maakte ik me gvd ook nog bijna voor de 3e keer dezelfde foutquote:Op donderdag 2 december 2004 19:08 schreef SouthernSun het volgende:
net bij een meid geweest, voor de 2e keer niks gedaan
dalijk nog een keer langs en dan moet het raak zijn
quote:Op donderdag 2 december 2004 22:49 schreef Slomy het volgende:
Net terug van werk.
Kwam er een ontzettend leuk meisje een mp3 speler kopen.
De hele tijd lief naar mij aan het lachen, veel oogcontact gehad. Maar wat doe ik dan weer net niet: haar nummer vragen.
Soms kan ik mezelf wel voor m'n kop slaan, maargoed het was ook erg druk vanavond.
quote:Op donderdag 2 december 2004 22:49 schreef Slomy het volgende:
Net terug van werk.
Kwam er een ontzettend leuk meisje een mp3 speler kopen.
De hele tijd lief naar mij aan het lachen, veel oogcontact gehad. Maar wat doe ik dan weer net niet: haar nummer vragen.
Soms kan ik mezelf wel voor m'n kop slaan, maargoed het was ook erg druk vanavond.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 12:42 schreef _Vixion_ het volgende:
Zolang je niet versiert heb je ook geen versierblunders, is mijn mening en mijn standpunt![]()
quote:Op zaterdag 4 december 2004 03:27 schreef jd1982 het volgende:
Vanavond kan ik het dan eindelijk toegeven, ik ben gewoon een fokking schijterd, nadat ik een half jaar geleden nog op het "Hoe vergeet ik mijn ex forum" zat, ben ik er nu aardig overheen en kan ook zonder ex gevoelens uitgaan, ben ook niet meer zo onzeker, krijg aardig wat aandacht (als in oogcontact en meiden die niet erg onopvallend dichtbij je gaan staan e.d.) en als ik maar wat heb om over te praten of haar ken via via lukt het best, maar verder dan praten komt het nog steeds niet...
...net nog, hele tijd oogcontact en dan loop ik direct nadat ik oogcontact heb ff naar buiten, alsof ik telefoon heb, jahoor minuutje later staat ze naast me ook "niemand" te bellen, buiten(!) terwijl het MIN 1 is ofzo... en wat doe ik... NIKS!!! (waar begin ik, grrr... heb weer eens iemand nodig om me tong te gebruiken en misschien zelfs wel om naast wakker te worden)...
...loop weer lonely naar huis voor de zoveelste x en daar zit ik dan, mijn verhaal op Fok! te pleuren...
...Fok it
Geen dankquote:Op zondag 5 december 2004 04:46 schreef TheUN het volgende:
Ocht gut. Heel dit topic vergeten.
Even in het kort;
Tijdens het uitgaan meid gezien, niet aanspreken, zij ineens weg, ik met de gebakken peren.
(klik voor het hele verhaal)
Ik zelf heb de laatste tijd geen blunders meer gemaaktquote:Op zondag 5 december 2004 04:34 schreef TheUN het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor, we zijn niet allemaal even oplettend.
*zucht*
Afgelopen donderdag naar het openpand-feest in o42 geweest. Jeweetwel, dat gebouw met die fietsenstortplaats voor de deur alwaar meerdere verenigingen zich regelmatig in combinatie met diverse alcoholica vermaken.
Ik kom er eigenlijk nooit, maar m'n huisgenoten vroegen me mee en aangezien ik toch niets te doen had ben ik maar even wezen kijken.
Wat denk je; kom ik binnen, vallen m'n ogen op de mooistemeid die ik ooit heb gezien.
Echt helemaal mijn type(tje) !
Daar het nog niet al te druk was om een uurtje of 12 ( tja wie plant er zo'n feest dan ook op een 'beestfeest-avond' ?)' ? staat ze midden in de zaal wat te kletsen met vriendinnen en ik besluit een wat geschikter moment af te wachten om d'r aan te spreken.
Dus ik kom 2 minuten later terug van het toilet, wat blijkt? Uiteraard nergens meer te bespeuren.
Als de wiedeweerga de andere zalen afgegaan maar nee hoor, het vogeltje was gevlogen.
Uit egoistischeoverwegingen m'n maten gedag gezegd en op de fiets richting Doornroosje gesprongen.
Alwaar ik bij het naar binnen rennen plots een net 'de pijp aan maarten gevende' studiegenoot tegen het lijf loop. Snel even de situatie duidelijk gemaakt en deze lijkt het geen slecht idee om nog een biertje te gaan pakken en mijn versierpogingen gade te slaan.
Maarja dat plezier kon ik hem jammer genoeg niet gunnen toen deze schoonheid ook hier niet aanwezig bleek te zijn.![]()
Welja, heb nog een paar biertjes genuttigd, me nog even op de dansvloer vermaakt ( zwarte piet draaide best lekker moet ik zeggen) en ben toen maar een beetje beduusd naar huis gefietst.
Tjatjatja, een heel verhaal waar waarschijnlijk niemand iets mee kan. Maargoed.
Aangezien mijn huisgenoten echt geen idee hedden wie het zou kunnen zijn ga ik maandag maar eens op de uni wat rondspeuren. Moet toch ergens beginnen.
Snap beide blunders niet echtquote:Op zondag 5 december 2004 18:24 schreef yogidrink het volgende:
Geen blunders van mij, sinds ik een vriendin heb.
Hm paar maanden geleden, met een meisje gezoend in een discotheek. Ik lekker dronken doorzoenen met haar. Toen ging ik met me vrienden weer naar huis. Ik gaf mijn nummer aan haar en daarna heb ik bij een vriend van mij thuis nog iets gedronken. Werd ik opeens gebeld bleek het dat meisje te zijn. Ik vroeg waarom ze belde maar daar had ze niet echt een antwoord op. (ze wilde gewoon controleren of ik me echte nummer had gegeven)
------
En vriend van mij gisteravond 2 keer voor lul gezet
1) hij probeerde achter een meisje te dansen (type evisu rokje) Maar ze draaide weg en bleef erg verwaand kijken.
2) Zelfde reden alleen ander meisje.
Later op de avond heeft die wel een meisje gepakt
quote:Op zondag 5 december 2004 20:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Geen dank![]()
[..]
Ik zelf heb de laatste tijd geen blunders meer gemaakt![]()
Wel dat ik zo dronken ben geweest dat ik nu 3 weken later nog nieuwe dingen te horen krijg van die avond. Maar daar zaten geen blunders tussen![]()
Nee dat was het niet en dat weet jequote:Op zondag 5 december 2004 21:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
tering man, die avond was een grote blunder
Je hebt het toch niet over mijn blunderquote:Op zondag 5 december 2004 22:55 schreef yogidrink het volgende:
De blunder van die ene jongen was dus ook, dat die weggeduwd werd :/ , leuk als een aantal vrienden staan te kijken.
Zo moeilijk is dat toch niet? Hij probeerde een chick te pakken maar dat mislukte en zo ging dat nog een keer die avond. Heel simpel uitgelegd dan...quote:
quote:Jij onaangepaste klootzak.
--------------------------------------------------------------------------------
Tja soms heb je van die dagen dat alles meezit. Je gaat naar een concert van feuerengel (rammstein tribute band) met een leuk gezelschap. Dat het gezelschap niet echt het type rammstein gangers is doet niet terzake. Aldaar worden nodige hoeveelheden bier gehesen onder een romantische speulende feuerengel... du riecht zo gut... du bist die helsten stern von allen... ohne dich kan ik nicht sein enz. enz. Ja je zou er bijna schlager ideeën bij krijgen. Toch een leuk optreden en een leuke show.
Maar zo'n show duurt niet de gehele avond, dus dan moet je naar de onvermijdelijke R&B zaal. En de arrenbie zaal in het Podium Hardenberg is echt joepie de poepie. Toch mag dat de pret niet drukken en ik zei de gek ging zelfs met de voetjes van de vloer .. al hopsend op deheer Dre en de cypress heuvel (gek in de lipide bilaag ) durfde beetle zelfs uit het groepje dansende dames die mij bekend zijn te vertrekken om mij te vervoegen met een onbekende dame. Ja ik was gedurfd die avond.
Natuurlijk (uitleg behoeft niet echt) hield ik het niet langer vol dan 36 seconden voordat ik twijfelend aan mijn capaciteiten als dansheld met de staart tussen de benen mij langzaam van de vrouw in kwestie te verwijderen. Toen mij iets verder van mevrouw verwijderd een gast aankeek en mij om de één of andere manier een sigaren tiep vond. Nou sla ik niet vaak een sigaar af en zeker niet met al enkele biertjens achter den kiezen. Dus vanzelfsprekend nu ook niet.
En daar eindigde dus een leuke avond, mevrouw vond het stinken een andere meneer vond het asociaal en onaangepast een derde vroeg of ik mensen hate. De laatste antwoorde ik dat ik soms wel licht xenofobisch aangelegd ben. Meneer vond het toen ook nog eens nodig aan te geven dat ik niet zulke lateritale woorden moest gebruiken.
Eenmaal ergens anders heengelopen werd ik door twee alto meisjes aangesproken dat ik een onaangepaste klootzak was. En dat ze liever hadden dat ik een joint op stak.
Nou misschien moet ik dan maar concluderen dat sigaren meer gewaardeerd worden bij een schaakspel in een duistere kamer met Tom Waits op de achtergrond.
In de vakantiequote:Op zondag 5 december 2004 23:28 schreef ook_gek het volgende:
yogidrink en yogidrink wanneer gaan we eens stappen![]()
Volgens mij verzin jij ook echt veel verhalen!quote:Op donderdag 18 november 2004 20:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Heel bekenbaar
Op wintersport zit ik op een terras waar een leuk meisje zit met een gebroken poot. En die zit harry potter te lezen. Nu zat ik daar met een deel van m,n familie en een zooi kennisen naast. Dus ik zeg tegen die kleine kinderen. Jo vraag effe of ze wilt voorlezen. Dus zijDag er op zitten we er weer en wat blijkt. Ze zit er ook weer. Maar weer alleen. Haar ouders zijn gaan skiën. Dus zo aardig als wij zijn betrekken we haar bij de groep. Zegt een klein kind tegen me. ZO kijk dan lekker wijf voor jou jo. Want die heeft grote tieten
Mooi zak je anders effe door de grond
Maar goed eigelijk elke dag meer contakt met haar je kent het wel. Hele gesprekken volgen. Ga ik weg we nemen afschijt vergeet ik haar 06 te vragen
Die zie je natuurlijk nooit meer terug
![]()
Was echt een lief leuk meisje![]()
helaas moet ik zeggen dat ik dus niks aan deze verhalen verzonnen heb. Ik blunder altijd door mijn grote bek en ben te direct.quote:Op dinsdag 7 december 2004 11:15 schreef tommy123456 het volgende:
[..]
Volgens mij verzin jij ook echt veel verhalen!
Hoe kun je in godsnaam vergeten iemand zn nummer te vragen als je diezelfde fout al zo'n 50 keer gemaakt hebt! Zowiezo vind ik het maar vaag dat een hoop mensen hier pas na een half uur door hebben van " oh goh ze was toch wel leuk,en wilde me wel" ik bedoel, je ziet toch meteen of een meisje knap is, en als ze dat is dan wil je er mee praten. tenminste gezonde en beetje volwassen jongens wel. Ongeacht hoeveel bier je op hebt...
Vind het maar onzin allemaal. Ik versier al een tijdje neit meer omdat ik een vriendin heb maar daarvoor blunderde ik echt niet zoals hier vaak beschreven staat! Hoogstens dat het zoenen uiteindelijk niet doorging omdat het gesprek niet echt klikt. maar dat vind ik niet echt een blunder, je kan immers niet met iedereen zoenen.
maar als een meisje notabene tegen je zegt dat ze je wilt en je loopt weg, is dat geen blunder of vanwege de drank, ben er van overtuigd dat 9 van de 10 keer die jongen gewoon niet het lef heeft om ermee te praten en dat afschuift op de drank..!
En ik vind drank nooit een excuus ergens voor
Zo, mijn preek![]()
Hmm iedere Friends fan die weet natuurlijk wat ze bedoeld...quote:Op woensdag 8 december 2004 00:17 schreef Public_NME het volgende:
Paar weken was een vriend van me over voor een weekend. Wij dus naar de NL pub op vrijdag avond, zagen bij binnenkomst al die mooie meid. Dus ik beetje kijken en op een gegeven moment begon ze terug te kijken. Ging zo een tijdje door totdat ze wegging, dus ik kijk door het glas naar buiten om te zien welke kant ze op gaat. Kijk ik recht in haar ogen (al weglopend). Stond echt aan de grond genageld... (had er natuurlijk achteraan moeten rennen!) Naja, ik dacht gemiste kans... jammer. Zitten we dus op Zaterdagavond/zondagochtend in de nachtbus (Dubbeldekker). Komt ze opeens van de trap naar beneden en zegt ze Hoi en stapt uit. Ik omkijken en ja hoor ik kijk weer recht in haar ogen... Ik zo dus van damn... Gemiste kans deel2.
Dus wij zondagavond weer naar de NL pub terug (studio sport kijken) en zit ze er weer. Weer kijken over en weer. En op een gegeven moment ga ik naar de wc en kom ik haar op de trap tegen. Zeg ik heel droog 'heya, how u doin'?!' en loop gelijk door naar de heren wc. (echt te lompe actie)
Dus ik kom terug vd wc gaat ze bijna gelijk weg, zwaaien en omkijken etc. En ik blijf dus WEER zitten...
Ik voelde me dus echt onwijs kut op maandag dus het weekend erop maar weer teruggegaan naar de NL pub. MAar nee hoor, ze was er niet meer...
Sinds die tijd ben ik wat meer proactive geworden want dit kan gewoon echt niet!! (sla me nog steeds voor mijn kop dat ik ZO stom ben geweest!!)
Ja zo ging het dus ongeveer wel... Achteraf best wel droog, maar toen kon ik me wel voor mijn kop slaan...!quote:Op woensdag 8 december 2004 18:47 schreef Me784 het volgende:
[..]
Hmm iedere Friends fan die weet natuurlijk wat ze bedoeld...
Joey "How u doin'"![]()
GEWELDIG
Nou ja ik vertel bijna alles. Teminste het geen dat ik vind dat iedereen mag wetenquote:Op dinsdag 7 december 2004 23:03 schreef PeuRac het volgende:
Tommu, geloof mij, hij overdrijft echt niet, helaasHij overdrijft niet eens
sterker nog, hij verteld niet eens alles
Meesterlijk dit echt meesterlijkquote:Op woensdag 8 december 2004 22:02 schreef s3m het volgende:
Tsja, wat moet ik ervan zeggen
Ben al een tijdje verliefd op een meisje.. Vanmiddag ging ik dus met haar naar de markt..
Al lopend kwamen wij op het onderwerp huisdieren (vraag me niet hoe)..
"Ik zou echt nooit een hond nemen, die stinken altijd zo..."
Waarop ik antwoord:
"Ja inderdaad heb je helemaal gelijk in.. Je kan beter een kut nemen, die stinken nooit zo.."
![]()
![]()
Even voor de duidelijkheid: ik had dus kAt moeten zeggen..![]()
Je kan dus wel nagaan, waar ik met mn gedachten zat![]()
Tijd geleden dat ik me zo erg heb geschaamd..![]()
Mijn reactie:quote:Op woensdag 8 december 2004 22:02 schreef s3m het volgende:
Tsja, wat moet ik ervan zeggen
Ben al een tijdje verliefd op een meisje.. Vanmiddag ging ik dus met haar naar de markt..
Al lopend kwamen wij op het onderwerp huisdieren (vraag me niet hoe)..
"Ik zou echt nooit een hond nemen, die stinken altijd zo..."
Waarop ik antwoord:
"Ja inderdaad heb je helemaal gelijk in.. Je kan beter een kut nemen, die stinken nooit zo.."
![]()
![]()
Even voor de duidelijkheid: ik had dus kAt moeten zeggen..![]()
Je kan dus wel nagaan, waar ik met mn gedachten zat![]()
Tijd geleden dat ik me zo erg heb geschaamd..![]()
EXCELLENT!!!!! - Je wint hiermee de virtuele BlunderBeker!!!quote:Op woensdag 8 december 2004 22:02 schreef s3m het volgende:
*knip*
Waarop ik antwoord:
*knip*
Ja maar of het de gewenste reacties zijnquote:Op donderdag 9 december 2004 19:19 schreef sazu het volgende:
en daarna kan je beginnen over waarom vrouwen raar zijn en mannen altijd zo perfect zijn. Krijg je tenminste wat reacties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |