abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23715344
Afgelopen zaterdag op een feesje was een vriend van mij echt goed zat. Zijn vriendin was er die avond niet bij en we hebben best wat staan sjansen met wat vroutjes. Toch is hij wel trouw aan zijn vriendin ook al is hij zat. Ik stond op een gegeven moment met een leuk meisje te kletsen en die vriend stond met haar vriendin te kletsen. Ik zag in mijn ooghoek dat dat meisje die zatte vriend van mij hele tijd wilde zoenen, maar die vriend van mij draait zn hoofd steeds weg.
Toen legde dat meisje haar hand op zijn wang terwijl ik toekeek. Mijn vriend zag dat ik keek en hij pakte de hand van dat vroutje vast en sloeg haar in haar eigen gezicht met haar eigen hand. Dat meisje stond natuurlijk hartstikke voor lul en pakte een vol glas bier en dumpte dit over het hoofd van die vriend van mij!
De 2 dames gingen toen meteen naar huis, maar niet voordat ik het nummer van MIJN meisje te pakken wist te krijgen. We hebben nog steeds 'close contact'

Wat een avond weer. Dat noemt men dan girlpower? hehehe
  donderdag 2 december 2004 @ 16:45:26 #52
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_23717188
Tsja... Maar je heet wel Henkie...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  donderdag 2 december 2004 @ 19:08:04 #53
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_23720429
net bij een meid geweest, voor de 2e keer niks gedaan
dalijk nog een keer langs en dan moet het raak zijn
pi_23726132
Net terug van werk.
Kwam er een ontzettend leuk meisje een mp3 speler kopen.
De hele tijd lief naar mij aan het lachen, veel oogcontact gehad. Maar wat doe ik dan weer net niet: haar nummer vragen.
Soms kan ik mezelf wel voor m'n kop slaan, maargoed het was ook erg druk vanavond.
......
  donderdag 2 december 2004 @ 23:09:22 #55
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_23726636
quote:
Op donderdag 2 december 2004 19:08 schreef SouthernSun het volgende:
net bij een meid geweest, voor de 2e keer niks gedaan
dalijk nog een keer langs en dan moet het raak zijn
maakte ik me gvd ook nog bijna voor de 3e keer dezelfde fout
maar op t laatst toch nog goed gekomen
  vrijdag 3 december 2004 @ 02:22:12 #56
102768 EvilThijn
Best lief mits bier
pi_23730029
tvp
"The assumption is the mother of all Fuck-ups"
"I wanna hurt you just to hear you screaming my name"
  vrijdag 3 december 2004 @ 10:42:09 #57
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_23732907
quote:
Op donderdag 2 december 2004 22:49 schreef Slomy het volgende:
Net terug van werk.
De hele tijd lief naar mij aan het lachen, veel oogcontact gehad. Maar wat doe ik dan weer net niet: haar nummer vragen.
Soms kan ik mezelf wel voor m'n kop slaan, maargoed het was ook erg druk vanavond.

Had je misschien beter je nummer op de bon kunnen zetten met de mededeling: als je nog vragen hebt..of je wilt gewoon een keer iets gaan drinken, m'n nummer staat op de bon
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
pi_23734694
quote:
Op donderdag 2 december 2004 22:49 schreef Slomy het volgende:
Net terug van werk.

Hoeveel korting heb je haar gegeven?
pi_23735447
Zolang je niet versiert heb je ook geen versierblunders, is mijn mening en mijn standpunt
Watashi wa Vixion desu. Nihon no rule!
  vrijdag 3 december 2004 @ 13:30:46 #60
75265 Intergalactrick
Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook
pi_23736574
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 12:42 schreef _Vixion_ het volgende:
Zolang je niet versiert heb je ook geen versierblunders, is mijn mening en mijn standpunt

En dan scoor je ook nooit
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
pi_23754404
uit gesloten topic:

quote:
Op zaterdag 4 december 2004 03:27 schreef jd1982 het volgende:
Vanavond kan ik het dan eindelijk toegeven, ik ben gewoon een fokking schijterd, nadat ik een half jaar geleden nog op het "Hoe vergeet ik mijn ex forum" zat, ben ik er nu aardig overheen en kan ook zonder ex gevoelens uitgaan, ben ook niet meer zo onzeker, krijg aardig wat aandacht (als in oogcontact en meiden die niet erg onopvallend dichtbij je gaan staan e.d.) en als ik maar wat heb om over te praten of haar ken via via lukt het best, maar verder dan praten komt het nog steeds niet...

...net nog, hele tijd oogcontact en dan loop ik direct nadat ik oogcontact heb ff naar buiten, alsof ik telefoon heb, jahoor minuutje later staat ze naast me ook "niemand" te bellen, buiten(!) terwijl het MIN 1 is ofzo... en wat doe ik... NIKS!!! (waar begin ik, grrr... heb weer eens iemand nodig om me tong te gebruiken en misschien zelfs wel om naast wakker te worden)...

...loop weer lonely naar huis voor de zoveelste x en daar zit ik dan, mijn verhaal op Fok! te pleuren...

...Fok it
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_23754897
Dat oogcontact verhaal ken ik ook wel, ook een keer meegemaakt in Amsterdam. Meid was met vriendin en zat de hele tijd naar mij te kijken. Echt niet normaal meer. Haar vriendin haar steeds richting mij duwen. Kwam ze eindelijk bij me en wilde ze kletsen, maar ik had ondertussen al zoveel gedronken dat ik misselijk werd van haar parfum en naar buiten rende om te kotsen. De portier had echter de deur op slot, ik er tegenaanduwen, kreeg ruzie met de portier en mocht na het kotsen niet meer naar binnen.

Damn, dan voel je je kut (het was 03:00 in de nacht en ik moest met de trein van 07:00 terug naar huis).

Overkomt je trouwens 1 keer en dan nooit meer, dus dat is wel iets positiefs toch? Maarja, wel jammer van die gemiste kans, maar als het voorbestemd is komt het toch wel goed.
pi_23773350
Ocht gut. Heel dit topic vergeten.
Even in het kort;
Tijdens het uitgaan meid gezien, niet aanspreken, zij ineens weg, ik met de gebakken peren .
(klik voor het hele verhaal )
playin' hard to get. -_-v
pi_23782324
Geen blunders van mij, sinds ik een vriendin heb.

Hm paar maanden geleden, met een meisje gezoend in een discotheek. Ik lekker dronken doorzoenen met haar. Toen ging ik met me vrienden weer naar huis. Ik gaf mijn nummer aan haar en daarna heb ik bij een vriend van mij thuis nog iets gedronken. Werd ik opeens gebeld bleek het dat meisje te zijn. Ik vroeg waarom ze belde maar daar had ze niet echt een antwoord op. (ze wilde gewoon controleren of ik me echte nummer had gegeven)
------

En vriend van mij gisteravond 2 keer voor lul gezet
1) hij probeerde achter een meisje te dansen (type evisu rokje) Maar ze draaide weg en bleef erg verwaand kijken.
2) Zelfde reden alleen ander meisje.

Later op de avond heeft die wel een meisje gepakt
  zondag 5 december 2004 @ 20:09:17 #65
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_23784037
quote:
Op zondag 5 december 2004 04:46 schreef TheUN het volgende:
Ocht gut. Heel dit topic vergeten.
Even in het kort;
Tijdens het uitgaan meid gezien, niet aanspreken, zij ineens weg, ik met de gebakken peren .
(klik voor het hele verhaal )
Geen dank
quote:
Op zondag 5 december 2004 04:34 schreef TheUN het volgende:

[..]

Maakt niet uit hoor, we zijn niet allemaal even oplettend .

*zucht*
Afgelopen donderdag naar het openpand-feest in o42 geweest. Jeweetwel, dat gebouw met die fietsenstortplaats voor de deur alwaar meerdere verenigingen zich regelmatig in combinatie met diverse alcoholica vermaken.
Ik kom er eigenlijk nooit, maar m'n huisgenoten vroegen me mee en aangezien ik toch niets te doen had ben ik maar even wezen kijken.

Wat denk je; kom ik binnen, vallen m'n ogen op de mooiste meid die ik ooit heb gezien.
Echt helemaal mijn type(tje ) !

Daar het nog niet al te druk was om een uurtje of 12 ( tja wie plant er zo'n feest dan ook op een 'beestfeest-avond' ? )' ? staat ze midden in de zaal wat te kletsen met vriendinnen en ik besluit een wat geschikter moment af te wachten om d'r aan te spreken.
Dus ik kom 2 minuten later terug van het toilet, wat blijkt? Uiteraard nergens meer te bespeuren .
Als de wiedeweerga de andere zalen afgegaan maar nee hoor, het vogeltje was gevlogen.

Uit egoistische overwegingen m'n maten gedag gezegd en op de fiets richting Doornroosje gesprongen.
Alwaar ik bij het naar binnen rennen plots een net 'de pijp aan maarten gevende' studiegenoot tegen het lijf loop. Snel even de situatie duidelijk gemaakt en deze lijkt het geen slecht idee om nog een biertje te gaan pakken en mijn versierpogingen gade te slaan .

Maarja dat plezier kon ik hem jammer genoeg niet gunnen toen deze schoonheid ook hier niet aanwezig bleek te zijn.

Welja, heb nog een paar biertjes genuttigd, me nog even op de dansvloer vermaakt ( zwarte piet draaide best lekker moet ik zeggen ) en ben toen maar een beetje beduusd naar huis gefietst.

Tjatjatja, een heel verhaal waar waarschijnlijk niemand iets mee kan. Maargoed.
Aangezien mijn huisgenoten echt geen idee hedden wie het zou kunnen zijn ga ik maandag maar eens op de uni wat rondspeuren. Moet toch ergens beginnen .
Ik zelf heb de laatste tijd geen blunders meer gemaakt
Wel dat ik zo dronken ben geweest dat ik nu 3 weken later nog nieuwe dingen te horen krijg van die avond. Maar daar zaten geen blunders tussen
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zondag 5 december 2004 @ 20:31:06 #66
13857 Nokia3310
the one and only Nokia tune
pi_23784562
quote:
Op zondag 5 december 2004 18:24 schreef yogidrink het volgende:
Geen blunders van mij, sinds ik een vriendin heb.

Hm paar maanden geleden, met een meisje gezoend in een discotheek. Ik lekker dronken doorzoenen met haar. Toen ging ik met me vrienden weer naar huis. Ik gaf mijn nummer aan haar en daarna heb ik bij een vriend van mij thuis nog iets gedronken. Werd ik opeens gebeld bleek het dat meisje te zijn. Ik vroeg waarom ze belde maar daar had ze niet echt een antwoord op. (ze wilde gewoon controleren of ik me echte nummer had gegeven)
------

En vriend van mij gisteravond 2 keer voor lul gezet
1) hij probeerde achter een meisje te dansen (type evisu rokje) Maar ze draaide weg en bleef erg verwaand kijken.
2) Zelfde reden alleen ander meisje.

Later op de avond heeft die wel een meisje gepakt
Snap beide blunders niet echt
NSJ & Lowlands still on my mind
  zondag 5 december 2004 @ 20:45:43 #67
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_23784903
quote:
Op zondag 5 december 2004 20:31 schreef Nokia3310 het volgende:

[..]

Snap beide blunders niet echt
*ook niet
  zondag 5 december 2004 @ 21:17:22 #68
68596 Acolyte
You won't believe your ey
pi_23785738
* Acolyte wel
maar wel op professioneel niveau!
  zondag 5 december 2004 @ 21:19:52 #69
13857 Nokia3310
the one and only Nokia tune
pi_23785798
quote:
Op zondag 5 december 2004 21:17 schreef Acolyte het volgende:
* Acolyte wel
Enlighten us
NSJ & Lowlands still on my mind
pi_23786277
quote:
Op zondag 5 december 2004 20:09 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Geen dank
[..]

Ik zelf heb de laatste tijd geen blunders meer gemaakt
Wel dat ik zo dronken ben geweest dat ik nu 3 weken later nog nieuwe dingen te horen krijg van die avond. Maar daar zaten geen blunders tussen
tering man, die avond was een grote blunder
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  zondag 5 december 2004 @ 22:09:43 #71
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_23787014
quote:
Op zondag 5 december 2004 21:41 schreef PeuRac het volgende:

[..]

tering man, die avond was een grote blunder
Nee dat was het niet en dat weet je
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_23788079
De blunder van die ene jongen was dus ook, dat die weggeduwd werd :/ , leuk als een aantal vrienden staan te kijken.
pi_23788519
quote:
Op zondag 5 december 2004 22:55 schreef yogidrink het volgende:
De blunder van die ene jongen was dus ook, dat die weggeduwd werd :/ , leuk als een aantal vrienden staan te kijken.
Je hebt het toch niet over mijn blunder
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zondag 5 december 2004 @ 23:28:12 #74
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_23788754
yogidrink en yogidrink wanneer gaan we eens stappen
pi_23791119
tvp'tje
  maandag 6 december 2004 @ 17:30:54 #76
68596 Acolyte
You won't believe your ey
pi_23802323
quote:
Op zondag 5 december 2004 21:19 schreef Nokia3310 het volgende:

[..]

Enlighten us
Zo moeilijk is dat toch niet? Hij probeerde een chick te pakken maar dat mislukte en zo ging dat nog een keer die avond. Heel simpel uitgelegd dan...

Zelf heb ik voor zover ik weet 1 blunder gemaakt, een keer op een feestje van wat kameraden. Er was een meisje dat mijn kapsel (dreads) wel leuk vond en die de hele tijd een beetje om mij heen stond te huppelen vrolijk te doen. Ze zag er niet verkeerd uit en het was alweer een half jaar zo dat ik single as hell was dus dacht ff verder uitchecken. MSN uitgewisseld en de rest van de avond diverse keren handje vasthouden ("heb koude handen" )
Enfin volgende dag wat nagepraat over msn over de avond en toen stelde zij voor om een spelletje te doen ("Waarheid of waarheid" een soort verkapte versie van een ander spelletje maar omdat het tweede gedeelte over msn niet echt uitgevoerd kon worden werd de titel enigszins aangepast). Het draaide erom dat ieder een vraag omstebeurten mocht stellen over vanalles. Waarheid vereist natuurlijk. Goed het onderwerp werd dus verliefd enzo. Eerst had ik nog zoiets van afhouden afhouden maar ik dacht van ach wat ook dus we gingen verder. "Vind je iemand leuk?" "Zit die bij ons op school?" "Bij mij of bij jouw in de klas?" enz. het ging steeds meer richting die avond ervoor naar het feest.
Op een gegeven moment wist ik dat haar lover op het feest was en mijne dus (zij). Ik ging koortsachtig alle heren af en kwam tot de conclusie dat ze die avond met niemand anders dan mij zo close was geweest. Sowieso maakten naar mijn inzicht sommige knakkers totaal geen kans. Ik was echter 1 kerel vergeten, nota bene mijn eigen achterneef .
Nou je voelt hem al aankomen ik vroeg "Ben ik het?" nee dus, het was die achterneef van mij. Excuses aanbieden enzo van wat lullig. Ik nog vragen heeft dit verdere gevolgen voor onze vriendschap. Zij dacht van niet maar sindsdien heb ik haar niet meer gesproken en dat vind ik eiglijk best wel jammer.

Goed verder geen blunders van mijn kant.
maar wel op professioneel niveau!
pi_23802879
Tering dat is wel een super blunder

zo'n goede heb ik lang niet meer gehoord
pi_23802988
Shit lullig voor je jongen
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  maandag 6 december 2004 @ 20:39:31 #79
101860 Tique
strictly seated concert
pi_23806085
Tique had een keer een week een vriendinnetje (Persoon A) dat 2 jaartjes jonger was, op zich wel leuk meissie maar toch..
1 keer bij haar geweest, ouders die weg waren en een zus (Persoon B) die langsrennend zich voorstelde om zich vervolgens naar de trein te haasten. Nadat het een tijdje uit was met dat meisje komt Tique een hele leuke meid tegen tijdens het uitgaan, voorgesteld gepraat daarna gezoend. Het was toch wel een heel leuk meisje en van het een kwam het ander, het werd mijn vriendin. Dus zij nodigt mij uit bij haar thuis..Heel eind omgefietst eer we bij haar huis waren, kwam redelijk bekend voor. Op een gegeven moment liggen we lekker geil te doen op haar kamer, horen we iemand thuiskomen, nog niets aan de hand. Op het moment supreme komt die persoon binnenlopen, zo erg is dat niet dat kan natuurlijk altijd gebeuren ware het niet dat juist dit persoon, Persoon A was
Ik naar huis natuurlijk, volgende dag een smsje dat het toch misschien maar beter was om er mee op te houden
- Fulltime FreeRunner - jij wilt die steen in de muur niet zijn
|
Laat 11 september uw sporttas staan !
Fun Lovin' Terrorist / Toeps addict
  Moderator maandag 6 december 2004 @ 21:41:05 #80
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_23807587
een logje van mij
quote:
Jij onaangepaste klootzak.
--------------------------------------------------------------------------------

Tja soms heb je van die dagen dat alles meezit. Je gaat naar een concert van feuerengel (rammstein tribute band) met een leuk gezelschap. Dat het gezelschap niet echt het type rammstein gangers is doet niet terzake. Aldaar worden nodige hoeveelheden bier gehesen onder een romantische speulende feuerengel... du riecht zo gut... du bist die helsten stern von allen... ohne dich kan ik nicht sein enz. enz. Ja je zou er bijna schlager ideeën bij krijgen. Toch een leuk optreden en een leuke show.

Maar zo'n show duurt niet de gehele avond, dus dan moet je naar de onvermijdelijke R&B zaal. En de arrenbie zaal in het Podium Hardenberg is echt joepie de poepie. Toch mag dat de pret niet drukken en ik zei de gek ging zelfs met de voetjes van de vloer .. al hopsend op deheer Dre en de cypress heuvel (gek in de lipide bilaag ) durfde beetle zelfs uit het groepje dansende dames die mij bekend zijn te vertrekken om mij te vervoegen met een onbekende dame. Ja ik was gedurfd die avond.

Natuurlijk (uitleg behoeft niet echt) hield ik het niet langer vol dan 36 seconden voordat ik twijfelend aan mijn capaciteiten als dansheld met de staart tussen de benen mij langzaam van de vrouw in kwestie te verwijderen. Toen mij iets verder van mevrouw verwijderd een gast aankeek en mij om de één of andere manier een sigaren tiep vond. Nou sla ik niet vaak een sigaar af en zeker niet met al enkele biertjens achter den kiezen. Dus vanzelfsprekend nu ook niet.

En daar eindigde dus een leuke avond, mevrouw vond het stinken een andere meneer vond het asociaal en onaangepast een derde vroeg of ik mensen hate. De laatste antwoorde ik dat ik soms wel licht xenofobisch aangelegd ben. Meneer vond het toen ook nog eens nodig aan te geven dat ik niet zulke lateritale woorden moest gebruiken.
Eenmaal ergens anders heengelopen werd ik door twee alto meisjes aangesproken dat ik een onaangepaste klootzak was. En dat ze liever hadden dat ik een joint op stak.

Nou misschien moet ik dan maar concluderen dat sigaren meer gewaardeerd worden bij een schaakspel in een duistere kamer met Tom Waits op de achtergrond.

niet echt een versierblunder maar toch
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_23817115
quote:
Op zondag 5 december 2004 23:28 schreef ook_gek het volgende:
yogidrink en yogidrink wanneer gaan we eens stappen
In de vakantie
ik spreek je op msn
pi_23817220
quote:
Op donderdag 18 november 2004 20:52 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Heel bekenbaar

Op wintersport zit ik op een terras waar een leuk meisje zit met een gebroken poot. En die zit harry potter te lezen. Nu zat ik daar met een deel van m,n familie en een zooi kennisen naast. Dus ik zeg tegen die kleine kinderen. Jo vraag effe of ze wilt voorlezen. Dus zij Dag er op zitten we er weer en wat blijkt. Ze zit er ook weer. Maar weer alleen. Haar ouders zijn gaan skiën. Dus zo aardig als wij zijn betrekken we haar bij de groep. Zegt een klein kind tegen me. ZO kijk dan lekker wijf voor jou jo. Want die heeft grote tieten Mooi zak je anders effe door de grond Maar goed eigelijk elke dag meer contakt met haar je kent het wel. Hele gesprekken volgen. Ga ik weg we nemen afschijt vergeet ik haar 06 te vragen Die zie je natuurlijk nooit meer terug

Was echt een lief leuk meisje
Volgens mij verzin jij ook echt veel verhalen!
Hoe kun je in godsnaam vergeten iemand zn nummer te vragen als je diezelfde fout al zo'n 50 keer gemaakt hebt! Zowiezo vind ik het maar vaag dat een hoop mensen hier pas na een half uur door hebben van " oh goh ze was toch wel leuk,en wilde me wel" ik bedoel, je ziet toch meteen of een meisje knap is, en als ze dat is dan wil je er mee praten. tenminste gezonde en beetje volwassen jongens wel. Ongeacht hoeveel bier je op hebt...
Vind het maar onzin allemaal. Ik versier al een tijdje neit meer omdat ik een vriendin heb maar daarvoor blunderde ik echt niet zoals hier vaak beschreven staat! Hoogstens dat het zoenen uiteindelijk niet doorging omdat het gesprek niet echt klikt. maar dat vind ik niet echt een blunder, je kan immers niet met iedereen zoenen.
maar als een meisje notabene tegen je zegt dat ze je wilt en je loopt weg, is dat geen blunder of vanwege de drank, ben er van overtuigd dat 9 van de 10 keer die jongen gewoon niet het lef heeft om ermee te praten en dat afschuift op de drank..!

En ik vind drank nooit een excuus ergens voor

Zo, mijn preek
  dinsdag 7 december 2004 @ 11:39:17 #83
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_23817640
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 11:15 schreef tommy123456 het volgende:

[..]

Volgens mij verzin jij ook echt veel verhalen!
Hoe kun je in godsnaam vergeten iemand zn nummer te vragen als je diezelfde fout al zo'n 50 keer gemaakt hebt! Zowiezo vind ik het maar vaag dat een hoop mensen hier pas na een half uur door hebben van " oh goh ze was toch wel leuk,en wilde me wel" ik bedoel, je ziet toch meteen of een meisje knap is, en als ze dat is dan wil je er mee praten. tenminste gezonde en beetje volwassen jongens wel. Ongeacht hoeveel bier je op hebt...
Vind het maar onzin allemaal. Ik versier al een tijdje neit meer omdat ik een vriendin heb maar daarvoor blunderde ik echt niet zoals hier vaak beschreven staat! Hoogstens dat het zoenen uiteindelijk niet doorging omdat het gesprek niet echt klikt. maar dat vind ik niet echt een blunder, je kan immers niet met iedereen zoenen.
maar als een meisje notabene tegen je zegt dat ze je wilt en je loopt weg, is dat geen blunder of vanwege de drank, ben er van overtuigd dat 9 van de 10 keer die jongen gewoon niet het lef heeft om ermee te praten en dat afschuift op de drank..!

En ik vind drank nooit een excuus ergens voor

Zo, mijn preek
helaas moet ik zeggen dat ik dus niks aan deze verhalen verzonnen heb. Ik blunder altijd door mijn grote bek en ben te direct.

Een paar mensen op fok kennen me IRL en die kunnen dit bevestigen
Zelfs tijdens een meeting is het mis gegaan met een meisje bij de mac PeuRac kan je daar meer over vertellen. En anders Ballebek wel. Ballebek was er zelfs bij

Een echte blunder was het toen niet. Maar ze kunnen bevestigen hoe ik ben en dat de kans 99% is dat ik een blunder maak.

En zoals eerder gezegt.
Dit zijn verhalen verdeeld over een jaar of 8 denk ik. Het is niet zo dat ik het elke weekend mee maak.
pi_23817774
Toch begrijp ik niet waarom mensen nog steeds de fout maken om geen nummer naam of wat dan ook te vragen, vind ik niet geloofwaardig....dat je het niet durft oke, maar niet dat je het vergeet ofzo.
dat geloof ik dus niet!

On topic:
Blunder hoor ik net over msn,
Jongen had al een aantal keer met een meisje gezoend, gaat met haar mee naar buiten voor het betere werk zeg maar..zoent haar eerst, en doet zn ogen dicht, alles begint meteen te draaien. trekt dat meisje van zich af en zegt: " he het was leuk, ik ga"

loopt terug naar het feest en gaat voor de uitsmijter vol over zn gier

Toch redelijke blunder denk ik

Overigens is hij weer met het meisje uitgegaan laatst

[ Bericht 0% gewijzigd door tommy123456 op 07-12-2004 15:38:10 ]
pi_23823232
Tommu, geloof mij, hij overdrijft echt niet, helaas Hij overdrijft niet eens sterker nog, hij verteld niet eens alles
  woensdag 8 december 2004 @ 00:17:03 #86
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_23824666
Paar weken was een vriend van me over voor een weekend. Wij dus naar de NL pub op vrijdag avond, zagen bij binnenkomst al die mooie meid. Dus ik beetje kijken en op een gegeven moment begon ze terug te kijken. Ging zo een tijdje door totdat ze wegging, dus ik kijk door het glas naar buiten om te zien welke kant ze op gaat. Kijk ik recht in haar ogen (al weglopend). Stond echt aan de grond genageld... (had er natuurlijk achteraan moeten rennen!) Naja, ik dacht gemiste kans... jammer. Zitten we dus op Zaterdagavond/zondagochtend in de nachtbus (Dubbeldekker). Komt ze opeens van de trap naar beneden en zegt ze Hoi en stapt uit. Ik omkijken en ja hoor ik kijk weer recht in haar ogen... Ik zo dus van damn... Gemiste kans deel2.
Dus wij zondagavond weer naar de NL pub terug (studio sport kijken) en zit ze er weer. Weer kijken over en weer. En op een gegeven moment ga ik naar de wc en kom ik haar op de trap tegen. Zeg ik heel droog 'heya, how u doin'?!' en loop gelijk door naar de heren wc. (echt te lompe actie)
Dus ik kom terug vd wc gaat ze bijna gelijk weg, zwaaien en omkijken etc. En ik blijf dus WEER zitten...
Ik voelde me dus echt onwijs kut op maandag dus het weekend erop maar weer teruggegaan naar de NL pub. MAar nee hoor, ze was er niet meer...
Sinds die tijd ben ik wat meer proactive geworden want dit kan gewoon echt niet!! (sla me nog steeds voor mijn kop dat ik ZO stom ben geweest!!)
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_23837688
quote:
Op woensdag 8 december 2004 00:17 schreef Public_NME het volgende:
Paar weken was een vriend van me over voor een weekend. Wij dus naar de NL pub op vrijdag avond, zagen bij binnenkomst al die mooie meid. Dus ik beetje kijken en op een gegeven moment begon ze terug te kijken. Ging zo een tijdje door totdat ze wegging, dus ik kijk door het glas naar buiten om te zien welke kant ze op gaat. Kijk ik recht in haar ogen (al weglopend). Stond echt aan de grond genageld... (had er natuurlijk achteraan moeten rennen!) Naja, ik dacht gemiste kans... jammer. Zitten we dus op Zaterdagavond/zondagochtend in de nachtbus (Dubbeldekker). Komt ze opeens van de trap naar beneden en zegt ze Hoi en stapt uit. Ik omkijken en ja hoor ik kijk weer recht in haar ogen... Ik zo dus van damn... Gemiste kans deel2.
Dus wij zondagavond weer naar de NL pub terug (studio sport kijken) en zit ze er weer. Weer kijken over en weer. En op een gegeven moment ga ik naar de wc en kom ik haar op de trap tegen. Zeg ik heel droog 'heya, how u doin'?!' en loop gelijk door naar de heren wc. (echt te lompe actie)
Dus ik kom terug vd wc gaat ze bijna gelijk weg, zwaaien en omkijken etc. En ik blijf dus WEER zitten...
Ik voelde me dus echt onwijs kut op maandag dus het weekend erop maar weer teruggegaan naar de NL pub. MAar nee hoor, ze was er niet meer...
Sinds die tijd ben ik wat meer proactive geworden want dit kan gewoon echt niet!! (sla me nog steeds voor mijn kop dat ik ZO stom ben geweest!!)
Hmm iedere Friends fan die weet natuurlijk wat ze bedoeld...

Joey "How u doin'"

GEWELDIG
"Wie een kuil graaft voor een ander is geen egoïst"
  woensdag 8 december 2004 @ 19:09:29 #88
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_23838249
quote:
Op woensdag 8 december 2004 18:47 schreef Me784 het volgende:

[..]

Hmm iedere Friends fan die weet natuurlijk wat ze bedoeld...

Joey "How u doin'"

GEWELDIG
Ja zo ging het dus ongeveer wel... Achteraf best wel droog, maar toen kon ik me wel voor mijn kop slaan...!
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  woensdag 8 december 2004 @ 19:17:19 #89
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_23838432
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 23:03 schreef PeuRac het volgende:
Tommu, geloof mij, hij overdrijft echt niet, helaas Hij overdrijft niet eens sterker nog, hij verteld niet eens alles
Nou ja ik vertel bijna alles. Teminste het geen dat ik vind dat iedereen mag weten
  woensdag 8 december 2004 @ 22:02:32 #90
79156 s3m
ONDERTITEL!
pi_23842099
Tsja, wat moet ik ervan zeggen

Ben al een tijdje verliefd op een meisje.. Vanmiddag ging ik dus met haar naar de markt..
Al lopend kwamen wij op het onderwerp huisdieren (vraag me niet hoe )..

"Ik zou echt nooit een hond nemen, die stinken altijd zo..."

Waarop ik antwoord:

"Ja inderdaad heb je helemaal gelijk in.. Je kan beter een kut nemen, die stinken nooit zo.."

Even voor de duidelijkheid: ik had dus kAt moeten zeggen..
Je kan dus wel nagaan, waar ik met mn gedachten zat

Tijd geleden dat ik me zo erg heb geschaamd..
pi_23842480
Meesterlijk
  woensdag 8 december 2004 @ 23:11:03 #92
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_23844223
quote:
Op woensdag 8 december 2004 22:02 schreef s3m het volgende:

Ben al een tijdje verliefd op een meisje.. Vanmiddag ging ik dus met haar naar de markt..

Waarop ik antwoord:

"Ja inderdaad heb je helemaal gelijk in.. Je kan beter een kut nemen, die stinken nooit zo.."

Meesterlijk dit echt meesterlijk
Zou ook een opmerking van mij kunnen zijn hahah
pi_23844253
Kutten kunnen ook stinken hoor
Jupiler is goed
  woensdag 8 december 2004 @ 23:14:42 #94
79156 s3m
ONDERTITEL!
pi_23844323
quote:
Op woensdag 8 december 2004 23:12 schreef Aurelium het volgende:
Kutten kunnen ook stinken hoor
Njaa katten toch eigenlijk ook wel
  woensdag 8 december 2004 @ 23:53:24 #95
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_23845350
quote:

Waarop ik antwoord:

Mijn reactie:

En haar reactie?
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
  donderdag 9 december 2004 @ 00:24:48 #96
60743 capetonian
Gezocht:lekker wijf!
pi_23846091
quote:

*knip*

Waarop ik antwoord:

*knip*
EXCELLENT!!!!! - Je wint hiermee de virtuele BlunderBeker!!!
Ik zie het echt helemaal voor me, ...
www.p166.com <- Hobby
pers.p166.com <- Personal
  donderdag 9 december 2004 @ 03:39:27 #97
83791 White_Wolf
The devil made me do it
pi_23848061
Nah echt een versierblunder is het niet maar goed.. Ik was laatst op weg naar een date en toen ontmoette ik in de trein een ander leuk meisje en toen had ik geen interesse meer in degene met wie ik die date had.
"For the thing I greatly feared has come upon me. And what I dreaded has happened to me. I am not at ease, nor am I quiet; I have no rest, for trouble comes." Job 3:25,26
pi_23860964
Hmm blunder... Zag een keer mooiste meisje wat ik ooit had gezien op utrecht CS lopen. Dus ik aanspreken, zegt dat ze een vriendje had, geloofde er niks van, maar het was al te laat. JEZUS wat baalde ik, leek wel een geile engel!

Wel goede openingszin, zeg: "Hey, ik heb een vrouwelijke mening nodig. Wie vind je dat meer liegt, mannen, of vrouwen? ... Ik vind vrouwen want die kunnen het veel beter, mannen worden altijd betrapt." en daarna kan je beginnen over waarom vrouwen raar zijn en mannen altijd zo perfect zijn. Krijg je tenminste wat reacties
pi_23861569
quote:
Op donderdag 9 december 2004 19:19 schreef sazu het volgende:
en daarna kan je beginnen over waarom vrouwen raar zijn en mannen altijd zo perfect zijn. Krijg je tenminste wat reacties
Ja maar of het de gewenste reacties zijn
Jupiler is goed
  donderdag 9 december 2004 @ 22:37:54 #100
79156 s3m
ONDERTITEL!
pi_23866026
quote:
Op woensdag 8 december 2004 23:53 schreef Roa het volgende:

[..]

Mijn reactie:

En haar reactie?
Haar reactie vrij droog: "uhhh.. ok!" (op een manier waardoor ik nog meer verliefd word )

Gelukkig was ze het vandaag wel vergeten (volgens mij)..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')