wel goede aktie hoor........ ook mooi van te voren uitgedacht enzo....... alleen jammer dat het altijd anders loopt dan je berekent hebtquote:Op woensdag 12 januari 2005 19:08 schreef AlmightyArjen het volgende:
story
Wie niet waagt, wie niet wint, wie niet neukt, krijgt geen kindquote:Op woensdag 12 januari 2005 20:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wie niet waagt, blijft maagd...
Dan maar kansloos dus
Idd...dacht ik ook als 1e aanquote:Op donderdag 13 januari 2005 13:52 schreef Nokia3310 het volgende:
@ AlmightyArjen: Ik denk dat dit meisje al een vriend heeft, omdat ze zei dat ze niet met je naar de film kan. Als ze vrijgezel was had ze denk ik een ander antwoord gegeven. Misschien zit ik ernaast hoor, maar toen ik je verhaal las was dat het eerste wat ik dacht.
mischien was ze een beetje overvallen.. mischien had je eerst een beetje langer gesprekje moeten houden en dan als ze een beetje opgewarmd is, die vraag stellen.. of... ze wil nietquote:Op donderdag 13 januari 2005 22:02 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ik zal binnenkort er nog even naar binnenlopen om te vragen waarom ze nou eigenlijk nee zei...
Nee niet knap maar zeker niet lelijk. Maar ik hou gewoon niet van dat geslet. Ze was duidelijk uit op een 'gezellige' nacht.quote:
Dear Chasey Lainquote:Op zondag 16 januari 2005 23:52 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Luister ik toch net Ballad of Chasey Lain van Bloodhound Gang toen ik je verhaal las. Past er wel bij als je de tekst hoort.
Dat soort blunders heeft iedereen wel, het moment waar het gezond verstand het even laat afweten...quote:Op maandag 31 januari 2005 14:49 schreef Paladin82 het volgende:
Geen blunder van mij ben al tijdje bezet, maar vriend van me had afgelopen donderdag wel een sterke..
Hij was donderdag avond uit met aantal collega's en ziet op een gegeven moment een meisje naar hem kijken, wat er volgens hem erg leuk uitzag (was er niet bij) dus hij terug kijken, de avond vorderde, maar beide bleven naar elkaar kijken. Tot hij op het eind van de avond naar Huis ging en een aanzienlijke hoeveelheid drank op had en tegen der zegt. Ik zal volgende keer wel de andere kant op kijken hoor..... Waarop zij heel hard roept nee niet doen. vervolgens is ie naar huis gegaan...
Dit is GOED man...quote:Op maandag 31 januari 2005 14:49 schreef Paladin82 het volgende:
Geen blunder van mij ben al tijdje bezet, maar vriend van me had afgelopen donderdag wel een sterke..
Hij was donderdag avond uit met aantal collega's en ziet op een gegeven moment een meisje naar hem kijken, wat er volgens hem erg leuk uitzag (was er niet bij) dus hij terug kijken, de avond vorderde, maar beide bleven naar elkaar kijken. Tot hij op het eind van de avond naar Huis ging en een aanzienlijke hoeveelheid drank op had en tegen der zegt. Ik zal volgende keer wel de andere kant op kijken hoor..... Waarop zij heel hard roept nee niet doen. vervolgens is ie naar huis gegaan...
LOL 5,5 jaar ouder en dat laat jij liggen?quote:Op zondag 19 december 2004 19:19 schreef Public_NME het volgende:
Op donderdag twee keer een hint krijgen van een collega om mee naar buiten te gaan uit het cafe, maar toch stug blijven zitten...
Toen ging ze weg en gaf ze me tot twee keer toe een kus op mijn mond en streelde me door mijn haar. We hebben inmiddels wel afgesproken een keer uit te gaan met z'n 2en tot 8u in de morgen. (en daarbij keek ze me heel strak recht in mijn ogen aan)
Maar ik weet niet goed wat ik er van moet denken, ze is onze consultant en ik help haar daar mee. (ben in training) Ze is 5,5 jaar ouder, Australisch en erg mooi en lief, maar toch wil ik graag werk en prive gescheiden houden... Advies?!
Niet echt een blunder, maar meer een dilemma.
quote:Op woensdag 8 december 2004 22:02 schreef s3m het volgende:
Tsja, wat moet ik ervan zeggen
Ben al een tijdje verliefd op een meisje.. Vanmiddag ging ik dus met haar naar de markt..
Al lopend kwamen wij op het onderwerp huisdieren (vraag me niet hoe)..
"Ik zou echt nooit een hond nemen, die stinken altijd zo..."
Waarop ik antwoord:
"Ja inderdaad heb je helemaal gelijk in.. Je kan beter een kut nemen, die stinken nooit zo.."
![]()
![]()
Even voor de duidelijkheid: ik had dus kAt moeten zeggen..![]()
Je kan dus wel nagaan, waar ik met mn gedachten zat![]()
Tijd geleden dat ik me zo erg heb geschaamd..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |