Hmm.. Bekend probleem!! Had ik gister, alleen dan met n jongen.. Ook veel oogcontact, maar verder niks. Stond alleen n meid naast, dus ik ging er maar vanuit dat t zijn vriendin was. Alleen had ik t zelf niet gedaan, zoveel oogcontact zoeken met iemand als je vriend(in) ernaast staat. Maar goed.. En toen hij alleen weg liep op t einde, wist ik t helemaal niet meer!quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:05 schreef Beach het volgende:
Zaterdagavond, leuk meisje gespot.
Vaak oogcontact.
Ondanks dat ik heel relaxt was, niet aan durven spreken.
Toen ze naar huis ging, liep ze vlak langs me en draaide zich om en lachte lief naar me.
Dus zal ik wel een kans hebben verpest![]()
quote:Op zondag 2 januari 2005 01:25 schreef Beach het volgende:
[..]
Had ik ook een keer, ik was 17 en zij 12![]()
![]()
![]()
Dat noem ik geen versierblunder, maar gewoon het netjes afserveren van een kansloos wijf. Lijkt me niks mis mee, tenzij je zo omhoog zat dat je die slikslet per se wilde neuken.quote:Op zondag 2 januari 2005 01:15 schreef Nerdmans het volgende:
lekker aan t feesten op extrema.
Geen pillen geen alcohol, broodje nuchter * trots is*
Staat er een enorm lekker wijf naar me te kijken. ( eerlijk bekennen, er waren veeeeeel lekkere wijven op extrema!)
anyway, ze zag er klassiek uit en ook nuchter dus dat leek me wel een prima aanknopingspunt.
Ik: Veel strakke mensen hier he?![]()
zij: ja nogal he?
ik: Nja ik hou er niet zo van als vrouwen strak lopen van de pillen![]()
zij: o.. ik heb anders wel een pilletje op en een beetje ghb
ik: ach ja als je t maar niet iedere week doet he?![]()
zij: ik gebruik bijna ieder weekend.
ik:: ....... beste wensen he.......![]()
![]()
Had ik gister ookquote:Op zondag 2 januari 2005 19:16 schreef ink het volgende:
[..]
Hmm.. Bekend probleem!! Had ik gister, alleen dan met n jongen.. Ook veel oogcontact, maar verder niks. Stond alleen n meid naast, dus ik ging er maar vanuit dat t zijn vriendin was. Alleen had ik t zelf niet gedaan, zoveel oogcontact zoeken met iemand als je vriend(in) ernaast staat. Maar goed.. En toen hij alleen weg liep op t einde, wist ik t helemaal niet meer!Hij keek nog n keer, zo van 'sorry..' *Zucht* Durfde ik soms maar wat meer initiatief te nemen!! (Leuk voornemen voor dit jaar!
) Hopelijk zie ik em de volgende keer weer..
Jullie beginnen aan elkaar te zitten waar iedereen bij is en je laat je avond verpesten door een telefoontje??quote:Op zondag 2 januari 2005 20:52 schreef Remzerrr het volgende:
Was tussen kerst en oud&nieuw op vakantie. Met een vriend gaan poolen en wat meiden ontmoet waarvan er eentje leuk was. Na t poolen met die meiden mee naar hun huisje nog ff wat drinken en gezellig doen enzo. Begon dat leuke meisje aan me te zitten en het werd nog gezelliger![]()
Belt mn moeder op een gegeven moment waar ik blijf![]()
![]()
Als ik ff gebelt had dat het erg laat zou worden was t niet erg en had ze niet gebeld![]()
Nog wel gezoend met dr, en ben nog steeds met dr aan het smsen, maar of het echt wat wordt weet ik niet.
En toen zij jij: "Dus? Maakt mij niet uit..."quote:Op zondag 2 januari 2005 23:40 schreef De-oneven-2 het volgende:
En toen, uit het niets, zei ze met stralende ogen en een lieve lach dat ze 34 jaar was en al jaren gelukkig getrouwd...
quote:Op zondag 2 januari 2005 23:40 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik zag dit weekend een mooi meisje...Op een feestje...
Ik kon mij niet bedwingen en kuste haar op haar zachte wangen, en niet veel later vonden mijn lippen de rimpeltjes om haar lach, en niet lang daarna warmde ik mijn lippen aan haar lippen..
Ze vond het prima, ze liet het toe... De hele nacht lang liet ze mijn rituelen toe..
En toen, uit het niets, zei ze met stralende ogen en een lieve lach dat ze 34 jaar was en al jaren gelukkig getrouwd...
Oh, en manlief liep ook nog ergens rond, zei ze met een lief blosje op haar gezicht..
Mee eensch. Als je nou wist dat ze aan het vreemd gaan was zou je jezelf een stuk kloter moeten voelen, maar nu is het buiten jouw weten om gegaan. Pech voor haar, leuk voor jou.quote:Op zondag 2 januari 2005 23:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
Eigenlijk beschouw ik niet eens echt als een blunder...
Ik heb namelijk een bijzonder mooie nacht gehad...
En verder kon ik er wel om lachen...
Ze begon met strelen enzo met misschien wel de bedoeling om verder te gaan maar dat weet ik nu dus niet.quote:Op zondag 2 januari 2005 23:15 schreef Migwi het volgende:
[..]
Jullie beginnen aan elkaar te zitten waar iedereen bij is en je laat je avond verpesten door een telefoontje??![]()
of begrijp ik 't nou verkeerd?
Dude, waaromquote:Op maandag 3 januari 2005 14:15 schreef Hymn het volgende:
Ik was ook weer lekker dom bezig :/
Op een sylvester party zie ik een bekende meid rondwaggelen, ze werkt bij de lokale c1000 en haar moeder is een verre achternicht oid van mijn moeder.
Die meid ziet er dus werkelijk beeldschoon uit, najah ik dus een beetje oogcontact maken.
Op een gegeven moment komt ze naar mij toe en spreekt ze mij aan. Ik had werkelijk geen idee wat ze zei maar verstond iets van 'beste wensen ............ je moeder'. Ik doe haar dus de beste wensen en loop vervolgens net zo vrolijk weg. Kom ik later terug, kijken mn maten mij dom aan van 'omg, wat doe je man!'
Ik meer van '' , 'ja die meid, man wat doe je'.
En dan word je 's ochtends wakker en dan kun je je zelf wel voor de kop slaan met een moker te grootte van een boeing 747
Bah, zon mooie meid
Ze werkt er alleen op vrijdag ( zover ik weet :\ )quote:Op maandag 3 januari 2005 17:29 schreef Et-Cetera het volgende:
[..]
Dude, waarom???
GA ALS DE DONDER NAAR DIE C1000 en knoop een gesprek aan !!!
GA VRIJDAG ALS DE DONDER NAAR DIE C1000 en knoop een gesprek aan !!!quote:Op maandag 3 januari 2005 17:50 schreef Hymn het volgende:
[..]
Ze werkt er alleen op vrijdag ( zover ik weet :\ )
Dan willen we vrijdagavond report...quote:Op maandag 3 januari 2005 17:50 schreef Hymn het volgende:
[..]
Ze werkt er alleen op vrijdag ( zover ik weet :\ )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |