Itomaatmodoms.quote:Op dinsdag 9 november 2004 23:09 schreef RichardQuest het volgende:
Islamoslims.
Wist je dat het gistingsproces van bier wordt bevordert door maaguur van varkens?quote:Op dinsdag 9 november 2004 23:31 schreef George-Butters het volgende:
ik heb het gevonden:
Dat stamwortgehalte is het percentage extractstoffen in de wort, de suikerhoudende basisvloeistof van bier welke wordt gewonnen uit mout (gekiemde gerst-, tarwe- en/of roggekorrels). Hoe groter het stamwortgehalte, hoe hoger alcoholpercentage en smaakintensiteit in principe kunnen worden. Het stamwortgehalte ligt ten grondslag aan de beroemde categorie-indeling op bieretiketten. De Bierverordening van 1984 onderscheidt er vier: S (stamwortgehalte hoger dan 15,5 %), Cat.I (11-15,5 %), Cat. II (7-11 %) en Cat. III (1-7 %).
Eigenlijk betekent dat heel simpel; de eerste spoeling is kwaliteit, de tweede spoeling tezamen met alle crap die nog overblijft, is wat jij nu naar binnen gietquote:Op dinsdag 9 november 2004 23:31 schreef George-Butters het volgende:
ik heb het gevonden:
Dat stamwortgehalte is het percentage extractstoffen in de wort, de suikerhoudende basisvloeistof van bier welke wordt gewonnen uit mout (gekiemde gerst-, tarwe- en/of roggekorrels). Hoe groter het stamwortgehalte, hoe hoger alcoholpercentage en smaakintensiteit in principe kunnen worden. Het stamwortgehalte ligt ten grondslag aan de beroemde categorie-indeling op bieretiketten. De Bierverordening van 1984 onderscheidt er vier: S (stamwortgehalte hoger dan 15,5 %), Cat.I (11-15,5 %), Cat. II (7-11 %) en Cat. III (1-7 %).
varkens horen eigenlijk cat II filters te etenquote:Op dinsdag 9 november 2004 23:33 schreef sizzler het volgende:
[..]
Wist je dat het gistingsproces van bier wordt bevordert door maaguur van varkens?
Moslims mogen dan eik sowieso geen bier.
ik drink cat I baas...quote:Op dinsdag 9 november 2004 23:35 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Eigenlijk betekent dat heel simpel; de eerste spoeling is kwaliteit, de tweede spoeling tezamen met alle crap die nog overblijft, is wat jij nu naar binnen giet
U vraagt, wij draaien.quote:Op dinsdag 9 november 2004 23:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Sizzler, wil je de topictitel veranderen in "9-11, de nacht van Uden" ?
Maakt het wel weer een maffe situatie. Zouden kaalkopjes zo ook denken, of ligt dat in de lijn van de religieuze fundamentalisten? In dat geval is het voer voor een complottheorie.quote:Op dinsdag 9 november 2004 23:55 schreef sizzler het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien.
LOL, met die zwarte humor ga ik pitten.quote:Op dinsdag 9 november 2004 23:58 schreef George-Butters het volgende:
Voer, geiten, varkens, moslims![]()
Is dat allesquote:Op woensdag 10 november 2004 00:07 schreef Monolith het volgende:
er is gelukkig ook nog positief nieuws in Nederland:
Playboy-cover Georgina Verbaan uitgelekt![]()
quote:Op woensdag 10 november 2004 00:07 schreef Monolith het volgende:
er is gelukkig ook nog positief nieuws in Nederland:
Playboy-cover Georgina Verbaan uitgelekt![]()
Als ze niet oppast krijgt ze meer problemen met lekken.quote:Op woensdag 10 november 2004 00:15 schreef George-Butters het volgende:
die burstuh zijn niet echt....
Waarschijnlijk is de opwaartse druk die door de lucht in dat koppetje van haar wordt geleverd genoeg om haar recht overend te houden. Verklaart gelijk de noodzaak tot borstvergroting bij dat kind, anders zou ze wegzweven ofzo.quote:Op woensdag 10 november 2004 00:20 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik dacht voorover vallen. Zij moet wel top-zwaar zijn![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 november 2004 00:20 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik dacht voorover vallen. Zij moet wel top-zwaar zijn![]()
![]()
Jaysis, wat doe je me aan, me ogen man!!!!!!!!!!quote:
Ben bang dat ik voor haar echt een liter of 3 homemade vodka nodig heb ofzo.quote:Op woensdag 10 november 2004 00:38 schreef zakjapannertje het volgende:
ach, met bier van Cat I valt ze zeker wel mee
Ook Boxmeer staat nu iets af te branden......quote:Op woensdag 10 november 2004 00:47 schreef du_ke het volgende:
Goedenavond. Wat een klote volk daar in Uden.
Alleen hun vreemde obsessie met betrekking tot het opsnijden van borstkassen gooide roet in het eten en een smet op de verhoudingen.quote:Op woensdag 10 november 2004 00:53 schreef zakjapannertje het volgende:
de Vikingen bv. waren idd vriendelijke gasten hier
vd G kwam van Walcheren dacht ik, van die kant komt nooit iets goedsquote:Op woensdag 10 november 2004 00:54 schreef du_ke het volgende:
Hee en van der G kwam uit Zeeland!
Wat gaat zakjap doen?!
Ik heb niets gezien vanochtendquote:Op woensdag 10 november 2004 09:42 schreef Maerycke het volgende:
De nacht van Uden en de ochtend van Den Haag.Alles is hier uitbundig afgezet en wordt bewaakt door politie en andere individuen.
goedemorgen voor zover je van goed kan sprekenquote:Op woensdag 10 november 2004 09:47 schreef Parabola het volgende:
[..]
Ik heb niets gezien vanochtend
Het is in de hoek van Rijswijk en Voorburg compleet afgezet...quote:Op woensdag 10 november 2004 09:47 schreef Parabola het volgende:
[..]
Ik heb niets gezien vanochtend
Ik zie het net op nosnieuws.nlquote:Op woensdag 10 november 2004 09:58 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Het is in de hoek van Rijswijk en Voorburg compleet afgezet...
quote:Op woensdag 10 november 2004 11:00 schreef Monidique het volgende:
Mooi, merken die moslims ook eens hoe het is om als tweederangsburger te worden behandeld.
Daar woon ik 400 meter vandaan! Weer niks van gemerkt. Moet toch is naar buiten gaan.quote:Op woensdag 10 november 2004 10:39 schreef Chewie het volgende:
Rechtbank Groningen is ook net ontruimd vanwege een bommelding![]()
Gaat lekker in dit land
Pakketje is verwijderd door de EOD, nog niet bekend wanneer rechtbank weer wordt vrijgegeven.
'ook eens' ?quote:Op woensdag 10 november 2004 11:00 schreef Monidique het volgende:
Mooi, merken die moslims ook eens hoe het is om als tweederangsburger te worden behandeld.
De uitkomst van uw persoonlijkheidsanalyse:quote:Op woensdag 10 november 2004 11:06 schreef Monidique het volgende:
d.
quote:U bent gemakzuchtig en laf. Als iemand u een moeilijke vraag stelt, gaat u die het liefst uit de weg. Uitwegen uit moeilijke situaties grijpt u met beide handen aan, ongeacht de uitkomst. Het liefst zit u de hele dag achter een gesloten deur de wereld via een beeldschermpje gade te slaan.
Wanneer ben je voor het laatst buiten geweest?quote:Op woensdag 10 november 2004 11:03 schreef N.E.O.R.E.J. het volgende:
[..]
Daar woon ik 400 meter vandaan! Weer niks van gemerkt. Moet toch is naar buiten gaan.
"Mr. Arafat is a life and kicking", toch?quote:Op woensdag 10 november 2004 11:08 schreef RichardQuest het volgende:
Als je nou de stekkerg uit Arafats machines trekt, is het dan ook euthanasie? Een beetje wel, toch?
quote:Op woensdag 10 november 2004 11:05 schreef Parabola het volgende:
[..]
'ook eens' ?
als in:
a) totnutoe werden ze als eersterangsburgers behandeld
b) totnutoe werden alleen christenen als tweederangsburgers behandeld
c) ze werden al als tweederangsburgers behandeld, maar ze merken het nu pas
d) Oh nee, daar heb je Parabola weer met zn idiote miltiple choice vragen.
e) anders namelijk...
Precies goed!quote:Op woensdag 10 november 2004 11:10 schreef Parabola het volgende:
[..]
De uitkomst van uw persoonlijkheidsanalyse:
[..]
De uitkomst van uw persoonlijkheidsanalysequote:Op woensdag 10 november 2004 11:12 schreef Chewie het volgende:
E) anders ze hebben promotie gemaakt van derderangs naar tweederangs burgers
quote:U bent eigenwijs en creatief. Als iemand u vraagt te kiezen zult u de keuze aangrijpen om uw mening naar voren te brengen. In moeilijke situaties probeert u bewust extra moeilijkheden te creëren. U functioneert immers het beste onder druk. Helaas loopt de druk zelden voldoende op omdat u zich beperkt tot het consumeren van de virtuele werkelijkheid van uw beeldscherm
Mensen zijn in de war. Dan gaan ze gekke dingen zeggen. Helaas ook doenquote:Op woensdag 10 november 2004 11:15 schreef Monidique het volgende:
[..]
Precies goed!
Nee, ik meen het uiteraard niet, maar ik heb het wel ergens gelezen. Ook soortgelijke dingen, zoals Aan de andere kant vind ik ook het wel eens goed dat moslims voelen hoe het is om opgejaagd te worden door een ratioloze tegenstander.
Zit er niet veel naastquote:Op woensdag 10 november 2004 11:18 schreef Parabola het volgende:
[..]
De uitkomst van uw persoonlijkheidsanalyse
[..]
Tsja, niemand die er natuurlijk wat van durft te zeggen tegen haar.quote:Op woensdag 10 november 2004 11:24 schreef Monidique het volgende:
Ik hoorde gisteren de toespraak van de moeder van van Gogh en daar werd ik toch wel even kwaad om. Van mij mag ze en doet ze maar, ze is immers de moeder van een man die nog maar een week geleden werd afgeslacht, maar dat weerhoudt mij er niet van om zeer kwaad te worden van dat simplistisch gelul over psychologen en "multi-flauwekul-personen" die nu niets meer mogen zeggen.
Dat lijkt me niet in de geest van de goddelijke vetklep hoewel haar emoties begrijpelijk zijnquote:Op woensdag 10 november 2004 11:24 schreef Monidique het volgende:
Ik hoorde gisteren de toespraak van de moeder van van Gogh en daar werd ik toch wel even kwaad om. Van mij mag ze en doet ze maar, ze is immers de moeder van een man die nog maar een week geleden werd afgeslacht, maar dat weerhoudt mij er niet van om zeer kwaad te worden van dat simplistisch gelul over psychologen en "multi-flauwekul-personen" die nu niets meer mogen zeggen.
Nou ja, ze mochten wel wat zeggen, maar het kwam er op neer dat het onzin was en dat ze... wel... ik zal even kijken of het op internet te vinden is.quote:Op woensdag 10 november 2004 11:31 schreef Parabola het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet in de geest van de goddelijke vetklep hoewel haar emoties begrijpelijk zijn
En is de chaos stond toen een nieuwe leider op.quote:Op woensdag 10 november 2004 13:09 schreef du_ke het volgende:
Op sommige punten lijkt het hier idd wel eind jaren '30.
Dat is verwant aan kapitalisme..quote:Op woensdag 10 november 2004 13:19 schreef Drugshond het volgende:
[..]
En is de chaos stond toen een nieuwe leider op.
Ik zie toch wel enige overeenkomsten tussen G.Wilders en A.Hilter.![]()
Vaarwel lieverdquote:Op woensdag 10 november 2004 17:58 schreef Maerycke het volgende:
Ik ga me door terroristenland begeven. Mocht ik er straks niet meer zijn. M'n boeken vermaak ik aan het goede doel en om m'n nieuwe pc moet worden gevochten. Voor de rest zoeken jullie het maar uit.
Blijf dan ook weg uit de schilderswijk.quote:Op woensdag 10 november 2004 17:58 schreef Maerycke het volgende:
Ik ga me door terroristenland begeven.
Maar liever dat nog, dan het bord voor z'n kop van de Veluwer.quote:Op woensdag 10 november 2004 18:12 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Blijf dan ook weg uit de schilderswijk.
Werkt?quote:Op woensdag 10 november 2004 17:15 schreef Sidekick het volgende:
Ik heb de komende twee dagen geen werkzaamheden te verrichten. Gelukkig maar, want er werkt een Marokkaan in de fabriek.
Yo.
Ga je op vakantie? Waarom noem je ze terroristen? Ze strijden toch voor het goede?quote:Op woensdag 10 november 2004 17:58 schreef Maerycke het volgende:
Ik ga me door terroristenland begeven. Mocht ik er straks niet meer zijn. M'n boeken vermaak ik aan het goede doel en om m'n nieuwe pc moet worden gevochten. Voor de rest zoeken jullie het maar uit.
Zeg Aaah.. zou jij je terugkeer niet vieren met je juist te onthouden van dit soort uitspraken?quote:Op woensdag 10 november 2004 18:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ga je op vakantie? Waarom noem je ze terroristen? Ze strijden toch voor het goede?![]()
frontpagequote:Ook het buitenland toont na de brute moord veel interesse in de films van Van Gogh. Met name de korte film Submission part I, die Van Gogh met politica Ayaan Hirsi Ali maakte, is zeer gewild. Distributeurs uit Australië, Japan, Canada, Frankrijk en Denemarken kochten de film in de afgelopen week aan, zo bevestigde een woordvoerster van producent Column Producties. Eerder was de film al verkocht aan Israël, Duitsland, Groot-Britannië en de Verenigde Staten.
Wat zou jij dan zeggen? Nou?quote:Op woensdag 10 november 2004 18:59 schreef RichardQuest het volgende:
Balkenende met z'n moralistische gezever.
De wereld blijft draaien.quote:Op woensdag 10 november 2004 19:01 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Zeg Aaah.. zou jij je terugkeer niet vieren met je juist te onthouden van dit soort uitspraken?
Zeggen wat de overheid gaat doen misschien? "Dit mag niet en dit kan niet" heb ik echt geen interesse in, het ergert me alleen maar.quote:Op woensdag 10 november 2004 19:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat zou jij dan zeggen? Nou?
Niet irriteren?quote:Op woensdag 10 november 2004 19:03 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Zeggen wat de overheid gaat doen misschien? "Dit mag niet en dit kan niet" heb ik echt geen interesse in, het ergert me alleen maar.
Taalpurist.quote:Op woensdag 10 november 2004 19:04 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Niet irriteren?
Iemand moet hier het niveau opkrikken.quote:Op woensdag 10 november 2004 19:05 schreef sizzler het volgende:
[..]
Taalpurist.
Zal wel in Geytenneukersopleidingsfonds gaan.quote:Op woensdag 10 november 2004 19:05 schreef RichardQuest het volgende:
[..].
.
Zou Hirsi Ali hier rijk van worden?
Moet ze toch eerst haar haardos weer laten groeien. Wat een zuur wijf zeg. Daar verzoen ik mij niet mee.quote:Op woensdag 10 november 2004 19:10 schreef pberends het volgende:
Halsema riep denet in Tweevandaag opgeroepen tot verzoening.
Waar heeft ze over?? Had ze het hier over het culturele subsidiebeleid of de oorlog die aan de gang is?
Ja, journaal kondigde het ook niet aan.quote:Op woensdag 10 november 2004 19:05 schreef kLowJow het volgende:
Waar blijft de persconferentie
90% van die kaalkopjes halen hun voedingsbodem uit de linkse immigratiepolitiek van vroeger. Links creeert al tijden extreem-rechts.quote:Op woensdag 10 november 2004 19:11 schreef RichardQuest het volgende:
Volgens mij hebben ze daders in Uden zo te pakken, als ze een beetje rondvragen. Het is een niet al te groot dorpje en de Lonsdale-gemeenschap is niet al te slim.
Links = extreem-rechts.quote:Op woensdag 10 november 2004 19:13 schreef pberends het volgende:
[..]
90% van die kaalkopjes halen hun voedingsbodem uit de linkse immigratiepolitiek van vroeger. Links creeert al tijden extreem-rechts.
Oh, dat is al bekend?quote:Op woensdag 10 november 2004 19:11 schreef RichardQuest het volgende:
Volgens mij hebben ze daders in Uden zo te pakken, als ze een beetje rondvragen. Het is een niet al te groot dorpje en de Lonsdale-gemeenschap is niet al te slim.
Alle rechtse rukkers he? Door alle linkse rukkers krijgen ze ook de kans.quote:Op woensdag 10 november 2004 19:12 schreef Monidique het volgende:
Ik hoop dat alle rechtse rukkers in een kamp worden gezet. Door hun fascistoïde buitenlanderhaat is het nu een teringzooi in Nederland. Als je dit tegenspreekt, steek je je kop in het zand.
Ja, net zoals Mohammed B een product van de samenleving is zeker?quote:Op woensdag 10 november 2004 19:13 schreef pberends het volgende:
[..]
90% van die kaalkopjes halen hun voedingsbodem uit de linkse immigratiepolitiek van vroeger. Links creeert al tijden extreem-rechts.
Nou, het begon met een moord door een Nederlandse psychopaat. Dus ik weet niet of het buitenlanderhaat is. En ik weet ook niet of je rechts van alle aanslagend e schuld kan geven. Niet op de Kerken ws.quote:Op woensdag 10 november 2004 19:12 schreef Monidique het volgende:
Ik hoop dat alle rechtse rukkers in een kamp worden gezet. Door hun fascistoïde buitenlanderhaat is het nu een teringzooi in Nederland. Als je dit tegenspreekt, steek je je kop in het zand.
De salonliberalen staan dus al weer te springen om selectieve eigen verantwoordleijkheid toe te passen.quote:Op woensdag 10 november 2004 19:13 schreef pberends het volgende:
[..]
Gelukkig, dus niet in Rotterdam?quote:Op woensdag 10 november 2004 19:16 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ja, net zoals Mohammed B een product van de samenleving is zeker?![]()
De meeste Lonsdale-jongeren wonen in dorpjes waar relatief weinig immigranten wonen...
Ze weten ook wel wat er in de rest van het land gebeurt hoor.quote:Op woensdag 10 november 2004 19:16 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ja, net zoals Mohammed B een product van de samenleving is zeker?![]()
De meeste Lonsdale-jongeren wonen in dorpjes waar relatief weinig immigranten wonen...
Je hebt banden met ze?quote:Op woensdag 10 november 2004 19:18 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik weet het 90% zeker.
Ik meen het ook niet, hoor. Het moest van een gedeelte van mijn hoofd.quote:Op woensdag 10 november 2004 19:17 schreef sizzler het volgende:
[..]
Nou, het begon met een moord door een Nederlandse psychopaat. Dus ik weet niet of het buitenlanderhaat is. En ik weet ook niet of je rechts van alle aanslagend e schuld kan geven. Niet op de Kerken ws.
Lekker polariseren, doe je nu ook.quote:Op woensdag 10 november 2004 19:18 schreef Monidique het volgende:
[..]
De salonliberalen staan dus al weer te springen om selectieve eigen verantwoordleijkheid toe te passen.
De mensen die geen Lonsdale dragen niet dan?quote:Op woensdag 10 november 2004 19:19 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze weten ook wel wat er in de rest van het land gebeurt hoor.
Ik polariseer niet, ik ben realistisch.quote:Op woensdag 10 november 2004 19:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Lekker polariseren, doe je nu ook.
En bezopen.quote:Op woensdag 10 november 2004 19:20 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik polariseer niet, ik ben realistisch.
Je moet 's in Z-O-Brabantse dorpjes rondlopen, dan valt het Lonsdale-gehalte in R'dam best mee.quote:Op woensdag 10 november 2004 19:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Gelukkig, dus niet in Rotterdam?![]()
Ik heb Lonsdale-sloebers in m'n kennissenkring, als je dat bedoelt.quote:Op woensdag 10 november 2004 19:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je hebt banden met ze?
R'dam heeft inderdaad andere problemen.quote:Op woensdag 10 november 2004 19:23 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Je moet 's in Z-O-Brabantse dorpjes rondlopen, dan valt het Lonsdale-gehalte in R'dam best mee.
quote:Op woensdag 10 november 2004 19:24 schreef Monidique het volgende:
Ik heb al sinds zondagniets gedronken.
quote:Op woensdag 10 november 2004 19:19 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik meen het ook niet, hoor. Het moest van een gedeelte van mijn hoofd.
In het kleinburgerlijke? Als je in die dorpjes problemen hebt met immigranten moet je er echt je best voor doen om er een te vinden....quote:Op woensdag 10 november 2004 19:25 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
R'dam heeft inderdaad andere problemen.
Misschien omdat lonsdalesloebertjers zich niet meer thuis voelen in hun dorp?
Zegt iemand uit het uit de hand gelopen Philipsdorp.quote:Op woensdag 10 november 2004 19:29 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
In het kleinburgerlijke? Als je in die dorpjes problemen hebt met immigranten moet je er echt je best voor doen om er een te vinden....
Het probleem van Rotterdam is dat het een lelijke stad is.
Mooi dorpquote:Op woensdag 10 november 2004 19:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zegt iemand uit het uit de hand gelopen Philipsdorp.![]()
rechts..quote:Op woensdag 10 november 2004 19:17 schreef sizzler het volgende:
[..]
Nou, het begon met een moord door een Nederlandse psychopaat. Dus ik weet niet of het buitenlanderhaat is. En ik weet ook niet of je rechts van alle aanslagend e schuld kan geven. Niet op de Kerken ws.
Generalisatie... Vooroordelen...quote:Op woensdag 10 november 2004 19:33 schreef Bluesdude het volgende:
En het kan best zijn dat zulke types ook een paar kerken meenemen om de islamieten de schuld te geven.
Ja, suggereren dat mensen die in staat zijn tot het afbranden van scholen en moskeeën, ook in staat zullen zijn kerken af te branden is behoorlijk generaliserend.quote:Op woensdag 10 november 2004 19:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Generalisatie... Vooroordelen...
quote:Op woensdag 10 november 2004 19:40 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ja, suggereren dat mensen die in staat zijn tot het afbranden van scholen en moskeeën, ook in staat zullen zijn kerken af te branden is behoorlijk generaliserend.
Nee. Ik ook niet.quote:Op woensdag 10 november 2004 19:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
![]()
Ik sluit de andere mogelijkheid ook niet uit. Zo simpel is het.
Dan is het goed. Had anders best Indonesie en Sudan willen roepen.quote:Op woensdag 10 november 2004 19:43 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Nee. Ik ook niet.
Ik ook niet....leuk dat we het weer eens zijnquote:Op woensdag 10 november 2004 19:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik sluit de andere mogelijkheid ook niet uit. Zo simpel is het.
Zo heten je twee rottweilers die het erf bewaken?quote:Op woensdag 10 november 2004 19:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Had anders best Indonesie en Sudan willen roepen.
Nee, die heten An en Fientje.quote:Op woensdag 10 november 2004 20:01 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Zo heten je twee rottweilers die het erf bewaken?
Misschien omdat ze te maken hebben met een tijdspanne waarin ze iets moeten uitzenden. 2 vandaag kan en wil ik niet als links bestempelen.quote:Op woensdag 10 november 2004 20:29 schreef Steeven het volgende:
Grappig dat in de special van 2vandaag alleen de aanslagen op moskees en die school geshowed worden. De kerken worden vergeten. Typisch links.
Hee lurker!quote:Op woensdag 10 november 2004 20:42 schreef Johan_de_With het volgende:
Bom dia.
Kan. Maar gezien de crisis in het land is het belangrijk te weten dat beide partijen zich schuldig maken. Als ze nu weer verder gaan met positief discrimineren kunnen ze erop wachten dat er meer in de fik gezet wordt.quote:Misschien omdat ze te maken hebben met een tijdspanne waarin ze iets moeten uitzenden. 2 vandaag kan en wil ik niet als links bestempelen.
Het ging niet alleen over Uden, maar ook over alle andere pogingen. Zie post hierboven ook.quote:Op woensdag 10 november 2004 20:44 schreef Sidekick het volgende:
De aanslag op de Islamitische basisschool in Uden is groter nieuws dan de aanslagen op kerken. Dat is niet typisch links.
Dat de moord op Van Gogh de nieuwsprogramma's voor dagen domineerden is toch ook niet typisch rechts?
Sorry hoor, maar ik heb het voldoende in het radiojournaal horen voorbij komen.quote:Op woensdag 10 november 2004 20:45 schreef Steeven het volgende:
[..]
Kan. Maar gezien de crisis in het land is het belangrijk te weten dat beide partijen zich schuldig maken. Als ze nu weer verder gaan met positief discrimineren kunnen ze erop wachten dat er meer in de fik gezet wordt.
quote:Op woensdag 10 november 2004 20:53 schreef Sidekick het volgende:
Geweld door allochtonen richting Nederlands wordt al 20 jaar niet aangepakt.
ARG! Wat doe ik ook op de FP.
Zit wel wat in.quote:Op woensdag 10 november 2004 20:45 schreef Steeven het volgende:
[..]
Kan. Maar gezien de crisis in het land is het belangrijk te weten dat beide partijen zich schuldig maken. Als ze nu weer verder gaan met positief discrimineren kunnen ze erop wachten dat er meer in de fik gezet wordt.
http://www.nieuws.nl/beri(...)e901a9cafd6f7fee696aquote:Brandstichter moskee was dronken
De 24-jarige man uit Capelle aan den IJssel die zondag werd gearresteerd voor brandstichting bij de Mevlana-moskee in Rotterdam is voorgeleid aan de rechter-commissaris. Zijn voorarrest is met tien dagen verlengd.
Volgens woordvoerder van het Openbaar Ministerie (OM) Bart den Hartog was de man op het moment van zijn actie dronken. Hij heeft bij de rechter-commissaris gezegd ernstig spijt van zijn daad te hebben. De man handelde alleen.
De moskee raakte door de brand licht beschadigd. Woensdag gaf het OM een verklaring uit waarin het liet weten zaken als brandstichting, die verband houden met de moord op Theo van Gogh, extra in de gaten te houden.
Hij zal wel van zijn stoel zijn gevallen, hij probeert op te drinken tegen Monidique.quote:Op woensdag 10 november 2004 20:57 schreef Drugshond het volgende:
RQ, hoorde jij net ook een doffe klap... ?!
"Georgina heeft het zo gewild."quote:Georgina Verbaan: 'Ruk ze!'
Georgina Verbaan schrok even toen zij woensdagmiddag haar cover van de nieuwe Playboy onthulde. Zij had niet gedacht dat haar foto zo groot zou zijn. Ook haar vriend Jort Kelder was bij de presentatie in Amsterdam aanwezig. Op de vraag of ze nog een boodschap had voor de Nederlandse man, antwoordde Gerogina: "Ruk ze!". "Gelukkig geldt dat niet voor mij", antwoordde Kelder lachend.
Verbaan is voor haar fotoshoot naar Brazilië gevlogen. "Helaas zonder Jort en zonder mijn beste vriendin, want zij kon geen vrij krijgen van haar werk", legt de actrice uit. Het is niet de eerste keer dat zij in haar blootje is gefotografeerd. "Ik ben ooit in de badkamer door een vriendje naakt gefotografeerd. Maar toen was ik 15. Als hij nu met die foto's komt, sleep ik hem zo voor de rechter", zei ze lachend.
Georgina blijft ontkennen dat ze een borstvergroting heeft laten doen. "Het wordt een beetje vervelend die vraag steeds te beantwoorden. Ik hoop na deze foto's die vraag nooit meer te krijgen."
Het decembernummer van de Playboy ligt vanaf vrijdag overal in de winkel.
Ook een uitdaging.quote:Op woensdag 10 november 2004 21:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hij zal wel van zijn stoel zijn gevallen, hij probeert op te drinken tegen Monidique.
Dat kunnen ze hier in Rio als de besten, drie van mijn reisgenoten zijn overvallen.quote:Op woensdag 10 november 2004 20:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hee lurker!
Een uit de hand gelopen arrestatie en vandalen met gevaarlijk spul in Brabant. Veel meer is het niet.quote:Op woensdag 10 november 2004 21:11 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat kunnen ze hier in Rio als de besten, drie van mijn reisgenoten zijn overvallen.
Kan iemand mij even voorlichten wat er aan de hand is? Handgranaten gooien naar agenten, meervoudige bandstichting, ''terroristenpand.''
Even in het kort dan:quote:Op woensdag 10 november 2004 21:11 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat kunnen ze hier in Rio als de besten, drie van mijn reisgenoten zijn overvallen.
Kan iemand mij even voorlichten wat er aan de hand is? Handgranaten gooien naar agenten, meervoudige bandstichting, ''terroristenpand.''
quote:Op woensdag 10 november 2004 21:12 schreef NightH4wk het volgende:
Hoe lang hebben we Annan nog?
Hmz, en inclusief een kleine vakantie naar New York.quote:Op woensdag 10 november 2004 21:25 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
[afbeelding]
[hypnotiseer]
Totdat jij een einde aan hem maakt.
[/hypnotiseer]
Oe, een mini-vakantie is inderdaad erg welkom nuquote:Op woensdag 10 november 2004 21:27 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Hmz, en inclusief een kleine vakantie naar New York.
Ik neem morgen iig eerste paar uur vrij, net tentamenweek gehad.quote:Op woensdag 10 november 2004 21:28 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Oe, een mini-vakantie is inderdaad erg welkom nu
Week? Er moeten nog twee dagen komen voor een week.quote:Op woensdag 10 november 2004 21:31 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Ik neem morgen iig eerste paar uur vrij, net tentamenweek gehad.
Feel life!quote:Op woensdag 10 november 2004 21:11 schreef Johan_de_With het volgende:
Woensdag tot woensdag doen ze hier, wel relaxed met weekend tussendoor.quote:Op woensdag 10 november 2004 21:33 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Week? Er moeten nog twee dagen komen voor een week.
Heb nog een tentamenweek en examens om het op te halen als het moet.quote:anyway, ging het een beetje?
Dat kan, ik zat net te kutten met de zekeringen in m'n huisquote:Op woensdag 10 november 2004 20:57 schreef Drugshond het volgende:
RQ, hoorde jij net ook een doffe klap... ?!
Allah liet een scheet.quote:Op woensdag 10 november 2004 22:03 schreef Drugshond het volgende:
Owke.... in een ander topic hoorde iemand uit Stratum/Centrum ook die klap..... dat is wel knap dat is een afstand van 4 km, tussen 2 waarnemers.
Volgens mij is dit het moment dat we elkaar stévig vast moeten houden. Of zoquote:Op woensdag 10 november 2004 22:03 schreef Drugshond het volgende:
Owke.... in een ander topic hoorde iemand uit Stratum/Centrum ook die klap..... dat is wel knap dat is een afstand van 4 km, tussen 2 waarnemers.
Idd, de laatste was de grasshopper op de grote berg......quote:Op woensdag 10 november 2004 22:21 schreef RichardQuest het volgende:. Dat zou de derde zijn
![]()
quote:Op woensdag 10 november 2004 22:18 schreef Drugshond het volgende:
Opnieuw basisschool in brand gestoken
Eindhoven de gekste![]()
Euroshopper ook nog daarna. Geramd.quote:Op woensdag 10 november 2004 22:22 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Idd, de laatste was de grasshopper op de grote berg......, die ze overigens weer snel in de lucht hadden.
Dat zal ze leren!quote:Op woensdag 10 november 2004 22:18 schreef Drugshond het volgende:
Opnieuw basisschool in brand gestoken
Eindhoven de gekste![]()
"echt geheim"quote:Op woensdag 10 november 2004 22:42 schreef RichardQuest het volgende:
Ja, hallo, dat is nu de derde reportage over de BBE vandaag.
Over het verdriet van dat vrouwtje zijn eigen agenda (vrijheid van onderwijs) pushen op Novaquote:Op woensdag 10 november 2004 22:47 schreef pberends het volgende:
Blijft een slijmjurk die JP bij die school.
"Jullie moeten respect hebben voor islammm"quote:Op woensdag 10 november 2004 22:47 schreef pberends het volgende:
Blijft een slijmjurk die JP bij die school.
Zo'n moslimvrouw: "M'n zoon durft zich niet meer moslim te noemen"quote:Op woensdag 10 november 2004 22:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
"Jullie moeten respect hebben voor islammm"
Ik moet niks, dikke pad.
In de Metro stond een column over bedreigde personen, waarna de media meteen vermeldt waar het adres is etc. Wel frappant.quote:Op woensdag 10 november 2004 22:50 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Zonder die christenhonden was geloofsonderwijs allang afgeschaft. Hij zegt dat het een groot recht is. NOT apekop Balkenende. Ik denk dat de meerderheid van de Nederlanders zelfs tegen dat kutartikel is.quote:Op woensdag 10 november 2004 22:49 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Over het verdriet van dat vrouwtje zijn eigen agenda (vrijheid van onderwijs) pushen op Nova.
Dus moeten ze niet zo zielig doen? Wat een onzin. Iedereen moet zich veilig kunnen voelen bij wat 'ie gelooft.quote:Op woensdag 10 november 2004 22:52 schreef pberends het volgende:
[..]
Zo'n moslimvrouw: "M'n zoon durft zich niet meer moslim te noemen"
Nou, joden durven zich al jaren niet meer jood te noemen in grote steden.
Inderdaad en wil die zoon wel moslim zijn of moet dat van zijn mama?quote:Op woensdag 10 november 2004 22:52 schreef pberends het volgende:
[..]
Zo'n moslimvrouw: "M'n zoon durft zich niet meer moslim te noemen"
Nou, joden durven zich al jaren niet meer jood te noemen in grote steden.
Ze moeten inderdaad niet zo zielig doen. Voel je je hier niet meer thuis kan je altijd op het vliegtuig terug naar het land van herkomst. Heel logisch.quote:Op woensdag 10 november 2004 22:55 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dus moeten ze niet zo zielig doen? Wat een onzin. Iedereen moet zich veilig kunnen voelen bij wat 'ie gelooft.
Ook ken ik wel een aantal Joden die er wel voor uitkomen in de stad, die er niet voor uitkomen ken ik niet, maar dat lijkt me logisch.
Je bent lekker op dreef, Berends ...quote:Op woensdag 10 november 2004 22:54 schreef pberends het volgende:
[..]
In de Metro stond een column over bedreigde personen, waarna de media meteen vermeldt waar het adres is etc. Wel frappant.
Bij Nova lieten ze zien dat het BBE dikke kogelvrijevesten heeft. Weten de terroristen nu ook meteen dat ze de BBE'ers in de hoofd moeten schieten ipv torso. Stelletje sukkels.
Moet je wel kunnen mikken.quote:Op woensdag 10 november 2004 22:54 schreef pberends het volgende:
[..]
In de Metro stond een column over bedreigde personen, waarna de media meteen vermeldt waar het adres is etc. Wel frappant.
Bij Nova lieten ze zien dat het BBE dikke kogelvrijevesten heeft. Weten de terroristen nu ook meteen dat ze de BBE'ers in de hoofd moeten schieten ipv torso. Stelletje sukkels.
Volgens mij zijn het gewoon schoolkinderen die een dag vrij willen.quote:Op woensdag 10 november 2004 22:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Inderdaad en wil die zoon wel moslim zijn of moet dat van zijn mama?![]()
Kan me nog herinneren dat ik vroeger mee moest naar de kerk en toen al wist dat ik heiden ben.
Overigens was het nu een Katholieke school in Eindhoven de Ghakstuh. Zie je wel. Pffff. Wat een kinderachtige imbecielen allemaal.![]()
Wat een kut verkieziezingen! Niks leuks aan die onzinquote:Op woensdag 10 november 2004 22:25 schreef Sidekick het volgende:
[Fok! awards 2004] Nominaties in het onderdeel: Forum!
Zeg, doen we hier wel even allemaal onze plicht?
Eindhovuh de ghakstuh is een dorp hoor.quote:Op woensdag 10 november 2004 22:55 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dus moeten ze niet zo zielig doen? Wat een onzin. Iedereen moet zich veilig kunnen voelen bij wat 'ie gelooft.
Ook ken ik wel een aantal Joden die er wel voor uitkomen in de stad, die er niet voor uitkomen ken ik niet, maar dat lijkt me logisch.
jongens, het gaat vandaag of morgen niet om de poppetjesquote:Op woensdag 10 november 2004 22:49 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Over het verdriet van dat vrouwtje zijn eigen agenda (vrijheid van onderwijs) pushen op Nova.
Ik zou ook denken "jippie, vrij!!!".quote:Op woensdag 10 november 2004 22:58 schreef pberends het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het gewoon schoolkinderen die een dag vrij willen.
Het is veel te uitgebreid inderdaad...quote:Op woensdag 10 november 2004 22:58 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Wat een kut verkieziezingen! Niks leuks aan die onzin
Is inderdaad erg genant. Neemt niet weg dat de feiten triest zijn.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:00 schreef pberends het volgende:
Tering is dit de weet van de schijnheilige koppen en voorspelbare praatjes over hoe geschrokken hij of zij wel niet is en hoe erg hij het veroordeeld (wouter bos op nova). Ik zou ook zo in de politiek kunnen.
pagina 10, natuurlijk van Pamela Hewijk (ofzo?)quote:Op woensdag 10 november 2004 23:00 schreef pberends het volgende:
Column: http://www.metropoint.com/ftp/20041110_1000001.pdf
Die kogelvrije vesten zijn ook niet echt veilig. Je hebt minimaal kneuzingen... oftewel je bent wel blackout, waarna je zo'n gast daarna makkelijk in de hoofd kan schieten.quote:Op woensdag 10 november 2004 22:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Moet je wel kunnen mikken.![]()
En van een handgranaat word je ook niet vrolijk. Je gaat echter niet meteen dood, dat is de gedachte.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:02 schreef pberends het volgende:
[..]
Die kogelvrije vesten zijn ook niet echt veilig. Je hebt minimaal kneuzingen... oftewel je bent wel blackout, waarna je zo'n gast daarna makkelijk in de hoofd kan schieten.
Voor Van Gogh. Aaah, dat is lief van ze.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:04 schreef Koos Voos het volgende:
[afbeelding]
UDEN - Naar schatting 6000 mensen, onder wie veel jongeren lopen woensdagavond mee in de stille tocht in Uden voor de getroffen islamitische basisschool. De tocht is om acht uur vanaf het gemeentehuis begonnen. Burgemeester Kersten en wethouders voeren de tocht aan.![]()
Nee, dat helpt.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:04 schreef Koos Voos het volgende:
[afbeelding]
UDEN - Naar schatting 6000 mensen, onder wie veel jongeren lopen woensdagavond mee in de stille tocht in Uden voor de getroffen islamitische basisschool. De tocht is om acht uur vanaf het gemeentehuis begonnen. Burgemeester Kersten en wethouders voeren de tocht aan.![]()
En terecht, de FP is dan ook een vergaarbak van extreem-rechtse rukkertjes die vanachter hun PC de Kristallnacht prediken.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:05 schreef pberends het volgende:
Die moderatie op de kontpage is ook verruwt zeg. De -1 en -2's vliegen om m'n oren. Zelfs zeer normale reacties worden naar beneden gemodereerd.
Is dit met een Jan Van Veen-Candlelight stem?quote:Op woensdag 10 november 2004 23:04 schreef Koos Voos het volgende:
[afbeelding]
100% onzin.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:06 schreef Monidique het volgende:
[..]
En terecht, de FP is dan ook een vergaarbak van extreem-rechtse rukkertjes die vanachter hun PC de Kristallnacht prediken.
MAXIME VERHAGEN BIJ BAREND EN VAN DORP.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:07 schreef Aaahikwordgek het volgende:
LOL, die persconferentie op Ned2. Wat een burecratische zure pruimen.
Ja.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:07 schreef pberends het volgende:
Dat die Remkes onder vuur ligt slaat ook nergens op. Kan hij er wat aan doen dat een paar domme stagiaires bij de AIVD wat documenten lekken. Daar heeft hij zeker directe controle op![]()
Mooi.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:05 schreef pberends het volgende:
Die moderatie op de kontpage is ook verruwt zeg. De -1 en -2's vliegen om m'n oren. Zelfs zeer normale reacties worden naar beneden gemodereerd.
Over zuurpruimen gesproken.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:07 schreef pberends het volgende:
[..]
MAXIME VERHAGEN BIJ BAREND EN VAN DORP.
Ik wil je favoriete gekloonde Stormfront-stek niet naar beneden halen, maar helaas, het is inderdaad 100% onzin dat daar uitgekraamd wordt.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:07 schreef pberends het volgende:
[..]
100% onzin.
Informatie-overload, aaaaaaaaaaaaah ik word gek!quote:Op woensdag 10 november 2004 23:07 schreef pberends het volgende:
[..]
MAXIME VERHAGEN BIJ BAREND EN VAN DORP.
quote:Op woensdag 10 november 2004 23:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Informatie-overload, aaaaaaaaaaaaah ik word gek!
quote:Op woensdag 10 november 2004 23:10 schreef George-Butters het volgende:![]()
Nu hebben we het WEER over moslims
uitgekouwd onderwerp...ik ga rukken
Tot spatersssw
quote:Op woensdag 10 november 2004 23:12 schreef Monidique het volgende:
DrW., nu kan je door de straten van Amersfoot rijden en door middel van WLAN proberen de islamitische scholen te hacken.
quote:Op woensdag 10 november 2004 23:13 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Klein kind.
Nee, velgelding moet je goed doen. Als je überhaupt tot vergelding overgaat.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:12 schreef Monidique het volgende:
DrW., nu kan je door de straten van Amersfoot rijden en door middel van WLAN proberen de islamitische scholen te hacken.
RQ snapt dat niet.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:14 schreef George-Butters het volgende:
[..]
ook dat
ook dat
"Nee jij!..."quote:Op woensdag 10 november 2004 23:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
![]()
Zegt er eentje wat. Eindhovuh de ghakstuhhhh!
Ja, ik draag een string, had je wat ?quote:Op woensdag 10 november 2004 23:15 schreef RichardQuest het volgende:
LOL, die kerel die in z'n onderbroek het huis uit is gedeporteerd heeft nergens wat mee te maken....wat zal 'ie morgen op z'n werk zeggen?.
Ehrm. Niks, hij moet wel op de herintegratieclub taartjes uitdelen.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:15 schreef RichardQuest het volgende:
LOL, die kerel die in z'n onderbroek het huis uit is gedeporteerd heeft nergens wat mee te maken....wat zal 'ie morgen op z'n werk zeggen?.
Neuh gij trekt volluh zoaluh.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:16 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
"Nee jij!..."
Ik draag lange onderbroeken. Lekker warm.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:16 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ja, ik draag een string, had je wat ?
Done.quote:Op woensdag 10 november 2004 22:25 schreef Sidekick het volgende:
[Fok! awards 2004] Nominaties in het onderdeel: Forum!
Zeg, doen we hier wel even allemaal onze plicht?
quote:Bewoners Antheunisstraat moeten elders slapen
DEN HAAG (ANP) - De bewoners van het woonblok in de Antheunisstraat in Den Haag kunnen pas donderdagochtend na 08.00 uur terug naar hun woningen. Dat heeft een woordvoerder van de gemeente gezegd.
Ongeveer tachtig bewoners verblijven al de hele dag in de Hoge School Den Haag. Daar staan honderd bedden klaar voor mensen die uit de straat zijn gevacueerd. In hun woonblok zijn na een lange belegering woensdag twee mannen aangehouden, nadat in de vroege ochtend een eerdere poging om de twee te arresteren was mislukt.
Was jij ook in Laakkwartier?quote:Op woensdag 10 november 2004 23:18 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik draag lange onderbroeken. Lekker warm.
quote:Op woensdag 10 november 2004 23:20 schreef RichardQuest het volgende:
[..].
Ja, door moslims natuurlijk, die willen niet dat een ongelovige zwijnenkop hem verdedigt.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:26 schreef pberends het volgende:
Peter Plasman is gestopt als advocaat van Mohammed B. omdat hij zelf bedreigt worden. Wat zielig voor Mohammed.
Een paar weken geleden was de onderwijsminister te gast. Gingen ze haar met vragen bombaderen op het Midden-Oosten.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:26 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Gadverdamme, wat is die Barend een lul zeg.
Dat is nou een paapquote:Op woensdag 10 november 2004 23:26 schreef pberends het volgende:
Maxime Verhagen: "Moeten we kijken" "Misschien" "Heeft ook te maken met" "Volgens de wet" "dat gekeken wordt" "Ik vraag me net zo zeer af"
1 minuutje Maxime Verhagen.
Die vent is zo diep fout politiek correct. Ich moechte gerne sofort kotzen!quote:Op woensdag 10 november 2004 23:27 schreef pberends het volgende:
[..]
Een paar weken geleden was de onderwijsminister te gast. Gingen ze haar met vragen bombaderen op het Midden-Oosten.
FuckingConTaCttttttttttttttttttt: Het is een ONDERWIJSminister![]()
![]()
![]()
Heeft ook een schnabbeltje nodig. Hij speelde vaak in Nederlandse verzetfilms.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:30 schreef pberends het volgende:
O, het is Jeroen Krabbé, ik dacht al wat doet die seniele gek in de uitzending.
En sindsdien is onze vijand niet het midden-oosten maar een willekeurige school in Nederland.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:27 schreef pberends het volgende:
Een paar weken geleden was de onderwijsminister te gast. Gingen ze haar met vragen bombaderen op het Midden-Oosten.
FuckingConTaCttttttttttttttttttt: Het is een ONDERWIJSminister![]()
![]()
![]()
Hij zei iets goeds! Over paspoort afnemen.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Heeft ook een schnabbeltje nodig. Hij speelde vaak in Nederlandse verzetfilms.
Barend moet dus nu worden opgepakt, de opruier!quote:Op woensdag 10 november 2004 23:31 schreef Drugshond het volgende:
[..]
En sindsdien is onze vijand niet het midden-oosten maar een willekeurige school in Nederland.
Hoezo ironisch....
quote:Geld lenen?
EUR 30.000 voor slechts EUR 42 per maand. Profitee...
www.frisia.com
Leen goedkoper tegen een zeer lage rente
Kies voor Postkrediet. Bereken uw mogelijkheden en...
www.postkrediet.nl
Done. Oneens. Hij heeft zich vandaag een grote slijmbal getoond.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:33 schreef pberends het volgende:
http://www.rtl.nl/actueel/barendenvandorp/home/
Allemaal stemmen jongens!
Maxime is cool.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:26 schreef pberends het volgende:
Maxime Verhagen: "Moeten we kijken" "Misschien" "Heeft ook te maken met" "Volgens de wet" "dat gekeken wordt" "Ik vraag me net zo zeer af"
1 minuutje Maxime Verhagen.
Ja, want?quote:Op woensdag 10 november 2004 23:35 schreef RichardQuest het volgende:
BNN![]()
Worden alle 150 moslimextremisten soms opgepakt?quote:[b]Ook vier terreurverdachten in Amsterdam gepakt[b]
Uitgegeven op 10 november 2004 om 23:18 uur
In het onderzoek naar een netwerk van radicale moslims zijn woensdag zeven mensen aangehouden. In Den Haag werden twee mannen aangehouden. Verder waren er vier aanhoudingen in Amsterdam en één in Amersfoort. Dat zei hoofdofficier M. van Erve van het Landelijk Parket woensdagavond tijdens een persconferentie in Den Haag.
De korpschef van de Haagse politie meldde in de persconferentie dat vier agenten gewond waren geraakt toen woensdagochtend een granaat ontplofte. De granaat werd gegooid uit de woning waar later woensdag twee terreurverdachten werden gearresteerd. Een agent is zwaar gewond, maar verkeert buiten levensgevaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |