'universal nation' die vooral... en dan die ferry corsten remixquote:Op maandag 6 december 2004 18:28 schreef Xantra het volgende:
heerlijk die zaterdagavond beelden![]()
![]()
toch vind ik het jammer dat endless wave, voyage, veracocha en universal nation er niet opstaan...
dat is juist goed, het is zo dat je een beeld niet langer dan ca. 10 sec mag vasthouden, dan moet het volgende shot er weer in komen, ik vind het juist goed gefilmd in tegenstelling tot vorig jaarquote:Op maandag 6 december 2004 20:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Ook jammer dat ze een camera standpunt niet langer dan een zucht vasthouden.
Niet mee eens... het kijkt voor geen meter weg man! Opzich snap ik het wel... maar ze houden het de camera meestal nog geen 2sec vast. Heeeeeeel irritant vind ik het.quote:Op maandag 6 december 2004 20:41 schreef Xantra het volgende:
[..]
dat is juist goed, het is zo dat je een beeld niet langer dan ca. 10 sec mag vasthouden, dan moet het volgende shot er weer in komen, ik vind het juist goed gefilmd in tegenstelling tot vorig jaar
moet jij maar eens een beeld van 15 tot 20 sec zien, dan is het saai en langdradig en is het 'bericht' van dat beeld wat gegeven wordt wel duidelijk.quote:Op maandag 6 december 2004 21:00 schreef jackson het volgende:
[..]
Niet mee eens... het kijkt voor geen meter weg man! Opzich snap ik het wel... maar ze houden het de camera meestal nog geen 2sec vast. Heeeeeeel irritant vind ik het.
En verder is de DVD wel oke hoor. Niet super bijzonder maar een leuk aandenken
korte shots heb ik geen moeite mee, mits het goeie shots zijn. Hier heb ik nog wel eens het idee dat er iets totaal nutteloos/onscherp wordt weer gegeven. Top dvd hoor daarniet van maar dit is het enige minpuntjequote:Op maandag 6 december 2004 21:31 schreef Xantra het volgende:
[..]
moet jij maar eens een beeld van 15 tot 20 sec zien, dan is het saai en langdradig en is het 'bericht' van dat beeld wat gegeven wordt wel duidelijk.
Is een algemene regel in de Vision wereld, heb ik geleerd, heb een concert moeten filmen en monteren en daar werd het heel duidelijk gemaakt dat lange shots niet welkom waren![]()
maar 2 sec kan soms vervelend zijn, maar over het algemeen vond ik de shots niet kort ofzo...
Jij mag niet op mijn verjaardag komenquote:Op maandag 6 december 2004 20:41 schreef Xantra het volgende:
Ik heb Tomaz en Jackson niet op mijn verjaardag uitgenodigd!
het had geen zin om veel mensen uit te nodigen! 23.30 waren me pa en ma alweer thuis en dan begint het pas voor julliequote:Op maandag 6 december 2004 22:48 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Jij mag niet op mijn verjaardag komen![]()
Daarbij ben ik tegenwoordig een graag geziene verjaardagsgast en kom ik m'n bed niet meer uit voor minder dan 11 kratten Dommelsch die in het pand aanwezig moeten zijn.quote:Op dinsdag 7 december 2004 00:01 schreef Xantra het volgende:
[..]
het had geen zin om veel mensen uit te nodigen! 23.30 waren me pa en ma alweer thuis en dan begint het pas voor jullie
daarom alleen steve, johan en joest
dus sorry
En zo is dat !quote:Op dinsdag 7 december 2004 00:17 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Daarbij ZIJN WIJ tegenwoordig graag geziene verjaardagsgastEN en komen WIJ ONS bed niet meer uit voor minder dan 11 kratten Dommelsch die in het pand aanwezig moeten zijn.
Hij kent ons wel Tomazquote:Op dinsdag 7 december 2004 00:01 schreef Xantra het volgende:
[..]
23.30 dan begint het pas voor jullie
Ik teken er voor!quote:Op dinsdag 7 december 2004 15:26 schreef hp22 het volgende:
armin
ferry
rank 1
gielen
marco v
Dit schijnt de main line-up van TE05 te zijn, best goed! Haal je glowsticks maar uit de kast
Wat wat wat waaaaaaaaaaaaaaaaaat? Dat is wel erg tofquote:Op dinsdag 7 december 2004 15:26 schreef hp22 het volgende:
armin
ferry
rank 1
gielen
marco v
Dit schijnt de main line-up van TE05 te zijn, best goed! Haal je glowsticks maar uit de kast
Tranceaddict forumquote:Op woensdag 8 december 2004 01:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat wat wat waaaaaaaaaaaaaaaaaat? Dat is wel erg tofBeetje jammer van Johan, maar dan gaan we wel even kijken bij de hardtrance zaal.
Wat is je bron?
Holy moly. Kwaliteit!quote:Op dinsdag 7 december 2004 15:26 schreef hp22 het volgende:
armin
ferry
rank 1
gielen
marco v
Ik zie Armin verder nergens staan op de TE site...quote:Op dinsdag 7 december 2004 15:26 schreef hp22 het volgende:
armin
ferry
rank 1
gielen
marco v
Er staat nog helemaal niks op de TE site volgens mijquote:Op woensdag 8 december 2004 13:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik zie Armin verder nergens staan op de TE site...
Heb je al gekeken dan ?quote:Op woensdag 8 december 2004 13:39 schreef hp22 het volgende:
[..]
Er staat nog helemaal niks op de TE site volgens mij
Jawel, ik had weer gekeken na jouw post en ik zie niks van een line-up hoorquote:Op woensdag 8 december 2004 17:03 schreef jackson het volgende:
[..]
Heb je al gekeken dan ?
(waarschijnlijk niet dus)
Whehehe... ik zat gewoon op 2004 te kijkenquote:Op woensdag 8 december 2004 17:34 schreef hp22 het volgende:
[..]
Jawel, ik had weer gekeken na jouw post en ik zie niks van een line-up hoor
http://trance-energy.id-t.com/te2005/
Wat is jouw avatar toch lelijkquote:Op woensdag 8 december 2004 20:40 schreef nostra het volgende:
Wat is dat begin van Fire & Ice's Souvenir de Chine toch prachtig.![]()
Niet iedereen heeft zo'n goden-lichaam als avatarquote:
Je kan best tegen Feyenoord zijn hoor, maar er zijn een paar dingen waar elke Ajacied met verstand het ook over eens is, en dat is dat Feyenoord over een van de mooiste stadions, logo's en shirts beschikt. En het elftal nu is prut ja.quote:
quote:Op donderdag 9 december 2004 17:13 schreef nostra het volgende:
[..]
Je kan best tegen Feyenoord zijn hoor, maar er zijn een paar dingen waar elke Ajacied met verstand het ook over eens is, en dat is dat Feyenoord over een van de mooiste logo's en shirts beschikt.
Hm, de bron is AfterHourPower, zo'n knaapje die wel redelijk in het circuit zit. We shall see.quote:Op donderdag 9 december 2004 22:15 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Armin zou wel present zijn, de rest zijn echt speculaties.
Ja, dikke vette shit! Als je de titel zo hoort, denk je dat 't meevalt, maar 't is wel degelijk een strakke productie met zeer goeie sounds.quote:Op donderdag 9 december 2004 22:27 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Wat vinden we van Ridgewalkers feat. El - Find (Kyau vs. Albert Remix)
Nu nog een vinyl met daarop de Andy Moor remix, Kyau vs. Albert en de Schulz Intro Edit, en het zou wel eens de beste plaat van 2004 kunnen zijn.quote:Op donderdag 9 december 2004 22:35 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Ja, dikke vette shit! Als je de titel zo hoort, denk je dat 't meevalt, maar 't is wel degelijk een strakke productie met zeer goeie sounds.
Als find-fan vind ik ook dit een superplaat![]()
Absoluut!quote:Op donderdag 9 december 2004 22:39 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Nu nog een vinyl met daarop de Andy Moor remix, Kyau vs. Albert en de Schulz Intro Edit, en het zou wel eens de beste plaat van 2004 kunnen zijn.
ik vind eerlijk gezegd dat ze wel eens op mogen houden met find. andy moor mix is gewoon top en daar moet je het dan bij laten, maar omdat iedereen het zo'n topplaat vind, moeten er weer een stuk of wat remixen worden gemaakt.quote:Op donderdag 9 december 2004 22:39 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Nu nog een vinyl met daarop de Andy Moor remix, Kyau vs. Albert en de Schulz Intro Edit, en het zou wel eens de beste plaat van 2004 kunnen zijn.
Armin van Buuren syndroomquote:Op vrijdag 10 december 2004 00:17 schreef Xantra het volgende:
[..]
maar omdat iedereen het zo'n topplaat vind, moeten er weer een stuk of wat remixen worden gemaakt.
idd, heb trouwens ook het gevoel dat er honderden kleine armintjes in de trancewereld zitten...quote:
Niet boeiend dusquote:Op vrijdag 10 december 2004 14:15 schreef MarkzMan_X het volgende:
*in de wandelgangen gehoord heeft*
Over de TE line-up:
Confirmed: G-spott, Dj Jurgen, Marcel Woods, Rank 1 (also makers TE-Theme), Armin van Buuren
*/loopt weer uit de wandelgangen*
Stuk of wat remixen? Schulz intro edit, das gewoon de andy moor mix. En nu dan KvsA remix, that's it...quote:Op vrijdag 10 december 2004 00:17 schreef Xantra het volgende:
[..]
ik vind eerlijk gezegd dat ze wel eens op mogen houden met find. andy moor mix is gewoon top en daar moet je het dan bij laten, maar omdat iedereen het zo'n topplaat vind, moeten er weer een stuk of wat remixen worden gemaakt.
Release dan al die remixen op één plaat en niet erna nog eens 2 bijmaken, omdat die plaat zo goed valt bij het publiek, die markus schulz edit is trouwens wel eventjes anders dan de andy moor mix, in die andy moor mix zit stukken meer energie, die schulz edit kruipt naar het refrein toe en de moor mix knalt naar het refrein toe vind ikquote:Op vrijdag 10 december 2004 15:40 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Stuk of wat remixen? Schulz intro edit, das gewoon de andy moor mix. En nu dan KvsA remix, that's it...
quote:om 17.30 wordt de line-up bekend gemaakt op zowel 538 als id&t radio
intunen dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |