Misschien is het wel beter dat het er niet op staat, op dvd is het toch niet zo geweldig als het daar was, dus nu blijft het speciaalquote:Op woensdag 24 november 2004 19:50 schreef Xantra het volgende:
waar is dat classic uurtje?![]()
quote:Op woensdag 24 november 2004 21:16 schreef hp22 het volgende:
[..]
Misschien is het wel beter dat het er niet op staat, op dvd is het toch niet zo geweldig als het daar was, dus nu blijft het speciaal
* 9. Ridgewalkers - Find (Andy Moor Mix).BEAT
ook weer blij
Nix van gezien die avondquote:Op woensdag 24 november 2004 19:50 schreef Xantra het volgende:
waar is dat classic uurtje?![]()
Woohoo!quote:Op woensdag 24 november 2004 21:16 schreef hp22 het volgende:
[..]
Misschien is het wel beter dat het er niet op staat, op dvd is het toch niet zo geweldig als het daar was, dus nu blijft het speciaal
* 9. Ridgewalkers - Find (Andy Moor Mix).
Tomaz ook weer blij
Dit is zeker treurig nieuwsquote:Op donderdag 25 november 2004 02:00 schreef rubbereend het volgende:
kijk al uit naar de DVD
treurig nieuws:
MC Marxman neemt afscheid!
http://vecka44.no-ip.org/(...)_Tour_03_04_2004.mp3quote:Here's a liveset from 2004, my first total live set ever. Using Ableton Live and a midi keyboard. This was recorded at a club called SkyBar in Västerås, Sweden, on a Fokused on Tour party.
Tracklist:
01. Rouz & Özz - A gift
02. [NoParticularTrack] + Derric Carter acapella
03. [NoParticularTrack]
04. Rouz - OneTwo + Wildstyle acapella
05. Rouz - Bum
06. Time Zone - Wildstyle (rouz live mix)
07. Retarded Funk - Maybe
08. Retarded Funk - Round Two
09. Retarded Funk - Supermen
10. [NoParticularTrack] + Tag Team acapella
Dat was toch al lang bekend... bij Dance Valley werd er al een soort van afscheid gegeven bij Carl Cox..quote:Op donderdag 25 november 2004 02:00 schreef rubbereend het volgende:
treurig nieuws:
toen stond k bij fluttlichtquote:Op donderdag 25 november 2004 13:41 schreef marciemarcs het volgende:
[..]
Dat was toch al lang bekend... bij Dance Valley werd er al een soort van afscheid gegeven bij Carl Cox..
Hahahaquote:Op donderdag 25 november 2004 01:44 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Woohoo!
Oh, mocht ik komen te overlijden binnen nu en een jaar of 100, dan gelieve op m'n begrafenis de Markus Schulz intro mix te draaien als ik binnengereden wordt. Dank!
Die kerel heeft m'n naam gejat!quote:Op donderdag 25 november 2004 02:00 schreef rubbereend het volgende:
kijk al uit naar de DVD
treurig nieuws:
Holy, die moet echt kopen. Ik zei net nog in een chat "wanneer komt Fanatic nou eens uit".quote:Op donderdag 25 november 2004 13:53 schreef Black-Hole het volgende:
Markus Schulz Coldharbour Selections Vol. 3
A. Bakke & Ljungqvist - Fanatic
B1. Yilmaz Altanhan - Eighties
B2. Andrew Bennett - Ocean Drive (Probspot Remix)
![]()
Wanneer komt die Audioholics plaat nou eens uit!quote:Op donderdag 25 november 2004 22:41 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Holy, die moet echt kopen. Ik zei net nog in een chat "wanneer komt Fanatic nou eens uit".
December... de 16e! Zo uit m'n hoofd.quote:Op donderdag 25 november 2004 22:45 schreef swopfile het volgende:
[..]
Wanneer komt die Audioholics plaat nou eens uit!![]()
Staan wel een paar mooie platen tussen. Vind het wel jammer dat Flight 643 gemixt met Smack my Bitch up (concert vrijdag) er niet op staat, dat vond ik persoonlijk namelijk een van de hoogtepunten van het concert.quote:Tracklist was dus al gepost. Voortaan beter opletten Smoonshine.
Nou, op de zaterdag zong ze geen just be! Over een weekje weten we welke versie ze genomen hebbenquote:Op vrijdag 26 november 2004 17:13 schreef Smoonshine het volgende:
Tracklist Tiësto in Concert 2 DVD
[..]
Staan wel een paar mooie platen tussen. Vind het wel jammer dat Flight 643 gemixt met Smack my Bitch up (concert vrijdag) er niet op staat, dat vond ik persoonlijk namelijk een van de hoogtepunten van het concert.
Overigens staat Bibi er wel op. Zij zong namelijk Just be in tijdens het concert, dus ik neem niet aan dat ze op de DVD haar vervangen hebben voor Kirsty Hawkshaw.
quote:22.00 uur Clubbin’ – Markus Schulz
De trance-verrassing van 2004. Al geruime tijd remixte Markus Schulz platen van onder andere Depeche Mode, Jewel en Madonna. Sinds in maart zijn mix-album ‘Coldharbour Sessions’ verscheen, is Markus Schulz hot. Zijn relaxte trance is tot 23.00 uur live te horen.
quote:Op DVD-1 staat de concertregistratie. Door de sublieme Dolby Digital 5.1 surround sound heb je het idee dat je deel uitmaakt van het publiek. Daarbij vliegt de camera letterlijk over de hoofden en neemt je zelfs mee naar de DJ-booth van Tiësto. Ook is het mogelijk om per track te luisteren waardoor je je persoonlijke hoogtepunten van de avond opnieuw kan beleven, zoals het thema dat hij speelde bij de opening van de laatste Olympische Spelen en publieksfavorieten als Adagio For Strings en Love Comes Again.
Op DVD-2 vind je de speciale features:
- Behind the red curtain: een kijkje achter de schermen
- Franz Harary presents Tiësto’s Disappearance Act: de show van de magiër Harary
- Bang The drums: de sensationele drumact
- Matt Hales from Aqualung met Easier To Lie: optreden van dit aanstormende talent
- 12 days in 3 minutes: de ‘making of’
- Visual Magik by Studio Micha Klein: compilatie van de VJ-beelden
- The #1 DJ Of The World: prijsuitreiking door DJ MAG
- DVD Rom (special Magik mp3 track ) - de mp3 is af te spelen op zowel PC als MAC en bevat de gehele audioset van DVD-1.
Das mooi om onderweg naar de Panama, en dus Schulz, te luisterenquote:Op zaterdag 27 november 2004 02:04 schreef rubbereend het volgende:
morgenavond op id&t radio:
[..]
Damn, vet hoor, die set van Rouzbeh. Kan dit wel waarderen.quote:Op donderdag 25 november 2004 12:49 schreef hp22 het volgende:
Rouzbeh delavari - live at skybar fokused on tour 03 04 2004
Wat een lekker setje zeg!
[..]
http://vecka44.no-ip.org/(...)_Tour_03_04_2004.mp3
Hey, das hendigquote:Op zaterdag 27 november 2004 04:45 schreef hp22 het volgende:
Nog wat TiC2 dvd feitjes:
[..]
=> - DVD Rom (special Magik mp3 track ) - de mp3 is af te spelen op zowel PC als MAC en bevat de gehele audioset van DVD-1.
ja k zag de camera's de hele tijd overvliegenquote:Op zaterdag 27 november 2004 04:45 schreef hp22 het volgende:
Nog wat TiC2 dvd feitjes:
[..]
Iets minder slikken misschienquote:Op zaterdag 27 november 2004 17:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja k zag de camera's de hele tijd overvliegen
Waren dat camera's? Ik dacht vogels!quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja k zag de camera's de hele tijd overvliegen
quote:Op maandag 29 november 2004 15:05 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Waren dat camera's? Ik dacht vogels!![]()
quote:Op zondag 28 november 2004 00:50 schreef jackson het volgende:
[..]
Iets minder slikken misschien
quote:Op maandag 29 november 2004 19:50 schreef Xantra het volgende:
lijstert: James_Holden_-_A_Break_In_The_Clouds__Ozgur_Can_Remixsounds van holden en ozze in 1 track
![]()
Geile bende! Dan post ik mn laatste aankoop ook nog even.quote:Op dinsdag 30 november 2004 15:56 schreef Xantra het volgende:
*plaeten*
(ik meld het hier, want dat speciale topic voor gekochte plaatjes, lees ik dat mensen die daar posten jean goed vinden, in zo'n topic horen deze plaatjes niet
Ik was in een dolle buiquote:Op woensdag 1 december 2004 09:16 schreef hp22 het volgende:
Scooter - One (Always Hardcore)
SCHITTEREND toch?quote:Op woensdag 1 december 2004 09:16 schreef hp22 het volgende:
Scooter - One (Always Hardcore)
Dan maar vanaf CD... da's ook geen straf als je speeltje eenmaal binnen isquote:Op woensdag 1 december 2004 14:56 schreef Xantra het volgende:
de Markus Schulz - 3rd Coldharbour Selections verkoopt weer goed zie ik , ik zat ook nog te twijfelen om hem te kopen, maar het werd te duur, dus heb ik hem maar geschrapt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |