abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 januari 2005 @ 18:47:13 #201
91306 GF
Kingwood
pi_24376520

MSN zeker
Unspoken words were understood
pi_24376561
ja MSN. Ik kon erzelf wel om lachen, zij iets minder.
  maandag 3 januari 2005 @ 18:51:41 #203
91306 GF
Kingwood
pi_24376608
quote:
Op maandag 3 januari 2005 18:49 schreef pimpin het volgende:
ja MSN. Ik kon erzelf wel om lachen, zij iets minder.

Ik had het ook weleens, zat ik in het verkeerde venster te typen Zo zie je maar weer, msn maakt meer kapot dan je lief is
pi_24376919
quote:
Op zondag 2 januari 2005 20:52 schreef Remzerrr het volgende:
Was tussen kerst en oud&nieuw op vakantie. Met een vriend gaan poolen en wat meiden ontmoet waarvan er eentje leuk was. Na t poolen met die meiden mee naar hun huisje nog ff wat drinken en gezellig doen enzo. Begon dat leuke meisje aan me te zitten en het werd nog gezelliger
Belt mn moeder op een gegeven moment waar ik blijf
Als ik ff gebelt had dat het erg laat zou worden was t niet erg en had ze niet gebeld
Nog wel gezoend met dr, en ben nog steeds met dr aan het smsen, maar of het echt wat wordt weet ik niet.
Hoe oud ben jij?!
Ik ben 17 en mn pa belde om half 8 of ik nog kwam ontbijten, toen was ik net onderweg naar huis (moest een meisje naar huis brengen ).
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
  maandag 3 januari 2005 @ 19:41:29 #205
80346 Remzerrr
Maar das logisch
pi_24377431
quote:
Op maandag 3 januari 2005 19:09 schreef Mute_Me het volgende:

[..]

Hoe oud ben jij?!
Ik ben 17 en mn pa belde om half 8 of ik nog kwam ontbijten, toen was ik net onderweg naar huis (moest een meisje naar huis brengen ).
Jeetje jij bent echt stoer hoor....
Misschien heb ik wel ouders die om me geven en bellen als ik 5 uur nadat ik 'even' was gaan poolen nog niet thuis ben. Wat ik trouwens ook al had geschreven (als onderdeel van de blunder dus ) was dat het goed was geweest als ik ze even gebeld had om te zeggen dat het heel erg laat zou worden...
Elk voordeel heb zn nadeel
pi_24378244
dude zeg tegen je moeder, man ik zet met een onwijze chick hier....ben over 2 uur thuis
en dan zet je je telefoon uit en incasseer je het gezeik als je thuis komt...:S

lijkt me vrij logisch? nu heb je alleen gezeik met je ouders..
  maandag 3 januari 2005 @ 21:14:36 #207
80346 Remzerrr
Maar das logisch
pi_24378789
Dat zou een oplossing geweest zijn ja maar als ik dat had gedaan was het geen blunder geweest en had ik hem hier niet neergezet

Weer wat geleerd
pi_24378882
Nou, als ik kijk naar je leeftijd, 20 jaar, dan mag je van je ouders toch wel verwachten dat ze niet zo over de flos gaan als je eens lang weg blijft. Vind ik dan, doen de mijne iig niet. En om dan te stellen dat ze niet om je geven. (dat impliceer je namelijk) Nou...., dat gaat wel een beetje ver vind je niet?
Ze vertrouwen mij gewoon en weten dat ik geen stommiteiten uithaal en dat zal bij Mute_Me ook wel zo zijn denk ik.

Maar goed, keep it on-topic people
iig een stomme blunder van jou!
Knuppel
Volgende keer doe je dat dus anders

Ik heb geen versierblunders, want ben veels te verlegen en versier nooit.
Nuja, 1x gedaan en dat ging meteen goed. Maar verder. Ik ben maar een sissy op dat gebied
  maandag 3 januari 2005 @ 21:39:09 #209
80346 Remzerrr
Maar das logisch
pi_24379207
Ach ja misschien is mijn reactie wel overdreven maargoed ik hield me niet aan een afspraak met mn ouders dus die belden op waar ik bleef. Aan de ene kant mogen ze me wel vertrouwen ja, maar aan de andere kant als je afspreekt 'even' te gaan poolen en je blijft langer weg dan 'even' worden sommige ouders wel ongerust, mijne wel iig.

Maargoed stomme blunder idd daarom staat ie ook in dit topic en volgende keer doe ik dat cker anders
pi_24379254
Hmmz ik ben niet zo'n held als het op versieren aankomt..

Standaard situatie bij mij (elke keer weer..):

Zie een leuke meid, oog contact, lachen, etc etc... Maar verder.. . En de enkele keer dat het gebeurt dat zij het initiatief neemt weet ik het op wonderbaarlijke manier nog te verkloten .
pi_24380001
quote:
Op maandag 3 januari 2005 19:41 schreef Remzerrr het volgende:

[..]

Jeetje jij bent echt stoer hoor....
Misschien heb ik wel ouders die om me geven en bellen als ik 5 uur nadat ik 'even' was gaan poolen nog niet thuis ben. Wat ik trouwens ook al had geschreven (als onderdeel van de blunder dus ) was dat het goed was geweest als ik ze even gebeld had om te zeggen dat het heel erg laat zou worden...
okey als je even gaat poolen maakt dat de situatie iets anders.
Maar alsnog dom dat je er bent weggegaan zonder ''actie'' .
pi_24380069
quote:
Op maandag 3 januari 2005 21:40 schreef Beroepsgokker het volgende:

Zie een leuke meid, oog contact, lachen, etc etc... Maar verder.. . En de enkele keer dat het gebeurt dat zij het initiatief neemt weet ik het op wonderbaarlijke manier nog te verkloten .
meer bier? of jusit minder bier
pi_24381010
quote:

Als ze naar je kijkt, moet je naar de toestappen:

He wat kijk je nou, wil je me soms meteen hier op de dansvloer nemen, nou ik denk het niet maar ik kan hooguit me MSN geven, me 06 krijg je niet omdat ik niet gestalkt wil worden.

MSN is wat makkelijker om iemand te leren kennen vooral als je verlegen bent. Probeer het eens bij 9 van de 10 nemen ze het aan, plus dat MSN toch niet zon grote stap is. Zij kan net zo goed onzeker zijn he
pi_24381120
quote:
Op maandag 3 januari 2005 22:27 schreef Mute_Me het volgende:

[..]

meer bier? of jusit minder bier
K heb me n paar keer helemaal volgezopen, toen kwam er niks zinnigs uit . ANdere keer tijdens vakantie 100% nuchter en na ruim 2 uur buiten de kroeg gepraat te hebben kwam ik erachter dat het "eigenlijk best koud was buiten". (terwijl me vriendne dachten dat ik allang met dr bezig was..)

Ben niet verlegen ofzo, tis gewoon onzekerheid denk ik . "ze zal me wel niet leuk vinden" ofzo .
pi_24382127
quote:
Op maandag 3 januari 2005 23:20 schreef Beroepsgokker het volgende:

[..]

K heb me n paar keer helemaal volgezopen, toen kwam er niks zinnigs uit . ANdere keer tijdens vakantie 100% nuchter en na ruim 2 uur buiten de kroeg gepraat te hebben kwam ik erachter dat het "eigenlijk best koud was buiten". (terwijl me vriendne dachten dat ik allang met dr bezig was..)

Ben niet verlegen ofzo, tis gewoon onzekerheid denk ik . "ze zal me wel niet leuk vinden" ofzo .
gewoon aan alles schijt hebben, waarom zal je onzeker zijn?
als je de juiste signalen ontvangt (gelukkig doe je dat nog wel) overal schijt aan hebben en ervoor gaan .
En als het zonder drank niet lukt neem er dan 3 of 4, dan ben wat losser maar niet lam (ik teminste dan)
pi_24383447
Elke keer als ik ga stappen (tegenwoordig maar 1x per maand ongeveer ivm geld gebrek ) vertrek ik met de beste voornemens, maar er komt gewoon niks uit..
Maja laatmaar, komt anders weer zo triest over . dat valt reuze mee hoor
pi_24386841
Geen blundervan mezelf maar ik was laatst uit geweest met me vriendin + een vriend en een vriendin van haar dus wij staan in een cafeetje komen we de broer tegen van me vriendin
dus zij gaat daar even mee staan praten ik sta samen met me vriend even biertje te drinken staan er 2 meisjes hele tijd onze kant op te kijken en te lachen maar wij gingen even naar ander cafeetje.

Helaas was het daar niet egt gezellig dus wij gingen weer terug komen we weer die broer tegen dus me vriendin weer mee praten ik en me vriend staan er een beetje naast hij ging toen even bier halen komt 1van die meiden dicht bij me staan en zegt het volgende.

Zij "Eey, heb jouw nog nooit eerder gezien hier kom je hier vaker?"
Ik "Eey, nee klopt ik kom hier eigenlijk nooit maar wie ben jij?"
Zij "(Zei haar naam weet niet meer wat ), kom hier regelmatig"
Ik "aha, ik zeg mijn naam en vertel dat hier wel gezellig is"
Zij "Maar sta je hier alleen ben je bekende van die gast??" (wees naar vriend van die broer)
Ik "Nee geen idee wie dat is"

Ineens zegt Zij "Als je 3 keuzes zou hebben welke zou je dan kieze - 1ste Mij gelijk dumpen, 2de Mij gelijk nemen, 3de Mij eerst beter leren kennen"
Ik "Wat was de eerst optie ook alweer??"
Zij "Ja dacht al dat je daar voor zou gaan maar mag ik anders je Hotmail adres hebben?"
(Zij pakt vol enthousiasme haar mobiel om mijn hotmail adres erin te zetten)
Ik "Nou ik geef hem eigenlijk liever niet"
Zij "Jij hebt toevallig zeker niet al een vriendin??"

Ik pak me vriendin erbij ja ze staat hier zij liep toen maar weg.

Hele avond die meiden niet meer gezien wel een volhoudster.
  dinsdag 4 januari 2005 @ 15:01:30 #218
66083 Platina
78th Element
pi_24392381
Heb ik gister weer, werd uitgenodig door mensen van mijn werk om naar hun kiet te komen. Dus ik ga ernaar toe. Zie daar paar leuke meiden, beetje oogcontact ermee enzo. Zien hoe de pogingen van andere genadeloos weggeslagen worden. Op een gegeven moment zit ik langs een van die meisjes, beetje praten, knus doen. Maarja, vandaag herinner ik me pas weer hoe stom ik wel niet ben geweest om die niet meteen op de bek te pakken, aangezien ze mij als enige van de 'jagers' niet afwimpelde. Stom, stom
pi_24393040
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 15:01 schreef Platina het volgende:
Heb ik gister weer, werd uitgenodig door mensen van mijn werk om naar hun kiet te komen. Dus ik ga ernaar toe. Zie daar paar leuke meiden, beetje oogcontact ermee enzo. Zien hoe de pogingen van andere genadeloos weggeslagen worden. Op een gegeven moment zit ik langs een van die meisjes, beetje praten, knus doen. Maarja, vandaag herinner ik me pas weer hoe stom ik wel niet ben geweest om die niet meteen op de bek te pakken, aangezien ze mij als enige van de 'jagers' niet afwimpelde. Stom, stom
Sorry, maar ik zie hier echt geen blunder in hoor . Tis meer dat je hier via allerlei omwegen een blunder van wilt maken. Niet lullig bedoeld hoor.

[ Bericht 4% gewijzigd door Roeni3 op 04-01-2005 15:47:07 ]
pi_24393470
Niet echt een versierblunder, maar mijn kameraad dacht van wel.
We gingen met een groep vrienden stappen, onder andere met een vriendin van enkelen van hun die hier 100km verderop woont. Mijn kameraad kon haar nog niet. Wij lekker aan de zuip, staat die vriendin ineens alleen omdat ze de rest kwijt was. Dus ik sta met haar te praten, even de dansvloer op zonder enige intentie van versieren. Dat aangezien zij niet echt moeders mooiste is (type pot, korte stekeltjes), maar omdat zij hier verder weinig mensen kent.

Dus wij staan daar, beetje kletsen en dansen, komt mijn kameraad (inmiddels aardig aangeschoten) in noodgang de dansvloer op rennen, pakt mij bij mn arm, sleurt me mee en roept keihard waar ik in godsnaam mee bezig was met haar. Hij vragen wat ik met die "lelijke meid" moest. Ik uitgelegt dat zij de vriendin was die langs zou komen. Hij een rode kop, zij kwaad :p
Zuipen doen we allemaal....
  dinsdag 4 januari 2005 @ 16:41:51 #221
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_24394188
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 16:06 schreef CS-AlCoHoLiC het volgende:
Dus wij staan daar, beetje kletsen en dansen, komt mijn kameraad (inmiddels aardig aangeschoten) in noodgang de dansvloer op rennen, pakt mij bij mn arm, sleurt me mee en roept keihard waar ik in godsnaam mee bezig was met haar. Hij vragen wat ik met die "lelijke meid" moest. Ik uitgelegt dat zij de vriendin was die langs zou komen. Hij een rode kop, zij kwaad :p
Dat zijn de echte vrienden, liever dat je één keer wordt weggesleurd terwijl dat niet de bedoeling is dan dat je niet wordt weggesleurd als dat wel de bedoeling is
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
  dinsdag 4 januari 2005 @ 17:24:53 #222
66083 Platina
78th Element
pi_24395007
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 15:40 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Sorry, maar ik zie hier echt geen blunder in hoor . Tis meer dat je hier via allerlei omwegen een blunder van wilt maken. Niet lullig bedoeld hoor.
Ikzelf beschouw het wel als een blunder. Maar goed, vergeleken met de andere blunders hier is dit amper een blunder te noemen ja
pi_24411988
Heel even een klein vraagje. Ik lees hier vaak dat mensen worden aangesproken door een meisje en zichzelf dan later voor de kop slaan omdat ze niet met haar gepraat hebben. Maar als een meisje je aanspreekt in een disco of kroeg en je reageert niet goed of totaal niet dan is dat toch geen blunder? Ik bedoel misschien wil ze wel helemaal niks van je behalve een goed gesprek. Misschien zie ik dit fout hoor, zo ja dan ga ik vandaag nog een goede voorhamer halen om mijzelf mee voor de kop te slaan.
pi_24412739
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 15:07 schreef sonnie het volgende:
Heel even een klein vraagje. Ik lees hier vaak dat mensen worden aangesproken door een meisje en zichzelf dan later voor de kop slaan omdat ze niet met haar gepraat hebben. Maar als een meisje je aanspreekt in een disco of kroeg en je reageert niet goed of totaal niet dan is dat toch geen blunder? Ik bedoel misschien wil ze wel helemaal niks van je behalve een goed gesprek. Misschien zie ik dit fout hoor, zo ja dan ga ik vandaag nog een goede voorhamer halen om mijzelf mee voor de kop te slaan.
De meeste kerels zien het idd als neukkans terwijl dat lang niet altijd het geval is
pi_24414091
Mooi, heb ik toch een goed punt. Scheelt weer 44,85 voor de voorhamer.
  woensdag 5 januari 2005 @ 19:07:37 #226
22944 Breetai
....Relax....
pi_24416088
quote:
Komt me bekend voor.
quote:
Ga er maar van uit dat je het toch weer gaat verkloten, dan loop je een stuk ontspannender rond en misschien mislukt dat verkloten ook nog. In elk geval, onderneem iets en zie waar het weer een keer spaak loopt.
Ik kan helaas ff geen versierblunder meer posten.
"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
  woensdag 5 januari 2005 @ 19:09:16 #227
22944 Breetai
....Relax....
pi_24416129
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 01:07 schreef Beroepsgokker het volgende:
Elke keer als ik ga stappen (tegenwoordig maar 1x per maand ongeveer ivm geld gebrek ) vertrek ik met de beste voornemens, maar er komt gewoon niks uit..
Maja laatmaar, komt anders weer zo triest over . dat valt reuze mee hoor
Eerst een hoop rondsjouwen en alle hoop opgeven doet bij mij meestal wonderen. Makkelijker gezegd dan gedaan.
  woensdag 5 januari 2005 @ 19:13:20 #228
22944 Breetai
....Relax....
pi_24416210
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 15:07 schreef sonnie het volgende:
Je weet niet of ze wel of wat wilt als ze jou aanspreekt. Daar kom je tijdens het gesprek achter. Voor hetzelfde geval heeft die meid wel interresse maar moet nog over de streep getrokken worden. Een leuk gesprek vind ik iig een goed begin. Je steekt er altijd wat van op, wat betreft dat moment.

Als ik jou was, zou ik gewoon een aanbeeld halen en je kop daar eens een paar keer keihard op beuken. Misschien komt het dan aan.
pi_24417724
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 19:09 schreef Breetai het volgende:

[..]

Eerst een hoop rondsjouwen en alle hoop opgeven doet bij mij meestal wonderen. Makkelijker gezegd dan gedaan.
Meestal loop ik wat te ouwehoeren met vrienden, dus let ik amper op wat om me heen gebeurt .
  woensdag 5 januari 2005 @ 20:34:48 #230
22944 Breetai
....Relax....
pi_24417888
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 20:24 schreef Beroepsgokker het volgende:
Meestal loop ik wat te ouwehoeren met vrienden, dus let ik amper op wat om me heen gebeurt .
Oh vergeten. Alleen gaan stappen en nuchter blijven, evt. in een andere stad maar dat hoeft niet. Op den duur wordt het alleen rondlopen je echt teveel. Alle hoopopgeven werkt meestal ook fantastisch.
pi_24418335
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 20:34 schreef Breetai het volgende:

[..]

Oh vergeten. Alleen gaan stappen en nuchter blijven, evt. in een andere stad maar dat hoeft niet. Op den duur wordt het alleen rondlopen je echt teveel. Alle hoopopgeven werkt meestal ook fantastisch.
Hmmz geen vrienden/kennisen die mee uitgaan of begrijp ik je post nou niet helemaal goed .
  woensdag 5 januari 2005 @ 21:14:16 #232
22944 Breetai
....Relax....
pi_24418637
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 20:57 schreef Beroepsgokker het volgende:
Hmmz geen vrienden/kennisen die mee uitgaan of begrijp ik je post nou niet helemaal goed .
Een hoop kennsisen die nooit verder kijken dan hun favoriete kroeg verder reikt. Allemaal heel gezellig maar echt geile wijven komen er niet altijd. Dus dan wil ik ook wel ergens anders gaan kijken wat ik tegenwoordig doe.

Soms spreek ik ze nog wel ff voordat ik verder ga. Dan zit je al wat meer in een sociale stemming.
Mijn oude buurman en z'n maten wisten een stuk beter meiden wist te versieren dan ik. Die hielden ook ongeveer hetzelfde patroon aan met z'n maten. Eerst ff indrinken en daarna naar een disco om individueel op jacht te gaan.
pi_24422698
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 21:14 schreef Breetai het volgende:

[..]

Een hoop kennsisen die nooit verder kijken dan hun favoriete kroeg verder reikt. Allemaal heel gezellig maar echt geile wijven komen er niet altijd. Dus dan wil ik ook wel ergens anders gaan kijken wat ik tegenwoordig doe.

Soms spreek ik ze nog wel ff voordat ik verder ga. Dan zit je al wat meer in een sociale stemming.
Mijn oude buurman en z'n maten wisten een stuk beter meiden wist te versieren dan ik. Die hielden ook ongeveer hetzelfde patroon aan met z'n maten. Eerst ff indrinken en daarna naar een disco om individueel op jacht te gaan.
Haha achja het is natuurlijk maar net wat je wil doen tijdens het uitgaan.
Ik ga voor de gezelligheid uit en als ik een leuk meisje tegenkom is dat mooi meegenomen maar om nou echt op jacht te gaan die periode heb ik wel gehad.
pi_24424639
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 00:01 schreef Mute_Me het volgende:

[..]

die periode heb ik wel gehad.
mjaaaaaaa imo ben je nooit te oud om te versieren maar t zal wel weer aan mij liggen . (niet dat ik zo'n scharrelaar ben hoor)
  donderdag 6 januari 2005 @ 01:18:09 #235
73888 DIA
die ja .....
pi_24424944
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 00:01 schreef Mute_Me het volgende:

[..]

op jacht te gaan die periode heb ik wel gehad.
wheheh die gast is 17......
pi_24425798
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 01:18 schreef DIA het volgende:

[..]

wheheh die gast is 17......
! Zijn tijd moet nog komen .
  donderdag 6 januari 2005 @ 02:20:04 #237
87044 MisterICE
The Superstar Bum
pi_24426047
quote:
Op maandag 27 december 2004 16:13 schreef zalkc het volgende:
Afgelopen weekend een beschonken maat van me:

Stapt na het zoveelste biertje op een meid af na al zijn moed verzameld te hebben.
hij "hoi, wie ben jij?"
Zij "volgens mij ben je dronken"
hij "Anders was ik nooit met je gaan praten"
zij werd rood van woede en liep scheldend weg. En hij bedoelde het nog zo goed.
Tell him the liberator who destroyed my property has realigned my perception.
pi_24426716
HA leuk.. nieuwe collega... ff praten enz... ( werken samen in discotheek )....

balbabalba... eerste paar keer dat ik haar zag nix aan de hand....week later had ze geen vervoer naar huis en ze wilde naar huis lopen ( 10km > ) ... ik haar verteld dat ze n pan los had en ik dr wel wilde brengen..

dit nu al 2x gedaan en vind er nu eigenlij leuker dan ik zelf wilde damned...
en ook in het weekend wat meer kletsen enz :p

ik d8 vraag dr gewoon mee uit.... ze had dit niet zo verwacht volgens mij en was dr best van geschrokken van WOOW... en toen de helaas de bekende story "BEN DR TYPE NIET"... yr...

ze is nu ook meer into n andere gast "portier" ik gun t r best maar ik zie niet echt in dat t wat zal worden redenen zijn eigenlijk zelf wel te bedenken ....

Ik wil toch n keer met haar uit dus ik blijf toch zeiken en zodra ze echt laat merken dat ze nix van me moet hebben.. helaas.. heb t iig geprobeerd
  donderdag 6 januari 2005 @ 08:58:22 #239
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_24427436
Vriend van me naar een grietje toe...Ik wou namelijk een foto van haar mooie broek
Hij praten met haar zeggen dat ik met haar op de foto wil...dat vond ze "prima"...maar ze keek heel boos (expres) op die foto...
dus ik zeg: nog één, je kijkt boos!
zij: nee is goed zo
ik: ik vind eigenlijk alleen je broek mooi en daarom wou ik die foto...
zij: DANK JE WEL HOOR

A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_24428002
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 08:58 schreef SilentChaos het volgende:
Vriend van me naar een grietje toe...Ik wou namelijk een foto van haar mooie broek
Hij praten met haar zeggen dat ik met haar op de foto wil...dat vond ze "prima"...maar ze keek heel boos (expres) op die foto...
dus ik zeg: nog één, je kijkt boos!
zij: nee is goed zo
ik: ik vind eigenlijk alleen je broek mooi en daarom wou ik die foto...
zij: DANK JE WEL HOOR

Tactisch
......
  donderdag 6 januari 2005 @ 10:51:40 #241
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_24428720
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 09:55 schreef Slomy het volgende:

[..]

Tactisch
ja moet ze maar niet zo stom doen
pi_24452896
Kom op menschen, tis vrijdagmiddag, the day after donderdagavond. Iemand gisteravond nog uitgeweest en iets *pijnlijks* meegemaakt?

Was zelf gisteravond in Het Paard (Den Haag), maar helaasch, geen blunders kunnen (durven ) begaan.
  vrijdag 7 januari 2005 @ 19:40:42 #243
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_24454254
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 16:02 schreef Roeni3 het volgende:
Kom op menschen, tis vrijdagmiddag, the day after donderdagavond. Iemand gisteravond nog uitgeweest en iets *pijnlijks* meegemaakt?

Was zelf gisteravond in Het Paard (Den Haag), maar helaasch, geen blunders kunnen (durven ) begaan.
Het Paard
  vrijdag 7 januari 2005 @ 19:42:11 #244
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_24454283
ik heb deze week op mn stage versierblunders deel 1 t/m hier helemaal doorgelezen zou nu toch wel moeten weten wat wel en niet te doen dan
pi_24455838
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 19:42 schreef SouthernSun het volgende:
ik heb deze week op mn stage versierblunders deel 1 t/m hier helemaal doorgelezen zou nu toch wel moeten weten wat wel en niet te doen dan
Jij volgt de opleiding speedreading ?
Jupiler is goed
pi_24466103
Wat ik ooit heb meegemaakt.

Ik had een sigarettenpeuk op me lip gehad, dus ik had me chick aan de telefoon. Ik zeg zo ja ik weet niet of je kan komen, ik heb een blaar op me lip, kunnen we niet zoenen oid. Oh dus daar gaat het alleen om bij jou, ja bij jou toch ook?

Ik was maar een grapje hoor, maar toen was ze toch een dagje boos op me
  zaterdag 8 januari 2005 @ 16:48:43 #247
91306 GF
Kingwood
pi_24466158
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 16:45 schreef pimpin het volgende:
Wat ik ooit heb meegemaakt.

Ik had een sigarettenpeuk op me lip gehad, dus ik had me chick aan de telefoon. Ik zeg zo ja ik weet niet of je kan komen, ik heb een blaar op me lip, kunnen we niet zoenen oid. Oh dus daar gaat het alleen om bij jou, ja bij jou toch ook?

Ik was maar een grapje hoor, maar toen was ze toch een dagje boos op me
Een bewuste blunder?

Ben ik vanavond van plan
  zondag 9 januari 2005 @ 13:47:17 #248
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_24483209
Gisteravond was ik bob, en we waren in een kroeg/disco in de Lemmer waar ik dus geen ene zak aanvond. Ik stond wat aan de kant van de dansvloer wat aapjes te kijken. En voor me stonden 2 redelijk mooie meiden van rond de 20. Ze waren echter totaal niet mijn type (type modepopjes met teveel make-up en ze rookten, wat voor mij een beste afknapper is). Ze waren echter niet lelijk dus ik had ze al even goed bekeken Op een gegeven moment zie ik de ene meid de andere wenken dat ze ergens anders wil staan. De andere schud nee, en wenkt naar mij (onder het motto: ik wil hier niet weg, ik wil hem versieren). Zegt die andere: Die is homo hoor
(en bedankt )
  zondag 9 januari 2005 @ 14:02:14 #249
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_24483447
quote:
Op zondag 9 januari 2005 13:47 schreef ConQuestador het volgende:
Op een gegeven moment zie ik de ene meid de andere wenken dat ze ergens anders wil staan. De andere schud nee, en wenkt naar mij (onder het motto: ik wil hier niet weg, ik wil hem versieren). Zegt die andere: Die is homo hoor
(en bedankt )
...waarna jij die lompe meid een flinke mep gaf met je handtasje?
Serieus, dat is wel heel hard. Volgende keer meteen een opmerking terugplaatsen over d'r gewicht! Zal ze leren.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  zondag 9 januari 2005 @ 14:06:54 #250
40917 tux-geeko
En jij bent ?
pi_24483512
quote:
Op zondag 9 januari 2005 13:47 schreef ConQuestador het volgende:
Op een gegeven moment zie ik de ene meid de andere wenken dat ze ergens anders wil staan. De andere schud nee, en wenkt naar mij (onder het motto: ik wil hier niet weg, ik wil hem versieren). Zegt die andere: Die is homo hoor
(en bedankt )
Hoezo... dan voel je je behoorlijke bescheten lullig voor je
Bite me! (but not too hard ;) )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')