Fuck... ik had em net onder mijn ctrol-v .... en wilde em posten hier....quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:48 schreef marciemarcs het volgende:
Zoo misschien vinden sommige van jullie dit wel interessant:
New releases for January 2005
Ridgewalkers feat. El - Find (ARM1010)
This will be the 10th release since Armin left United Recordings on the Armind label through Armada. The a-side will feature the superb Andy Moor Remix, which is also featured on Armin's recently released Universal Religion 2004 cd. The b-side contains a slightly harder edged remix by the German duo Kyau vs Albert. Release date 17th January 2005.
niet te hopen dat matthew over een tijdje alleen maar op armada gaat releasen, op den duur lijkt het daar minder te worden (wat bepaalde producers uitbrengen)quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:48 schreef marciemarcs het volgende:
Zoo misschien vinden sommige van jullie dit wel interessant:
Mischa Daniels feat. Crown - Last Nite (FAME001)
erg intressant
Matthew Dekay signed his “Deep Show” track to Armada.
ook boeiend...
Dat is wel een vet idee zeg! Jammer dat ik al andere dingen heb afgesprokenquote:Op zondag 12 december 2004 01:56 schreef jackson het volgende:
[..]
Ieder zijn plaatjes/ceedees mee en knallen maar! Pilsje(en/of koekje) erbij voor wie wil. Entree is gewoon helemaal nix verder... een mooie locatie om ff flink te knallen. Je kan net zoveel vrienden meenemen als je wil!
Wij zijn er erg enthousiast over !
Achja... volgende keer beter !quote:Op woensdag 15 december 2004 10:10 schreef da_rippah het volgende:
[..]
Dat is wel een vet idee zeg! Jammer dat ik al andere dingen heb afgesproken
Dat gaat Matthew Dekay ook niet doen! "Swing 2 Harmony" komt b.v. op Data Recorings uitquote:Op dinsdag 14 december 2004 18:33 schreef Xantra het volgende:
[..]
niet te hopen dat matthew over een tijdje alleen maar op armada gaat releasen, op den duur lijkt het daar minder te worden (wat bepaalde producers uitbrengen)
Laat Matthew maar op Deep, Dekay en Lowriders blijven releasen, bijna alles wat hij uitbrengt op die labels is goed![]()
ok mooiquote:Op woensdag 15 december 2004 15:05 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Dat gaat Matthew Dekay ook niet doen! "Swing 2 Harmony" komt b.v. op Data Recorings uit![]()
OMG!quote:Op woensdag 15 december 2004 21:56 schreef Tomaz het volgende:
OH jezus, ik kan 't niet stilhouden jongens:
Passiva komt draaien op 5 dj's in a row!!!!!
Beuken?quote:Op woensdag 15 december 2004 22:14 schreef m-kay het volgende:
Trouwens, wat doet Chris Liebing in dat rijtje?
toe maar, dus geen menno de jong, is het nu geen 6djs in a row danquote:Op woensdag 15 december 2004 21:56 schreef Tomaz het volgende:
Heel erg sweet. Z'n maatje Matt van Wyk heeft met Sunquest nog eens een tune gemaakt ("Reality".. dikke deunquote:Op woensdag 15 december 2004 21:56 schreef Tomaz het volgende:
Dat is nooit aan de orde geweest hoor. Weet niet hoe je daarbij komt.quote:Op woensdag 15 december 2004 22:15 schreef Xantra het volgende:
[..]
toe maar, dus geen menno de jong, is het nu geen 6djs in a row dan
Arjan Rietvink (je kent 'm wel, die doet al die ID&T cd's) gaat 'm doen, dus dat duurt nog wel tot 2007.quote:Op donderdag 16 december 2004 00:40 schreef hp22 het volgende:
En nog afsluiten ook! Wanneer komt de dvd uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |