quote:
quote:
Ligt niet in mijn straatje.... sterker nog.... het is 12 blokken verder. Maar ik heb een vraag er neer gezet. Die ik nog meen ookquote:Op donderdag 2 december 2004 20:28 schreef Seborik het volgende:
Hehe, geen zin of ligt het niet in het straatje?
quote:
Oke... tot deel 27quote:Op vrijdag 3 december 2004 02:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nu deze link hier gepost is ben k bang dat ik dit topic links laat liggen en dat k me met mijn minimale bijdrages weer meld in deel 27
dj jean
Het heeft de man geen windeieren gelegd... ik vind het ook crap maar hij doet het slim. Op seksgebied heeft het hem ook het nodige bezorgd.quote:Op vrijdag 3 december 2004 09:00 schreef m-kay het volgende:
Ja, inderdaad! Wat doet DJ Jean in een trance topic! Wat doet DJ Jean überhaupt in muziek..
quote:Op vrijdag 3 december 2004 09:00 schreef m-kay het volgende:
Ja, inderdaad! Wat doet DJ Jean in een trance topic! Wat doet DJ Jean überhaupt in muziek..
quote:Op vrijdag 3 december 2004 14:20 schreef WebForce het volgende:
En hoe Thijs zei over dat koor 'Zijn allemaal tussen de 14 en 18, dus...'
quote:Op vrijdag 3 december 2004 16:35 schreef Xantra het volgende:
[..]
grrrr tijs zonder h, is hij zo wereldberoemd en nog weten mensen niet hoe ze zijn naam moeten schrijven
schrijf dan gewoon Tiësto...
quote:Op vrijdag 3 december 2004 17:27 schreef Xantra het volgende:
webforce, ben jin die met dat gele shirt? lijkt wel of hij huilt...
quote:Op vrijdag 3 december 2004 18:34 schreef Xantra het volgende:
ah ik zie jullie, 1 van jullie duidelijk de ander voor de helft, wel geinig dat jullie te zien zijn op de dvd
quote:Op vrijdag 3 december 2004 16:35 schreef Xantra het volgende:
[..]
grrrr tijs zonder h, is hij zo wereldberoemd en nog weten mensen niet hoe ze zijn naam moeten schrijven
schrijf dan gewoon Tiësto...
Heh.... lekker positief zijn we weerquote:Op vrijdag 3 december 2004 17:27 schreef Xantra het volgende:
webforce, ben jin die met dat gele shirt? lijkt wel of hij huilt...
Ja, idd! Had alleen 't gevoel dat er toch iets niet helemaal lekker was aan die vocalen, maar misschien moet ik 'm nog maar 's goed gaan luisteren.quote:Op vrijdag 3 december 2004 22:31 schreef Black-Hole het volgende:
Gisteren tijdens ASOT: Nicole Spomberg - Resurrection (Gabriel & Dresden Remix)
Wat een zalige remix zeg![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 23:04 schreef jackson het volgende:
[..]
[..]
Heh.... lekker positief zijn we weer
Helemaaaaaal niet mee eens eigenlijk. Wat Tomaz zegt, die vocalen klonken naar mijn mening voor geen meter. Voor de rest is het een wereldplaat moet ik zeggen.... alleen fftjes zonders vocals graagquote:Op vrijdag 3 december 2004 22:31 schreef Black-Hole het volgende:
Gisteren tijdens ASOT: Nicole Spomberg - Resurrection (Gabriel & Dresden Remix)
Wat een zalige remix zeg![]()
quote:Op zaterdag 4 december 2004 02:33 schreef Xantra het volgende:
[..]
hehe sorry....maar tijs is met een hsorry kan er niks aan doen...
over die goser met dat gele shirt: kijk maar eens, hij kijkt echt zuur
Vertelquote:Op zaterdag 4 december 2004 14:46 schreef danos het volgende:
Goocheltruc was ook leuk om nog eens te zien, nu snap ik die truc eindelijk
lol naja je ziet tijs vrij ver naar achter zitten, dus het zijn niet zijn handen die door die 2 gaten gaan maar van iemand anders, en als die kist dan op het laatst helemaal openvalt kun je door middel van optisch bedrog die andere gast niet meer zien maar hij is er nog welquote:
hehe beetje me post aanpassen...quote:Op zaterdag 4 december 2004 08:38 schreef WebForce het volgende:
[..]
Als je Tiësto bedoeld is dat juist zonder h, dat je dat niet weet
ik zag dat beeld voorbij komen, beetje aan het eind van de dvd, valt ook wel op met zo'n vrouwtjequote:
Eerlijk is eerlijk.... goeie tietenquote:
quote:Op zondag 5 december 2004 16:08 schreef hp22 het volgende:
14. Britney Spears - Breathe On Me (James Holden vocal mix)
Heerlijk zondag-setje!
Het is niet te geloven maar heb de DVD ook gekocht vandaag. Wat me bezielde weet ik niet maargoed hij ligt naast me. Na 1 keer kijken heb je er geen zak maar aan maar toch vond ik het hoesje enzo er wel oke uitzien.quote:Op zaterdag 4 december 2004 14:46 schreef danos het volgende:
Heb gisterochtend de tiesto dvd gekocht!
Ziet er prima uit, mooi hoesje, mooi boekje en mooie foto's!
Vindt het camera werk soms wat rommelig, beetje chaos alsof ze niet geoefend hebben (vooral bij forever today is het vuurwerk soms niet goed te zien door het rare camerawerk).
Verder is DVD1 echt top!
DVD 2 met de extra features is ook echt super, eindelijk eens extra's waar je wat aan hebt.
Behind the red curtain is leuk, een van de betere interviews die ik met tiesto heb gezien.
Goocheltruc was ook leuk om nog eens te zien, nu snap ik die truc eindelijk
Gelukkig stond dat stukje met die trommels er ook nog op, want dat vond ik toch ook wel erg vet.
Kortom, qua feest was TIC 1 misschien iets beter maar de DVD van TIC 2 en 3 heerst toch wel zeg!
Kopen dus
Psst dvd2 de creditsquote:Op maandag 6 december 2004 18:28 schreef Xantra het volgende:
heerlijk die zaterdagavond beelden![]()
![]()
toch vind ik het jammer dat endless wave, voyage, veracocha en universal nation er niet opstaan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |