quote:Op maandag 3 januari 2005 18:49 schreef pimpin het volgende:
ja MSN. Ik kon erzelf wel om lachen, zij iets minder.
Hoe oud ben jij?!quote:Op zondag 2 januari 2005 20:52 schreef Remzerrr het volgende:
Was tussen kerst en oud&nieuw op vakantie. Met een vriend gaan poolen en wat meiden ontmoet waarvan er eentje leuk was. Na t poolen met die meiden mee naar hun huisje nog ff wat drinken en gezellig doen enzo. Begon dat leuke meisje aan me te zitten en het werd nog gezelliger![]()
Belt mn moeder op een gegeven moment waar ik blijf![]()
![]()
Als ik ff gebelt had dat het erg laat zou worden was t niet erg en had ze niet gebeld![]()
Nog wel gezoend met dr, en ben nog steeds met dr aan het smsen, maar of het echt wat wordt weet ik niet.
Jeetje jij bent echt stoer hoor....quote:Op maandag 3 januari 2005 19:09 schreef Mute_Me het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij?!![]()
Ik ben 17 en mn pa belde om half 8 of ik nog kwam ontbijten, toen was ik net onderweg naar huis (moest een meisje naar huis brengen).
okey als je even gaat poolen maakt dat de situatie iets anders.quote:Op maandag 3 januari 2005 19:41 schreef Remzerrr het volgende:
[..]
Jeetje jij bent echt stoer hoor....
Misschien heb ik wel ouders die om me geven en bellen als ik 5 uur nadat ik 'even' was gaan poolen nog niet thuis ben. Wat ik trouwens ook al had geschreven (als onderdeel van de blunder dus) was dat het goed was geweest als ik ze even gebeld had om te zeggen dat het heel erg laat zou worden...
meer bier? of jusit minder bierquote:Op maandag 3 januari 2005 21:40 schreef Beroepsgokker het volgende:
Hmmz ik ben niet zo'n held als het op versieren aankomt..
Standaard situatie bij mij (elke keer weer..):
Zie een leuke meid, oog contact, lachen, etc etc... Maar verder... En de enkele keer dat het gebeurt dat zij het initiatief neemt weet ik het op wonderbaarlijke manier nog te verkloten
.
Als ze naar je kijkt, moet je naar de toestappen:quote:Op maandag 3 januari 2005 21:40 schreef Beroepsgokker het volgende:
Zie een leuke meid, oog contact, lachen, etc etc... Maar verder... En de enkele keer dat het gebeurt dat zij het initiatief neemt weet ik het op wonderbaarlijke manier nog te verkloten
.
K heb me n paar keer helemaal volgezopen, toen kwam er niks zinnigs uitquote:
gewoon aan alles schijt hebben, waarom zal je onzeker zijn?quote:Op maandag 3 januari 2005 23:20 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
K heb me n paar keer helemaal volgezopen, toen kwam er niks zinnigs uit. ANdere keer tijdens vakantie 100% nuchter en na ruim 2 uur buiten de kroeg gepraat te hebben kwam ik erachter dat het "eigenlijk best koud was buiten".
(terwijl me vriendne dachten dat ik allang met dr bezig was..)
Ben niet verlegen ofzo, tis gewoon onzekerheid denk ik. "ze zal me wel niet leuk vinden" ofzo
.
Sorry, maar ik zie hier echt geen blunder in hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2005 15:01 schreef Platina het volgende:
Heb ik gister weer, werd uitgenodig door mensen van mijn werk om naar hun kiet te komen. Dus ik ga ernaar toe. Zie daar paar leuke meiden, beetje oogcontact ermee enzo. Zien hoe de pogingen van andere genadeloos weggeslagen worden. Op een gegeven moment zit ik langs een van die meisjes, beetje praten, knus doen. Maarja, vandaag herinner ik me pas weer hoe stom ik wel niet ben geweest om die niet meteen op de bek te pakken, aangezien ze mij als enige van de 'jagers' niet afwimpelde. Stom, stom
Dat zijn de echte vrienden, liever dat je één keer wordt weggesleurd terwijl dat niet de bedoeling is dan dat je niet wordt weggesleurd als dat wel de bedoeling isquote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:06 schreef CS-AlCoHoLiC het volgende:
Dus wij staan daar, beetje kletsen en dansen, komt mijn kameraad (inmiddels aardig aangeschoten) in noodgang de dansvloer op rennen, pakt mij bij mn arm, sleurt me mee en roept keihard waar ik in godsnaam mee bezig was met haar. Hij vragen wat ik met die "lelijke meid" moest. Ik uitgelegt dat zij de vriendin was die langs zou komen. Hij een rode kop, zij kwaad :p
Ikzelf beschouw het wel als een blunder. Maar goed, vergeleken met de andere blunders hier is dit amper een blunder te noemen jaquote:Op dinsdag 4 januari 2005 15:40 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Sorry, maar ik zie hier echt geen blunder in hoor. Tis meer dat je hier via allerlei omwegen een blunder van wilt maken. Niet lullig bedoeld hoor.
De meeste kerels zien het idd als neukkans terwijl dat lang niet altijd het geval isquote:Op woensdag 5 januari 2005 15:07 schreef sonnie het volgende:
Heel even een klein vraagje. Ik lees hier vaak dat mensen worden aangesproken door een meisje en zichzelf dan later voor de kop slaan omdat ze niet met haar gepraat hebben. Maar als een meisje je aanspreekt in een disco of kroeg en je reageert niet goed of totaal niet dan is dat toch geen blunder? Ik bedoel misschien wil ze wel helemaal niks van je behalve een goed gesprek. Misschien zie ik dit fout hoor, zo ja dan ga ik vandaag nog een goede voorhamer halen om mijzelf mee voor de kop te slaan.
Komt me bekend voor.quote:Op maandag 3 januari 2005 21:40 schreef Beroepsgokker het volgende:
Ga er maar van uit dat je het toch weer gaat verkloten, dan loop je een stuk ontspannender rond en misschien mislukt dat verkloten ook nog. In elk geval, onderneem iets en zie waar het weer een keer spaak loopt.quote:Zie een leuke meid, oog contact, lachen, etc etc... Maar verder... En de enkele keer dat het gebeurt dat zij het initiatief neemt weet ik het op wonderbaarlijke manier nog te verkloten
.
Eerst een hoop rondsjouwen en alle hoop opgeven doet bij mij meestal wonderen. Makkelijker gezegd dan gedaan.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:07 schreef Beroepsgokker het volgende:
Elke keer als ik ga stappen (tegenwoordig maar 1x per maand ongeveer ivm geld gebrek) vertrek ik met de beste voornemens, maar er komt gewoon niks uit..
Maja laatmaar, komt anders weer zo triest over. dat valt reuze mee hoor
Je weet niet of ze wel of wat wilt als ze jou aanspreekt. Daar kom je tijdens het gesprek achter. Voor hetzelfde geval heeft die meid wel interresse maar moet nog over de streep getrokken worden. Een leuk gesprek vind ik iig een goed begin. Je steekt er altijd wat van op, wat betreft dat moment.quote:Op woensdag 5 januari 2005 15:07 schreef sonnie het volgende:
Heel even een klein vraagje. Ik lees hier vaak dat mensen worden aangesproken door een meisje en zichzelf dan later voor de kop slaan omdat ze niet met haar gepraat hebben. Maar als een meisje je aanspreekt in een disco of kroeg en je reageert niet goed of totaal niet dan is dat toch geen blunder? Ik bedoel misschien wil ze wel helemaal niks van je behalve een goed gesprek. Misschien zie ik dit fout hoor, zo ja dan ga ik vandaag nog een goede voorhamer halen om mijzelf mee voor de kop te slaan.
Meestal loop ik wat te ouwehoeren met vrienden, dus let ik amper op wat om me heen gebeurtquote:Op woensdag 5 januari 2005 19:09 schreef Breetai het volgende:
[..]
Eerst een hoop rondsjouwen en alle hoop opgeven doet bij mij meestal wonderen. Makkelijker gezegd dan gedaan.
Oh vergeten. Alleen gaan stappen en nuchter blijven, evt. in een andere stad maar dat hoeft niet. Op den duur wordt het alleen rondlopen je echt teveel. Alle hoopopgeven werkt meestal ook fantastisch.quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:24 schreef Beroepsgokker het volgende:
Meestal loop ik wat te ouwehoeren met vrienden, dus let ik amper op wat om me heen gebeurt.
Hmmz geen vrienden/kennisen die mee uitgaan of begrijp ik je post nou niet helemaal goedquote:Op woensdag 5 januari 2005 20:34 schreef Breetai het volgende:
[..]
Oh vergeten. Alleen gaan stappen en nuchter blijven, evt. in een andere stad maar dat hoeft niet. Op den duur wordt het alleen rondlopen je echt teveel. Alle hoopopgeven werkt meestal ook fantastisch.
Een hoop kennsisen die nooit verder kijken dan hun favoriete kroeg verder reikt. Allemaal heel gezellig maar echt geile wijven komen er niet altijd. Dus dan wil ik ook wel ergens anders gaan kijken wat ik tegenwoordig doe.quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:57 schreef Beroepsgokker het volgende:
Hmmz geen vrienden/kennisen die mee uitgaan of begrijp ik je post nou niet helemaal goed.
Haha achja het is natuurlijk maar net wat je wil doen tijdens het uitgaan.quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:14 schreef Breetai het volgende:
[..]
Een hoop kennsisen die nooit verder kijken dan hun favoriete kroeg verder reikt. Allemaal heel gezellig maar echt geile wijven komen er niet altijd. Dus dan wil ik ook wel ergens anders gaan kijken wat ik tegenwoordig doe.
Soms spreek ik ze nog wel ff voordat ik verder ga. Dan zit je al wat meer in een sociale stemming.
Mijn oude buurman en z'n maten wisten een stuk beter meiden wist te versieren dan ik. Die hielden ook ongeveer hetzelfde patroon aan met z'n maten. Eerst ff indrinken en daarna naar een disco om individueel op jacht te gaan.
mjaaaaaaa imo ben je nooit te oud om te versieren maar t zal wel weer aan mij liggenquote:
whehehquote:Op donderdag 6 januari 2005 00:01 schreef Mute_Me het volgende:
[..]
op jacht te gaandie periode heb ik wel gehad.
quote:Op maandag 27 december 2004 16:13 schreef zalkc het volgende:
Afgelopen weekend een beschonken maat van me:
Stapt na het zoveelste biertje op een meid af na al zijn moed verzameld te hebben.
hij "hoi, wie ben jij?"
Zij "volgens mij ben je dronken"
hij "Anders was ik nooit met je gaan praten"
zij werd rood van woede en liep scheldend weg. En hij bedoelde het nog zo goed.
Tactischquote:Op donderdag 6 januari 2005 08:58 schreef SilentChaos het volgende:
Vriend van me naar een grietje toe...Ik wou namelijk een foto van haar mooie broek
Hij praten met haar zeggen dat ik met haar op de foto wil...dat vond ze "prima"...maar ze keek heel boos (expres) op die foto...
dus ik zeg: nog één, je kijkt boos!
zij: nee is goed zo
ik: ik vind eigenlijk alleen je broek mooi en daarom wou ik die foto...
zij:DANK JE WEL HOOR
ja moet ze maar niet zo stom doenquote:
Het Paardquote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:02 schreef Roeni3 het volgende:
Kom op menschen, tis vrijdagmiddag, the day after donderdagavond. Iemand gisteravond nog uitgeweest en iets *pijnlijks* meegemaakt?
Was zelf gisteravond in Het Paard (Den Haag), maar helaasch, geen blunders kunnen (durven) begaan.
![]()
Jij volgt de opleiding speedreadingquote:Op vrijdag 7 januari 2005 19:42 schreef SouthernSun het volgende:
ik heb deze week op mn stage versierblunders deel 1 t/m hier helemaal doorgelezenzou nu toch wel moeten weten wat wel en niet te doen dan
Een bewuste blunder?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:45 schreef pimpin het volgende:
Wat ik ooit heb meegemaakt.
Ik had een sigarettenpeuk op me lip gehad, dus ik had me chick aan de telefoon. Ik zeg zo ja ik weet niet of je kan komen, ik heb een blaar op me lip, kunnen we niet zoenen oid. Oh dus daar gaat het alleen om bij jou, ja bij jou toch ook?
Ikwas maar een grapje hoor, maar toen was ze toch een dagje boos op me
...waarna jij die lompe meid een flinke mep gaf met je handtasje?quote:Op zondag 9 januari 2005 13:47 schreef ConQuestador het volgende:
Op een gegeven moment zie ik de ene meid de andere wenken dat ze ergens anders wil staan. De andere schud nee, en wenkt naar mij (onder het motto: ik wil hier niet weg, ik wil hem versieren). Zegt die andere: Die is homo hoor![]()
![]()
![]()
(en bedankt)
Hoezo... dan voel je je behoorlijke beschetenquote:Op zondag 9 januari 2005 13:47 schreef ConQuestador het volgende:
Op een gegeven moment zie ik de ene meid de andere wenken dat ze ergens anders wil staan. De andere schud nee, en wenkt naar mij (onder het motto: ik wil hier niet weg, ik wil hem versieren). Zegt die andere: Die is homo hoor![]()
![]()
![]()
(en bedankt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |