abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23312198
quote:
Ralph Kyau had his first experience with the production of electronic music in 1990 and gained a reputation for DJing as well as Live PA sets at several underground techno parties in Germany before releasing his first record "Modulation Experiments" at the end of 1993.

Together with DJ Shandy he founded the label Harmony Recordings in 1993 and they signed the massive Mirco de Govia as their first act. At the same time, Steven Moebius Albert began to produce his own tracks and in the summer of 1994, Ralph and Steven met for the first time.

They produced their first tracks together for a live performance realized that they have a common perception of music and decided to try their hands at producing together. The result was their first single "Let me in" released in 1996. From then on they became known under the artist name of Kyau vs Albert. Their two small studios merged and they founded a music production company "Euphonic" in 1997, signing Sonorous aka Rough Mullar as well as Ronski Speed. With such a strong backing of producers, the team began pushing for their sound to be heard.

In 2000, the guise of Kyau vs Albert became recognized by WEA (part of Warner Music) and a long term contract was put together, forming the start of their journey into dance music, with huge support from DJs such as Paul van Dyk, KayCee, DJ Tiesto and many others.

In 2002, Sun Decade shone through on the Euphonic label with the massive "I'm Alone" which blew the roof off many house and clubs around the world with its soaring vocals and superb productions, putting Kyau & Albert and their Euphonic Label at the top of the list in the industry.
'Made Of Sun (KvA Hard Dub)' is op dit moment uit met 'Falling Anywhere' op de b-kant. Must-have!

Radioshows
Elke donderdagavond van de week is er op ID&T vanaf 8 uur A State Of Trance, gepresenteerd door ons aller Armin van Buuren. Normaliter duurt dit tot 10 uur, maar elke eerste donderdag van de maand is er een zogenaamde "XXL" aflevering, waarin een bekende DJ na Armin een set draait. Deze "XXL" afleveringen duren tot middernacht. Luister naar ASOT om op de hoogte te blijven van de nieuwste releases. Tracklists hier te vinden.

Ook Ferry Corsten heeft zijn eigen show op ID&T, genaamd Ferry Corsten's World Tour. Elke eerste zaterdag van de maand van 10 uur tot 12 uur 's avonds. Dit programma lijkt op ASOT maar wordt gepresenteerd door Ferry Corsten en Ronald van Gelderen. Beide mixen een uurtje lang de nieuwste platen van het moment. Tracklists te vinden op Tranceaddict.

Marco V kon natuurlijk niet achterblijven en heeft dus, jaja, ook z'n eigen show bij ID&T. Elke laatste zaterdag van de maand draait hij van 10 tot 12 uur 's avonds de nieuwste platen. Tracklist van tevoren al te ontvangen via de Marco V mailinglist.

Tenslotte heeft ook Johan Gielen z'n eigen show, Lift Off. Deze show is iedere zaterdagavond van 8 tot 10 te beluisteren op ID&T. Tracklists hier te vinden.

Zo af en toe is er ook nog wel een leuke trance-DJ te vinden bij 538 Dance Department.

Web-radioshows
Global DJ Broadcast brengt ons o.a. sets van Markus Schulz en Gabriel and Dresden. Ze zenden uit via de bekende webstreams (zie verderop in dit overzicht).

Trance around the world is de show van Above & Beyond. Bekijk het forum van Anjunabeats voor uitzenddata.

Playground is de show van DJ Danjo en Rob Styles en is op verschillende tijdstippen via verschillende streams te horen. Kijk op de site van Rob Styles voor uitzenddata.

A New York State of Mind is de show van Filo and Peri welke maandelijks wordt uitgezonden. Kijk op ETS of TranceAirwaves voor uitzenddata.

Uiteraard zijn er nog veel meer shows, o.a. van Misja Helsloot, DJ Precision, Niklas Harding, Paul Mendez, Phynn, Endre en Dreas. Kijk op de sites van de verschillende internet-radiostations voor uitzenddata.

Handige links

Communities
Clubcharts forums
e-beatz forums
Tranceaddict forums
Trance.nu forums

Nieuwssites
Clubcharts
ID&T
i:Vibes
Partyflock
Trance.nu

Producer/DJ sites
Above & Beyond
Armin van Buuren
Ferry Corsten
Gabriel & Dresden
Laurent Vérronez
Marco V
Mike Dierickx
Paul van Dyk
Ralph Barendse
Steve Helstrip
Tijs Verwest (DJ Tiesto)

Labels
Anjunabeats
Armada music
Black Hole
Bonzai
Gesture music
Purple Eye entertainment
Somatic Sense recordings

Livestreams / internet-radiostations
ETS-Global
Trance Airwaves
TranceSphere
BasicBeats

Vinyl/mp3 releases
mp3-tunes.nl
MP3 Shitter
4 Dj's Only
Dancegrooves
Recess
Buy That Record
Juno

Andere handige sites
Discogs

Vorige delen
Beste trancenummer allertijden
Mooiste trance nummer allertijden
Mooiste trancenummer allertijden (2)
Het grote trance topic (1)
Het grote trance topic (2): Story Of The Fall
Het Grote Trance Topic (3): Far From Earth
Centraal Trance Topic (4): A New Adventure
Centraal Trance Topic (5): Heaven Beyond
Centraal Trance Topic (6): Live In Amsterdam
Centraal Trance Topic (7): Live In Los Angeles
Centraal Trance Topic (8): Right Of Way
Centraal Trance Topic 9: Boundaries Of Imagination
Centraal Trance Topic (10): Basic Instinct
Centraal Trance Topic (11): A State of Trance
Centraal Trance Topic (12): In Motion
Centraal Trance Topic (13): Transparance
Centraal Trance Topic (14): Trance Match
Centraal Trance Topic (15): ATRC t/o 2003
Centraal Trance Topic (16): Universal Religion
Centraal Trance Topic (17): GU 013 - Ibiza
Centraal Trance Topic (18): Filo & Peri
Centraal Trance Topic (19): In Search Of Sunrise 1
Centraal Trance Topic (20): In Search Of Sunrise 2
Centraal Trance Topic (21): In Search Of Sunrise 3
Centraal Trance Topic (22): Just Be
Centraal Trance Topic (23): In Concert
Centraal Trance Topic (24): Jump The Next Train
Centraal Trance Topic (24): Özgür Can

*openingspost*

[ Bericht 0% gewijzigd door hp22 op 14-11-2004 22:38:55 ]
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
pi_23312230
Youuuu are madeeeeeee of sun!!!!!!

Hallo allemaal!
I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
  zondag 14 november 2004 @ 18:52:20 #3
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_23312233
FiPo

Niet dus

[ Bericht 39% gewijzigd door Notorious_Roy op 14-11-2004 18:52:43 (Kneus) ]
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_23312327
Hans, ik had toch gevraagd om een Markus Schulz titeltopic

wat boeit het eigk ook...
welkom terug allemaal!
vind de B-kant beter dan de A-kant van de Kyau vs Albert plaat
pi_23312410
quote:
Op zondag 14 november 2004 18:56 schreef marciemarcs het volgende:

welkom terug allemaal!
Ow?

Volgende keer beter, het gaat toch hard genoeg nu
pi_23312703

Falling Anywhere is wel leuk, maar niet volmaakt. Verder zijn Kyau vs. Albert regelmatig te vinden op de Alkmaarse kaasmarkt.
pi_23312821
Trance . Zaterdag Blackhole night in Den Haag
pi_23312952
quote:
Op zondag 14 november 2004 19:11 schreef swopfile het volgende:
Verder zijn Kyau vs. Albert regelmatig te vinden op de Alkmaarse kaasmarkt.

stiekem wel mee eens
  zondag 14 november 2004 @ 19:46:42 #9
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_23313522
*terugvindpost*
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_23313990

Tracklist:
1. Not With You
2. Velvet Morning 2004
3. Falling Anywhere
4. Made Of Sun
5. Northern Star
6. Tell Me
7. New Gods
8. Save Me 2004
9. Outside 2004
10. Being You
11. Clarissa
12. Lost In Vain
13. Leavin'

Eigenlijk net pas ontdekt. Vind 't echt een ontzettend lekker album! Falling anywhere is favoriet! Wat een schitterende trancer!
  zondag 14 november 2004 @ 20:04:22 #11
105311 Xantra
Cinematographer
pi_23313992
quote:
Op zondag 14 november 2004 19:11 schreef swopfile het volgende:

Falling Anywhere is wel leuk, maar niet volmaakt. Verder zijn Kyau vs. Albert regelmatig te vinden op de Alkmaarse kaasmarkt.
hehe ik ben ook niet echt gek op hun sound, maar die made of sun vind ik toch wel lekker
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
pi_23314040
quote:
Op zondag 14 november 2004 20:04 schreef Xantra het volgende:

[..]

hehe ik ben ook niet echt gek op hun sound, maar die made of sun vind ik toch wel lekker
I love that sound

Made of sun, prachtig ook! Origineel beter dan de harddub imo.
  zondag 14 november 2004 @ 20:10:28 #13
105311 Xantra
Cinematographer
pi_23314142
quote:
Op zondag 14 november 2004 20:06 schreef Tomaz het volgende:

[..]

I love that sound

Made of sun, prachtig ook! Origineel beter dan de harddub imo.
Original? is er een original van... ik d8 dat die harddub de enige was, die wordt nl door iedereen gedaait...
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
pi_23314197
quote:
Op zondag 14 november 2004 20:10 schreef Xantra het volgende:

[..]

Original? is er een original van... ik d8 dat die harddub de enige was, die wordt nl door iedereen gedaait...
Ja, iedereen draait die hard dub. Original vind ik beter. Lekkere break beat, meer trancy.
  zondag 14 november 2004 @ 21:36:01 #15
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_23316112
Een dub is toch altijd een remix van een orgineel of komt er ook wel eens alleen een dub uit ?
[leer modus aan]
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  zondag 14 november 2004 @ 21:46:29 #16
105311 Xantra
Cinematographer
pi_23316378
dub is vaak hetzelfde versie als original, maar zonder vocals of zonder breakbeat, maar gewoon met de standaard maten

is dus meestal een remake van original, als de remake beter is, komt vaak alleen de beste versie uit, dus dat kan ook alleen de dub zijn.
  zondag 14 november 2004 @ 21:48:17 #17
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_23316417
quote:
Op zondag 14 november 2004 21:46 schreef Xantra het volgende:
dub is vaak hetzelfde versie als original, maar zonder vocals of zonder breakbeat, maar gewoon met de standaard maten
Dat had ik ook in mijn hoofd jah... dus dan zit er wel een orgineel aan vast begrijp ik ?
-- YOU FOUND YOURSELF --
  zondag 14 november 2004 @ 21:50:35 #18
105311 Xantra
Cinematographer
pi_23316472
ja vaak origineel aan de andere kant, maar dan zijn het vaak platen van bijv: a1 full vocal remix b dub mix

vb van plaat die ik heb: BT - Godspeed [A1: Hybrid mix] [B1 Hybrid dub] a kant is breakbeat, b-kant is vlak (gewone maat)
  zondag 14 november 2004 @ 21:52:24 #19
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_23316520
quote:
Op zondag 14 november 2004 21:50 schreef Xantra het volgende:
ja vaak origineel aan de andere kant, maar dan zijn het vaak platen van bijv: a1 full vocal remix b dub mix
hmmkeee... weer wat wijzer geworden....
ooit... ooit snap ik het wel denk ....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  zondag 14 november 2004 @ 22:23:57 #20
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_23317411
Zit een klein foutje in de OP:

Linkje van Only DJ's klopt niet meer, dit is de juiste: http://www.4djsonly.com/

Nog een toevoeging aan dit Kyau vs. Albert topic:

Tracklist:
1. Kyau vs. Albert - Introduction
2. Kosheen - Catch (Kyau vs. Albert Remix)
3. Kyau vs. Albert - Save Me (Club Mix)
4. Kay Cee - I Feel You (Kyau vs. Albert Remix)
5. Solid Session - Janeiro (Kyau vs. Albert Remix)
6. Mirco de Govia - Things That Matter (Kyau vs. Albert Remix)
7. Heiko & Meiko - Go (Kyau vs. Albert Remix)
8. Flesh & Bones - Rigor Mortris (Kyau vs. Albert Remix)
9. Kyau vs. Albert - Outside (Special Cut)
10. Apoptygma Berzerk - Suffer In Silence (Kyau vs. Albert Remix)
11. Elektrostar - Tides Of Memories (Kyau vs. Albert Positive Remix)
12. Sonorous - Second Sun (Kyau vs. Albert Remix)
13. Mirco de Govia - Epic Monolith (Kyau vs. Albert Remix)
14. David Forbes - Questions (Kyau vs. Albert Remix)
15. Kyau vs. Albert - Outro

Erg goede CD imo.
pi_23319444
Verbeterd
pi_23353591
You are maaaaade of suuuun. Lalalala *al zingende*.
  dinsdag 16 november 2004 @ 19:15:19 #24
105311 Xantra
Cinematographer
pi_23358887
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 15:28 schreef MarkzMan_X het volgende:
hee markzman, volgens mij was jij degene die cd-spelers wou gaan kopen, ik heb hier 2 pioneer cdj-100s te koop staan, dus als je ze wilt kopen, meldt me dan maar aan op msn en gaan we het over de prijs hebben. (zijn bijna 2 jaar oud trouwens)

(geldt voor andere fokkers ook natuurlijk die geďntresseerd zijn)
  woensdag 17 november 2004 @ 17:23:07 #25
36461 Joppy
geen colaboy
pi_23381527
Iemand hier nog een suggestie voor een recente trance-cd? ivm met Sinterklaas
Let the beat control your body!
pi_23381632
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 15:28 schreef MarkzMan_X het volgende:
Ja!! Woohooo, vanmiddag binnengekregen
  donderdag 18 november 2004 @ 11:43:11 #27
105311 Xantra
Cinematographer
pi_23398325
quote:
Op woensdag 17 november 2004 17:23 schreef Joppy het volgende:
de nieuwe Way Out West cd is wel mega vind ik, Don't Look Now heet de cd
pi_23404857
quote:
Op woensdag 17 november 2004 17:23 schreef Joppy het volgende:
De nieuwe trancemaster is ook tof:

Tracklist
  vrijdag 19 november 2004 @ 00:18:12 #29
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_23415634
Vanavond even een setje samen met Tomaz gedaan.... Was erg gezellig maar dat was het dan ook wel want als ik de set terug luister word ik niet echt vrolijk.... alhoewel de platen echt meesterlijk zijn maar vooral het overmixen van mijn zijde is bedroevend. Het lijkt normaal wel aardig te klinken maar als je zo'n set dan terug hoort.... erg jammer allemaal. Tomaz heeft het dan ook een stuk beter gedaan wat duidelijk te horen is... achja.. ik doe me best heh

Tracklist:

01 - George Hales - Autumn falls (Markus Schulz vs. Austin Leeds remix)
02 - Smith & Pledger - Believe (Original remix)
03 - Michael Burns presents blue haze - Into nothing (Hamel's last time for 9 voc mix)
04 - Primer - Everlast (Original mix)
05 - Kyau vs. Albert - Falling anywhere (Rework)
06 - Ridgewalkers ft. El - Find (Andy Moor remix)
07 - Syndique - Lost thoughts (Original mix)
08 - A Situation - The situation (Liquid life remix)
09 - Second Sun - The spell (Deutschmann mix)
10 - Enmass - CQ (Seek you)
11 - Ortz - Secret Garden (So Beautiful Remix)

En nee... niemand krijgt het te horen
-- YOU FOUND YOURSELF --
  vrijdag 19 november 2004 @ 11:49:29 #30
105311 Xantra
Cinematographer
pi_23421723
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 00:18 schreef jackson het volgende:

03 - Michael Burns presents blue haze - Into nothing (Hamel's last time for 9 voc mix)
soort van verliefd op die plaat
  vrijdag 19 november 2004 @ 11:51:12 #31
105311 Xantra
Cinematographer
pi_23421768
eindelijk weer eens goed nieuws met betrekking tot id-t, ze zijn er eindelijk achter gekomen dat de kaarten voor de feesten te duur zijn en daarom kan je met 1 kaartje van IC met 2 mensen naar binnen, dus rond de 28 euro per persoon, hier kan ik vrolijk van worden

http://www.id-t.com/
  vrijdag 19 november 2004 @ 13:04:25 #32
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_23423303
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 11:51 schreef Xantra het volgende:
eindelijk weer eens goed nieuws met betrekking tot id-t
Nog meer goed nieuws, Johan 'trainwreck' Gielen stopt met Lift off.

Eindelijk, de verlossing is nabij
pi_23423759
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 11:51 schreef Xantra het volgende:
eindelijk weer eens goed nieuws met betrekking tot id-t, ze zijn er eindelijk achter gekomen dat de kaarten voor de feesten te duur zijn en daarom kan je met 1 kaartje van IC met 2 mensen naar binnen, dus rond de 28 euro per persoon, hier kan ik vrolijk van worden

http://www.id-t.com/
Ik las het net ja !

Hier het hele bericht van Duncan, top!
quote:
Column Duncan Stutterheim, ID&T

Innercity 2004, Las Vegas: Quitte of Dubbel?

Ik heb mijzelf de laatste dagen afgevraagd waarom we zo weinig kaarten verkopen voor Innercity. Innercity is op 18 december in de RAI in Amsterdam. Was het vorig jaar niet goed? Jawel, het was een vet feest en helemaal uitverkocht met 42.500 bezoekers. Ikzelf vond het de beste Innercity ooit. Ligt het aan de line-up dit jaar? Nee, met Erick Morillo, Roger Sanchez en Deep Dish zit dat wel goed. Ligt het dan misschien aan het thema Las Vegas? Dat kan toch niet? Ik ben zelf met een fotograaf naar Las Vegas gevlogen om prachtige foto’s te maken die op de schitterende flyer zijn gebruikt en ook op de site. Het thema is top. Waar ligt het dan aan?

Het is, denk ik, simpel: men wil wel, maar ik vraag te veel geld voor een kaartje.

Een kaart voor Innercity kost voor de bezoeker 55,50 euro. Laatst las ik op een website een verhaal van een jongen die beschreef wat een feest hem kost: 55 euro kaart, 30 euro trein, geld voor een nieuw shirt om aan te trekken, 30 euro drankjes en sigaretten. Die jongen was al het geld dat hij per maand overhield, kwijt aan het feest. Daar komt nog een keer het effect van de euro bij. Alle prijzen zijn nu in euro’s, maar de salarissen of studiefinancieringen zijn niet verdubbeld.

De hele Nederlandse markt is in dat opzicht veel te duur aan het worden. Madonna in het Gelredome: 72 euro, voor twee uur show. Robbie Williams in de Arena hetzelfde verhaal. Als je met zijn tweeën naar het Nederlands elftal wil in het stadion ben je al gauw 150 euro kwijt. Champions League wedstrijdje van Ajax? 68 euro, graag. Het is teveel en ID&T heeft er zelf ook aan meegedaan.. Kaartje Innercity: 52,25 euro, alstublieft. Ticketboxfee, 3,25 euro erbij. Dat is 55,50 euro. Ik was al bijna vergeten dat dit ruim 120 oude Hollandse guldens zijn.

De prijzen van onze kaarten zijn in de afgelopen jaren langzaam maar zeker gestegen. We hebben weliswaar ook zelf steeds meer geld uitgegeven aan decor, licht, geluid, show. Ook de huur van de locaties, de gages van de DJ’s, de kosten van security, alles is omhoog gegaan. Iedereen dacht dat de bomen tot in de hemel zouden groeien. Het gevolg is nu dat we heel veel geld uitgeven om een goed feest neer te zetten met een perfecte show, een geweldig decor en een dikke line-up en alles erop en eraan, maar daardoor is het kaartje ook heel veel duurder geworden en het is bijna niet meer te betalen voor de bezoeker.

We moeten terug naar de basis. Ook ID&T. Het gaat erom dat ik met ID&T mensen die daar van houden de mogelijkheid kan bieden om een fantastische nacht te beleven met muziek, show en vooral veel plezier met vrienden en vriendinnen. Natuurlijk moet ik als bedrijf er geld mee verdienen ook om de 70 mensen te kunnen betalen die ik in dienst heb en anders ga ik failliet en is er helemaal geen Innercity meer. Maar ook de verdiensten van ID&T zullen minder moeten worden als ik wil dat mensen naar Innercity kunnen komen.

Daarom zal ik alle prijzen van onze kaarten volgend jaar verlagen in plaats van verhogen. Ook zal ID&T stoppen met de kaartverkoop via de sigarenwinkels van ticketbox. De kaartverkoop zal in 2005 alleen nog via internet gaan. Daarmee kunnen we kosten besparen en hoeft de bezoeker dan niet langer de administratiefee te betalen.

Terug naar Innercity. Ik wil met ID&T een statement maken. Iedereen die al een kaart heeft gekocht mag gratis iemand meenemen. Iedereen die de komende maand een kaart voor Innercity koopt mag ook gratis iemand meenemen. Dus: 2 voor de prijs van 1. Het past wel bij Las Vegas: Quitte of dubbel.

Iemand op kantoor zei vandaag tegen mij: ‘Dit feest gaat je dan veel geld kosten’. Dat klopt, maar dat is dan maar zo. De hand in eigen boezem steken, wel een keer goed. Ik hoop dat ik hiermee voor diegenen die anders niet naar Innercity kunnen gaan toch de mogelijkheid bied om samen met een vriend of vriendin wel te gaan. Dan gaan we met zijn allen een vet feest vieren.
En dat kunnen we in Nederland op dit moment wel gebruiken...

Tot ziens en…. Welcome to Las Vegas!

Duncan Stutterheim
Ik ben er nu zo goed als zeker wél bij

[ Bericht 1% gewijzigd door hp22 op 19-11-2004 14:26:41 ]
  vrijdag 19 november 2004 @ 14:13:53 #34
36461 Joppy
geen colaboy
pi_23424759
quote:
Op donderdag 18 november 2004 11:43 schreef Xantra het volgende:

[..]

de nieuwe Way Out West cd is wel mega vind ik, Don't Look Now heet de cd
quote:
De nieuwe trancemaster is ook tof:

Tracklist
bedankt
Ik denk dat ik voor die van Way out West ga. Ik zit nu ff te luisteren en het klinkt leuk.
Let the beat control your body!
pi_23426635
quote:
Veelgestelde vragen

Op mijn column over de prijsverlaging voor ID&T feesten en de kaartactie voor Innercity zijn heel veel reacties gekomen. Werkelijk alle reacties zijn zeer positief en daar wil ik iedereen voor bedanken.

Wel worden er een paar vragen gesteld over de actie voor Innercity. Daarom hieronder een aantal antwoorden op veel gestelde vragen.

1. Wordt het nu niet te vol?
Nee. Doordat je met 1 kaart met twee personen naar binnen kan zullen wij maximaal de helft van het van het aantal kaarten verkopen waardoor er dus niet meer mensen binnen zijn dan vorig jaar. Niemand hoeft dus bang te zijn dat er opeens veel te veel mensen naar binnen kunnen en het te druk wordt. Als de beschikbare kaarten zijn verkocht wordt de verkoop stopgezet.

2. Krijg ik nu ook twee verschillende kaarten?
Nee. Je hoeft maar 1 kaart te kopen en daarmee kun je samen naar binnen. Je krijgt dus niet 2 kaarten maar 1 kaart die geldig is voor twee personen. Je moet dus wel samen tegelijk naar binnengaan.

3. Als ik al een kaart heb gekocht geldt de actie dan ook?
Ja. Je kunt met de kaart die je al hebt gekocht samen met iemand anders naar binnen.

4. Wordt er nu niet bezuinigd op veiligheid?
Nee. Ondanks deze actie zal ID&T gewoon een goed feest neerzetten. Er wordt dus niet bezuinigd op security, EHBO of dat soort zaken. Alles zal, net als Innercity vorig jaar en net als andere feesten van ID&T, goed en veilig geregeld zijn. De kwaliteit van het feest blijft absoluut gewaarborgd.

5. Waar kan ik kaarten kopen?
Je kunt kaarten kopen bij alle filialen van Ticketbox en bij de Free Record Shop. Ook kun je kaarten kopen via www.ticketbox.nl

6. Hoe lang loopt deze actie, in je column staat namelijk ‘de komende maand’?
De actie loopt ook door in december, tot aan Innercity op 18 december dus. Of de actie stopt eerder als alle beschikbare kaarten zijn uitverkocht

7. Is deze actie geen grap?
Nee. Deze actie is heel serieus en zeker geen grap. Je hoeft dus niet bang te zijn dat de actie wordt ingetrokken.

Als er nog meer vragen of reacties zijn kun je mij mailen:
columnduncan@id-t.com

Duncan Stutterheim
Duncan
pi_23428894
Zo, kaartje is binnen
pi_23433854
Als je niemand weet die mee wil, dan ga ik wel mee Hans
Echt een goed initiatief van ID-T! Innercity was vorig jaar toch echt een superfeest
pi_23434285
quote:
Op zondag 14 november 2004 18:56 schreef marciemarcs het volgende:

welkom terug allemaal!
Ja, ik wil ook Markus

Hoi iedereen trouwens!
pi_23434504
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 21:08 schreef marciemarcs het volgende:
Als je niemand weet die mee wil, dan ga ik wel mee Hans
Echt een goed initiatief van ID-T! Innercity was vorig jaar toch echt een superfeest
Helaas, dat weet ik wel
pi_23434589
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 13:04 schreef Black-Hole het volgende:

[..]

Nog meer goed nieuws, Johan 'trainwreck' Gielen stopt met Lift off.

Eindelijk, de verlossing is nabij
pi_23439313
Woohoo! Kaartje innercity in de pocket, goeie actie van Duncan!

Vanavond opnieuw in de mix samen met Beat en Joost S. Vette shit dus!

Tracklist first part:

01 = Tilt - The world doesn't know (original mix)
02 = Pinkbox Special - Simple
03 = Filterheadz - Yimanya (Markus Schulz Mix)
04 = Sonorous - Last Sunday (Unimatrix Zero Mix)
05 = Ozgur Can - Not even winds
06 = Myth - Millionfold
07 = Above & Beyond - No One On Earth (Smith & Pledger Mix)
08 = Whirlpool & Octagen - Alaska (Filo & Peri Mix)
09 = Alt F4 - Alt F4
10 = Enmass - CQ (Seek you)
11 = Jump the next train (SolarStone remix)
pi_23439835
Alweer CQ
  zaterdag 20 november 2004 @ 01:40:40 #43
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_23440635
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 00:49 schreef hp22 het volgende:
Alweer CQ
Sorry... 2 keer mijn fout
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_23440971
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 01:40 schreef jackson het volgende:

[..]

Sorry... 2 keer mijn fout
Vervelende fout
pi_23442368
Filterheadz - Yimanya (Markus Schulz Mix)

WTF? Waarom ken ik die niet
  zaterdag 20 november 2004 @ 11:57:46 #46
105311 Xantra
Cinematographer
pi_23443683
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 10:16 schreef da_rippah het volgende:

staat op die schulz selections sampler
pi_23445000
[Pats mode]

Heb een nieuw speeltje M'n cdj-20 verruilt voor deze Reloop! Vette shit gek

[/Pats mode]
pi_23445081
quote:

Blijven opletten Joost!
pi_23445318
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 13:23 schreef Tomaz het volgende:
[Pats mode]

[afbeelding]

[/Pats mode]
Netjes! Semi-frontload.
  zaterdag 20 november 2004 @ 13:46:12 #50
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_23445390
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 02:14 schreef hp22 het volgende:

[..]

Vervelende fout
Weet ik... ik maak ze vaker
-- YOU FOUND YOURSELF --
  zaterdag 20 november 2004 @ 13:48:55 #51
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_23445448
quote:

Zoveel mis je er niet aan, een van zijn mindere mixen.

Wat wel nieuw is is zijn reconstruction van Call on me, zalige bassline
  zaterdag 20 november 2004 @ 15:00:11 #52
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_23446803
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 13:48 schreef Black-Hole het volgende:

[..]

Die mening deel ik dan weer niet .... vind het precies andersom eigenlijk
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_23447812
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 15:00 schreef jackson het volgende:

[..]

Die mening deel ik dan weer niet .... vind het precies andersom eigenlijk
Wat hij zegt!
pi_23450840
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 13:23 schreef Tomaz het volgende:
[Pats mode]

[afbeelding]

[/Pats mode]
Ziet er goed uit
  zondag 21 november 2004 @ 05:40:18 #55
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_23462530
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 18:26 schreef pulsar2kx het volgende:

[..]

Ziet er goed uit
Dank je..... ik was mee met Tomaz om het uiterlijk te beoordelen... en ik had em goed gekeurd
-- YOU FOUND YOURSELF --
  zondag 21 november 2004 @ 12:49:09 #56
105311 Xantra
Cinematographer
pi_23464773
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 13:48 schreef Black-Hole het volgende:

[..]

het is allebei helemaal niks

schulz heeft stukken beter gedaan
pi_23465994
quote:
Op zondag 21 november 2004 12:49 schreef Xantra het volgende:

[..]

het is allebei helemaal niks

schulz heeft stukken beter gedaan
Vind ik ook, matige mixen. Van beide is het orgineel een stuk beter

The Beloved - Sweet Harmony (Kosmas Epsilon And Zorz Northern People Mix)

[ Bericht 13% gewijzigd door hp22 op 21-11-2004 17:03:01 ]
  zondag 21 november 2004 @ 19:25:27 #58
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_23474143
Hoi,
ik vind "Young Parisians feat Ben Lost - Jump The Next Train" en alle remixen ervan echt top
en daarom wil graag dat nummer op CD (zo niet, LP) hebben.
Waar heb jij die single besteld en kan je daar ook zonder Creditcard betalen?
Alvast bedankt
  zondag 21 november 2004 @ 19:31:42 #59
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_23474268
quote:
Op zondag 21 november 2004 19:25 schreef nlboy het volgende:
Hoi,
ik vind "Young Parisians feat Ben Lost - Jump The Next Train" en alle remixen ervan echt top
en daarom wil graag dat nummer op CD (zo niet, LP) hebben.
Waar heb jij die single besteld en kan je daar ook zonder Creditcard betalen?
Alvast bedankt
robertterburg@hotmail.com
*mompelt iets over msn*
-- YOU FOUND YOURSELF --
  zondag 21 november 2004 @ 20:46:53 #60
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_23476087
Bedankt hč!
pi_23476749
Zo, ik moest dit weekend draaien op een feest FROM HELL. Hier mijn verhaal:

De hele week was ik bezig met voorbereiding. Ik moest vanaf cd's draaien, en aangezien ik alleen maar vinyls heb; was het dus een druk download-weekje voor mij. Alle tracks cd-rips, dus ik was good to go. De "organisatie" (:D!) had ik vantevoren gemaild dat ze CDJ500s moesten huren, zodat ik aan het werk kon. "Ja ja, gaat allemaal gebeuren".
Ook mijn stijl was duidelijk: veel techno (denk aan Montana, Hertz, Max Walder). Dat hadden ze me gevraagd, en dat vond ik zelf vreemd: de gem. student luistert qua dance nu naar Shapeshifters, Eric Prydz, Junior Jack, etc.

"Oh well" , als ze techno willen kunnen ze dat krijgen.

Ik kom aan op dat feest, en dacht eerst dat ik in een verkeerde kamer was beland. Wat zien mijn oog? Een tafeltje in een kast-kamer met daarop TWEE NORMALE CD-SPELERS. What the hell zeg. Sterker nog, 1 cd-speler was een freaking DVD-speler.
Wat denken die gasten: "dit is toch waar je om gevraagd had". Ik redelijk flippen, maar ik hield me kalm. Afzeggen was uit den boze omdat ik 6 man aanhang bij me had die me wilden zien draaien.

Dus ik probeerde er maar wat van de te maken. Geen overgangen, maar gewoon *bats* track 2 erin, etc. Hoe kut is dat. Kreeg ik nog te horen " die jongen kan echt niet mixen ". Omg, dat was voor mij wel even de druppel. Ben toen rond 1u. gestopt (zou tot 4u.) doorgaan en heb me laten vollopen met bier en wodka. Wat een aanfluiting zeg.
En nog over die stijl: de gevraagde techno viel - zoals te verwachten - niet in de smaak. Eric Prydz natuurlijk WEL. Echt, heerlijk als zo'n alfa-studentje je gaat vertellen wat te draaien. Iemand die je in een MOEDERNEUKENDE KAST-KAMER laat draaien. Ik kon het publiek nauwelijks zien!

Wat een kut-avond zeg. De drank was wel prima, en mijn kornuiten en ik hebben er uiteindelijk toch nog om kunnen lachen (de lach van haat weliswaar), dus ik heb er maar een regular "stap-avondje" van gemaakt.

Ook leuk: voor het draaien kreeg ik maar liefst 20 EURO (!!!!!!!). Dit fenomenale bedrag voor een hele nacht draaien was op het einde OPEENS punt van discussie.
Omdat ik dus die jongen wat had laten draaien kreeg ik de opmerking "is het niet een idee om de 20 euro te delen met die gast". Holy shit zeg, ik stond toen echt op ontploffen en heb gezegd "dit is niet het moment om dit te bespreken", dus het liep nog met een sisser af.
Geld uiteraard niet gekregen, dus die gasten moet ik daarover nog mailen.

Maar goed, veel van geleerd. Eigen spullen meenemen (ik had m'n mixer mee! ), doe ik niet meer aan, en als ik de volgende keer zie dat het klote materiaal is dan peer ik 'm. Scheelt een hoge bloeddruk.

Hulde trouwens voor o.a. Cman en m-kay die me door de avond heen gesleept hebben .
pi_23476912
"TWEE NORMALE CD-SPELERS. What the hell zeg. Sterker nog, 1 cd-speler was een freaking DVD-speler."

Sorry maareuh,

Serieus, wat een ramp zeg! Dit is wel het ultieme rampscenario voor een dj, is de set nog opgenomen?
pi_23477020
quote:
Op zondag 21 november 2004 21:21 schreef hp22 het volgende:
"TWEE NORMALE CD-SPELERS. What the hell zeg. Sterker nog, 1 cd-speler was een freaking DVD-speler."

Sorry maareuh,

Serieus, wat een ramp zeg! Dit is wel het ultieme rampscenario voor een dj, is de set nog opgenomen?
Ik had serieus pen en papier meegenomen om een tracklist bij te houden. Ik had echt zin om goed te draaien. Van het papier probeerde ik nog een Technics te bouwen, maar dat is niet echt gelukt.

Useless dus .
pi_23477755
quote:
Op zondag 21 november 2004 21:14 schreef MarkzMan_X het volgende:
Zo, ik moest dit weekend draaien op een feest FROM HELL. Hier mijn verhaal:
*grijns op smoel heeft*

Ondanks pitchless cd-spelers er toch het beste van proberen te maken, hulde!
pi_23479480
Wat een rampscenario! Terecht dat je eerder gestopt bent.. 20 euro is wel echt heel weinig voor een hele nacht draaien.. maarja je pakt natuurlijk elke kans om voor publiek te draaien.
  maandag 22 november 2004 @ 00:44:56 #66
105311 Xantra
Cinematographer
pi_23482304
quote:
Op zondag 21 november 2004 21:14 schreef MarkzMan_X het volgende:

Ook leuk: voor het draaien kreeg ik maar liefst 20 EURO (!!!!!!!). Dit fenomenale bedrag voor een hele nacht draaien was op het einde OPEENS punt van discussie.
Omdat ik dus die jongen wat had laten draaien kreeg ik de opmerking "is het niet een idee om de 20 euro te delen met die gast". Holy shit zeg, ik stond toen echt op ontploffen en heb gezegd "dit is niet het moment om dit te bespreken", dus het liep nog met een sisser af.
Geld uiteraard niet gekregen, dus die gasten moet ik daarover nog mailen.
geld tja, ik heb verhalen gehoord van jongens als armin en andere grote namen dat ze na het draaien de wc moesten schoonmaken en mee moesten helpen met opruimen en er niks voor krijgen

het is duidelijk dat de dj van deze tijd wat verwend raakt...
  maandag 22 november 2004 @ 00:47:37 #67
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_23482362
Probspot - Blueberry

.
..
...
....
pi_23482777
quote:
Op maandag 22 november 2004 00:47 schreef Sandertje21 het volgende:
Probspot - Blueberry

Goeiemorgen

Jij komt hier vaker.. .NOT!

No offence btw
  maandag 22 november 2004 @ 01:11:44 #69
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_23482818
quote:
Op maandag 22 november 2004 01:09 schreef Tomaz het volgende:

[..]

Goeiemorgen

Jij komt hier vaker.. .NOT!

No offence btw
Ik heb m al een paar weken.

Maar vind t een leuk nr.
.
..
...
....
pi_23482834
Damn Joost. Arme knaap! Echt een rampscenario!

Toch heldhaftig dat je nog geprobeerd hebt er wat van te maken... Ik was direct afgetaaid. Dat zijn geen afspraken natuurlijk.
pi_23482866
quote:
Op maandag 22 november 2004 01:11 schreef Sandertje21 het volgende:

[..]

Ik heb m al een paar weken.

Maar vind t een leuk nr.
Heb 'm ook al een paar weken. Stuk of 30 om precies te zijn

Blijft goed idd!
pi_23482889
Interview met A-Lusion (Klasgenoot van Tino, u kent 'm vast).

Wat een held

maandag 22 november 2004 @ 14:15:40 #73
105311 Xantra
Cinematographer
pi_23491005
hmmm die synth wilde ik ook gaan kopen, maar denk dat ik toch maar voor een MIDI-keyboard ga (weet ik eigenlijk wel zeker )
pi_23491058
quote:
Op maandag 22 november 2004 00:44 schreef Xantra het volgende:

[..]

geld tja, ik heb verhalen gehoord van jongens als armin en andere grote namen dat ze na het draaien de wc moesten schoonmaken en mee moesten helpen met opruimen en er niks voor krijgen

het is duidelijk dat de dj van deze tijd wat verwend raakt...
Dat is het verhaal van Tiesto wat de ronde doet.
Of het waar is weet ik niet. Lijtk me iig sterk, want een overeenkomst houdt vaak een tegenprestatie in de vorm van een vergoeding in. Dus OF Tiesto had geen kennis m.b.t. contracten (lijkt me sterk, gezien z'n Magik label) of vroeger was het heel normaal om plee's schoon te maken.
  maandag 22 november 2004 @ 14:23:20 #75
105311 Xantra
Cinematographer
pi_23491188
quote:
Op maandag 22 november 2004 14:18 schreef MarkzMan_X het volgende:

[..]

Of het waar is weet ik niet. Lijtk me iig sterk, want een overeenkomst houdt vaak een tegenprestatie in de vorm van een vergoeding in. Dus OF Tiesto had geen kennis m.b.t. contracten (lijkt me sterk, gezien z'n Magik label) of vroeger was het heel normaal om plee's schoon te maken.
vroeger was er nog niet zoveel respect voor djs als nu, als je plaatjes draaide in een club vond niemand dat bijzonder, nu is het een hype en wordt de dj gezien als een artiest
  maandag 22 november 2004 @ 14:49:00 #76
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_23491847
quote:
Op maandag 22 november 2004 01:15 schreef Tomaz het volgende:
Interview met A-Lusion (Klasgenoot van Tino, u kent 'm vast).

Wat een held

[afbeelding]
Lachen! Die kerel doet goeie zaken.... maar dat wisten we al
Absoluut een held dus !
-- YOU FOUND YOURSELF --
  maandag 22 november 2004 @ 14:49:30 #77
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_23491862
quote:
Op zondag 21 november 2004 20:46 schreef nlboy het volgende:
Bedankt hč!
Geen dank
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_23495052
quote:
Op maandag 22 november 2004 14:23 schreef Xantra het volgende:

[..]

vroeger was er nog niet zoveel respect voor djs als nu, als je plaatjes draaide in een club vond niemand dat bijzonder, nu is het een hype en wordt de dj gezien als een artiest
Nou voor mij hadden ze iig geen respect!

En vroeger niet zeg je? Denk aan die Hip hop DJ's knaap, die werden in o.a. Detroit als goden behandeld.
  maandag 22 november 2004 @ 18:24:53 #79
105311 Xantra
Cinematographer
pi_23496957
...oeps...
  maandag 22 november 2004 @ 18:25:14 #80
105311 Xantra
Cinematographer
pi_23496963
quote:
Op maandag 22 november 2004 17:04 schreef MarkzMan_X het volgende:

[..]

Nou voor mij hadden ze iig geen respect!

En vroeger niet zeg je? Denk aan die Hip hop DJ's knaap, die werden in o.a. Detroit als goden behandeld.
ow draai jij hiphop, dat wist ik niet

vroeger werd dj gezien als plaatjes instarten...

maar voor 20 euro moeten ze niet moeilijk doen natuurlijk
pi_23500227
quote:
Op maandag 22 november 2004 14:18 schreef MarkzMan_X het volgende:
Het is waar

Ik heb het ooit eens in een interview met hem gelezen, vraag me niet waar wanneer enz want dat weet ik niet meer

Maar dat was dus echt in de hele vroege beginjaren van zijn carriere, toen kon je nog niet eens van een carriere spreken denk ik . Magik bestond toen ook nog lang niet.
pi_23501337
Haha! Wat een feest was het met CMan en MarkzMan in Utrecht! Ik heb me kapot gelachen. Joost belde me om half 10 met de mededeling van de cd-spelers. Wat een kutmongolen daar zeg.

Toen kwamen CMan en ik daar aan, stonden voor de deur en de geur van wiet kwam ons al tegemoet! Dat beloofde wat! En ja hoor, binnen waren er alleen maar hippies on acid. Wel leuk dat Joost de gehele avond met een string op z'n hoofd rondliep. En onbeperkt drinken is natuurlijk ook leuk.
Ikzelf heb ook nog iets van 6 plaatjes ofzo gedraaid. Ik voelde me net DJ Jean: dronken en niet mixend.
Het voelde goed.... :')

Owja Joost, ik had helaas geen zakmes en een rolletje touw bij me. Anders hadden B.A. en ik wel even een technics geklust, met raketaandreving en seventeen-inch rims.

[ Bericht 7% gewijzigd door m-kay op 22-11-2004 21:21:48 ]
I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
pi_23506205
Ik heb serieus gisteravond nachtmerries hierover gehad.

.
pi_23506219
now playing: Ridgewalkers Feat. El - Find (Markus Schulz Intro Edit) | 44 Khz 192 Kbps in Stereo |

...verkrijgbaar bij de betere download-shop bij u in de buurt!
pi_23506401
Kyau vs. Albert - Velvet morning

Geweldige track...
pi_23507881
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 00:02 schreef zijle het volgende:
Kyau vs. Albert - Velvet morning

Geweldige track...
Je moet eens met Sandertje21 praten, die loopt ook zo ver achter...

Good song though
pi_23508988
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 01:10 schreef Tomaz het volgende:

[..]

Good song though
Niks mis met oude nummers hoor
pi_23509272
quote:
Op maandag 22 november 2004 23:54 schreef MarkzMan_X het volgende:
Ik heb serieus gisteravond nachtmerries hierover gehad.

.
*kras*
  dinsdag 23 november 2004 @ 13:22:12 #89
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_23514232
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 01:10 schreef Tomaz het volgende:

[..]

Good song though
Nix over mensen die achterlopen heh .... alhoewel ik tegenwoordig redelijk up to date ben...
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_23516532
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 07:49 schreef hp22 het volgende:

[..]

Niks mis met oude nummers hoor
Cygnus X - Superstring
pi_23516616
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 13:22 schreef jackson het volgende:

[..]

Nix over mensen die achterlopen heh .... alhoewel ik tegenwoordig redelijk up to date ben...
Ik heb een jaar in een grot gewoond vandaar
  dinsdag 23 november 2004 @ 17:52:23 #92
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_23521030
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 14:53 schreef zijle het volgende:

[..]

Ik heb een jaar in een grot gewoond vandaar
Toegeven is zoooo 2003
-- YOU FOUND YOURSELF --
  dinsdag 23 november 2004 @ 17:53:20 #93
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_23521058
quote:
Op maandag 22 november 2004 23:55 schreef MarkzMan_X het volgende:
now playing: Ridgewalkers Feat. El - Find (Markus Schulz Intro Edit) | 44 Khz 192 Kbps in Stereo |

...verkrijgbaar bij de betere download-shop bij u in de buurt!
En wat blijkt nu toch....
Ridgewalkers Feat. El - Find (Markus Schulz Intro Edit) | 44 Khz 192 Kbps in Stereo | @ my download shop.....

Het is toch om te janken van geluk !
-- YOU FOUND YOURSELF --
  woensdag 24 november 2004 @ 12:38:52 #94
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_23538755
Tranceairwaves stopt ermee, laat dit hopelijk het enige station zijn wat ermee moet stoppen. Echt zonde, ze zonden altijd wel goede sets uit.
quote:
Dear Listeners / Members / DJs

It is with great regret that the TranceAirWaves staff announce the closure of the station.

TranceAirWaves has in the last 2 years, in our and many other opinions, been one of the best Trance radio stations on the web. This does, however, come at a price; a price we can no longer afford as license fees and bandwidth costs continue to rise, it is now no longer enonomically viable to keep the station online.

We would like to thank ALL of our listeners and DJs, DJ Agencies, and sponsors for making TranceAirWaves a huge success, a success we did not anticipate when we came up with the idea almost 2 years ago. Be assured that the staff have tried all they can to find a way to keep the station online, yet have not found a reliable solution.

For a few weeks the forums and chat room will remain online but our streaming servers, and encoders will switch off at 12:00am on 23rd November 2004.

Once again, we thank you for making the station a huge success, with a little luck we will find a way to sustain such costs and return even better in the future, so for now, thank you, and farewell.

TranceAirWaves Administrators
  woensdag 24 november 2004 @ 13:30:20 #95
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_23539745
quote:
Op woensdag 24 november 2004 12:38 schreef Black-Hole het volgende:
Tranceairwaves stopt ermee, laat dit hopelijk het enige station zijn wat ermee moet stoppen. Echt zonde, ze zonden altijd wel goede sets uit.
[..]
Erg jammer ja... ik luisterde er nog wel eens naar
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_23543466
Trainceairwaves heb ik misschien 2-3 gehoord .

Ik vind die timetables altijd zo vaag, en ik hoor altijd te laat dat er iets leuks WAS.
Zelfde geldt voor ETS.

Doe mij maar gewoon die oude vertrouwde transistor-radio. "Radio Oranje!".
pi_23544594
Radio Winamp
pi_23546700
Betuwe Radio

Met vanavond weer een gloednieuwe aflevering van Dance Attack!
pi_23547481
quote:
Tiesto In Concert zal uit 2 dvd bestaan waarvan op Dvd 1 een 3uur durende set te zien is en op dvd 2 special features te zien zullen zijn met een special mp3 mix die in de pc / mac afgespeeld kan worden.

Tracklist DVD 1:

* 1. Tiësto - Forever Today.
* 2. Tiësto - Olympic Flame.
* 3. Fred Baker vs Nyram - Confirmation.
* 4. Fred Baker - Total Blackout.
* 5. Tiësto - Breda 8pm (DJ Montana Edit).
* 6. Thomas Datt - 2V2 (Robert Nickson Mix).
* 7. DJ Ernesto - Stop 9.5 (Phynn Salvation Mix).
* 8. Primer - Everlast (Original Mix).
* 9. Ridgewalkers - Find (Andy Moor Mix).
* 10. Tiësto featuring DJ Mason - Euphoria.
* 11. Whirlpool & Octagen - Alaska.
* 12. Electro Voya - Effervesce.
* 13. Tiësto featuring Matt Hales from Aqualung - UR.
* 14. Allure - Eastern Magik.
* 15. Phynn - Lucid.
* 16. Rob Rolefes - Mel Percuetek.
* 17. Tiësto featuring BT - Love Comes Again (Original 12" Version).
* 18. DJ Danjo & Rob Styles - Duende (Original Mix).
* 19. Rank 1 - Beatz At Rank-1 Dotcom.
* 20. Children Of Orpheus - Open Your Heart.
* 21. DJ Tiësto featuring Children Of Orpheus - Suburban Train.
* 22. Tiësto featuring Kirsty Hawkshaw - Just Be (Antillas Club Mix).
* 23. Tiësto - Adagio For Strings.
* 24. Tiësto featuring DJ Mason - Lethal Industry (Tiësto Edit).
* 25. Tiësto - Magikal Circus.
* 26. Tiësto - Goldrush (DJ Montana Remix).
* 27. Tiësto - Traffic (DJ Montana 12" Edit).
* 28. Kay D. Smith & Marc Tall present Passive Resistance - Praiseworthy Tunes (Hoipolloi Mix).
* 29. Jesselyn - Omnia (Tech-Trance Mix).
* 30. Dark Alliance - Vibration.
* 31. Delerium - Silence (DJ Tiësto's In Search Of Sunrise Remix).

In Stores the 3rd of December
Geen bibi

Wel silence
  woensdag 24 november 2004 @ 19:50:08 #100
105311 Xantra
Cinematographer
pi_23549064
waar is dat classic uurtje?
pi_23551332
quote:
Op woensdag 24 november 2004 19:50 schreef Xantra het volgende:
Misschien is het wel beter dat het er niet op staat, op dvd is het toch niet zo geweldig als het daar was, dus nu blijft het speciaal

Tomaz ook weer blij
pi_23555410
Er is een track van over gebleven
  woensdag 24 november 2004 @ 23:56:53 #103
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_23555909
quote:
Op woensdag 24 november 2004 21:16 schreef hp22 het volgende:

[..]

Misschien is het wel beter dat het er niet op staat, op dvd is het toch niet zo geweldig als het daar was, dus nu blijft het speciaal

BEAT ook weer blij
-- YOU FOUND YOURSELF --
  woensdag 24 november 2004 @ 23:58:01 #104
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_23555934
quote:
Op woensdag 24 november 2004 19:50 schreef Xantra het volgende:
Nix van gezien die avond

-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_23557439
quote:
Op woensdag 24 november 2004 21:16 schreef hp22 het volgende:

[..]

Tomaz ook weer blij
Woohoo!

Oh, mocht ik komen te overlijden binnen nu en een jaar of 100, dan gelieve op m'n begrafenis de Markus Schulz intro mix te draaien als ik binnengereden wordt. Dank!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 25 november 2004 @ 02:00:46 #106
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23557605
kijk al uit naar de DVD

treurig nieuws:
MC Marxman neemt afscheid!
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_23557738
quote:
Op donderdag 25 november 2004 02:00 schreef rubbereend het volgende:
kijk al uit naar de DVD

treurig nieuws:
Dit is zeker treurig nieuws
pi_23563156
Rouzbeh delavari - live at skybar fokused on tour 03 04 2004

Wat een lekker setje zeg!
quote:
Here's a liveset from 2004, my first total live set ever. Using Ableton Live and a midi keyboard. This was recorded at a club called SkyBar in Västerĺs, Sweden, on a Fokused on Tour party.

Tracklist:
01. Rouz & Özz - A gift
02. [NoParticularTrack] + Derric Carter acapella
03. [NoParticularTrack]
04. Rouz - OneTwo + Wildstyle acapella
05. Rouz - Bum
06. Time Zone - Wildstyle (rouz live mix)
07. Retarded Funk - Maybe
08. Retarded Funk - Round Two
09. Retarded Funk - Supermen
10. [NoParticularTrack] + Tag Team acapella
http://vecka44.no-ip.org/(...)_Tour_03_04_2004.mp3
pi_23564347
quote:
treurig nieuws:
Dat was toch al lang bekend... bij Dance Valley werd er al een soort van afscheid gegeven bij Carl Cox..
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 25 november 2004 @ 13:47:43 #110
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23564490
quote:
Op donderdag 25 november 2004 13:41 schreef marciemarcs het volgende:

[..]

Dat was toch al lang bekend... bij Dance Valley werd er al een soort van afscheid gegeven bij Carl Cox..
toen stond k bij fluttlicht
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 25 november 2004 @ 13:53:47 #111
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_23564652
Markus Schulz Coldharbour Selections Vol. 3

A. Bakke & Ljungqvist - Fanatic
B1. Yilmaz Altanhan - Eighties
B2. Andrew Bennett - Ocean Drive (Probspot Remix)

pi_23564837
alle 3 topplaatjes! Ik had alleen graag Ava Mea - In the end erbij gezien
  donderdag 25 november 2004 @ 17:19:43 #113
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_23569795
Iemand die zaterdag nog naar de Panama gaat? Ik heb nml nog 1 vrijkaartje over
pi_23571780
Ik sta zaterdag op Qlimax
pi_23571874
quote:
Op donderdag 25 november 2004 01:44 schreef Tomaz het volgende:

[..]

Woohoo!

Oh, mocht ik komen te overlijden binnen nu en een jaar of 100, dan gelieve op m'n begrafenis de Markus Schulz intro mix te draaien als ik binnengereden wordt. Dank!
Hahaha
pi_23577848
quote:
kijk al uit naar de DVD

treurig nieuws:
Die kerel heeft m'n naam gejat!
pi_23577865
quote:
Op donderdag 25 november 2004 13:53 schreef Black-Hole het volgende:
Markus Schulz Coldharbour Selections Vol. 3

A. Bakke & Ljungqvist - Fanatic
B1. Yilmaz Altanhan - Eighties
B2. Andrew Bennett - Ocean Drive (Probspot Remix)

Holy, die moet echt kopen. Ik zei net nog in een chat "wanneer komt Fanatic nou eens uit".
pi_23577968
quote:
Op donderdag 25 november 2004 22:41 schreef MarkzMan_X het volgende:

[..]

Holy, die moet echt kopen. Ik zei net nog in een chat "wanneer komt Fanatic nou eens uit".
Wanneer komt die Audioholics plaat nou eens uit!
pi_23578047
quote:
Op donderdag 25 november 2004 22:45 schreef swopfile het volgende:

[..]

Wanneer komt die Audioholics plaat nou eens uit!
December... de 16e! Zo uit m'n hoofd.
pi_23590466
Tracklist Tiësto in Concert 2 DVD
quote:
Tracklist was dus al gepost. Voortaan beter opletten Smoonshine.
Staan wel een paar mooie platen tussen. Vind het wel jammer dat Flight 643 gemixt met Smack my Bitch up (concert vrijdag) er niet op staat, dat vond ik persoonlijk namelijk een van de hoogtepunten van het concert.

Overigens staat Bibi er wel op. Zij zong namelijk Just be in tijdens het concert, dus ik neem niet aan dat ze op de DVD haar vervangen hebben voor Kirsty Hawkshaw.
//geen commentaar...
pi_23590703
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 17:13 schreef Smoonshine het volgende:
Tracklist Tiësto in Concert 2 DVD
[..]

Staan wel een paar mooie platen tussen. Vind het wel jammer dat Flight 643 gemixt met Smack my Bitch up (concert vrijdag) er niet op staat, dat vond ik persoonlijk namelijk een van de hoogtepunten van het concert.

Overigens staat Bibi er wel op. Zij zong namelijk Just be in tijdens het concert, dus ik neem niet aan dat ze op de DVD haar vervangen hebben voor Kirsty Hawkshaw.
Nou, op de zaterdag zong ze geen just be! Over een weekje weten we welke versie ze genomen hebben
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 27 november 2004 @ 02:04:39 #122
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23601832
morgenavond op id&t radio:
quote:
22.00 uur Clubbin’ – Markus Schulz
De trance-verrassing van 2004. Al geruime tijd remixte Markus Schulz platen van onder andere Depeche Mode, Jewel en Madonna. Sinds in maart zijn mix-album ‘Coldharbour Sessions’ verscheen, is Markus Schulz hot. Zijn relaxte trance is tot 23.00 uur live te horen.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_23602766
Nog wat TiC2 dvd feitjes:
quote:
Op DVD-1 staat de concertregistratie. Door de sublieme Dolby Digital 5.1 surround sound heb je het idee dat je deel uitmaakt van het publiek. Daarbij vliegt de camera letterlijk over de hoofden en neemt je zelfs mee naar de DJ-booth van Tiësto. Ook is het mogelijk om per track te luisteren waardoor je je persoonlijke hoogtepunten van de avond opnieuw kan beleven, zoals het thema dat hij speelde bij de opening van de laatste Olympische Spelen en publieksfavorieten als Adagio For Strings en Love Comes Again.

Op DVD-2 vind je de speciale features:
- Behind the red curtain: een kijkje achter de schermen
- Franz Harary presents Tiësto’s Disappearance Act: de show van de magiër Harary
- Bang The drums: de sensationele drumact
- Matt Hales from Aqualung met Easier To Lie: optreden van dit aanstormende talent
- 12 days in 3 minutes: de ‘making of’
- Visual Magik by Studio Micha Klein: compilatie van de VJ-beelden
- The #1 DJ Of The World: prijsuitreiking door DJ MAG
- DVD Rom (special Magik mp3 track ) - de mp3 is af te spelen op zowel PC als MAC en bevat de gehele audioset van DVD-1.
  zaterdag 27 november 2004 @ 10:33:48 #124
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_23603455
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 02:04 schreef rubbereend het volgende:
morgenavond op id&t radio:
[..]
Das mooi om onderweg naar de Panama, en dus Schulz, te luisteren
pi_23609392
quote:
Op donderdag 25 november 2004 12:49 schreef hp22 het volgende:
Rouzbeh delavari - live at skybar fokused on tour 03 04 2004

Wat een lekker setje zeg!
[..]

http://vecka44.no-ip.org/(...)_Tour_03_04_2004.mp3
Damn, vet hoor, die set van Rouzbeh. Kan dit wel waarderen.
  zaterdag 27 november 2004 @ 16:53:49 #126
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_23609526
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 04:45 schreef hp22 het volgende:
[..]
=> - DVD Rom (special Magik mp3 track ) - de mp3 is af te spelen op zowel PC als MAC en bevat de gehele audioset van DVD-1.
Hey, das hendig
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 27 november 2004 @ 17:32:00 #127
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23610371
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 04:45 schreef hp22 het volgende:
[..]
ja k zag de camera's de hele tijd overvliegen
DeLuna vindt me dik ;(
  zondag 28 november 2004 @ 00:50:00 #128
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_23620774
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 17:32 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Iets minder slikken misschien
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_23644627
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 17:32 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Waren dat camera's? Ik dacht vogels!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 29 november 2004 @ 15:15:33 #130
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23644898
quote:
Op maandag 29 november 2004 15:05 schreef Tomaz het volgende:

[..]

Waren dat camera's? Ik dacht vogels!
quote:
Op zondag 28 november 2004 00:50 schreef jackson het volgende:

[..]

Iets minder slikken misschien
DeLuna vindt me dik ;(
pi_23645340
quote:
Op maandag 29 november 2004 15:15 schreef rubbereend het volgende:

[..]

[..]

maandag 29 november 2004 @ 19:04:26 #132
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_23650425
Ik zag helemaal nix... misschien moet ik iets meer slikken de volgende keer
-- YOU FOUND YOURSELF --
  maandag 29 november 2004 @ 19:50:06 #133
105311 Xantra
Cinematographer
pi_23651611
luistert: James_Holden_-_A_Break_In_The_Clouds__Ozgur_Can_Remix sounds van holden en ozze in 1 track

[ Bericht 0% gewijzigd door Xantra op 29-11-2004 20:45:40 ]
  maandag 29 november 2004 @ 20:28:03 #134
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_23652655
quote:
Op maandag 29 november 2004 19:50 schreef Xantra het volgende:
lijstert: James_Holden_-_A_Break_In_The_Clouds__Ozgur_Can_Remix sounds van holden en ozze in 1 track
-- YOU FOUND YOURSELF --
  maandag 29 november 2004 @ 20:48:39 #135
105311 Xantra
Cinematographer
pi_23653191
hehe het was me een genoegen

we moeten vaker naar breda gaan, lijkt me gezellig daar
pi_23655903
Breda = Okay
  dinsdag 30 november 2004 @ 15:56:53 #137
105311 Xantra
Cinematographer
pi_23670841
ff plaatjes gekocht: progressive

Bjork - Play Dead
Yossi - Like A Dream / Musica
Kosmas Epsilon - All Is Heaven
Latigidi - Latigidi
Weekend World - Slo Mo
Micah - Enter This Love / Alkanshel
Good Livin - Feels So Good

(ik meld het hier, want dat speciale topic voor gekochte plaatjes, lees ik dat mensen die daar posten jean goed vinden, in zo'n topic horen deze plaatjes niet
pi_23671271
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 15:56 schreef Xantra het volgende:

*plaeten*

(ik meld het hier, want dat speciale topic voor gekochte plaatjes, lees ik dat mensen die daar posten jean goed vinden, in zo'n topic horen deze plaatjes niet
Geile bende! Dan post ik mn laatste aankoop ook nog even.

Absolute - New Horizon
Antidote - Velocity
Remy & Roland Klinkenberg - Fearless / Till Ya Drop
Roland Klinkenberg - Monday Groove / T.K.O.
Maharishi - Sonic Breeze
Art Of Trance - Mongoose
O.C. - Memory Lane E.P.
Markus Schulz - Coldharbour Selections Vol.3
pi_23677421
even Kyau vs. Albert checken
Tri State. Tri State. !
pi_23685035
Tja, dan moet ik ook maar:

Perry O`Neil - Wave Force / Arise
Michael Burns - North E.P. (2LP)
Dj Ernesto - Stop 9,5 (Incl Phynn Mix)
Primer - Everlast
Markus Schulz - Coldharbour Selections Vol.3

@ Xantra: Latigidi
@ Swop: Mongoose
pi_23686405
Okay, ik ook:

Mike Shiver & Elevation - Hurricane (Promo)
Dr Kucho & Gregor Salto - Cant Stop Playin'

Markus Schulz - 3rd Coldharbour Selections
Eric Prydz - Call On Me (Mode Hookers Mix)
Avanto - The Flute (Orkidea / Mike Shiver Mixes)
Thomas Falcon - High Again (White)
Alter Ego - Rocker (Eric Prydz Mix)

Scooter - One (Always Hardcore)

Met deze aankoop ga ik de twaalf-dozijn-vinyltjes-grens voorbij
pi_23687843

pi_23688202
quote:
Op woensdag 1 december 2004 09:16 schreef hp22 het volgende:

Ik was in een dolle bui
  woensdag 1 december 2004 @ 13:39:03 #144
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_23692794
quote:
Op woensdag 1 december 2004 09:16 schreef hp22 het volgende:

SCHITTEREND toch?

Vette platen verder ....voor zover ik ze ken dan
-- YOU FOUND YOURSELF --
  woensdag 1 december 2004 @ 14:56:15 #145
105311 Xantra
Cinematographer
pi_23694553
de Markus Schulz - 3rd Coldharbour Selections verkoopt weer goed zie ik , ik zat ook nog te twijfelen om hem te kopen, maar het werd te duur, dus heb ik hem maar geschrapt
  woensdag 1 december 2004 @ 15:10:54 #146
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_23694829
quote:
Op woensdag 1 december 2004 14:56 schreef Xantra het volgende:
de Markus Schulz - 3rd Coldharbour Selections verkoopt weer goed zie ik , ik zat ook nog te twijfelen om hem te kopen, maar het werd te duur, dus heb ik hem maar geschrapt
Dan maar vanaf CD... da's ook geen straf als je speeltje eenmaal binnen is
-- YOU FOUND YOURSELF --
  woensdag 1 december 2004 @ 15:40:07 #147
105311 Xantra
Cinematographer
pi_23695415
ik dacht precies hetzelfde
  donderdag 2 december 2004 @ 15:17:04 #148
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_23715024
-- YOU FOUND YOURSELF --
  donderdag 2 december 2004 @ 15:20:12 #149
105311 Xantra
Cinematographer
pi_23715100
haha jacksons groupies op de foto speciaal voor mij wat een eer
pi_23722044
quote:
Op donderdag 2 december 2004 20:15 schreef Seborik het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/633961

Nee!
  donderdag 2 december 2004 @ 20:27:35 #152
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_23722197
quote:
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_23722219
Hehe, geen zin of ligt het niet in het straatje?
  donderdag 2 december 2004 @ 20:30:24 #154
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_23722262
quote:
Op donderdag 2 december 2004 20:28 schreef Seborik het volgende:
Hehe, geen zin of ligt het niet in het straatje?
Ligt niet in mijn straatje.... sterker nog.... het is 12 blokken verder. Maar ik heb een vraag er neer gezet. Die ik nog meen ook
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_23722673
Zo, de Tiësto in Concert 2 DVD vanavond aangeschaft bij de FRS. Het hoesje ziet er erg gaaf uit, met een mooie uitklap. Helaas voor mij lijkt de DVD alleen beeldmateriaal te bevatten van de zaterdagavond, aangezien er bij recording date alleen 30 october staat. Zal zo wel even kijken of dat ook echt zo is
//geen commentaar...
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 3 december 2004 @ 02:11:04 #156
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23729959
quote:

nu deze link hier gepost is ben k bang dat ik dit topic links laat liggen en dat k me met mijn minimale bijdrages weer meld in deel 27

dj jean
DeLuna vindt me dik ;(
  vrijdag 3 december 2004 @ 09:00:25 #157
67464 m-kay
Halloooo!
pi_23731468
Ja, inderdaad! Wat doet DJ Jean in een trance topic! Wat doet DJ Jean überhaupt in muziek. .
  vrijdag 3 december 2004 @ 12:48:40 #158
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_23735581
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 02:11 schreef rubbereend het volgende:

[..]

nu deze link hier gepost is ben k bang dat ik dit topic links laat liggen en dat k me met mijn minimale bijdrages weer meld in deel 27

dj jean
Oke... tot deel 27
-- YOU FOUND YOURSELF --
  vrijdag 3 december 2004 @ 12:50:03 #159
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_23735612
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 09:00 schreef m-kay het volgende:
Ja, inderdaad! Wat doet DJ Jean in een trance topic! Wat doet DJ Jean überhaupt in muziek. .
Het heeft de man geen windeieren gelegd... ik vind het ook crap maar hij doet het slim. Op seksgebied heeft het hem ook het nodige bezorgd.

Muziek mag dan kut wezen maar hij heeft het wel voorelkaar
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_23735636
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 09:00 schreef m-kay het volgende:

Stelletje hokjesdenkers.
  vrijdag 3 december 2004 @ 13:01:10 #161
105311 Xantra
Cinematographer
pi_23735876
ach ja, als jean gewoon club/groove draait wat hij in de beginjaren van zijn dj-leven deed dan zit niemand te zeiken, want daar is hij namelijk goed in
pi_23736146
Every single day of yoooourrrr liiiiife! Tuut Tuut, tuut tuutuutututuuttuut!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 3 december 2004 @ 13:56:47 #163
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23737197
dit waren troch wel leuke topics
http://forum.fok.nl/topic/53401
http://forum.fok.nl/topic/110556
http://forum.fok.nl/topic/180308
http://forum.fok.nl/topic/183218
DeLuna vindt me dik ;(
  vrijdag 3 december 2004 @ 14:20:19 #164
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_23737750
Tiësto DVD is tof! Kreeg weer helemaal kriebels

Moest nog hard lachen bij 'Behind the curtains' dat zo'n fan oid. zei 'Heb je je kaartje bij je?' . Ja, die had ík bij me

En hoe Tijs zei over dat koor 'Zijn allemaal tussen de 14 en 18, dus...'

Dus wat?

[ Bericht 2% gewijzigd door WebForce op 03-12-2004 16:39:20 ]
  vrijdag 3 december 2004 @ 16:35:07 #165
105311 Xantra
Cinematographer
pi_23740715
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 14:20 schreef WebForce het volgende:

En hoe Thijs zei over dat koor 'Zijn allemaal tussen de 14 en 18, dus...'

grrrr tijs zonder h, is hij zo wereldberoemd en nog weten mensen niet hoe ze zijn naam moeten schrijven
schrijf dan gewoon Tiësto...
  vrijdag 3 december 2004 @ 16:38:10 #166
105311 Xantra
Cinematographer
pi_23740783
er kan weer gestemd worden voor 'tune of the year' bij www.arminvanbuuren.net

dit is mijn top 5:

1. Mic Burns - See Me Fall (Matthew Dekay vs Proluctors Trousy mix)
2. Özgür Can - Irony
3. Matthew Dekay - The Deep Show
4. DJ Ernesto - Stop 9.5 (Phynn's Salvation Mix)
5. 8 Wonders - The Morning After (Thrillseekers mix)

mijn top 5 zal weinig toevoegen aan de uiteindelijke uitslag, want ik denk dat de meeste mensen sahara, find(andy moor mix), sattelite, burned with desire, in silence stemmen, maar we zullen zien
  vrijdag 3 december 2004 @ 16:43:22 #167
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_23740894
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 16:35 schreef Xantra het volgende:

[..]

grrrr tijs zonder h, is hij zo wereldberoemd en nog weten mensen niet hoe ze zijn naam moeten schrijven

Ik weet wel hoe je z'n naam schrijft, alleen Thijs is een gewoonte

Ik heb mezelf (en hp22) al gespot op de DVD

Dit was tijdens Delerium - Silence (DJ Tiësto's In Search Of Sunrise Remix)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 3 december 2004 @ 16:49:43 #168
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23741047
de 2 vrienden waarmee k was staan er wel op, maar k val weg achter die gast in het witte shirt met zn handen omhoog, midden vooraan op de foto
DeLuna vindt me dik ;(
  vrijdag 3 december 2004 @ 17:27:05 #169
105311 Xantra
Cinematographer
pi_23741991
webforce, ben jin die met dat gele shirt? lijkt wel of hij huilt...
pi_23742375
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 17:27 schreef Xantra het volgende:

Nope, oranje, net als ik en ik sta er naast

Over de dvd:

Echt super! Heb nu net disc 1 zitten kijken en ben zeer onder de indruk! Deze dvd is op bijna elk gebied van hogere kwaliteit dan die van 2003. Het menu ziet er heel mooi en verzorgd uit, zelfde verhaal voor het doosje. Ik krijg het idee dat de videokwaliteit ook nét iets beter is dan op de dvd van vorig jaar.

Plus punten:
Mooi design
Fantastische kwaliteit
Erg mooi camerawerk
Een stuk sneller gemaakt en (op een kleinigheid na) geen fouten in tegenstelling tot vorig jaar

Min punten:
Er staan alleen beelden van de zaterdag op. Nu vind ik dit persoonlijk niet zo erg maar voor mensen die op de vrijdag zijn geweest is het best jammer.
Tiësto - Athena staat niet in de tracklist maar zit er zeker in (hoofdstuktelling blijft verder wel goed)

Conclusie:
Zoals op t.nu al stond; "For the people that have been there, this is the ultimate "memory" to the party, while the others can see what they have missed (and boy, did they miss something)"

Kopen die handel

En nu disc 2 kijken

[ Bericht 0% gewijzigd door hp22 op 03-12-2004 17:52:41 ]
  vrijdag 3 december 2004 @ 18:34:36 #171
105311 Xantra
Cinematographer
pi_23743306
ah ik zie jullie, 1 van jullie duidelijk de ander voor de helft, wel geinig dat jullie te zien zijn op de dvd
pi_23745443
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 18:34 schreef Xantra het volgende:
ah ik zie jullie, 1 van jullie duidelijk de ander voor de helft, wel geinig dat jullie te zien zijn op de dvd

2 frames later sta ik er wel helemaal op

Nog een leuke 'easter egg':

BIj de dvd credits op disc 2 zit een stukje van Yahel - Voyage!!

[ Bericht 2% gewijzigd door hp22 op 03-12-2004 20:34:27 ]
  vrijdag 3 december 2004 @ 22:31:40 #173
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_23748696
Gisteren tijdens ASOT: Nicole Spomberg - Resurrection (Gabriel & Dresden Remix)

Wat een zalige remix zeg
  vrijdag 3 december 2004 @ 23:04:00 #174
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_23749441
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 16:35 schreef Xantra het volgende:

[..]

quote:
Op vrijdag 3 december 2004 17:27 schreef Xantra het volgende:
Heh.... lekker positief zijn we weer

-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_23752838
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 22:31 schreef Black-Hole het volgende:

Wat een zalige remix zeg
Ja, idd! Had alleen 't gevoel dat er toch iets niet helemaal lekker was aan die vocalen, maar misschien moet ik 'm nog maar 's goed gaan luisteren.
pi_23752903
Kopietje van de Tiësto dvd kopuh? 5 euri!
  zaterdag 4 december 2004 @ 02:33:37 #177
105311 Xantra
Cinematographer
pi_23752917
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 23:04 schreef jackson het volgende:

[..]

[..]

Heh.... lekker positief zijn we weer

hehe sorry....maar tijs met een h sorry kan er niks aan doen...

over die goser met dat gele shirt: kijk maar eens, hij kijkt echt zuur
  zaterdag 4 december 2004 @ 08:28:13 #178
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_23753449
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 22:31 schreef Black-Hole het volgende:

Wat een zalige remix zeg
Helemaaaaaal niet mee eens eigenlijk. Wat Tomaz zegt, die vocalen klonken naar mijn mening voor geen meter. Voor de rest is het een wereldplaat moet ik zeggen.... alleen fftjes zonders vocals graag
-- YOU FOUND YOURSELF --
  zaterdag 4 december 2004 @ 08:38:07 #179
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_23753484
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 02:33 schreef Xantra het volgende:

[..]

hehe sorry....maar tijs is met een h sorry kan er niks aan doen...

over die goser met dat gele shirt: kijk maar eens, hij kijkt echt zuur

Als je Tiësto bedoeld is dat juist zonder h, dat je dat niet weet
pi_23757602
Heb gisterochtend de tiesto dvd gekocht!
Ziet er prima uit, mooi hoesje, mooi boekje en mooie foto's!
Vindt het camera werk soms wat rommelig, beetje chaos alsof ze niet geoefend hebben (vooral bij forever today is het vuurwerk soms niet goed te zien door het rare camerawerk).
Verder is DVD1 echt top!
DVD 2 met de extra features is ook echt super, eindelijk eens extra's waar je wat aan hebt.
Behind the red curtain is leuk, een van de betere interviews die ik met tiesto heb gezien.
Goocheltruc was ook leuk om nog eens te zien, nu snap ik die truc eindelijk
Gelukkig stond dat stukje met die trommels er ook nog op, want dat vond ik toch ook wel erg vet.

Kortom, qua feest was TIC 1 misschien iets beter maar de DVD van TIC 2 en 3 heerst toch wel zeg!
Kopen dus
Even a broken clock is right twice a day.
pi_23758383
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 14:46 schreef danos het volgende:

Vertel
pi_23758470
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 15:28 schreef hp22 het volgende:

[..]

Vertel
lol naja je ziet tijs vrij ver naar achter zitten, dus het zijn niet zijn handen die door die 2 gaten gaan maar van iemand anders, en als die kist dan op het laatst helemaal openvalt kun je door middel van optisch bedrog die andere gast niet meer zien maar hij is er nog wel . En tijs is helemaal niet de lucht in geweest die is gewoon weer naar de dj booth gekropen .
Toen zag het er allemaal heel echt uit, en na 1x kijken had ik het ook nog niet door maar na 2x snapte ik hem
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 4 december 2004 @ 15:42:07 #183
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23758616
zijn er eigenlijk users hier die bij Tiësto's eerste grote solo optreden in de HMH in 2002 geweest (Dutch Dimension)?
DeLuna vindt me dik ;(
pi_23759027
wel terecht dat ze die snol van sweet misery en dat andere nummertje eruit hebben gelaten, wat was dat vals zeg
  zaterdag 4 december 2004 @ 16:12:11 #185
26631 Boink
Ik ben er klaar voor!
pi_23759649
he, vanavond om 12 uur komt sensation op veronica!
Tri State. Tri State. !
  zaterdag 4 december 2004 @ 18:27:22 #187
105311 Xantra
Cinematographer
pi_23761931
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 08:38 schreef WebForce het volgende:

[..]

Als je Tiësto bedoeld is dat juist zonder h, dat je dat niet weet
hehe beetje me post aanpassen...
pi_23765959
idd beetje jammer!
  zondag 5 december 2004 @ 01:27:22 #189
105311 Xantra
Cinematographer
pi_23770877
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 16:12 schreef Boink het volgende:
[afbeelding]

ik zag dat beeld voorbij komen, beetje aan het eind van de dvd, valt ook wel op met zo'n vrouwtje
  zondag 5 december 2004 @ 01:36:44 #190
105311 Xantra
Cinematographer
pi_23771042
ik moest vanmiddag voor iemand een plaat opzoeken in de platenzaak, kwam ik BT - Flaming June (BT & PvD mix) tegen (zocht ik al een tijdje) gelijk maar ff gekocht, weer een leuke klassieker erbij
  zondag 5 december 2004 @ 03:11:25 #191
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_23772408
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 16:12 schreef Boink het volgende:
[afbeelding]

Eerlijk is eerlijk.... goeie tieten
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_23779744
Kenjido Okiru & Ozgur Can @ Tranzexperience 2004
01. Kosmas Epsilon - Innocent Thoughts
02. James Holden - I Have Put Out The Light
03. Benz & MD - Dead Calm
04. Madoka - Metamotional
05. Petter - Modern Eternity
06. Sultan & Tondepth - Broken (G-Pal Safe Haven Mix)
07. G-Pal - Ocean of Blue (MV´s Argonaut rmx)
08. Özgur Can - Morning Glory
09. Michael Burns - See Me Fall (Dekay Remix)
10. Furry Nipples - Surroundings
11. Probspot - TV Dinner
12. Andreas Johansson - Glorious (Hybrid rmx)
13. Subsky & Yunus - Erotic Sumo
14. Britney Spears - Breathe On Me (James Holden vocal mix)
15. Age of Love - Age of Love (Wrecked Angle Rmx)
16. Conjure One - Tears From The Moon (Hybrid v2 rmx)
17. The MFA - Motherload
18. Unknown - Untitled
19. Way Out West - Killa (Diffas edit)
20. Land Between Grooves - Electricity (Nick Muir´s Bedrock Edit)
21. Outfunk - Echo Vibes (Antiloop Remix)
22. Sebastian Ingrosso - Walk Talk Acid
23. Madonna - Ray Of Light (Derek Howell rmx)
24. Henrik B - February EP
25. Kosmas Epsilon - Architecht
26. James Holden - One For You (Oliver Klein rmx)
27. Man to Man - Cyclone
28. Incolumis - Aurora
29. Hertz - Tripping

http://www.exogenic.com/b(...)0(Live%20180904).mp3

Heerlijk zondag-setje!
  zondag 5 december 2004 @ 16:44:21 #193
105311 Xantra
Cinematographer
pi_23780477
quote:
Op zondag 5 december 2004 16:08 schreef hp22 het volgende:

14. Britney Spears - Breathe On Me (James Holden vocal mix)

Heerlijk zondag-setje!
pi_23782224
18. Unknown - Untitled

ID anyone?

19. Way Out West - Killa (Diffas edit)

pi_23787684
Future favorite: Smight - Just This Guy You Know (Francis Davila Remix)
pi_23789118
Kosmas Epsilon is vette shit vind ik de laatste tijd!

*Einde bericht*
  maandag 6 december 2004 @ 12:25:47 #197
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_23796511
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 14:46 schreef danos het volgende:
Heb gisterochtend de tiesto dvd gekocht!
Ziet er prima uit, mooi hoesje, mooi boekje en mooie foto's!
Vindt het camera werk soms wat rommelig, beetje chaos alsof ze niet geoefend hebben (vooral bij forever today is het vuurwerk soms niet goed te zien door het rare camerawerk).
Verder is DVD1 echt top!
DVD 2 met de extra features is ook echt super, eindelijk eens extra's waar je wat aan hebt.
Behind the red curtain is leuk, een van de betere interviews die ik met tiesto heb gezien.
Gelukkig stond dat stukje met die trommels er ook nog op, want dat vond ik toch ook wel erg vet.

Kortom, qua feest was TIC 1 misschien iets beter maar de DVD van TIC 2 en 3 heerst toch wel zeg!
Kopen dus
Het is niet te geloven maar heb de DVD ook gekocht vandaag. Wat me bezielde weet ik niet maargoed hij ligt naast me. Na 1 keer kijken heb je er geen zak maar aan maar toch vond ik het hoesje enzo er wel oke uitzien.

Het sprak me toch wel aan em te kopen op 1 of andere rare manier....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_23802951
Hoei. 'kHeb de TIC2 DVD.

Leuk hoor, die beelden. Maar omdat het een registratie van zaterdag is hou ik er geen speciaal gevoel aan over. Balen!
  maandag 6 december 2004 @ 18:28:49 #199
105311 Xantra
Cinematographer
pi_23803422
heerlijk die zaterdagavond beelden

toch vind ik het jammer dat endless wave, voyage, veracocha en universal nation er niet opstaan...
  maandag 6 december 2004 @ 18:43:21 #200
26631 Boink
Ik ben er klaar voor!
pi_23803682
quote:
Op maandag 6 december 2004 18:28 schreef Xantra het volgende:

toch vind ik het jammer dat endless wave, voyage, veracocha en universal nation er niet opstaan...
Psst dvd2 de credits
  maandag 6 december 2004 @ 19:15:17 #201
105311 Xantra
Cinematographer
pi_23804376
woehoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo it is magik!!! (en dat in de credits zetten )
  maandag 6 december 2004 @ 20:26:23 #202
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_23805723
quote:
Op maandag 6 december 2004 18:28 schreef Xantra het volgende:

'universal nation' die vooral... en dan die ferry corsten remix

Ook jammer dat ze een camera standpunt niet langer dan een zucht vasthouden. Doodziek word ik ervan. Verder is het wel een aardige dvd... en ik vond de prijs nog meevallen....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  maandag 6 december 2004 @ 20:41:24 #203
105311 Xantra
Cinematographer
pi_23806139
quote:
Op maandag 6 december 2004 20:26 schreef jackson het volgende:

[..]

Ook jammer dat ze een camera standpunt niet langer dan een zucht vasthouden.
dat is juist goed, het is zo dat je een beeld niet langer dan ca. 10 sec mag vasthouden, dan moet het volgende shot er weer in komen, ik vind het juist goed gefilmd in tegenstelling tot vorig jaar
pi_23806537
Woohoo! Kheb de DVD ook! Vette shit!
  maandag 6 december 2004 @ 21:00:55 #205
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_23806655
quote:
Op maandag 6 december 2004 20:41 schreef Xantra het volgende:

[..]

dat is juist goed, het is zo dat je een beeld niet langer dan ca. 10 sec mag vasthouden, dan moet het volgende shot er weer in komen, ik vind het juist goed gefilmd in tegenstelling tot vorig jaar
Niet mee eens... het kijkt voor geen meter weg man! Opzich snap ik het wel... maar ze houden het de camera meestal nog geen 2sec vast. Heeeeeeel irritant vind ik het.
En verder is de DVD wel oke hoor. Niet super bijzonder maar een leuk aandenken
-- YOU FOUND YOURSELF --
  maandag 6 december 2004 @ 21:31:15 #206
105311 Xantra
Cinematographer
pi_23807379
quote:
Op maandag 6 december 2004 21:00 schreef jackson het volgende:

[..]

Niet mee eens... het kijkt voor geen meter weg man! Opzich snap ik het wel... maar ze houden het de camera meestal nog geen 2sec vast. Heeeeeeel irritant vind ik het.
En verder is de DVD wel oke hoor. Niet super bijzonder maar een leuk aandenken
moet jij maar eens een beeld van 15 tot 20 sec zien, dan is het saai en langdradig en is het 'bericht' van dat beeld wat gegeven wordt wel duidelijk.

Is een algemene regel in de Vision wereld, heb ik geleerd, heb een concert moeten filmen en monteren en daar werd het heel duidelijk gemaakt dat lange shots niet welkom waren

maar 2 sec kan soms vervelend zijn, maar over het algemeen vond ik de shots niet kort ofzo...
pi_23807525
quote:
Op maandag 6 december 2004 21:31 schreef Xantra het volgende:

[..]

moet jij maar eens een beeld van 15 tot 20 sec zien, dan is het saai en langdradig en is het 'bericht' van dat beeld wat gegeven wordt wel duidelijk.

Is een algemene regel in de Vision wereld, heb ik geleerd, heb een concert moeten filmen en monteren en daar werd het heel duidelijk gemaakt dat lange shots niet welkom waren

maar 2 sec kan soms vervelend zijn, maar over het algemeen vond ik de shots niet kort ofzo...
korte shots heb ik geen moeite mee, mits het goeie shots zijn. Hier heb ik nog wel eens het idee dat er iets totaal nutteloos/onscherp wordt weer gegeven. Top dvd hoor daarniet van maar dit is het enige minpuntje
pi_23809088
quote:
Op maandag 6 december 2004 20:41 schreef Xantra het volgende:

Ik heb Tomaz en Jackson niet op mijn verjaardag uitgenodigd!
Jij mag niet op mijn verjaardag komen
pi_23810068
Dat onscherpe vind ik juist wel wat hebben soms, ook grappig dat de camera een keer op de kop ging
  dinsdag 7 december 2004 @ 00:01:57 #210
105311 Xantra
Cinematographer
pi_23810788
quote:
Op maandag 6 december 2004 22:48 schreef Tomaz het volgende:

[..]

Jij mag niet op mijn verjaardag komen
het had geen zin om veel mensen uit te nodigen! 23.30 waren me pa en ma alweer thuis en dan begint het pas voor jullie

daarom alleen steve, johan en joest

dus sorry
pi_23811196
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 00:01 schreef Xantra het volgende:

[..]

het had geen zin om veel mensen uit te nodigen! 23.30 waren me pa en ma alweer thuis en dan begint het pas voor jullie

daarom alleen steve, johan en joest

dus sorry
Daarbij ben ik tegenwoordig een graag geziene verjaardagsgast en kom ik m'n bed niet meer uit voor minder dan 11 kratten Dommelsch die in het pand aanwezig moeten zijn.
  dinsdag 7 december 2004 @ 11:10:47 #212
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_23817146
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 00:17 schreef Tomaz het volgende:

[..]

Daarbij ZIJN WIJ tegenwoordig graag geziene verjaardagsgastEN en komen WIJ ONS bed niet meer uit voor minder dan 11 kratten Dommelsch die in het pand aanwezig moeten zijn.
En zo is dat !
-- YOU FOUND YOURSELF --
  dinsdag 7 december 2004 @ 11:11:52 #213
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_23817168
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 00:01 schreef Xantra het volgende:

[..]

23.30 dan begint het pas voor jullie
Hij kent ons wel Tomaz
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_23818195
Kennen jullie trouwens die nieuwe Kyau vs. Albert Remix? Ik vind 'm een beetje suf.

Sherrie Lea - No Ordinary Love (Kyau vs. Albert Mix) dus. Al heet de release foutief Kayu vs. Albert Remix .
pi_23821253
armin
ferry
rank 1
gielen
marco v

Dit schijnt de main line-up van TE05 te zijn, best goed! Haal je glowsticks maar uit de kast
pi_23821938
Next Monday (13-12) we have 3 brand new releases hitting the stores!

Signum – Second Wave 2004 (ASOTL003)
Re release of this classic trance anthem by the guys from Signum, with a great new 2004 remake and the Danjo & Rob Styles Remix of “Come Around Again”.

Perry O’Neil – Reworks Part 1 (ELEL016)
This is the first of the Perry O'Neil reworks series. This new concept will bring you remixes by Perry O'Neil himself and remixes of his original tracks by other producers. The first one is one that can't be missed. On the A side the storming remix of Perry's biggest record so far, "Wave Force", by Ozgur Can & Yilmaz Altanhan! And on the B side two very exclusive remixes by Perry himself! He takes Katana's Tribal Shock and Roland Klinkenberg's Monday Groove into the typical Perry O'Neil style with lots of percussion, driving bass lines and dark melodies.

Apollonia – Andromeda Heights (ASOT034)
Peter Dafnous and Tania Mann teamed up for this massive trance production!
Very nice build up to total euphoria! A typical quality ASOT Tune!

pi_23825168
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 15:26 schreef hp22 het volgende:
armin
ferry
rank 1
gielen
marco v

Dit schijnt de main line-up van TE05 te zijn, best goed! Haal je glowsticks maar uit de kast
Ik teken er voor!
pi_23825271
Perry O’Neil – Reworks Part 1

Hoe hard moet ik die hebben!
  woensdag 8 december 2004 @ 01:00:37 #219
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_23825299
quote:
armin
ferry
rank 1
gielen
marco v

Wat wat wat waaaaaaaaaaaaaaaaaat? Dat is wel erg tof Beetje jammer van Johan, maar dan gaan we wel even kijken bij de hardtrance zaal.

Wat is je bron?
pi_23828509
quote:
Op woensdag 8 december 2004 01:00 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Wat wat wat waaaaaaaaaaaaaaaaaat? Dat is wel erg tof Beetje jammer van Johan, maar dan gaan we wel even kijken bij de hardtrance zaal.

Wat is je bron?
Tranceaddict forum
pi_23828625
quote:
armin
ferry
rank 1
gielen
marco v

Holy moly. Kwaliteit!
  woensdag 8 december 2004 @ 13:32:47 #222
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_23831390
quote:
armin
ferry
rank 1
gielen
marco v

Ik zie Armin verder nergens staan op de TE site...
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_23831506
De dvd met daarop de opnamen van Tiesto In Concert is binnen gekomen op de eerste plaats van best verkochte dvd’s en blijft daarmee de dvd van de uitvaart van de einde september overleden Andre Hazes voor.

In totaal verkocht Tiesto In Concert vier maal zoveel als de dvd van Andre Hazes. Aanstaande donderdag wordt de officiele lijst gepubliceerd.
quote:
Op woensdag 8 december 2004 13:32 schreef jackson het volgende:

[..]

Ik zie Armin verder nergens staan op de TE site...
Er staat nog helemaal niks op de TE site volgens mij
  woensdag 8 december 2004 @ 17:03:40 #224
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_23835689
quote:
Op woensdag 8 december 2004 13:39 schreef hp22 het volgende:

[..]

Er staat nog helemaal niks op de TE site volgens mij
Heb je al gekeken dan ?
(waarschijnlijk niet dus)
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_23836290
quote:
Op woensdag 8 december 2004 17:03 schreef jackson het volgende:

[..]

Heb je al gekeken dan ?
(waarschijnlijk niet dus)
Jawel, ik had weer gekeken na jouw post en ik zie niks van een line-up hoor

http://trance-energy.id-t.com/te2005/
  woensdag 8 december 2004 @ 18:39:33 #226
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_23837494
quote:
Op woensdag 8 december 2004 17:34 schreef hp22 het volgende:

[..]

Jawel, ik had weer gekeken na jouw post en ik zie niks van een line-up hoor

http://trance-energy.id-t.com/te2005/
Whehehe... ik zat gewoon op 2004 te kijken
Lekker lomp
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_23839942
Wat is dat begin van Fire & Ice's Souvenir de Chine toch prachtig.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Tiësto Live @ Melkweg 2000
Best pilot in history
pi_23847406
quote:
Op woensdag 8 december 2004 20:40 schreef nostra het volgende:
Wat is dat begin van Fire & Ice's Souvenir de Chine toch prachtig.
Wat is jouw avatar toch lelijk
  donderdag 9 december 2004 @ 14:28:35 #229
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_23854606
quote:
Op donderdag 9 december 2004 01:54 schreef Tomaz het volgende:

[..]

Niet iedereen heeft zo'n goden-lichaam als avatar of een 21Km lang feest met 176 bochten
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_23858139
quote:
Op donderdag 9 december 2004 01:54 schreef Tomaz het volgende:
Je kan best tegen Feyenoord zijn hoor, maar er zijn een paar dingen waar elke Ajacied met verstand het ook over eens is, en dat is dat Feyenoord over een van de mooiste stadions, logo's en shirts beschikt. En het elftal nu is prut ja.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Tiësto Live @ Melkweg 2000
Best pilot in history
  donderdag 9 december 2004 @ 18:32:30 #231
105311 Xantra
Cinematographer
pi_23859837
quote:
Op donderdag 9 december 2004 17:13 schreef nostra het volgende:

[..]

Je kan best tegen Feyenoord zijn hoor, maar er zijn een paar dingen waar elke Ajacied met verstand het ook over eens is, en dat is dat Feyenoord over een van de mooiste logo's en shirts beschikt.
  donderdag 9 december 2004 @ 21:28:13 #232
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_23864066
quote:
Op woensdag 8 december 2004 10:54 schreef hp22 het volgende:

[..]

Tranceaddict forum
They are wrong
pi_23864966
quote:
Op donderdag 9 december 2004 21:28 schreef Black-Hole het volgende:

[..]

They are wrong
Serieus? Bron?
  donderdag 9 december 2004 @ 22:15:10 #234
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_23865287
quote:
Op donderdag 9 december 2004 22:04 schreef Tomaz het volgende:

[..]

Serieus? Bron?
Armin zou wel present zijn , de rest zijn echt speculaties.
pi_23865702
quote:
Op donderdag 9 december 2004 22:15 schreef Black-Hole het volgende:

[..]

Armin zou wel present zijn , de rest zijn echt speculaties.
Hm, de bron is AfterHourPower, zo'n knaapje die wel redelijk in het circuit zit. We shall see.

Btw:
Wat vinden we van Ridgewalkers feat. El - Find (Kyau vs. Albert Remix)
pi_23865948
quote:
Op donderdag 9 december 2004 22:27 schreef MarkzMan_X het volgende:

[..]

Wat vinden we van Ridgewalkers feat. El - Find (Kyau vs. Albert Remix)
Ja, dikke vette shit! Als je de titel zo hoort, denk je dat 't meevalt, maar 't is wel degelijk een strakke productie met zeer goeie sounds.

Als find-fan vind ik ook dit een superplaat
pi_23866074
quote:
Op donderdag 9 december 2004 22:35 schreef Tomaz het volgende:

[..]

Ja, dikke vette shit! Als je de titel zo hoort, denk je dat 't meevalt, maar 't is wel degelijk een strakke productie met zeer goeie sounds.

Als find-fan vind ik ook dit een superplaat
Nu nog een vinyl met daarop de Andy Moor remix, Kyau vs. Albert en de Schulz Intro Edit, en het zou wel eens de beste plaat van 2004 kunnen zijn.
pi_23866382
quote:
Op donderdag 9 december 2004 22:39 schreef MarkzMan_X het volgende:

[..]

Nu nog een vinyl met daarop de Andy Moor remix, Kyau vs. Albert en de Schulz Intro Edit, en het zou wel eens de beste plaat van 2004 kunnen zijn.
Absoluut!
  vrijdag 10 december 2004 @ 00:17:18 #239
105311 Xantra
Cinematographer
pi_23868867
quote:
Op donderdag 9 december 2004 22:39 schreef MarkzMan_X het volgende:

[..]

ik vind eerlijk gezegd dat ze wel eens op mogen houden met find. andy moor mix is gewoon top en daar moet je het dan bij laten, maar omdat iedereen het zo'n topplaat vind, moeten er weer een stuk of wat remixen worden gemaakt.
pi_23872285
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 00:17 schreef Xantra het volgende:

[..]

maar omdat iedereen het zo'n topplaat vind, moeten er weer een stuk of wat remixen worden gemaakt.
Armin van Buuren syndroom
  vrijdag 10 december 2004 @ 12:12:48 #241
105311 Xantra
Cinematographer
pi_23875054
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 09:14 schreef swopfile het volgende:

[..]

Armin van Buuren syndroom
idd, heb trouwens ook het gevoel dat er honderden kleine armintjes in de trancewereld zitten...

op produce en dj-gebied
pi_23878066
*in de wandelgangen gehoord heeft*

Over de TE line-up:
Confirmed: G-spott, Dj Jurgen, Marcel Woods, Rank 1 (also makers TE-Theme), Armin van Buuren

*/loopt weer uit de wandelgangen*
  vrijdag 10 december 2004 @ 15:40:11 #243
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_23879933
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 14:15 schreef MarkzMan_X het volgende:
*in de wandelgangen gehoord heeft*

Over de TE line-up:
Confirmed: G-spott, Dj Jurgen, Marcel Woods, Rank 1 (also makers TE-Theme), Armin van Buuren

*/loopt weer uit de wandelgangen*
Niet boeiend dus
pi_23879936
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 00:17 schreef Xantra het volgende:

[..]

ik vind eerlijk gezegd dat ze wel eens op mogen houden met find. andy moor mix is gewoon top en daar moet je het dan bij laten, maar omdat iedereen het zo'n topplaat vind, moeten er weer een stuk of wat remixen worden gemaakt.
Stuk of wat remixen? Schulz intro edit, das gewoon de andy moor mix. En nu dan KvsA remix, that's it...
pi_23879962
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 15:40 schreef Black-Hole het volgende:

[..]

Niet boeiend dus
Nog niet nee, hopen dat ferry en marco komen...
  vrijdag 10 december 2004 @ 16:21:02 #246
105311 Xantra
Cinematographer
pi_23880857
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 15:40 schreef Tomaz het volgende:

[..]

Stuk of wat remixen? Schulz intro edit, das gewoon de andy moor mix. En nu dan KvsA remix, that's it...
Release dan al die remixen op één plaat en niet erna nog eens 2 bijmaken, omdat die plaat zo goed valt bij het publiek, die markus schulz edit is trouwens wel eventjes anders dan de andy moor mix, in die andy moor mix zit stukken meer energie, die schulz edit kruipt naar het refrein toe en de moor mix knalt naar het refrein toe vind ik

pi_23881068
quote:
om 17.30 wordt de line-up bekend gemaakt op zowel 538 als id&t radio

intunen dus
pi_23881233
Zo zo, die hans heeft wel z'n contacten bij 538 .

Vandaag trouwens plaatjes besteld:
Signum - Second Wave 2004 (incl. Danjo & Rob Styles' mix van " Come Around Again " )
Solid Globe - Global Demand EP (Sahara & Kalahari) (Limited Vinyl)
Re:Locate vs Empyreal Sun - Recreate Sound 1
Randy Katana - Fancy Fair 2004 (Promo)
Flashbang - Energy Reflect

.... Perry O Neil Reworks ben ik vergeten
pi_23882400
Nou, hier dan!

MAIN STAGE
Ronald van Gelderen
Judge Jules & Eddie Halliwell
Rank 1 LIVE
Ferry Corsten
Armin van Buuren
Johan Gielen
Yoji Biomehanika

IN CHARGE STAGE BY MARCO V
Marco V
M.I.K.E.
Filterheadz LIVE
John 00 Flemming
Igor S

MADHOUSE STAGE BY DJ JEAN
DJ Jean
Randy Katana
Jochen Miller
E-Craig
G-Spott LIVE
Jurgen

[ Bericht 13% gewijzigd door hp22 op 10-12-2004 17:55:10 ]
pi_23883064
Hier wil ik best heen! Rank 1 live

Marco, Ferry. MIKE, J00F, Armin, tofheid!

[ Bericht 21% gewijzigd door hp22 op 10-12-2004 18:22:11 ]
pi_23883546
coole line up!!
moet je daar 18 voor zijn?
Tri State. Tri State. !
pi_23883630
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 18:19 schreef _Supreme het volgende:
coole line up!!
Yup, maar dat is bij elk ID&T event hoor
pi_23883686
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 18:22 schreef hp22 het volgende:

[..]

Yup, maar dat is bij elk ID&T event hoor
ok, was bij TiC belgie niet.. maar het is natuurlijk wel normaal... anders denken de mensen boven de 18 ook de hele tijd van: wat een kleuters hier .
maar rank1 LIVE, is dat ook echt live met synts enzo? denk het wel he? cool!
Tri State. Tri State. !
pi_23883700
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 18:25 schreef _Supreme het volgende:

[..]

ok, was bij TiC belgie niet.. maar het is natuurlijk wel normaal... anders denken de mensen boven de 18 ook de hele tijd van: wat een kleuters hier .
maar rank1 LIVE, is dat ook echt live met synts enzo? denk het wel he? cool!
Rank 1 Live is idd helemaal live, erg vet!
pi_23883843
Die Benno die kan d'r wat van
Tri State. Tri State. !
pi_23884210
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 18:19 schreef _Supreme het volgende:
coole line up!!
Wordt nauwelijks op gecontroleerd hoor. Als ze iedereen moeten gaan staan controleren zijn ze wel ff bezig!
  vrijdag 10 december 2004 @ 19:51:59 #257
105311 Xantra
Cinematographer
pi_23885210
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 17:29 schreef hp22 het volgende:
Nou, hier dan!

Ronald van Gelderen
Judge Jules & Eddie Halliwell
Ferry Corsten
dit is het enige intressante voor mij, eddie halliwell was sterk bij xtra orange, dus wil ik nog wel een keertje zien
pi_23889922
Marco V
Armin
Ferry
Ronald van Gelderen
Filterheadz Live
Rank 1 Live

klinkt echt geweldig
  zaterdag 11 december 2004 @ 03:27:10 #259
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_23893551
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 19:51 schreef Xantra het volgende:
eddie halliwell was sterk bij xtra orange, dus wil ik nog wel een keertje zien
Dat dacht ik dus ook... zelden iemand zo horen kratschen
-- YOU FOUND YOURSELF --
  zaterdag 11 december 2004 @ 03:28:36 #260
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_23893568
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 18:25 schreef _Supreme het volgende:
anders denken de mensen boven de 18 ook de hele tijd van: wat een kleuters hier .
Je snapt het wel
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_23895432
Beste line-up ooit voor een TE dacht ik zo! Vette shit!

Een week na TE doen we het nog eens dunnetjes over op 5 dj's in a row!
pi_23896319
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 23:34 schreef marciemarcs het volgende:
Marco V
Armin
Ferry
Ronald van Gelderen
Filterheadz Live
Rank 1 Live

klinkt echt geweldig
Ben ik met je eens, vooral Filterheadz en Rank1 Live

Nou goed, de rest ook
pi_23897250
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 11:29 schreef Tomaz het volgende:
  zaterdag 11 december 2004 @ 17:44:40 #264
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_23901674
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 11:29 schreef Tomaz het volgende:
Beste line-up ooit voor een TE dacht ik zo! Vette shit!

whooohooooooo
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_23902482
Man! Die nieuwste remix van G&D is ff wennen, maar met de keer dat ik 'm hoor vind ik 'm vetter!
pi_23902852
ik had net op de internet radio naar de laatste ASOT van vorig jaar geluisterd
de top20 van 2003 kwam langs. ben benieuwd welke nummers dit jaar in de top 5 komen. white room denk ik, en jump the next train....
Tri State. Tri State. !
pi_23904609
Vraagje tussendoor:

Is er hier toevallig animo voor een oudejaarsparty? Of heeft iedereen al bepaalde plannen? We kunnen de 31e december namelijk terecht in de soos in Buren (waar 5 dj's ook gehouden wordt). Dus als jullie nou allemaal zoiets hebben van: Tof, doen we, gezellig met z'n allen, beetje draaien, beetje drinken, beetje dansen, dan zouden Jackson en ik dat kunnen verzorgen.

't is maar een peiling om te zien of er animo voor is...
pi_23904628
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 18:27 schreef _Supreme het volgende:
ik had net op de internet radio naar de laatste ASOT van vorig jaar geluisterd
de top20 van 2003 kwam langs. ben benieuwd welke nummers dit jaar in de top 5 komen. white room denk ik, en jump the next train....
sahara, no one on earth, find
pi_23905445
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 19:52 schreef Tomaz het volgende:
Vraagje tussendoor:

Is er hier toevallig animo voor een oudejaarsparty? Of heeft iedereen al bepaalde plannen? We kunnen de 31e december namelijk terecht in de soos in Buren (waar 5 dj's ook gehouden wordt). Dus als jullie nou allemaal zoiets hebben van: Tof, doen we, gezellig met z'n allen, beetje draaien, beetje drinken, beetje dansen, dan zouden Jackson en ik dat kunnen verzorgen.

Ik ga misschien naar het extrema feest in eindhoven.. maar op zich lijkt me dit ook gezellig..
pi_23905461
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 18:14 schreef Tomaz het volgende:
Man! Die nieuwste remix van G&D is ff wennen, maar met de keer dat ik 'm hoor vind ik 'm vetter!
Ze kunnen het nog! Na een erg teleurstellende remix van die Dido plaat is deze weer heerlijk
pi_23907043
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 20:27 schreef marciemarcs het volgende:

[..]

Ze kunnen het nog! Na een erg teleurstellende remix van die Dido plaat is deze weer heerlijk
Don't leave home vind ik ook schitterend
pi_23909470
quote:
Vraagje tussendoor:

Klinkt leuk! Als ik niets leukers heb (je snapt me wel), lijkt me dat zeker een gaaf plan!
  zondag 12 december 2004 @ 01:56:44 #273
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_23912754
quote:
Vraagje tussendoor:

Ieder zijn plaatjes/ceedees mee en knallen maar! Pilsje(en/of koekje) erbij voor wie wil. Entree is gewoon helemaal nix verder... een mooie locatie om ff flink te knallen. Je kan net zoveel vrienden meenemen als je wil!

Wij zijn er erg enthousiast over !
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_23947178
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 23:33 schreef m-kay het volgende:

[..]

Klinkt leuk! Als ik niets leukers heb (je snapt me wel), lijkt me dat zeker een gaaf plan!
Same here! want de oud/nieuw plannen zitten een beetje in de vriezer momenteel.

Sowieso is b.v. uitgaan op oud/nieuw zooo overschat. Alsof dat leuker zou moeten zijn dan een andere willekeurige uitgaansavond. De slechtste feestjes die ik heb gehad waren met oud en nieuw .
Daarom ben ik iig vóór een partij met goeie muziek.
  maandag 13 december 2004 @ 19:53:31 #275
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_23949035
quote:
Op maandag 13 december 2004 18:35 schreef MarkzMan_X het volgende:

Daarom ben ik iig vóór een partij met goeie muziek.
' It's your fruit that makes the fristi' .. iets met goeie platen meenemen en dus goeie muziek
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_23968696
Zoo misschien vinden sommige van jullie dit wel interessant:

New releases for January 2005

Ridgewalkers feat. El - Find (ARM1010)
This will be the 10th release since Armin left United Recordings on the Armind label through Armada. The a-side will feature the superb Andy Moor Remix, which is also featured on Armin's recently released Universal Religion 2004 cd. The b-side contains a slightly harder edged remix by the German duo Kyau vs Albert. Release date 17th January 2005.

Mischa Daniels feat. Crown - Last Nite (FAME001)
This is the first house record to be released on the new Fame label. Armada Music has joint forces with Mischa Daniels. The first release is called “Last Nite” (Justin Timberlake cover), on which Mischa collaborates with Mitch Crown. Release date 17th January 2005.
Other projects signed to Fame are by Yavahn (the classic “Everybody be Somebody”, Tom de Neef, Eddie Amador en Mr. Thimothy. More info will follow soon.

Other releases set for next year:
Remy has finished his new record called "Crack Down".
Matthew Dekay signed his “Deep Show” track to Armada.
The same Matthew has collaborated with Markus Schulz and Austin Leeds. This project called Starsign will be released on the Captivating imprint.

uit de armada nieuwsbrief
  dinsdag 14 december 2004 @ 18:01:20 #277
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_23971590
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 15:48 schreef marciemarcs het volgende:

New releases for January 2005

Ridgewalkers feat. El - Find (ARM1010)
This will be the 10th release since Armin left United Recordings on the Armind label through Armada. The a-side will feature the superb Andy Moor Remix, which is also featured on Armin's recently released Universal Religion 2004 cd. The b-side contains a slightly harder edged remix by the German duo Kyau vs Albert. Release date 17th January 2005.
Fuck... ik had em net onder mijn ctrol-v .... en wilde em posten hier....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  dinsdag 14 december 2004 @ 18:33:00 #278
105311 Xantra
Cinematographer
pi_23972292
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 15:48 schreef marciemarcs het volgende:

Mischa Daniels feat. Crown - Last Nite (FAME001)

erg intressant

Matthew Dekay signed his “Deep Show” track to Armada.

ook boeiend...
niet te hopen dat matthew over een tijdje alleen maar op armada gaat releasen, op den duur lijkt het daar minder te worden (wat bepaalde producers uitbrengen)

Laat Matthew maar op Deep, Dekay en Lowriders blijven releasen, bijna alles wat hij uitbrengt op die labels is goed
pi_23984171
quote:
Op zondag 12 december 2004 01:56 schreef jackson het volgende:

[..]

Ieder zijn plaatjes/ceedees mee en knallen maar! Pilsje(en/of koekje) erbij voor wie wil. Entree is gewoon helemaal nix verder... een mooie locatie om ff flink te knallen. Je kan net zoveel vrienden meenemen als je wil!

Wij zijn er erg enthousiast over !
Dat is wel een vet idee zeg! Jammer dat ik al andere dingen heb afgesproken
  woensdag 15 december 2004 @ 14:55:52 #280
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_23990266
quote:
Op woensdag 15 december 2004 10:10 schreef da_rippah het volgende:

[..]

Dat is wel een vet idee zeg! Jammer dat ik al andere dingen heb afgesproken
Achja... volgende keer beter !
Zal wel gezellig worden denk als we wat mensen hebben
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_23990474
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 18:33 schreef Xantra het volgende:

[..]

niet te hopen dat matthew over een tijdje alleen maar op armada gaat releasen, op den duur lijkt het daar minder te worden (wat bepaalde producers uitbrengen)

Laat Matthew maar op Deep, Dekay en Lowriders blijven releasen, bijna alles wat hij uitbrengt op die labels is goed
Dat gaat Matthew Dekay ook niet doen! "Swing 2 Harmony" komt b.v. op Data Recorings uit
  woensdag 15 december 2004 @ 17:45:30 #282
105311 Xantra
Cinematographer
pi_23993843
quote:
Op woensdag 15 december 2004 15:05 schreef MarkzMan_X het volgende:

[..]

Dat gaat Matthew Dekay ook niet doen! "Swing 2 Harmony" komt b.v. op Data Recorings uit
ok mooi
pi_23998996
The Global DJ Broadcast

For Monday: 12-20-04

This week's lineup: (6am GMT)

1:00 am - 2:00 am - Markus Schulz

2:00 am - 3:00 am – Chris Liebing

3:00 am - 4:00 am – Ozgur Can

4:00 am - 5:00 am – Noel Sanger

Markus, Chris én Özgür!
pi_23999444
OH jezus, ik kan 't niet stilhouden jongens:

Passiva komt draaien op 5 dj's in a row!!!!!
pi_23999840
OMGOMGOMGOMG!!!!!!!!!!! Ik ben er zeker bij! Passiva is een toffe kerel.

Trouwens, wat doet Chris Liebing in dat rijtje?
pi_23999847
quote:
Op woensdag 15 december 2004 21:56 schreef Tomaz het volgende:

OMG! !!!
quote:
Op woensdag 15 december 2004 22:14 schreef m-kay het volgende:

Trouwens, wat doet Chris Liebing in dat rijtje?
Beuken?
  woensdag 15 december 2004 @ 22:15:24 #287
105311 Xantra
Cinematographer
pi_23999867
quote:

toe maar, dus geen menno de jong, is het nu geen 6djs in a row dan
pi_23999933
VET!!! echt heel goed nieuws
pi_24001362
quote:

Heel erg sweet. Z'n maatje Matt van Wyk heeft met Sunquest nog eens een tune gemaakt ("Reality".. dikke deun ).
  woensdag 15 december 2004 @ 23:54:50 #290
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_24002496
quote:
Op woensdag 15 december 2004 22:15 schreef Xantra het volgende:

[..]

toe maar, dus geen menno de jong, is het nu geen 6djs in a row dan
Dat is nooit aan de orde geweest hoor. Weet niet hoe je daarbij komt.
En het word geen 6 DJ's in a Row maar er valt iemand af

Heel toevallig kwam ik bij iemand uit die Passiva goed kende.... en zo doende.... Die "iemand" komt overigens ook draaien op 5DJ's dus de line-up gaat er wat anders uitzien.
We zijn er erg trots op dat Passiva en DJ Cellec komen draaien !!
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_24003147
Even volspammen die hap
pi_24003510
Mooi dat dat 5djs in a Row feest nu echt vorm begint te krijgen.

Twee Scandinaviërs. Passiva himself komt zelfs draaien.

... en ik ook! ik ben vereerd
pi_24003569
En nog afsluiten ook! Wanneer komt de dvd uit?
pi_24003590
quote:
Op donderdag 16 december 2004 00:40 schreef hp22 het volgende:
En nog afsluiten ook! Wanneer komt de dvd uit?
Arjan Rietvink (je kent 'm wel, die doet al die ID&T cd's) gaat 'm doen, dus dat duurt nog wel tot 2007.
pi_24003610
Chekc Disc. Channel.

Hele weirde show: wie de beste documentaire maakt, heeft gewonnen .

Vaaagag
pi_24003621
Nou, ik ga m gelijk al pre-orderen! Bijna vol lalala
pi_24003638
Discovery channel
pi_24003647
Ik ben nu nog steeds aan het zwijmelen over die ontzettende hete MILF die vanavond op m'n werk was
pi_24003657
Welke milf? pics or stfu
pi_24003669
Pix heb ik niet, dus ik STFU maar..

now playing: Rank 1 - Airwave (Bobina Tribute Mix) | 44 Khz 256 Kbps in Stereo |

OMgggggggggggg, i cry.
pi_24003698
En vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')