abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 25 november 2004 @ 01:59:13 #1
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23557594
Weet eigenlijk niet precies waar k dit moet posten, dus maar hier. Geen gedral graag maar respect voor één van de grootste MC's uit de dancescene!
quote:
MC Marxman voor het laatst

Twintig jaar zit hij al in het MC vak en donderdag 23 december pakt hij in de Powerzone voor het laatst de microfoon vast om het publiek daar nog een keer te vermaken met zijn overbekende stem.

De in Engeland geboren Kevin Lawlor was onder andere tien jaar Master of Ceremony op de mainstage van Dance Valley en is al jaren de vaste DJ van Michel de Hey. Vele dance liefhebbers zien MC Marxman als de stem van de Nederlandse partyscene.

Tijdens zijn tribute in de Amsterdamse Powezone geven een aantal Nederlandse DJ’s/producers hun bijdrage aan de avond. Voor slechts 10 euro zie je deze avond onder andere Michel de Hey, Marco V, Johan Gielen, Paul Jay en Lucien Foort. Tussendoor zullen top promoters, agents en anderen uit de Nederlandse dance scene hun bijdrage geven in area 2. Hier zijn onder andere mensen van ID&T, FFWD, Club Risk, Dance Valley, Chemistry en Extrema aanwezig.

De hele avond wordt op film vastgelegd voor de exclusieve testimonial DVD. Hierop staan onder andere een speciale soundtrack, DJ interviews en extra features.
Geweldige MC, kan me de main van DV eigenlijk niet zonder Marxman voorstellen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_23557719
quote:
De in Engeland geboren Kevin Lawlor was onder andere tien jaar Master of Ceremony op de mainstage van Dance Valley en is al jaren de vaste DJ van Michel de Hey. Vele dance liefhebbers zien MC Marxman als de stem van de Nederlandse partyscene.
Typo

Maar wat zonde zeg! Voor mij de beste MC die ik heb mogen horen!
pi_23561146
De enige MC die tenminste zn waffel dicht houdt.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 25 november 2004 @ 11:32:29 #4
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23561655
quote:
Op donderdag 25 november 2004 11:03 schreef swopfile het volgende:
De enige MC die tenminste zn waffel dicht houdt.
en strax dus definitief
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_23600632
"We cannot get enough"
Damn, vond hem eerlijk gezegd één van de weinige mc's die me wist te interesseren (beter dan die Ruffian )
pi_23604119
Gelukkig, weer een MC minder
pi_23604213
Mja, ik heb het nut nooit zo gezien van een MC, maar wat deze man bereikt heeft is wel zwaar ok .
pi_23604327
Wat heeft hij bereikt dan?
pi_23609091
Je staat niet zomaar 10 keer achter elkaar op het meest succesvolle en drukbezochtste dance festival van Nederland en dan nog op de mainstage ook.

Don't get me wrong, ik vind een MC meer irritant dan dat ie wat toevoegt, maar ik vind dat opzich best een prestatie als je weet dat je overal vandaan MC's kan trekken en dan toch 10 keer achter elkaar op zo'n groot podium als de mainstage van Dance Valley.
  zaterdag 27 november 2004 @ 19:16:21 #10
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_23612635
Voor mij is het zeker geen gemis
pi_23620947
Ik heb sowieso een hekel aan mc's behalve het af- en aankondigen en het publiek opzwepen op de juiste momenten. Maar voor MC Marxman maak ik graag een uitzondering. Zijn voor Dance Valley karakteristieke stem zal bij ieder bezoeker van dit festival voor altijd in zijn geheugen gegrifd staan. Hoor je Marxman, denk je Dance Valley. Heel simpel .
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_23624646
quote:
Op zondag 28 november 2004 00:58 schreef teknomist het volgende:
Hoor je Carl Cox en Marxman, denk je Dance Valley. Heel simpel .
pi_25323828
Ik was vroeger ook geen fan van MC's, maar kan ze steeds meer waarderen.
Majika, bij de hardhouse is altijd best oke.
Maar er gaat niks boven Marxman. Dé Dancevalle-stem! Echt geweldig, jammer dat ie stopt

Marxman
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_25341640
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 00:48 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
Ik was vroeger ook geen fan van MC's, maar kan ze steeds meer waarderen.
Majika, bij de hardhouse is altijd best oke.
Maar er gaat niks boven Marxman. Dé Dancevalle-stem! Echt geweldig, jammer dat ie stopt

Marxman
Inmiddels is ie al ff gestopt hoor
pi_25357995
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 02:33 schreef Tomaz het volgende:

[..]

Inmiddels is ie al ff gestopt hoor
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')