abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 januari 2005 @ 21:08:23 #276
73888 DIA
die ja .....
pi_24537456
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 19:08 schreef AlmightyArjen het volgende:
story
wel goede aktie hoor........ ook mooi van te voren uitgedacht enzo....... alleen jammer dat het altijd anders loopt dan je berekent hebt
pi_24538067
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 20:49 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Wie niet waagt, blijft maagd...
Dan maar kansloos dus
Wie niet waagt, wie niet wint, wie niet neukt, krijgt geen kind
pi_24543265
@ almighty arjen:

Oh nasty! ze naait je wel hard zeg. maar ik vind het wel een coole actie!
ze wil denk ik best wel, maar ja met al die collega's erbij....
volgende keer als ze met je praat zeggen dat de film erg leuk was en dat het jammer was dat ze er niet bij was!
dan voelt zij zich een beetje lullig omdat ze iets leuks gemist hebt en het jou niet zoveel uitmaakt, terwijl als je je mond houd en snel maakt dat je wegkomt je nogal verslagen overkomt! en daar houden chicks niet van!

(Advies tvp)
  donderdag 13 januari 2005 @ 13:52:56 #279
13857 Nokia3310
the one and only Nokia tune
pi_24546455
@ AlmightyArjen: Ik denk dat dit meisje al een vriend heeft, omdat ze zei dat ze niet met je naar de film kan. Als ze vrijgezel was had ze denk ik een ander antwoord gegeven. Misschien zit ik ernaast hoor, maar toen ik je verhaal las was dat het eerste wat ik dacht.
NSJ & Lowlands still on my mind
  donderdag 13 januari 2005 @ 14:22:11 #280
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_24546965
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 13:52 schreef Nokia3310 het volgende:
@ AlmightyArjen: Ik denk dat dit meisje al een vriend heeft, omdat ze zei dat ze niet met je naar de film kan. Als ze vrijgezel was had ze denk ik een ander antwoord gegeven. Misschien zit ik ernaast hoor, maar toen ik je verhaal las was dat het eerste wat ik dacht.
Idd...dacht ik ook als 1e aan
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_24552033
Ik zal binnenkort er nog even naar binnenlopen om te vragen waarom ze nou eigenlijk nee zei...
pi_24552239
Omdat je dr een luchtje wou geven van maar 15 euro?
pi_24579755
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 22:02 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ik zal binnenkort er nog even naar binnenlopen om te vragen waarom ze nou eigenlijk nee zei...
mischien was ze een beetje overvallen.. mischien had je eerst een beetje langer gesprekje moeten houden en dan als ze een beetje opgewarmd is, die vraag stellen.. of... ze wil niet
dreamfullfiller/ stylemaker/ modeldater/ storyteller/ big threat to a lot of you haters
  zondag 16 januari 2005 @ 23:01:20 #284
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_24604058
Dit is niet echt een versierblunder maar wel leuk om te vermelden. Ik was dus gister in een Zuid Afrikaanse bar hier in London uit. Komt er op een gegeven moment een meid naar me toe en die pakt mijn hand heel innig vast en komt dicht tegen me aanstaan. (had haar nog nooit gezien)
Toen begon ze haar handen in mijn broekzakken te stoppen op zoek naar je weet wel wat... Toen had ik wel even genoeg ervan, allejezus wat een sloerie. Ze kon gelijk opzouten. Uiteindelijk is ze er met een vriend van me van door gegaan. Dus nu kon ik eindelijk eens een versierblunder terug doen (maarja jezus wat een sletje, ze stond me gewoon aan te randen daar!!) haha
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_24604335
Was ze knap?
  zondag 16 januari 2005 @ 23:20:55 #286
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_24604410
quote:
Op zondag 16 januari 2005 23:17 schreef JeroenV het volgende:
Was ze knap?
Nee niet knap maar zeker niet lelijk. Maar ik hou gewoon niet van dat geslet. Ze was duidelijk uit op een 'gezellige' nacht.
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_24605038
Luister ik toch net Ballad of Chasey Lain van Bloodhound Gang toen ik je verhaal las. Past er wel bij als je de tekst hoort .
pi_24848169
Hey mensen, we zijn alweer een paar weekenden verder. Niemand meer geblunderd?

Egilio niet helaas voor jullie, egilio is zaaaiii.
War is not about who's right, it's about who's left
fok! fotoboek
  maandag 31 januari 2005 @ 12:23:27 #289
107760 OoDaniëlOo
Altijd even lief...
pi_24848545
quote:
Op zondag 16 januari 2005 23:52 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Luister ik toch net Ballad of Chasey Lain van Bloodhound Gang toen ik je verhaal las. Past er wel bij als je de tekst hoort .
Dear Chasey Lain
I wrote to explain
I'm your biggest fan
I just wanted to ask
Could I eat your ass?
Write back as soon as you can

You've had a lotta dick
Had a lotta dick
I've had a lotta time
Had a lotta time
You've had a lotta dick Chasey
But you ain't had mine

Dear Chasey Lain
I wrote to complain
Ya never wrote me back
How could I ever eat
Your ass when ya treat
Your biggest fan like that?

You've had a lotta dick
Had a lotta dick
I've had a lotta time
Had a lotta time
But you ain't had mine

Dear Chasey Lain
I wrote to constrain
This letter is my last
As your biggest fan
I must demand
You let me eat your ass

You've had a lotta dick
Had a lotta dick
I've had a lotta time
Had a lotta time
But you ain't had mine

P.S.
Mom and Dad this is Chasey
Chasey this is my mom and dad
Now show ‘em them titties
P.S.
Mom and Dad this is Chasey
Chasey this is my mom and dad

Would ya fuck me for blow?

Raadsel: Het is christelijk, tegen abortus, zit in de sex addicts crew en heeft zich ongelovelijk hard laten uitwonen door WeirdMicky?
  maandag 31 januari 2005 @ 14:49:55 #290
21210 Paladin82
In Black and White
pi_24850946
Geen blunder van mij ben al tijdje bezet, maar vriend van me had afgelopen donderdag wel een sterke..

Hij was donderdag avond uit met aantal collega's en ziet op een gegeven moment een meisje naar hem kijken, wat er volgens hem erg leuk uitzag (was er niet bij) dus hij terug kijken, de avond vorderde, maar beide bleven naar elkaar kijken. Tot hij op het eind van de avond naar Huis ging en een aanzienlijke hoeveelheid drank op had en tegen der zegt. Ik zal volgende keer wel de andere kant op kijken hoor..... Waarop zij heel hard roept nee niet doen. vervolgens is ie naar huis gegaan...
yesterday is History , Today is a Gift , Tomorrow a mystery
  maandag 31 januari 2005 @ 14:57:03 #291
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_24851089
quote:
Op maandag 31 januari 2005 14:49 schreef Paladin82 het volgende:
Geen blunder van mij ben al tijdje bezet, maar vriend van me had afgelopen donderdag wel een sterke..

Hij was donderdag avond uit met aantal collega's en ziet op een gegeven moment een meisje naar hem kijken, wat er volgens hem erg leuk uitzag (was er niet bij) dus hij terug kijken, de avond vorderde, maar beide bleven naar elkaar kijken. Tot hij op het eind van de avond naar Huis ging en een aanzienlijke hoeveelheid drank op had en tegen der zegt. Ik zal volgende keer wel de andere kant op kijken hoor..... Waarop zij heel hard roept nee niet doen. vervolgens is ie naar huis gegaan...
Dat soort blunders heeft iedereen wel, het moment waar het gezond verstand het even laat afweten... (mij ook al vaak overkomen helaas)
pi_24851188
quote:
Op maandag 31 januari 2005 14:49 schreef Paladin82 het volgende:

Dit is GOED man...
Als die vriend van jou haar nog een keer tegenkomt is het kassa...

Ze effe lekker laten voelen dat je niet zo makkelijk bent !!
  dinsdag 1 februari 2005 @ 12:59:39 #293
21210 Paladin82
In Black and White
pi_24861569
jah de vraag is als.... in een semi grote stad is de kans dat je iemand tegen komt nou niet super groot, zeker als het een kroeg is waar je normaal gesproken nooit naar toe gaat op en dag dat je eigenlijk nooit uitgaat .

Imho had i gewoon direct zijn kans moeten grijpen maargoed de tijd zal het leren
yesterday is History , Today is a Gift , Tomorrow a mystery
pi_24907836
quote:
Op zondag 19 december 2004 19:19 schreef Public_NME het volgende:
Op donderdag twee keer een hint krijgen van een collega om mee naar buiten te gaan uit het cafe, maar toch stug blijven zitten...
Toen ging ze weg en gaf ze me tot twee keer toe een kus op mijn mond en streelde me door mijn haar. We hebben inmiddels wel afgesproken een keer uit te gaan met z'n 2en tot 8u in de morgen. (en daarbij keek ze me heel strak recht in mijn ogen aan)
Maar ik weet niet goed wat ik er van moet denken, ze is onze consultant en ik help haar daar mee. (ben in training) Ze is 5,5 jaar ouder, Australisch en erg mooi en lief, maar toch wil ik graag werk en prive gescheiden houden... Advies?!

Niet echt een blunder, maar meer een dilemma.
LOL 5,5 jaar ouder en dat laat jij liggen?
Lambo of Rekt
pi_24908328
De laatste blunder die ik heb gemaakt is al weer 2 jaar terug ofzo.
Meid pakt me in 1 keer vol op mn smoel zonder wat te zeggen, leunt tever achterover, ik was te dronken.. verlies evenwicht, zij op de grond ik erop.
Lambo of Rekt
pi_24908374
quote:
Op woensdag 8 december 2004 22:02 schreef s3m het volgende:
Tsja, wat moet ik ervan zeggen

Ben al een tijdje verliefd op een meisje.. Vanmiddag ging ik dus met haar naar de markt..
Al lopend kwamen wij op het onderwerp huisdieren (vraag me niet hoe )..

"Ik zou echt nooit een hond nemen, die stinken altijd zo..."

Waarop ik antwoord:

"Ja inderdaad heb je helemaal gelijk in.. Je kan beter een kut nemen, die stinken nooit zo.."

Even voor de duidelijkheid: ik had dus kAt moeten zeggen..
Je kan dus wel nagaan, waar ik met mn gedachten zat

Tijd geleden dat ik me zo erg heb geschaamd..
Huh?
pi_24940858
jongens tis weer carnaval! Wie gaan er allemaal blunderen in deze dagen??.. zullen er vast meer dan normaal zijn . Ben benieuwd naar alle verhalen!
pi_24940970
Sja niet geblunderd, wel een ongelooflijke desinteresse in vrouwen, terwijl er echt onzettend veel mooie vrouwen waren. Dat is toch wel een soort van blunder als je 24 bent.

Meisje dat keek gister naar me, was wel leuk op zich. Gaat ze naast me staan, gaat een maat van me dr zo overdreven aan staan te kijken dat ze weer weggaat na een paar minuten. Hij had het op 1 of andere manier in zijn hoofd gehaald dat ze hem leuk vond. Ik heb me wel behoorlijk geschaamd moet ik zeggen voor hem, demontagebedrijf laten komen voor het bord voor zn kop.

zaterdag 5 februari 2005 @ 19:11:38 #299
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_24941112
ik heb geen blunders mee gemaakt eigelijk
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_24941439
kameraad van mij 19 jaar, scoorde een vrouw van 37
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')