abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24349746
Geniaal

Was het wel de bedoeling om haar bij haar tiet te pakken?
  zondag 2 januari 2005 @ 19:16:20 #177
111383 ink
Op zoek naar een plaatje..
pi_24358569
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 23:05 schreef Beach het volgende:
Zaterdagavond, leuk meisje gespot.
Vaak oogcontact.
Ondanks dat ik heel relaxt was, niet aan durven spreken.
Toen ze naar huis ging, liep ze vlak langs me en draaide zich om en lachte lief naar me .
Dus zal ik wel een kans hebben verpest
Hmm.. Bekend probleem!! Had ik gister, alleen dan met n jongen.. Ook veel oogcontact, maar verder niks. Stond alleen n meid naast, dus ik ging er maar vanuit dat t zijn vriendin was. Alleen had ik t zelf niet gedaan, zoveel oogcontact zoeken met iemand als je vriend(in) ernaast staat. Maar goed.. En toen hij alleen weg liep op t einde, wist ik t helemaal niet meer! Hij keek nog n keer, zo van 'sorry..' *Zucht* Durfde ik soms maar wat meer initiatief te nemen!! (Leuk voornemen voor dit jaar! ) Hopelijk zie ik em de volgende keer weer..
pi_24359150
we want more
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_24359286
quote:
Op zondag 2 januari 2005 01:25 schreef Beach het volgende:

[..]

Had ik ook een keer, ik was 17 en zij 12

Ik 19, zij 15
Na het zoenen moest ze opeens naar de WC, en daarna was ze opeens heel brak. Constant kotsneigingen enzo. Ik begon me al af te vragen of ik haar wat had toegebracht . Dus maar even naar buiten gegaan met d'r, maar zoenen kon ik wel vergeten: in kots roeren no way . Oja, ze had 6 witte wijn op . Uiteindelijk dus een blunder van haar eigenlijk.
  zondag 2 januari 2005 @ 20:13:50 #180
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_24359393
quote:
Op zondag 2 januari 2005 01:15 schreef Nerdmans het volgende:
lekker aan t feesten op extrema.
Geen pillen geen alcohol, broodje nuchter * trots is*
Staat er een enorm lekker wijf naar me te kijken. ( eerlijk bekennen, er waren veeeeeel lekkere wijven op extrema!)

anyway, ze zag er klassiek uit en ook nuchter dus dat leek me wel een prima aanknopingspunt.

Ik: Veel strakke mensen hier he?
zij: ja nogal he?
ik: Nja ik hou er niet zo van als vrouwen strak lopen van de pillen
zij: o.. ik heb anders wel een pilletje op en een beetje ghb
ik: ach ja als je t maar niet iedere week doet he?
zij: ik gebruik bijna ieder weekend.
ik:: ....... beste wensen he.......
Dat noem ik geen versierblunder, maar gewoon het netjes afserveren van een kansloos wijf. Lijkt me niks mis mee, tenzij je zo omhoog zat dat je die slikslet per se wilde neuken.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  zondag 2 januari 2005 @ 20:37:56 #181
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_24359755
argh ik had vrijdag eindelijk eens een duidelijke kans op succes.....ben ik gewoon te bezopen om een fatsoenlijk woord uit te kunnen brengen. en weg was ze
pi_24359775
quote:
Op zondag 2 januari 2005 19:16 schreef ink het volgende:

[..]

Hmm.. Bekend probleem!! Had ik gister, alleen dan met n jongen.. Ook veel oogcontact, maar verder niks. Stond alleen n meid naast, dus ik ging er maar vanuit dat t zijn vriendin was. Alleen had ik t zelf niet gedaan, zoveel oogcontact zoeken met iemand als je vriend(in) ernaast staat. Maar goed.. En toen hij alleen weg liep op t einde, wist ik t helemaal niet meer! Hij keek nog n keer, zo van 'sorry..' *Zucht* Durfde ik soms maar wat meer initiatief te nemen!! (Leuk voornemen voor dit jaar! ) Hopelijk zie ik em de volgende keer weer..
Had ik gister ook Niet bij een jongen dan hé.
Zat ik naast een leuk meisje, ook hele tijd oogcontact met iemand anders.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zondag 2 januari 2005 @ 20:52:46 #183
80346 Remzerrr
Maar das logisch
pi_24360003
Was tussen kerst en oud&nieuw op vakantie. Met een vriend gaan poolen en wat meiden ontmoet waarvan er eentje leuk was. Na t poolen met die meiden mee naar hun huisje nog ff wat drinken en gezellig doen enzo. Begon dat leuke meisje aan me te zitten en het werd nog gezelliger
Belt mn moeder op een gegeven moment waar ik blijf
Als ik ff gebelt had dat het erg laat zou worden was t niet erg en had ze niet gebeld
Nog wel gezoend met dr, en ben nog steeds met dr aan het smsen, maar of het echt wat wordt weet ik niet.
Elk voordeel heb zn nadeel
pi_24361885
quote:
Op zondag 2 januari 2005 20:52 schreef Remzerrr het volgende:
Was tussen kerst en oud&nieuw op vakantie. Met een vriend gaan poolen en wat meiden ontmoet waarvan er eentje leuk was. Na t poolen met die meiden mee naar hun huisje nog ff wat drinken en gezellig doen enzo. Begon dat leuke meisje aan me te zitten en het werd nog gezelliger
Belt mn moeder op een gegeven moment waar ik blijf
Als ik ff gebelt had dat het erg laat zou worden was t niet erg en had ze niet gebeld
Nog wel gezoend met dr, en ben nog steeds met dr aan het smsen, maar of het echt wat wordt weet ik niet.
Jullie beginnen aan elkaar te zitten waar iedereen bij is en je laat je avond verpesten door een telefoontje??
of begrijp ik 't nou verkeerd?
pi_24362139
ik was helemaal bezopen en zit al 20 min met een meisje te praten.
ik denk, ik maak wel kans, dit gaat goedkomen.
ik zeg: "zullen we zoenen?"
zij: " "

Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
pi_24362330
* mechatronics was bezopen
zij : zullen we afspreken?
ik : nee, ik slaap niet thuis vanavond

hoezo doe ik nou zo, ik ga dan fijn door met de avond
en de volgende ochtend denk ik van
(met oud en nieuw trouwens) als er nu 1 die toen ook in Rdam was die denkt van heuy!

[ Bericht 2% gewijzigd door mechatronics op 02-01-2005 23:37:26 (zei = zij :')) ]
-
  zondag 2 januari 2005 @ 23:40:56 #187
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_24362487
Ik zag dit weekend een mooi meisje...Op een feestje...
Ik kon mij niet bedwingen en kuste haar op haar zachte wangen, en niet veel later vonden mijn lippen de rimpeltjes om haar lach, en niet lang daarna warmde ik mijn lippen aan haar lippen..

Ze vond het prima, ze liet het toe... De hele nacht lang liet ze mijn rituelen toe..
En toen, uit het niets, zei ze met stralende ogen en een lieve lach dat ze 34 jaar was en al jaren gelukkig getrouwd...

Oh, en manlief liep ook nog ergens rond, zei ze met een lief blosje op haar gezicht..
...dass wir fliegen.
  zondag 2 januari 2005 @ 23:52:39 #188
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_24362770
quote:
Op zondag 2 januari 2005 23:40 schreef De-oneven-2 het volgende:
En toen, uit het niets, zei ze met stralende ogen en een lieve lach dat ze 34 jaar was en al jaren gelukkig getrouwd...
En toen zij jij: "Dus? Maakt mij niet uit..."
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_24362792
quote:
Op zondag 2 januari 2005 23:40 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik zag dit weekend een mooi meisje...Op een feestje...
Ik kon mij niet bedwingen en kuste haar op haar zachte wangen, en niet veel later vonden mijn lippen de rimpeltjes om haar lach, en niet lang daarna warmde ik mijn lippen aan haar lippen..

Ze vond het prima, ze liet het toe... De hele nacht lang liet ze mijn rituelen toe..

Oh, en manlief liep ook nog ergens rond, zei ze met een lief blosje op haar gezicht..

Was dat voor of nadat je gekomen was?
  zondag 2 januari 2005 @ 23:56:55 #190
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_24362867
Eigenlijk beschouw ik niet eens echt als een blunder...
Ik heb namelijk een bijzonder mooie nacht gehad...

En verder kon ik er wel om lachen...
...dass wir fliegen.
pi_24362891
quote:
Op zondag 2 januari 2005 23:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
Eigenlijk beschouw ik niet eens echt als een blunder...
Ik heb namelijk een bijzonder mooie nacht gehad...

En verder kon ik er wel om lachen...
Mee eensch. Als je nou wist dat ze aan het vreemd gaan was zou je jezelf een stuk kloter moeten voelen, maar nu is het buiten jouw weten om gegaan. Pech voor haar, leuk voor jou.
pi_24364449
quote:
Op maandag 6 december 2004 01:18 schreef Plunderbunny het volgende:
tvp'tje
  maandag 3 januari 2005 @ 13:35:20 #193
80346 Remzerrr
Maar das logisch
pi_24371170
quote:
Op zondag 2 januari 2005 23:15 schreef Migwi het volgende:

[..]

Jullie beginnen aan elkaar te zitten waar iedereen bij is en je laat je avond verpesten door een telefoontje??
of begrijp ik 't nou verkeerd?
Ze begon met strelen enzo met misschien wel de bedoeling om verder te gaan maar dat weet ik nu dus niet.
Maargoed dat telefoontje had nogal de toon van je moet nu meteen komen anders heb je problemen, dus toen heb ik maar uitgebreid afscheid genomen en ben (een half uur later inmiddels) naar huis gegaan en toen ik voor de deur stond belde mn pa en waren de poppen aan het dansen (de spreekwoordelijke poppen dan he )
Elk voordeel heb zn nadeel
  maandag 3 januari 2005 @ 14:15:17 #194
19902 Hymn
CG Artist
pi_24371832
Ik was ook weer lekker dom bezig :/

Op een sylvester party zie ik een bekende meid rondwaggelen, ze werkt bij de lokale c1000 en haar moeder is een verre achternicht oid van mijn moeder.
Die meid ziet er dus werkelijk beeldschoon uit, najah ik dus een beetje oogcontact maken.

Op een gegeven moment komt ze naar mij toe en spreekt ze mij aan. Ik had werkelijk geen idee wat ze zei maar verstond iets van 'beste wensen ............ je moeder'. Ik doe haar dus de beste wensen en loop vervolgens net zo vrolijk weg. Kom ik later terug, kijken mn maten mij dom aan van 'omg, wat doe je man!'
Ik meer van ' ' , 'ja die meid, man wat doe je'.

En dan word je 's ochtends wakker en dan kun je je zelf wel voor de kop slaan met een moker te grootte van een boeing 747
Bah, zon mooie meid
pi_24374891
Ik was ooit een aantal jaren terug op de terugreis vanaf het strand in Castricum op de fiets en stopte bij het daargelegen pannekoekhuis. Daar gingen wij zitten. Ik zie me daar toch een prachtig meisje met zwart haar zitten, dus ik als jong ventje mn ogen uitkijken.

Opeens komt er een ouderlijk stel van in de 60 tussen mij en die meid aan die tafel verderop inzitten. Dus ik minder al met kijken, maar blijf geanimeerd door die meid. Op een gegeven moment kijk ik precies langs die twee oudjes en kijk haar aan en ze kijkt terug. Vervolgens word ik door die twee oudjes aangesproken of ze mij niet ergens van kennen dat ik ze zo aankijk. Met het schaamrood op de kaken (toen was ik nog niet zo bijdehand) heb ik me volledig gericht op mn pizza en toen ik even later weer de moed had verzameld om te kijken was ze weg.
  maandag 3 januari 2005 @ 17:29:36 #196
72065 Et-Cetera
Party 4 Ever
pi_24375090
quote:
Op maandag 3 januari 2005 14:15 schreef Hymn het volgende:
Ik was ook weer lekker dom bezig :/

Op een sylvester party zie ik een bekende meid rondwaggelen, ze werkt bij de lokale c1000 en haar moeder is een verre achternicht oid van mijn moeder.
Die meid ziet er dus werkelijk beeldschoon uit, najah ik dus een beetje oogcontact maken.

Op een gegeven moment komt ze naar mij toe en spreekt ze mij aan. Ik had werkelijk geen idee wat ze zei maar verstond iets van 'beste wensen ............ je moeder'. Ik doe haar dus de beste wensen en loop vervolgens net zo vrolijk weg. Kom ik later terug, kijken mn maten mij dom aan van 'omg, wat doe je man!'
Ik meer van ' ' , 'ja die meid, man wat doe je'.

En dan word je 's ochtends wakker en dan kun je je zelf wel voor de kop slaan met een moker te grootte van een boeing 747
Bah, zon mooie meid
Dude, waarom ???

GA ALS DE DONDER NAAR DIE C1000 en knoop een gesprek aan !!!
My washing machine doesn't work
Why did u fuck my washing machine
FUCK!
  maandag 3 januari 2005 @ 17:50:20 #197
19902 Hymn
CG Artist
pi_24375443
quote:
Op maandag 3 januari 2005 17:29 schreef Et-Cetera het volgende:

[..]

Dude, waarom ???

GA ALS DE DONDER NAAR DIE C1000 en knoop een gesprek aan !!!
Ze werkt er alleen op vrijdag ( zover ik weet :\ )
  maandag 3 januari 2005 @ 18:27:02 #198
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_24376138
quote:
Op maandag 3 januari 2005 17:50 schreef Hymn het volgende:

[..]

GA VRIJDAG ALS DE DONDER NAAR DIE C1000 en knoop een gesprek aan !!!
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_24376243
quote:
Op maandag 3 januari 2005 17:50 schreef Hymn het volgende:

[..]

Dan willen we vrijdagavond report...
pi_24376448
Ik had laatst toch wel een mooie.

Ik had 2 gespreken, 1 met een potentiele vriendin en 1 met een goede vriend. Op een zondag, zaterdag avond uitgeweest. Had met een chick gezoend,

Die potentiele vriendin vroeg dus, van "ja wat vind je nu echt van me", omdat ik haar niet gebeld had na een paar dagen.
En die vriend vroeg, wat vond je nou van die chick gisteren?

Nu kreeg ik het dus voormekaar om op de vraag van die meid.

"ja wat vind je nu echt van me"
"een hoertje"

te antwoorden, wat dus voor die vriend was bedoeld
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')