al niet erg boeiend. Maar dan sla ik een keertje over, geen probleem. Ik zat al te overwegen om dan mee te gaan naar de sauna (ieks!), maar ik kan iig niet in het weekend van de 19/20 feb, omdat ik dan mn verjaardag vier...

Maar goed, met mij hoef je dus geen rekening te houden.
pi_23946903
19/20 februari: miss_sly, Riann, Isabeau (helaas geen Fanntje dit weekend)
Kan je echt niet op 12/13 februari, Riann?
pi_23948736
Met alleen Loevestein vul je geen hele dag. De rondleiding duurt 1 tot 1,5 uur als ik het me goed herinner. Ik stel voor om het dan te combineren met een wandeling, anders zijn we wel erg snel klaar. Kunnen we eigenlijk ergens chocoladetaart eten? Misschien moet ik dat gaan onderzoeken.

Eigenlijk wil ik voorstellen om de Loevestein meet ergens in april/mei te plannen. Dan kunnen we vanaf Gorinchem met de boot namelijk. Met de auto kan ook, maar wanneer het glad is, durf ik die weg niet over. Het is een leuke toeristische route, maar ook behoorlijk smal. Het weer is dan ook beter, zodat we over de stadwallen van Gorinchem kunnen lopen. Dat is ook leuk, maar als het regent niet.

Mijn agenda voor volgend jaar is nog bijna leeg. Ik kan alleen echt niet op 8 en 15 januari en 5 februari. Waarschijnlijk viert m'n zusje 12 februari haar verjaardag, maar dat is nog niet zeker.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_23948884
april/mei vind ik een prima plan dan kan ik dingen wat beter spreiden
pi_23952132
Om in het voorjaar naar Loevestein te gaan en een stadswandeling te maken lijkt mij ook goed plan.
Dan kan Fannetje mee als ze Loevestein wilt overslaan (toch?).

Dan gaan degene de meewillen in jan/februari mee naar de sauna.
pi_23952266
quote:
Op maandag 13 december 2004 18:22 schreef Isabeau het volgende:
19/20 februari: miss_sly, Riann, Isabeau (helaas geen Fanntje dit weekend)
Kan je echt niet op 12/13 februari, Riann?
Ik denk het wel

ik weet het zoiezo niet met 100 % zeker ik loop stage vanaf 10 januari ik wil dan dat weekend wel vrij vragen. Mocht ik eventueel niet mee kunnen gaan stuur ik dat half kaartje en heel kaartje wel naar iemand op. Maar reken maar op dat ik gewoon mee ga.
pi_23953377
ik loop ook stage vanaf februari(hoop ik), maar alleen werkdagen
en volgens mij heb ik nog niets gepland vanaf februari dus ik kan vast wel mee naar putten.
  Moderator dinsdag 14 december 2004 @ 08:33:18 #170
5428 crew  miss_sly
pi_23960801
Ik kan denk ik beide weekenden wel. OP zich gaatm ijn voorkeur uit naar de zaterdag, omdat op zondag vaak ook kinderen in de sauna mogen. Ik heb dat nog nooit meegemaakt, maar met een beetje pech zitten er drukke kinderen tussen, en dat zoek ik niet zo in de sauna

Pandorah, als de andere meet pas in april/mei is (goed idee trouwens ook ivm spreiding), ga je dan mee naar de sauna?
pi_23960957
is wel fijner als die andere meet wat later is anders was ik denk ik niet naar allebei gegaan
en mijn voorkeur gaat ook uit naar de zaterdag.
pi_23961573
mijn voorkeur is ook zaterdag
pi_23978027
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 08:33 schreef miss_sly het volgende:
Pandorah, als de andere meet pas in april/mei is (goed idee trouwens ook ivm spreiding), ga je dan mee naar de sauna?
Laat ik maar eens stoer doen en gewoon zeggen dat ik meega.
Jullie durven ook dus zo eng kan het niet zijn.

Op een zaterdag vind ik prima. Zelf kan ik alleen het weekend van 8/9 in januari. Voor februari staat nog niets in mijn agenda.
pi_23982883
Gezellig Pandorah

Riann, hoeveel zegeltjes moest je nog hebben voor die 2e kaart? Ik heb dus nog een pak, en misschien kan ik er nog 1 scoren!
pi_23983012
Leuk dat je ook mee gaat naar de sauna Pandorah. Ik vind het ook nog steeds eng, maar ik heb met een vriendin afgesproken dat we eerst samen een keer gaan. Waarschijnlijk wordt dat volgende week. Haar ken ik al vanaf de middelbare school, dus dat is al minder eng. Nu nog even bedenken waar we heen gaan. Ik zit nu aan Schiedam te denken, dat is niet zo ver vanaf Brabant en zij was daar nog nooit geweest.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')