quote:Op maandag 3 januari 2005 18:49 schreef pimpin het volgende:
ja MSN. Ik kon erzelf wel om lachen, zij iets minder.
Hoe oud ben jij?!quote:Op zondag 2 januari 2005 20:52 schreef Remzerrr het volgende:
Was tussen kerst en oud&nieuw op vakantie. Met een vriend gaan poolen en wat meiden ontmoet waarvan er eentje leuk was. Na t poolen met die meiden mee naar hun huisje nog ff wat drinken en gezellig doen enzo. Begon dat leuke meisje aan me te zitten en het werd nog gezelliger![]()
Belt mn moeder op een gegeven moment waar ik blijf![]()
![]()
Als ik ff gebelt had dat het erg laat zou worden was t niet erg en had ze niet gebeld![]()
Nog wel gezoend met dr, en ben nog steeds met dr aan het smsen, maar of het echt wat wordt weet ik niet.
Jeetje jij bent echt stoer hoor....quote:Op maandag 3 januari 2005 19:09 schreef Mute_Me het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij?!![]()
Ik ben 17 en mn pa belde om half 8 of ik nog kwam ontbijten, toen was ik net onderweg naar huis (moest een meisje naar huis brengen).
okey als je even gaat poolen maakt dat de situatie iets anders.quote:Op maandag 3 januari 2005 19:41 schreef Remzerrr het volgende:
[..]
Jeetje jij bent echt stoer hoor....
Misschien heb ik wel ouders die om me geven en bellen als ik 5 uur nadat ik 'even' was gaan poolen nog niet thuis ben. Wat ik trouwens ook al had geschreven (als onderdeel van de blunder dus) was dat het goed was geweest als ik ze even gebeld had om te zeggen dat het heel erg laat zou worden...
meer bier? of jusit minder bierquote:Op maandag 3 januari 2005 21:40 schreef Beroepsgokker het volgende:
Hmmz ik ben niet zo'n held als het op versieren aankomt..
Standaard situatie bij mij (elke keer weer..):
Zie een leuke meid, oog contact, lachen, etc etc... Maar verder... En de enkele keer dat het gebeurt dat zij het initiatief neemt weet ik het op wonderbaarlijke manier nog te verkloten
.
Als ze naar je kijkt, moet je naar de toestappen:quote:Op maandag 3 januari 2005 21:40 schreef Beroepsgokker het volgende:
Hmmz ik ben niet zo'n held als het op versieren aankomt..
Standaard situatie bij mij (elke keer weer..):
Zie een leuke meid, oog contact, lachen, etc etc... Maar verder... En de enkele keer dat het gebeurt dat zij het initiatief neemt weet ik het op wonderbaarlijke manier nog te verkloten
.
K heb me n paar keer helemaal volgezopen, toen kwam er niks zinnigs uitquote:
gewoon aan alles schijt hebben, waarom zal je onzeker zijn?quote:Op maandag 3 januari 2005 23:20 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
K heb me n paar keer helemaal volgezopen, toen kwam er niks zinnigs uit. ANdere keer tijdens vakantie 100% nuchter en na ruim 2 uur buiten de kroeg gepraat te hebben kwam ik erachter dat het "eigenlijk best koud was buiten".
(terwijl me vriendne dachten dat ik allang met dr bezig was..)
Ben niet verlegen ofzo, tis gewoon onzekerheid denk ik. "ze zal me wel niet leuk vinden" ofzo
.
Sorry, maar ik zie hier echt geen blunder in hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2005 15:01 schreef Platina het volgende:
Heb ik gister weer, werd uitgenodig door mensen van mijn werk om naar hun kiet te komen. Dus ik ga ernaar toe. Zie daar paar leuke meiden, beetje oogcontact ermee enzo. Zien hoe de pogingen van andere genadeloos weggeslagen worden. Op een gegeven moment zit ik langs een van die meisjes, beetje praten, knus doen. Maarja, vandaag herinner ik me pas weer hoe stom ik wel niet ben geweest om die niet meteen op de bek te pakken, aangezien ze mij als enige van de 'jagers' niet afwimpelde. Stom, stom
Dat zijn de echte vrienden, liever dat je één keer wordt weggesleurd terwijl dat niet de bedoeling is dan dat je niet wordt weggesleurd als dat wel de bedoeling isquote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:06 schreef CS-AlCoHoLiC het volgende:
Dus wij staan daar, beetje kletsen en dansen, komt mijn kameraad (inmiddels aardig aangeschoten) in noodgang de dansvloer op rennen, pakt mij bij mn arm, sleurt me mee en roept keihard waar ik in godsnaam mee bezig was met haar. Hij vragen wat ik met die "lelijke meid" moest. Ik uitgelegt dat zij de vriendin was die langs zou komen. Hij een rode kop, zij kwaad :p
Ikzelf beschouw het wel als een blunder. Maar goed, vergeleken met de andere blunders hier is dit amper een blunder te noemen jaquote:Op dinsdag 4 januari 2005 15:40 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Sorry, maar ik zie hier echt geen blunder in hoor. Tis meer dat je hier via allerlei omwegen een blunder van wilt maken. Niet lullig bedoeld hoor.
De meeste kerels zien het idd als neukkans terwijl dat lang niet altijd het geval isquote:Op woensdag 5 januari 2005 15:07 schreef sonnie het volgende:
Heel even een klein vraagje. Ik lees hier vaak dat mensen worden aangesproken door een meisje en zichzelf dan later voor de kop slaan omdat ze niet met haar gepraat hebben. Maar als een meisje je aanspreekt in een disco of kroeg en je reageert niet goed of totaal niet dan is dat toch geen blunder? Ik bedoel misschien wil ze wel helemaal niks van je behalve een goed gesprek. Misschien zie ik dit fout hoor, zo ja dan ga ik vandaag nog een goede voorhamer halen om mijzelf mee voor de kop te slaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |