abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 december 2004 @ 19:15:17 #201
105311 Xantra
Cinematographer
pi_23804376
woehoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo it is magik!!! (en dat in de credits zetten )
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
  maandag 6 december 2004 @ 20:26:23 #202
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_23805723
quote:
Op maandag 6 december 2004 18:28 schreef Xantra het volgende:
heerlijk die zaterdagavond beelden

toch vind ik het jammer dat endless wave, voyage, veracocha en universal nation er niet opstaan...
'universal nation' die vooral... en dan die ferry corsten remix

Ook jammer dat ze een camera standpunt niet langer dan een zucht vasthouden. Doodziek word ik ervan. Verder is het wel een aardige dvd... en ik vond de prijs nog meevallen....
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  maandag 6 december 2004 @ 20:41:24 #203
105311 Xantra
Cinematographer
pi_23806139
quote:
Op maandag 6 december 2004 20:26 schreef jackson het volgende:

[..]

Ook jammer dat ze een camera standpunt niet langer dan een zucht vasthouden.
dat is juist goed, het is zo dat je een beeld niet langer dan ca. 10 sec mag vasthouden, dan moet het volgende shot er weer in komen, ik vind het juist goed gefilmd in tegenstelling tot vorig jaar
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
pi_23806537
Woohoo! Kheb de DVD ook! Vette shit!
  maandag 6 december 2004 @ 21:00:55 #205
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_23806655
quote:
Op maandag 6 december 2004 20:41 schreef Xantra het volgende:

[..]

dat is juist goed, het is zo dat je een beeld niet langer dan ca. 10 sec mag vasthouden, dan moet het volgende shot er weer in komen, ik vind het juist goed gefilmd in tegenstelling tot vorig jaar
Niet mee eens... het kijkt voor geen meter weg man! Opzich snap ik het wel... maar ze houden het de camera meestal nog geen 2sec vast. Heeeeeeel irritant vind ik het.
En verder is de DVD wel oke hoor. Niet super bijzonder maar een leuk aandenken
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  maandag 6 december 2004 @ 21:31:15 #206
105311 Xantra
Cinematographer
pi_23807379
quote:
Op maandag 6 december 2004 21:00 schreef jackson het volgende:

[..]

Niet mee eens... het kijkt voor geen meter weg man! Opzich snap ik het wel... maar ze houden het de camera meestal nog geen 2sec vast. Heeeeeeel irritant vind ik het.
En verder is de DVD wel oke hoor. Niet super bijzonder maar een leuk aandenken
moet jij maar eens een beeld van 15 tot 20 sec zien, dan is het saai en langdradig en is het 'bericht' van dat beeld wat gegeven wordt wel duidelijk.

Is een algemene regel in de Vision wereld, heb ik geleerd, heb een concert moeten filmen en monteren en daar werd het heel duidelijk gemaakt dat lange shots niet welkom waren

maar 2 sec kan soms vervelend zijn, maar over het algemeen vond ik de shots niet kort ofzo...
pi_23807525
quote:
Op maandag 6 december 2004 21:31 schreef Xantra het volgende:

[..]

moet jij maar eens een beeld van 15 tot 20 sec zien, dan is het saai en langdradig en is het 'bericht' van dat beeld wat gegeven wordt wel duidelijk.

Is een algemene regel in de Vision wereld, heb ik geleerd, heb een concert moeten filmen en monteren en daar werd het heel duidelijk gemaakt dat lange shots niet welkom waren

maar 2 sec kan soms vervelend zijn, maar over het algemeen vond ik de shots niet kort ofzo...
korte shots heb ik geen moeite mee, mits het goeie shots zijn. Hier heb ik nog wel eens het idee dat er iets totaal nutteloos/onscherp wordt weer gegeven. Top dvd hoor daarniet van maar dit is het enige minpuntje
Even a broken clock is right twice a day.
pi_23809088
quote:
Op maandag 6 december 2004 20:41 schreef Xantra het volgende:

Ik heb Tomaz en Jackson niet op mijn verjaardag uitgenodigd!
Jij mag niet op mijn verjaardag komen
pi_23810068
Dat onscherpe vind ik juist wel wat hebben soms, ook grappig dat de camera een keer op de kop ging
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  dinsdag 7 december 2004 @ 00:01:57 #210
105311 Xantra
Cinematographer
pi_23810788
quote:
Op maandag 6 december 2004 22:48 schreef Tomaz het volgende:

[..]

Jij mag niet op mijn verjaardag komen
het had geen zin om veel mensen uit te nodigen! 23.30 waren me pa en ma alweer thuis en dan begint het pas voor jullie

daarom alleen steve, johan en joest

dus sorry
pi_23811196
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 00:01 schreef Xantra het volgende:

[..]

het had geen zin om veel mensen uit te nodigen! 23.30 waren me pa en ma alweer thuis en dan begint het pas voor jullie

daarom alleen steve, johan en joest

dus sorry
Daarbij ben ik tegenwoordig een graag geziene verjaardagsgast en kom ik m'n bed niet meer uit voor minder dan 11 kratten Dommelsch die in het pand aanwezig moeten zijn.
  dinsdag 7 december 2004 @ 11:10:47 #212
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_23817146
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 00:17 schreef Tomaz het volgende:

[..]

Daarbij ZIJN WIJ tegenwoordig graag geziene verjaardagsgastEN en komen WIJ ONS bed niet meer uit voor minder dan 11 kratten Dommelsch die in het pand aanwezig moeten zijn.
En zo is dat !
-- YOU FOUND YOURSELF --
  dinsdag 7 december 2004 @ 11:11:52 #213
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_23817168
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 00:01 schreef Xantra het volgende:

[..]

23.30 dan begint het pas voor jullie
Hij kent ons wel Tomaz
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_23818195
Kennen jullie trouwens die nieuwe Kyau vs. Albert Remix? Ik vind 'm een beetje suf.

Sherrie Lea - No Ordinary Love (Kyau vs. Albert Mix) dus. Al heet de release foutief Kayu vs. Albert Remix .
pi_23821253
armin
ferry
rank 1
gielen
marco v

Dit schijnt de main line-up van TE05 te zijn, best goed! Haal je glowsticks maar uit de kast
pi_23821938
Next Monday (13-12) we have 3 brand new releases hitting the stores!

Signum – Second Wave 2004 (ASOTL003)
Re release of this classic trance anthem by the guys from Signum, with a great new 2004 remake and the Danjo & Rob Styles Remix of “Come Around Again”.

Perry O’Neil – Reworks Part 1 (ELEL016)
This is the first of the Perry O'Neil reworks series. This new concept will bring you remixes by Perry O'Neil himself and remixes of his original tracks by other producers. The first one is one that can't be missed. On the A side the storming remix of Perry's biggest record so far, "Wave Force", by Ozgur Can & Yilmaz Altanhan! And on the B side two very exclusive remixes by Perry himself! He takes Katana's Tribal Shock and Roland Klinkenberg's Monday Groove into the typical Perry O'Neil style with lots of percussion, driving bass lines and dark melodies.

Apollonia – Andromeda Heights (ASOT034)
Peter Dafnous and Tania Mann teamed up for this massive trance production!
Very nice build up to total euphoria! A typical quality ASOT Tune!

pi_23825168
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 15:26 schreef hp22 het volgende:
armin
ferry
rank 1
gielen
marco v

Dit schijnt de main line-up van TE05 te zijn, best goed! Haal je glowsticks maar uit de kast
Ik teken er voor!
pi_23825271
Perry O’Neil – Reworks Part 1

Hoe hard moet ik die hebben!
  woensdag 8 december 2004 @ 01:00:37 #219
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_23825299
quote:
armin
ferry
rank 1
gielen
marco v

Wat wat wat waaaaaaaaaaaaaaaaaat? Dat is wel erg tof Beetje jammer van Johan, maar dan gaan we wel even kijken bij de hardtrance zaal.

Wat is je bron?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_23828509
quote:
Op woensdag 8 december 2004 01:00 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Wat wat wat waaaaaaaaaaaaaaaaaat? Dat is wel erg tof Beetje jammer van Johan, maar dan gaan we wel even kijken bij de hardtrance zaal.

Wat is je bron?
Tranceaddict forum
pi_23828625
quote:
armin
ferry
rank 1
gielen
marco v

Holy moly. Kwaliteit!
  woensdag 8 december 2004 @ 13:32:47 #222
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_23831390
quote:
armin
ferry
rank 1
gielen
marco v

Ik zie Armin verder nergens staan op de TE site...
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_23831506
De dvd met daarop de opnamen van Tiesto In Concert is binnen gekomen op de eerste plaats van best verkochte dvd’s en blijft daarmee de dvd van de uitvaart van de einde september overleden Andre Hazes voor.

In totaal verkocht Tiesto In Concert vier maal zoveel als de dvd van Andre Hazes. Aanstaande donderdag wordt de officiele lijst gepubliceerd.
quote:
Op woensdag 8 december 2004 13:32 schreef jackson het volgende:

[..]

Ik zie Armin verder nergens staan op de TE site...
Er staat nog helemaal niks op de TE site volgens mij
  woensdag 8 december 2004 @ 17:03:40 #224
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_23835689
quote:
Op woensdag 8 december 2004 13:39 schreef hp22 het volgende:

[..]

Er staat nog helemaal niks op de TE site volgens mij
Heb je al gekeken dan ?
(waarschijnlijk niet dus)
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_23836290
quote:
Op woensdag 8 december 2004 17:03 schreef jackson het volgende:

[..]

Heb je al gekeken dan ?
(waarschijnlijk niet dus)
Jawel, ik had weer gekeken na jouw post en ik zie niks van een line-up hoor

http://trance-energy.id-t.com/te2005/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties