abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23398738
Vervolg van Versierblunders deel 14
Toodles eindigde met:Hij vermeldt toch zijn blunder: Hij is getrouwd
pi_23398808
En mijn vrouw is de eerste vrouw die ik wilde versieren. En mochten andere vrouwen geprobeerd hebben mij te versieren, dan zijn ze iets te subtiel geweest Is dat dan mijn versierblunder?
  donderdag 18 november 2004 @ 19:15:00 #3
105263 Litso
Interlectueel.
pi_23407769
Ik heb wel eens op het punt gestaan een meisje aan te spreken in het café toen net haar 2 meter hoge zwaar gespierde vriend aan kwam lopen en haar vol op de mond kuste...
Ik weet niet of hij agressief was, maar ik ben blij dat ik niet een paar seconde eerder op was gestaan
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_23407825
Zit ik in de trein naar Groningen, stapt er in Zwolle een ongelofelijke mooie dame in. (Niemand zegt het maar iedereen hoop dat zij dan tegenover je gaat zitten, ik dus ook) Zij gaat dus tegenover mij zitten en lacht naar me. Ik denk niets aan de hand ze is gewoon vriendelijk, ik lees weer verder. Gaat er nog een vrouw naast haar zitten en we vertrekken weer.

Af en toe kijk ik eens om me heen en zie ik haar weer glimlachen naar mij. Ik begin toch te denken waar ik dit aan verdiend heb, want ze was echt mooi, leuke lach, een nog betere uitstraling, alles.

Op een gegeven moment schudt de trein nog al en er loopt een man dor het pad en valt half over de vrouw naast haar. Zij kijkt mij aan en begin de lachen en ik lach mee. Ik duik mijn boek weer in.

Trein stopt en ze stapt uit en zegt nog heel netjes gedag tegen mij.

Ik draai me om en besef me dat ik geen woord tegen haar gezegd heb en dat de kans dat ik haar nog een keer zie ongeveer om 0,1% ligt en nu baal ik.
Tolerantie is een onvolmaakte deugd, omdat één van de centrale kenmerken van tolerantie is het toelaten van iets dat je in feite afkeurt. Omdat hetgeen je afkeurt toch plaatsvindt, kan je over het resultaat niet erg enthousiast worden. Kees Schuit
pi_23407965
quote:
Op donderdag 18 november 2004 19:17 schreef Speher het volgende:
Zit ik in de trein naar Groningen, stapt er in Zwolle een ongelofelijke mooie dame in. (Niemand zegt het maar iedereen hoop dat zij dan tegenover je gaat zitten, ik dus ook) Zij gaat dus tegenover mij zitten en lacht naar me. Ik denk niets aan de hand ze is gewoon vriendelijk, ik lees weer verder. Gaat er nog een vrouw naast haar zitten en we vertrekken weer.

Af en toe kijk ik eens om me heen en zie ik haar weer glimlachen naar mij. Ik begin toch te denken waar ik dit aan verdiend heb, want ze was echt mooi, leuke lach, een nog betere uitstraling, alles.

Op een gegeven moment schudt de trein nog al en er loopt een man dor het pad en valt half over de vrouw naast haar. Zij kijkt mij aan en begin de lachen en ik lach mee. Ik duik mijn boek weer in.

Ik draai me om en besef me dat ik geen woord tegen haar gezegd heb en dat de kans dat ik haar nog een keer zie ongeveer om 0,1% ligt en nu baal ik.
Ja, heel herkenbaar... gelukkig spreek ik ze de laatste tijd wel gewoon aan. De meest vreemde gesprekken kunnen er uit voortkomen
  donderdag 18 november 2004 @ 20:52:04 #6
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_23410189
quote:
Op donderdag 18 november 2004 19:17 schreef Speher het volgende:

Heel bekenbaar

Op wintersport zit ik op een terras waar een leuk meisje zit met een gebroken poot. En die zit harry potter te lezen. Nu zat ik daar met een deel van m,n familie en een zooi kennisen naast. Dus ik zeg tegen die kleine kinderen. Jo vraag effe of ze wilt voorlezen. Dus zij Dag er op zitten we er weer en wat blijkt. Ze zit er ook weer. Maar weer alleen. Haar ouders zijn gaan skiën. Dus zo aardig als wij zijn betrekken we haar bij de groep. Zegt een klein kind tegen me. ZO kijk dan lekker wijf voor jou jo. Want die heeft grote tieten Mooi zak je anders effe door de grond Maar goed eigelijk elke dag meer contakt met haar je kent het wel. Hele gesprekken volgen. Ga ik weg we nemen afschijt vergeet ik haar 06 te vragen Die zie je natuurlijk nooit meer terug

Was echt een lief leuk meisje
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_23410207
quote:
Op donderdag 18 november 2004 19:23 schreef Carport het volgende:

[..]

Ja, heel herkenbaar... gelukkig spreek ik ze de laatste tijd wel gewoon aan. De meest vreemde gesprekken kunnen er uit voortkomen
Dat heb ik me nu ook voorgenomen... Moet wel zeggen er is altijd een leuke mooi meisjes/jonge vrouwen gehalte in de trein van zwolle naar Grun en weer terug..
"Wie een kuil graaft voor een ander is geen egoïst"
pi_23410617
quote:
Op donderdag 18 november 2004 20:52 schreef Me784 het volgende:

[..]

Dat heb ik me nu ook voorgenomen... Moet wel zeggen er is altijd een leuke mooi meisjes/jonge vrouwen gehalte in de trein van zwolle naar Grun en weer terug..
Alleen dan nog een leuke openingszin verzinnen De vraag 'moet je ook naar Groningen?', als je in de intercity naar Groningen zit, komt een beetje raar over
pi_23411862
quote:
Op donderdag 18 november 2004 21:10 schreef Carport het volgende:

[..]

Alleen dan nog een leuke openingszin verzinnen De vraag 'moet je ook naar Groningen?', als je in de intercity naar Groningen zit, komt een beetje raar over
Maar of ze ook straks college hebben enzo doet het vaak ook goed hoor....

Alleen morgenvroeg wens ik niet gestoord te worden... Dan is het echt te vroeg om te gaan praten..
pi_23415843
Ik werd voorgesteld aan een collega van een vriendin van me die bij een viswinkeltje werkt. Zij dus zo van 'ja ik ben een collega van S'. Reageer ik met 'oh, een viswijf?'

sometimes..
Vroegah was alles beter, zelfs fok O-)
pi_23452844
beter, vanavond weer uit hopen op een zoot versierblunders
een koe zegt boe
pi_23459697
niet echt een versierblunder maar misschien wat vermaak..

zit net met een meisje op mn bed film te kijken, slaat ze met een kussentje op me hoofd, dus ik pak mn grootste kussen en mep er vollop op der harses gelukkig kon ze erom lachen daarna 15 minuten liggen stoeien om vervolgens onze schoen te gaan zetten
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
pi_23466215
Neef van mij gisteravond, hij stond te kletsen met een dame.
Die meid pakt opeens wat van dat lippenpruttel uit haar tas ( labello? ), hij vraagt zo aan haar
"zal ik jouw lippens eens insmeren" terwijl zn ogen naar beneden afglijden.

Zijn wang was vanochtend nog steeds rood
  zondag 21 november 2004 @ 14:19:28 #14
11102 knep
Mountainfreak
pi_23466784
quote:
Op zondag 21 november 2004 13:56 schreef Hymn het volgende:
Neef van mij gisteravond, hij stond te kletsen met een dame.
Die meid pakt opeens wat van dat lippenpruttel uit haar tas ( labello? ), hij vraagt zo aan haar
"zal ik jouw lippens eens insmeren" terwijl zn ogen naar beneden afglijden. [afbeelding]

Zijn wang was vanochtend nog steeds rood [afbeelding]
whehehehe fantastisch
pi_23472928
Twee maanden geleden, ik ben in een discotheek, sta te dansen.
Opeens zie ik een 'target' , en ik ga er een beetje achter dansen.
En zij komt richting mij (gebeurt anders nooit) maar wel met dr rug naar me toe.
Ik vond het best vaag.
Dus ik ging expres een meter naar links, komt zij weer voor me staan.
Ik naar achter, zij weer mee
Dus toen besloot ik om mn armen om dr middel te doen (eerst moed verzameld hé-lees bier-).
En ze duwt zachtjes mn armen weg.
Oké dus, ik had het door en ging ergens anders dansen, eindje van haar weg.
Even later staat ze weer voor me.
En weer uittesten van voor naar achter van links naar re-eechts .
En jahoor, zij gaat weer mee, zonder me ook maar aan te kijken
Dus ik probeer het een tweede keer (weer armen) en toen kreeg ik een zachte elleboog
Dus ik smeer hem weer.
En je raadt het al, even later hetzelfde verhaal.
Dus ik probeer het weer, ik kreeg een flinke elleboog in mn maag en ze draait zich om en zegt boos:"Rot nou eens op joh!"
Ik:

En gisteravond wel de hele avond oogcontact gehad met een meisje, haar vriendin zat haar half aan te sporen (dat merkte ik duidelijk) en ik kwam steeds dichter naar haar toe.
Op een gegeven moment durfde ik niks te doen en niet naar haar toe, en mn vriend wilde naar huis.
Hem over kunnen halen om langer te blijven als ik wat zou proberen, allemaal suggesties doorgenomen , maar ik durfde nog steeds niks ookal had ik veel op.
Opeens duwt hij me naar haar toe alsof we ruzie hebben
Hij duwde me zo 15 meter achteruit
Ik stond toen met mn rug zowat tegen dr aan, maar ik heb maar niks gedaan
Jammer, volgende keer beter (Dolf Janssen , voor de kenners)
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_23473875
quote:
Op zondag 21 november 2004 18:29 schreef Beach het volgende:
Twee maanden geleden, ik ben in een discotheek, sta te dansen.
Opeens zie ik een 'target' , en ik ga er een beetje achter dansen.
En zij komt richting mij (gebeurt anders nooit) maar wel met dr rug naar me toe.
Ik vond het best vaag.
Dus ik ging expres een meter naar links, komt zij weer voor me staan.
Ik naar achter, zij weer mee
Dus toen besloot ik om mn armen om dr middel te doen (eerst moed verzameld hé-lees bier-).
En ze duwt zachtjes mn armen weg.
Oké dus, ik had het door en ging ergens anders dansen, eindje van haar weg.
Even later staat ze weer voor me.
En weer uittesten van voor naar achter van links naar re-eechts .
En jahoor, zij gaat weer mee, zonder me ook maar aan te kijken
Dus ik probeer het een tweede keer (weer armen) en toen kreeg ik een zachte elleboog
Dus ik smeer hem weer.
En je raadt het al, even later hetzelfde verhaal.
Dus ik probeer het weer, ik kreeg een flinke elleboog in mn maag en ze draait zich om en zegt boos:"Rot nou eens op joh!"
Ik:
Lompe shit Volgende keer haar tegen je op laten botsen en dan heel geiiriteerd gaan doen, werkt

[ Bericht 1% gewijzigd door Fziz op 21-11-2004 19:18:13 ]
pi_23474148
"Hij duwde me zo 15 meter achteruit"

Sterke vriend is dat
  zondag 21 november 2004 @ 20:27:05 #18
75265 Intergalactrick
Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook
pi_23475588
Ik zie je al door de discotheek vliegen
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____
pi_23499612
tvp!
Een openingszin die ik altijd nog eens wil gebruiken: "Mag ik je morgenochtend aankleden?"
Mocht ik het ooit proberen, komt hier het resultaat te staan, heb inmiddels wel aan een paar vriendinnen en huisgenoten gevraagd hoe die zouden reageren en die zouden allemaal keihard in de lach schieten zeggen ze
War is not about who's right, it's about who's left
fok! fotoboek
  maandag 22 november 2004 @ 21:42:20 #20
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_23502151
quote:
Op maandag 22 november 2004 20:13 schreef egilio het volgende:
tvp!
Een openingszin die ik altijd nog eens wil gebruiken: "Mag ik je morgenochtend aankleden?"
Mocht ik het ooit proberen, komt hier het resultaat te staan, heb inmiddels wel aan een paar vriendinnen en huisgenoten gevraagd hoe die zouden reageren en die zouden allemaal keihard in de lach schieten zeggen ze
In denk dat je het zwaar gaat krijgen...

Maar goed, niet geschoten is altijd mis.

(...en de appel valt niet ver van de boom, beter 1 vogel in de hand dan 10 in de lucht, pas als het kalf verdronken is dempt men de put, op elk potje past een dekseltje en nog meer tegeltjeswijsheden )
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_23504435
Willekeurig figuur x afgelopen zondag:
"En hoe voelt het nou om het mooiste meisje in de bar te zijn?"

.

Ik antwoordde met "hoe voelt het nou om de grootste slijmbal in de bar te zijn?" maar dat vond ie niet zo grappig .
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  maandag 22 november 2004 @ 22:52:43 #22
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_23504499
quote:
Op maandag 22 november 2004 22:50 schreef innepin het volgende:

.

Ik antwoordde met "hoe voelt het nou om de grootste slijmbal in de bar te zijn?" maar dat vond ie niet zo grappig .
Whehehe
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  maandag 22 november 2004 @ 22:59:46 #23
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_23504718
quote:

.

*bekijkt fotoboek

En hoe voelt het nou om het mooiste meisje in dit topic te zijn?

Nee, ik vind vooral die foto uit 1990 leuk
-----
ontopic:

Vriend van mij zaterdag, we staan bij de fietsen, en hij moest pissen, dus hij daar het hoekje om, wil gaan pissen, roept een meid die daar zit:

Wildplassen! 50 Euro, geef maar hier.
Vriend van mij: Voor 50 euro wil ik op z'n minst je bek pissen.

Mooie comeback was dat, zeker als je bedenkt dat hij echt lazerus was.

Geen versierblunder, maar in het kader van de mooiste comebacks wel toepasselijk.
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
  dinsdag 23 november 2004 @ 16:38:07 #24
76143 Forumschorem
Het schorem van Fok!forum
pi_23519128
Ik was zaterdag in een bar. Stond een leuke meid aan de andere kant van de bar de hele tijd te knipogen. Ik er op af. Ik zeg tegen haar:

'Yooo baby, ik zag jou knipogen dus hier ben ik dan! Biertje?'

'nee, ik probeerde de aandacht van je vriend te lokken.'

Ik: 'sloerie!'

Toen ben ik maar naar huis gegaan.
weg
pi_23519423
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 16:38 schreef Forumschorem het volgende:
Ik was zaterdag in een bar. Stond een leuke meid aan de andere kant van de bar de hele tijd te knipogen. Ik er op af. Ik zeg tegen haar:

'Yooo baby, ik zag jou knipogen dus hier ben ik dan! Biertje?'

'nee, ik probeerde de aandacht van je vriend te lokken.'

Ik: 'sloerie!'

Toen ben ik maar naar huis gegaan.
Dan wel zeggen dat je vriend homo is
pi_23628542
woutertje heeft ook weer wat mis gedaan dit weekend. Toen woutertje nog heel klein was en ik groep 4 zat was hij helemaal verliefd op een meisje. Meisje word ouder, woutertje ook, en komen elkaar weer tegen. Heel leuk, meisje heeft in eerste instantie nog een vriend, maar die is na poosje ook verdwenen en meisje toont intresse in woutertje. Woutertje had dus afgelopen weekend DE kans der kansen om met het meisje "aan te pappen" maar in eerste instantie geen durf, en daarna komt er een ander (mooi) meisje naar woutertje. Woutertje praat heel gezellig met haar, vergeet het meisje wat hij altijd begeert heeft en heeft later een evaluatie moment. beseft zijn fout.

tsjoh,
verdediger in Jong AC Fok! United !!
pi_23628916
En weer geen blunder. Naja...

Eerst met een meid gedanst, die liet duidelijk merken interesse te hebben. Dus wij dansen, wil ik haar zoenen trekt ze telkens der kop weg. Loopt ze weg met vriendinnen, niks dus. Maar staat ze later wel telkens naar me te kijken. Vrouwen...
Daarna een andere meid, daar is het wel mee gelukt.
pi_23629160
Staat er gister een of ander blond meisje te dansen naast de bar, beetje dom en sletterig, maar who cares. Wij zaten met wat gasten aan de bar bier te drinken dus wij vatten het plan op om wijn voor d'r te kopen. Dus de barman: "Hier, een wijntje. van die jongens daar". Komt 'ie naar MIJ toe "Ja, ze vind je een beetje eng".
  zondag 28 november 2004 @ 18:24:46 #29
97415 RearGuard
Who Dares, Wins!
pi_23629942

hmm ik denk dat ik wel een goeie heb..

2 weken geleden op vakantie in lanzarote.. Goeie sfeer. beetje uitgaan, samen met een groep jongelui die daar werkt als animators. Een van hen was een (hele) knappe blonde duitse. Was al duidelijk dat we elkaar wel mochten.. iig:

Sta ik met haar te praten zegt ze dat ze haar vriendje heeft gedumpt voordat ze naar lanzarote vertrok.. en dat ze nu al 2 maanden nix heeft gehad.. dus ik : "ow das niet best" Zegt zij:"Ja ik denk dat ik dadelijk zo geil ben dat alle jongens maar moeten maken dat ze weg komen!!" en ik... ik lach een beetje dom, draai me om en ga verder dansen (!)
Echt waar drank maakt meer kapot dan je lief is!!!!

Btw wel haar tel. nr, haar email ardes, en haar adres gekregen.. maarja is in munchen dussss
Gelukkig hebben we de foto's nog..

Latorz!!
-
pi_23630389
Gister komt er een meisje op me af:"ja, m'n vriendin vind je leuk, maar ze is nogal verlegen, ze durft niet naar je toe te komen".
Ja hallo, ik ben zelf ook harstikke verlegen, wat moet ik zeggen dan.. Maargoed ze kwam naar me toe en we stonden daar zo "...".

schoot niet echt op dus. ik ging weg met een paar vrienden, en kon me wel voor mn kop slaan, dus ga ik terug, is zij ook al weg..
pi_23634454
quote:
Op zondag 28 november 2004 18:24 schreef RearGuard het volgende:
Verhaal

Latorz!!
* In scheur ligt om zijn beste maat die blundert op vakantie *

Goed bezig
pi_23640679
Ik werk freelance, en had afgelopen weekend een opdracht, daar maakte ik deze blunder:

Dr liepen van die meisjes rond, dochters van medewerkers van t bedrijf. Die zorgen voor het bezorgen van de administratieve spullen, koffie/thee, en dat de vloer afval vrij bleef. De meesten waren zo wat jong, maar er liep 1 hele mooie rond, en een iets minder, maar nog steeds erg leuk, rond, allebei net niet te jong. Alle 2 in erg dure kleding. Die laatste 2 waren een collega en ik de hele tijd aan t plagen (hij is ook 19), beetje knipogen, complimentjes maken, enz. Elke keer werden ze zo rood dat ze bijna leken te ontploffen

Hele leuke 3 dagen mee gehad, komen we er vlak voordat we naar huis gaan gisteren, achter dat het de dochters van de eigenaar zijn, van 8 grote dealer bedrijven, als we dat eerder hadden geweten hadden we ons kaartje wel gegeven
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  maandag 29 november 2004 @ 19:49:35 #33
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_23651595
komt zo'n vrouwtje op me af in de kroeg met de mededeling " wat heb jij mooie ogen" schoot dus in de lach, want ik vond 'm toch wel enorm slecht ..... na nog n's kijken bleek 't wel een mooie dame te zijn...en van achteren ook nog toen ze weg leip met gefronste wenkbrauwen
en voor de rest wat oogcontact enzo, maar ik ben zo passief als de neten de laatste tijd gvd...volgende week beter!
want d'r waren wel mooie vrouwen
pi_23652321
Mmmm... zaterdag mijn verjaardag. Dus wat gedronken in de stad he. Dus ik sta met een meid te kletsen, had er al wat vaker mee staan kletsen. Op een gegeven moment komen we op het onderwerp naar huis brengen... Dus ik zeg nou ja breng je wel naar huis hoor. Dus ik meefietsen he. Staan we bij haar in zo een steegje, heb ze 3/4 uur staan wachten tot ik haar ging zoenen. Deed ze het zelf maar ....*blunder ?, nehh alleen dom van me *
Partyagenda;
Outdated....
pi_23672713
quote:
Op maandag 29 november 2004 12:25 schreef PeuRac het volgende:
Ik werk freelance, en had afgelopen weekend een opdracht, daar maakte ik deze blunder:

Dr liepen van die meisjes rond, dochters van medewerkers van t bedrijf. Die zorgen voor het bezorgen van de administratieve spullen, koffie/thee, en dat de vloer afval vrij bleef. De meesten waren zo wat jong, maar er liep 1 hele mooie rond, en een iets minder, maar nog steeds erg leuk, rond, allebei net niet te jong. Alle 2 in erg dure kleding. Die laatste 2 waren een collega en ik de hele tijd aan t plagen (hij is ook 19), beetje knipogen, complimentjes maken, enz. Elke keer werden ze zo rood dat ze bijna leken te ontploffen

Hele leuke 3 dagen mee gehad, komen we er vlak voordat we naar huis gaan gisteren, achter dat het de dochters van de eigenaar zijn, van 8 grote dealer bedrijven, als we dat eerder hadden geweten hadden we ons kaartje wel gegeven
Damn, kom er net achter dat ze niet 16 is zoals ze zei, maar 15
  dinsdag 30 november 2004 @ 17:22:58 #36
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_23673017
Nou, niet zozeer een blunder, maar meer een kwestie van te laat tot actie over gaan. Afgelopen zondag was er een playback-show-feest in 't clubhuis. Eerst wedstrijdje gespeeld en daarna feesten, erg leuk.

Anyway, een meid die ik al langer kende stond op 't podium te dansen, maar veel verder dan zwaaien en naar mekaar lachen gebeurde er niet. Ergens rond een uur of 10 kwam ze naar me toe omdat ze naar huis ging. Nog een beetje staan knuffelen, maar ik was dus duidelijk te laat.

*zucht*
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_23682560
Zaterdagavond, leuk meisje gespot.
Vaak oogcontact.
Ondanks dat ik heel relaxt was, niet aan durven spreken.
Toen ze naar huis ging, liep ze vlak langs me en draaide zich om en lachte lief naar me .
Dus zal ik wel een kans hebben verpest
  dinsdag 30 november 2004 @ 23:46:16 #38
13857 Nokia3310
the one and only Nokia tune
pi_23683893
quote:

.

Ik antwoordde met "hoe voelt het nou om de grootste slijmbal in de bar te zijn?" maar dat vond ie niet zo grappig :').
Ik ken dat ja! En het probleem is dat het altijd de sneuste (lees: lelijkste) mannen zijn :'(

Heb trouwens zelf geen versierblunders. Heb nog nooit iemand versierd

[ Bericht 11% gewijzigd door Nokia3310 op 30-11-2004 23:51:51 ]
NSJ & Lowlands still on my mind
pi_23685122
Noemenswaardig, alleen geen blunder van mijn kant.

Iemand probeerde mij afgelopen zaterdag te versieren met een sprookje over een stoeptegel.
"Laten we het over stoeptegels hebben! Ik ken nog wel een sprookje erover.."

Nou had 'ie sowieso al geen kans op succes, maar mijn GOD, waar gaat dit héén?!
pi_23685257
Al heel lang aan het contacten met een meisje geweest, een paar keer een borrel gedronken...
Eindelijk komt ze bij me eten (nee, het is niet mislukt, ben nou eenmaal topkok!)...
Eten op, muziekje aan, wijntje erbij....
Begint ze over haar vriend!!!! AUW!!!!!

Typisch een voorbeeld van slecht je huiswerk doen!!!!
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
  woensdag 1 december 2004 @ 09:01:05 #41
32106 FREAKY_ME
Bastard Operator From Hell
pi_23687716
denk je nog een paar leuke versierblunders te lezen staat bijna de hele 2e pagina vol met slowchat

Ontopic: Geen versierblunders te melden vandaag
I hang up. This is a matter of life or death. Quick as I can I rip the computer power cable out of the UPS and plug the TV in. Damn! Wylie missed again!
pi_23688716
dus ik sta zo een beetje te praten met wat vrienden
komt er een bloedje mooi meisje op ons af
ze vraagt wie kan me even helpen met me telefoon
dus ik zeg 'ja johan kan dat wel'
dus johan neemt verlegen die telefoon aan en zet hem zenuwachtig aan, laat ie dat ding vallen, display verrot

Maar nee dit was het niet!!!
dus dat meisje: idioot!!
die kerel: slet
dat meisje geeft hem een volle klap op zijn wang
wij lachen...
EN NU KOMT HET
die jongen geeft dat meisje EEN SERIEUZE STOOT recht in haar gezicht
wij allemaal verbaast..
tand er uit bloed de hele hap, echt een chaos :S

(was een kneus die op een of andere vechtsport zat)
is overigens een jaartje terug gebeurd, maar blijft leuk om te vertellen
  woensdag 1 december 2004 @ 11:58:56 #43
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_23690622
Slowchat weg.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_23696846
zaterdag niet echt een versierblunder maar wel een blunder opzich:
voordrinken was al erg gezellig, erg veel gedronken, niet iedereen heeft de disco gehaald omdat die moesten afhaken ivm met overgeven etc. De rest was wel dronken. gegeven moment liep ik langs de dansvloer werd ik geroepen door een meisje, ken haar verder niet maar ff mee staan lullen.
Opeens voel ik iemand me een vriendschappelijke tik op mn rug geven, op dat moment doe ik mn ogen open en sta ik dus met dat meisje te zoenen. Dus ik stop en bekijk haar ff vond haar in mijn toetand nog best knap dus ben lekker verder gaan zoenen.

Toch best ernstig dat ik er nix meer van meegekregen heb
voor mij komende tijd minder alcohol...
Don't trust anyone else!
Trust me!
pi_23704782
dank... sorry liep een beetje uit de hand
  donderdag 2 december 2004 @ 01:57:37 #46
13857 Nokia3310
pi_23706056
quote:
Op donderdag 2 december 2004 00:28 schreef rudedeltadude het volgende:
dank... sorry liep een beetje uit de hand

Haha hier ook mijn excuses... Is inmiddels allemaal verwijdert. Heb trouwens geen mail meer van je gehad (zal verder niet slowchatten moderaters, I promise!)
pi_23706269
quote:
Op donderdag 2 december 2004 01:57 schreef Nokia3310 het volgende:

[..]

Haha hier ook mijn excuses... Is inmiddels allemaal verwijdert. Heb trouwens geen mail meer van je gehad (zal verder niet slowchatten moderaters, I promise!)

vin je ut gek? heb je mail niet gekregen!!
pi_23711429
quote:
Op woensdag 1 december 2004 10:20 schreef jaaplangestok het volgende:
-knip-

Wat een lompe boer is dat dan !
Een telefoon uit je klauwen laten pleuren en dan de eigenaresse ook nog even het ziekenhuis in slaan...

[ Bericht 0% gewijzigd door Aurelium op 02-12-2004 14:41:59 ]
Jupiler is goed
pi_23713474
Haha idd, laten vallen en dan nog pissed worden ook.

Ik weet trouwens niet of dit een blunder is, maar het nummer van een meid vragen *beetje dronken ik* terwijl ze gewoon bij haar vriendje in de armen staat
Partyagenda;
Outdated....
pi_23714775
quote:
Op donderdag 2 december 2004 14:07 schreef CrustyClown het volgende:
Haha idd, laten vallen en dan nog pissed worden ook.

Ik weet trouwens niet of dit een blunder is, maar het nummer van een meid vragen *beetje dronken ik* terwijl ze gewoon bij haar vriendje in de armen staat

Kan erger: Bij een meisje thuis een borrel gaan drinken... terwijl ze samen blijkt te wonen!
pi_23715344
Afgelopen zaterdag op een feesje was een vriend van mij echt goed zat. Zijn vriendin was er die avond niet bij en we hebben best wat staan sjansen met wat vroutjes. Toch is hij wel trouw aan zijn vriendin ook al is hij zat. Ik stond op een gegeven moment met een leuk meisje te kletsen en die vriend stond met haar vriendin te kletsen. Ik zag in mijn ooghoek dat dat meisje die zatte vriend van mij hele tijd wilde zoenen, maar die vriend van mij draait zn hoofd steeds weg.
Toen legde dat meisje haar hand op zijn wang terwijl ik toekeek. Mijn vriend zag dat ik keek en hij pakte de hand van dat vroutje vast en sloeg haar in haar eigen gezicht met haar eigen hand. Dat meisje stond natuurlijk hartstikke voor lul en pakte een vol glas bier en dumpte dit over het hoofd van die vriend van mij!
De 2 dames gingen toen meteen naar huis, maar niet voordat ik het nummer van MIJN meisje te pakken wist te krijgen. We hebben nog steeds 'close contact'

Wat een avond weer. Dat noemt men dan girlpower? hehehe
  donderdag 2 december 2004 @ 16:45:26 #52
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_23717188
Tsja... Maar je heet wel Henkie...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  donderdag 2 december 2004 @ 19:08:04 #53
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_23720429
net bij een meid geweest, voor de 2e keer niks gedaan
dalijk nog een keer langs en dan moet het raak zijn
pi_23726132
Net terug van werk.
Kwam er een ontzettend leuk meisje een mp3 speler kopen.
De hele tijd lief naar mij aan het lachen, veel oogcontact gehad. Maar wat doe ik dan weer net niet: haar nummer vragen.
Soms kan ik mezelf wel voor m'n kop slaan, maargoed het was ook erg druk vanavond.
......
  donderdag 2 december 2004 @ 23:09:22 #55
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_23726636
quote:
Op donderdag 2 december 2004 19:08 schreef SouthernSun het volgende:
net bij een meid geweest, voor de 2e keer niks gedaan
dalijk nog een keer langs en dan moet het raak zijn
maakte ik me gvd ook nog bijna voor de 3e keer dezelfde fout
maar op t laatst toch nog goed gekomen
  vrijdag 3 december 2004 @ 02:22:12 #56
102768 EvilThijn
Best lief mits bier
pi_23730029
tvp
"The assumption is the mother of all Fuck-ups"
"I wanna hurt you just to hear you screaming my name"
  vrijdag 3 december 2004 @ 10:42:09 #57
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_23732907
quote:
Op donderdag 2 december 2004 22:49 schreef Slomy het volgende:
Net terug van werk.
De hele tijd lief naar mij aan het lachen, veel oogcontact gehad. Maar wat doe ik dan weer net niet: haar nummer vragen.
Soms kan ik mezelf wel voor m'n kop slaan, maargoed het was ook erg druk vanavond.

Had je misschien beter je nummer op de bon kunnen zetten met de mededeling: als je nog vragen hebt..of je wilt gewoon een keer iets gaan drinken, m'n nummer staat op de bon
pi_23734694
quote:
Op donderdag 2 december 2004 22:49 schreef Slomy het volgende:
Net terug van werk.

Hoeveel korting heb je haar gegeven?
pi_23735447
Zolang je niet versiert heb je ook geen versierblunders, is mijn mening en mijn standpunt
Watashi wa Vixion desu. Nihon no rule!
  vrijdag 3 december 2004 @ 13:30:46 #60
75265 Intergalactrick
Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook
pi_23736574
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 12:42 schreef _Vixion_ het volgende:
Zolang je niet versiert heb je ook geen versierblunders, is mijn mening en mijn standpunt

En dan scoor je ook nooit
____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____
pi_23754404
uit gesloten topic:

quote:
Op zaterdag 4 december 2004 03:27 schreef jd1982 het volgende:
Vanavond kan ik het dan eindelijk toegeven, ik ben gewoon een fokking schijterd, nadat ik een half jaar geleden nog op het "Hoe vergeet ik mijn ex forum" zat, ben ik er nu aardig overheen en kan ook zonder ex gevoelens uitgaan, ben ook niet meer zo onzeker, krijg aardig wat aandacht (als in oogcontact en meiden die niet erg onopvallend dichtbij je gaan staan e.d.) en als ik maar wat heb om over te praten of haar ken via via lukt het best, maar verder dan praten komt het nog steeds niet...

...net nog, hele tijd oogcontact en dan loop ik direct nadat ik oogcontact heb ff naar buiten, alsof ik telefoon heb, jahoor minuutje later staat ze naast me ook "niemand" te bellen, buiten(!) terwijl het MIN 1 is ofzo... en wat doe ik... NIKS!!! (waar begin ik, grrr... heb weer eens iemand nodig om me tong te gebruiken en misschien zelfs wel om naast wakker te worden)...

...loop weer lonely naar huis voor de zoveelste x en daar zit ik dan, mijn verhaal op Fok! te pleuren...

...Fok it
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_23754897
Dat oogcontact verhaal ken ik ook wel, ook een keer meegemaakt in Amsterdam. Meid was met vriendin en zat de hele tijd naar mij te kijken. Echt niet normaal meer. Haar vriendin haar steeds richting mij duwen. Kwam ze eindelijk bij me en wilde ze kletsen, maar ik had ondertussen al zoveel gedronken dat ik misselijk werd van haar parfum en naar buiten rende om te kotsen. De portier had echter de deur op slot, ik er tegenaanduwen, kreeg ruzie met de portier en mocht na het kotsen niet meer naar binnen.

Damn, dan voel je je kut (het was 03:00 in de nacht en ik moest met de trein van 07:00 terug naar huis).

Overkomt je trouwens 1 keer en dan nooit meer, dus dat is wel iets positiefs toch? Maarja, wel jammer van die gemiste kans, maar als het voorbestemd is komt het toch wel goed.
pi_23773350
Ocht gut. Heel dit topic vergeten.
Even in het kort;
Tijdens het uitgaan meid gezien, niet aanspreken, zij ineens weg, ik met de gebakken peren .
(klik voor het hele verhaal )
playin' hard to get. -_-v
pi_23782324
Geen blunders van mij, sinds ik een vriendin heb.

Hm paar maanden geleden, met een meisje gezoend in een discotheek. Ik lekker dronken doorzoenen met haar. Toen ging ik met me vrienden weer naar huis. Ik gaf mijn nummer aan haar en daarna heb ik bij een vriend van mij thuis nog iets gedronken. Werd ik opeens gebeld bleek het dat meisje te zijn. Ik vroeg waarom ze belde maar daar had ze niet echt een antwoord op. (ze wilde gewoon controleren of ik me echte nummer had gegeven)
------

En vriend van mij gisteravond 2 keer voor lul gezet
1) hij probeerde achter een meisje te dansen (type evisu rokje) Maar ze draaide weg en bleef erg verwaand kijken.
2) Zelfde reden alleen ander meisje.

Later op de avond heeft die wel een meisje gepakt
  zondag 5 december 2004 @ 20:09:17 #65
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_23784037
quote:
Op zondag 5 december 2004 04:46 schreef TheUN het volgende:
Ocht gut. Heel dit topic vergeten.
Even in het kort;
Tijdens het uitgaan meid gezien, niet aanspreken, zij ineens weg, ik met de gebakken peren .
(klik voor het hele verhaal )
Geen dank
quote:
Op zondag 5 december 2004 04:34 schreef TheUN het volgende:

[..]

Maakt niet uit hoor, we zijn niet allemaal even oplettend .

*zucht*
Afgelopen donderdag naar het openpand-feest in o42 geweest. Jeweetwel, dat gebouw met die fietsenstortplaats voor de deur alwaar meerdere verenigingen zich regelmatig in combinatie met diverse alcoholica vermaken.
Ik kom er eigenlijk nooit, maar m'n huisgenoten vroegen me mee en aangezien ik toch niets te doen had ben ik maar even wezen kijken.

Wat denk je; kom ik binnen, vallen m'n ogen op de mooiste meid die ik ooit heb gezien.
Echt helemaal mijn type(tje ) !

Daar het nog niet al te druk was om een uurtje of 12 ( tja wie plant er zo'n feest dan ook op een 'beestfeest-avond' ? )' ? staat ze midden in de zaal wat te kletsen met vriendinnen en ik besluit een wat geschikter moment af te wachten om d'r aan te spreken.
Dus ik kom 2 minuten later terug van het toilet, wat blijkt? Uiteraard nergens meer te bespeuren .
Als de wiedeweerga de andere zalen afgegaan maar nee hoor, het vogeltje was gevlogen.

Uit egoistische overwegingen m'n maten gedag gezegd en op de fiets richting Doornroosje gesprongen.
Alwaar ik bij het naar binnen rennen plots een net 'de pijp aan maarten gevende' studiegenoot tegen het lijf loop. Snel even de situatie duidelijk gemaakt en deze lijkt het geen slecht idee om nog een biertje te gaan pakken en mijn versierpogingen gade te slaan .

Maarja dat plezier kon ik hem jammer genoeg niet gunnen toen deze schoonheid ook hier niet aanwezig bleek te zijn.

Welja, heb nog een paar biertjes genuttigd, me nog even op de dansvloer vermaakt ( zwarte piet draaide best lekker moet ik zeggen ) en ben toen maar een beetje beduusd naar huis gefietst.

Tjatjatja, een heel verhaal waar waarschijnlijk niemand iets mee kan. Maargoed.
Aangezien mijn huisgenoten echt geen idee hedden wie het zou kunnen zijn ga ik maandag maar eens op de uni wat rondspeuren. Moet toch ergens beginnen .
Ik zelf heb de laatste tijd geen blunders meer gemaakt
Wel dat ik zo dronken ben geweest dat ik nu 3 weken later nog nieuwe dingen te horen krijg van die avond. Maar daar zaten geen blunders tussen
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  zondag 5 december 2004 @ 20:31:06 #66
13857 Nokia3310
pi_23784562
quote:
Op zondag 5 december 2004 18:24 schreef yogidrink het volgende:
Geen blunders van mij, sinds ik een vriendin heb.

Hm paar maanden geleden, met een meisje gezoend in een discotheek. Ik lekker dronken doorzoenen met haar. Toen ging ik met me vrienden weer naar huis. Ik gaf mijn nummer aan haar en daarna heb ik bij een vriend van mij thuis nog iets gedronken. Werd ik opeens gebeld bleek het dat meisje te zijn. Ik vroeg waarom ze belde maar daar had ze niet echt een antwoord op. (ze wilde gewoon controleren of ik me echte nummer had gegeven)
------

En vriend van mij gisteravond 2 keer voor lul gezet
1) hij probeerde achter een meisje te dansen (type evisu rokje) Maar ze draaide weg en bleef erg verwaand kijken.
2) Zelfde reden alleen ander meisje.

Later op de avond heeft die wel een meisje gepakt
Snap beide blunders niet echt
  zondag 5 december 2004 @ 20:45:43 #67
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_23784903
quote:
Op zondag 5 december 2004 20:31 schreef Nokia3310 het volgende:

[..]

Snap beide blunders niet echt
*ook niet
  zondag 5 december 2004 @ 21:17:22 #68
68596 Acolyte
You won't believe your ey
pi_23785738
* Acolyte wel
maar wel op professioneel niveau!
  zondag 5 december 2004 @ 21:19:52 #69
13857 Nokia3310
pi_23785798
quote:
Op zondag 5 december 2004 21:17 schreef Acolyte het volgende:
* Acolyte wel
Enlighten us
pi_23786277
quote:
Op zondag 5 december 2004 20:09 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Geen dank
[..]

Ik zelf heb de laatste tijd geen blunders meer gemaakt
Wel dat ik zo dronken ben geweest dat ik nu 3 weken later nog nieuwe dingen te horen krijg van die avond. Maar daar zaten geen blunders tussen
tering man, die avond was een grote blunder
  zondag 5 december 2004 @ 22:09:43 #71
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_23787014
quote:
Op zondag 5 december 2004 21:41 schreef PeuRac het volgende:

[..]

tering man, die avond was een grote blunder
Nee dat was het niet en dat weet je
pi_23788079
De blunder van die ene jongen was dus ook, dat die weggeduwd werd :/ , leuk als een aantal vrienden staan te kijken.
pi_23788519
quote:
Op zondag 5 december 2004 22:55 schreef yogidrink het volgende:
De blunder van die ene jongen was dus ook, dat die weggeduwd werd :/ , leuk als een aantal vrienden staan te kijken.
Je hebt het toch niet over mijn blunder
  zondag 5 december 2004 @ 23:28:12 #74
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_23788754
yogidrink en yogidrink wanneer gaan we eens stappen
pi_23791119
tvp'tje
  maandag 6 december 2004 @ 17:30:54 #76
68596 Acolyte
You won't believe your ey
pi_23802323
quote:
Op zondag 5 december 2004 21:19 schreef Nokia3310 het volgende:

[..]

Enlighten us
Zo moeilijk is dat toch niet? Hij probeerde een chick te pakken maar dat mislukte en zo ging dat nog een keer die avond. Heel simpel uitgelegd dan...

Zelf heb ik voor zover ik weet 1 blunder gemaakt, een keer op een feestje van wat kameraden. Er was een meisje dat mijn kapsel (dreads) wel leuk vond en die de hele tijd een beetje om mij heen stond te huppelen vrolijk te doen. Ze zag er niet verkeerd uit en het was alweer een half jaar zo dat ik single as hell was dus dacht ff verder uitchecken. MSN uitgewisseld en de rest van de avond diverse keren handje vasthouden ("heb koude handen" )
Enfin volgende dag wat nagepraat over msn over de avond en toen stelde zij voor om een spelletje te doen ("Waarheid of waarheid" een soort verkapte versie van een ander spelletje maar omdat het tweede gedeelte over msn niet echt uitgevoerd kon worden werd de titel enigszins aangepast). Het draaide erom dat ieder een vraag omstebeurten mocht stellen over vanalles. Waarheid vereist natuurlijk. Goed het onderwerp werd dus verliefd enzo. Eerst had ik nog zoiets van afhouden afhouden maar ik dacht van ach wat ook dus we gingen verder. "Vind je iemand leuk?" "Zit die bij ons op school?" "Bij mij of bij jouw in de klas?" enz. het ging steeds meer richting die avond ervoor naar het feest.
Op een gegeven moment wist ik dat haar lover op het feest was en mijne dus (zij). Ik ging koortsachtig alle heren af en kwam tot de conclusie dat ze die avond met niemand anders dan mij zo close was geweest. Sowieso maakten naar mijn inzicht sommige knakkers totaal geen kans. Ik was echter 1 kerel vergeten, nota bene mijn eigen achterneef .
Nou je voelt hem al aankomen ik vroeg "Ben ik het?" nee dus, het was die achterneef van mij. Excuses aanbieden enzo van wat lullig. Ik nog vragen heeft dit verdere gevolgen voor onze vriendschap. Zij dacht van niet maar sindsdien heb ik haar niet meer gesproken en dat vind ik eiglijk best wel jammer.

Goed verder geen blunders van mijn kant.
maar wel op professioneel niveau!
pi_23802879
Tering dat is wel een super blunder

zo'n goede heb ik lang niet meer gehoord
pi_23802988
Shit lullig voor je jongen
  maandag 6 december 2004 @ 20:39:31 #79
101860 Tique
strictly seated concert
pi_23806085
Tique had een keer een week een vriendinnetje (Persoon A) dat 2 jaartjes jonger was, op zich wel leuk meissie maar toch..
1 keer bij haar geweest, ouders die weg waren en een zus (Persoon B) die langsrennend zich voorstelde om zich vervolgens naar de trein te haasten. Nadat het een tijdje uit was met dat meisje komt Tique een hele leuke meid tegen tijdens het uitgaan, voorgesteld gepraat daarna gezoend. Het was toch wel een heel leuk meisje en van het een kwam het ander, het werd mijn vriendin. Dus zij nodigt mij uit bij haar thuis..Heel eind omgefietst eer we bij haar huis waren, kwam redelijk bekend voor. Op een gegeven moment liggen we lekker geil te doen op haar kamer, horen we iemand thuiskomen, nog niets aan de hand. Op het moment supreme komt die persoon binnenlopen, zo erg is dat niet dat kan natuurlijk altijd gebeuren ware het niet dat juist dit persoon, Persoon A was
Ik naar huis natuurlijk, volgende dag een smsje dat het toch misschien maar beter was om er mee op te houden
- Fulltime FreeRunner - jij wilt die steen in de muur niet zijn
|
Laat 11 september uw sporttas staan !
Fun Lovin' Terrorist / Toeps addict
  Moderator maandag 6 december 2004 @ 21:41:05 #80
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_23807587
een logje van mij
quote:
Jij onaangepaste klootzak.
--------------------------------------------------------------------------------

Tja soms heb je van die dagen dat alles meezit. Je gaat naar een concert van feuerengel (rammstein tribute band) met een leuk gezelschap. Dat het gezelschap niet echt het type rammstein gangers is doet niet terzake. Aldaar worden nodige hoeveelheden bier gehesen onder een romantische speulende feuerengel... du riecht zo gut... du bist die helsten stern von allen... ohne dich kan ik nicht sein enz. enz. Ja je zou er bijna schlager ideeën bij krijgen. Toch een leuk optreden en een leuke show.

Maar zo'n show duurt niet de gehele avond, dus dan moet je naar de onvermijdelijke R&B zaal. En de arrenbie zaal in het Podium Hardenberg is echt joepie de poepie. Toch mag dat de pret niet drukken en ik zei de gek ging zelfs met de voetjes van de vloer .. al hopsend op deheer Dre en de cypress heuvel (gek in de lipide bilaag ) durfde beetle zelfs uit het groepje dansende dames die mij bekend zijn te vertrekken om mij te vervoegen met een onbekende dame. Ja ik was gedurfd die avond.

Natuurlijk (uitleg behoeft niet echt) hield ik het niet langer vol dan 36 seconden voordat ik twijfelend aan mijn capaciteiten als dansheld met de staart tussen de benen mij langzaam van de vrouw in kwestie te verwijderen. Toen mij iets verder van mevrouw verwijderd een gast aankeek en mij om de één of andere manier een sigaren tiep vond. Nou sla ik niet vaak een sigaar af en zeker niet met al enkele biertjens achter den kiezen. Dus vanzelfsprekend nu ook niet.

En daar eindigde dus een leuke avond, mevrouw vond het stinken een andere meneer vond het asociaal en onaangepast een derde vroeg of ik mensen hate. De laatste antwoorde ik dat ik soms wel licht xenofobisch aangelegd ben. Meneer vond het toen ook nog eens nodig aan te geven dat ik niet zulke lateritale woorden moest gebruiken.
Eenmaal ergens anders heengelopen werd ik door twee alto meisjes aangesproken dat ik een onaangepaste klootzak was. En dat ze liever hadden dat ik een joint op stak.

Nou misschien moet ik dan maar concluderen dat sigaren meer gewaardeerd worden bij een schaakspel in een duistere kamer met Tom Waits op de achtergrond.

niet echt een versierblunder maar toch
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_23817115
quote:
Op zondag 5 december 2004 23:28 schreef ook_gek het volgende:
yogidrink en yogidrink wanneer gaan we eens stappen
In de vakantie
ik spreek je op msn
pi_23817220
quote:
Op donderdag 18 november 2004 20:52 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Heel bekenbaar

Op wintersport zit ik op een terras waar een leuk meisje zit met een gebroken poot. En die zit harry potter te lezen. Nu zat ik daar met een deel van m,n familie en een zooi kennisen naast. Dus ik zeg tegen die kleine kinderen. Jo vraag effe of ze wilt voorlezen. Dus zij Dag er op zitten we er weer en wat blijkt. Ze zit er ook weer. Maar weer alleen. Haar ouders zijn gaan skiën. Dus zo aardig als wij zijn betrekken we haar bij de groep. Zegt een klein kind tegen me. ZO kijk dan lekker wijf voor jou jo. Want die heeft grote tieten Mooi zak je anders effe door de grond Maar goed eigelijk elke dag meer contakt met haar je kent het wel. Hele gesprekken volgen. Ga ik weg we nemen afschijt vergeet ik haar 06 te vragen Die zie je natuurlijk nooit meer terug

Was echt een lief leuk meisje
Volgens mij verzin jij ook echt veel verhalen!
Hoe kun je in godsnaam vergeten iemand zn nummer te vragen als je diezelfde fout al zo'n 50 keer gemaakt hebt! Zowiezo vind ik het maar vaag dat een hoop mensen hier pas na een half uur door hebben van " oh goh ze was toch wel leuk,en wilde me wel" ik bedoel, je ziet toch meteen of een meisje knap is, en als ze dat is dan wil je er mee praten. tenminste gezonde en beetje volwassen jongens wel. Ongeacht hoeveel bier je op hebt...
Vind het maar onzin allemaal. Ik versier al een tijdje neit meer omdat ik een vriendin heb maar daarvoor blunderde ik echt niet zoals hier vaak beschreven staat! Hoogstens dat het zoenen uiteindelijk niet doorging omdat het gesprek niet echt klikt. maar dat vind ik niet echt een blunder, je kan immers niet met iedereen zoenen.
maar als een meisje notabene tegen je zegt dat ze je wilt en je loopt weg, is dat geen blunder of vanwege de drank, ben er van overtuigd dat 9 van de 10 keer die jongen gewoon niet het lef heeft om ermee te praten en dat afschuift op de drank..!

En ik vind drank nooit een excuus ergens voor

Zo, mijn preek
  dinsdag 7 december 2004 @ 11:39:17 #83
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_23817640
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 11:15 schreef tommy123456 het volgende:

[..]

Volgens mij verzin jij ook echt veel verhalen!
Hoe kun je in godsnaam vergeten iemand zn nummer te vragen als je diezelfde fout al zo'n 50 keer gemaakt hebt! Zowiezo vind ik het maar vaag dat een hoop mensen hier pas na een half uur door hebben van " oh goh ze was toch wel leuk,en wilde me wel" ik bedoel, je ziet toch meteen of een meisje knap is, en als ze dat is dan wil je er mee praten. tenminste gezonde en beetje volwassen jongens wel. Ongeacht hoeveel bier je op hebt...
Vind het maar onzin allemaal. Ik versier al een tijdje neit meer omdat ik een vriendin heb maar daarvoor blunderde ik echt niet zoals hier vaak beschreven staat! Hoogstens dat het zoenen uiteindelijk niet doorging omdat het gesprek niet echt klikt. maar dat vind ik niet echt een blunder, je kan immers niet met iedereen zoenen.
maar als een meisje notabene tegen je zegt dat ze je wilt en je loopt weg, is dat geen blunder of vanwege de drank, ben er van overtuigd dat 9 van de 10 keer die jongen gewoon niet het lef heeft om ermee te praten en dat afschuift op de drank..!

En ik vind drank nooit een excuus ergens voor

Zo, mijn preek
helaas moet ik zeggen dat ik dus niks aan deze verhalen verzonnen heb. Ik blunder altijd door mijn grote bek en ben te direct.

Een paar mensen op fok kennen me IRL en die kunnen dit bevestigen
Zelfs tijdens een meeting is het mis gegaan met een meisje bij de mac PeuRac kan je daar meer over vertellen. En anders Ballebek wel. Ballebek was er zelfs bij

Een echte blunder was het toen niet. Maar ze kunnen bevestigen hoe ik ben en dat de kans 99% is dat ik een blunder maak.

En zoals eerder gezegt.
Dit zijn verhalen verdeeld over een jaar of 8 denk ik. Het is niet zo dat ik het elke weekend mee maak.
pi_23817774
Toch begrijp ik niet waarom mensen nog steeds de fout maken om geen nummer naam of wat dan ook te vragen, vind ik niet geloofwaardig....dat je het niet durft oke, maar niet dat je het vergeet ofzo.
dat geloof ik dus niet!

On topic:
Blunder hoor ik net over msn,
Jongen had al een aantal keer met een meisje gezoend, gaat met haar mee naar buiten voor het betere werk zeg maar..zoent haar eerst, en doet zn ogen dicht, alles begint meteen te draaien. trekt dat meisje van zich af en zegt: " he het was leuk, ik ga"

loopt terug naar het feest en gaat voor de uitsmijter vol over zn gier

Toch redelijke blunder denk ik

Overigens is hij weer met het meisje uitgegaan laatst

[ Bericht 0% gewijzigd door tommy123456 op 07-12-2004 15:38:10 ]
pi_23823232
Tommu, geloof mij, hij overdrijft echt niet, helaas Hij overdrijft niet eens sterker nog, hij verteld niet eens alles
  woensdag 8 december 2004 @ 00:17:03 #86
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_23824666
Paar weken was een vriend van me over voor een weekend. Wij dus naar de NL pub op vrijdag avond, zagen bij binnenkomst al die mooie meid. Dus ik beetje kijken en op een gegeven moment begon ze terug te kijken. Ging zo een tijdje door totdat ze wegging, dus ik kijk door het glas naar buiten om te zien welke kant ze op gaat. Kijk ik recht in haar ogen (al weglopend). Stond echt aan de grond genageld... (had er natuurlijk achteraan moeten rennen!) Naja, ik dacht gemiste kans... jammer. Zitten we dus op Zaterdagavond/zondagochtend in de nachtbus (Dubbeldekker). Komt ze opeens van de trap naar beneden en zegt ze Hoi en stapt uit. Ik omkijken en ja hoor ik kijk weer recht in haar ogen... Ik zo dus van damn... Gemiste kans deel2.
Dus wij zondagavond weer naar de NL pub terug (studio sport kijken) en zit ze er weer. Weer kijken over en weer. En op een gegeven moment ga ik naar de wc en kom ik haar op de trap tegen. Zeg ik heel droog 'heya, how u doin'?!' en loop gelijk door naar de heren wc. (echt te lompe actie)
Dus ik kom terug vd wc gaat ze bijna gelijk weg, zwaaien en omkijken etc. En ik blijf dus WEER zitten...
Ik voelde me dus echt onwijs kut op maandag dus het weekend erop maar weer teruggegaan naar de NL pub. MAar nee hoor, ze was er niet meer...
Sinds die tijd ben ik wat meer proactive geworden want dit kan gewoon echt niet!! (sla me nog steeds voor mijn kop dat ik ZO stom ben geweest!!)
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_23837688
quote:
Op woensdag 8 december 2004 00:17 schreef Public_NME het volgende:
Paar weken was een vriend van me over voor een weekend. Wij dus naar de NL pub op vrijdag avond, zagen bij binnenkomst al die mooie meid. Dus ik beetje kijken en op een gegeven moment begon ze terug te kijken. Ging zo een tijdje door totdat ze wegging, dus ik kijk door het glas naar buiten om te zien welke kant ze op gaat. Kijk ik recht in haar ogen (al weglopend). Stond echt aan de grond genageld... (had er natuurlijk achteraan moeten rennen!) Naja, ik dacht gemiste kans... jammer. Zitten we dus op Zaterdagavond/zondagochtend in de nachtbus (Dubbeldekker). Komt ze opeens van de trap naar beneden en zegt ze Hoi en stapt uit. Ik omkijken en ja hoor ik kijk weer recht in haar ogen... Ik zo dus van damn... Gemiste kans deel2.
Dus wij zondagavond weer naar de NL pub terug (studio sport kijken) en zit ze er weer. Weer kijken over en weer. En op een gegeven moment ga ik naar de wc en kom ik haar op de trap tegen. Zeg ik heel droog 'heya, how u doin'?!' en loop gelijk door naar de heren wc. (echt te lompe actie)
Dus ik kom terug vd wc gaat ze bijna gelijk weg, zwaaien en omkijken etc. En ik blijf dus WEER zitten...
Ik voelde me dus echt onwijs kut op maandag dus het weekend erop maar weer teruggegaan naar de NL pub. MAar nee hoor, ze was er niet meer...
Sinds die tijd ben ik wat meer proactive geworden want dit kan gewoon echt niet!! (sla me nog steeds voor mijn kop dat ik ZO stom ben geweest!!)
Hmm iedere Friends fan die weet natuurlijk wat ze bedoeld...

Joey "How u doin'"

GEWELDIG
  woensdag 8 december 2004 @ 19:09:29 #88
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_23838249
quote:
Op woensdag 8 december 2004 18:47 schreef Me784 het volgende:

[..]

Hmm iedere Friends fan die weet natuurlijk wat ze bedoeld...

Joey "How u doin'"

GEWELDIG
Ja zo ging het dus ongeveer wel... Achteraf best wel droog, maar toen kon ik me wel voor mijn kop slaan...!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  woensdag 8 december 2004 @ 19:17:19 #89
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_23838432
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 23:03 schreef PeuRac het volgende:
Tommu, geloof mij, hij overdrijft echt niet, helaas Hij overdrijft niet eens sterker nog, hij verteld niet eens alles
Nou ja ik vertel bijna alles. Teminste het geen dat ik vind dat iedereen mag weten
  woensdag 8 december 2004 @ 22:02:32 #90
79156 s3m
ONDERTITEL!
pi_23842099
Tsja, wat moet ik ervan zeggen

Ben al een tijdje verliefd op een meisje.. Vanmiddag ging ik dus met haar naar de markt..
Al lopend kwamen wij op het onderwerp huisdieren (vraag me niet hoe )..

"Ik zou echt nooit een hond nemen, die stinken altijd zo..."

Waarop ik antwoord:

"Ja inderdaad heb je helemaal gelijk in.. Je kan beter een kut nemen, die stinken nooit zo.."

Even voor de duidelijkheid: ik had dus kAt moeten zeggen..
Je kan dus wel nagaan, waar ik met mn gedachten zat

Tijd geleden dat ik me zo erg heb geschaamd..
pi_23842480
Meesterlijk
  woensdag 8 december 2004 @ 23:11:03 #92
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_23844223
quote:
Op woensdag 8 december 2004 22:02 schreef s3m het volgende:

Ben al een tijdje verliefd op een meisje.. Vanmiddag ging ik dus met haar naar de markt..

Waarop ik antwoord:

"Ja inderdaad heb je helemaal gelijk in.. Je kan beter een kut nemen, die stinken nooit zo.."

Meesterlijk dit echt meesterlijk
Zou ook een opmerking van mij kunnen zijn hahah
pi_23844253
Kutten kunnen ook stinken hoor
Jupiler is goed
  woensdag 8 december 2004 @ 23:14:42 #94
79156 s3m
ONDERTITEL!
pi_23844323
quote:
Op woensdag 8 december 2004 23:12 schreef Aurelium het volgende:
Kutten kunnen ook stinken hoor
Njaa katten toch eigenlijk ook wel
  woensdag 8 december 2004 @ 23:53:24 #95
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_23845350
quote:

Waarop ik antwoord:

Mijn reactie:

En haar reactie?
  donderdag 9 december 2004 @ 00:24:48 #96
60743 capetonian
Gezocht:lekker wijf!
pi_23846091
quote:

*knip*

Waarop ik antwoord:

*knip*
EXCELLENT!!!!! - Je wint hiermee de virtuele BlunderBeker!!!
Ik zie het echt helemaal voor me, ...
www.p166.com <- Hobby
pers.p166.com <- Personal
  donderdag 9 december 2004 @ 03:39:27 #97
83791 White_Wolf
The devil made me do it
pi_23848061
Nah echt een versierblunder is het niet maar goed.. Ik was laatst op weg naar een date en toen ontmoette ik in de trein een ander leuk meisje en toen had ik geen interesse meer in degene met wie ik die date had.
"For the thing I greatly feared has come upon me. And what I dreaded has happened to me. I am not at ease, nor am I quiet; I have no rest, for trouble comes." Job 3:25,26
pi_23860964
Hmm blunder... Zag een keer mooiste meisje wat ik ooit had gezien op utrecht CS lopen. Dus ik aanspreken, zegt dat ze een vriendje had, geloofde er niks van, maar het was al te laat. JEZUS wat baalde ik, leek wel een geile engel!

Wel goede openingszin, zeg: "Hey, ik heb een vrouwelijke mening nodig. Wie vind je dat meer liegt, mannen, of vrouwen? ... Ik vind vrouwen want die kunnen het veel beter, mannen worden altijd betrapt." en daarna kan je beginnen over waarom vrouwen raar zijn en mannen altijd zo perfect zijn. Krijg je tenminste wat reacties
pi_23861569
quote:
Op donderdag 9 december 2004 19:19 schreef sazu het volgende:
en daarna kan je beginnen over waarom vrouwen raar zijn en mannen altijd zo perfect zijn. Krijg je tenminste wat reacties
Ja maar of het de gewenste reacties zijn
Jupiler is goed
  donderdag 9 december 2004 @ 22:37:54 #100
79156 s3m
ONDERTITEL!
pi_23866026
quote:
Op woensdag 8 december 2004 23:53 schreef Roa het volgende:

[..]

Mijn reactie:

En haar reactie?
Haar reactie vrij droog: "uhhh.. ok!" (op een manier waardoor ik nog meer verliefd word )

Gelukkig was ze het vandaag wel vergeten (volgens mij)..
pi_23869124
quote:
Op zondag 28 november 2004 18:24 schreef RearGuard het volgende:

hmm ik denk dat ik wel een goeie heb..

2 weken geleden op vakantie in lanzarote.. Goeie sfeer. beetje uitgaan, samen met een groep jongelui die daar werkt als animators. Een van hen was een (hele) knappe blonde duitse. Was al duidelijk dat we elkaar wel mochten.. iig:

Sta ik met haar te praten zegt ze dat ze haar vriendje heeft gedumpt voordat ze naar lanzarote vertrok.. en dat ze nu al 2 maanden nix heeft gehad.. dus ik : "ow das niet best" Zegt zij:"Ja ik denk dat ik dadelijk zo geil ben dat alle jongens maar moeten maken dat ze weg komen!!" en ik... ik lach een beetje dom, draai me om en ga verder dansen (!)
Echt waar drank maakt meer kapot dan je lief is!!!!

Btw wel haar tel. nr, haar email ardes, en haar adres gekregen.. maarja is in munchen dussss
Gelukkig hebben we de foto's nog..

Latorz!!
tering, als je die nog niet snapt moet je echt lazerus zijn geweest
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
pi_23869938
Niet echt een versierblunder maar hij's wel noemenswaardig Een tijdje geleden stond ik een föhn te verkopen aan een leuke meid. Op een gegeven moment vraagt ze: "wat is dat voor een föhn?" En wijst naar een föhn op een standaard, zodat je hem kan neerzetten. Het gesprek ging als volgt:

Zij: "Wat is dat dan voor een föhn?"
Ik: "Oh, da's er eentje op een standaard, dan heb je je beide handen vrij"
Zij: "ow, okee"
Ik: "Het nadeel daarvan is alleen dat je er een droge voorhuid van krijgt omdat de warme lucht van voren komt"
-- stilte --
Ik: "ik zei voorhuid, of niet? "
Zij: "Euh, ja..."
Ik: "ik bedoelde voorHOOFDhuid... "
Zij: "dat dacht ik al..."
Ik: "Uh, ja..."
Zij: "Doe mij die reisföhn maar..."
pi_23870218
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 01:25 schreef AlmightyArjen het volgende:
een koddig gesprekje

Altijd lekker die versprekingen.

't gekke is dat dit soort dingen tijdens het uitgaan altijd lachend worden opgevat, onder het mom dat het wel aan de alcohol zal liggen ofzo .
Maarja wanneer sta je nu in de kroeg een föhn te verkopen?
playin' hard to get. -_-v
pi_23871800
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 01:47 schreef TheUN het volgende:
[..]
Altijd lekker die versprekingen. [...]
Maarja wanneer sta je nu in de kroeg een föhn te verkopen?
Misschien als je iemand ziet die een natte voorhuid heeft
  vrijdag 10 december 2004 @ 12:26:55 #105
79156 s3m
ONDERTITEL!
pi_23875345
quote:
...
Ook een mooie ja..

Vooral mooi dat je dan nog even vraagt, of je dat echt zei..
pi_23903394
Het is weekend dus plaatsen die blunders
pi_23904411
quote:
-snip-
Zij: "Doe mij die reisföhn maar..."
Heheh, dat zijn echt van dingen die ik eerder zou typen dan echt zeggen.
Overigens zou ik er wel om kunnen lachen, mits het duidelijk was dat het echt een verspreking was.
People often search for the city of happiness, not realizing it can only be found in the state of mind.
pi_23904568
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 19:42 schreef NiNi het volgende:

[..]

Heheh, dat zijn echt van dingen die ik eerder zou typen dan echt zeggen.
Overigens zou ik er wel om kunnen lachen, mits het duidelijk was dat het echt een verspreking was.
Aanvalluuh vanavond!
pi_23905304
Van mij geen versierblunders meer, want ik heb weer een heel lief vriendinnetje

niet dat ik ze ervoor zo uitgebreid poste hier
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
pi_23905581
quote:
Op donderdag 9 december 2004 19:19 schreef sazu het volgende:
Wel goede openingszin, zeg: "Hey, ik heb een vrouwelijke mening nodig. Wie vind je dat meer liegt, mannen, of vrouwen? ... Ik vind vrouwen want die kunnen het veel beter, mannen worden altijd betrapt." en daarna kan je beginnen over waarom vrouwen raar zijn en mannen altijd zo perfect zijn. Krijg je tenminste wat reacties
Ook kennis gemaakt met Mr. Deangelo zie ik
pi_23905642
quote:
Op woensdag 8 december 2004 00:17 schreef Public_NME het volgende:
NL pub in ,,,,,,, ?
  maandag 13 december 2004 @ 14:01:45 #112
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_23940909
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 20:35 schreef Fziz het volgende:

[..]

NL pub in ,,,,,,, ?
Ja, De Hems op Macclesfield street tussen Piccadilly en Leicester Square. Hebben ze altijd studio sport, kroketten en NL bier. Ook een beetje een meetingplaats voor NL-ers die in London wonen...
pi_23941675
vriend van mij liep naar meisje toe.
en zei: ik heb een timmercurses gevolgd.
zullen we een wippie bouwen?

ze moest er wel om lachen/
  maandag 13 december 2004 @ 15:09:03 #114
98796 Toodles
Semper Et Ubique
pi_23942419
quote:
Op maandag 13 december 2004 14:33 schreef yogidrink het volgende:
vriend van mij liep naar meisje toe.
en zei: ik heb een timmercurses gevolgd.
zullen we een wippie bouwen?

ze moest er wel om lachen/
Logisch, met die taalvouten
pi_23943518
Niet een versierblunder van mij, maar was er wel getuige (en onderdeel van).
Ik ben aan het werk achter de bar. Af en toe beetje ouwehoeren met een meid aan de bar.
Een jongen die ook aan de bar zat begint tegen haar aan te ouwehoeren. Maar al gauw is ze het zat en kapt het gesprek nogal bot af met: "Ik heb geen zin meer om met je te praten."
Hij probeert het nog een keer met "Waarom niet".
Waarop zei zegt: "Jij bent lelijk, en hij (wijst mij aan) niet" en ze begint vervolgens weer een gesprek met mij.
Die gozer dronk daarna in een teug zn bier op en vertrok met een vriend van hem die naast hem zat.
fok! fotoboek
  maandag 13 december 2004 @ 16:18:17 #116
103931 Blackness
Master of Disharmony
pi_23944070
Een versierblunder dankzij derden:

Afgelopen zaterdag zit ik tegen het eind van de avond (laten we zeggen 3:00) aan een tafeltje met een meisje te praten. Even later komt een vriend van mij erbij zitten en hij zag er op z'n zachtst gezegd niet helemaal helder meer uit. Laten zitten en we zien wel, denk ik, maar wat doet die pipo na een tijdje lang wazig voor zich uitgestaard te hebben... Hij kotst de hele tafel, waar ik met mijn handen op leunde, helemaal onder....
Al vloekend en kokhalzend (als er iets is waar ik niet tegen kan is het kots...) loop ik naar het toilet om nog te redden wat er te redden valt, maar wanneer ik terugkom is het meisje verdwenen...

niet meer gezien daarna
pi_23955265
quote:
Op maandag 13 december 2004 15:09 schreef Toodles het volgende:

[..]

Logisch, met die taalvouten
Goh! en dat nog wel op de dag van het groot dictee!!!
pi_23961593
quote:
Op maandag 13 december 2004 15:54 schreef egilio het volgende:
Niet een versierblunder van mij, maar was er wel getuige (en onderdeel van).
Ik ben aan het werk achter de bar. Af en toe beetje ouwehoeren met een meid aan de bar.
Een jongen die ook aan de bar zat begint tegen haar aan te ouwehoeren. Maar al gauw is ze het zat en kapt het gesprek nogal bot af met: "Ik heb geen zin meer om met je te praten."
Hij probeert het nog een keer met "Waarom niet".
Waarop zei zegt: "Jij bent lelijk, en hij (wijst mij aan) niet" en ze begint vervolgens weer een gesprek met mij.
Die gozer dronk daarna in een teug zn bier op en vertrok met een vriend van hem die naast hem zat.
Of dat een blunder van hem is hangt er natuurlijk vanaf wat ie gezegd heeft, het kan ook gewoon een arrogant kutwijf zijn (zo klinkt het wel )
pi_24076874
quote:
Op zondag 19 december 2004 10:58 schreef mechatronics het volgende:
douwt een geile meid haar achterwerk tussen me benen
draai ik me om zodat we met de achterkanten tegen elkaar gaan
waarom?
-
pi_24077060
Versieren? Wat is dat?

3,5 jaar geen reden voor gehad. Kan me niet eens herinneren of ik mijn sinds-gisteren-ex heb versierd, het ging via ICQ.

Volgens mij heb ik het niet eens ooit geleerd
pi_24077101
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 10:04 schreef jap85 het volgende:

[..]

Of dat een blunder van hem is hangt er natuurlijk vanaf wat ie gezegd heeft, het kan ook gewoon een arrogant kutwijf zijn (zo klinkt het wel )
idd
  zondag 19 december 2004 @ 13:05:09 #122
101860 Tique
strictly seated concert
pi_24079064
quote:
Op zondag 19 december 2004 11:21 schreef Alcyone het volgende:
Versieren? Wat is dat?

3,5 jaar geen reden voor gehad. Kan me niet eens herinneren of ik mijn sinds-gisteren-ex heb versierd, het ging via ICQ.

Volgens mij heb ik het niet eens ooit geleerd
Dat is een blunder jah
|
  zondag 19 december 2004 @ 19:19:51 #123
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_24087306
Op donderdag twee keer een hint krijgen van een collega om mee naar buiten te gaan uit het cafe, maar toch stug blijven zitten...
Toen ging ze weg en gaf ze me tot twee keer toe een kus op mijn mond en streelde me door mijn haar. We hebben inmiddels wel afgesproken een keer uit te gaan met z'n 2en tot 8u in de morgen. (en daarbij keek ze me heel strak recht in mijn ogen aan)
Maar ik weet niet goed wat ik er van moet denken, ze is onze consultant en ik help haar daar mee. (ben in training) Ze is 5,5 jaar ouder, Australisch en erg mooi en lief, maar toch wil ik graag werk en prive gescheiden houden... Advies?!

Niet echt een blunder, maar meer een dilemma.
  zondag 19 december 2004 @ 19:48:57 #124
101860 Tique
strictly seated concert
pi_24087772
nou het missen van die hint was wel een blunder:P
Je denkt er al over na dus je bent al verloren
Je zal het toch niet gescheiden kunnen houden.
|
  zondag 19 december 2004 @ 20:29:04 #125
90273 merdeka
In My Life I Love You More
pi_24088497
quote:
Op maandag 13 december 2004 14:01 schreef Public_NME het volgende:
Ja, De Hems op Macclesfield street tussen Piccadilly en Leicester Square. Hebben ze altijd studio sport, kroketten en NL bier. Ook een beetje een meetingplaats voor NL-ers die in London wonen...
He, daar heb ik ook wel eens een date gehad
Niet zo geslaagd (met eng bankierstype, tsja) dus misschien ligt dat wel gewoon aan de pub...
Daar eens afspreken als ik weer in town ben, eerst Chinees eten en dan een straatje verderop de kroeg in?

Ontopic: ik heb nog wel een leuke blunder te melden, maar niet van mezelf. Een vriend van me brach gisteravond een leuke meid naar huis, met de benenwagen want het was maar een klein stukje lopen. Hij trapte op een gegeven moment vol in de hondenpoep, en omdat hij niet al te dronken was had hij dat wel door. Zij niet. Na een paar minuutjes bij haar huis beland, had hij de spul niet van zijn schoen af kunnen krijgen, en aangezien hij dacht dat hij niet met die vieze poten bij haar kon binnenkomen maakte hij zich er vanaf met het smoesje dat hij niet kon binnenkomen of blijven, omdat hij niet erg lekker was. Hij baalde ondertussen verschrikkelijk.
Heeft hij haar vanochtend aan de telefoon, vertelt ze dat ze terug was gegaan omdat ze haar tas had laten liggen in de kroeg en dat ze daar tegen een vriendin was aangelopen, die vervolgens met haar mee naar huis is gegaan. Zegt ze: 'Alleen moest ze haar schoenen buiten laten staan, want ze had hier voor het huis in de hondenpoep getrapt'. Hij , dat was natuurlijk ook een optie geweest. En nu houdt ze ook nog eens de boot af voor een eventuele date, terwijl hij anders vannacht met haar in bed was beland....
Better to be hated for who you are than loved for who you're not
Wow Scotty - you can beam me up any time - with pleasure! ;)
Sooner or later your bf watches too much Fuse and stars in C movies...
pi_24088787
quote:
Op zondag 19 december 2004 19:19 schreef Public_NME het volgende:
Op donderdag twee keer een hint krijgen van een collega om mee naar buiten te gaan uit het cafe, maar toch stug blijven zitten...
Toen ging ze weg en gaf ze me tot twee keer toe een kus op mijn mond en streelde me door mijn haar. We hebben inmiddels wel afgesproken een keer uit te gaan met z'n 2en tot 8u in de morgen. (en daarbij keek ze me heel strak recht in mijn ogen aan)
Maar ik weet niet goed wat ik er van moet denken, ze is onze consultant en ik help haar daar mee. (ben in training) Ze is 5,5 jaar ouder, Australisch en erg mooi en lief, maar toch wil ik graag werk en prive gescheiden houden... Advies?!

Ik voorzie een nieuwe R&P topic
Jupiler is goed
  zondag 19 december 2004 @ 20:48:25 #127
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_24088858
quote:
Op zondag 19 december 2004 19:48 schreef Tique het volgende:
nou het missen van die hint was wel een blunder:P
Je denkt er al over na dus je bent al verloren
Je zal het toch niet gescheiden kunnen houden.
Ik heb die hint niet gemist, maar ben er niet op ingegaan omdat ik totaal niet wist wat ik moest doen...
Maarja in jan. 2005 ga ik er wel ff verder over denken hoe en wat te doen. Ik zie haar deze week nog, we zien wel. Kan toch pas in jan05 weer met haar uit aangezien ik naar huis ga voor kerst.

To merdeka, we kunnen best eens meeten in de Hems ja. Ik kan ook nog wel ff wat andere NL-ers optrommelen in London ;-)
pi_24088916
quote:
Op zondag 19 december 2004 20:44 schreef Aurelium het volgende:

[..]

jup
-
  zondag 19 december 2004 @ 20:51:44 #129
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_24088939
quote:
Op zondag 19 december 2004 20:44 schreef Aurelium het volgende:

[..]

Ja heb ik nog ff aan gedacht, maar vond het nou ook weer niet zo super belangrijk om er een nieuw topic voor te openen!
  zondag 19 december 2004 @ 20:59:23 #130
90273 merdeka
In My Life I Love You More
pi_24089124
quote:
Op zondag 19 december 2004 20:48 schreef Public_NME het volgende:
To merdeka, we kunnen best eens meeten in de Hems ja. Ik kan ook nog wel ff wat andere NL-ers optrommelen in London ;-)
Een meeting!
Ik laat het wel even weten als ik het vliegtuig richting Londen weer eens moet pakken. Heb nu vakantie gelukkig,maar moet er begin volgend jaar al zeker weer een paar keer heen. En dan organiseren we wel wat. Lijkt me leuk
Better to be hated for who you are than loved for who you're not
Wow Scotty - you can beam me up any time - with pleasure! ;)
Sooner or later your bf watches too much Fuse and stars in C movies...
  zondag 19 december 2004 @ 21:20:15 #131
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_24089559
quote:
Op zondag 19 december 2004 20:59 schreef merdeka het volgende:

[..]

Een meeting!
Ik laat het wel even weten als ik het vliegtuig richting Londen weer eens moet pakken. Heb nu vakantie gelukkig,maar moet er begin volgend jaar al zeker weer een paar keer heen. En dan organiseren we wel wat. Lijkt me leuk
Check dit topic ff dan; Fokkers in London

Maar ontopic, morgen weer naar het werk. Zal mij benieuwen hoe het gaat... We liepen altijd wel beetje te flirten, maar het begint steeds erger te worden
pi_24107489
Omdat sommige mensen vonden dat hij toch onder versierblunders moest komen te staan, asjeblieft

Mijn broer jarig, wij met een stel vrienden zijn verjaardag maar in de stad vieren. Na een tijdje kom ik er achter dat het eten niet echt goed gevallen is en dat ik zo'n beetje bijna in mijn broek schijt. Ik ren naar het toilet en kom daar tot de conclusie dat de heren plee dicht is.

En de plaats waar ik het snelst kon schijten was het dames toilet, omdat er niemand was ben ik daar in gesprongen. Ik doe mijn boodschap zo snel mogelijk om ook weer zo snel mogelijk weer weg te zijn. Dus ik wil de handel doorspoelen is de plee verstopt. Loopt hij tot het randje bijna vol.

ik maak me uit de voeten en sta weer in de kroeg, na een tijdje kom ik er achter dat ik mijn zak met geld kwijt ben geraakt en kom tot de colclusie dat hij waarschijnlijk in de plee uit mijn broek is gevallen. Op dit moment had ik al het gevoel dat ik de lul was.

Ik loop weer naar het toilet en zie dat de hele wc vol staat met dames die lopen te klagen dat de wc verstopt is. Ik wist zeker dat mijn portomone in die wc lag.

Zie ik in eens een dame met mijn zakgeld staan. Ik uit leggen dat dat mijn portomone is en ze kijkt me aan en zegt de volgende dingen;

zij: ik ben benieuwd hoe hij in het dames toilet is gekomen?
Ik : Ja, ik heb ook geen idee, ik vind het ook wel vreemd.
zij: ja het is wel jouw portomone
ik: weet ik
zij: (geeft hem weer aan mij) ik vraag me af wat jij in het toilet gedaan hebt?
ik: ik zak door de grond.

Ik loop de zaal weer in en staat die zelfde dame daar weer en spreekt me aan,
zij: Ja het is wel vreemd
ik: ja zeker
zij: er zat geen geld meer in
ik: ik kijk en zie dat mijn geld weg is
zij: waarschijnlijk is hij uit je broek gerolt en heeft iemand hem in het toilet gedumpt.
ik: ja dat denk ik ook en loop weg

ben allang blij dat zij nu niet door heeft dat die drol die in het toilet dreef van mij was.
Tolerantie is een onvolmaakte deugd, omdat één van de centrale kenmerken van tolerantie is het toelaten van iets dat je in feite afkeurt. Omdat hetgeen je afkeurt toch plaatsvindt, kan je over het resultaat niet erg enthousiast worden. Kees Schuit
pi_24109024
Ik had me toch meer druk gemaakt om het geld dan om de flater die je slaat bij de betreffende dame.
pi_24112340
quote:
Op maandag 20 december 2004 19:57 schreef Speher het volgende:
Verhaal over portomonee.
Euh, mischien heeft zij dat geld eruit gehaald?
pi_24113457
Dat lijkt me ook, en dan ben je dus en je geld kwijt en ze weet dat die drol van jou was.
  dinsdag 21 december 2004 @ 14:29:28 #136
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_24116481
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 08:41 schreef jap85 het volgende:
Dat lijkt me ook, en dan ben je dus en je geld kwijt en ze weet dat die drol van jou was.
Nomineren voor blunder v/h jaar 2004?
  dinsdag 21 december 2004 @ 14:52:03 #137
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_24116873
Voor de duidelijkheid, de portemonee lag toch niet IN de plee hoop ik
pi_24117142
Als ze maar even in de portomonnee kijkt zie je vaak al of het van een man of vrouw is. Sterker nog, dat zie je vaak aan de buitenkant al. En dat zag zij ook, als ze slim is tenminste.
  dinsdag 21 december 2004 @ 17:17:53 #139
73888 DIA
die ja .....
pi_24119914
quote:
[b]wc verhaal
dit heeft niks meer versierblunders te maken....... maar ik herken de rare situaties waar een mens in terecht kan komen
pi_24120791
Afgelopen zaterdag met vrienden naar de bar.
Hele discussie over vouwen en smaak. Plots spotten we een vrouw die een negen scoort op alle vlakken.
IMO een echte babe!

Vervolgens raap ik de moed bij elkaar * drink 5 wijntes* en ga erop af.
Om maar niet met een cliche opening te komen haal ik echt alles uit de kast. Een verhaal van heb ik jouw daar.... Weet nu ook echt niet meer wat ik allemaal aan t uitkramen was.

Zegt ze: "als je nou gewoon had gezegd dat je me leuk vond"
Ik: "........"

ja daar sta je dan, vrouwen altijd aan t mekken over niet origineel zijn, ben ik origineel......
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
  dinsdag 21 december 2004 @ 18:35:25 #141
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_24121471
quote:

gewoon doen, ik heb meerdere malen een relatie op de werkvloer gehad en ook om heen gezien dat het geen problemen op hoeft te leveren. het hangt er alleen even vanaf hoe het bedrijf erop reageert, in sommige bedrijven wordt het nl niet gewaardeerd...

ontopic: over blunders op de werkvloer gesproken (niet eens mijn eigen blunder) loop een hele tijd met een meisje te flirten via de mail, hartstikke leuk, de meest spannende dingen worden over en weer verteld... moest zij op een gegeven moment iets printen print ze onze mailwisseling uit terwijl ze niet wist welke printer ze ingesteld had.

ik heb die week verscheidende vreemde blikken gekregen van allerlei mensen in de kantine, pas in het weekend werd me duidelijk waarom toen een collega mij vertelde van de mailwisseling die het hele bedrijf zo'n beetje doorgegaan was

[ Bericht 30% gewijzigd door Freeflyer op 21-12-2004 18:45:16 ]
Neerkomen wel!
  dinsdag 21 december 2004 @ 19:07:24 #142
110592 Morale_Ridder
Ziekelijk moraal.
pi_24122076
Ik was vorig weekend aan het stappen en droeg een rokje. Voel ik opeens een hand onder dat ding. Een paar seconden later was de jongen een pijnlijk geslachtsdeel rijker, door mijn knie .
  dinsdag 21 december 2004 @ 19:25:42 #143
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_24122481
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 19:07 schreef Morale_Ridder het volgende:
Ik was vorig weekend aan het stappen en droeg een rokje. Voel ik opeens een hand onder dat ding. Een paar seconden later was de jongen een pijnlijk geslachtsdeel rijker, door mijn knie .
You go girl!
  woensdag 22 december 2004 @ 01:13:51 #144
76143 Forumschorem
pi_24130143
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 19:07 schreef Morale_Ridder het volgende:
Ik heb de hele avond niet kunnen lopen, trut!
weg
  woensdag 22 december 2004 @ 01:16:59 #145
76143 Forumschorem
pi_24130202
quote:

Pakken wat je pakken kan, je gaat niet meteen trouwen ofzo!
weg
  woensdag 22 december 2004 @ 10:03:09 #146
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_24133250
quote:
Op woensdag 22 december 2004 01:16 schreef Forumschorem het volgende:

[..]

Pakken wat je pakken kan, je gaat niet meteen trouwen ofzo!
Ja ok, maar de werkrelaties kunnen wel ernstig verstoord worden...
pi_24133602
Het zijn niet echt versier blunders, meer date-blunders..

2 jaar geleden had ik een date, heel gezellig in een restaurantje eten.. ik bestel een tonic en bij de eerste slok voel ik toch een kiespijn opkomen. Kon geen hap eten, ben met die jongen terug naar huis gegaan en daar de weekendtandarts opgebeld en mijn moeder om me erheen te brengen. Ik kom echt niks meer van de pijn, heb alleen maar liggen piepen op mijn bed.. echt heel sexy.

Een tijdje later heb ik weer een date, we zijn gaan stappen en daarna gaan we wat eten halen bij de shoarmatent. Ik voel me ineens niet lekker, en val gewoon flauw.. lig ik daar op de grond

De laatste date die ik had was heel gezellig, we gingen terug naar zijn huis. Waar hij gezellig wat kaarsjes aansteekt, hij laat me een mooi boek zien en als ik erin heb gekeken leg ik het weg..
Even later ruik ik brand.. had ik dat boek op een paar glaasjes met waxinelichtjes gelegd..

Ik ga nooit meer op een date!!!
pi_24134901
quote:
Op woensdag 1 december 2004 10:20 schreef jaaplangestok het volgende:
dus ik sta zo een beetje te praten met wat vrienden
komt er een bloedje mooi meisje op ons af
ze vraagt wie kan me even helpen met me telefoon
dus ik zeg 'ja johan kan dat wel'
dus johan neemt verlegen die telefoon aan en zet hem zenuwachtig aan, laat ie dat ding vallen, display verrot

Maar nee dit was het niet!!!
dus dat meisje: idioot!!
die kerel: slet
dat meisje geeft hem een volle klap op zijn wang
wij lachen...
EN NU KOMT HET
die jongen geeft dat meisje EEN SERIEUZE STOOT recht in haar gezicht
wij allemaal verbaast..
tand er uit bloed de hele hap, echt een chaos :S

(was een kneus die op een of andere vechtsport zat)
is overigens een jaartje terug gebeurd, maar blijft leuk om te vertellen
hahaha
Jullie zijn zo kinds
pi_24138416
Ik heb altijd een geweldig probleem met mijn korte termijn geheugen, wat steeds korter wordt naarmate de hoeveelheid gedronken drank toeneemt. Waar ik dus echt heel slecht in ben is namen, oftewel ik ben erg goed in het vergeten van namen. Zo bij een legendarisch 6-vwo centerparcs afsluitende vakantie, kwamen onze duitse buurvrouwen op een avond binnen. Leuke vrouwtjes en had al snel sjans met een. Een vriend van me had ook beet. Ik deelde een kamer met hem, dus op een gegeven moment lagen wij ieders met een vrouw op een bed. Wij beetje geinen ondertussen, maar ik kon maar niet op haar naam komen. Dus ik vraag aan die vriend, zo van hoe heet ze ook al weer? Gellukig was hij niet al te bezopen dat hij een direct antwoord gaf, maar het was knap lullig geweest.

Ander blunder was tijdens een feestje van mijn broer en daar was een zus van een huisgenoot van hem aanwezig. Onwijs lachen mee geouwehoerd, samen met een neef van me. Maar ik snapte niet helemaal wat zij op dat feestje van mijn broer deed. Dus ik vroeg: "maar hoe ken je je broer dan?" We lagen natuurlijk helemaal in een deuk, en misschien is dit ook geen blunder want het heeft wel geresulteerd in een korte relatie.

Laatste recentelijke blunder was toen een vriendinnetje (projectje) van me langs kwam, patricia. In die tijd had ik nog wel meer projectjes lopen, waar mijn huisgenoten wel van wisten. Maar van deze niet. Dus mijn huisgenoot komt op een gegeven moment binnen lopen en zegt doodleuk tegen haar 'ah, jij bent zeker claire!' Oeps, hij probeerde zich nog te herstellen, 'oh, marleen dan?' Oeps, oeps, kon ze niet echt op prijs stellen....
powder to the people
pi_24148390
quote:
Op woensdag 22 december 2004 10:25 schreef Elin het volgende:
Ik ga nooit meer op een date!!!
Maak je voor mij ajb een uitzondering?
  vrijdag 24 december 2004 @ 10:47:35 #151
98796 Toodles
Semper Et Ubique
pi_24175907
Ben benieuwd of we ook kerst-versierblunders gaan lezen volgende week
  vrijdag 24 december 2004 @ 10:53:04 #152
67978 HenryHill
pi_24176002
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 10:47 schreef Toodles het volgende:
Ben benieuwd of we ook kerst-versierblunders gaan lezen volgende week
"...en toen kreeg ik de piek niet op de boom..."
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  vrijdag 24 december 2004 @ 11:07:47 #153
39973 tommie_b
Ben ik DAT ???!!!!!
pi_24176308
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 10:53 schreef HenryHill het volgende:

[..]

"...en toen kreeg ik de piek niet op de boom..."
of: Nieuwe vriendin je kent het wel beetje stoeien en dollen op straat... er ligt sneeuw... *idee* je maakt een sneeuwbal en drukt 'm lekker aan om 'm een goede koers te kunnen laten vliegen...

Gooit in een boogje over een auto (anders komt ie zo hard aan) richting de nieuwe vriendin... ineens: "AUWWWW !!#@@$#%$@^#%!$#$!"
jij (nietsvermoedend ): "wat is er?"

Blijkt dat de vriendin in kwestie net met dr vinger in dr oog zat om haar lens goed te doen --> sneeuwbal erop (of ijsbal... lang leven het aandrukken... ) PATS in het oog...

Komt thuis verteld het aan schoonmoeder (de slet)
Kortom: Ruzie en gezeik....
Moderator: "Je beledigt, kleineert en terroriseert alle mede-Fokkers. Labiele vrouwen probeer je in je bed te lullen, huwelijke maak je kapot en studenten drijf je tot zelfmoord!"
Tommie_b: "Nou ja, misschien neem ik wel wat veel hooi op mijn vork."
  vrijdag 24 december 2004 @ 11:09:03 #154
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_24176335
Dat doet zeer ja
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  vrijdag 24 december 2004 @ 11:21:08 #155
67978 HenryHill
pi_24176593
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 11:07 schreef tommie_b het volgende:
Blijkt dat de vriendin in kwestie net met dr vinger in dr oog zat om haar lens goed te doen --> sneeuwbal erop (of ijsbal... lang leven het aandrukken... ) PATS in het oog...
Ik zie het zo voor me...

Ow, dat is echt een pijnlijk verhaal volgens mij...
  vrijdag 24 december 2004 @ 12:49:59 #156
97415 RearGuard
Who Dares, Wins!
pi_24178358
quote:
vrijdag 10 december 2004 00:32 schreef Mr._T-Rex het volgende

[..]

tering, als je die nog niet snapt moet je echt lazerus zijn geweest
Ja idd, als in ziek de volgende dag en nix kunnen eten.. Daardoor kon ik de volgende dag niet mee uit toen zij me vroeg....

[ Bericht 8% gewijzigd door RearGuard op 24-12-2004 13:34:18 ]
-
  maandag 27 december 2004 @ 16:13:14 #157
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_24236865
Afgelopen weekend een beschonken maat van me:

Stapt na het zoveelste biertje op een meid af na al zijn moed verzameld te hebben.
hij "hoi, wie ben jij?"
Zij "volgens mij ben je dronken"
hij "Anders was ik nooit met je gaan praten"
zij werd rood van woede en liep scheldend weg. En hij bedoelde het nog zo goed.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_24247603
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 18:02 schreef Nerdmans het volgende:
Afgelopen zaterdag met vrienden naar de bar.
Hele discussie over vouwen en smaak. Plots spotten we een vrouw die een negen scoort op alle vlakken.
IMO een echte babe!

Vervolgens raap ik de moed bij elkaar * drink 5 wijntes* en ga erop af.
Om maar niet met een cliche opening te komen haal ik echt alles uit de kast. Een verhaal van heb ik jouw daar.... Weet nu ook echt niet meer wat ik allemaal aan t uitkramen was.

Zegt ze: "als je nou gewoon had gezegd dat je me leuk vond"
Ik: "........"

ja daar sta je dan, vrouwen altijd aan t mekken over niet origineel zijn, ben ik origineel......
Volgens mij lag het aan de wijn, want goede wijn is nog geen bier.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2004 00:56:00 ]
pi_24247839
Afgelopen vrijdag

Ik sta redelijk in de olie, was samen met een meisje iets aan het drinken alleen zij ging ff naar de plee. Komt er een ander meiske naar me toe gewandeld.

Zij: Hey.. wat sta jij hier alleen.
Ik: Nee hoor, mijn gezelschap is ff naar de plee
Zij: kom je hier vaker?
Ik: Jep 2 keer per week.
Zij:oo wat vind je van de muziek? ik vind hem niet zo leuk.
Ik: wat doe je dan in deze tent?

toen begon het beetje te dagen van.. verrek ze mot iets... maar even vriendelijk verder mee gepraat tot gezelschap weer terug was.
onder
pi_24253594
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 01:07 schreef Haanibal het volgende:

Zij:oo wat vind je van de muziek? ik vind hem niet zo leuk.
Ik: wat doe je dan in deze tent? Zullen we ergens anders heen gaan?

Je moet het ijzer smeden wanneer het heet is!
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
  dinsdag 28 december 2004 @ 12:58:07 #161
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_24254222
quote:
Op maandag 27 december 2004 16:13 schreef zalkc het volgende:

Stapt na het zoveelste biertje op een meid af na al zijn moed verzameld te hebben.
hij "hoi, wie ben jij?"
hahahaha
pi_24326413
Iedereen hier een gelukkig en blundervol 2005

Zelf ga ik t donderdag proberen
pi_24327309
Vannacht het nieuwjaar goed beginnen met een versierblunder
  zaterdag 1 januari 2005 @ 14:41:23 #164
91306 GF
Kingwood
pi_24337007
Vannacht was vaag en ik mis een paar stukjes geloof ik. Maar het was prachtig Want ik werd versierd tot 3x toe ipv andersom

Zat aan de bar, komt een leuk uitziende meid (L) naar me toe. Deed heel uitbundig, nieuwjaar wensen enzo. Ik wist zeker dat ik haar niet kende. Beetje mee gepraat, hoorde van een vriendin dat ze me erg leuk vond.
Kwam er nog een meid (D) naar me toe, die vroeg of ik met d'r wou dansen. Maar ik had nog veel te weinig op en durfde niet. Maar ze kwam bij me zitten. Begon ik over die 1e meid die naar me toe kwam. Bleek d'r zus te zijn Mooie rel tussen die 2. Echt schitterend. Ze moesten ook ineens naar de wc.

Ik 'koos' voor D hoewel ze allebei leuk waren. Hele tijd aan de bar gezeten, en werd al snel erg lief met handje beet houden en elkaar voeren enzo Daarna sleepte d'r zus haar weg, weet niet waarom, hoe of waarheen. Maar toen hebben we dus gezoend, terwijl d'r zus keek Ze heeft wel nog snel d'r msn gegeven.

Toen die 2 weg waren zag ik een ander leuk meisje (L2) op de dansvloer. Maar no way dat ik kan dansen Maar ze keek steeds zo naar me, en ik naar haar. Ik lachen, zij terug lachen. Was in ieder geval duidelijk dat ik er best op af kon. Maar zelfs met een sloot bier op durfde ik niet. Dus ik bleef zitten, terwijl m'n vrienden me half van die kruk trokken. En een andere gozer me met kruk en al probeerde te verhuizen richting dansvloer
Uiteindelijk wenkte ze me toen ze met een meid stond te dansen. Toen ben ik gegaan En stond ik daar op m'n lompe skateschoenen te dansen met 2 meiden. D'r vriendin ging weg en ik danste verder met L2. Wat ze heel uitdagend deed. Daarna is het een beetje vaag, ze was kwaad ofzo. Op mij denk ik. Maar geen idee waarom.

Van L2 weet ik niks behalve haar naam. Van L ook niks en van D alleen haar msn dus. Best magertjes Maar het was een feest waar je alleen binnen kwam met uitnodiging. Ik ken degene die het organiseerde, dus misschien weet hij meer

Voor mij was dit echt heel vaag. Ik ben echt een schijterd en versier bijna nooit. En nu op 1 avond dit allemaal. En zonder dat ik moeite moest doen
Unspoken words were understood
  zaterdag 1 januari 2005 @ 15:18:59 #165
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_24337588
@GF: dat zijn toch geen blunders?? Je kreeg het hoogstens voor elkaar dat de vrouwen om je vochten, maar dan nog is dat geen blunder van jouw kant
  zaterdag 1 januari 2005 @ 15:27:05 #166
91306 GF
Kingwood
pi_24337706
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 15:18 schreef ConQuestador het volgende:
@GF: dat zijn toch geen blunders?? Je kreeg het hoogstens voor elkaar dat de vrouwen om je vochten, maar dan nog is dat geen blunder van jouw kant
Mja, misschien

Maar leek me wel grappig om te plaatsen. Omdat het niet zo vaak voorkomt dat vrouwen de 1e stap zetten. Mijn blunder vind ik zelf dat ik niks gedaan heb om contact te kunnen houden
  zaterdag 1 januari 2005 @ 15:28:23 #167
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_24337740
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 15:27 schreef GF het volgende:

[..]

Mja, misschien

Maar leek me wel grappig om te plaatsen. Omdat het niet zo vaak voorkomt dat vrouwen de 1e stap zetten. Mijn blunder vind ik zelf dat ik niks gedaan heb om contact te kunnen houden
Ik moet toegeven, het was grappig om te lezen
pi_24337744
Ik heb helaas ook niet geblunderd . Nouja eigenlijk wel, omdat ze te jong en vrij beschonken was, maar dat vergeet je even op zo'n nacht .
pi_24338215
Heb drie verschillende dames laten lopen, zagen er allemaal leuk uit er waren gewillig. Lekker mee staan dansen in een kooi op het feest vannacht/ochtend, hoefde verder niks te doen.

Maar ja, wil niet vreemdgaan
pi_24340971
Ik ging bier halen bij de baar.
Ik bier gehaald en liep weer terug naar mn groepje, komt er een blond meisje voor me dansen..
ik probeer eromheen te lopen gaat ze weer voor me staan en ik wou naar mn groepje terug om het bier weg te brengen want mn pols begon zeer te doen (5 weken geleden gebroken net gips eraf).
Dus ik heel boos kijken en zei vragen ''wil je niet even dansen?'' en een lief lachje erbij.. ik zo nou als je nu opzij gaat denk ik erover na .
Ze wou wel opzij maar dan moest ik eerst een kusje geven en dat zag ik niet zo zitten want mn pols werd nu in een rap tempo slap.
Dus ik weer terug naar de bar en een andere weg gezocht. komt een vriendin later zeggen waarom ik zo bot tegen haar had gedaan aangezien ik vrijgezel was

Ik wou het nog goedmaken maar ik was al te laat.. stond ze met een andere jongen te zoenen. maarja als ze zo snel opgeeft was t vast niks

De avond wel even afgesloten met een mooie italiaanse
  zaterdag 1 januari 2005 @ 20:17:33 #171
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_24342828
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 15:28 schreef Bak_Beest het volgende:
Ik heb helaas ook niet geblunderd . Nouja eigenlijk wel, omdat ze te jong en vrij beschonken was, maar dat vergeet je even op zo'n nacht .
whehheh
  zondag 2 januari 2005 @ 01:15:38 #172
106959 Nerdmans
krekwakwauw
pi_24348586
lekker aan t feesten op extrema.
Geen pillen geen alcohol, broodje nuchter * trots is*
Staat er een enorm lekker wijf naar me te kijken. ( eerlijk bekennen, er waren veeeeeel lekkere wijven op extrema!)

anyway, ze zag er klassiek uit en ook nuchter dus dat leek me wel een prima aanknopingspunt.

Ik: Veel strakke mensen hier he?
zij: ja nogal he?
ik: Nja ik hou er niet zo van als vrouwen strak lopen van de pillen
zij: o.. ik heb anders wel een pilletje op en een beetje ghb
ik: ach ja als je t maar niet iedere week doet he?
zij: ik gebruik bijna ieder weekend.
ik:: ....... beste wensen he.......
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_24348725
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 20:17 schreef fs180 het volgende:

[..]

whehheh
Had ik ook een keer, ik was 17 en zij 12
pi_24348739
Mag ik lachen?
WHAHAHAHAHAHAHA
  zondag 2 januari 2005 @ 02:10:24 #175
91072 Amando
Ik zweer trouw aan de Nederlan
pi_24349420
Paar maanden terug in Utrecht .
Ik sta met mijn vrienden lekker te praten en een beetje vaag doen enzo..
.Komt er een groepje meiden langs en ik voel een hand bij mijn billen , die meid kneep in m'n billen/
En ook niet zo'n klein beetje ze pakte gewoon met haar hele hand een stuk bil en kneep erin. Heel vaag!
Dus ik draai me om pak er bij der tiet , en duw haar van me af.
Ze had een drankje in haar handen en ze valt dus met drankje en al achterover , lag ze daar op de grond

Maatje van mij kwam niet bij van het lachen ..

Dit was dus duidelijk een mislukte versierblunder ..
pi_24349746
Geniaal

Was het wel de bedoeling om haar bij haar tiet te pakken?
  zondag 2 januari 2005 @ 19:16:20 #177
111383 ink
Op zoek naar een plaatje..
pi_24358569
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 23:05 schreef Beach het volgende:
Zaterdagavond, leuk meisje gespot.
Vaak oogcontact.
Ondanks dat ik heel relaxt was, niet aan durven spreken.
Toen ze naar huis ging, liep ze vlak langs me en draaide zich om en lachte lief naar me .
Dus zal ik wel een kans hebben verpest
Hmm.. Bekend probleem!! Had ik gister, alleen dan met n jongen.. Ook veel oogcontact, maar verder niks. Stond alleen n meid naast, dus ik ging er maar vanuit dat t zijn vriendin was. Alleen had ik t zelf niet gedaan, zoveel oogcontact zoeken met iemand als je vriend(in) ernaast staat. Maar goed.. En toen hij alleen weg liep op t einde, wist ik t helemaal niet meer! Hij keek nog n keer, zo van 'sorry..' *Zucht* Durfde ik soms maar wat meer initiatief te nemen!! (Leuk voornemen voor dit jaar! ) Hopelijk zie ik em de volgende keer weer..
pi_24359150
we want more
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_24359286
quote:
Op zondag 2 januari 2005 01:25 schreef Beach het volgende:

[..]

Had ik ook een keer, ik was 17 en zij 12

Ik 19, zij 15
Na het zoenen moest ze opeens naar de WC, en daarna was ze opeens heel brak. Constant kotsneigingen enzo. Ik begon me al af te vragen of ik haar wat had toegebracht . Dus maar even naar buiten gegaan met d'r, maar zoenen kon ik wel vergeten: in kots roeren no way . Oja, ze had 6 witte wijn op . Uiteindelijk dus een blunder van haar eigenlijk.
  zondag 2 januari 2005 @ 20:13:50 #180
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_24359393
quote:
Op zondag 2 januari 2005 01:15 schreef Nerdmans het volgende:
lekker aan t feesten op extrema.
Geen pillen geen alcohol, broodje nuchter * trots is*
Staat er een enorm lekker wijf naar me te kijken. ( eerlijk bekennen, er waren veeeeeel lekkere wijven op extrema!)

anyway, ze zag er klassiek uit en ook nuchter dus dat leek me wel een prima aanknopingspunt.

Ik: Veel strakke mensen hier he?
zij: ja nogal he?
ik: Nja ik hou er niet zo van als vrouwen strak lopen van de pillen
zij: o.. ik heb anders wel een pilletje op en een beetje ghb
ik: ach ja als je t maar niet iedere week doet he?
zij: ik gebruik bijna ieder weekend.
ik:: ....... beste wensen he.......
Dat noem ik geen versierblunder, maar gewoon het netjes afserveren van een kansloos wijf. Lijkt me niks mis mee, tenzij je zo omhoog zat dat je die slikslet per se wilde neuken.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  zondag 2 januari 2005 @ 20:37:56 #181
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_24359755
argh ik had vrijdag eindelijk eens een duidelijke kans op succes.....ben ik gewoon te bezopen om een fatsoenlijk woord uit te kunnen brengen. en weg was ze
pi_24359775
quote:
Op zondag 2 januari 2005 19:16 schreef ink het volgende:

[..]

Hmm.. Bekend probleem!! Had ik gister, alleen dan met n jongen.. Ook veel oogcontact, maar verder niks. Stond alleen n meid naast, dus ik ging er maar vanuit dat t zijn vriendin was. Alleen had ik t zelf niet gedaan, zoveel oogcontact zoeken met iemand als je vriend(in) ernaast staat. Maar goed.. En toen hij alleen weg liep op t einde, wist ik t helemaal niet meer! Hij keek nog n keer, zo van 'sorry..' *Zucht* Durfde ik soms maar wat meer initiatief te nemen!! (Leuk voornemen voor dit jaar! ) Hopelijk zie ik em de volgende keer weer..
Had ik gister ook Niet bij een jongen dan hé.
Zat ik naast een leuk meisje, ook hele tijd oogcontact met iemand anders.
  zondag 2 januari 2005 @ 20:52:46 #183
80346 Remzerrr
Maar das logisch
pi_24360003
Was tussen kerst en oud&nieuw op vakantie. Met een vriend gaan poolen en wat meiden ontmoet waarvan er eentje leuk was. Na t poolen met die meiden mee naar hun huisje nog ff wat drinken en gezellig doen enzo. Begon dat leuke meisje aan me te zitten en het werd nog gezelliger
Belt mn moeder op een gegeven moment waar ik blijf
Als ik ff gebelt had dat het erg laat zou worden was t niet erg en had ze niet gebeld
Nog wel gezoend met dr, en ben nog steeds met dr aan het smsen, maar of het echt wat wordt weet ik niet.
Elk voordeel heb zn nadeel
pi_24361885
quote:
Op zondag 2 januari 2005 20:52 schreef Remzerrr het volgende:
Was tussen kerst en oud&nieuw op vakantie. Met een vriend gaan poolen en wat meiden ontmoet waarvan er eentje leuk was. Na t poolen met die meiden mee naar hun huisje nog ff wat drinken en gezellig doen enzo. Begon dat leuke meisje aan me te zitten en het werd nog gezelliger
Als ik ff gebelt had dat het erg laat zou worden was t niet erg en had ze niet gebeld
Nog wel gezoend met dr, en ben nog steeds met dr aan het smsen, maar of het echt wat wordt weet ik niet.
Jullie beginnen aan elkaar te zitten waar iedereen bij is en je laat je avond verpesten door een telefoontje??
of begrijp ik 't nou verkeerd?
pi_24362139
ik was helemaal bezopen en zit al 20 min met een meisje te praten.
ik denk, ik maak wel kans, dit gaat goedkomen.
ik zeg: "zullen we zoenen?"
zij: " "

Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
pi_24362330
* mechatronics was bezopen
zij : zullen we afspreken?
ik : nee, ik slaap niet thuis vanavond

hoezo doe ik nou zo, ik ga dan fijn door met de avond
en de volgende ochtend denk ik van
(met oud en nieuw trouwens) als er nu 1 die toen ook in Rdam was die denkt van heuy!

[ Bericht 2% gewijzigd door mechatronics op 02-01-2005 23:37:26 (zei = zij :')) ]
-
  zondag 2 januari 2005 @ 23:40:56 #187
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_24362487
Ik zag dit weekend een mooi meisje...Op een feestje...
Ik kon mij niet bedwingen en kuste haar op haar zachte wangen, en niet veel later vonden mijn lippen de rimpeltjes om haar lach, en niet lang daarna warmde ik mijn lippen aan haar lippen..

Ze vond het prima, ze liet het toe... De hele nacht lang liet ze mijn rituelen toe..
En toen, uit het niets, zei ze met stralende ogen en een lieve lach dat ze 34 jaar was en al jaren gelukkig getrouwd...

Oh, en manlief liep ook nog ergens rond, zei ze met een lief blosje op haar gezicht..
...dass wir fliegen.
  zondag 2 januari 2005 @ 23:52:39 #188
67978 HenryHill
pi_24362770
quote:
Op zondag 2 januari 2005 23:40 schreef De-oneven-2 het volgende:
En toen, uit het niets, zei ze met stralende ogen en een lieve lach dat ze 34 jaar was en al jaren gelukkig getrouwd...
En toen zij jij: "Dus? Maakt mij niet uit..."
pi_24362792
quote:
Op zondag 2 januari 2005 23:40 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik zag dit weekend een mooi meisje...Op een feestje...
Ik kon mij niet bedwingen en kuste haar op haar zachte wangen, en niet veel later vonden mijn lippen de rimpeltjes om haar lach, en niet lang daarna warmde ik mijn lippen aan haar lippen..

Ze vond het prima, ze liet het toe... De hele nacht lang liet ze mijn rituelen toe..

Oh, en manlief liep ook nog ergens rond, zei ze met een lief blosje op haar gezicht..

Was dat voor of nadat je gekomen was?
  zondag 2 januari 2005 @ 23:56:55 #190
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_24362867
Eigenlijk beschouw ik niet eens echt als een blunder...
Ik heb namelijk een bijzonder mooie nacht gehad...

En verder kon ik er wel om lachen...
...dass wir fliegen.
pi_24362891
quote:
Op zondag 2 januari 2005 23:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
Eigenlijk beschouw ik niet eens echt als een blunder...
Ik heb namelijk een bijzonder mooie nacht gehad...

En verder kon ik er wel om lachen...
Mee eensch. Als je nou wist dat ze aan het vreemd gaan was zou je jezelf een stuk kloter moeten voelen, maar nu is het buiten jouw weten om gegaan. Pech voor haar, leuk voor jou.
pi_24364449
quote:
Op maandag 6 december 2004 01:18 schreef Plunderbunny het volgende:
tvp'tje
  maandag 3 januari 2005 @ 13:35:20 #193
80346 Remzerrr
Maar das logisch
pi_24371170
quote:
Op zondag 2 januari 2005 23:15 schreef Migwi het volgende:

[..]

Jullie beginnen aan elkaar te zitten waar iedereen bij is en je laat je avond verpesten door een telefoontje??
of begrijp ik 't nou verkeerd?
Ze begon met strelen enzo met misschien wel de bedoeling om verder te gaan maar dat weet ik nu dus niet.
Maargoed dat telefoontje had nogal de toon van je moet nu meteen komen anders heb je problemen, dus toen heb ik maar uitgebreid afscheid genomen en ben (een half uur later inmiddels) naar huis gegaan en toen ik voor de deur stond belde mn pa en waren de poppen aan het dansen (de spreekwoordelijke poppen dan he )
  maandag 3 januari 2005 @ 14:15:17 #194
19902 Hymn
CG Artist
pi_24371832
Ik was ook weer lekker dom bezig :/

Op een sylvester party zie ik een bekende meid rondwaggelen, ze werkt bij de lokale c1000 en haar moeder is een verre achternicht oid van mijn moeder.
Die meid ziet er dus werkelijk beeldschoon uit, najah ik dus een beetje oogcontact maken.

Op een gegeven moment komt ze naar mij toe en spreekt ze mij aan. Ik had werkelijk geen idee wat ze zei maar verstond iets van 'beste wensen ............ je moeder'. Ik doe haar dus de beste wensen en loop vervolgens net zo vrolijk weg. Kom ik later terug, kijken mn maten mij dom aan van 'omg, wat doe je man!'
Ik meer van ' ' , 'ja die meid, man wat doe je'.

En dan word je 's ochtends wakker en dan kun je je zelf wel voor de kop slaan met een moker te grootte van een boeing 747
Bah, zon mooie meid
pi_24374891
Ik was ooit een aantal jaren terug op de terugreis vanaf het strand in Castricum op de fiets en stopte bij het daargelegen pannekoekhuis. Daar gingen wij zitten. Ik zie me daar toch een prachtig meisje met zwart haar zitten, dus ik als jong ventje mn ogen uitkijken.

Opeens komt er een ouderlijk stel van in de 60 tussen mij en die meid aan die tafel verderop inzitten. Dus ik minder al met kijken, maar blijf geanimeerd door die meid. Op een gegeven moment kijk ik precies langs die twee oudjes en kijk haar aan en ze kijkt terug. Vervolgens word ik door die twee oudjes aangesproken of ze mij niet ergens van kennen dat ik ze zo aankijk. Met het schaamrood op de kaken (toen was ik nog niet zo bijdehand) heb ik me volledig gericht op mn pizza en toen ik even later weer de moed had verzameld om te kijken was ze weg.
  maandag 3 januari 2005 @ 17:29:36 #196
72065 Et-Cetera
Party 4 Ever
pi_24375090
quote:
Op maandag 3 januari 2005 14:15 schreef Hymn het volgende:
Ik was ook weer lekker dom bezig :/

Op een sylvester party zie ik een bekende meid rondwaggelen, ze werkt bij de lokale c1000 en haar moeder is een verre achternicht oid van mijn moeder.
Die meid ziet er dus werkelijk beeldschoon uit, najah ik dus een beetje oogcontact maken.

Op een gegeven moment komt ze naar mij toe en spreekt ze mij aan. Ik had werkelijk geen idee wat ze zei maar verstond iets van 'beste wensen ............ je moeder'. Ik doe haar dus de beste wensen en loop vervolgens net zo vrolijk weg. Kom ik later terug, kijken mn maten mij dom aan van 'omg, wat doe je man!'
Ik meer van ' ' , 'ja die meid, man wat doe je'.

En dan word je 's ochtends wakker en dan kun je je zelf wel voor de kop slaan met een moker te grootte van een boeing 747
Bah, zon mooie meid
Dude, waarom ???

GA ALS DE DONDER NAAR DIE C1000 en knoop een gesprek aan !!!
My washing machine doesn't work
Why did u fuck my washing machine
FUCK!
  maandag 3 januari 2005 @ 17:50:20 #197
19902 Hymn
CG Artist
pi_24375443
quote:
Op maandag 3 januari 2005 17:29 schreef Et-Cetera het volgende:

[..]

Dude, waarom ???

GA ALS DE DONDER NAAR DIE C1000 en knoop een gesprek aan !!!
Ze werkt er alleen op vrijdag ( zover ik weet :\ )
  maandag 3 januari 2005 @ 18:27:02 #198
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_24376138
quote:
Op maandag 3 januari 2005 17:50 schreef Hymn het volgende:

[..]

GA VRIJDAG ALS DE DONDER NAAR DIE C1000 en knoop een gesprek aan !!!
pi_24376243
quote:
Op maandag 3 januari 2005 17:50 schreef Hymn het volgende:

[..]

Dan willen we vrijdagavond report...
pi_24376448
Ik had laatst toch wel een mooie.

Ik had 2 gespreken, 1 met een potentiele vriendin en 1 met een goede vriend. Op een zondag, zaterdag avond uitgeweest. Had met een chick gezoend,

Die potentiele vriendin vroeg dus, van "ja wat vind je nu echt van me", omdat ik haar niet gebeld had na een paar dagen.
En die vriend vroeg, wat vond je nou van die chick gisteren?

Nu kreeg ik het dus voormekaar om op de vraag van die meid.

"ja wat vind je nu echt van me"
"een hoertje"

te antwoorden, wat dus voor die vriend was bedoeld
  maandag 3 januari 2005 @ 18:47:13 #201
91306 GF
Kingwood
pi_24376520

MSN zeker
pi_24376561
ja MSN. Ik kon erzelf wel om lachen, zij iets minder.
  maandag 3 januari 2005 @ 18:51:41 #203
91306 GF
Kingwood
pi_24376608
quote:
Op maandag 3 januari 2005 18:49 schreef pimpin het volgende:
ja MSN. Ik kon erzelf wel om lachen, zij iets minder.

Ik had het ook weleens, zat ik in het verkeerde venster te typen Zo zie je maar weer, msn maakt meer kapot dan je lief is
pi_24376919
quote:
Op zondag 2 januari 2005 20:52 schreef Remzerrr het volgende:
Hoe oud ben jij?!
Ik ben 17 en mn pa belde om half 8 of ik nog kwam ontbijten, toen was ik net onderweg naar huis (moest een meisje naar huis brengen ).
  maandag 3 januari 2005 @ 19:41:29 #205
80346 Remzerrr
Maar das logisch
pi_24377431
quote:
Op maandag 3 januari 2005 19:09 schreef Mute_Me het volgende:

[..]

Hoe oud ben jij?!
Ik ben 17 en mn pa belde om half 8 of ik nog kwam ontbijten, toen was ik net onderweg naar huis (moest een meisje naar huis brengen ).
Jeetje jij bent echt stoer hoor....
Misschien heb ik wel ouders die om me geven en bellen als ik 5 uur nadat ik 'even' was gaan poolen nog niet thuis ben. Wat ik trouwens ook al had geschreven (als onderdeel van de blunder dus ) was dat het goed was geweest als ik ze even gebeld had om te zeggen dat het heel erg laat zou worden...
pi_24378244
dude zeg tegen je moeder, man ik zet met een onwijze chick hier....ben over 2 uur thuis
en dan zet je je telefoon uit en incasseer je het gezeik als je thuis komt...:S

lijkt me vrij logisch? nu heb je alleen gezeik met je ouders..
  maandag 3 januari 2005 @ 21:14:36 #207
80346 Remzerrr
Maar das logisch
pi_24378789
Dat zou een oplossing geweest zijn ja maar als ik dat had gedaan was het geen blunder geweest en had ik hem hier niet neergezet

Weer wat geleerd
pi_24378882
Nou, als ik kijk naar je leeftijd, 20 jaar, dan mag je van je ouders toch wel verwachten dat ze niet zo over de flos gaan als je eens lang weg blijft. Vind ik dan, doen de mijne iig niet. En om dan te stellen dat ze niet om je geven. (dat impliceer je namelijk) Nou...., dat gaat wel een beetje ver vind je niet?
Ze vertrouwen mij gewoon en weten dat ik geen stommiteiten uithaal en dat zal bij Mute_Me ook wel zo zijn denk ik.

Maar goed, keep it on-topic people
iig een stomme blunder van jou!
Knuppel
Volgende keer doe je dat dus anders

Ik heb geen versierblunders, want ben veels te verlegen en versier nooit.
Nuja, 1x gedaan en dat ging meteen goed. Maar verder. Ik ben maar een sissy op dat gebied
  maandag 3 januari 2005 @ 21:39:09 #209
80346 Remzerrr
Maar das logisch
pi_24379207
Ach ja misschien is mijn reactie wel overdreven maargoed ik hield me niet aan een afspraak met mn ouders dus die belden op waar ik bleef. Aan de ene kant mogen ze me wel vertrouwen ja, maar aan de andere kant als je afspreekt 'even' te gaan poolen en je blijft langer weg dan 'even' worden sommige ouders wel ongerust, mijne wel iig.

Maargoed stomme blunder idd daarom staat ie ook in dit topic en volgende keer doe ik dat cker anders
pi_24379254
Hmmz ik ben niet zo'n held als het op versieren aankomt..

Standaard situatie bij mij (elke keer weer..):

Zie een leuke meid, oog contact, lachen, etc etc... Maar verder.. . En de enkele keer dat het gebeurt dat zij het initiatief neemt weet ik het op wonderbaarlijke manier nog te verkloten .
pi_24380001
quote:
Op maandag 3 januari 2005 19:41 schreef Remzerrr het volgende:

[..]

Jeetje jij bent echt stoer hoor....
Misschien heb ik wel ouders die om me geven en bellen als ik 5 uur nadat ik 'even' was gaan poolen nog niet thuis ben. Wat ik trouwens ook al had geschreven (als onderdeel van de blunder dus ) was dat het goed was geweest als ik ze even gebeld had om te zeggen dat het heel erg laat zou worden...
okey als je even gaat poolen maakt dat de situatie iets anders.
Maar alsnog dom dat je er bent weggegaan zonder ''actie'' .
pi_24380069
quote:
Op maandag 3 januari 2005 21:40 schreef Beroepsgokker het volgende:

Zie een leuke meid, oog contact, lachen, etc etc... Maar verder.. . En de enkele keer dat het gebeurt dat zij het initiatief neemt weet ik het op wonderbaarlijke manier nog te verkloten .
meer bier? of jusit minder bier
pi_24381010
quote:

Als ze naar je kijkt, moet je naar de toestappen:

He wat kijk je nou, wil je me soms meteen hier op de dansvloer nemen, nou ik denk het niet maar ik kan hooguit me MSN geven, me 06 krijg je niet omdat ik niet gestalkt wil worden.

MSN is wat makkelijker om iemand te leren kennen vooral als je verlegen bent. Probeer het eens bij 9 van de 10 nemen ze het aan, plus dat MSN toch niet zon grote stap is. Zij kan net zo goed onzeker zijn he
pi_24381120
quote:
Op maandag 3 januari 2005 22:27 schreef Mute_Me het volgende:

[..]

meer bier? of jusit minder bier
K heb me n paar keer helemaal volgezopen, toen kwam er niks zinnigs uit . ANdere keer tijdens vakantie 100% nuchter en na ruim 2 uur buiten de kroeg gepraat te hebben kwam ik erachter dat het "eigenlijk best koud was buiten". (terwijl me vriendne dachten dat ik allang met dr bezig was..)

Ben niet verlegen ofzo, tis gewoon onzekerheid denk ik . "ze zal me wel niet leuk vinden" ofzo .
pi_24382127
quote:
Op maandag 3 januari 2005 23:20 schreef Beroepsgokker het volgende:

[..]

K heb me n paar keer helemaal volgezopen, toen kwam er niks zinnigs uit . ANdere keer tijdens vakantie 100% nuchter en na ruim 2 uur buiten de kroeg gepraat te hebben kwam ik erachter dat het "eigenlijk best koud was buiten". (terwijl me vriendne dachten dat ik allang met dr bezig was..)

Ben niet verlegen ofzo, tis gewoon onzekerheid denk ik . "ze zal me wel niet leuk vinden" ofzo .
gewoon aan alles schijt hebben, waarom zal je onzeker zijn?
als je de juiste signalen ontvangt (gelukkig doe je dat nog wel) overal schijt aan hebben en ervoor gaan .
En als het zonder drank niet lukt neem er dan 3 of 4, dan ben wat losser maar niet lam (ik teminste dan)
pi_24383447
Elke keer als ik ga stappen (tegenwoordig maar 1x per maand ongeveer ivm geld gebrek ) vertrek ik met de beste voornemens, maar er komt gewoon niks uit..
Maja laatmaar, komt anders weer zo triest over . dat valt reuze mee hoor
pi_24386841
Geen blundervan mezelf maar ik was laatst uit geweest met me vriendin + een vriend en een vriendin van haar dus wij staan in een cafeetje komen we de broer tegen van me vriendin
dus zij gaat daar even mee staan praten ik sta samen met me vriend even biertje te drinken staan er 2 meisjes hele tijd onze kant op te kijken en te lachen maar wij gingen even naar ander cafeetje.

Helaas was het daar niet egt gezellig dus wij gingen weer terug komen we weer die broer tegen dus me vriendin weer mee praten ik en me vriend staan er een beetje naast hij ging toen even bier halen komt 1van die meiden dicht bij me staan en zegt het volgende.

Zij "Eey, heb jouw nog nooit eerder gezien hier kom je hier vaker?"
Ik "Eey, nee klopt ik kom hier eigenlijk nooit maar wie ben jij?"
Zij "(Zei haar naam weet niet meer wat ), kom hier regelmatig"
Ik "aha, ik zeg mijn naam en vertel dat hier wel gezellig is"
Zij "Maar sta je hier alleen ben je bekende van die gast??" (wees naar vriend van die broer)
Ik "Nee geen idee wie dat is"

Ineens zegt Zij "Als je 3 keuzes zou hebben welke zou je dan kieze - 1ste Mij gelijk dumpen, 2de Mij gelijk nemen, 3de Mij eerst beter leren kennen"
Ik "Wat was de eerst optie ook alweer??"
Zij "Ja dacht al dat je daar voor zou gaan maar mag ik anders je Hotmail adres hebben?"
(Zij pakt vol enthousiasme haar mobiel om mijn hotmail adres erin te zetten)
Ik "Nou ik geef hem eigenlijk liever niet"
Zij "Jij hebt toevallig zeker niet al een vriendin??"

Ik pak me vriendin erbij ja ze staat hier zij liep toen maar weg.

Hele avond die meiden niet meer gezien wel een volhoudster.
  dinsdag 4 januari 2005 @ 15:01:30 #218
66083 Platina
78th Element
pi_24392381
Heb ik gister weer, werd uitgenodig door mensen van mijn werk om naar hun kiet te komen. Dus ik ga ernaar toe. Zie daar paar leuke meiden, beetje oogcontact ermee enzo. Zien hoe de pogingen van andere genadeloos weggeslagen worden. Op een gegeven moment zit ik langs een van die meisjes, beetje praten, knus doen. Maarja, vandaag herinner ik me pas weer hoe stom ik wel niet ben geweest om die niet meteen op de bek te pakken, aangezien ze mij als enige van de 'jagers' niet afwimpelde. Stom, stom
pi_24393040
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 15:01 schreef Platina het volgende:
Heb ik gister weer, werd uitgenodig door mensen van mijn werk om naar hun kiet te komen. Dus ik ga ernaar toe. Zie daar paar leuke meiden, beetje oogcontact ermee enzo. Zien hoe de pogingen van andere genadeloos weggeslagen worden. Op een gegeven moment zit ik langs een van die meisjes, beetje praten, knus doen. Maarja, vandaag herinner ik me pas weer hoe stom ik wel niet ben geweest om die niet meteen op de bek te pakken, aangezien ze mij als enige van de 'jagers' niet afwimpelde. Stom, stom
Sorry, maar ik zie hier echt geen blunder in hoor . Tis meer dat je hier via allerlei omwegen een blunder van wilt maken. Niet lullig bedoeld hoor.

[ Bericht 4% gewijzigd door Roeni3 op 04-01-2005 15:47:07 ]
pi_24393470
Niet echt een versierblunder, maar mijn kameraad dacht van wel.
We gingen met een groep vrienden stappen, onder andere met een vriendin van enkelen van hun die hier 100km verderop woont. Mijn kameraad kon haar nog niet. Wij lekker aan de zuip, staat die vriendin ineens alleen omdat ze de rest kwijt was. Dus ik sta met haar te praten, even de dansvloer op zonder enige intentie van versieren. Dat aangezien zij niet echt moeders mooiste is (type pot, korte stekeltjes), maar omdat zij hier verder weinig mensen kent.

Dus wij staan daar, beetje kletsen en dansen, komt mijn kameraad (inmiddels aardig aangeschoten) in noodgang de dansvloer op rennen, pakt mij bij mn arm, sleurt me mee en roept keihard waar ik in godsnaam mee bezig was met haar. Hij vragen wat ik met die "lelijke meid" moest. Ik uitgelegt dat zij de vriendin was die langs zou komen. Hij een rode kop, zij kwaad :p
Zuipen doen we allemaal....
  dinsdag 4 januari 2005 @ 16:41:51 #221
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_24394188
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 16:06 schreef CS-AlCoHoLiC het volgende:
Dus wij staan daar, beetje kletsen en dansen, komt mijn kameraad (inmiddels aardig aangeschoten) in noodgang de dansvloer op rennen, pakt mij bij mn arm, sleurt me mee en roept keihard waar ik in godsnaam mee bezig was met haar. Hij vragen wat ik met die "lelijke meid" moest. Ik uitgelegt dat zij de vriendin was die langs zou komen. Hij een rode kop, zij kwaad :p
Dat zijn de echte vrienden, liever dat je één keer wordt weggesleurd terwijl dat niet de bedoeling is dan dat je niet wordt weggesleurd als dat wel de bedoeling is
  dinsdag 4 januari 2005 @ 17:24:53 #222
66083 Platina
78th Element
pi_24395007
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 15:40 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Sorry, maar ik zie hier echt geen blunder in hoor . Tis meer dat je hier via allerlei omwegen een blunder van wilt maken. Niet lullig bedoeld hoor.
Ikzelf beschouw het wel als een blunder. Maar goed, vergeleken met de andere blunders hier is dit amper een blunder te noemen ja
pi_24411988
Heel even een klein vraagje. Ik lees hier vaak dat mensen worden aangesproken door een meisje en zichzelf dan later voor de kop slaan omdat ze niet met haar gepraat hebben. Maar als een meisje je aanspreekt in een disco of kroeg en je reageert niet goed of totaal niet dan is dat toch geen blunder? Ik bedoel misschien wil ze wel helemaal niks van je behalve een goed gesprek. Misschien zie ik dit fout hoor, zo ja dan ga ik vandaag nog een goede voorhamer halen om mijzelf mee voor de kop te slaan.
pi_24412739
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 15:07 schreef sonnie het volgende:
Heel even een klein vraagje. Ik lees hier vaak dat mensen worden aangesproken door een meisje en zichzelf dan later voor de kop slaan omdat ze niet met haar gepraat hebben. Maar als een meisje je aanspreekt in een disco of kroeg en je reageert niet goed of totaal niet dan is dat toch geen blunder? Ik bedoel misschien wil ze wel helemaal niks van je behalve een goed gesprek. Misschien zie ik dit fout hoor, zo ja dan ga ik vandaag nog een goede voorhamer halen om mijzelf mee voor de kop te slaan.
De meeste kerels zien het idd als neukkans terwijl dat lang niet altijd het geval is
pi_24414091
Mooi, heb ik toch een goed punt. Scheelt weer 44,85 voor de voorhamer.
  woensdag 5 januari 2005 @ 19:07:37 #226
22944 Breetai
....Relax....
pi_24416088
quote:
Komt me bekend voor.
quote:
Ga er maar van uit dat je het toch weer gaat verkloten, dan loop je een stuk ontspannender rond en misschien mislukt dat verkloten ook nog. In elk geval, onderneem iets en zie waar het weer een keer spaak loopt.
Ik kan helaas ff geen versierblunder meer posten.
"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
  woensdag 5 januari 2005 @ 19:09:16 #227
22944 Breetai
....Relax....
pi_24416129
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 01:07 schreef Beroepsgokker het volgende:
Elke keer als ik ga stappen (tegenwoordig maar 1x per maand ongeveer ivm geld gebrek ) vertrek ik met de beste voornemens, maar er komt gewoon niks uit..
Maja laatmaar, komt anders weer zo triest over . dat valt reuze mee hoor
Eerst een hoop rondsjouwen en alle hoop opgeven doet bij mij meestal wonderen. Makkelijker gezegd dan gedaan.
  woensdag 5 januari 2005 @ 19:13:20 #228
22944 Breetai
....Relax....
pi_24416210
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 15:07 schreef sonnie het volgende:
Je weet niet of ze wel of wat wilt als ze jou aanspreekt. Daar kom je tijdens het gesprek achter. Voor hetzelfde geval heeft die meid wel interresse maar moet nog over de streep getrokken worden. Een leuk gesprek vind ik iig een goed begin. Je steekt er altijd wat van op, wat betreft dat moment.

Als ik jou was, zou ik gewoon een aanbeeld halen en je kop daar eens een paar keer keihard op beuken. Misschien komt het dan aan.
pi_24417724
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 19:09 schreef Breetai het volgende:

[..]

Eerst een hoop rondsjouwen en alle hoop opgeven doet bij mij meestal wonderen. Makkelijker gezegd dan gedaan.
Meestal loop ik wat te ouwehoeren met vrienden, dus let ik amper op wat om me heen gebeurt .
  woensdag 5 januari 2005 @ 20:34:48 #230
22944 Breetai
....Relax....
pi_24417888
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 20:24 schreef Beroepsgokker het volgende:
Meestal loop ik wat te ouwehoeren met vrienden, dus let ik amper op wat om me heen gebeurt .
Oh vergeten. Alleen gaan stappen en nuchter blijven, evt. in een andere stad maar dat hoeft niet. Op den duur wordt het alleen rondlopen je echt teveel. Alle hoopopgeven werkt meestal ook fantastisch.
pi_24418335
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 20:34 schreef Breetai het volgende:

[..]

Oh vergeten. Alleen gaan stappen en nuchter blijven, evt. in een andere stad maar dat hoeft niet. Op den duur wordt het alleen rondlopen je echt teveel. Alle hoopopgeven werkt meestal ook fantastisch.
Hmmz geen vrienden/kennisen die mee uitgaan of begrijp ik je post nou niet helemaal goed .
  woensdag 5 januari 2005 @ 21:14:16 #232
22944 Breetai
....Relax....
pi_24418637
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 20:57 schreef Beroepsgokker het volgende:
Hmmz geen vrienden/kennisen die mee uitgaan of begrijp ik je post nou niet helemaal goed .
Een hoop kennsisen die nooit verder kijken dan hun favoriete kroeg verder reikt. Allemaal heel gezellig maar echt geile wijven komen er niet altijd. Dus dan wil ik ook wel ergens anders gaan kijken wat ik tegenwoordig doe.

Soms spreek ik ze nog wel ff voordat ik verder ga. Dan zit je al wat meer in een sociale stemming.
Mijn oude buurman en z'n maten wisten een stuk beter meiden wist te versieren dan ik. Die hielden ook ongeveer hetzelfde patroon aan met z'n maten. Eerst ff indrinken en daarna naar een disco om individueel op jacht te gaan.
pi_24422698
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 21:14 schreef Breetai het volgende:

[..]

Een hoop kennsisen die nooit verder kijken dan hun favoriete kroeg verder reikt. Allemaal heel gezellig maar echt geile wijven komen er niet altijd. Dus dan wil ik ook wel ergens anders gaan kijken wat ik tegenwoordig doe.

Soms spreek ik ze nog wel ff voordat ik verder ga. Dan zit je al wat meer in een sociale stemming.
Mijn oude buurman en z'n maten wisten een stuk beter meiden wist te versieren dan ik. Die hielden ook ongeveer hetzelfde patroon aan met z'n maten. Eerst ff indrinken en daarna naar een disco om individueel op jacht te gaan.
Haha achja het is natuurlijk maar net wat je wil doen tijdens het uitgaan.
Ik ga voor de gezelligheid uit en als ik een leuk meisje tegenkom is dat mooi meegenomen maar om nou echt op jacht te gaan die periode heb ik wel gehad.
pi_24424639
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 00:01 schreef Mute_Me het volgende:

[..]

die periode heb ik wel gehad.
mjaaaaaaa imo ben je nooit te oud om te versieren maar t zal wel weer aan mij liggen . (niet dat ik zo'n scharrelaar ben hoor)
  donderdag 6 januari 2005 @ 01:18:09 #235
73888 DIA
die ja .....
pi_24424944
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 00:01 schreef Mute_Me het volgende:

[..]

op jacht te gaan die periode heb ik wel gehad.
wheheh die gast is 17......
pi_24425798
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 01:18 schreef DIA het volgende:

[..]

wheheh die gast is 17......
! Zijn tijd moet nog komen .
  donderdag 6 januari 2005 @ 02:20:04 #237
87044 MisterICE
The Superstar Bum
pi_24426047
quote:
Op maandag 27 december 2004 16:13 schreef zalkc het volgende:

hij "hoi, wie ben jij?"
Tell him the liberator who destroyed my property has realigned my perception.
pi_24426716
HA leuk.. nieuwe collega... ff praten enz... ( werken samen in discotheek )....

balbabalba... eerste paar keer dat ik haar zag nix aan de hand....week later had ze geen vervoer naar huis en ze wilde naar huis lopen ( 10km > ) ... ik haar verteld dat ze n pan los had en ik dr wel wilde brengen..

dit nu al 2x gedaan en vind er nu eigenlij leuker dan ik zelf wilde damned...
en ook in het weekend wat meer kletsen enz :p

ik d8 vraag dr gewoon mee uit.... ze had dit niet zo verwacht volgens mij en was dr best van geschrokken van WOOW... en toen de helaas de bekende story "BEN DR TYPE NIET"... yr...

ze is nu ook meer into n andere gast "portier" ik gun t r best maar ik zie niet echt in dat t wat zal worden redenen zijn eigenlijk zelf wel te bedenken ....

Ik wil toch n keer met haar uit dus ik blijf toch zeiken en zodra ze echt laat merken dat ze nix van me moet hebben.. helaas.. heb t iig geprobeerd
  donderdag 6 januari 2005 @ 08:58:22 #239
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_24427436
Vriend van me naar een grietje toe...Ik wou namelijk een foto van haar mooie broek
Hij praten met haar zeggen dat ik met haar op de foto wil...dat vond ze "prima"...maar ze keek heel boos (expres) op die foto...
dus ik zeg: nog één, je kijkt boos!
zij: nee is goed zo
ik: ik vind eigenlijk alleen je broek mooi en daarom wou ik die foto...
zij: DANK JE WEL HOOR

A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_24428002
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 08:58 schreef SilentChaos het volgende:
Vriend van me naar een grietje toe...Ik wou namelijk een foto van haar mooie broek
Hij praten met haar zeggen dat ik met haar op de foto wil...dat vond ze "prima"...maar ze keek heel boos (expres) op die foto...
dus ik zeg: nog één, je kijkt boos!
zij: nee is goed zo
ik: ik vind eigenlijk alleen je broek mooi en daarom wou ik die foto...
zij: DANK JE WEL HOOR

Tactisch
......
  donderdag 6 januari 2005 @ 10:51:40 #241
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_24428720
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 09:55 schreef Slomy het volgende:

[..]

Tactisch
ja moet ze maar niet zo stom doen
pi_24452896
Kom op menschen, tis vrijdagmiddag, the day after donderdagavond. Iemand gisteravond nog uitgeweest en iets *pijnlijks* meegemaakt?

Was zelf gisteravond in Het Paard (Den Haag), maar helaasch, geen blunders kunnen (durven ) begaan.
  vrijdag 7 januari 2005 @ 19:40:42 #243
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_24454254
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 16:02 schreef Roeni3 het volgende:
Kom op menschen, tis vrijdagmiddag, the day after donderdagavond. Iemand gisteravond nog uitgeweest en iets *pijnlijks* meegemaakt?

Was zelf gisteravond in Het Paard (Den Haag), maar helaasch, geen blunders kunnen (durven ) begaan.
Het Paard
  vrijdag 7 januari 2005 @ 19:42:11 #244
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_24454283
ik heb deze week op mn stage versierblunders deel 1 t/m hier helemaal doorgelezen zou nu toch wel moeten weten wat wel en niet te doen dan
pi_24455838
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 19:42 schreef SouthernSun het volgende:
ik heb deze week op mn stage versierblunders deel 1 t/m hier helemaal doorgelezen zou nu toch wel moeten weten wat wel en niet te doen dan
Jij volgt de opleiding speedreading ?
Jupiler is goed
pi_24466103
Wat ik ooit heb meegemaakt.

Ik had een sigarettenpeuk op me lip gehad, dus ik had me chick aan de telefoon. Ik zeg zo ja ik weet niet of je kan komen, ik heb een blaar op me lip, kunnen we niet zoenen oid. Oh dus daar gaat het alleen om bij jou, ja bij jou toch ook?

Ik was maar een grapje hoor, maar toen was ze toch een dagje boos op me
  zaterdag 8 januari 2005 @ 16:48:43 #247
91306 GF
Kingwood
pi_24466158
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 16:45 schreef pimpin het volgende:
Wat ik ooit heb meegemaakt.

Ik had een sigarettenpeuk op me lip gehad, dus ik had me chick aan de telefoon. Ik zeg zo ja ik weet niet of je kan komen, ik heb een blaar op me lip, kunnen we niet zoenen oid. Oh dus daar gaat het alleen om bij jou, ja bij jou toch ook?

Ik was maar een grapje hoor, maar toen was ze toch een dagje boos op me
Een bewuste blunder?

Ben ik vanavond van plan
  zondag 9 januari 2005 @ 13:47:17 #248
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_24483209
Gisteravond was ik bob, en we waren in een kroeg/disco in de Lemmer waar ik dus geen ene zak aanvond. Ik stond wat aan de kant van de dansvloer wat aapjes te kijken. En voor me stonden 2 redelijk mooie meiden van rond de 20. Ze waren echter totaal niet mijn type (type modepopjes met teveel make-up en ze rookten, wat voor mij een beste afknapper is). Ze waren echter niet lelijk dus ik had ze al even goed bekeken Op een gegeven moment zie ik de ene meid de andere wenken dat ze ergens anders wil staan. De andere schud nee, en wenkt naar mij (onder het motto: ik wil hier niet weg, ik wil hem versieren). Zegt die andere: Die is homo hoor
(en bedankt )
  zondag 9 januari 2005 @ 14:02:14 #249
67978 HenryHill
pi_24483447
quote:
Op zondag 9 januari 2005 13:47 schreef ConQuestador het volgende:
Op een gegeven moment zie ik de ene meid de andere wenken dat ze ergens anders wil staan. De andere schud nee, en wenkt naar mij (onder het motto: ik wil hier niet weg, ik wil hem versieren). Zegt die andere: Die is homo hoor
(en bedankt )
...waarna jij die lompe meid een flinke mep gaf met je handtasje?
Serieus, dat is wel heel hard. Volgende keer meteen een opmerking terugplaatsen over d'r gewicht! Zal ze leren.
  zondag 9 januari 2005 @ 14:06:54 #250
40917 tux-geeko
En jij bent ?
pi_24483512
quote:
Op zondag 9 januari 2005 13:47 schreef ConQuestador het volgende:
Op een gegeven moment zie ik de ene meid de andere wenken dat ze ergens anders wil staan. De andere schud nee, en wenkt naar mij (onder het motto: ik wil hier niet weg, ik wil hem versieren). Zegt die andere: Die is homo hoor
(en bedankt )
Hoezo... dan voel je je behoorlijke bescheten lullig voor je
Bite me! (but not too hard ;) )
  zondag 9 januari 2005 @ 14:21:26 #251
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_24483701
quote:
Op zondag 9 januari 2005 14:02 schreef HenryHill het volgende:
Serieus, dat is wel heel hard. Volgende keer meteen een opmerking terugplaatsen over d'r gewicht! Zal ze leren.
Ze zei het tegen die vriendin. In principe kon ik het niet horen, maar een beetje liplezen kan iedereen wel

Als ze nou wel mijn type was geweest had ik er zeker wat van gezegt, maar in dit geval boeide het me totaal niet.
  zondag 9 januari 2005 @ 18:29:27 #252
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_24487927
quote:
Op zondag 9 januari 2005 14:21 schreef ConQuestador het volgende:

[..]

Ze zei het tegen die vriendin. In principe kon ik het niet horen, maar een beetje liplezen kan iedereen wel

Als ze nou wel mijn type was geweest had ik er zeker wat van gezegt, maar in dit geval boeide het me totaal niet.
Homo

Just kidding
  zondag 9 januari 2005 @ 18:40:35 #253
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_24488175
quote:
Op zondag 9 januari 2005 18:29 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Homo

Just kidding
Tis maar net hoe je het bekijkt: Sommigen zullen balen omdat iemand dacht dat ik homo was. De andere kant van het verhaal is dat een knap meisje die 99% van de mannen die er waren kon krijgen mij verkoos om te versieren (dus vond ze me niet lelijk blijkbaar). Alleen jammer dat haar vriendin haar tegenhield
  zondag 9 januari 2005 @ 18:49:59 #254
85962 ioko
I Appear Missing
pi_24488352
quote:
Op zondag 9 januari 2005 18:40 schreef ConQuestador het volgende:

[..]

Tis maar net hoe je het bekijkt: Sommigen zullen balen omdat iemand dacht dat ik homo was. De andere kant van het verhaal is dat een knap meisje die 99% van de mannen die er waren kon krijgen mij verkoos om te versieren (dus vond ze me niet lelijk blijkbaar). Alleen jammer dat haar vriendin haar tegenhield
Heel goed, das de positieve kant van het verhaal. (en zoals je kunt zien in die nieuwe serie op TV, vrouwen kunnen homo's vaak niet eens herkennen, laat staan hetero mannen )
Coincidence
Makes sense
Only with you
  zondag 9 januari 2005 @ 20:28:42 #255
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_24490298
quote:
Op zondag 9 januari 2005 18:40 schreef ConQuestador het volgende:

[..]

Inderdaad, positief denken
  zondag 9 januari 2005 @ 21:33:26 #256
22944 Breetai
....Relax....
pi_24491275
Door wie laat jij je niet afzeiken???

Door een aardig leuke meid nog wel.
  maandag 10 januari 2005 @ 00:07:52 #257
7888 DiSiLLUSiON
Universal Centric Motion
pi_24494472
Ik heb opzich niet zo veel blunders meegemaakt.. Ja, dat ik een keer nadat ik gedate had met een meid een gozer tegenkwam.. die me wat dingen vertelde over haar.. wat achteraf dus gewoon iemand bleek die haar kende en graag wilde stoken..

Verder zijn het meestal blunders van de andere kant, uiterlijk is niet belangrijk van mij maar ik heb wel een heel specifiek type waar ik op val, dus dan ga ik een geprek met een meid aan en denkt ze meteen dat ik 'r leuk vind ofzo.. ziet 't meteen als neukkans. Niet echt handig, want als je na een kwartiertje weer ergens anders heen wilt kijken ze verbaasd en vragen ze geheid "vind je me niet leuk dan?' en als je ja zegt ben je de lul en als je nee zegt idem ditto
There is consciousness in all things.
  maandag 10 januari 2005 @ 11:25:44 #258
101860 Tique
strictly seated concert
pi_24499522
Ben je lekker op vakantie in oostenrijk, heb je een klotedag want... je bent ZIEK
Zit je dus in de gondel naar beneden met 3 meisjes, zit een beetje te kijken, nou niet echt verkeerd..

Ze beginnen dus op een gegeven moment tegen mij te praten, beetje gelachen enzo, ze komen uit het dorpje daar. Vragen ze waar ik logeer (Insert kutpension), zegt het leukste meisje van de 3 op zo'n manier van !!dit is een hint!! Daar woon ik heel erg dichtbij
Wat doet Tique, o, ok, we zijn beneden, veel plezier nog doei.....
|
  maandag 10 januari 2005 @ 15:57:05 #259
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_24502892
net nog op sloterdijk terwijl ik op de tram zit te wachten met mijn dopjes in muziek aan het luisteren.
zijn er 2 buitenaldse meiden (arokkaans denk ik) en die klene komt naar me toe en vraagt of ze mee mag luisteren, tuurijk mag dat. gaat ze vragen of ik een vriendin heb en of ik dus vrijgezel ben en ook of ik behoefte heb aan een relatie.
Aan de ene kant wel maar ja.... ten eerste is het net 3 weken uit en ten 2e is en blijft het een marokkans meisje en hoe westers ze ook opgevoed is, haar familie gata het niet leuk vinden want volgens mij was ze GEEN 17 of oduer.
ben zelf 20....

kan aan mij liggen maar ik hoor veel te veel dingen over familie die het er niet ee eens is en het meisje naar marokko verbant of erger, mijn familie en haar vermoorden of laten vermoorden.
pi_24503272
Ik zou sowieso geen relatie beginnen met iemand die vraagt of ik daar toevallig zin in heb
Jupiler is goed
pi_24503592
quote:
Op maandag 10 januari 2005 16:34 schreef Aurelium het volgende:
Ik zou sowieso geen relatie beginnen met iemand die vraagt of ik daar toevallig zin in heb
Hehe precies . Het kan gewoon niet serieus bedoeld zijn.
  maandag 10 januari 2005 @ 19:08:34 #262
24184 speedfreakssj
pi_24505290
tja, je weet het niet. wie weet hjeeft ze wel al alles geprobeerd?
ze was wel leuk om te zien maar erg jong en wil het risico niet nemen dat ze EN te jong is EN haar ouders die mogelijk daar vreemd op reageren.
Of is het normaal in de islaam cultuur om op erg jonge leefijtd met relatief oudere jongens een relatie te hebben? zeg 14-17M, 20-21M
pi_24505654
speedfreakssj wie zegt dat ze jou willen? Misschien waren ze gewoon wat aan t lullen of jou de gek aan het steken. Je moet niet meteen denken dat ze jou even willen nemen als ze gaan lullen, je komt nogal hopeloos over, dat je dat meteen hier gaat melden. Ik heb ook weleens gesprekken met dames in bussen over de meest domme dingen.

En ohja, wat was de versierblunder hieraan? Had je dr meteen willen nemen op de busstoel?
pi_24505695
Ja maar een relatie ga je toch aan omdat je iemand leuk vind, en dus dat ook het karakter je bevalt niet omdat ze er wel goed en jong uitziet? ik bedoel het telt natuurlijk meer, maar ik zou zeggen eerst eens een paar dates ofzo.. dan verder kijken. Wie wat voor snol het wel niet is
Jupiler is goed
  maandag 10 januari 2005 @ 20:47:40 #265
24184 speedfreakssj
pi_24506556
tja, het leek me wel gepast hier hoezo?
natuurlijkj verwacjy ok niet dat ik meteen de eerste date ga neuken of whatever.
Wilde het gewoon alleen effe mededelen meer niet.
kan je die anderen ook wel hopeloos noemen als ik sommige dingen lees.
pi_24506562
Ik was uit in een kleine discotheek waar ik eigenlijk nooit kom met een vriendin van me en daar weer een vriendin van (A) die ik niet echt goed ken.. Maar ik stond even met die vriendin van haar (A dus) te praten en toen wees ze me twee jongens aan die ze wel leuk vond, waarvan eentje een ex van haar lang geleden was (T), waar ze altijd nog een beetje een zwak voor had.
Wij stonden een tijdje met zn drieen te dansen daar, en toen viel me op dat T wel erg veel aan het kijken was de hele tijd. Dus ik vertelde A dat ik toch wel het gevoel had dat T haar ook leuk vond omdattie zovaak onze richting op keek.. zij: ja hij is leuk he? ik: jaaaa, moet ik toegeven
Dat kijken ging nog een tijdje zo door en later op de avond stonden A en T met elkaar te praten, komt ze naar mij toe: T zegt dattie je een lekker wijf vind blablabla. Ik helemaal verbaasd ik snapte er niet veel meer van op dat moment en mompel iets van: ow bedankt .
Toen het wat meer tot me doordrong en nadat ik moed had verzameld om op hem af te stappen keek ik om me heen en wassie weg

Dus eigenlijk heb ik zonder dat ik het wist de hele avond vet veel (oog)contact gehad met iemand waarvan ik dacht: ooh die lijkt me nou leuk/knap/lief, terwijl ik dacht dat al die aandacht voor iemand anders bedoeld was.. en toen ik erachter kwam dat hij ook interesse in mij had reageer ik zo stom Ik bedoel ik had hem echt niet direct besprongen ofzo maar ik kan toch minstens ff ergens met hem gaan staan kletsen ofzo
  maandag 10 januari 2005 @ 20:47:52 #267
24184 speedfreakssj
pi_24506564
natuurlijkj verwacjy ok niet dat ik meteen de eerste date ga neuken of whatever.
Maarja, had ook niet anders verwacht van je hoor
pi_24507573
quote:
Op maandag 10 januari 2005 20:47 schreef speedfreakssj het volgende:
Daar doelde ik verder niet op hoor. Hoe meer verhalen hoe beter
Maar het ging om de manier waarop die meid naar je toe komt en vraagt of je behoefte hebt om een relatie te beginnen.
Jupiler is goed
pi_24535638
Ik werk in een winkel en tegenover ons zit een drogisterij waar een aantal meiden werken. Zo nu en dan loop ik of mijn collega's naar binnen toe omdat we wat nodig hebben (gel, shampoo, blabla) en dan maken we altijd gezellig een praatje. Eén van die meiden zag ik wel zitten, ze had iets wat de anderen niet hadden Dus ik wilde wat gaan ondernemen. Ik ben niet zo'n ondernemend type, dus het was alweer een hele onderneming voor mij Elke verkoper bij ons had bij een leveranciersactie een geurtje gekregen, alleen waren dat allemaal damesgeuren. Dus mijn idee was om met zo'n geurtje daar naar binnen te lopen en te vragen of ze die verkochten, zo ja of ik die kon omruilen voor iets anders (=reden om daar naar binnen te gaan). En dan zou ik haar vragen of ze zin had in een filmpje ofzo. Anyway, zo geschreven zo gedaan. Ik loop naar binnen nadat ik gecheckt had dat zij achter de kassa stond. Tot mijn grote ergernis zie ik dat al die andere meiden achter de kassa zitten (wat ik dus niet kon zien vanuit mijn winkel) te theedrinken. Nou, ik erheen en sprak haar aan. Het gesprek ging als volgt:
ik: haai
zij: haai
ik: heej, verkopen jullie dit ook?
zij: uh, ja...
ik: mooi, dit heb ik gekregen van een leverancier, maar ik ga niet zo vaak als vrouw de straat op, dus ik vroeg me af of ik dit kan ruilen voor iets anders...
zij: uh, denk het wel, ik zal even de bedrijfsleidster roepen (die niet in de buurt was)
ik: wat we ook kunnen doen is dat ik jou dit geurtje geef (*schuift het over de counter richting haar) en in ruil daarvoor gaan wij een keer gezellig een filmpje pakken
zij: (*begint te lachen, kijkt haar collega's aan) uh, nee, dat kan niet... (*schuift het geurtje weer terug)
ik: (*denkt kut... ) ow, jammer, nou dan wil ik het geurtje wel retouren...
zij: is goed...

De bedrijfsleidster kwam eraan et voila, 15 Euri rijker... Ik was liever wat anders rijker geweest
En ik ben gewoon vergeten om te vragen waarom... Dus dat zal ik binnenkort nog wel even vragen...
  woensdag 12 januari 2005 @ 19:13:14 #270
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_24535718
Ach je hebt't geprobeerd! Niet geschoten is altijd mis!
  woensdag 12 januari 2005 @ 19:43:07 #271
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_24536093
Gewoon blijven proberen.
Dan kom je steeds kanslozer over
pi_24536242
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 19:08 schreef AlmightyArjen het volgende:
-verhaal-
Dit is toch niet echt een blunder vind ik hoor. Leuk geprobeerd iig
pi_24536413
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 19:53 schreef jap85 het volgende:
Dit is toch niet echt een blunder vind ik hoor. Leuk geprobeerd iig
Niet echt nee, maar het was het wel het melden waard
  woensdag 12 januari 2005 @ 20:26:42 #274
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_24536703
toch wel een toffe actie
  woensdag 12 januari 2005 @ 20:49:19 #275
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_24537098
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 19:43 schreef daNpy het volgende:
Gewoon blijven proberen.
Dan kom je steeds kanslozer over
Wie niet waagt, blijft maagd...
Dan maar kansloos dus
  woensdag 12 januari 2005 @ 21:08:23 #276
73888 DIA
die ja .....
pi_24537456
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 19:08 schreef AlmightyArjen het volgende:
story
wel goede aktie hoor........ ook mooi van te voren uitgedacht enzo....... alleen jammer dat het altijd anders loopt dan je berekent hebt
pi_24538067
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 20:49 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Wie niet waagt, blijft maagd...
Dan maar kansloos dus
Wie niet waagt, wie niet wint, wie niet neukt, krijgt geen kind
pi_24543265
@ almighty arjen:

Oh nasty! ze naait je wel hard zeg. maar ik vind het wel een coole actie!
ze wil denk ik best wel, maar ja met al die collega's erbij....
volgende keer als ze met je praat zeggen dat de film erg leuk was en dat het jammer was dat ze er niet bij was!
dan voelt zij zich een beetje lullig omdat ze iets leuks gemist hebt en het jou niet zoveel uitmaakt, terwijl als je je mond houd en snel maakt dat je wegkomt je nogal verslagen overkomt! en daar houden chicks niet van!

(Advies tvp)
  donderdag 13 januari 2005 @ 13:52:56 #279
13857 Nokia3310
pi_24546455
@ AlmightyArjen: Ik denk dat dit meisje al een vriend heeft, omdat ze zei dat ze niet met je naar de film kan. Als ze vrijgezel was had ze denk ik een ander antwoord gegeven. Misschien zit ik ernaast hoor, maar toen ik je verhaal las was dat het eerste wat ik dacht.
  donderdag 13 januari 2005 @ 14:22:11 #280
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_24546965
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 13:52 schreef Nokia3310 het volgende:
@ AlmightyArjen: Ik denk dat dit meisje al een vriend heeft, omdat ze zei dat ze niet met je naar de film kan. Als ze vrijgezel was had ze denk ik een ander antwoord gegeven. Misschien zit ik ernaast hoor, maar toen ik je verhaal las was dat het eerste wat ik dacht.
Idd...dacht ik ook als 1e aan
pi_24552033
Ik zal binnenkort er nog even naar binnenlopen om te vragen waarom ze nou eigenlijk nee zei...
pi_24552239
Omdat je dr een luchtje wou geven van maar 15 euro?
pi_24579755
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 22:02 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ik zal binnenkort er nog even naar binnenlopen om te vragen waarom ze nou eigenlijk nee zei...
mischien was ze een beetje overvallen.. mischien had je eerst een beetje langer gesprekje moeten houden en dan als ze een beetje opgewarmd is, die vraag stellen.. of... ze wil niet
dreamfullfiller/ stylemaker/ modeldater/ storyteller/ big threat to a lot of you haters
  zondag 16 januari 2005 @ 23:01:20 #284
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_24604058
Dit is niet echt een versierblunder maar wel leuk om te vermelden. Ik was dus gister in een Zuid Afrikaanse bar hier in London uit. Komt er op een gegeven moment een meid naar me toe en die pakt mijn hand heel innig vast en komt dicht tegen me aanstaan. (had haar nog nooit gezien)
Toen begon ze haar handen in mijn broekzakken te stoppen op zoek naar je weet wel wat... Toen had ik wel even genoeg ervan, allejezus wat een sloerie. Ze kon gelijk opzouten. Uiteindelijk is ze er met een vriend van me van door gegaan. Dus nu kon ik eindelijk eens een versierblunder terug doen (maarja jezus wat een sletje, ze stond me gewoon aan te randen daar!!) haha
pi_24604335
Was ze knap?
  zondag 16 januari 2005 @ 23:20:55 #286
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_24604410
quote:
Op zondag 16 januari 2005 23:17 schreef JeroenV het volgende:
Was ze knap?
Nee niet knap maar zeker niet lelijk. Maar ik hou gewoon niet van dat geslet. Ze was duidelijk uit op een 'gezellige' nacht.
pi_24605038
Luister ik toch net Ballad of Chasey Lain van Bloodhound Gang toen ik je verhaal las. Past er wel bij als je de tekst hoort .
pi_24848169
Hey mensen, we zijn alweer een paar weekenden verder. Niemand meer geblunderd?

Egilio niet helaas voor jullie, egilio is zaaaiii.
fok! fotoboek
  maandag 31 januari 2005 @ 12:23:27 #289
107760 OoDaniëlOo
Altijd even lief...
pi_24848545
quote:
Op zondag 16 januari 2005 23:52 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Luister ik toch net Ballad of Chasey Lain van Bloodhound Gang toen ik je verhaal las. Past er wel bij als je de tekst hoort .
Dear Chasey Lain
I wrote to explain
I'm your biggest fan
I just wanted to ask
Could I eat your ass?
Write back as soon as you can

You've had a lotta dick
Had a lotta dick
I've had a lotta time
Had a lotta time
You've had a lotta dick Chasey
But you ain't had mine

Dear Chasey Lain
I wrote to complain
Ya never wrote me back
How could I ever eat
Your ass when ya treat
Your biggest fan like that?

You've had a lotta dick
Had a lotta dick
I've had a lotta time
Had a lotta time
But you ain't had mine

Dear Chasey Lain
I wrote to constrain
This letter is my last
As your biggest fan
I must demand
You let me eat your ass

You've had a lotta dick
Had a lotta dick
I've had a lotta time
Had a lotta time
But you ain't had mine

P.S.
Mom and Dad this is Chasey
Chasey this is my mom and dad
Now show ‘em them titties
P.S.
Mom and Dad this is Chasey
Chasey this is my mom and dad

Would ya fuck me for blow?

Raadsel: Het is christelijk, tegen abortus, zit in de sex addicts crew en heeft zich ongelovelijk hard laten uitwonen door WeirdMicky?
  maandag 31 januari 2005 @ 14:49:55 #290
21210 Paladin82
In Black and White
pi_24850946
Geen blunder van mij ben al tijdje bezet, maar vriend van me had afgelopen donderdag wel een sterke..

Hij was donderdag avond uit met aantal collega's en ziet op een gegeven moment een meisje naar hem kijken, wat er volgens hem erg leuk uitzag (was er niet bij) dus hij terug kijken, de avond vorderde, maar beide bleven naar elkaar kijken. Tot hij op het eind van de avond naar Huis ging en een aanzienlijke hoeveelheid drank op had en tegen der zegt. Ik zal volgende keer wel de andere kant op kijken hoor..... Waarop zij heel hard roept nee niet doen. vervolgens is ie naar huis gegaan...
yesterday is History , Today is a Gift , Tomorrow a mystery
  maandag 31 januari 2005 @ 14:57:03 #291
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_24851089
quote:
Op maandag 31 januari 2005 14:49 schreef Paladin82 het volgende:
Geen blunder van mij ben al tijdje bezet, maar vriend van me had afgelopen donderdag wel een sterke..

Hij was donderdag avond uit met aantal collega's en ziet op een gegeven moment een meisje naar hem kijken, wat er volgens hem erg leuk uitzag (was er niet bij) dus hij terug kijken, de avond vorderde, maar beide bleven naar elkaar kijken. Tot hij op het eind van de avond naar Huis ging en een aanzienlijke hoeveelheid drank op had en tegen der zegt. Ik zal volgende keer wel de andere kant op kijken hoor..... Waarop zij heel hard roept nee niet doen. vervolgens is ie naar huis gegaan...
Dat soort blunders heeft iedereen wel, het moment waar het gezond verstand het even laat afweten... (mij ook al vaak overkomen helaas)
pi_24851188
quote:
Op maandag 31 januari 2005 14:49 schreef Paladin82 het volgende:

Dit is GOED man...
Als die vriend van jou haar nog een keer tegenkomt is het kassa...

Ze effe lekker laten voelen dat je niet zo makkelijk bent !!
  dinsdag 1 februari 2005 @ 12:59:39 #293
21210 Paladin82
In Black and White
pi_24861569
jah de vraag is als.... in een semi grote stad is de kans dat je iemand tegen komt nou niet super groot, zeker als het een kroeg is waar je normaal gesproken nooit naar toe gaat op en dag dat je eigenlijk nooit uitgaat .

Imho had i gewoon direct zijn kans moeten grijpen maargoed de tijd zal het leren
yesterday is History , Today is a Gift , Tomorrow a mystery
pi_24907836
quote:

LOL 5,5 jaar ouder en dat laat jij liggen?
Lambo of Rekt
pi_24908328
De laatste blunder die ik heb gemaakt is al weer 2 jaar terug ofzo.
Meid pakt me in 1 keer vol op mn smoel zonder wat te zeggen, leunt tever achterover, ik was te dronken.. verlies evenwicht, zij op de grond ik erop.
Lambo of Rekt
pi_24908374
quote:

Waarop ik antwoord:

Huh?
pi_24940858
jongens tis weer carnaval! Wie gaan er allemaal blunderen in deze dagen??.. zullen er vast meer dan normaal zijn . Ben benieuwd naar alle verhalen!
pi_24940970
Sja niet geblunderd, wel een ongelooflijke desinteresse in vrouwen, terwijl er echt onzettend veel mooie vrouwen waren. Dat is toch wel een soort van blunder als je 24 bent.

Meisje dat keek gister naar me, was wel leuk op zich. Gaat ze naast me staan, gaat een maat van me dr zo overdreven aan staan te kijken dat ze weer weggaat na een paar minuten. Hij had het op 1 of andere manier in zijn hoofd gehaald dat ze hem leuk vond. Ik heb me wel behoorlijk geschaamd moet ik zeggen voor hem, demontagebedrijf laten komen voor het bord voor zn kop.

zaterdag 5 februari 2005 @ 19:11:38 #299
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_24941112
ik heb geen blunders mee gemaakt eigelijk
pi_24941439
kameraad van mij 19 jaar, scoorde een vrouw van 37
pi_24941833
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 19:31 schreef The_S het volgende:
kameraad van mij 19 jaar, scoorde een vrouw van 37
Ja, dat soort grappen ken ik ook. We hebben 'm er nog weken lang mee gepest.
Trouwens, Vive is dood hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')