Die geven trouwens Soesterberg een 9! Even kijken.quote:Sauna´s waren oke, keuken bar slecht. Wij kregen soep die niet te eten was, op de vraag aan de bediening wat voor soep dit was, wist men dat ook niet. Daabij een broodje belrgd met droge kaas en goedkope ham, daarop wel een kilo rauwkost. Het was een hele slechte lunch. Over het algemeen hadden wij het daar enorm koud. Slechte rustruimte oud en doorlegen, enorm vel licht, zeer oude boekjes, Poolse bediening die ons niet verstond, de stoomcabine rook naar oude onderbroeken, al met al stonden we na drie urtjes weer buiten. Nee hiet komen wij nooit maar dan ook nooit meer. ga dan maar naar Goirle, Tilurg of Soesterberg deze sauna´s zijn SUPER. Laatste tip, doe de voordeur bij de sauna dicht dan word het wellicht wat warmer en laat een jongere en ok vriendelijk dame de ontvangst rergelen en geenmevrouw van een jaar of 70 die regelmatig in de stress springt. Jammer dat deze sauna zich heeft aangemeld voor deze Vifit actie. Cijfer 3, Tilburg 8, Amstelveen 7, Soesterberg 9.
quote:
quote:Op maandag 6 december 2004 13:22 schreef miss_sly het volgende:
Omdat het met lijnen niet gaat zoals het moet, wil niet zeggen dat je niet mee kan, toch? Ik denk niet dat er zo streng wordt gekeken hoor! Dat hoop ik zelfs, want anders mag ik vast ook niet mee, want ik val al weken niet af
Zullen we dan maar onze eigen meet organiseren?quote:Op woensdag 8 december 2004 13:42 schreef octopussy het volgende:
ey word ik er nu zomaar uit gelaten? :![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |