abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23869124
quote:
Op zondag 28 november 2004 18:24 schreef RearGuard het volgende:

hmm ik denk dat ik wel een goeie heb..

2 weken geleden op vakantie in lanzarote.. Goeie sfeer. beetje uitgaan, samen met een groep jongelui die daar werkt als animators. Een van hen was een (hele) knappe blonde duitse. Was al duidelijk dat we elkaar wel mochten.. iig:

Sta ik met haar te praten zegt ze dat ze haar vriendje heeft gedumpt voordat ze naar lanzarote vertrok.. en dat ze nu al 2 maanden nix heeft gehad.. dus ik : "ow das niet best" Zegt zij:"Ja ik denk dat ik dadelijk zo geil ben dat alle jongens maar moeten maken dat ze weg komen!!" en ik... ik lach een beetje dom, draai me om en ga verder dansen (!)
Echt waar drank maakt meer kapot dan je lief is!!!!

Btw wel haar tel. nr, haar email ardes, en haar adres gekregen.. maarja is in munchen dussss
Gelukkig hebben we de foto's nog..

Latorz!!
tering, als je die nog niet snapt moet je echt lazerus zijn geweest
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
pi_23869938
Niet echt een versierblunder maar hij's wel noemenswaardig Een tijdje geleden stond ik een föhn te verkopen aan een leuke meid. Op een gegeven moment vraagt ze: "wat is dat voor een föhn?" En wijst naar een föhn op een standaard, zodat je hem kan neerzetten. Het gesprek ging als volgt:

Zij: "Wat is dat dan voor een föhn?"
Ik: "Oh, da's er eentje op een standaard, dan heb je je beide handen vrij"
Zij: "ow, okee"
Ik: "Het nadeel daarvan is alleen dat je er een droge voorhuid van krijgt omdat de warme lucht van voren komt"
-- stilte --
Ik: "ik zei voorhuid, of niet? "
Zij: "Euh, ja..."
Ik: "ik bedoelde voorHOOFDhuid... "
Zij: "dat dacht ik al..."
Ik: "Uh, ja..."
Zij: "Doe mij die reisföhn maar..."
pi_23870218
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 01:25 schreef AlmightyArjen het volgende:
een koddig gesprekje

Altijd lekker die versprekingen.

't gekke is dat dit soort dingen tijdens het uitgaan altijd lachend worden opgevat, onder het mom dat het wel aan de alcohol zal liggen ofzo .
Maarja wanneer sta je nu in de kroeg een föhn te verkopen?
playin' hard to get. -_-v
pi_23871800
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 01:47 schreef TheUN het volgende:
[..]
Altijd lekker die versprekingen. [...]
Maarja wanneer sta je nu in de kroeg een föhn te verkopen?
Misschien als je iemand ziet die een natte voorhuid heeft
  vrijdag 10 december 2004 @ 12:26:55 #105
79156 s3m
ONDERTITEL!
pi_23875345
quote:
...
Ook een mooie ja..

Vooral mooi dat je dan nog even vraagt, of je dat echt zei..
pi_23903394
Het is weekend dus plaatsen die blunders
pi_23904411
quote:
-snip-
Zij: "Doe mij die reisföhn maar..."
Heheh, dat zijn echt van dingen die ik eerder zou typen dan echt zeggen.
Overigens zou ik er wel om kunnen lachen, mits het duidelijk was dat het echt een verspreking was.
People often search for the city of happiness, not realizing it can only be found in the state of mind.
pi_23904568
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 19:42 schreef NiNi het volgende:

[..]

Heheh, dat zijn echt van dingen die ik eerder zou typen dan echt zeggen.
Overigens zou ik er wel om kunnen lachen, mits het duidelijk was dat het echt een verspreking was.
Aanvalluuh vanavond!
pi_23905304
Van mij geen versierblunders meer, want ik heb weer een heel lief vriendinnetje

niet dat ik ze ervoor zo uitgebreid poste hier
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
pi_23905581
quote:
Op donderdag 9 december 2004 19:19 schreef sazu het volgende:
Wel goede openingszin, zeg: "Hey, ik heb een vrouwelijke mening nodig. Wie vind je dat meer liegt, mannen, of vrouwen? ... Ik vind vrouwen want die kunnen het veel beter, mannen worden altijd betrapt." en daarna kan je beginnen over waarom vrouwen raar zijn en mannen altijd zo perfect zijn. Krijg je tenminste wat reacties
Ook kennis gemaakt met Mr. Deangelo zie ik
pi_23905642
quote:
Op woensdag 8 december 2004 00:17 schreef Public_NME het volgende:
Paar weken was een vriend van me over voor een weekend. Wij dus naar de NL pub op vrijdag avond, zagen bij binnenkomst al die mooie meid. Dus ik beetje kijken en op een gegeven moment begon ze terug te kijken. Ging zo een tijdje door totdat ze wegging, dus ik kijk door het glas naar buiten om te zien welke kant ze op gaat. Kijk ik recht in haar ogen (al weglopend). Stond echt aan de grond genageld... (had er natuurlijk achteraan moeten rennen!) Naja, ik dacht gemiste kans... jammer. Zitten we dus op Zaterdagavond/zondagochtend in de nachtbus (Dubbeldekker). Komt ze opeens van de trap naar beneden en zegt ze Hoi en stapt uit. Ik omkijken en ja hoor ik kijk weer recht in haar ogen... Ik zo dus van damn... Gemiste kans deel2.
Dus wij zondagavond weer naar de NL pub terug (studio sport kijken) en zit ze er weer. Weer kijken over en weer. En op een gegeven moment ga ik naar de wc en kom ik haar op de trap tegen. Zeg ik heel droog 'heya, how u doin'?!' en loop gelijk door naar de heren wc. (echt te lompe actie)
Dus ik kom terug vd wc gaat ze bijna gelijk weg, zwaaien en omkijken etc. En ik blijf dus WEER zitten...
Ik voelde me dus echt onwijs kut op maandag dus het weekend erop maar weer teruggegaan naar de NL pub. MAar nee hoor, ze was er niet meer...
Sinds die tijd ben ik wat meer proactive geworden want dit kan gewoon echt niet!! (sla me nog steeds voor mijn kop dat ik ZO stom ben geweest!!)
NL pub in ,,,,,,, ?
  maandag 13 december 2004 @ 14:01:45 #112
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_23940909
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 20:35 schreef Fziz het volgende:

[..]

NL pub in ,,,,,,, ?
Ja, De Hems op Macclesfield street tussen Piccadilly en Leicester Square. Hebben ze altijd studio sport, kroketten en NL bier. Ook een beetje een meetingplaats voor NL-ers die in London wonen...
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_23941675
vriend van mij liep naar meisje toe.
en zei: ik heb een timmercurses gevolgd.
zullen we een wippie bouwen?

ze moest er wel om lachen/
  maandag 13 december 2004 @ 15:09:03 #114
98796 Toodles
Semper Et Ubique
pi_23942419
quote:
Op maandag 13 december 2004 14:33 schreef yogidrink het volgende:
vriend van mij liep naar meisje toe.
en zei: ik heb een timmercurses gevolgd.
zullen we een wippie bouwen?

ze moest er wel om lachen/
Logisch, met die taalvouten
pi_23943518
Niet een versierblunder van mij, maar was er wel getuige (en onderdeel van).
Ik ben aan het werk achter de bar. Af en toe beetje ouwehoeren met een meid aan de bar.
Een jongen die ook aan de bar zat begint tegen haar aan te ouwehoeren. Maar al gauw is ze het zat en kapt het gesprek nogal bot af met: "Ik heb geen zin meer om met je te praten."
Hij probeert het nog een keer met "Waarom niet".
Waarop zei zegt: "Jij bent lelijk, en hij (wijst mij aan) niet" en ze begint vervolgens weer een gesprek met mij.
Die gozer dronk daarna in een teug zn bier op en vertrok met een vriend van hem die naast hem zat.
War is not about who's right, it's about who's left
fok! fotoboek
  maandag 13 december 2004 @ 16:18:17 #116
103931 Blackness
Master of Disharmony
pi_23944070
Een versierblunder dankzij derden:

Afgelopen zaterdag zit ik tegen het eind van de avond (laten we zeggen 3:00) aan een tafeltje met een meisje te praten. Even later komt een vriend van mij erbij zitten en hij zag er op z'n zachtst gezegd niet helemaal helder meer uit. Laten zitten en we zien wel, denk ik, maar wat doet die pipo na een tijdje lang wazig voor zich uitgestaard te hebben... Hij kotst de hele tafel, waar ik met mijn handen op leunde, helemaal onder....
Al vloekend en kokhalzend (als er iets is waar ik niet tegen kan is het kots...) loop ik naar het toilet om nog te redden wat er te redden valt, maar wanneer ik terugkom is het meisje verdwenen...

niet meer gezien daarna
pi_23955265
quote:
Op maandag 13 december 2004 15:09 schreef Toodles het volgende:

[..]

Logisch, met die taalvouten
Goh! en dat nog wel op de dag van het groot dictee!!!
pi_23961593
quote:
Op maandag 13 december 2004 15:54 schreef egilio het volgende:
Niet een versierblunder van mij, maar was er wel getuige (en onderdeel van).
Ik ben aan het werk achter de bar. Af en toe beetje ouwehoeren met een meid aan de bar.
Een jongen die ook aan de bar zat begint tegen haar aan te ouwehoeren. Maar al gauw is ze het zat en kapt het gesprek nogal bot af met: "Ik heb geen zin meer om met je te praten."
Hij probeert het nog een keer met "Waarom niet".
Waarop zei zegt: "Jij bent lelijk, en hij (wijst mij aan) niet" en ze begint vervolgens weer een gesprek met mij.
Die gozer dronk daarna in een teug zn bier op en vertrok met een vriend van hem die naast hem zat.
Of dat een blunder van hem is hangt er natuurlijk vanaf wat ie gezegd heeft, het kan ook gewoon een arrogant kutwijf zijn (zo klinkt het wel )
pi_24076874
quote:
Op zondag 19 december 2004 10:58 schreef mechatronics het volgende:
douwt een geile meid haar achterwerk tussen me benen
draai ik me om zodat we met de achterkanten tegen elkaar gaan
waarom?
-
pi_24077060
Versieren? Wat is dat?

3,5 jaar geen reden voor gehad. Kan me niet eens herinneren of ik mijn sinds-gisteren-ex heb versierd, het ging via ICQ.

Volgens mij heb ik het niet eens ooit geleerd
pi_24077101
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 10:04 schreef jap85 het volgende:

[..]

Of dat een blunder van hem is hangt er natuurlijk vanaf wat ie gezegd heeft, het kan ook gewoon een arrogant kutwijf zijn (zo klinkt het wel )
idd
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
  zondag 19 december 2004 @ 13:05:09 #122
101860 Tique
strictly seated concert
pi_24079064
quote:
Op zondag 19 december 2004 11:21 schreef Alcyone het volgende:
Versieren? Wat is dat?

3,5 jaar geen reden voor gehad. Kan me niet eens herinneren of ik mijn sinds-gisteren-ex heb versierd, het ging via ICQ.

Volgens mij heb ik het niet eens ooit geleerd
Dat is een blunder jah
- Fulltime FreeRunner - jij wilt die steen in de muur niet zijn
|
Laat 11 september uw sporttas staan !
Fun Lovin' Terrorist / Toeps addict
  zondag 19 december 2004 @ 19:19:51 #123
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_24087306
Op donderdag twee keer een hint krijgen van een collega om mee naar buiten te gaan uit het cafe, maar toch stug blijven zitten...
Toen ging ze weg en gaf ze me tot twee keer toe een kus op mijn mond en streelde me door mijn haar. We hebben inmiddels wel afgesproken een keer uit te gaan met z'n 2en tot 8u in de morgen. (en daarbij keek ze me heel strak recht in mijn ogen aan)
Maar ik weet niet goed wat ik er van moet denken, ze is onze consultant en ik help haar daar mee. (ben in training) Ze is 5,5 jaar ouder, Australisch en erg mooi en lief, maar toch wil ik graag werk en prive gescheiden houden... Advies?!

Niet echt een blunder, maar meer een dilemma.
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  zondag 19 december 2004 @ 19:48:57 #124
101860 Tique
strictly seated concert
pi_24087772
nou het missen van die hint was wel een blunder:P
Je denkt er al over na dus je bent al verloren
Je zal het toch niet gescheiden kunnen houden.
- Fulltime FreeRunner - jij wilt die steen in de muur niet zijn
|
Laat 11 september uw sporttas staan !
Fun Lovin' Terrorist / Toeps addict
  zondag 19 december 2004 @ 20:29:04 #125
90273 merdeka
In My Life I Love You More
pi_24088497
quote:
Op maandag 13 december 2004 14:01 schreef Public_NME het volgende:
Ja, De Hems op Macclesfield street tussen Piccadilly en Leicester Square. Hebben ze altijd studio sport, kroketten en NL bier. Ook een beetje een meetingplaats voor NL-ers die in London wonen...
He, daar heb ik ook wel eens een date gehad
Niet zo geslaagd (met eng bankierstype, tsja) dus misschien ligt dat wel gewoon aan de pub...
Daar eens afspreken als ik weer in town ben, eerst Chinees eten en dan een straatje verderop de kroeg in?

Ontopic: ik heb nog wel een leuke blunder te melden, maar niet van mezelf. Een vriend van me brach gisteravond een leuke meid naar huis, met de benenwagen want het was maar een klein stukje lopen. Hij trapte op een gegeven moment vol in de hondenpoep, en omdat hij niet al te dronken was had hij dat wel door. Zij niet. Na een paar minuutjes bij haar huis beland, had hij de spul niet van zijn schoen af kunnen krijgen, en aangezien hij dacht dat hij niet met die vieze poten bij haar kon binnenkomen maakte hij zich er vanaf met het smoesje dat hij niet kon binnenkomen of blijven, omdat hij niet erg lekker was. Hij baalde ondertussen verschrikkelijk.
Heeft hij haar vanochtend aan de telefoon, vertelt ze dat ze terug was gegaan omdat ze haar tas had laten liggen in de kroeg en dat ze daar tegen een vriendin was aangelopen, die vervolgens met haar mee naar huis is gegaan. Zegt ze: 'Alleen moest ze haar schoenen buiten laten staan, want ze had hier voor het huis in de hondenpoep getrapt'. Hij , dat was natuurlijk ook een optie geweest. En nu houdt ze ook nog eens de boot af voor een eventuele date, terwijl hij anders vannacht met haar in bed was beland....
Better to be hated for who you are than loved for who you're not
Wow Scotty - you can beam me up any time - with pleasure! ;)
Sooner or later your bf watches too much Fuse and stars in C movies...
pi_24088787
quote:
Op zondag 19 december 2004 19:19 schreef Public_NME het volgende:
Op donderdag twee keer een hint krijgen van een collega om mee naar buiten te gaan uit het cafe, maar toch stug blijven zitten...
Toen ging ze weg en gaf ze me tot twee keer toe een kus op mijn mond en streelde me door mijn haar. We hebben inmiddels wel afgesproken een keer uit te gaan met z'n 2en tot 8u in de morgen. (en daarbij keek ze me heel strak recht in mijn ogen aan)
Maar ik weet niet goed wat ik er van moet denken, ze is onze consultant en ik help haar daar mee. (ben in training) Ze is 5,5 jaar ouder, Australisch en erg mooi en lief, maar toch wil ik graag werk en prive gescheiden houden... Advies?!

Ik voorzie een nieuwe R&P topic
Jupiler is goed
  zondag 19 december 2004 @ 20:48:25 #127
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_24088858
quote:
Op zondag 19 december 2004 19:48 schreef Tique het volgende:
nou het missen van die hint was wel een blunder:P
Je denkt er al over na dus je bent al verloren
Je zal het toch niet gescheiden kunnen houden.
Ik heb die hint niet gemist, maar ben er niet op ingegaan omdat ik totaal niet wist wat ik moest doen...
Maarja in jan. 2005 ga ik er wel ff verder over denken hoe en wat te doen. Ik zie haar deze week nog, we zien wel. Kan toch pas in jan05 weer met haar uit aangezien ik naar huis ga voor kerst.

To merdeka, we kunnen best eens meeten in de Hems ja. Ik kan ook nog wel ff wat andere NL-ers optrommelen in London ;-)
pi_24088916
quote:
Op zondag 19 december 2004 20:44 schreef Aurelium het volgende:

[..]

jup
-
  zondag 19 december 2004 @ 20:51:44 #129
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_24088939
quote:
Op zondag 19 december 2004 20:44 schreef Aurelium het volgende:

[..]

Ja heb ik nog ff aan gedacht, maar vond het nou ook weer niet zo super belangrijk om er een nieuw topic voor te openen!
  zondag 19 december 2004 @ 20:59:23 #130
90273 merdeka
In My Life I Love You More
pi_24089124
quote:
Op zondag 19 december 2004 20:48 schreef Public_NME het volgende:
To merdeka, we kunnen best eens meeten in de Hems ja. Ik kan ook nog wel ff wat andere NL-ers optrommelen in London ;-)
Een meeting!
Ik laat het wel even weten als ik het vliegtuig richting Londen weer eens moet pakken. Heb nu vakantie gelukkig,maar moet er begin volgend jaar al zeker weer een paar keer heen. En dan organiseren we wel wat. Lijkt me leuk
Better to be hated for who you are than loved for who you're not
Wow Scotty - you can beam me up any time - with pleasure! ;)
Sooner or later your bf watches too much Fuse and stars in C movies...
  zondag 19 december 2004 @ 21:20:15 #131
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_24089559
quote:
Op zondag 19 december 2004 20:59 schreef merdeka het volgende:

[..]

Een meeting!
Ik laat het wel even weten als ik het vliegtuig richting Londen weer eens moet pakken. Heb nu vakantie gelukkig,maar moet er begin volgend jaar al zeker weer een paar keer heen. En dan organiseren we wel wat. Lijkt me leuk
Check dit topic ff dan; Fokkers in London

Maar ontopic, morgen weer naar het werk. Zal mij benieuwen hoe het gaat... We liepen altijd wel beetje te flirten, maar het begint steeds erger te worden
pi_24107489
Omdat sommige mensen vonden dat hij toch onder versierblunders moest komen te staan, asjeblieft

Mijn broer jarig, wij met een stel vrienden zijn verjaardag maar in de stad vieren. Na een tijdje kom ik er achter dat het eten niet echt goed gevallen is en dat ik zo'n beetje bijna in mijn broek schijt. Ik ren naar het toilet en kom daar tot de conclusie dat de heren plee dicht is.

En de plaats waar ik het snelst kon schijten was het dames toilet, omdat er niemand was ben ik daar in gesprongen. Ik doe mijn boodschap zo snel mogelijk om ook weer zo snel mogelijk weer weg te zijn. Dus ik wil de handel doorspoelen is de plee verstopt. Loopt hij tot het randje bijna vol.

ik maak me uit de voeten en sta weer in de kroeg, na een tijdje kom ik er achter dat ik mijn zak met geld kwijt ben geraakt en kom tot de colclusie dat hij waarschijnlijk in de plee uit mijn broek is gevallen. Op dit moment had ik al het gevoel dat ik de lul was.

Ik loop weer naar het toilet en zie dat de hele wc vol staat met dames die lopen te klagen dat de wc verstopt is. Ik wist zeker dat mijn portomone in die wc lag.

Zie ik in eens een dame met mijn zakgeld staan. Ik uit leggen dat dat mijn portomone is en ze kijkt me aan en zegt de volgende dingen;

zij: ik ben benieuwd hoe hij in het dames toilet is gekomen?
Ik : Ja, ik heb ook geen idee, ik vind het ook wel vreemd.
zij: ja het is wel jouw portomone
ik: weet ik
zij: (geeft hem weer aan mij) ik vraag me af wat jij in het toilet gedaan hebt?
ik: ik zak door de grond.

Ik loop de zaal weer in en staat die zelfde dame daar weer en spreekt me aan,
zij: Ja het is wel vreemd
ik: ja zeker
zij: er zat geen geld meer in
ik: ik kijk en zie dat mijn geld weg is
zij: waarschijnlijk is hij uit je broek gerolt en heeft iemand hem in het toilet gedumpt.
ik: ja dat denk ik ook en loop weg

ben allang blij dat zij nu niet door heeft dat die drol die in het toilet dreef van mij was.
Tolerantie is een onvolmaakte deugd, omdat één van de centrale kenmerken van tolerantie is het toelaten van iets dat je in feite afkeurt. Omdat hetgeen je afkeurt toch plaatsvindt, kan je over het resultaat niet erg enthousiast worden. Kees Schuit
pi_24109024
Ik had me toch meer druk gemaakt om het geld dan om de flater die je slaat bij de betreffende dame.
pi_24112340
quote:
Op maandag 20 december 2004 19:57 schreef Speher het volgende:
Verhaal over portomonee.
Euh, mischien heeft zij dat geld eruit gehaald?
pi_24113457
Dat lijkt me ook, en dan ben je dus en je geld kwijt en ze weet dat die drol van jou was.
  dinsdag 21 december 2004 @ 14:29:28 #136
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_24116481
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 08:41 schreef jap85 het volgende:
Dat lijkt me ook, en dan ben je dus en je geld kwijt en ze weet dat die drol van jou was.
Nomineren voor blunder v/h jaar 2004?
  dinsdag 21 december 2004 @ 14:52:03 #137
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_24116873
Voor de duidelijkheid, de portemonee lag toch niet IN de plee hoop ik
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
pi_24117142
Als ze maar even in de portomonnee kijkt zie je vaak al of het van een man of vrouw is. Sterker nog, dat zie je vaak aan de buitenkant al. En dat zag zij ook, als ze slim is tenminste.
  dinsdag 21 december 2004 @ 17:17:53 #139
73888 DIA
die ja .....
pi_24119914
quote:
[b]wc verhaal
dit heeft niks meer versierblunders te maken....... maar ik herken de rare situaties waar een mens in terecht kan komen
pi_24120791
Afgelopen zaterdag met vrienden naar de bar.
Hele discussie over vouwen en smaak. Plots spotten we een vrouw die een negen scoort op alle vlakken.
IMO een echte babe!

Vervolgens raap ik de moed bij elkaar * drink 5 wijntes* en ga erop af.
Om maar niet met een cliche opening te komen haal ik echt alles uit de kast. Een verhaal van heb ik jouw daar.... Weet nu ook echt niet meer wat ik allemaal aan t uitkramen was.

Zegt ze: "als je nou gewoon had gezegd dat je me leuk vond"
Ik: "........"

ja daar sta je dan, vrouwen altijd aan t mekken over niet origineel zijn, ben ik origineel......
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
  dinsdag 21 december 2004 @ 18:35:25 #141
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_24121471
quote:

gewoon doen, ik heb meerdere malen een relatie op de werkvloer gehad en ook om heen gezien dat het geen problemen op hoeft te leveren. het hangt er alleen even vanaf hoe het bedrijf erop reageert, in sommige bedrijven wordt het nl niet gewaardeerd...

ontopic: over blunders op de werkvloer gesproken (niet eens mijn eigen blunder) loop een hele tijd met een meisje te flirten via de mail, hartstikke leuk, de meest spannende dingen worden over en weer verteld... moest zij op een gegeven moment iets printen print ze onze mailwisseling uit terwijl ze niet wist welke printer ze ingesteld had.

ik heb die week verscheidende vreemde blikken gekregen van allerlei mensen in de kantine, pas in het weekend werd me duidelijk waarom toen een collega mij vertelde van de mailwisseling die het hele bedrijf zo'n beetje doorgegaan was

[ Bericht 30% gewijzigd door Freeflyer op 21-12-2004 18:45:16 ]
Neerkomen wel!
  dinsdag 21 december 2004 @ 19:07:24 #142
110592 Morale_Ridder
Ziekelijk moraal.
pi_24122076
Ik was vorig weekend aan het stappen en droeg een rokje. Voel ik opeens een hand onder dat ding. Een paar seconden later was de jongen een pijnlijk geslachtsdeel rijker, door mijn knie .
  dinsdag 21 december 2004 @ 19:25:42 #143
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_24122481
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 19:07 schreef Morale_Ridder het volgende:
Ik was vorig weekend aan het stappen en droeg een rokje. Voel ik opeens een hand onder dat ding. Een paar seconden later was de jongen een pijnlijk geslachtsdeel rijker, door mijn knie .
You go girl!
  woensdag 22 december 2004 @ 01:13:51 #144
76143 Forumschorem
Het schorem van Fok!forum
pi_24130143
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 19:07 schreef Morale_Ridder het volgende:
Ik heb de hele avond niet kunnen lopen, trut!
weg
  woensdag 22 december 2004 @ 01:16:59 #145
76143 Forumschorem
Het schorem van Fok!forum
pi_24130202
quote:

Pakken wat je pakken kan, je gaat niet meteen trouwen ofzo!
weg
  woensdag 22 december 2004 @ 10:03:09 #146
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_24133250
quote:
Op woensdag 22 december 2004 01:16 schreef Forumschorem het volgende:

[..]

Pakken wat je pakken kan, je gaat niet meteen trouwen ofzo!
Ja ok, maar de werkrelaties kunnen wel ernstig verstoord worden...
pi_24133602
Het zijn niet echt versier blunders, meer date-blunders..

2 jaar geleden had ik een date, heel gezellig in een restaurantje eten.. ik bestel een tonic en bij de eerste slok voel ik toch een kiespijn opkomen. Kon geen hap eten, ben met die jongen terug naar huis gegaan en daar de weekendtandarts opgebeld en mijn moeder om me erheen te brengen. Ik kom echt niks meer van de pijn, heb alleen maar liggen piepen op mijn bed.. echt heel sexy.

Een tijdje later heb ik weer een date, we zijn gaan stappen en daarna gaan we wat eten halen bij de shoarmatent. Ik voel me ineens niet lekker, en val gewoon flauw.. lig ik daar op de grond

De laatste date die ik had was heel gezellig, we gingen terug naar zijn huis. Waar hij gezellig wat kaarsjes aansteekt, hij laat me een mooi boek zien en als ik erin heb gekeken leg ik het weg..
Even later ruik ik brand.. had ik dat boek op een paar glaasjes met waxinelichtjes gelegd..

Ik ga nooit meer op een date!!!
pi_24134901
quote:
Op woensdag 1 december 2004 10:20 schreef jaaplangestok het volgende:
dus ik sta zo een beetje te praten met wat vrienden
komt er een bloedje mooi meisje op ons af
ze vraagt wie kan me even helpen met me telefoon
dus ik zeg 'ja johan kan dat wel'
dus johan neemt verlegen die telefoon aan en zet hem zenuwachtig aan, laat ie dat ding vallen, display verrot

Maar nee dit was het niet!!!
dus dat meisje: idioot!!
die kerel: slet
dat meisje geeft hem een volle klap op zijn wang
wij lachen...
EN NU KOMT HET
die jongen geeft dat meisje EEN SERIEUZE STOOT recht in haar gezicht
wij allemaal verbaast..
tand er uit bloed de hele hap, echt een chaos :S

(was een kneus die op een of andere vechtsport zat)
is overigens een jaartje terug gebeurd, maar blijft leuk om te vertellen
hahaha
Jullie zijn zo kinds
pi_24138416
Ik heb altijd een geweldig probleem met mijn korte termijn geheugen, wat steeds korter wordt naarmate de hoeveelheid gedronken drank toeneemt. Waar ik dus echt heel slecht in ben is namen, oftewel ik ben erg goed in het vergeten van namen. Zo bij een legendarisch 6-vwo centerparcs afsluitende vakantie, kwamen onze duitse buurvrouwen op een avond binnen. Leuke vrouwtjes en had al snel sjans met een. Een vriend van me had ook beet. Ik deelde een kamer met hem, dus op een gegeven moment lagen wij ieders met een vrouw op een bed. Wij beetje geinen ondertussen, maar ik kon maar niet op haar naam komen. Dus ik vraag aan die vriend, zo van hoe heet ze ook al weer? Gellukig was hij niet al te bezopen dat hij een direct antwoord gaf, maar het was knap lullig geweest.

Ander blunder was tijdens een feestje van mijn broer en daar was een zus van een huisgenoot van hem aanwezig. Onwijs lachen mee geouwehoerd, samen met een neef van me. Maar ik snapte niet helemaal wat zij op dat feestje van mijn broer deed. Dus ik vroeg: "maar hoe ken je je broer dan?" We lagen natuurlijk helemaal in een deuk, en misschien is dit ook geen blunder want het heeft wel geresulteerd in een korte relatie.

Laatste recentelijke blunder was toen een vriendinnetje (projectje) van me langs kwam, patricia. In die tijd had ik nog wel meer projectjes lopen, waar mijn huisgenoten wel van wisten. Maar van deze niet. Dus mijn huisgenoot komt op een gegeven moment binnen lopen en zegt doodleuk tegen haar 'ah, jij bent zeker claire!' Oeps, hij probeerde zich nog te herstellen, 'oh, marleen dan?' Oeps, oeps, kon ze niet echt op prijs stellen....
powder to the people
pi_24148390
quote:
Op woensdag 22 december 2004 10:25 schreef Elin het volgende:
Ik ga nooit meer op een date!!!
Maak je voor mij ajb een uitzondering?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')