abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23753103
Vanavond kan ik het dan eindelijk toegeven, ik ben gewoon een fokking schijterd, nadat ik een half jaar geleden nog op het "Hoe vergeet ik mijn ex forum" zat, ben ik er nu aardig overheen en kan ook zonder ex gevoelens uitgaan, ben ook niet meer zo onzeker, krijg aardig wat aandacht (als in oogcontact en meiden die niet erg onopvallend dichtbij je gaan staan e.d.) en als ik maar wat heb om over te praten of haar ken via via lukt het best, maar verder dan praten komt het nog steeds niet...

...net nog, hele tijd oogcontact en dan loop ik direct nadat ik oogcontact heb ff naar buiten, alsof ik telefoon heb, jahoor minuutje later staat ze naast me ook "niemand" te bellen, buiten(!) terwijl het MIN 1 is ofzo... en wat doe ik... NIKS!!! (waar begin ik, grrr... heb weer eens iemand nodig om me tong te gebruiken en misschien zelfs wel om naast wakker te worden)...

...loop weer lonely naar huis voor de zoveelste x en daar zit ik dan, mijn verhaal op Fok! te pleuren...

...Fok it
pi_23753117
Ook goeiemogguh

Toch jammer dat ze niet direct achter je aan huppelen... (als je naar huis gaat bedoel ik dan he)
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Hadîs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
pi_23753123
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 03:27 schreef jd1982 het volgende:
nadat ik een half jaar geleden nog op het "Hoe vergeet ik mijn ex forum" zat

Wat is het adres van dat forum?
En ik zeg maar zo: als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat...
  zaterdag 4 december 2004 @ 03:49:27 #4
106639 Nomad_k9
Nu zonder ziel
pi_23753133
Ach ja schijnbaar was ze niet leuk genoeg om jou initiatief te laten tonen, volgende keer beter. Dit komt eigenlijk ophetzelfde neer als een mooi schot maar helaas 2 meter over het doel.

Ja dus ik ben niet helemaal helder, en?
An optimist believes that we live in the best of all possible worlds.
A pessimist fears that this is true
pi_23753137
sjah, maar ik heb niet eens geschoten, pass de bal altijd door uit angst te missen... denk ik...
pi_23753144
wow dat zou echt een actie voor mij zijn

in de categorie 'hoe wimpel ik zo snel mogelijk een leuk meisje die me wel ziet zitten af, en vooral WAAROM?'
Nobody fucks with The Jesus
pi_23753148
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 03:52 schreef jd1982 het volgende:
sjah, maar ik heb niet eens geschoten, pass de bal altijd door uit angst te missen... denk ik...

En je hebt gemist....
Je geeft je ex nog teveel macht op deze manier.

Kan je volgende keer maar beter een poging doen.
Beter een blauwtje lopen, dan een groentje blijven.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_23753149
Bolderblast: Weet u het... ik ga slapen, misschien wordt dit een leuke en vooral zinvolle discussie... trustuh...

Btw... dit heeft imo niks meer met mijn ex te maken, die zit niet meer in mijn msn, telefoon of wat dan ook... (gelukkig geen groentje, maar snap je point, thanks, ciao)
pi_23753710
ik herken het wel ja
probeer je er toch overheen te zetten, knoop een gesprek aan waar jullie beiden in geinteresseerd in bent en waar JIJ ook wel wat over weet.
als het gesprek eenmaal loopt komt de rest vanzelf
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_23754397
Versierblunders deel 15 alweer />
kan best daar hoor

ik paste je OP daar wel, hier slotje
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')