Ik geloof dat ze rond 4 uur weer op Heathrow moet zijn dus rond die tijd kom ik wel even een beugel of Hoegje drinken.quote:Op donderdag 18 november 2004 19:12 schreef iamredleader het volgende:
El_bario, dan neem je ze toch gewoon mee?
http://www.viewlondon.co.uk/info_pubbar_maps_1099.htmlquote:Op donderdag 18 november 2004 19:25 schreef Barcelona het volgende:
Wat is de Hems?
Uploaden geen probleem heb hier kabelinternet in mijn huis!quote:Op donderdag 18 november 2004 19:12 schreef iamredleader het volgende:
OK NIels25, zondag 28 november 1400 de Hems, ik neem mijn camera wel mee, alleen kan ik niet uploaden (zit op werk de fok!ken, thuis geen internet). Da's balen, moeten we nog een oplossing voor vinden. Telnr? 079-1011-0334
El_bario, dan neem je ze toch gewoon mee?
Heb ook vaak tot laat les dus ik ken het probleem. Eten bij een Indier lijkt me een goed plan overigens! Wil ook wel een keer naar de Hems, woon hier nu 2 maanden en ben er nog steeds niet geweestquote:Op vrijdag 19 november 2004 17:12 schreef iamredleader het volgende:
Nokia3310, ik kan ook op die zaterdag, of anders door de weeks ergens 'savonds. Probleempje is dat ik vrij veel werk, dus bijna nooit voor zessen klaar ben. Maar een etentje bij een goeie indier zit er dan wel in. Trouwens leuke text onderaan, "one ring...", ben je groot fan? Dan is dat dubbel raak, niet alleen het vrouwengehalte omhoog, ook nog eens een goed onderwerp om over te praten...
ik ook. is er bierquote:Op vrijdag 19 november 2004 18:14 schreef DIA het volgende:
ik niet maar wil er wel heen......... gratis
ik heb een sjaaltje van Fulham gekochtquote:Op vrijdag 19 november 2004 20:02 schreef Public_NME het volgende:
Ik woon er nu bijna 4 maanden en ik blijf nog tot August 2005. Daarna verhuis ik naar Helsinki.
Cool, daar woont mijn zus.quote:Op vrijdag 19 november 2004 20:47 schreef Stretto het volgende:
[..]
ik heb een sjaaltje van Fulham gekocht![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |