Yup, maar dat is bij elk ID&T event hoorquote:Op vrijdag 10 december 2004 18:19 schreef _Supreme het volgende:
coole line up!!
moet je daar 18 voor zijn?
ok, was bij TiC belgie niet.. maar het is natuurlijk wel normaal... anders denken de mensen boven de 18 ook de hele tijd van: wat een kleuters hierquote:Op vrijdag 10 december 2004 18:22 schreef hp22 het volgende:
[..]
Yup, maar dat is bij elk ID&T event hoor
Rank 1 Live is idd helemaal live, erg vet!quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:25 schreef _Supreme het volgende:
[..]
ok, was bij TiC belgie niet.. maar het is natuurlijk wel normaal... anders denken de mensen boven de 18 ook de hele tijd van: wat een kleuters hier.
maar rank1 LIVE, is dat ook echt live met synts enzo? denk het wel he? cool!
Wordt nauwelijks op gecontroleerd hoor. Als ze iedereen moeten gaan staan controleren zijn ze wel ff bezig!quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:19 schreef _Supreme het volgende:
coole line up!!
moet je daar 18 voor zijn?
dit is het enige intressante voor mij, eddie halliwell was sterk bij xtra orange, dus wil ik nog wel een keertje zienquote:Op vrijdag 10 december 2004 17:29 schreef hp22 het volgende:
Nou, hier dan!
Ronald van Gelderen
Judge Jules & Eddie Halliwell
Ferry Corsten
Dat dacht ik dus ook... zelden iemand zo horen kratschenquote:Op vrijdag 10 december 2004 19:51 schreef Xantra het volgende:
eddie halliwell was sterk bij xtra orange, dus wil ik nog wel een keertje zien
Je snapt het welquote:Op vrijdag 10 december 2004 18:25 schreef _Supreme het volgende:
anders denken de mensen boven de 18 ook de hele tijd van: wat een kleuters hier.
Ben ik met je eens, vooral Filterheadz en Rank1 Livequote:Op vrijdag 10 december 2004 23:34 schreef marciemarcs het volgende:
Marco V
Armin
Ferry
Ronald van Gelderen
Filterheadz Live
Rank 1 Live
klinkt echt geweldig
quote:Op zaterdag 11 december 2004 11:29 schreef Tomaz het volgende:
Een week na TE doen we het nog eens dunnetjes over op 5 dj's in a row!
whooohoooooooquote:Op zaterdag 11 december 2004 11:29 schreef Tomaz het volgende:
Beste line-up ooit voor een TE dacht ik zo! Vette shit!
Een week na TE doen we het nog eens dunnetjes over op 5 dj's in a row!
sahara, no one on earth, findquote:Op zaterdag 11 december 2004 18:27 schreef _Supreme het volgende:
ik had net op de internet radio naar de laatste ASOT van vorig jaar geluisterd
de top20 van 2003 kwam langs. ben benieuwd welke nummers dit jaar in de top 5 komen. white room denk ik, en jump the next train....
Ik ga misschien naar het extrema feest in eindhoven.. maar op zich lijkt me dit ook gezellig..quote:Op zaterdag 11 december 2004 19:52 schreef Tomaz het volgende:
Vraagje tussendoor:
Is er hier toevallig animo voor een oudejaarsparty? Of heeft iedereen al bepaalde plannen? We kunnen de 31e december namelijk terecht in de soos in Buren (waar 5 dj's ook gehouden wordt). Dus als jullie nou allemaal zoiets hebben van: Tof, doen we, gezellig met z'n allen, beetje draaien, beetje drinken, beetje dansen, dan zouden Jackson en ik dat kunnen verzorgen.
't is maar een peiling om te zien of er animo voor is...
Ze kunnen het nog! Na een erg teleurstellende remix van die Dido plaat is deze weer heerlijkquote:Op zaterdag 11 december 2004 18:14 schreef Tomaz het volgende:
Man! Die nieuwste remix van G&D is ff wennen, maar met de keer dat ik 'm hoor vind ik 'm vetter!
Don't leave home vind ik ook schitterendquote:Op zaterdag 11 december 2004 20:27 schreef marciemarcs het volgende:
[..]
Ze kunnen het nog! Na een erg teleurstellende remix van die Dido plaat is deze weer heerlijk
Klinkt leuk! Als ik niets leukers heb (je snapt me wel), lijkt me dat zeker een gaaf plan!quote:Op zaterdag 11 december 2004 19:52 schreef Tomaz het volgende:
Vraagje tussendoor:
Is er hier toevallig animo voor een oudejaarsparty? Of heeft iedereen al bepaalde plannen? We kunnen de 31e december namelijk terecht in de soos in Buren (waar 5 dj's ook gehouden wordt). Dus als jullie nou allemaal zoiets hebben van: Tof, doen we, gezellig met z'n allen, beetje draaien, beetje drinken, beetje dansen, dan zouden Jackson en ik dat kunnen verzorgen.
Ieder zijn plaatjes/ceedees mee en knallen maar! Pilsje(en/of koekje) erbij voor wie wil. Entree is gewoon helemaal nix verder... een mooie locatie om ff flink te knallen. Je kan net zoveel vrienden meenemen als je wil!quote:Op zaterdag 11 december 2004 19:52 schreef Tomaz het volgende:
Vraagje tussendoor:
Same here! want de oud/nieuw plannen zitten een beetje in de vriezer momenteel.quote:Op zaterdag 11 december 2004 23:33 schreef m-kay het volgende:
[..]
Klinkt leuk! Als ik niets leukers heb (je snapt me wel), lijkt me dat zeker een gaaf plan!
' It's your fruit that makes the fristi' .. iets met goeie platen meenemen en dus goeie muziekquote:Op maandag 13 december 2004 18:35 schreef MarkzMan_X het volgende:
Daarom ben ik iig vóór een partij met goeie muziek.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |