Ja, heel herkenbaar... gelukkig spreek ik ze de laatste tijd wel gewoon aan. De meest vreemde gesprekken kunnen er uit voortkomenquote:Op donderdag 18 november 2004 19:17 schreef Speher het volgende:
Zit ik in de trein naar Groningen, stapt er in Zwolle een ongelofelijke mooie dame in. (Niemand zegt het maar iedereen hoop dat zij dan tegenover je gaat zitten, ik dus ook) Zij gaat dus tegenover mij zitten en lacht naar me. Ik denk niets aan de hand ze is gewoon vriendelijk, ik lees weer verder. Gaat er nog een vrouw naast haar zitten en we vertrekken weer.
Af en toe kijk ik eens om me heen en zie ik haar weer glimlachen naar mij. Ik begin toch te denken waar ik dit aan verdiend heb, want ze was echt mooi, leuke lach, een nog betere uitstraling, alles.
Op een gegeven moment schudt de trein nog al en er loopt een man dor het pad en valt half over de vrouw naast haar. Zij kijkt mij aan en begin de lachen en ik lach mee. Ik duik mijn boek weer in.
Trein stopt en ze stapt uit en zegt nog heel netjes gedag tegen mij.
Ik draai me om en besef me dat ik geen woord tegen haar gezegd heb en dat de kans dat ik haar nog een keer zie ongeveer om 0,1% ligt en nu baal ik.
Heel bekenbaarquote:Op donderdag 18 november 2004 19:17 schreef Speher het volgende:
Zit ik in de trein naar Groningen, stapt er in Zwolle een ongelofelijke mooie dame in. (Niemand zegt het maar iedereen hoop dat zij dan tegenover je gaat zitten, ik dus ook) Zij gaat dus tegenover mij zitten en lacht naar me. Ik denk niets aan de hand ze is gewoon vriendelijk, ik lees weer verder. Gaat er nog een vrouw naast haar zitten en we vertrekken weer.
Af en toe kijk ik eens om me heen en zie ik haar weer glimlachen naar mij. Ik begin toch te denken waar ik dit aan verdiend heb, want ze was echt mooi, leuke lach, een nog betere uitstraling, alles.
Op een gegeven moment schudt de trein nog al en er loopt een man dor het pad en valt half over de vrouw naast haar. Zij kijkt mij aan en begin de lachen en ik lach mee. Ik duik mijn boek weer in.
Trein stopt en ze stapt uit en zegt nog heel netjes gedag tegen mij.
Ik draai me om en besef me dat ik geen woord tegen haar gezegd heb en dat de kans dat ik haar nog een keer zie ongeveer om 0,1% ligt en nu baal ik.
Dat heb ik me nu ook voorgenomen... Moet wel zeggen er is altijd een leuke mooi meisjes/jonge vrouwen gehalte in de trein van zwolle naar Grun en weer terug..quote:Op donderdag 18 november 2004 19:23 schreef Carport het volgende:
[..]
Ja, heel herkenbaar... gelukkig spreek ik ze de laatste tijd wel gewoon aan. De meest vreemde gesprekken kunnen er uit voortkomen![]()
Alleen dan nog een leuke openingszin verzinnenquote:Op donderdag 18 november 2004 20:52 schreef Me784 het volgende:
[..]
Dat heb ik me nu ook voorgenomen... Moet wel zeggen er is altijd een leuke mooi meisjes/jonge vrouwen gehalte in de trein van zwolle naar Grun en weer terug..![]()
Maar of ze ook straks college hebben enzo doet het vaak ook goed hoor....quote:Op donderdag 18 november 2004 21:10 schreef Carport het volgende:
[..]
Alleen dan nog een leuke openingszin verzinnenDe vraag 'moet je ook naar Groningen?', als je in de intercity naar Groningen zit, komt een beetje raar over
quote:Op zondag 21 november 2004 13:56 schreef Hymn het volgende:
Neef van mij gisteravond, hij stond te kletsen met een dame.
Die meid pakt opeens wat van dat lippenpruttel uit haar tas ( labello? ), hij vraagt zo aan haar
"zal ik jouw lippens eens insmeren" terwijl zn ogen naar beneden afglijden. [afbeelding]
Zijn wang was vanochtend nog steeds rood [afbeelding]
Lompe shitquote:Op zondag 21 november 2004 18:29 schreef Beach het volgende:
Twee maanden geleden, ik ben in een discotheek, sta te dansen.
Opeens zie ik een 'target', en ik ga er een beetje achter dansen.
En zij komt richting mij(gebeurt anders nooit) maar wel met dr rug naar me toe.
Ik vond het best vaag.
Dus ik ging expres een meter naar links, komt zij weer voor me staan.
Ik naar achter, zij weer mee![]()
Dus toen besloot ik om mn armen om dr middel te doen (eerst moed verzameld hé-lees bier-).
En ze duwt zachtjes mn armen weg.
Oké dus, ik had het door en ging ergens anders dansen, eindje van haar weg.
Even later staat ze weer voor me.![]()
En weer uittesten van voor naar achter van links naar re-eechts.
En jahoor, zij gaat weer mee, zonder me ook maar aan te kijken![]()
Dus ik probeer het een tweede keer (weer armen) en toen kreeg ik een zachte elleboog![]()
![]()
![]()
Dus ik smeer hem weer.
En je raadt het al, even later hetzelfde verhaal.
Dus ik probeer het weer, ik kreeg een flinke elleboog in mn maagen ze draait zich om en zegt boos:"Rot nou eens op joh!"
Ik:![]()
![]()
![]()
![]()
In denk dat je het zwaar gaat krijgen...quote:Op maandag 22 november 2004 20:13 schreef egilio het volgende:
tvp!
Een openingszin die ik altijd nog eens wil gebruiken: "Mag ik je morgenochtend aankleden?"
Mocht ik het ooit proberen, komt hier het resultaat te staan, heb inmiddels wel aan een paar vriendinnen en huisgenoten gevraagd hoe die zouden reageren en die zouden allemaal keihard in de lach schieten zeggen ze
Whehehequote:Op maandag 22 november 2004 22:50 schreef innepin het volgende:
Willekeurig figuur x afgelopen zondag:
"En hoe voelt het nou om het mooiste meisje in de bar te zijn?".
Ik antwoordde met "hoe voelt het nou om de grootste slijmbal in de bar te zijn?" maar dat vond ie niet zo grappig.
*bekijkt fotoboekquote:Op maandag 22 november 2004 22:50 schreef innepin het volgende:
Ik antwoordde met "hoe voelt het nou om de grootste slijmbal in de bar te zijn?" maar dat vond ie niet zo grappig.
Dan wel zeggen dat je vriend homo isquote:Op dinsdag 23 november 2004 16:38 schreef Forumschorem het volgende:
Ik was zaterdag in een bar. Stond een leuke meid aan de andere kant van de bar de hele tijd te knipogen. Ik er op af. Ik zeg tegen haar:
'Yooo baby, ik zag jou knipogen dus hier ben ik dan! Biertje?'
'nee, ik probeerde de aandacht van je vriend te lokken.'
Ik: 'sloerie!'
Toen ben ik maar naar huis gegaan.
* In scheur ligt om zijn beste maat die blundert op vakantie *quote:Op zondag 28 november 2004 18:24 schreef RearGuard het volgende:
Verhaal
Latorz!!![]()
Damn, kom er net achter dat ze niet 16 is zoals ze zei, maar 15quote:Op maandag 29 november 2004 12:25 schreef PeuRac het volgende:
Ik werk freelance, en had afgelopen weekend een opdracht, daar maakte ik deze blunder:
Dr liepen van die meisjes rond, dochters van medewerkers van t bedrijf. Die zorgen voor het bezorgen van de administratieve spullen, koffie/thee, en dat de vloer afval vrij bleef. De meesten waren zo wat jong, maar er liep 1 hele mooie rond, en een iets minder, maar nog steeds erg leuk, rond, allebei net niet te jong. Alle 2 in erg dure kleding. Die laatste 2 waren een collega en ik de hele tijd aan t plagen (hij is ook 19), beetje knipogen, complimentjes maken, enz. Elke keer werden ze zo rood dat ze bijna leken te ontploffen![]()
Hele leuke 3 dagen mee gehad, komen we er vlak voordat we naar huis gaan gisteren, achter dat het de dochters van de eigenaar zijn, van 8 grote dealer bedrijven, als we dat eerder hadden geweten hadden we ons kaartje wel gegeven
Ik ken dat ja! En het probleem is dat het altijd de sneuste (lees: lelijkste) mannen zijn :'(quote:Op maandag 22 november 2004 22:50 schreef innepin het volgende:
Ik antwoordde met "hoe voelt het nou om de grootste slijmbal in de bar te zijn?" maar dat vond ie niet zo grappig :').
quote:Op donderdag 2 december 2004 00:28 schreef rudedeltadude het volgende:
dank... sorry liep een beetje uit de hand
quote:Op donderdag 2 december 2004 01:57 schreef Nokia3310 het volgende:
[..]
Haha hier ook mijn excuses... Is inmiddels allemaal verwijdert. Heb trouwens geen mail meer van je gehad(zal verder niet slowchatten moderaters, I promise!)
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 14:07 schreef CrustyClown het volgende:
Haha idd, laten vallen en dan nog pissed worden ook.
Ik weet trouwens niet of dit een blunder is, maar het nummer van een meid vragen *beetje dronken ik* terwijl ze gewoon bij haar vriendje in de armen staat
maakte ik me gvd ook nog bijna voor de 3e keer dezelfde foutquote:Op donderdag 2 december 2004 19:08 schreef SouthernSun het volgende:
net bij een meid geweest, voor de 2e keer niks gedaan
dalijk nog een keer langs en dan moet het raak zijn
quote:Op donderdag 2 december 2004 22:49 schreef Slomy het volgende:
Net terug van werk.
Kwam er een ontzettend leuk meisje een mp3 speler kopen.
De hele tijd lief naar mij aan het lachen, veel oogcontact gehad. Maar wat doe ik dan weer net niet: haar nummer vragen.
Soms kan ik mezelf wel voor m'n kop slaan, maargoed het was ook erg druk vanavond.
quote:Op donderdag 2 december 2004 22:49 schreef Slomy het volgende:
Net terug van werk.
Kwam er een ontzettend leuk meisje een mp3 speler kopen.
De hele tijd lief naar mij aan het lachen, veel oogcontact gehad. Maar wat doe ik dan weer net niet: haar nummer vragen.
Soms kan ik mezelf wel voor m'n kop slaan, maargoed het was ook erg druk vanavond.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 12:42 schreef _Vixion_ het volgende:
Zolang je niet versiert heb je ook geen versierblunders, is mijn mening en mijn standpunt![]()
quote:Op zaterdag 4 december 2004 03:27 schreef jd1982 het volgende:
Vanavond kan ik het dan eindelijk toegeven, ik ben gewoon een fokking schijterd, nadat ik een half jaar geleden nog op het "Hoe vergeet ik mijn ex forum" zat, ben ik er nu aardig overheen en kan ook zonder ex gevoelens uitgaan, ben ook niet meer zo onzeker, krijg aardig wat aandacht (als in oogcontact en meiden die niet erg onopvallend dichtbij je gaan staan e.d.) en als ik maar wat heb om over te praten of haar ken via via lukt het best, maar verder dan praten komt het nog steeds niet...
...net nog, hele tijd oogcontact en dan loop ik direct nadat ik oogcontact heb ff naar buiten, alsof ik telefoon heb, jahoor minuutje later staat ze naast me ook "niemand" te bellen, buiten(!) terwijl het MIN 1 is ofzo... en wat doe ik... NIKS!!! (waar begin ik, grrr... heb weer eens iemand nodig om me tong te gebruiken en misschien zelfs wel om naast wakker te worden)...
...loop weer lonely naar huis voor de zoveelste x en daar zit ik dan, mijn verhaal op Fok! te pleuren...
...Fok it
Geen dankquote:Op zondag 5 december 2004 04:46 schreef TheUN het volgende:
Ocht gut. Heel dit topic vergeten.
Even in het kort;
Tijdens het uitgaan meid gezien, niet aanspreken, zij ineens weg, ik met de gebakken peren.
(klik voor het hele verhaal)
Ik zelf heb de laatste tijd geen blunders meer gemaaktquote:Op zondag 5 december 2004 04:34 schreef TheUN het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor, we zijn niet allemaal even oplettend.
*zucht*
Afgelopen donderdag naar het openpand-feest in o42 geweest. Jeweetwel, dat gebouw met die fietsenstortplaats voor de deur alwaar meerdere verenigingen zich regelmatig in combinatie met diverse alcoholica vermaken.
Ik kom er eigenlijk nooit, maar m'n huisgenoten vroegen me mee en aangezien ik toch niets te doen had ben ik maar even wezen kijken.
Wat denk je; kom ik binnen, vallen m'n ogen op de mooistemeid die ik ooit heb gezien.
Echt helemaal mijn type(tje) !
Daar het nog niet al te druk was om een uurtje of 12 ( tja wie plant er zo'n feest dan ook op een 'beestfeest-avond' ?)' ? staat ze midden in de zaal wat te kletsen met vriendinnen en ik besluit een wat geschikter moment af te wachten om d'r aan te spreken.
Dus ik kom 2 minuten later terug van het toilet, wat blijkt? Uiteraard nergens meer te bespeuren.
Als de wiedeweerga de andere zalen afgegaan maar nee hoor, het vogeltje was gevlogen.
Uit egoistischeoverwegingen m'n maten gedag gezegd en op de fiets richting Doornroosje gesprongen.
Alwaar ik bij het naar binnen rennen plots een net 'de pijp aan maarten gevende' studiegenoot tegen het lijf loop. Snel even de situatie duidelijk gemaakt en deze lijkt het geen slecht idee om nog een biertje te gaan pakken en mijn versierpogingen gade te slaan.
Maarja dat plezier kon ik hem jammer genoeg niet gunnen toen deze schoonheid ook hier niet aanwezig bleek te zijn.![]()
Welja, heb nog een paar biertjes genuttigd, me nog even op de dansvloer vermaakt ( zwarte piet draaide best lekker moet ik zeggen) en ben toen maar een beetje beduusd naar huis gefietst.
Tjatjatja, een heel verhaal waar waarschijnlijk niemand iets mee kan. Maargoed.
Aangezien mijn huisgenoten echt geen idee hedden wie het zou kunnen zijn ga ik maandag maar eens op de uni wat rondspeuren. Moet toch ergens beginnen.
Snap beide blunders niet echtquote:Op zondag 5 december 2004 18:24 schreef yogidrink het volgende:
Geen blunders van mij, sinds ik een vriendin heb.
Hm paar maanden geleden, met een meisje gezoend in een discotheek. Ik lekker dronken doorzoenen met haar. Toen ging ik met me vrienden weer naar huis. Ik gaf mijn nummer aan haar en daarna heb ik bij een vriend van mij thuis nog iets gedronken. Werd ik opeens gebeld bleek het dat meisje te zijn. Ik vroeg waarom ze belde maar daar had ze niet echt een antwoord op. (ze wilde gewoon controleren of ik me echte nummer had gegeven)
------
En vriend van mij gisteravond 2 keer voor lul gezet
1) hij probeerde achter een meisje te dansen (type evisu rokje) Maar ze draaide weg en bleef erg verwaand kijken.
2) Zelfde reden alleen ander meisje.
Later op de avond heeft die wel een meisje gepakt
quote:Op zondag 5 december 2004 20:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Geen dank![]()
[..]
Ik zelf heb de laatste tijd geen blunders meer gemaakt![]()
Wel dat ik zo dronken ben geweest dat ik nu 3 weken later nog nieuwe dingen te horen krijg van die avond. Maar daar zaten geen blunders tussen![]()
Nee dat was het niet en dat weet jequote:Op zondag 5 december 2004 21:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
tering man, die avond was een grote blunder
Je hebt het toch niet over mijn blunderquote:Op zondag 5 december 2004 22:55 schreef yogidrink het volgende:
De blunder van die ene jongen was dus ook, dat die weggeduwd werd :/ , leuk als een aantal vrienden staan te kijken.
Zo moeilijk is dat toch niet? Hij probeerde een chick te pakken maar dat mislukte en zo ging dat nog een keer die avond. Heel simpel uitgelegd dan...quote:
quote:Jij onaangepaste klootzak.
--------------------------------------------------------------------------------
Tja soms heb je van die dagen dat alles meezit. Je gaat naar een concert van feuerengel (rammstein tribute band) met een leuk gezelschap. Dat het gezelschap niet echt het type rammstein gangers is doet niet terzake. Aldaar worden nodige hoeveelheden bier gehesen onder een romantische speulende feuerengel... du riecht zo gut... du bist die helsten stern von allen... ohne dich kan ik nicht sein enz. enz. Ja je zou er bijna schlager ideeën bij krijgen. Toch een leuk optreden en een leuke show.
Maar zo'n show duurt niet de gehele avond, dus dan moet je naar de onvermijdelijke R&B zaal. En de arrenbie zaal in het Podium Hardenberg is echt joepie de poepie. Toch mag dat de pret niet drukken en ik zei de gek ging zelfs met de voetjes van de vloer .. al hopsend op deheer Dre en de cypress heuvel (gek in de lipide bilaag ) durfde beetle zelfs uit het groepje dansende dames die mij bekend zijn te vertrekken om mij te vervoegen met een onbekende dame. Ja ik was gedurfd die avond.
Natuurlijk (uitleg behoeft niet echt) hield ik het niet langer vol dan 36 seconden voordat ik twijfelend aan mijn capaciteiten als dansheld met de staart tussen de benen mij langzaam van de vrouw in kwestie te verwijderen. Toen mij iets verder van mevrouw verwijderd een gast aankeek en mij om de één of andere manier een sigaren tiep vond. Nou sla ik niet vaak een sigaar af en zeker niet met al enkele biertjens achter den kiezen. Dus vanzelfsprekend nu ook niet.
En daar eindigde dus een leuke avond, mevrouw vond het stinken een andere meneer vond het asociaal en onaangepast een derde vroeg of ik mensen hate. De laatste antwoorde ik dat ik soms wel licht xenofobisch aangelegd ben. Meneer vond het toen ook nog eens nodig aan te geven dat ik niet zulke lateritale woorden moest gebruiken.
Eenmaal ergens anders heengelopen werd ik door twee alto meisjes aangesproken dat ik een onaangepaste klootzak was. En dat ze liever hadden dat ik een joint op stak.
Nou misschien moet ik dan maar concluderen dat sigaren meer gewaardeerd worden bij een schaakspel in een duistere kamer met Tom Waits op de achtergrond.
In de vakantiequote:Op zondag 5 december 2004 23:28 schreef ook_gek het volgende:
yogidrink en yogidrink wanneer gaan we eens stappen![]()
Volgens mij verzin jij ook echt veel verhalen!quote:Op donderdag 18 november 2004 20:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Heel bekenbaar
Op wintersport zit ik op een terras waar een leuk meisje zit met een gebroken poot. En die zit harry potter te lezen. Nu zat ik daar met een deel van m,n familie en een zooi kennisen naast. Dus ik zeg tegen die kleine kinderen. Jo vraag effe of ze wilt voorlezen. Dus zijDag er op zitten we er weer en wat blijkt. Ze zit er ook weer. Maar weer alleen. Haar ouders zijn gaan skiën. Dus zo aardig als wij zijn betrekken we haar bij de groep. Zegt een klein kind tegen me. ZO kijk dan lekker wijf voor jou jo. Want die heeft grote tieten
Mooi zak je anders effe door de grond
Maar goed eigelijk elke dag meer contakt met haar je kent het wel. Hele gesprekken volgen. Ga ik weg we nemen afschijt vergeet ik haar 06 te vragen
Die zie je natuurlijk nooit meer terug
![]()
Was echt een lief leuk meisje![]()
helaas moet ik zeggen dat ik dus niks aan deze verhalen verzonnen heb. Ik blunder altijd door mijn grote bek en ben te direct.quote:Op dinsdag 7 december 2004 11:15 schreef tommy123456 het volgende:
[..]
Volgens mij verzin jij ook echt veel verhalen!
Hoe kun je in godsnaam vergeten iemand zn nummer te vragen als je diezelfde fout al zo'n 50 keer gemaakt hebt! Zowiezo vind ik het maar vaag dat een hoop mensen hier pas na een half uur door hebben van " oh goh ze was toch wel leuk,en wilde me wel" ik bedoel, je ziet toch meteen of een meisje knap is, en als ze dat is dan wil je er mee praten. tenminste gezonde en beetje volwassen jongens wel. Ongeacht hoeveel bier je op hebt...
Vind het maar onzin allemaal. Ik versier al een tijdje neit meer omdat ik een vriendin heb maar daarvoor blunderde ik echt niet zoals hier vaak beschreven staat! Hoogstens dat het zoenen uiteindelijk niet doorging omdat het gesprek niet echt klikt. maar dat vind ik niet echt een blunder, je kan immers niet met iedereen zoenen.
maar als een meisje notabene tegen je zegt dat ze je wilt en je loopt weg, is dat geen blunder of vanwege de drank, ben er van overtuigd dat 9 van de 10 keer die jongen gewoon niet het lef heeft om ermee te praten en dat afschuift op de drank..!
En ik vind drank nooit een excuus ergens voor
Zo, mijn preek![]()
Hmm iedere Friends fan die weet natuurlijk wat ze bedoeld...quote:Op woensdag 8 december 2004 00:17 schreef Public_NME het volgende:
Paar weken was een vriend van me over voor een weekend. Wij dus naar de NL pub op vrijdag avond, zagen bij binnenkomst al die mooie meid. Dus ik beetje kijken en op een gegeven moment begon ze terug te kijken. Ging zo een tijdje door totdat ze wegging, dus ik kijk door het glas naar buiten om te zien welke kant ze op gaat. Kijk ik recht in haar ogen (al weglopend). Stond echt aan de grond genageld... (had er natuurlijk achteraan moeten rennen!) Naja, ik dacht gemiste kans... jammer. Zitten we dus op Zaterdagavond/zondagochtend in de nachtbus (Dubbeldekker). Komt ze opeens van de trap naar beneden en zegt ze Hoi en stapt uit. Ik omkijken en ja hoor ik kijk weer recht in haar ogen... Ik zo dus van damn... Gemiste kans deel2.
Dus wij zondagavond weer naar de NL pub terug (studio sport kijken) en zit ze er weer. Weer kijken over en weer. En op een gegeven moment ga ik naar de wc en kom ik haar op de trap tegen. Zeg ik heel droog 'heya, how u doin'?!' en loop gelijk door naar de heren wc. (echt te lompe actie)
Dus ik kom terug vd wc gaat ze bijna gelijk weg, zwaaien en omkijken etc. En ik blijf dus WEER zitten...
Ik voelde me dus echt onwijs kut op maandag dus het weekend erop maar weer teruggegaan naar de NL pub. MAar nee hoor, ze was er niet meer...
Sinds die tijd ben ik wat meer proactive geworden want dit kan gewoon echt niet!! (sla me nog steeds voor mijn kop dat ik ZO stom ben geweest!!)
Ja zo ging het dus ongeveer wel... Achteraf best wel droog, maar toen kon ik me wel voor mijn kop slaan...!quote:Op woensdag 8 december 2004 18:47 schreef Me784 het volgende:
[..]
Hmm iedere Friends fan die weet natuurlijk wat ze bedoeld...
Joey "How u doin'"![]()
GEWELDIG
Nou ja ik vertel bijna alles. Teminste het geen dat ik vind dat iedereen mag wetenquote:Op dinsdag 7 december 2004 23:03 schreef PeuRac het volgende:
Tommu, geloof mij, hij overdrijft echt niet, helaasHij overdrijft niet eens
sterker nog, hij verteld niet eens alles
Meesterlijk dit echt meesterlijkquote:Op woensdag 8 december 2004 22:02 schreef s3m het volgende:
Tsja, wat moet ik ervan zeggen
Ben al een tijdje verliefd op een meisje.. Vanmiddag ging ik dus met haar naar de markt..
Al lopend kwamen wij op het onderwerp huisdieren (vraag me niet hoe)..
"Ik zou echt nooit een hond nemen, die stinken altijd zo..."
Waarop ik antwoord:
"Ja inderdaad heb je helemaal gelijk in.. Je kan beter een kut nemen, die stinken nooit zo.."
![]()
![]()
Even voor de duidelijkheid: ik had dus kAt moeten zeggen..![]()
Je kan dus wel nagaan, waar ik met mn gedachten zat![]()
Tijd geleden dat ik me zo erg heb geschaamd..![]()
Mijn reactie:quote:Op woensdag 8 december 2004 22:02 schreef s3m het volgende:
Ben al een tijdje verliefd op een meisje.. Vanmiddag ging ik dus met haar naar de markt..
Waarop ik antwoord:
"Ja inderdaad heb je helemaal gelijk in.. Je kan beter een kut nemen, die stinken nooit zo.."
![]()
![]()
EXCELLENT!!!!! - Je wint hiermee de virtuele BlunderBeker!!!quote:Op woensdag 8 december 2004 22:02 schreef s3m het volgende:
*knip*
Waarop ik antwoord:
*knip*
Ja maar of het de gewenste reacties zijnquote:Op donderdag 9 december 2004 19:19 schreef sazu het volgende:
en daarna kan je beginnen over waarom vrouwen raar zijn en mannen altijd zo perfect zijn. Krijg je tenminste wat reacties
Haar reactie vrij droog: "uhhh.. ok!" (op een manier waardoor ik nog meer verliefd wordquote:
tering, als je die nog niet snapt moet je echt lazerus zijn geweestquote:Op zondag 28 november 2004 18:24 schreef RearGuard het volgende:
![]()
hmm ik denk dat ik wel een goeie heb..
2 weken geleden op vakantie in lanzarote.. Goeie sfeer. beetje uitgaan, samen met een groep jongelui die daar werkt als animators. Een van hen was een (hele) knappe blonde duitse. Was al duidelijk dat we elkaar wel mochten.. iig:
Sta ik met haar te praten zegt ze dat ze haar vriendje heeft gedumpt voordat ze naar lanzarote vertrok.. en dat ze nu al 2 maanden nix heeft gehad.. dus ik : "ow das niet best"Zegt zij:"Ja ik denk dat ik dadelijk zo geil ben dat alle jongens maar moeten maken dat ze weg komen!!" en ik... ik lach een beetje dom, draai me om en ga verder dansen (!)
![]()
![]()
![]()
Echt waar drank maakt meer kapot dan je lief is!!!!![]()
Btw wel haar tel. nr, haar email ardes, en haar adres gekregen.. maarja is in munchen dussss
Gelukkig hebben we de foto's nog..
![]()
Latorz!!![]()
quote:Op vrijdag 10 december 2004 01:25 schreef AlmightyArjen het volgende:
een koddig gesprekje
Misschien als je iemand ziet die een natte voorhuid heeftquote:Op vrijdag 10 december 2004 01:47 schreef TheUN het volgende:
[..]
Altijd lekker die versprekingen. [...]
Maarja wanneer sta je nu in de kroeg een föhn te verkopen?
Ook een mooie ja..quote:Op vrijdag 10 december 2004 01:25 schreef AlmightyArjen het volgende:
...
Heheh, dat zijn echt van dingen die ik eerder zou typen dan echt zeggen.quote:Op vrijdag 10 december 2004 01:25 schreef AlmightyArjen het volgende:
-snip-
Zij: "Doe mij die reisföhn maar..."
Aanvalluuh vanavond!quote:Op zaterdag 11 december 2004 19:42 schreef NiNi het volgende:
[..]
Heheh, dat zijn echt van dingen die ik eerder zou typen dan echt zeggen.
Overigens zou ik er wel om kunnen lachen, mits het duidelijk was dat het echt een verspreking was.
Ook kennis gemaakt met Mr. Deangelo zie ikquote:Op donderdag 9 december 2004 19:19 schreef sazu het volgende:
Wel goede openingszin, zeg: "Hey, ik heb een vrouwelijke mening nodig. Wie vind je dat meer liegt, mannen, of vrouwen? ... Ik vind vrouwen want die kunnen het veel beter, mannen worden altijd betrapt." en daarna kan je beginnen over waarom vrouwen raar zijn en mannen altijd zo perfect zijn. Krijg je tenminste wat reacties
NL pub in ,,,,,,, ?quote:Op woensdag 8 december 2004 00:17 schreef Public_NME het volgende:
Paar weken was een vriend van me over voor een weekend. Wij dus naar de NL pub op vrijdag avond, zagen bij binnenkomst al die mooie meid. Dus ik beetje kijken en op een gegeven moment begon ze terug te kijken. Ging zo een tijdje door totdat ze wegging, dus ik kijk door het glas naar buiten om te zien welke kant ze op gaat. Kijk ik recht in haar ogen (al weglopend). Stond echt aan de grond genageld... (had er natuurlijk achteraan moeten rennen!) Naja, ik dacht gemiste kans... jammer. Zitten we dus op Zaterdagavond/zondagochtend in de nachtbus (Dubbeldekker). Komt ze opeens van de trap naar beneden en zegt ze Hoi en stapt uit. Ik omkijken en ja hoor ik kijk weer recht in haar ogen... Ik zo dus van damn... Gemiste kans deel2.
Dus wij zondagavond weer naar de NL pub terug (studio sport kijken) en zit ze er weer. Weer kijken over en weer. En op een gegeven moment ga ik naar de wc en kom ik haar op de trap tegen. Zeg ik heel droog 'heya, how u doin'?!' en loop gelijk door naar de heren wc. (echt te lompe actie)
Dus ik kom terug vd wc gaat ze bijna gelijk weg, zwaaien en omkijken etc. En ik blijf dus WEER zitten...
Ik voelde me dus echt onwijs kut op maandag dus het weekend erop maar weer teruggegaan naar de NL pub. MAar nee hoor, ze was er niet meer...
Sinds die tijd ben ik wat meer proactive geworden want dit kan gewoon echt niet!! (sla me nog steeds voor mijn kop dat ik ZO stom ben geweest!!)
Ja, De Hems op Macclesfield street tussen Piccadilly en Leicester Square. Hebben ze altijd studio sport, krokettenquote:
Logisch, met die taalvoutenquote:Op maandag 13 december 2004 14:33 schreef yogidrink het volgende:
vriend van mij liep naar meisje toe.
en zei: ik heb een timmercurses gevolgd.
zullen we een wippie bouwen?
ze moest er wel om lachen/
Of dat een blunder van hem is hangt er natuurlijk vanaf wat ie gezegd heeft, het kan ook gewoon een arrogant kutwijf zijn (zo klinkt het welquote:Op maandag 13 december 2004 15:54 schreef egilio het volgende:
Niet een versierblunder van mij, maar was er wel getuige (en onderdeel van).
Ik ben aan het werk achter de bar. Af en toe beetje ouwehoeren met een meid aan de bar.
Een jongen die ook aan de bar zat begint tegen haar aan te ouwehoeren. Maar al gauw is ze het zat en kapt het gesprek nogal bot af met: "Ik heb geen zin meer om met je te praten."
Hij probeert het nog een keer met "Waarom niet".
Waarop zei zegt: "Jij bent lelijk, en hij (wijst mij aan) niet" en ze begint vervolgens weer een gesprek met mij.
Die gozer dronk daarna in een teug zn bier op en vertrok met een vriend van hem die naast hem zat.
quote:Op zondag 19 december 2004 10:58 schreef mechatronics het volgende:
douwt een geile meid haar achterwerk tussen me benen
draai ik me om zodat we met de achterkanten tegen elkaar gaan
waarom?![]()
iddquote:Op dinsdag 14 december 2004 10:04 schreef jap85 het volgende:
[..]
Of dat een blunder van hem is hangt er natuurlijk vanaf wat ie gezegd heeft, het kan ook gewoon een arrogant kutwijf zijn (zo klinkt het wel)
Dat is een blunder jahquote:Op zondag 19 december 2004 11:21 schreef Alcyone het volgende:
Versieren? Wat is dat?
3,5 jaar geen reden voor gehad. Kan me niet eens herinneren of ik mijn sinds-gisteren-ex heb versierd, het ging via ICQ.
Volgens mij heb ik het niet eens ooit geleerd
He, daar heb ik ook wel eens een date gehadquote:Op maandag 13 december 2004 14:01 schreef Public_NME het volgende:
Ja, De Hems op Macclesfield street tussen Piccadilly en Leicester Square. Hebben ze altijd studio sport, krokettenen NL bier. Ook een beetje een meetingplaats voor NL-ers die in London wonen...
Ik voorzie een nieuwe R&P topicquote:Op zondag 19 december 2004 19:19 schreef Public_NME het volgende:
Op donderdag twee keer een hint krijgen van een collega om mee naar buiten te gaan uit het cafe, maar toch stug blijven zitten...
Toen ging ze weg en gaf ze me tot twee keer toe een kus op mijn mond en streelde me door mijn haar. We hebben inmiddels wel afgesproken een keer uit te gaan met z'n 2en tot 8u in de morgen. (en daarbij keek ze me heel strak recht in mijn ogen aan)
Maar ik weet niet goed wat ik er van moet denken, ze is onze consultant en ik help haar daar mee. (ben in training) Ze is 5,5 jaar ouder, Australisch en erg mooi en lief, maar toch wil ik graag werk en prive gescheiden houden... Advies?!
Niet echt een blunder, maar meer een dilemma.
Ik heb die hint niet gemist, maar ben er niet op ingegaan omdat ik totaal niet wist wat ik moest doen...quote:Op zondag 19 december 2004 19:48 schreef Tique het volgende:
nou het missen van die hint was wel een blunder:P
Je denkt er al over na dus je bent al verloren
Je zal het toch niet gescheiden kunnen houden.
Ja heb ik nog ff aan gedacht, maar vond het nou ook weer niet zo super belangrijk om er een nieuw topic voor te openen!quote:
Een meeting!quote:Op zondag 19 december 2004 20:48 schreef Public_NME het volgende:
To merdeka, we kunnen best eens meeten in de Hems ja. Ik kan ook nog wel ff wat andere NL-ers optrommelen in London ;-)
Check dit topic ff dan; Fokkers in Londonquote:Op zondag 19 december 2004 20:59 schreef merdeka het volgende:
[..]
Een meeting!
Ik laat het wel even weten als ik het vliegtuig richting Londen weer eens moet pakken. Heb nu vakantie gelukkig,maar moet er begin volgend jaar al zeker weer een paar keer heen. En dan organiseren we wel wat. Lijkt me leuk
Euh, mischien heeft zij dat geld eruit gehaald?quote:Op maandag 20 december 2004 19:57 schreef Speher het volgende:
Verhaal over portomonee.
Nomineren voor blunder v/h jaar 2004?quote:Op dinsdag 21 december 2004 08:41 schreef jap85 het volgende:
Dat lijkt me ook, en dan ben je dus en je geld kwijt en ze weet dat die drol van jou was.
dit heeft niks meer versierblunders te maken....... maar ik herken de rare situaties waar een mens in terecht kan komenquote:[b]wc verhaal
gewoon doen, ik heb meerdere malen een relatie op de werkvloer gehad en ook om heen gezien dat het geen problemen op hoeft te leveren. het hangt er alleen even vanaf hoe het bedrijf erop reageert, in sommige bedrijven wordt het nl niet gewaardeerd...quote:Op zondag 19 december 2004 19:19 schreef Public_NME het volgende:
Maar ik weet niet goed wat ik er van moet denken, ze is onze consultant en ik help haar daar mee. (ben in training) Ze is 5,5 jaar ouder, Australisch en erg mooi en lief, maar toch wil ik graag werk en prive gescheiden houden... Advies?!
You go girl!quote:Op dinsdag 21 december 2004 19:07 schreef Morale_Ridder het volgende:
Ik was vorig weekend aan het stappen en droeg een rokje. Voel ik opeens een hand onder dat ding. Een paar seconden later was de jongen een pijnlijk geslachtsdeel rijker, door mijn knie.
Ik heb de hele avond niet kunnen lopen, trut!quote:Op dinsdag 21 december 2004 19:07 schreef Morale_Ridder het volgende:
Ik was vorig weekend aan het stappen en droeg een rokje. Voel ik opeens een hand onder dat ding. Een paar seconden later was de jongen een pijnlijk geslachtsdeel rijker, door mijn knie.
Pakken wat je pakken kan, je gaat niet meteen trouwen ofzo!quote:Op zondag 19 december 2004 19:19 schreef Public_NME het volgende:
Op donderdag twee keer een hint krijgen van een collega om mee naar buiten te gaan uit het cafe, maar toch stug blijven zitten...
Toen ging ze weg en gaf ze me tot twee keer toe een kus op mijn mond en streelde me door mijn haar. We hebben inmiddels wel afgesproken een keer uit te gaan met z'n 2en tot 8u in de morgen. (en daarbij keek ze me heel strak recht in mijn ogen aan)
Ja ok, maar de werkrelaties kunnen wel ernstig verstoord worden...quote:Op woensdag 22 december 2004 01:16 schreef Forumschorem het volgende:
[..]
Pakken wat je pakken kan, je gaat niet meteen trouwen ofzo!
hahahaquote:Op woensdag 1 december 2004 10:20 schreef jaaplangestok het volgende:
dus ik sta zo een beetje te praten met wat vrienden
komt er een bloedje mooi meisje op ons af
ze vraagt wie kan me even helpen met me telefoon
dus ik zeg 'ja johan kan dat wel'
dus johan neemt verlegen die telefoon aan en zet hem zenuwachtig aan, laat ie dat ding vallen, display verrot![]()
Maar nee dit was het niet!!!
dus dat meisje: idioot!!
die kerel: slet
dat meisje geeft hem een volle klap op zijn wang
wij lachen...
EN NU KOMT HET
die jongen geeft dat meisje EEN SERIEUZE STOOT recht in haar gezicht![]()
![]()
![]()
wij allemaal verbaast..
tand er uit bloed de hele hap, echt een chaos :S
(was een kneus die op een of andere vechtsport zat)
is overigens een jaartje terug gebeurd, maar blijft leuk om te vertellen
Maak je voor mij ajb een uitzondering?quote:Op woensdag 22 december 2004 10:25 schreef Elin het volgende:
Ik ga nooit meer op een date!!!
"...en toen kreeg ik de piek niet op de boom..."quote:Op vrijdag 24 december 2004 10:47 schreef Toodles het volgende:
Ben benieuwd of we ook kerst-versierblunders gaan lezen volgende week
of: Nieuwe vriendin je kent het wel beetje stoeien en dollen op straat... er ligt sneeuw... *idee* je maakt een sneeuwbal en drukt 'm lekker aan om 'm een goede koers te kunnen laten vliegen...quote:Op vrijdag 24 december 2004 10:53 schreef HenryHill het volgende:
[..]
"...en toen kreeg ik de piek niet op de boom..."
quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:07 schreef tommie_b het volgende:
Blijkt dat de vriendin in kwestie net met dr vinger in dr oog zat om haar lens goed te doen --> sneeuwbal erop (of ijsbal... lang leven het aandrukken...) PATS in het oog...
Ja idd, als in ziek de volgende dag en nix kunnen eten.. Daardoor kon ik de volgende dag niet mee uit toen zij me vroeg....quote:vrijdag 10 december 2004 00:32 schreef Mr._T-Rex het volgende
[..]
tering, als je die nog niet snapt moet je echt lazerus zijn geweest![]()
Volgens mij lag het aan de wijn, want goede wijn is nog geen bier.quote:Op dinsdag 21 december 2004 18:02 schreef Nerdmans het volgende:
Afgelopen zaterdag met vrienden naar de bar.
Hele discussie over vouwen en smaak. Plots spotten we een vrouw die een negen scoort op alle vlakken.
IMO een echte babe!
Vervolgens raap ik de moed bij elkaar * drink 5 wijntes* en ga erop af.
Om maar niet met een cliche opening te komen haal ik echt alles uit de kast. Een verhaal van heb ik jouw daar.... Weet nu ook echt niet meer wat ik allemaal aan t uitkramen was.
Zegt ze: "als je nou gewoon had gezegd dat je me leuk vond"
Ik: "........"
ja daar sta je dan, vrouwen altijd aan t mekken over niet origineel zijn, ben ik origineel......
Ik: wat doe je dan in deze tent? Zullen we ergens anders heen gaan?quote:Op dinsdag 28 december 2004 01:07 schreef Haanibal het volgende:
Zij:oo wat vind je van de muziek? ik vind hem niet zo leuk.
hahahahaquote:Op maandag 27 december 2004 16:13 schreef zalkc het volgende:
Afgelopen weekend een beschonken maat van me:
Stapt na het zoveelste biertje op een meid af na al zijn moed verzameld te hebben.
hij "hoi, wie ben jij?"
Zij "volgens mij ben je dronken"
hij "Anders was ik nooit met je gaan praten"
zij werd rood van woede en liep scheldend weg. En hij bedoelde het nog zo goed.
Mja, misschienquote:Op zaterdag 1 januari 2005 15:18 schreef ConQuestador het volgende:
@GF: dat zijn toch geen blunders?? Je kreeg het hoogstens voor elkaar dat de vrouwen om je vochten, maar dan nog is dat geen blunder van jouw kant
Ik moet toegeven, het was grappig om te lezenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 15:27 schreef GF het volgende:
[..]
Mja, misschien
Maar leek me wel grappig om te plaatsen. Omdat het niet zo vaak voorkomt dat vrouwen de 1e stap zetten. Mijn blunder vind ik zelf dat ik niks gedaan heb om contact te kunnen houden![]()
whehhehquote:Op zaterdag 1 januari 2005 15:28 schreef Bak_Beest het volgende:
Ik heb helaas ook niet geblunderd. Nouja eigenlijk wel, omdat ze te jong en vrij beschonken was, maar dat vergeet je even op zo'n nacht
.
Hmm.. Bekend probleem!! Had ik gister, alleen dan met n jongen.. Ook veel oogcontact, maar verder niks. Stond alleen n meid naast, dus ik ging er maar vanuit dat t zijn vriendin was. Alleen had ik t zelf niet gedaan, zoveel oogcontact zoeken met iemand als je vriend(in) ernaast staat. Maar goed.. En toen hij alleen weg liep op t einde, wist ik t helemaal niet meer!quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:05 schreef Beach het volgende:
Zaterdagavond, leuk meisje gespot.
Vaak oogcontact.
Ondanks dat ik heel relaxt was, niet aan durven spreken.
Toen ze naar huis ging, liep ze vlak langs me en draaide zich om en lachte lief naar me.
Dus zal ik wel een kans hebben verpest![]()
quote:Op zondag 2 januari 2005 01:25 schreef Beach het volgende:
[..]
Had ik ook een keer, ik was 17 en zij 12![]()
![]()
![]()
Dat noem ik geen versierblunder, maar gewoon het netjes afserveren van een kansloos wijf. Lijkt me niks mis mee, tenzij je zo omhoog zat dat je die slikslet per se wilde neuken.quote:Op zondag 2 januari 2005 01:15 schreef Nerdmans het volgende:
lekker aan t feesten op extrema.
Geen pillen geen alcohol, broodje nuchter * trots is*
Staat er een enorm lekker wijf naar me te kijken. ( eerlijk bekennen, er waren veeeeeel lekkere wijven op extrema!)
anyway, ze zag er klassiek uit en ook nuchter dus dat leek me wel een prima aanknopingspunt.
Ik: Veel strakke mensen hier he?![]()
zij: ja nogal he?
ik: Nja ik hou er niet zo van als vrouwen strak lopen van de pillen![]()
zij: o.. ik heb anders wel een pilletje op en een beetje ghb
ik: ach ja als je t maar niet iedere week doet he?![]()
zij: ik gebruik bijna ieder weekend.
ik:: ....... beste wensen he.......![]()
![]()
Had ik gister ookquote:Op zondag 2 januari 2005 19:16 schreef ink het volgende:
[..]
Hmm.. Bekend probleem!! Had ik gister, alleen dan met n jongen.. Ook veel oogcontact, maar verder niks. Stond alleen n meid naast, dus ik ging er maar vanuit dat t zijn vriendin was. Alleen had ik t zelf niet gedaan, zoveel oogcontact zoeken met iemand als je vriend(in) ernaast staat. Maar goed.. En toen hij alleen weg liep op t einde, wist ik t helemaal niet meer!Hij keek nog n keer, zo van 'sorry..' *Zucht* Durfde ik soms maar wat meer initiatief te nemen!! (Leuk voornemen voor dit jaar!
) Hopelijk zie ik em de volgende keer weer..
Jullie beginnen aan elkaar te zitten waar iedereen bij is en je laat je avond verpesten door een telefoontje??quote:Op zondag 2 januari 2005 20:52 schreef Remzerrr het volgende:
Was tussen kerst en oud&nieuw op vakantie. Met een vriend gaan poolen en wat meiden ontmoet waarvan er eentje leuk was. Na t poolen met die meiden mee naar hun huisje nog ff wat drinken en gezellig doen enzo. Begon dat leuke meisje aan me te zitten en het werd nog gezelliger![]()
Belt mn moeder op een gegeven moment waar ik blijf![]()
![]()
Als ik ff gebelt had dat het erg laat zou worden was t niet erg en had ze niet gebeld![]()
Nog wel gezoend met dr, en ben nog steeds met dr aan het smsen, maar of het echt wat wordt weet ik niet.
En toen zij jij: "Dus? Maakt mij niet uit..."quote:Op zondag 2 januari 2005 23:40 schreef De-oneven-2 het volgende:
En toen, uit het niets, zei ze met stralende ogen en een lieve lach dat ze 34 jaar was en al jaren gelukkig getrouwd...
quote:Op zondag 2 januari 2005 23:40 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik zag dit weekend een mooi meisje...Op een feestje...
Ik kon mij niet bedwingen en kuste haar op haar zachte wangen, en niet veel later vonden mijn lippen de rimpeltjes om haar lach, en niet lang daarna warmde ik mijn lippen aan haar lippen..
Ze vond het prima, ze liet het toe... De hele nacht lang liet ze mijn rituelen toe..
En toen, uit het niets, zei ze met stralende ogen en een lieve lach dat ze 34 jaar was en al jaren gelukkig getrouwd...
Oh, en manlief liep ook nog ergens rond, zei ze met een lief blosje op haar gezicht..
Mee eensch. Als je nou wist dat ze aan het vreemd gaan was zou je jezelf een stuk kloter moeten voelen, maar nu is het buiten jouw weten om gegaan. Pech voor haar, leuk voor jou.quote:Op zondag 2 januari 2005 23:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
Eigenlijk beschouw ik niet eens echt als een blunder...
Ik heb namelijk een bijzonder mooie nacht gehad...
En verder kon ik er wel om lachen...
Ze begon met strelen enzo met misschien wel de bedoeling om verder te gaan maar dat weet ik nu dus niet.quote:Op zondag 2 januari 2005 23:15 schreef Migwi het volgende:
[..]
Jullie beginnen aan elkaar te zitten waar iedereen bij is en je laat je avond verpesten door een telefoontje??![]()
of begrijp ik 't nou verkeerd?
Dude, waaromquote:Op maandag 3 januari 2005 14:15 schreef Hymn het volgende:
Ik was ook weer lekker dom bezig :/
Op een sylvester party zie ik een bekende meid rondwaggelen, ze werkt bij de lokale c1000 en haar moeder is een verre achternicht oid van mijn moeder.
Die meid ziet er dus werkelijk beeldschoon uit, najah ik dus een beetje oogcontact maken.
Op een gegeven moment komt ze naar mij toe en spreekt ze mij aan. Ik had werkelijk geen idee wat ze zei maar verstond iets van 'beste wensen ............ je moeder'. Ik doe haar dus de beste wensen en loop vervolgens net zo vrolijk weg. Kom ik later terug, kijken mn maten mij dom aan van 'omg, wat doe je man!'
Ik meer van '' , 'ja die meid, man wat doe je'.
En dan word je 's ochtends wakker en dan kun je je zelf wel voor de kop slaan met een moker te grootte van een boeing 747
Bah, zon mooie meid
Ze werkt er alleen op vrijdag ( zover ik weet :\ )quote:Op maandag 3 januari 2005 17:29 schreef Et-Cetera het volgende:
[..]
Dude, waarom???
GA ALS DE DONDER NAAR DIE C1000 en knoop een gesprek aan !!!
GA VRIJDAG ALS DE DONDER NAAR DIE C1000 en knoop een gesprek aan !!!quote:Op maandag 3 januari 2005 17:50 schreef Hymn het volgende:
[..]
Ze werkt er alleen op vrijdag ( zover ik weet :\ )
Dan willen we vrijdagavond report...quote:Op maandag 3 januari 2005 17:50 schreef Hymn het volgende:
[..]
Ze werkt er alleen op vrijdag ( zover ik weet :\ )
quote:Op maandag 3 januari 2005 18:49 schreef pimpin het volgende:
ja MSN. Ik kon erzelf wel om lachen, zij iets minder.
Hoe oud ben jij?!quote:Op zondag 2 januari 2005 20:52 schreef Remzerrr het volgende:
Was tussen kerst en oud&nieuw op vakantie. Met een vriend gaan poolen en wat meiden ontmoet waarvan er eentje leuk was. Na t poolen met die meiden mee naar hun huisje nog ff wat drinken en gezellig doen enzo. Begon dat leuke meisje aan me te zitten en het werd nog gezelliger![]()
Belt mn moeder op een gegeven moment waar ik blijf![]()
![]()
Als ik ff gebelt had dat het erg laat zou worden was t niet erg en had ze niet gebeld![]()
Nog wel gezoend met dr, en ben nog steeds met dr aan het smsen, maar of het echt wat wordt weet ik niet.
Jeetje jij bent echt stoer hoor....quote:Op maandag 3 januari 2005 19:09 schreef Mute_Me het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij?!![]()
Ik ben 17 en mn pa belde om half 8 of ik nog kwam ontbijten, toen was ik net onderweg naar huis (moest een meisje naar huis brengen).
okey als je even gaat poolen maakt dat de situatie iets anders.quote:Op maandag 3 januari 2005 19:41 schreef Remzerrr het volgende:
[..]
Jeetje jij bent echt stoer hoor....
Misschien heb ik wel ouders die om me geven en bellen als ik 5 uur nadat ik 'even' was gaan poolen nog niet thuis ben. Wat ik trouwens ook al had geschreven (als onderdeel van de blunder dus) was dat het goed was geweest als ik ze even gebeld had om te zeggen dat het heel erg laat zou worden...
meer bier? of jusit minder bierquote:Op maandag 3 januari 2005 21:40 schreef Beroepsgokker het volgende:
Hmmz ik ben niet zo'n held als het op versieren aankomt..
Standaard situatie bij mij (elke keer weer..):
Zie een leuke meid, oog contact, lachen, etc etc... Maar verder... En de enkele keer dat het gebeurt dat zij het initiatief neemt weet ik het op wonderbaarlijke manier nog te verkloten
.
Als ze naar je kijkt, moet je naar de toestappen:quote:Op maandag 3 januari 2005 21:40 schreef Beroepsgokker het volgende:
Zie een leuke meid, oog contact, lachen, etc etc... Maar verder... En de enkele keer dat het gebeurt dat zij het initiatief neemt weet ik het op wonderbaarlijke manier nog te verkloten
.
K heb me n paar keer helemaal volgezopen, toen kwam er niks zinnigs uitquote:
gewoon aan alles schijt hebben, waarom zal je onzeker zijn?quote:Op maandag 3 januari 2005 23:20 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
K heb me n paar keer helemaal volgezopen, toen kwam er niks zinnigs uit. ANdere keer tijdens vakantie 100% nuchter en na ruim 2 uur buiten de kroeg gepraat te hebben kwam ik erachter dat het "eigenlijk best koud was buiten".
(terwijl me vriendne dachten dat ik allang met dr bezig was..)
Ben niet verlegen ofzo, tis gewoon onzekerheid denk ik. "ze zal me wel niet leuk vinden" ofzo
.
Sorry, maar ik zie hier echt geen blunder in hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2005 15:01 schreef Platina het volgende:
Heb ik gister weer, werd uitgenodig door mensen van mijn werk om naar hun kiet te komen. Dus ik ga ernaar toe. Zie daar paar leuke meiden, beetje oogcontact ermee enzo. Zien hoe de pogingen van andere genadeloos weggeslagen worden. Op een gegeven moment zit ik langs een van die meisjes, beetje praten, knus doen. Maarja, vandaag herinner ik me pas weer hoe stom ik wel niet ben geweest om die niet meteen op de bek te pakken, aangezien ze mij als enige van de 'jagers' niet afwimpelde. Stom, stom
Dat zijn de echte vrienden, liever dat je één keer wordt weggesleurd terwijl dat niet de bedoeling is dan dat je niet wordt weggesleurd als dat wel de bedoeling isquote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:06 schreef CS-AlCoHoLiC het volgende:
Dus wij staan daar, beetje kletsen en dansen, komt mijn kameraad (inmiddels aardig aangeschoten) in noodgang de dansvloer op rennen, pakt mij bij mn arm, sleurt me mee en roept keihard waar ik in godsnaam mee bezig was met haar. Hij vragen wat ik met die "lelijke meid" moest. Ik uitgelegt dat zij de vriendin was die langs zou komen. Hij een rode kop, zij kwaad :p
Ikzelf beschouw het wel als een blunder. Maar goed, vergeleken met de andere blunders hier is dit amper een blunder te noemen jaquote:Op dinsdag 4 januari 2005 15:40 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Sorry, maar ik zie hier echt geen blunder in hoor. Tis meer dat je hier via allerlei omwegen een blunder van wilt maken. Niet lullig bedoeld hoor.
De meeste kerels zien het idd als neukkans terwijl dat lang niet altijd het geval isquote:Op woensdag 5 januari 2005 15:07 schreef sonnie het volgende:
Heel even een klein vraagje. Ik lees hier vaak dat mensen worden aangesproken door een meisje en zichzelf dan later voor de kop slaan omdat ze niet met haar gepraat hebben. Maar als een meisje je aanspreekt in een disco of kroeg en je reageert niet goed of totaal niet dan is dat toch geen blunder? Ik bedoel misschien wil ze wel helemaal niks van je behalve een goed gesprek. Misschien zie ik dit fout hoor, zo ja dan ga ik vandaag nog een goede voorhamer halen om mijzelf mee voor de kop te slaan.
Komt me bekend voor.quote:Op maandag 3 januari 2005 21:40 schreef Beroepsgokker het volgende:
Ga er maar van uit dat je het toch weer gaat verkloten, dan loop je een stuk ontspannender rond en misschien mislukt dat verkloten ook nog. In elk geval, onderneem iets en zie waar het weer een keer spaak loopt.quote:Zie een leuke meid, oog contact, lachen, etc etc... Maar verder... En de enkele keer dat het gebeurt dat zij het initiatief neemt weet ik het op wonderbaarlijke manier nog te verkloten
.
Eerst een hoop rondsjouwen en alle hoop opgeven doet bij mij meestal wonderen. Makkelijker gezegd dan gedaan.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:07 schreef Beroepsgokker het volgende:
Elke keer als ik ga stappen (tegenwoordig maar 1x per maand ongeveer ivm geld gebrek) vertrek ik met de beste voornemens, maar er komt gewoon niks uit..
Maja laatmaar, komt anders weer zo triest over. dat valt reuze mee hoor
Je weet niet of ze wel of wat wilt als ze jou aanspreekt. Daar kom je tijdens het gesprek achter. Voor hetzelfde geval heeft die meid wel interresse maar moet nog over de streep getrokken worden. Een leuk gesprek vind ik iig een goed begin. Je steekt er altijd wat van op, wat betreft dat moment.quote:Op woensdag 5 januari 2005 15:07 schreef sonnie het volgende:
Heel even een klein vraagje. Ik lees hier vaak dat mensen worden aangesproken door een meisje en zichzelf dan later voor de kop slaan omdat ze niet met haar gepraat hebben. Maar als een meisje je aanspreekt in een disco of kroeg en je reageert niet goed of totaal niet dan is dat toch geen blunder? Ik bedoel misschien wil ze wel helemaal niks van je behalve een goed gesprek. Misschien zie ik dit fout hoor, zo ja dan ga ik vandaag nog een goede voorhamer halen om mijzelf mee voor de kop te slaan.
Meestal loop ik wat te ouwehoeren met vrienden, dus let ik amper op wat om me heen gebeurtquote:Op woensdag 5 januari 2005 19:09 schreef Breetai het volgende:
[..]
Eerst een hoop rondsjouwen en alle hoop opgeven doet bij mij meestal wonderen. Makkelijker gezegd dan gedaan.
Oh vergeten. Alleen gaan stappen en nuchter blijven, evt. in een andere stad maar dat hoeft niet. Op den duur wordt het alleen rondlopen je echt teveel. Alle hoopopgeven werkt meestal ook fantastisch.quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:24 schreef Beroepsgokker het volgende:
Meestal loop ik wat te ouwehoeren met vrienden, dus let ik amper op wat om me heen gebeurt.
Hmmz geen vrienden/kennisen die mee uitgaan of begrijp ik je post nou niet helemaal goedquote:Op woensdag 5 januari 2005 20:34 schreef Breetai het volgende:
[..]
Oh vergeten. Alleen gaan stappen en nuchter blijven, evt. in een andere stad maar dat hoeft niet. Op den duur wordt het alleen rondlopen je echt teveel. Alle hoopopgeven werkt meestal ook fantastisch.
Een hoop kennsisen die nooit verder kijken dan hun favoriete kroeg verder reikt. Allemaal heel gezellig maar echt geile wijven komen er niet altijd. Dus dan wil ik ook wel ergens anders gaan kijken wat ik tegenwoordig doe.quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:57 schreef Beroepsgokker het volgende:
Hmmz geen vrienden/kennisen die mee uitgaan of begrijp ik je post nou niet helemaal goed.
Haha achja het is natuurlijk maar net wat je wil doen tijdens het uitgaan.quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:14 schreef Breetai het volgende:
[..]
Een hoop kennsisen die nooit verder kijken dan hun favoriete kroeg verder reikt. Allemaal heel gezellig maar echt geile wijven komen er niet altijd. Dus dan wil ik ook wel ergens anders gaan kijken wat ik tegenwoordig doe.
Soms spreek ik ze nog wel ff voordat ik verder ga. Dan zit je al wat meer in een sociale stemming.
Mijn oude buurman en z'n maten wisten een stuk beter meiden wist te versieren dan ik. Die hielden ook ongeveer hetzelfde patroon aan met z'n maten. Eerst ff indrinken en daarna naar een disco om individueel op jacht te gaan.
mjaaaaaaa imo ben je nooit te oud om te versieren maar t zal wel weer aan mij liggenquote:
whehehquote:Op donderdag 6 januari 2005 00:01 schreef Mute_Me het volgende:
[..]
op jacht te gaandie periode heb ik wel gehad.
quote:Op maandag 27 december 2004 16:13 schreef zalkc het volgende:
Afgelopen weekend een beschonken maat van me:
Stapt na het zoveelste biertje op een meid af na al zijn moed verzameld te hebben.
hij "hoi, wie ben jij?"
Zij "volgens mij ben je dronken"
hij "Anders was ik nooit met je gaan praten"
zij werd rood van woede en liep scheldend weg. En hij bedoelde het nog zo goed.
Tactischquote:Op donderdag 6 januari 2005 08:58 schreef SilentChaos het volgende:
Vriend van me naar een grietje toe...Ik wou namelijk een foto van haar mooie broek
Hij praten met haar zeggen dat ik met haar op de foto wil...dat vond ze "prima"...maar ze keek heel boos (expres) op die foto...
dus ik zeg: nog één, je kijkt boos!
zij: nee is goed zo
ik: ik vind eigenlijk alleen je broek mooi en daarom wou ik die foto...
zij:DANK JE WEL HOOR
ja moet ze maar niet zo stom doenquote:
Het Paardquote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:02 schreef Roeni3 het volgende:
Kom op menschen, tis vrijdagmiddag, the day after donderdagavond. Iemand gisteravond nog uitgeweest en iets *pijnlijks* meegemaakt?
Was zelf gisteravond in Het Paard (Den Haag), maar helaasch, geen blunders kunnen (durven) begaan.
![]()
Jij volgt de opleiding speedreadingquote:Op vrijdag 7 januari 2005 19:42 schreef SouthernSun het volgende:
ik heb deze week op mn stage versierblunders deel 1 t/m hier helemaal doorgelezenzou nu toch wel moeten weten wat wel en niet te doen dan
Een bewuste blunder?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:45 schreef pimpin het volgende:
Wat ik ooit heb meegemaakt.
Ik had een sigarettenpeuk op me lip gehad, dus ik had me chick aan de telefoon. Ik zeg zo ja ik weet niet of je kan komen, ik heb een blaar op me lip, kunnen we niet zoenen oid. Oh dus daar gaat het alleen om bij jou, ja bij jou toch ook?
Ikwas maar een grapje hoor, maar toen was ze toch een dagje boos op me
...waarna jij die lompe meid een flinke mep gaf met je handtasje?quote:Op zondag 9 januari 2005 13:47 schreef ConQuestador het volgende:
Op een gegeven moment zie ik de ene meid de andere wenken dat ze ergens anders wil staan. De andere schud nee, en wenkt naar mij (onder het motto: ik wil hier niet weg, ik wil hem versieren). Zegt die andere: Die is homo hoor![]()
![]()
![]()
(en bedankt)
Hoezo... dan voel je je behoorlijke beschetenquote:Op zondag 9 januari 2005 13:47 schreef ConQuestador het volgende:
Op een gegeven moment zie ik de ene meid de andere wenken dat ze ergens anders wil staan. De andere schud nee, en wenkt naar mij (onder het motto: ik wil hier niet weg, ik wil hem versieren). Zegt die andere: Die is homo hoor![]()
![]()
![]()
(en bedankt)
Ze zei het tegen die vriendin. In principe kon ik het niet horen, maar een beetje liplezen kan iedereen welquote:Op zondag 9 januari 2005 14:02 schreef HenryHill het volgende:
Serieus, dat is wel heel hard. Volgende keer meteen een opmerking terugplaatsen over d'r gewicht! Zal ze leren.
Homoquote:Op zondag 9 januari 2005 14:21 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
Ze zei het tegen die vriendin. In principe kon ik het niet horen, maar een beetje liplezen kan iedereen wel![]()
Als ze nou wel mijn type was geweest had ik er zeker wat van gezegt, maar in dit geval boeide het me totaal niet.
Tis maar net hoe je het bekijkt: Sommigen zullen balen omdat iemand dacht dat ik homo was. De andere kant van het verhaal is dat een knap meisje die 99% van de mannen die er waren kon krijgen mij verkoos om te versieren (dus vond ze me niet lelijk blijkbaar). Alleen jammer dat haar vriendin haar tegenhieldquote:
Heel goed, das de positieve kant van het verhaal. (en zoals je kunt zien in die nieuwe serie op TV, vrouwen kunnen homo's vaak niet eens herkennen, laat staan hetero mannenquote:Op zondag 9 januari 2005 18:40 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
Tis maar net hoe je het bekijkt: Sommigen zullen balen omdat iemand dacht dat ik homo was. De andere kant van het verhaal is dat een knap meisje die 99% van de mannen die er waren kon krijgen mij verkoos om te versieren (dus vond ze me niet lelijk blijkbaar). Alleen jammer dat haar vriendin haar tegenhield
Inderdaad, positief denkenquote:Op zondag 9 januari 2005 18:40 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
Tis maar net hoe je het bekijkt: Sommigen zullen balen omdat iemand dacht dat ik homo was. De andere kant van het verhaal is dat een knap meisje die 99% van de mannen die er waren kon krijgen mij verkoos om te versieren (dus vond ze me niet lelijk blijkbaar). Alleen jammer dat haar vriendin haar tegenhield
Hehe preciesquote:Op maandag 10 januari 2005 16:34 schreef Aurelium het volgende:
Ik zou sowieso geen relatie beginnen met iemand die vraagt of ik daar toevallig zin in heb
Daar doelde ik verder niet op hoor. Hoe meer verhalen hoe beterquote:Op maandag 10 januari 2005 20:47 schreef speedfreakssj het volgende:
tja, het leek me wel gepast hier hoezo?
natuurlijkj verwacjy ok niet dat ik meteen de eerste date ga neuken of whatever.
Wilde het gewoon alleen effe mededelen meer niet.
kan je die anderen ook wel hopeloos noemen als ik sommige dingen lees.
Dit is toch niet echt een blunder vind ik hoor. Leuk geprobeerd iigquote:Op woensdag 12 januari 2005 19:08 schreef AlmightyArjen het volgende:
-verhaal-
Niet echt nee, maar het was het wel het melden waardquote:Op woensdag 12 januari 2005 19:53 schreef jap85 het volgende:
Dit is toch niet echt een blunder vind ik hoor. Leuk geprobeerd iig![]()
Wie niet waagt, blijft maagd...quote:Op woensdag 12 januari 2005 19:43 schreef daNpy het volgende:
Gewoon blijven proberen.
Dan kom je steeds kanslozer over![]()
wel goede aktie hoor........ ook mooi van te voren uitgedacht enzo....... alleen jammer dat het altijd anders loopt dan je berekent hebtquote:Op woensdag 12 januari 2005 19:08 schreef AlmightyArjen het volgende:
story
Wie niet waagt, wie niet wint, wie niet neukt, krijgt geen kindquote:Op woensdag 12 januari 2005 20:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wie niet waagt, blijft maagd...
Dan maar kansloos dus
Idd...dacht ik ook als 1e aanquote:Op donderdag 13 januari 2005 13:52 schreef Nokia3310 het volgende:
@ AlmightyArjen: Ik denk dat dit meisje al een vriend heeft, omdat ze zei dat ze niet met je naar de film kan. Als ze vrijgezel was had ze denk ik een ander antwoord gegeven. Misschien zit ik ernaast hoor, maar toen ik je verhaal las was dat het eerste wat ik dacht.
mischien was ze een beetje overvallen.. mischien had je eerst een beetje langer gesprekje moeten houden en dan als ze een beetje opgewarmd is, die vraag stellen.. of... ze wil nietquote:Op donderdag 13 januari 2005 22:02 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ik zal binnenkort er nog even naar binnenlopen om te vragen waarom ze nou eigenlijk nee zei...
Nee niet knap maar zeker niet lelijk. Maar ik hou gewoon niet van dat geslet. Ze was duidelijk uit op een 'gezellige' nacht.quote:
Dear Chasey Lainquote:Op zondag 16 januari 2005 23:52 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Luister ik toch net Ballad of Chasey Lain van Bloodhound Gang toen ik je verhaal las. Past er wel bij als je de tekst hoort.
Dat soort blunders heeft iedereen wel, het moment waar het gezond verstand het even laat afweten...quote:Op maandag 31 januari 2005 14:49 schreef Paladin82 het volgende:
Geen blunder van mij ben al tijdje bezet, maar vriend van me had afgelopen donderdag wel een sterke..
Hij was donderdag avond uit met aantal collega's en ziet op een gegeven moment een meisje naar hem kijken, wat er volgens hem erg leuk uitzag (was er niet bij) dus hij terug kijken, de avond vorderde, maar beide bleven naar elkaar kijken. Tot hij op het eind van de avond naar Huis ging en een aanzienlijke hoeveelheid drank op had en tegen der zegt. Ik zal volgende keer wel de andere kant op kijken hoor..... Waarop zij heel hard roept nee niet doen. vervolgens is ie naar huis gegaan...
Dit is GOED man...quote:Op maandag 31 januari 2005 14:49 schreef Paladin82 het volgende:
Geen blunder van mij ben al tijdje bezet, maar vriend van me had afgelopen donderdag wel een sterke..
Hij was donderdag avond uit met aantal collega's en ziet op een gegeven moment een meisje naar hem kijken, wat er volgens hem erg leuk uitzag (was er niet bij) dus hij terug kijken, de avond vorderde, maar beide bleven naar elkaar kijken. Tot hij op het eind van de avond naar Huis ging en een aanzienlijke hoeveelheid drank op had en tegen der zegt. Ik zal volgende keer wel de andere kant op kijken hoor..... Waarop zij heel hard roept nee niet doen. vervolgens is ie naar huis gegaan...
LOL 5,5 jaar ouder en dat laat jij liggen?quote:Op zondag 19 december 2004 19:19 schreef Public_NME het volgende:
quote:Op woensdag 8 december 2004 22:02 schreef s3m het volgende:
Waarop ik antwoord:
![]()
![]()
Ja, dat soort grappen ken ik ook. We hebben 'm er nog weken lang mee gepest.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:31 schreef The_S het volgende:
kameraad van mij 19 jaar, scoorde een vrouw van 37![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |