tering, als je die nog niet snapt moet je echt lazerus zijn geweestquote:Op zondag 28 november 2004 18:24 schreef RearGuard het volgende:
![]()
hmm ik denk dat ik wel een goeie heb..
2 weken geleden op vakantie in lanzarote.. Goeie sfeer. beetje uitgaan, samen met een groep jongelui die daar werkt als animators. Een van hen was een (hele) knappe blonde duitse. Was al duidelijk dat we elkaar wel mochten.. iig:
Sta ik met haar te praten zegt ze dat ze haar vriendje heeft gedumpt voordat ze naar lanzarote vertrok.. en dat ze nu al 2 maanden nix heeft gehad.. dus ik : "ow das niet best"Zegt zij:"Ja ik denk dat ik dadelijk zo geil ben dat alle jongens maar moeten maken dat ze weg komen!!" en ik... ik lach een beetje dom, draai me om en ga verder dansen (!)
![]()
![]()
![]()
Echt waar drank maakt meer kapot dan je lief is!!!!![]()
Btw wel haar tel. nr, haar email ardes, en haar adres gekregen.. maarja is in munchen dussss
Gelukkig hebben we de foto's nog..
![]()
Latorz!!![]()
quote:Op vrijdag 10 december 2004 01:25 schreef AlmightyArjen het volgende:
een koddig gesprekje
Misschien als je iemand ziet die een natte voorhuid heeftquote:Op vrijdag 10 december 2004 01:47 schreef TheUN het volgende:
[..]
Altijd lekker die versprekingen. [...]
Maarja wanneer sta je nu in de kroeg een föhn te verkopen?
Ook een mooie ja..quote:Op vrijdag 10 december 2004 01:25 schreef AlmightyArjen het volgende:
...
Heheh, dat zijn echt van dingen die ik eerder zou typen dan echt zeggen.quote:Op vrijdag 10 december 2004 01:25 schreef AlmightyArjen het volgende:
-snip-
Zij: "Doe mij die reisföhn maar..."
Aanvalluuh vanavond!quote:Op zaterdag 11 december 2004 19:42 schreef NiNi het volgende:
[..]
Heheh, dat zijn echt van dingen die ik eerder zou typen dan echt zeggen.
Overigens zou ik er wel om kunnen lachen, mits het duidelijk was dat het echt een verspreking was.
Ook kennis gemaakt met Mr. Deangelo zie ikquote:Op donderdag 9 december 2004 19:19 schreef sazu het volgende:
Wel goede openingszin, zeg: "Hey, ik heb een vrouwelijke mening nodig. Wie vind je dat meer liegt, mannen, of vrouwen? ... Ik vind vrouwen want die kunnen het veel beter, mannen worden altijd betrapt." en daarna kan je beginnen over waarom vrouwen raar zijn en mannen altijd zo perfect zijn. Krijg je tenminste wat reacties
NL pub in ,,,,,,, ?quote:Op woensdag 8 december 2004 00:17 schreef Public_NME het volgende:
Paar weken was een vriend van me over voor een weekend. Wij dus naar de NL pub op vrijdag avond, zagen bij binnenkomst al die mooie meid. Dus ik beetje kijken en op een gegeven moment begon ze terug te kijken. Ging zo een tijdje door totdat ze wegging, dus ik kijk door het glas naar buiten om te zien welke kant ze op gaat. Kijk ik recht in haar ogen (al weglopend). Stond echt aan de grond genageld... (had er natuurlijk achteraan moeten rennen!) Naja, ik dacht gemiste kans... jammer. Zitten we dus op Zaterdagavond/zondagochtend in de nachtbus (Dubbeldekker). Komt ze opeens van de trap naar beneden en zegt ze Hoi en stapt uit. Ik omkijken en ja hoor ik kijk weer recht in haar ogen... Ik zo dus van damn... Gemiste kans deel2.
Dus wij zondagavond weer naar de NL pub terug (studio sport kijken) en zit ze er weer. Weer kijken over en weer. En op een gegeven moment ga ik naar de wc en kom ik haar op de trap tegen. Zeg ik heel droog 'heya, how u doin'?!' en loop gelijk door naar de heren wc. (echt te lompe actie)
Dus ik kom terug vd wc gaat ze bijna gelijk weg, zwaaien en omkijken etc. En ik blijf dus WEER zitten...
Ik voelde me dus echt onwijs kut op maandag dus het weekend erop maar weer teruggegaan naar de NL pub. MAar nee hoor, ze was er niet meer...
Sinds die tijd ben ik wat meer proactive geworden want dit kan gewoon echt niet!! (sla me nog steeds voor mijn kop dat ik ZO stom ben geweest!!)
Ja, De Hems op Macclesfield street tussen Piccadilly en Leicester Square. Hebben ze altijd studio sport, krokettenquote:
Logisch, met die taalvoutenquote:Op maandag 13 december 2004 14:33 schreef yogidrink het volgende:
vriend van mij liep naar meisje toe.
en zei: ik heb een timmercurses gevolgd.
zullen we een wippie bouwen?
ze moest er wel om lachen/
Of dat een blunder van hem is hangt er natuurlijk vanaf wat ie gezegd heeft, het kan ook gewoon een arrogant kutwijf zijn (zo klinkt het welquote:Op maandag 13 december 2004 15:54 schreef egilio het volgende:
Niet een versierblunder van mij, maar was er wel getuige (en onderdeel van).
Ik ben aan het werk achter de bar. Af en toe beetje ouwehoeren met een meid aan de bar.
Een jongen die ook aan de bar zat begint tegen haar aan te ouwehoeren. Maar al gauw is ze het zat en kapt het gesprek nogal bot af met: "Ik heb geen zin meer om met je te praten."
Hij probeert het nog een keer met "Waarom niet".
Waarop zei zegt: "Jij bent lelijk, en hij (wijst mij aan) niet" en ze begint vervolgens weer een gesprek met mij.
Die gozer dronk daarna in een teug zn bier op en vertrok met een vriend van hem die naast hem zat.
quote:Op zondag 19 december 2004 10:58 schreef mechatronics het volgende:
douwt een geile meid haar achterwerk tussen me benen
draai ik me om zodat we met de achterkanten tegen elkaar gaan
waarom?![]()
iddquote:Op dinsdag 14 december 2004 10:04 schreef jap85 het volgende:
[..]
Of dat een blunder van hem is hangt er natuurlijk vanaf wat ie gezegd heeft, het kan ook gewoon een arrogant kutwijf zijn (zo klinkt het wel)
Dat is een blunder jahquote:Op zondag 19 december 2004 11:21 schreef Alcyone het volgende:
Versieren? Wat is dat?
3,5 jaar geen reden voor gehad. Kan me niet eens herinneren of ik mijn sinds-gisteren-ex heb versierd, het ging via ICQ.
Volgens mij heb ik het niet eens ooit geleerd
He, daar heb ik ook wel eens een date gehadquote:Op maandag 13 december 2004 14:01 schreef Public_NME het volgende:
Ja, De Hems op Macclesfield street tussen Piccadilly en Leicester Square. Hebben ze altijd studio sport, krokettenen NL bier. Ook een beetje een meetingplaats voor NL-ers die in London wonen...
Ik voorzie een nieuwe R&P topicquote:Op zondag 19 december 2004 19:19 schreef Public_NME het volgende:
Op donderdag twee keer een hint krijgen van een collega om mee naar buiten te gaan uit het cafe, maar toch stug blijven zitten...
Toen ging ze weg en gaf ze me tot twee keer toe een kus op mijn mond en streelde me door mijn haar. We hebben inmiddels wel afgesproken een keer uit te gaan met z'n 2en tot 8u in de morgen. (en daarbij keek ze me heel strak recht in mijn ogen aan)
Maar ik weet niet goed wat ik er van moet denken, ze is onze consultant en ik help haar daar mee. (ben in training) Ze is 5,5 jaar ouder, Australisch en erg mooi en lief, maar toch wil ik graag werk en prive gescheiden houden... Advies?!
Niet echt een blunder, maar meer een dilemma.
Ik heb die hint niet gemist, maar ben er niet op ingegaan omdat ik totaal niet wist wat ik moest doen...quote:Op zondag 19 december 2004 19:48 schreef Tique het volgende:
nou het missen van die hint was wel een blunder:P
Je denkt er al over na dus je bent al verloren
Je zal het toch niet gescheiden kunnen houden.
Ja heb ik nog ff aan gedacht, maar vond het nou ook weer niet zo super belangrijk om er een nieuw topic voor te openen!quote:
Een meeting!quote:Op zondag 19 december 2004 20:48 schreef Public_NME het volgende:
To merdeka, we kunnen best eens meeten in de Hems ja. Ik kan ook nog wel ff wat andere NL-ers optrommelen in London ;-)
Check dit topic ff dan; Fokkers in Londonquote:Op zondag 19 december 2004 20:59 schreef merdeka het volgende:
[..]
Een meeting!
Ik laat het wel even weten als ik het vliegtuig richting Londen weer eens moet pakken. Heb nu vakantie gelukkig,maar moet er begin volgend jaar al zeker weer een paar keer heen. En dan organiseren we wel wat. Lijkt me leuk
Euh, mischien heeft zij dat geld eruit gehaald?quote:Op maandag 20 december 2004 19:57 schreef Speher het volgende:
Verhaal over portomonee.
Nomineren voor blunder v/h jaar 2004?quote:Op dinsdag 21 december 2004 08:41 schreef jap85 het volgende:
Dat lijkt me ook, en dan ben je dus en je geld kwijt en ze weet dat die drol van jou was.
dit heeft niks meer versierblunders te maken....... maar ik herken de rare situaties waar een mens in terecht kan komenquote:[b]wc verhaal
gewoon doen, ik heb meerdere malen een relatie op de werkvloer gehad en ook om heen gezien dat het geen problemen op hoeft te leveren. het hangt er alleen even vanaf hoe het bedrijf erop reageert, in sommige bedrijven wordt het nl niet gewaardeerd...quote:Op zondag 19 december 2004 19:19 schreef Public_NME het volgende:
Maar ik weet niet goed wat ik er van moet denken, ze is onze consultant en ik help haar daar mee. (ben in training) Ze is 5,5 jaar ouder, Australisch en erg mooi en lief, maar toch wil ik graag werk en prive gescheiden houden... Advies?!
You go girl!quote:Op dinsdag 21 december 2004 19:07 schreef Morale_Ridder het volgende:
Ik was vorig weekend aan het stappen en droeg een rokje. Voel ik opeens een hand onder dat ding. Een paar seconden later was de jongen een pijnlijk geslachtsdeel rijker, door mijn knie.
Ik heb de hele avond niet kunnen lopen, trut!quote:Op dinsdag 21 december 2004 19:07 schreef Morale_Ridder het volgende:
Ik was vorig weekend aan het stappen en droeg een rokje. Voel ik opeens een hand onder dat ding. Een paar seconden later was de jongen een pijnlijk geslachtsdeel rijker, door mijn knie.
Pakken wat je pakken kan, je gaat niet meteen trouwen ofzo!quote:Op zondag 19 december 2004 19:19 schreef Public_NME het volgende:
Op donderdag twee keer een hint krijgen van een collega om mee naar buiten te gaan uit het cafe, maar toch stug blijven zitten...
Toen ging ze weg en gaf ze me tot twee keer toe een kus op mijn mond en streelde me door mijn haar. We hebben inmiddels wel afgesproken een keer uit te gaan met z'n 2en tot 8u in de morgen. (en daarbij keek ze me heel strak recht in mijn ogen aan)
Ja ok, maar de werkrelaties kunnen wel ernstig verstoord worden...quote:Op woensdag 22 december 2004 01:16 schreef Forumschorem het volgende:
[..]
Pakken wat je pakken kan, je gaat niet meteen trouwen ofzo!
hahahaquote:Op woensdag 1 december 2004 10:20 schreef jaaplangestok het volgende:
dus ik sta zo een beetje te praten met wat vrienden
komt er een bloedje mooi meisje op ons af
ze vraagt wie kan me even helpen met me telefoon
dus ik zeg 'ja johan kan dat wel'
dus johan neemt verlegen die telefoon aan en zet hem zenuwachtig aan, laat ie dat ding vallen, display verrot![]()
Maar nee dit was het niet!!!
dus dat meisje: idioot!!
die kerel: slet
dat meisje geeft hem een volle klap op zijn wang
wij lachen...
EN NU KOMT HET
die jongen geeft dat meisje EEN SERIEUZE STOOT recht in haar gezicht![]()
![]()
![]()
wij allemaal verbaast..
tand er uit bloed de hele hap, echt een chaos :S
(was een kneus die op een of andere vechtsport zat)
is overigens een jaartje terug gebeurd, maar blijft leuk om te vertellen
Maak je voor mij ajb een uitzondering?quote:Op woensdag 22 december 2004 10:25 schreef Elin het volgende:
Ik ga nooit meer op een date!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |