quote:
quote:
Ligt niet in mijn straatje.... sterker nog.... het is 12 blokken verder. Maar ik heb een vraag er neer gezet. Die ik nog meen ookquote:Op donderdag 2 december 2004 20:28 schreef Seborik het volgende:
Hehe, geen zin of ligt het niet in het straatje?
quote:
Oke... tot deel 27quote:Op vrijdag 3 december 2004 02:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nu deze link hier gepost is ben k bang dat ik dit topic links laat liggen en dat k me met mijn minimale bijdrages weer meld in deel 27
dj jean
Het heeft de man geen windeieren gelegd... ik vind het ook crap maar hij doet het slim. Op seksgebied heeft het hem ook het nodige bezorgd.quote:Op vrijdag 3 december 2004 09:00 schreef m-kay het volgende:
Ja, inderdaad! Wat doet DJ Jean in een trance topic! Wat doet DJ Jean überhaupt in muziek..
quote:Op vrijdag 3 december 2004 09:00 schreef m-kay het volgende:
Ja, inderdaad! Wat doet DJ Jean in een trance topic! Wat doet DJ Jean überhaupt in muziek..
quote:Op vrijdag 3 december 2004 14:20 schreef WebForce het volgende:
En hoe Thijs zei over dat koor 'Zijn allemaal tussen de 14 en 18, dus...'
quote:Op vrijdag 3 december 2004 16:35 schreef Xantra het volgende:
[..]
grrrr tijs zonder h, is hij zo wereldberoemd en nog weten mensen niet hoe ze zijn naam moeten schrijven
schrijf dan gewoon Tiësto...
quote:Op vrijdag 3 december 2004 17:27 schreef Xantra het volgende:
webforce, ben jin die met dat gele shirt? lijkt wel of hij huilt...
quote:Op vrijdag 3 december 2004 18:34 schreef Xantra het volgende:
ah ik zie jullie, 1 van jullie duidelijk de ander voor de helft, wel geinig dat jullie te zien zijn op de dvd
quote:Op vrijdag 3 december 2004 16:35 schreef Xantra het volgende:
[..]
grrrr tijs zonder h, is hij zo wereldberoemd en nog weten mensen niet hoe ze zijn naam moeten schrijven
schrijf dan gewoon Tiësto...
Heh.... lekker positief zijn we weerquote:Op vrijdag 3 december 2004 17:27 schreef Xantra het volgende:
webforce, ben jin die met dat gele shirt? lijkt wel of hij huilt...
Ja, idd! Had alleen 't gevoel dat er toch iets niet helemaal lekker was aan die vocalen, maar misschien moet ik 'm nog maar 's goed gaan luisteren.quote:Op vrijdag 3 december 2004 22:31 schreef Black-Hole het volgende:
Gisteren tijdens ASOT: Nicole Spomberg - Resurrection (Gabriel & Dresden Remix)
Wat een zalige remix zeg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |