maakte ik me gvd ook nog bijna voor de 3e keer dezelfde foutquote:Op donderdag 2 december 2004 19:08 schreef SouthernSun het volgende:
net bij een meid geweest, voor de 2e keer niks gedaan
dalijk nog een keer langs en dan moet het raak zijn
quote:Op donderdag 2 december 2004 22:49 schreef Slomy het volgende:
Net terug van werk.
Kwam er een ontzettend leuk meisje een mp3 speler kopen.
De hele tijd lief naar mij aan het lachen, veel oogcontact gehad. Maar wat doe ik dan weer net niet: haar nummer vragen.
Soms kan ik mezelf wel voor m'n kop slaan, maargoed het was ook erg druk vanavond.
quote:Op donderdag 2 december 2004 22:49 schreef Slomy het volgende:
Net terug van werk.
Kwam er een ontzettend leuk meisje een mp3 speler kopen.
De hele tijd lief naar mij aan het lachen, veel oogcontact gehad. Maar wat doe ik dan weer net niet: haar nummer vragen.
Soms kan ik mezelf wel voor m'n kop slaan, maargoed het was ook erg druk vanavond.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 12:42 schreef _Vixion_ het volgende:
Zolang je niet versiert heb je ook geen versierblunders, is mijn mening en mijn standpunt![]()
quote:Op zaterdag 4 december 2004 03:27 schreef jd1982 het volgende:
Vanavond kan ik het dan eindelijk toegeven, ik ben gewoon een fokking schijterd, nadat ik een half jaar geleden nog op het "Hoe vergeet ik mijn ex forum" zat, ben ik er nu aardig overheen en kan ook zonder ex gevoelens uitgaan, ben ook niet meer zo onzeker, krijg aardig wat aandacht (als in oogcontact en meiden die niet erg onopvallend dichtbij je gaan staan e.d.) en als ik maar wat heb om over te praten of haar ken via via lukt het best, maar verder dan praten komt het nog steeds niet...
...net nog, hele tijd oogcontact en dan loop ik direct nadat ik oogcontact heb ff naar buiten, alsof ik telefoon heb, jahoor minuutje later staat ze naast me ook "niemand" te bellen, buiten(!) terwijl het MIN 1 is ofzo... en wat doe ik... NIKS!!! (waar begin ik, grrr... heb weer eens iemand nodig om me tong te gebruiken en misschien zelfs wel om naast wakker te worden)...
...loop weer lonely naar huis voor de zoveelste x en daar zit ik dan, mijn verhaal op Fok! te pleuren...
...Fok it
Geen dankquote:Op zondag 5 december 2004 04:46 schreef TheUN het volgende:
Ocht gut. Heel dit topic vergeten.
Even in het kort;
Tijdens het uitgaan meid gezien, niet aanspreken, zij ineens weg, ik met de gebakken peren.
(klik voor het hele verhaal)
Ik zelf heb de laatste tijd geen blunders meer gemaaktquote:Op zondag 5 december 2004 04:34 schreef TheUN het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor, we zijn niet allemaal even oplettend.
*zucht*
Afgelopen donderdag naar het openpand-feest in o42 geweest. Jeweetwel, dat gebouw met die fietsenstortplaats voor de deur alwaar meerdere verenigingen zich regelmatig in combinatie met diverse alcoholica vermaken.
Ik kom er eigenlijk nooit, maar m'n huisgenoten vroegen me mee en aangezien ik toch niets te doen had ben ik maar even wezen kijken.
Wat denk je; kom ik binnen, vallen m'n ogen op de mooistemeid die ik ooit heb gezien.
Echt helemaal mijn type(tje) !
Daar het nog niet al te druk was om een uurtje of 12 ( tja wie plant er zo'n feest dan ook op een 'beestfeest-avond' ?)' ? staat ze midden in de zaal wat te kletsen met vriendinnen en ik besluit een wat geschikter moment af te wachten om d'r aan te spreken.
Dus ik kom 2 minuten later terug van het toilet, wat blijkt? Uiteraard nergens meer te bespeuren.
Als de wiedeweerga de andere zalen afgegaan maar nee hoor, het vogeltje was gevlogen.
Uit egoistischeoverwegingen m'n maten gedag gezegd en op de fiets richting Doornroosje gesprongen.
Alwaar ik bij het naar binnen rennen plots een net 'de pijp aan maarten gevende' studiegenoot tegen het lijf loop. Snel even de situatie duidelijk gemaakt en deze lijkt het geen slecht idee om nog een biertje te gaan pakken en mijn versierpogingen gade te slaan.
Maarja dat plezier kon ik hem jammer genoeg niet gunnen toen deze schoonheid ook hier niet aanwezig bleek te zijn.![]()
Welja, heb nog een paar biertjes genuttigd, me nog even op de dansvloer vermaakt ( zwarte piet draaide best lekker moet ik zeggen) en ben toen maar een beetje beduusd naar huis gefietst.
Tjatjatja, een heel verhaal waar waarschijnlijk niemand iets mee kan. Maargoed.
Aangezien mijn huisgenoten echt geen idee hedden wie het zou kunnen zijn ga ik maandag maar eens op de uni wat rondspeuren. Moet toch ergens beginnen.
Snap beide blunders niet echtquote:Op zondag 5 december 2004 18:24 schreef yogidrink het volgende:
Geen blunders van mij, sinds ik een vriendin heb.
Hm paar maanden geleden, met een meisje gezoend in een discotheek. Ik lekker dronken doorzoenen met haar. Toen ging ik met me vrienden weer naar huis. Ik gaf mijn nummer aan haar en daarna heb ik bij een vriend van mij thuis nog iets gedronken. Werd ik opeens gebeld bleek het dat meisje te zijn. Ik vroeg waarom ze belde maar daar had ze niet echt een antwoord op. (ze wilde gewoon controleren of ik me echte nummer had gegeven)
------
En vriend van mij gisteravond 2 keer voor lul gezet
1) hij probeerde achter een meisje te dansen (type evisu rokje) Maar ze draaide weg en bleef erg verwaand kijken.
2) Zelfde reden alleen ander meisje.
Later op de avond heeft die wel een meisje gepakt
quote:Op zondag 5 december 2004 20:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Geen dank![]()
[..]
Ik zelf heb de laatste tijd geen blunders meer gemaakt![]()
Wel dat ik zo dronken ben geweest dat ik nu 3 weken later nog nieuwe dingen te horen krijg van die avond. Maar daar zaten geen blunders tussen![]()
Nee dat was het niet en dat weet jequote:Op zondag 5 december 2004 21:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
tering man, die avond was een grote blunder
Je hebt het toch niet over mijn blunderquote:Op zondag 5 december 2004 22:55 schreef yogidrink het volgende:
De blunder van die ene jongen was dus ook, dat die weggeduwd werd :/ , leuk als een aantal vrienden staan te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |