'Made Of Sun (KvA Hard Dub)' is op dit moment uit met 'Falling Anywhere' op de b-kant. Must-have!quote:Ralph Kyau had his first experience with the production of electronic music in 1990 and gained a reputation for DJing as well as Live PA sets at several underground techno parties in Germany before releasing his first record "Modulation Experiments" at the end of 1993.
Together with DJ Shandy he founded the label Harmony Recordings in 1993 and they signed the massive Mirco de Govia as their first act. At the same time, Steven Moebius Albert began to produce his own tracks and in the summer of 1994, Ralph and Steven met for the first time.
They produced their first tracks together for a live performance realized that they have a common perception of music and decided to try their hands at producing together. The result was their first single "Let me in" released in 1996. From then on they became known under the artist name of Kyau vs Albert. Their two small studios merged and they founded a music production company "Euphonic" in 1997, signing Sonorous aka Rough Mullar as well as Ronski Speed. With such a strong backing of producers, the team began pushing for their sound to be heard.
In 2000, the guise of Kyau vs Albert became recognized by WEA (part of Warner Music) and a long term contract was put together, forming the start of their journey into dance music, with huge support from DJs such as Paul van Dyk, KayCee, DJ Tiesto and many others.
In 2002, Sun Decade shone through on the Euphonic label with the massive "I'm Alone" which blew the roof off many house and clubs around the world with its soaring vocals and superb productions, putting Kyau & Albert and their Euphonic Label at the top of the list in the industry.
Ow?quote:Op zondag 14 november 2004 18:56 schreef marciemarcs het volgende:
Hans, ik had toch gevraagd om een Markus Schulz titeltopic
wat boeit het eigk ook...
welkom terug allemaal!![]()
vind de B-kant beter dan de A-kant van de Kyau vs Albert plaat
quote:Op zondag 14 november 2004 19:11 schreef swopfile het volgende:
Verder zijn Kyau vs. Albert regelmatig te vinden op de Alkmaarse kaasmarkt.
hehequote:Op zondag 14 november 2004 19:11 schreef swopfile het volgende:
Falling Anywhere is wel leuk, maar niet volmaakt. Verder zijn Kyau vs. Albert regelmatig te vinden op de Alkmaarse kaasmarkt.
I love that soundquote:Op zondag 14 november 2004 20:04 schreef Xantra het volgende:
[..]
heheik ben ook niet echt gek op hun sound, maar die made of sun vind ik toch wel lekker
![]()
Original? is er een original van...quote:Op zondag 14 november 2004 20:06 schreef Tomaz het volgende:
[..]
I love that sound
Made of sun, prachtig ook! Origineel beter dan de harddub imo.
Ja, iedereen draait die hard dub. Original vind ik beter. Lekkere break beat, meer trancy.quote:Op zondag 14 november 2004 20:10 schreef Xantra het volgende:
[..]
Original? is er een original van...ik d8 dat die harddub de enige was, die wordt nl door iedereen gedaait...
Dat had ik ook in mijn hoofd jah... dus dan zit er wel een orgineel aan vast begrijp ik ?quote:Op zondag 14 november 2004 21:46 schreef Xantra het volgende:
dub is vaak hetzelfde versie als original, maar zonder vocals of zonder breakbeat, maar gewoon met de standaard maten
hmmkeee... weer wat wijzer geworden....quote:Op zondag 14 november 2004 21:50 schreef Xantra het volgende:
ja vaak origineel aan de andere kant, maar dan zijn het vaak platen van bijv: a1 full vocal remix b dub mix
hee markzman, volgens mij was jij degene die cd-spelers wou gaan kopen, ik heb hier 2 pioneer cdj-100s te koop staan, dus als je ze wilt kopen, meldt me dan maar aan op msn en gaan we het over de prijs hebben. (zijn bijna 2 jaar oud trouwens)quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:28 schreef MarkzMan_X het volgende:
You are maaaaade of suuuun. Lalalala *al zingende*.
Ja!! Woohooo, vanmiddag binnengekregenquote:Op dinsdag 16 november 2004 15:28 schreef MarkzMan_X het volgende:
You are maaaaade of suuuun. Lalalala *al zingende*.
de nieuwe Way Out West cd is wel mega vind ik, Don't Look Now heet de cdquote:Op woensdag 17 november 2004 17:23 schreef Joppy het volgende:
Iemand hier nog een suggestie voor een recente trance-cd? ivm met Sinterklaas
De nieuwe trancemaster is ook tof:quote:Op woensdag 17 november 2004 17:23 schreef Joppy het volgende:
Iemand hier nog een suggestie voor een recente trance-cd? ivm met Sinterklaas
soort van verliefd op die plaatquote:Op vrijdag 19 november 2004 00:18 schreef jackson het volgende:
03 - Michael Burns presents blue haze - Into nothing (Hamel's last time for 9 voc mix)
Nog meer goed nieuws, Johan 'trainwreck' Gielen stopt met Lift off.quote:Op vrijdag 19 november 2004 11:51 schreef Xantra het volgende:
eindelijk weer eens goed nieuws met betrekking tot id-t
Ik las het net jaquote:Op vrijdag 19 november 2004 11:51 schreef Xantra het volgende:
eindelijk weer eens goed nieuws met betrekking tot id-t, ze zijn er eindelijk achter gekomen dat de kaarten voor de feesten te duur zijn en daarom kan je met 1 kaartje van IC met 2 mensen naar binnen, dus rond de 28 euro per persoon, hier kan ik vrolijk van worden![]()
http://www.id-t.com/
Ik ben er nu zo goed als zeker wél bijquote:Column Duncan Stutterheim, ID&T
Innercity 2004, Las Vegas: Quitte of Dubbel?
Ik heb mijzelf de laatste dagen afgevraagd waarom we zo weinig kaarten verkopen voor Innercity. Innercity is op 18 december in de RAI in Amsterdam. Was het vorig jaar niet goed? Jawel, het was een vet feest en helemaal uitverkocht met 42.500 bezoekers. Ikzelf vond het de beste Innercity ooit. Ligt het aan de line-up dit jaar? Nee, met Erick Morillo, Roger Sanchez en Deep Dish zit dat wel goed. Ligt het dan misschien aan het thema Las Vegas? Dat kan toch niet? Ik ben zelf met een fotograaf naar Las Vegas gevlogen om prachtige foto’s te maken die op de schitterende flyer zijn gebruikt en ook op de site. Het thema is top. Waar ligt het dan aan?
Het is, denk ik, simpel: men wil wel, maar ik vraag te veel geld voor een kaartje.
Een kaart voor Innercity kost voor de bezoeker 55,50 euro. Laatst las ik op een website een verhaal van een jongen die beschreef wat een feest hem kost: 55 euro kaart, 30 euro trein, geld voor een nieuw shirt om aan te trekken, 30 euro drankjes en sigaretten. Die jongen was al het geld dat hij per maand overhield, kwijt aan het feest. Daar komt nog een keer het effect van de euro bij. Alle prijzen zijn nu in euro’s, maar de salarissen of studiefinancieringen zijn niet verdubbeld.
De hele Nederlandse markt is in dat opzicht veel te duur aan het worden. Madonna in het Gelredome: 72 euro, voor twee uur show. Robbie Williams in de Arena hetzelfde verhaal. Als je met zijn tweeën naar het Nederlands elftal wil in het stadion ben je al gauw 150 euro kwijt. Champions League wedstrijdje van Ajax? 68 euro, graag. Het is teveel en ID&T heeft er zelf ook aan meegedaan.. Kaartje Innercity: 52,25 euro, alstublieft. Ticketboxfee, 3,25 euro erbij. Dat is 55,50 euro. Ik was al bijna vergeten dat dit ruim 120 oude Hollandse guldens zijn.
De prijzen van onze kaarten zijn in de afgelopen jaren langzaam maar zeker gestegen. We hebben weliswaar ook zelf steeds meer geld uitgegeven aan decor, licht, geluid, show. Ook de huur van de locaties, de gages van de DJ’s, de kosten van security, alles is omhoog gegaan. Iedereen dacht dat de bomen tot in de hemel zouden groeien. Het gevolg is nu dat we heel veel geld uitgeven om een goed feest neer te zetten met een perfecte show, een geweldig decor en een dikke line-up en alles erop en eraan, maar daardoor is het kaartje ook heel veel duurder geworden en het is bijna niet meer te betalen voor de bezoeker.
We moeten terug naar de basis. Ook ID&T. Het gaat erom dat ik met ID&T mensen die daar van houden de mogelijkheid kan bieden om een fantastische nacht te beleven met muziek, show en vooral veel plezier met vrienden en vriendinnen. Natuurlijk moet ik als bedrijf er geld mee verdienen ook om de 70 mensen te kunnen betalen die ik in dienst heb en anders ga ik failliet en is er helemaal geen Innercity meer. Maar ook de verdiensten van ID&T zullen minder moeten worden als ik wil dat mensen naar Innercity kunnen komen.
Daarom zal ik alle prijzen van onze kaarten volgend jaar verlagen in plaats van verhogen. Ook zal ID&T stoppen met de kaartverkoop via de sigarenwinkels van ticketbox. De kaartverkoop zal in 2005 alleen nog via internet gaan. Daarmee kunnen we kosten besparen en hoeft de bezoeker dan niet langer de administratiefee te betalen.
Terug naar Innercity. Ik wil met ID&T een statement maken. Iedereen die al een kaart heeft gekocht mag gratis iemand meenemen. Iedereen die de komende maand een kaart voor Innercity koopt mag ook gratis iemand meenemen. Dus: 2 voor de prijs van 1. Het past wel bij Las Vegas: Quitte of dubbel.
Iemand op kantoor zei vandaag tegen mij: ‘Dit feest gaat je dan veel geld kosten’. Dat klopt, maar dat is dan maar zo. De hand in eigen boezem steken, wel een keer goed. Ik hoop dat ik hiermee voor diegenen die anders niet naar Innercity kunnen gaan toch de mogelijkheid bied om samen met een vriend of vriendin wel te gaan. Dan gaan we met zijn allen een vet feest vieren.
En dat kunnen we in Nederland op dit moment wel gebruiken...
Tot ziens en…. Welcome to Las Vegas!
Duncan Stutterheim
quote:Op donderdag 18 november 2004 11:43 schreef Xantra het volgende:
[..]
de nieuwe Way Out West cd is wel mega vind ik, Don't Look Now heet de cd![]()
bedanktquote:De nieuwe trancemaster is ook tof:
Tracklist
Duncanquote:Veelgestelde vragen
Op mijn column over de prijsverlaging voor ID&T feesten en de kaartactie voor Innercity zijn heel veel reacties gekomen. Werkelijk alle reacties zijn zeer positief en daar wil ik iedereen voor bedanken.
Wel worden er een paar vragen gesteld over de actie voor Innercity. Daarom hieronder een aantal antwoorden op veel gestelde vragen.
1. Wordt het nu niet te vol?
Nee. Doordat je met 1 kaart met twee personen naar binnen kan zullen wij maximaal de helft van het van het aantal kaarten verkopen waardoor er dus niet meer mensen binnen zijn dan vorig jaar. Niemand hoeft dus bang te zijn dat er opeens veel te veel mensen naar binnen kunnen en het te druk wordt. Als de beschikbare kaarten zijn verkocht wordt de verkoop stopgezet.
2. Krijg ik nu ook twee verschillende kaarten?
Nee. Je hoeft maar 1 kaart te kopen en daarmee kun je samen naar binnen. Je krijgt dus niet 2 kaarten maar 1 kaart die geldig is voor twee personen. Je moet dus wel samen tegelijk naar binnengaan.
3. Als ik al een kaart heb gekocht geldt de actie dan ook?
Ja. Je kunt met de kaart die je al hebt gekocht samen met iemand anders naar binnen.
4. Wordt er nu niet bezuinigd op veiligheid?
Nee. Ondanks deze actie zal ID&T gewoon een goed feest neerzetten. Er wordt dus niet bezuinigd op security, EHBO of dat soort zaken. Alles zal, net als Innercity vorig jaar en net als andere feesten van ID&T, goed en veilig geregeld zijn. De kwaliteit van het feest blijft absoluut gewaarborgd.
5. Waar kan ik kaarten kopen?
Je kunt kaarten kopen bij alle filialen van Ticketbox en bij de Free Record Shop. Ook kun je kaarten kopen via www.ticketbox.nl
6. Hoe lang loopt deze actie, in je column staat namelijk ‘de komende maand’?
De actie loopt ook door in december, tot aan Innercity op 18 december dus. Of de actie stopt eerder als alle beschikbare kaarten zijn uitverkocht
7. Is deze actie geen grap?
Nee. Deze actie is heel serieus en zeker geen grap. Je hoeft dus niet bang te zijn dat de actie wordt ingetrokken.
Als er nog meer vragen of reacties zijn kun je mij mailen:
columnduncan@id-t.com
Duncan Stutterheim
Ja, ik wil ook Markusquote:Op zondag 14 november 2004 18:56 schreef marciemarcs het volgende:
Hans, ik had toch gevraagd om een Markus Schulz titeltopic
wat boeit het eigk ook...
welkom terug allemaal!![]()
vind de B-kant beter dan de A-kant van de Kyau vs Albert plaat
Helaas, dat weet ik welquote:Op vrijdag 19 november 2004 21:08 schreef marciemarcs het volgende:
Als je niemand weet die mee wil, dan ga ik wel mee Hans
Echt een goed initiatief van ID-T! Innercity was vorig jaar toch echt een superfeest
quote:Op vrijdag 19 november 2004 13:04 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Nog meer goed nieuws, Johan 'trainwreck' Gielen stopt met Lift off.
Eindelijk, de verlossing is nabij![]()
Sorry... 2 keer mijn foutquote:Op zaterdag 20 november 2004 00:49 schreef hp22 het volgende:
Alweer CQ
Vervelende foutquote:Op zaterdag 20 november 2004 01:40 schreef jackson het volgende:
[..]
Sorry... 2 keer mijn fout
staat op die schulz selections samplerquote:Op zaterdag 20 november 2004 10:16 schreef da_rippah het volgende:
Filterheadz - Yimanya (Markus Schulz Mix)
WTF? Waarom ken ik die niet
Blijven opletten Joost!quote:Op zaterdag 20 november 2004 10:16 schreef da_rippah het volgende:
Netjes! Semi-frontload.quote:Op zaterdag 20 november 2004 13:23 schreef Tomaz het volgende:
[Pats mode]
Heb een nieuw speeltjeM'n cdj-20 verruilt voor deze Reloop! Vette shit gek
![]()
[afbeelding]
[/Pats mode]
Weet ik... ik maak ze vakerquote:Op zaterdag 20 november 2004 02:14 schreef hp22 het volgende:
[..]
Vervelende fout
Zoveel mis je er niet aan, een van zijn mindere mixen.quote:Op zaterdag 20 november 2004 10:16 schreef da_rippah het volgende:
Die mening deel ik dan weer niet .... vind het precies andersom eigenlijkquote:Op zaterdag 20 november 2004 13:48 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Zoveel mis je er niet aan, een van zijn mindere mixen.
Wat wel nieuw is is zijn reconstruction van Call on me, zalige bassline![]()
Wat hij zegt!quote:Op zaterdag 20 november 2004 15:00 schreef jackson het volgende:
[..]
Die mening deel ik dan weer niet .... vind het precies andersom eigenlijk
Ziet er goed uitquote:Op zaterdag 20 november 2004 13:23 schreef Tomaz het volgende:
[Pats mode]
Heb een nieuw speeltjeM'n cdj-20 verruilt voor deze Reloop! Vette shit gek
![]()
[afbeelding]
[/Pats mode]
Dank je..... ik was mee met Tomaz om het uiterlijk te beoordelen... en ik had em goed gekeurdquote:Op zaterdag 20 november 2004 18:26 schreef pulsar2kx het volgende:
[..]
Ziet er goed uit
het is allebei helemaal niksquote:Op zaterdag 20 november 2004 13:48 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Zoveel mis je er niet aan, een van zijn mindere mixen.
Wat wel nieuw is is zijn reconstruction van Call on me, zalige bassline![]()
Vind ik ook, matige mixen. Van beide is het orgineel een stuk beterquote:Op zondag 21 november 2004 12:49 schreef Xantra het volgende:
[..]
het is allebei helemaal niks![]()
schulz heeft stukken beter gedaan
robertterburg@hotmail.comquote:Op zondag 21 november 2004 19:25 schreef nlboy het volgende:
Hoi,
ik vind "Young Parisians feat Ben Lost - Jump The Next Train" en alle remixen ervan echt top
en daarom wil graag dat nummer op CD (zo niet, LP) hebben.
Waar heb jij die single besteld en kan je daar ook zonder Creditcard betalen?
Alvast bedankt
Ik had serieus pen en papier meegenomen om een tracklist bij te houden. Ik had echt zin om goed te draaien. Van het papier probeerde ik nog een Technics te bouwen, maar dat is niet echt gelukt.quote:Op zondag 21 november 2004 21:21 schreef hp22 het volgende:
"TWEE NORMALE CD-SPELERS. What the hell zeg. Sterker nog, 1 cd-speler was een freaking DVD-speler."
Sorry maareuh,![]()
Serieus, wat een ramp zeg! Dit is wel het ultieme rampscenario voor een dj, is de set nog opgenomen?
*grijns op smoel heeft*quote:Op zondag 21 november 2004 21:14 schreef MarkzMan_X het volgende:
Zo, ik moest dit weekend draaien op een feest FROM HELL. Hier mijn verhaal:
geldquote:Op zondag 21 november 2004 21:14 schreef MarkzMan_X het volgende:
Ook leuk: voor het draaien kreeg ik maar liefst 20 EURO (!!!!!!!). Dit fenomenale bedrag voor een hele nacht draaien was op het einde OPEENS punt van discussie.
Omdat ik dus die jongen wat had laten draaien kreeg ik de opmerking "is het niet een idee om de 20 euro te delen met die gast". Holy shit zeg, ik stond toen echt op ontploffen en heb gezegd "dit is niet het moment om dit te bespreken", dus het liep nog met een sisser af.
Geld uiteraard niet gekregen, dus die gasten moet ik daarover nog mailen.
quote:Op maandag 22 november 2004 00:47 schreef Sandertje21 het volgende:
Probspot - Blueberry
Ik heb m al een paar weken.quote:Op maandag 22 november 2004 01:09 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Goeiemorgen
Jij komt hier vaker.. .NOT!
No offence btw
Heb 'm ook al een paar weken. Stuk of 30 om precies te zijnquote:Op maandag 22 november 2004 01:11 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik heb m al een paar weken.
Maar vind t een leuk nr.
Dat is het verhaal van Tiesto wat de ronde doet.quote:Op maandag 22 november 2004 00:44 schreef Xantra het volgende:
[..]
geldtja, ik heb verhalen gehoord van jongens als armin en andere grote namen dat ze na het draaien de wc moesten schoonmaken en mee moesten helpen met opruimen en er niks voor krijgen
het is duidelijk dat de dj van deze tijd wat verwend raakt...
vroeger was er nog niet zoveel respect voor djs als nu, als je plaatjes draaide in een club vond niemand dat bijzonder, nu is het een hype en wordt de dj gezien als een artiestquote:Op maandag 22 november 2004 14:18 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Dat is het verhaal van Tiesto wat de ronde doet.
Of het waar is weet ik niet. Lijtk me iig sterk, want een overeenkomst houdt vaak een tegenprestatie in de vorm van een vergoeding in. Dus OF Tiesto had geen kennis m.b.t. contracten (lijkt me sterk, gezien z'n Magik label) of vroeger was het heel normaal om plee's schoon te maken.
Lachen! Die kerel doet goeie zaken.... maar dat wisten we alquote:Op maandag 22 november 2004 01:15 schreef Tomaz het volgende:
Interview met A-Lusion (Klasgenoot van Tino, u kent 'm vast).
Wat een held
[afbeelding]
Geen dankquote:Op zondag 21 november 2004 20:46 schreef nlboy het volgende:
Bedankt hč!
Nou voor mij hadden ze iig geen respect!quote:Op maandag 22 november 2004 14:23 schreef Xantra het volgende:
[..]
vroeger was er nog niet zoveel respect voor djs als nu, als je plaatjes draaide in een club vond niemand dat bijzonder, nu is het een hype en wordt de dj gezien als een artiest
ow draai jij hiphop, dat wist ik nietquote:Op maandag 22 november 2004 17:04 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Nou voor mij hadden ze iig geen respect!
En vroeger niet zeg je? Denk aan die Hip hop DJ's knaap, die werden in o.a. Detroit als goden behandeld.
Het is waarquote:Op maandag 22 november 2004 14:18 schreef MarkzMan_X het volgende:
Dat is het verhaal van Tiesto wat de ronde doet.
Of het waar is weet ik niet. Lijtk me iig sterk, want een overeenkomst houdt vaak een tegenprestatie in de vorm van een vergoeding in. Dus OF Tiesto had geen kennis m.b.t. contracten (lijkt me sterk, gezien z'n Magik label) of vroeger was het heel normaal om plee's schoon te maken.
Je moet eens met Sandertje21 praten, die loopt ook zo ver achter...quote:Op dinsdag 23 november 2004 00:02 schreef zijle het volgende:
Kyau vs. Albert - Velvet morning![]()
Geweldige track...
Niks mis met oude nummers hoorquote:Op dinsdag 23 november 2004 01:10 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Je moet eens met Sandertje21 praten, die loopt ook zo ver achter...![]()
Good song though![]()
*kras*quote:Op maandag 22 november 2004 23:54 schreef MarkzMan_X het volgende:
Ik heb serieus gisteravond nachtmerries hierover gehad.![]()
.
Nix over mensen die achterlopen hehquote:Op dinsdag 23 november 2004 01:10 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Je moet eens met Sandertje21 praten, die loopt ook zo ver achter...![]()
Good song though![]()
quote:Op dinsdag 23 november 2004 07:49 schreef hp22 het volgende:
[..]
Niks mis met oude nummers hoor
Ik heb een jaar in een grot gewoond vandaarquote:Op dinsdag 23 november 2004 13:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Nix over mensen die achterlopen heh.... alhoewel ik tegenwoordig redelijk up to date ben...
Toegeven is zoooo 2003quote:Op dinsdag 23 november 2004 14:53 schreef zijle het volgende:
[..]
Ik heb een jaar in een grot gewoond vandaar![]()
En wat blijkt nu toch....quote:Op maandag 22 november 2004 23:55 schreef MarkzMan_X het volgende:
now playing: Ridgewalkers Feat. El - Find (Markus Schulz Intro Edit) | 44 Khz 192 Kbps in Stereo |
...verkrijgbaar bij de betere download-shop bij u in de buurt!
quote:Dear Listeners / Members / DJs
It is with great regret that the TranceAirWaves staff announce the closure of the station.
TranceAirWaves has in the last 2 years, in our and many other opinions, been one of the best Trance radio stations on the web. This does, however, come at a price; a price we can no longer afford as license fees and bandwidth costs continue to rise, it is now no longer enonomically viable to keep the station online.
We would like to thank ALL of our listeners and DJs, DJ Agencies, and sponsors for making TranceAirWaves a huge success, a success we did not anticipate when we came up with the idea almost 2 years ago. Be assured that the staff have tried all they can to find a way to keep the station online, yet have not found a reliable solution.
For a few weeks the forums and chat room will remain online but our streaming servers, and encoders will switch off at 12:00am on 23rd November 2004.
Once again, we thank you for making the station a huge success, with a little luck we will find a way to sustain such costs and return even better in the future, so for now, thank you, and farewell.
TranceAirWaves Administrators
Erg jammer ja... ik luisterde er nog wel eens naarquote:Op woensdag 24 november 2004 12:38 schreef Black-Hole het volgende:
Tranceairwaves stopt ermee, laat dit hopelijk het enige station zijn wat ermee moet stoppen. Echt zonde, ze zonden altijd wel goede sets uit.
[..]
Geen bibiquote:Tiesto In Concert zal uit 2 dvd bestaan waarvan op Dvd 1 een 3uur durende set te zien is en op dvd 2 special features te zien zullen zijn met een special mp3 mix die in de pc / mac afgespeeld kan worden.
Tracklist DVD 1:
* 1. Tiësto - Forever Today.
* 2. Tiësto - Olympic Flame.
* 3. Fred Baker vs Nyram - Confirmation.
* 4. Fred Baker - Total Blackout.
* 5. Tiësto - Breda 8pm (DJ Montana Edit).
* 6. Thomas Datt - 2V2 (Robert Nickson Mix).
* 7. DJ Ernesto - Stop 9.5 (Phynn Salvation Mix).
* 8. Primer - Everlast (Original Mix).
* 9. Ridgewalkers - Find (Andy Moor Mix).
* 10. Tiësto featuring DJ Mason - Euphoria.
* 11. Whirlpool & Octagen - Alaska.
* 12. Electro Voya - Effervesce.
* 13. Tiësto featuring Matt Hales from Aqualung - UR.
* 14. Allure - Eastern Magik.
* 15. Phynn - Lucid.
* 16. Rob Rolefes - Mel Percuetek.
* 17. Tiësto featuring BT - Love Comes Again (Original 12" Version).
* 18. DJ Danjo & Rob Styles - Duende (Original Mix).
* 19. Rank 1 - Beatz At Rank-1 Dotcom.
* 20. Children Of Orpheus - Open Your Heart.
* 21. DJ Tiësto featuring Children Of Orpheus - Suburban Train.
* 22. Tiësto featuring Kirsty Hawkshaw - Just Be (Antillas Club Mix).
* 23. Tiësto - Adagio For Strings.
* 24. Tiësto featuring DJ Mason - Lethal Industry (Tiësto Edit).
* 25. Tiësto - Magikal Circus.
* 26. Tiësto - Goldrush (DJ Montana Remix).
* 27. Tiësto - Traffic (DJ Montana 12" Edit).
* 28. Kay D. Smith & Marc Tall present Passive Resistance - Praiseworthy Tunes (Hoipolloi Mix).
* 29. Jesselyn - Omnia (Tech-Trance Mix).
* 30. Dark Alliance - Vibration.
* 31. Delerium - Silence (DJ Tiësto's In Search Of Sunrise Remix).
In Stores the 3rd of December
Misschien is het wel beter dat het er niet op staat, op dvd is het toch niet zo geweldig als het daar was, dus nu blijft het speciaalquote:Op woensdag 24 november 2004 19:50 schreef Xantra het volgende:
waar is dat classic uurtje?![]()
quote:Op woensdag 24 november 2004 21:16 schreef hp22 het volgende:
[..]
Misschien is het wel beter dat het er niet op staat, op dvd is het toch niet zo geweldig als het daar was, dus nu blijft het speciaal
* 9. Ridgewalkers - Find (Andy Moor Mix).BEAT
ook weer blij
Nix van gezien die avondquote:Op woensdag 24 november 2004 19:50 schreef Xantra het volgende:
waar is dat classic uurtje?![]()
Woohoo!quote:Op woensdag 24 november 2004 21:16 schreef hp22 het volgende:
[..]
Misschien is het wel beter dat het er niet op staat, op dvd is het toch niet zo geweldig als het daar was, dus nu blijft het speciaal
* 9. Ridgewalkers - Find (Andy Moor Mix).
Tomaz ook weer blij
Dit is zeker treurig nieuwsquote:Op donderdag 25 november 2004 02:00 schreef rubbereend het volgende:
kijk al uit naar de DVD
treurig nieuws:
MC Marxman neemt afscheid!
http://vecka44.no-ip.org/(...)_Tour_03_04_2004.mp3quote:Here's a liveset from 2004, my first total live set ever. Using Ableton Live and a midi keyboard. This was recorded at a club called SkyBar in Västerĺs, Sweden, on a Fokused on Tour party.
Tracklist:
01. Rouz & Özz - A gift
02. [NoParticularTrack] + Derric Carter acapella
03. [NoParticularTrack]
04. Rouz - OneTwo + Wildstyle acapella
05. Rouz - Bum
06. Time Zone - Wildstyle (rouz live mix)
07. Retarded Funk - Maybe
08. Retarded Funk - Round Two
09. Retarded Funk - Supermen
10. [NoParticularTrack] + Tag Team acapella
Dat was toch al lang bekend... bij Dance Valley werd er al een soort van afscheid gegeven bij Carl Cox..quote:Op donderdag 25 november 2004 02:00 schreef rubbereend het volgende:
treurig nieuws:
toen stond k bij fluttlichtquote:Op donderdag 25 november 2004 13:41 schreef marciemarcs het volgende:
[..]
Dat was toch al lang bekend... bij Dance Valley werd er al een soort van afscheid gegeven bij Carl Cox..
Hahahaquote:Op donderdag 25 november 2004 01:44 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Woohoo!
Oh, mocht ik komen te overlijden binnen nu en een jaar of 100, dan gelieve op m'n begrafenis de Markus Schulz intro mix te draaien als ik binnengereden wordt. Dank!
Die kerel heeft m'n naam gejat!quote:Op donderdag 25 november 2004 02:00 schreef rubbereend het volgende:
kijk al uit naar de DVD
treurig nieuws:
Holy, die moet echt kopen. Ik zei net nog in een chat "wanneer komt Fanatic nou eens uit".quote:Op donderdag 25 november 2004 13:53 schreef Black-Hole het volgende:
Markus Schulz Coldharbour Selections Vol. 3
A. Bakke & Ljungqvist - Fanatic
B1. Yilmaz Altanhan - Eighties
B2. Andrew Bennett - Ocean Drive (Probspot Remix)
![]()
Wanneer komt die Audioholics plaat nou eens uit!quote:Op donderdag 25 november 2004 22:41 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Holy, die moet echt kopen. Ik zei net nog in een chat "wanneer komt Fanatic nou eens uit".
December... de 16e! Zo uit m'n hoofd.quote:Op donderdag 25 november 2004 22:45 schreef swopfile het volgende:
[..]
Wanneer komt die Audioholics plaat nou eens uit!![]()
Staan wel een paar mooie platen tussen. Vind het wel jammer dat Flight 643 gemixt met Smack my Bitch up (concert vrijdag) er niet op staat, dat vond ik persoonlijk namelijk een van de hoogtepunten van het concert.quote:Tracklist was dus al gepost. Voortaan beter opletten Smoonshine.
Nou, op de zaterdag zong ze geen just be! Over een weekje weten we welke versie ze genomen hebbenquote:Op vrijdag 26 november 2004 17:13 schreef Smoonshine het volgende:
Tracklist Tiësto in Concert 2 DVD
[..]
Staan wel een paar mooie platen tussen. Vind het wel jammer dat Flight 643 gemixt met Smack my Bitch up (concert vrijdag) er niet op staat, dat vond ik persoonlijk namelijk een van de hoogtepunten van het concert.
Overigens staat Bibi er wel op. Zij zong namelijk Just be in tijdens het concert, dus ik neem niet aan dat ze op de DVD haar vervangen hebben voor Kirsty Hawkshaw.
quote:22.00 uur Clubbin’ – Markus Schulz
De trance-verrassing van 2004. Al geruime tijd remixte Markus Schulz platen van onder andere Depeche Mode, Jewel en Madonna. Sinds in maart zijn mix-album ‘Coldharbour Sessions’ verscheen, is Markus Schulz hot. Zijn relaxte trance is tot 23.00 uur live te horen.
quote:Op DVD-1 staat de concertregistratie. Door de sublieme Dolby Digital 5.1 surround sound heb je het idee dat je deel uitmaakt van het publiek. Daarbij vliegt de camera letterlijk over de hoofden en neemt je zelfs mee naar de DJ-booth van Tiësto. Ook is het mogelijk om per track te luisteren waardoor je je persoonlijke hoogtepunten van de avond opnieuw kan beleven, zoals het thema dat hij speelde bij de opening van de laatste Olympische Spelen en publieksfavorieten als Adagio For Strings en Love Comes Again.
Op DVD-2 vind je de speciale features:
- Behind the red curtain: een kijkje achter de schermen
- Franz Harary presents Tiësto’s Disappearance Act: de show van de magiër Harary
- Bang The drums: de sensationele drumact
- Matt Hales from Aqualung met Easier To Lie: optreden van dit aanstormende talent
- 12 days in 3 minutes: de ‘making of’
- Visual Magik by Studio Micha Klein: compilatie van de VJ-beelden
- The #1 DJ Of The World: prijsuitreiking door DJ MAG
- DVD Rom (special Magik mp3 track ) - de mp3 is af te spelen op zowel PC als MAC en bevat de gehele audioset van DVD-1.
Das mooi om onderweg naar de Panama, en dus Schulz, te luisterenquote:Op zaterdag 27 november 2004 02:04 schreef rubbereend het volgende:
morgenavond op id&t radio:
[..]
Damn, vet hoor, die set van Rouzbeh. Kan dit wel waarderen.quote:Op donderdag 25 november 2004 12:49 schreef hp22 het volgende:
Rouzbeh delavari - live at skybar fokused on tour 03 04 2004
Wat een lekker setje zeg!
[..]
http://vecka44.no-ip.org/(...)_Tour_03_04_2004.mp3
Hey, das hendigquote:Op zaterdag 27 november 2004 04:45 schreef hp22 het volgende:
Nog wat TiC2 dvd feitjes:
[..]
=> - DVD Rom (special Magik mp3 track ) - de mp3 is af te spelen op zowel PC als MAC en bevat de gehele audioset van DVD-1.
ja k zag de camera's de hele tijd overvliegenquote:Op zaterdag 27 november 2004 04:45 schreef hp22 het volgende:
Nog wat TiC2 dvd feitjes:
[..]
Iets minder slikken misschienquote:Op zaterdag 27 november 2004 17:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja k zag de camera's de hele tijd overvliegen
Waren dat camera's? Ik dacht vogels!quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja k zag de camera's de hele tijd overvliegen
quote:Op maandag 29 november 2004 15:05 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Waren dat camera's? Ik dacht vogels!![]()
quote:Op zondag 28 november 2004 00:50 schreef jackson het volgende:
[..]
Iets minder slikken misschien
quote:Op maandag 29 november 2004 19:50 schreef Xantra het volgende:
lijstert: James_Holden_-_A_Break_In_The_Clouds__Ozgur_Can_Remixsounds van holden en ozze in 1 track
![]()
Geile bende! Dan post ik mn laatste aankoop ook nog even.quote:Op dinsdag 30 november 2004 15:56 schreef Xantra het volgende:
*plaeten*
(ik meld het hier, want dat speciale topic voor gekochte plaatjes, lees ik dat mensen die daar posten jean goed vinden, in zo'n topic horen deze plaatjes niet
Ik was in een dolle buiquote:Op woensdag 1 december 2004 09:16 schreef hp22 het volgende:
Scooter - One (Always Hardcore)
SCHITTEREND toch?quote:Op woensdag 1 december 2004 09:16 schreef hp22 het volgende:
Scooter - One (Always Hardcore)
Dan maar vanaf CD... da's ook geen straf als je speeltje eenmaal binnen isquote:Op woensdag 1 december 2004 14:56 schreef Xantra het volgende:
de Markus Schulz - 3rd Coldharbour Selections verkoopt weer goed zie ik , ik zat ook nog te twijfelen om hem te kopen, maar het werd te duur, dus heb ik hem maar geschrapt
quote:
quote:
Ligt niet in mijn straatje.... sterker nog.... het is 12 blokken verder. Maar ik heb een vraag er neer gezet. Die ik nog meen ookquote:Op donderdag 2 december 2004 20:28 schreef Seborik het volgende:
Hehe, geen zin of ligt het niet in het straatje?
quote:
Oke... tot deel 27quote:Op vrijdag 3 december 2004 02:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nu deze link hier gepost is ben k bang dat ik dit topic links laat liggen en dat k me met mijn minimale bijdrages weer meld in deel 27
dj jean
Het heeft de man geen windeieren gelegd... ik vind het ook crap maar hij doet het slim. Op seksgebied heeft het hem ook het nodige bezorgd.quote:Op vrijdag 3 december 2004 09:00 schreef m-kay het volgende:
Ja, inderdaad! Wat doet DJ Jean in een trance topic! Wat doet DJ Jean überhaupt in muziek..
quote:Op vrijdag 3 december 2004 09:00 schreef m-kay het volgende:
Ja, inderdaad! Wat doet DJ Jean in een trance topic! Wat doet DJ Jean überhaupt in muziek..
quote:Op vrijdag 3 december 2004 14:20 schreef WebForce het volgende:
En hoe Thijs zei over dat koor 'Zijn allemaal tussen de 14 en 18, dus...'
quote:Op vrijdag 3 december 2004 16:35 schreef Xantra het volgende:
[..]
grrrr tijs zonder h, is hij zo wereldberoemd en nog weten mensen niet hoe ze zijn naam moeten schrijven
schrijf dan gewoon Tiësto...
quote:Op vrijdag 3 december 2004 17:27 schreef Xantra het volgende:
webforce, ben jin die met dat gele shirt? lijkt wel of hij huilt...
quote:Op vrijdag 3 december 2004 18:34 schreef Xantra het volgende:
ah ik zie jullie, 1 van jullie duidelijk de ander voor de helft, wel geinig dat jullie te zien zijn op de dvd
quote:Op vrijdag 3 december 2004 16:35 schreef Xantra het volgende:
[..]
grrrr tijs zonder h, is hij zo wereldberoemd en nog weten mensen niet hoe ze zijn naam moeten schrijven
schrijf dan gewoon Tiësto...
Heh.... lekker positief zijn we weerquote:Op vrijdag 3 december 2004 17:27 schreef Xantra het volgende:
webforce, ben jin die met dat gele shirt? lijkt wel of hij huilt...
Ja, idd! Had alleen 't gevoel dat er toch iets niet helemaal lekker was aan die vocalen, maar misschien moet ik 'm nog maar 's goed gaan luisteren.quote:Op vrijdag 3 december 2004 22:31 schreef Black-Hole het volgende:
Gisteren tijdens ASOT: Nicole Spomberg - Resurrection (Gabriel & Dresden Remix)
Wat een zalige remix zeg![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 23:04 schreef jackson het volgende:
[..]
[..]
Heh.... lekker positief zijn we weer
Helemaaaaaal niet mee eens eigenlijk. Wat Tomaz zegt, die vocalen klonken naar mijn mening voor geen meter. Voor de rest is het een wereldplaat moet ik zeggen.... alleen fftjes zonders vocals graagquote:Op vrijdag 3 december 2004 22:31 schreef Black-Hole het volgende:
Gisteren tijdens ASOT: Nicole Spomberg - Resurrection (Gabriel & Dresden Remix)
Wat een zalige remix zeg![]()
quote:Op zaterdag 4 december 2004 02:33 schreef Xantra het volgende:
[..]
hehe sorry....maar tijs is met een hsorry kan er niks aan doen...
over die goser met dat gele shirt: kijk maar eens, hij kijkt echt zuur
Vertelquote:Op zaterdag 4 december 2004 14:46 schreef danos het volgende:
Goocheltruc was ook leuk om nog eens te zien, nu snap ik die truc eindelijk
lol naja je ziet tijs vrij ver naar achter zitten, dus het zijn niet zijn handen die door die 2 gaten gaan maar van iemand anders, en als die kist dan op het laatst helemaal openvalt kun je door middel van optisch bedrog die andere gast niet meer zien maar hij is er nog welquote:
hehe beetje me post aanpassen...quote:Op zaterdag 4 december 2004 08:38 schreef WebForce het volgende:
[..]
Als je Tiësto bedoeld is dat juist zonder h, dat je dat niet weet
ik zag dat beeld voorbij komen, beetje aan het eind van de dvd, valt ook wel op met zo'n vrouwtjequote:
Eerlijk is eerlijk.... goeie tietenquote:
quote:Op zondag 5 december 2004 16:08 schreef hp22 het volgende:
14. Britney Spears - Breathe On Me (James Holden vocal mix)
Heerlijk zondag-setje!
Het is niet te geloven maar heb de DVD ook gekocht vandaag. Wat me bezielde weet ik niet maargoed hij ligt naast me. Na 1 keer kijken heb je er geen zak maar aan maar toch vond ik het hoesje enzo er wel oke uitzien.quote:Op zaterdag 4 december 2004 14:46 schreef danos het volgende:
Heb gisterochtend de tiesto dvd gekocht!
Ziet er prima uit, mooi hoesje, mooi boekje en mooie foto's!
Vindt het camera werk soms wat rommelig, beetje chaos alsof ze niet geoefend hebben (vooral bij forever today is het vuurwerk soms niet goed te zien door het rare camerawerk).
Verder is DVD1 echt top!
DVD 2 met de extra features is ook echt super, eindelijk eens extra's waar je wat aan hebt.
Behind the red curtain is leuk, een van de betere interviews die ik met tiesto heb gezien.
Goocheltruc was ook leuk om nog eens te zien, nu snap ik die truc eindelijk
Gelukkig stond dat stukje met die trommels er ook nog op, want dat vond ik toch ook wel erg vet.
Kortom, qua feest was TIC 1 misschien iets beter maar de DVD van TIC 2 en 3 heerst toch wel zeg!
Kopen dus
Psst dvd2 de creditsquote:Op maandag 6 december 2004 18:28 schreef Xantra het volgende:
heerlijk die zaterdagavond beelden![]()
![]()
toch vind ik het jammer dat endless wave, voyage, veracocha en universal nation er niet opstaan...
'universal nation' die vooral... en dan die ferry corsten remixquote:Op maandag 6 december 2004 18:28 schreef Xantra het volgende:
heerlijk die zaterdagavond beelden![]()
![]()
toch vind ik het jammer dat endless wave, voyage, veracocha en universal nation er niet opstaan...
dat is juist goed, het is zo dat je een beeld niet langer dan ca. 10 sec mag vasthouden, dan moet het volgende shot er weer in komen, ik vind het juist goed gefilmd in tegenstelling tot vorig jaarquote:Op maandag 6 december 2004 20:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Ook jammer dat ze een camera standpunt niet langer dan een zucht vasthouden.
Niet mee eens... het kijkt voor geen meter weg man! Opzich snap ik het wel... maar ze houden het de camera meestal nog geen 2sec vast. Heeeeeeel irritant vind ik het.quote:Op maandag 6 december 2004 20:41 schreef Xantra het volgende:
[..]
dat is juist goed, het is zo dat je een beeld niet langer dan ca. 10 sec mag vasthouden, dan moet het volgende shot er weer in komen, ik vind het juist goed gefilmd in tegenstelling tot vorig jaar
moet jij maar eens een beeld van 15 tot 20 sec zien, dan is het saai en langdradig en is het 'bericht' van dat beeld wat gegeven wordt wel duidelijk.quote:Op maandag 6 december 2004 21:00 schreef jackson het volgende:
[..]
Niet mee eens... het kijkt voor geen meter weg man! Opzich snap ik het wel... maar ze houden het de camera meestal nog geen 2sec vast. Heeeeeeel irritant vind ik het.
En verder is de DVD wel oke hoor. Niet super bijzonder maar een leuk aandenken
korte shots heb ik geen moeite mee, mits het goeie shots zijn. Hier heb ik nog wel eens het idee dat er iets totaal nutteloos/onscherp wordt weer gegeven. Top dvd hoor daarniet van maar dit is het enige minpuntjequote:Op maandag 6 december 2004 21:31 schreef Xantra het volgende:
[..]
moet jij maar eens een beeld van 15 tot 20 sec zien, dan is het saai en langdradig en is het 'bericht' van dat beeld wat gegeven wordt wel duidelijk.
Is een algemene regel in de Vision wereld, heb ik geleerd, heb een concert moeten filmen en monteren en daar werd het heel duidelijk gemaakt dat lange shots niet welkom waren![]()
maar 2 sec kan soms vervelend zijn, maar over het algemeen vond ik de shots niet kort ofzo...
Jij mag niet op mijn verjaardag komenquote:Op maandag 6 december 2004 20:41 schreef Xantra het volgende:
Ik heb Tomaz en Jackson niet op mijn verjaardag uitgenodigd!
het had geen zin om veel mensen uit te nodigen! 23.30 waren me pa en ma alweer thuis en dan begint het pas voor julliequote:Op maandag 6 december 2004 22:48 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Jij mag niet op mijn verjaardag komen![]()
Daarbij ben ik tegenwoordig een graag geziene verjaardagsgast en kom ik m'n bed niet meer uit voor minder dan 11 kratten Dommelsch die in het pand aanwezig moeten zijn.quote:Op dinsdag 7 december 2004 00:01 schreef Xantra het volgende:
[..]
het had geen zin om veel mensen uit te nodigen! 23.30 waren me pa en ma alweer thuis en dan begint het pas voor jullie
daarom alleen steve, johan en joest
dus sorry
En zo is dat !quote:Op dinsdag 7 december 2004 00:17 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Daarbij ZIJN WIJ tegenwoordig graag geziene verjaardagsgastEN en komen WIJ ONS bed niet meer uit voor minder dan 11 kratten Dommelsch die in het pand aanwezig moeten zijn.
Hij kent ons wel Tomazquote:Op dinsdag 7 december 2004 00:01 schreef Xantra het volgende:
[..]
23.30 dan begint het pas voor jullie
Ik teken er voor!quote:Op dinsdag 7 december 2004 15:26 schreef hp22 het volgende:
armin
ferry
rank 1
gielen
marco v
Dit schijnt de main line-up van TE05 te zijn, best goed! Haal je glowsticks maar uit de kast
Wat wat wat waaaaaaaaaaaaaaaaaat? Dat is wel erg tofquote:Op dinsdag 7 december 2004 15:26 schreef hp22 het volgende:
armin
ferry
rank 1
gielen
marco v
Dit schijnt de main line-up van TE05 te zijn, best goed! Haal je glowsticks maar uit de kast
Tranceaddict forumquote:Op woensdag 8 december 2004 01:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat wat wat waaaaaaaaaaaaaaaaaat? Dat is wel erg tofBeetje jammer van Johan, maar dan gaan we wel even kijken bij de hardtrance zaal.
Wat is je bron?
Holy moly. Kwaliteit!quote:Op dinsdag 7 december 2004 15:26 schreef hp22 het volgende:
armin
ferry
rank 1
gielen
marco v
Ik zie Armin verder nergens staan op de TE site...quote:Op dinsdag 7 december 2004 15:26 schreef hp22 het volgende:
armin
ferry
rank 1
gielen
marco v
Er staat nog helemaal niks op de TE site volgens mijquote:Op woensdag 8 december 2004 13:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik zie Armin verder nergens staan op de TE site...
Heb je al gekeken dan ?quote:Op woensdag 8 december 2004 13:39 schreef hp22 het volgende:
[..]
Er staat nog helemaal niks op de TE site volgens mij
Jawel, ik had weer gekeken na jouw post en ik zie niks van een line-up hoorquote:Op woensdag 8 december 2004 17:03 schreef jackson het volgende:
[..]
Heb je al gekeken dan ?
(waarschijnlijk niet dus)
Whehehe... ik zat gewoon op 2004 te kijkenquote:Op woensdag 8 december 2004 17:34 schreef hp22 het volgende:
[..]
Jawel, ik had weer gekeken na jouw post en ik zie niks van een line-up hoor
http://trance-energy.id-t.com/te2005/
Wat is jouw avatar toch lelijkquote:Op woensdag 8 december 2004 20:40 schreef nostra het volgende:
Wat is dat begin van Fire & Ice's Souvenir de Chine toch prachtig.![]()
Niet iedereen heeft zo'n goden-lichaam als avatarquote:
Je kan best tegen Feyenoord zijn hoor, maar er zijn een paar dingen waar elke Ajacied met verstand het ook over eens is, en dat is dat Feyenoord over een van de mooiste stadions, logo's en shirts beschikt. En het elftal nu is prut ja.quote:
quote:Op donderdag 9 december 2004 17:13 schreef nostra het volgende:
[..]
Je kan best tegen Feyenoord zijn hoor, maar er zijn een paar dingen waar elke Ajacied met verstand het ook over eens is, en dat is dat Feyenoord over een van de mooiste logo's en shirts beschikt.
Hm, de bron is AfterHourPower, zo'n knaapje die wel redelijk in het circuit zit. We shall see.quote:Op donderdag 9 december 2004 22:15 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Armin zou wel present zijn, de rest zijn echt speculaties.
Ja, dikke vette shit! Als je de titel zo hoort, denk je dat 't meevalt, maar 't is wel degelijk een strakke productie met zeer goeie sounds.quote:Op donderdag 9 december 2004 22:27 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Wat vinden we van Ridgewalkers feat. El - Find (Kyau vs. Albert Remix)
Nu nog een vinyl met daarop de Andy Moor remix, Kyau vs. Albert en de Schulz Intro Edit, en het zou wel eens de beste plaat van 2004 kunnen zijn.quote:Op donderdag 9 december 2004 22:35 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Ja, dikke vette shit! Als je de titel zo hoort, denk je dat 't meevalt, maar 't is wel degelijk een strakke productie met zeer goeie sounds.
Als find-fan vind ik ook dit een superplaat![]()
Absoluut!quote:Op donderdag 9 december 2004 22:39 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Nu nog een vinyl met daarop de Andy Moor remix, Kyau vs. Albert en de Schulz Intro Edit, en het zou wel eens de beste plaat van 2004 kunnen zijn.
ik vind eerlijk gezegd dat ze wel eens op mogen houden met find. andy moor mix is gewoon top en daar moet je het dan bij laten, maar omdat iedereen het zo'n topplaat vind, moeten er weer een stuk of wat remixen worden gemaakt.quote:Op donderdag 9 december 2004 22:39 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Nu nog een vinyl met daarop de Andy Moor remix, Kyau vs. Albert en de Schulz Intro Edit, en het zou wel eens de beste plaat van 2004 kunnen zijn.
Armin van Buuren syndroomquote:Op vrijdag 10 december 2004 00:17 schreef Xantra het volgende:
[..]
maar omdat iedereen het zo'n topplaat vind, moeten er weer een stuk of wat remixen worden gemaakt.
idd, heb trouwens ook het gevoel dat er honderden kleine armintjes in de trancewereld zitten...quote:
Niet boeiend dusquote:Op vrijdag 10 december 2004 14:15 schreef MarkzMan_X het volgende:
*in de wandelgangen gehoord heeft*
Over de TE line-up:
Confirmed: G-spott, Dj Jurgen, Marcel Woods, Rank 1 (also makers TE-Theme), Armin van Buuren
*/loopt weer uit de wandelgangen*
Stuk of wat remixen? Schulz intro edit, das gewoon de andy moor mix. En nu dan KvsA remix, that's it...quote:Op vrijdag 10 december 2004 00:17 schreef Xantra het volgende:
[..]
ik vind eerlijk gezegd dat ze wel eens op mogen houden met find. andy moor mix is gewoon top en daar moet je het dan bij laten, maar omdat iedereen het zo'n topplaat vind, moeten er weer een stuk of wat remixen worden gemaakt.
Release dan al die remixen op één plaat en niet erna nog eens 2 bijmaken, omdat die plaat zo goed valt bij het publiek, die markus schulz edit is trouwens wel eventjes anders dan de andy moor mix, in die andy moor mix zit stukken meer energie, die schulz edit kruipt naar het refrein toe en de moor mix knalt naar het refrein toe vind ikquote:Op vrijdag 10 december 2004 15:40 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Stuk of wat remixen? Schulz intro edit, das gewoon de andy moor mix. En nu dan KvsA remix, that's it...
quote:om 17.30 wordt de line-up bekend gemaakt op zowel 538 als id&t radio
intunen dus
Yup, maar dat is bij elk ID&T event hoorquote:Op vrijdag 10 december 2004 18:19 schreef _Supreme het volgende:
coole line up!!
moet je daar 18 voor zijn?
ok, was bij TiC belgie niet.. maar het is natuurlijk wel normaal... anders denken de mensen boven de 18 ook de hele tijd van: wat een kleuters hierquote:Op vrijdag 10 december 2004 18:22 schreef hp22 het volgende:
[..]
Yup, maar dat is bij elk ID&T event hoor
Rank 1 Live is idd helemaal live, erg vet!quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:25 schreef _Supreme het volgende:
[..]
ok, was bij TiC belgie niet.. maar het is natuurlijk wel normaal... anders denken de mensen boven de 18 ook de hele tijd van: wat een kleuters hier.
maar rank1 LIVE, is dat ook echt live met synts enzo? denk het wel he? cool!
Wordt nauwelijks op gecontroleerd hoor. Als ze iedereen moeten gaan staan controleren zijn ze wel ff bezig!quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:19 schreef _Supreme het volgende:
coole line up!!
moet je daar 18 voor zijn?
dit is het enige intressante voor mij, eddie halliwell was sterk bij xtra orange, dus wil ik nog wel een keertje zienquote:Op vrijdag 10 december 2004 17:29 schreef hp22 het volgende:
Nou, hier dan!
Ronald van Gelderen
Judge Jules & Eddie Halliwell
Ferry Corsten
Dat dacht ik dus ook... zelden iemand zo horen kratschenquote:Op vrijdag 10 december 2004 19:51 schreef Xantra het volgende:
eddie halliwell was sterk bij xtra orange, dus wil ik nog wel een keertje zien
Je snapt het welquote:Op vrijdag 10 december 2004 18:25 schreef _Supreme het volgende:
anders denken de mensen boven de 18 ook de hele tijd van: wat een kleuters hier.
Ben ik met je eens, vooral Filterheadz en Rank1 Livequote:Op vrijdag 10 december 2004 23:34 schreef marciemarcs het volgende:
Marco V
Armin
Ferry
Ronald van Gelderen
Filterheadz Live
Rank 1 Live
klinkt echt geweldig
quote:Op zaterdag 11 december 2004 11:29 schreef Tomaz het volgende:
Een week na TE doen we het nog eens dunnetjes over op 5 dj's in a row!
whooohoooooooquote:Op zaterdag 11 december 2004 11:29 schreef Tomaz het volgende:
Beste line-up ooit voor een TE dacht ik zo! Vette shit!
Een week na TE doen we het nog eens dunnetjes over op 5 dj's in a row!
sahara, no one on earth, findquote:Op zaterdag 11 december 2004 18:27 schreef _Supreme het volgende:
ik had net op de internet radio naar de laatste ASOT van vorig jaar geluisterd
de top20 van 2003 kwam langs. ben benieuwd welke nummers dit jaar in de top 5 komen. white room denk ik, en jump the next train....
Ik ga misschien naar het extrema feest in eindhoven.. maar op zich lijkt me dit ook gezellig..quote:Op zaterdag 11 december 2004 19:52 schreef Tomaz het volgende:
Vraagje tussendoor:
Is er hier toevallig animo voor een oudejaarsparty? Of heeft iedereen al bepaalde plannen? We kunnen de 31e december namelijk terecht in de soos in Buren (waar 5 dj's ook gehouden wordt). Dus als jullie nou allemaal zoiets hebben van: Tof, doen we, gezellig met z'n allen, beetje draaien, beetje drinken, beetje dansen, dan zouden Jackson en ik dat kunnen verzorgen.
't is maar een peiling om te zien of er animo voor is...
Ze kunnen het nog! Na een erg teleurstellende remix van die Dido plaat is deze weer heerlijkquote:Op zaterdag 11 december 2004 18:14 schreef Tomaz het volgende:
Man! Die nieuwste remix van G&D is ff wennen, maar met de keer dat ik 'm hoor vind ik 'm vetter!
Don't leave home vind ik ook schitterendquote:Op zaterdag 11 december 2004 20:27 schreef marciemarcs het volgende:
[..]
Ze kunnen het nog! Na een erg teleurstellende remix van die Dido plaat is deze weer heerlijk
Klinkt leuk! Als ik niets leukers heb (je snapt me wel), lijkt me dat zeker een gaaf plan!quote:Op zaterdag 11 december 2004 19:52 schreef Tomaz het volgende:
Vraagje tussendoor:
Is er hier toevallig animo voor een oudejaarsparty? Of heeft iedereen al bepaalde plannen? We kunnen de 31e december namelijk terecht in de soos in Buren (waar 5 dj's ook gehouden wordt). Dus als jullie nou allemaal zoiets hebben van: Tof, doen we, gezellig met z'n allen, beetje draaien, beetje drinken, beetje dansen, dan zouden Jackson en ik dat kunnen verzorgen.
Ieder zijn plaatjes/ceedees mee en knallen maar! Pilsje(en/of koekje) erbij voor wie wil. Entree is gewoon helemaal nix verder... een mooie locatie om ff flink te knallen. Je kan net zoveel vrienden meenemen als je wil!quote:Op zaterdag 11 december 2004 19:52 schreef Tomaz het volgende:
Vraagje tussendoor:
Same here! want de oud/nieuw plannen zitten een beetje in de vriezer momenteel.quote:Op zaterdag 11 december 2004 23:33 schreef m-kay het volgende:
[..]
Klinkt leuk! Als ik niets leukers heb (je snapt me wel), lijkt me dat zeker een gaaf plan!
' It's your fruit that makes the fristi' .. iets met goeie platen meenemen en dus goeie muziekquote:Op maandag 13 december 2004 18:35 schreef MarkzMan_X het volgende:
Daarom ben ik iig vóór een partij met goeie muziek.![]()
Fuck... ik had em net onder mijn ctrol-v .... en wilde em posten hier....quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:48 schreef marciemarcs het volgende:
Zoo misschien vinden sommige van jullie dit wel interessant:
New releases for January 2005
Ridgewalkers feat. El - Find (ARM1010)
This will be the 10th release since Armin left United Recordings on the Armind label through Armada. The a-side will feature the superb Andy Moor Remix, which is also featured on Armin's recently released Universal Religion 2004 cd. The b-side contains a slightly harder edged remix by the German duo Kyau vs Albert. Release date 17th January 2005.
niet te hopen dat matthew over een tijdje alleen maar op armada gaat releasen, op den duur lijkt het daar minder te worden (wat bepaalde producers uitbrengen)quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:48 schreef marciemarcs het volgende:
Zoo misschien vinden sommige van jullie dit wel interessant:
Mischa Daniels feat. Crown - Last Nite (FAME001)
erg intressant
Matthew Dekay signed his “Deep Show” track to Armada.
ook boeiend...
Dat is wel een vet idee zeg! Jammer dat ik al andere dingen heb afgesprokenquote:Op zondag 12 december 2004 01:56 schreef jackson het volgende:
[..]
Ieder zijn plaatjes/ceedees mee en knallen maar! Pilsje(en/of koekje) erbij voor wie wil. Entree is gewoon helemaal nix verder... een mooie locatie om ff flink te knallen. Je kan net zoveel vrienden meenemen als je wil!
Wij zijn er erg enthousiast over !
Achja... volgende keer beter !quote:Op woensdag 15 december 2004 10:10 schreef da_rippah het volgende:
[..]
Dat is wel een vet idee zeg! Jammer dat ik al andere dingen heb afgesproken
Dat gaat Matthew Dekay ook niet doen! "Swing 2 Harmony" komt b.v. op Data Recorings uitquote:Op dinsdag 14 december 2004 18:33 schreef Xantra het volgende:
[..]
niet te hopen dat matthew over een tijdje alleen maar op armada gaat releasen, op den duur lijkt het daar minder te worden (wat bepaalde producers uitbrengen)
Laat Matthew maar op Deep, Dekay en Lowriders blijven releasen, bijna alles wat hij uitbrengt op die labels is goed![]()
ok mooiquote:Op woensdag 15 december 2004 15:05 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Dat gaat Matthew Dekay ook niet doen! "Swing 2 Harmony" komt b.v. op Data Recorings uit![]()
OMG!quote:Op woensdag 15 december 2004 21:56 schreef Tomaz het volgende:
OH jezus, ik kan 't niet stilhouden jongens:
Passiva komt draaien op 5 dj's in a row!!!!!
Beuken?quote:Op woensdag 15 december 2004 22:14 schreef m-kay het volgende:
Trouwens, wat doet Chris Liebing in dat rijtje?
toe maar, dus geen menno de jong, is het nu geen 6djs in a row danquote:Op woensdag 15 december 2004 21:56 schreef Tomaz het volgende:
Heel erg sweet. Z'n maatje Matt van Wyk heeft met Sunquest nog eens een tune gemaakt ("Reality".. dikke deunquote:Op woensdag 15 december 2004 21:56 schreef Tomaz het volgende:
Dat is nooit aan de orde geweest hoor. Weet niet hoe je daarbij komt.quote:Op woensdag 15 december 2004 22:15 schreef Xantra het volgende:
[..]
toe maar, dus geen menno de jong, is het nu geen 6djs in a row dan
Arjan Rietvink (je kent 'm wel, die doet al die ID&T cd's) gaat 'm doen, dus dat duurt nog wel tot 2007.quote:Op donderdag 16 december 2004 00:40 schreef hp22 het volgende:
En nog afsluiten ook! Wanneer komt de dvd uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |