De serie is te vinden op internet (wat natuurlijk niet magquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 09:16 schreef HassieBassie het volgende:
Lijkt me erg cool inderdaad.. Waar is die aflevering te bekijken?
Warez!quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 09:23 schreef Mike het volgende:
[..]
De serie is te vinden op internet (wat natuurlijk niet mag) en zal vast opgepikt worden door een van de Nederlandse omroepen.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 09:21 schreef mechatronics het volgende:
ik zou het alleen al bijna gaan kijken vanwege die 2e van rechts...
puik plan! mits goede consistente programmering, ga ik het wel kijkenquote:Op woensdag 5 januari 2005 19:09 schreef Omaha het volgende:
Vanaf maart 2005 op NET5 op de dinsdagavond
Je draaft door.quote:Op donderdag 6 januari 2005 13:21 schreef Zusjevan het volgende:
Gisteren eerste aflevering in Engeland uitgezonden. Ziet er goed uit en ik ga het dan ook zeker volgen!
Zijn ze al bezig met een tweede siezoen of draaf ik nu door?
* Kijken gaatquote:Op woensdag 5 januari 2005 19:09 schreef Omaha het volgende:
Vanaf maart 2005 op NET5 op de dinsdagavond
Tof. Ik ga pogen het te onhouden.quote:Op donderdag 20 januari 2005 13:09 schreef CloudStrife het volgende:
@ Mo
Morgen dus om 22:05, zonder reclameonderbrekingen
Dus morgen (= vrijdag) om 21.55 op Belgie 1....?? Ik ga ook kijkenquote:Op donderdag 20 januari 2005 22:29 schreef OnaNia het volgende:
Ik ga het ook op België 1 volgen vanaf morgen. Lekker veel eerder dan op Net 5 en geen reclame is ook wel een groot voordeel ja. Ik ben benieuwd!
Nee deze week, alleen staat het verkeerd in de Nederlandse tv gidsen.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:32 schreef gimme.shelter het volgende:
Het komt volgens mij pas volgende week....om 21.55!
Zeker.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vond het erg.
Ook opvallend dat ik eigenlijk al de housewives wel iets leuks of interessants vind hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
Ik dus ook, terwijl ik er om 7 uur nog aan dacht.... Waarom ben ik niet een uur eerder op Fok! gaan kijken...quote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:58 schreef Avani het volgende:
![]()
Nou heb ik het dus gemistWas het leuk?
![]()
Ah, ik vond het erg leuk! Ga het wel volgen denk ik zo.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik vond t erg vermakelijk..alleen beetje jammer dat die irritante buurtmiep er tussen zit..dat maakt het zo standaard
Augustus 2005 komt seizoen 1 in de VS uit op DVD.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 10:35 schreef Mryc het volgende:
Ik vind het zeer vermakelijk, kan nu al niet wachten tot de serie op dvd uitkomt
Ik vond de irritante buurvrouw wel leuk.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 13:43 schreef NiNi het volgende:
En inderdaad die Mss. Huber vond ik érg irritant!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yep... Kimberley uit Melrose Place is een van de grootste vrouwelijke slechteriken ooit in een dramaserie... met als hoogtepunt het opblazen van het appartementencomplex.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 14:10 schreef bloodymary het volgende:
Dat is toch ook Kimberley uit Melrose Place. Aan haar is het wel besteed om op sublieme wijze irritante types te spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why are you wearing that stupid man suit?
Aflevering 1 is vorige week vrijdag begonnen op België 1....quote:Op dinsdag 25 januari 2005 11:30 schreef mechatronics het volgende:
nou, ik heb het lekker gemist allemaal
dan moet ik dus wel die van net 5 gaan kijken, ... denk ik?
Je bent echt VEEL te snel met je oordeel. De problemen van de housewives stapelen zich op in de loop van de afleveringen en dan hebben we het echt niet over 'wat de buurt denkt' maar over zaken alsquote:Op vrijdag 28 januari 2005 06:37 schreef dubbel_frizzle het volgende:
Ik vind het echt een vreselijke serie, en wel om de volgende onmiskenbare reden: het gaat nergens over.![]()
De serie doet precies wat van te voren er over gezegd werd, namelijk het beschrijven van de kleine dingen in het leven van huisvrouwen die hun leven draaglijk maken. Maar dat wil ik helemaal niet zien! Ik wil spanning, aktie en mensen die wat te melden hebben. Niet vrouwen die zich druk maken om wat de buurt wel niet zal denken als ze 1x te vaak naar de buurman kijken. Waardeloos en irritant.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
Op http://www.tvgids.nl/alleprogrammas4.html staat er toch echt een aflevering voor vanavond gepland. Of bedoel je na deze week?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:22 schreef scanman01 het volgende:
Volgende aflevering pas op 13 februari trouwens
Dat is op België . Ik heb het eigenlijk over de afleveringen in amerika. Daar is nu dus een korte stop en zullen we tot 13 februari moeten wachten.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op http://www.tvgids.nl/alleprogrammas4.html staat er toch echt een aflevering voor vanavond gepland. Of bedoel je na deze week?
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 20:07 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb het eigenlijk over de afleveringen in amerika.
Oh,quote:Op dinsdag 25 januari 2005 13:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Aflevering 1 is vorige week vrijdag begonnen op België 1....
Dus je kan alles nog gaan volgen.... aflevering 1 zul je dan nog even moeten zoeken op internet ofzo...
Les 1: Housewives is met een Vquote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:14 schreef karoltje het volgende:
Ik snap er niks van. Waarom wordt het verteld vanuit iemand die dood is..was dat altijd al zo?
.
Heeft iemand een beginnerscursus Desperate Houswifes?
Ik normaal ook, maar sinds ik series als "24", "Joey" en "Smallville' kijk.... en geen zin meer heb om iedere keer te wachten tot een Nederlandse zender het eindelijk gaat uitzenden, download ik iedere nieuwe aflevering meteen van het internet en zie het 1 dag nadat het in Amerika op tv is geweest. En het beeld is dvd kwaliteit, dus niets te klagen.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 21:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben toch meer van de ol' fashioned television...
De dode vertelster is de vrouw die in het begin van de terugblik zelfmoord pleegde, een vriendin van de andere desperate houswives.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:14 schreef karoltje het volgende:
Heeft iemand een beginnerscursus Desperate Houswifes?
Ik vond het wederom ergquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:56 schreef Copycat het volgende:
desperate houswives.
Had ik ook. Het begin is vrij zwakjes, terwijl ze er in de USA meteen al mee wegliepen. Maar na een aflevering of 5 begint het te komen en wil je toch weten hoe alles in elkaar zit. Maar om nou te zeggen dat het een verslavende serie is, nee!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:56 schreef karoltje het volgende:
Hmm ik zit er nog niet helemaal (of helemaal niet..) in.!
Dat is subjectief. Zo kan ik zelf telkens niet wachten tot de volgende aflevering weer komt!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:18 schreef scanman01 het volgende:
Maar om nou te zeggen dat het een verslavende serie is, nee!
Mij zou het weinig kunnen schelen als ik nooit meer een aflevering zou zien, maar ik kijk wel als er weer een nieuwe in Amerika is uitgezonden. "24" is voor mij wel verslavend.. "DH" niet. Moet kunnenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:50 schreef OnaNia het volgende:
Dat is subjectief. Zo kan ik zelf telkens niet wachten tot de volgende aflevering weer komt!
De zender heeft nu rechtsboven het woord 'één' staan. Hoe komen ze op die naam, ge-wel-dig!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:03 schreef Andoire het volgende:
Ik wil het nu héél graag zien ( Oprah had er zelfs een show over) maar ik kan Belgie 1 niet vinden?
Beetje Monty Python-achtige animaties met vooral veel beelden uit de Amerikaanse cultuurgeschiedenis.quote:Op zondag 30 januari 2005 16:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Vind de leader alleen btje vaag!
Ik denk dat je dit schilderij bedoelt: American Gothic, geschilderd door Grant Wood.quote:Op zondag 30 januari 2005 16:37 schreef Copycat het volgende:
Beetje Monty Python-achtige animaties met vooral veel beelden uit de Amerikaanse cultuurgeschiedenis.
Daarover gesproken: misschien weet iemand hier me te vertellen hoe ook al weer dat bekende schilderij heet dat ook in de leader voorbij komt van dat sjaggo kijkende boerenechtpaar. Is heel bekend, maar ik kan maar niet op de naam komen (geloof dat het de naam is van dat echtpaar).
quote:Op zondag 30 januari 2005 22:08 schreef Tokay het volgende:
Ik denk dat je dit schilderij bedoelt: American Gothic, geschilderd door Grant Wood.
You're welcome.quote:Op zondag 30 januari 2005 22:36 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Thanks.
Hoe kom ik erbij dat het schilderij de naam droeg van het echtpaar, vraag ik me af...
quote:A ONE-TIME-ONLY TELEVISION EVENT OPRAH LANDS A ROLE ON DESPERATE HOUSEWIVES FOR AN ALL-NEW OPRAH
JANUARY 25, 2004
CHICAGO, IL - "I thought I was done with acting until I spent a day working with the super-hot cast and crew from Wisteria Lane-now I've got the acting bug again," says Oprah. It's been over eight years since her last character role, and now she's back on a special Desperate Housewives episode that will air exclusively on The Oprah Winfrey Show next Thursday, February 3. Creator Marc Cherry wrote a part especially for Oprah, who plays the newest housewife on the block, uncovering all her neighbors' steamy secrets.
While shooting on location, Oprah also gets a backstage tour of the set, goes one-on-one with Teri Hatcher and meets the sexy men of Wisteria Lane. The Oprah Winfrey Show airs Thursday, February 3, 2005 (Check local listings).
The Oprah Winfrey Show has remained the number one talk show for 18 consecutive seasons, winning every sweep since its debut in 1986.* It is produced in Chicago by Harpo Productions, Inc. and syndicated to 212 domestic markets and 110 countries by King World.
BRON: www.oprah.com
De leadermuziek doet me erg denken aan die van 'The Simpsons'.quote:Op zondag 30 januari 2005 16:37 schreef Copycat het volgende:
Beetje Monty Python-achtige animaties met vooral veel beelden uit de Amerikaanse cultuurgeschiedenis.
Maar nog niet wie...quote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:12 schreef cora4034 het volgende:
Nou we weten nu wat er in de kist zat....
Wat dan? Zou je dat in een spoiler kunnen zetten, want ik heb alle afleveringen tot nu toe gezien maar gemist wat er in de kist zat..quote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:12 schreef cora4034 het volgende:
Nou we weten nu wat er in de kist zat....
Omdat er waarschijnlijk gewoon niet meer episodes zijn, en omdat ze anders wel eens te dicht bij de opnames zouden kunnen komen. En daarnaast wil de zender dat het seizoen pas eind mei eindigt.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:20 schreef metallicattim het volgende:
ik haat alleen altijd die onderbrekingen daar he... 13 Feb is pas de nieuwe ep
20 Jan was de laatste als ik het goed heb, iemand een reden voor al die gaten tussen de episodes?
Klinkt toch of je vrij verslaafd bent:quote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Had ik ook. Het begin is vrij zwakjes, terwijl ze er in de USA meteen al mee wegliepen. Maar na een aflevering of 5 begint het te komen en wil je toch weten hoe alles in elkaar zit. Maar om nou te zeggen dat het een verslavende serie is, nee!
quote:Op zondag 13 februari 2005 23:35 schreef scanman01 het volgende:
Morgenvroeg staat er eindelijk weer een aflevering op ons te wachten
Dat betwijfel ik. VRT zendt het ook uit en dat is niet meteen een zender die het zich kan veroorloven om dure buitenlandse series aan te kopen. Maar als je het persé met ettelijke onderbrekingen voor reklame wil volgen, ga je gang.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 15:37 schreef CryARiver het volgende:
Laten we braaf zijn en de series op NET5 volgen... Ik hoorde dat NET5 een fortuin voor de rechten van die serie heeft betaald...
VRT is de zender van de overheid. Die hebben echt wel wat geld in hun zak. En in Nederland is overigens ook veel meer concurentie. Dus dan stijgt de prijs automatisch lijkt me.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 15:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. VRT zendt het ook uit en dat is niet meteen een zender die het zich kan veroorloven om dure buitenlandse series aan te kopen. Maar als je het persé met ettelijke onderbrekingen voor reklame wil volgen, ga je gang.
http://www.tvtome.com/DesperateHousewives/guide.htmlquote:Op dinsdag 15 februari 2005 17:52 schreef Copycat het volgende:
Waarom in hemelsnaam wachten op Net 5?
Ik wil nu weten wat er afgelopen vrijdag op één gebeurde!
![]()
Is toch niet helemaal zo.quote:Op maandag 14 februari 2005 08:14 schreef OnaNia het volgende:
Klinkt toch of je vrij verslaafd bent:
Dinsdag half 9. Maar dat zal ook wel weer niks worden he want series volgen is echt problematisch bij jou, 99% van je posts in de GTST-topics gaat ook al over hoeveel afleveringen je nu weer hebt gemist.quote:Op zondag 20 februari 2005 15:57 schreef karoltje het volgende:
Ik ga het maar volgen via Net5 denk ik, heb nu al teveel afleveringen gemist. Hopen dat het op een beetje mooie dag en tijdstip komt!
We zullen trouwens pas over een maand weten hoe het verder gaat, want de eerstvolgende aflevering staat gepland op 20 maart.quote:Op maandag 21 februari 2005 18:09 schreef ImPrEzA het volgende:
De verhaallijn rondom jouw nickname houden ze wel lekker spannend overigens! Mysterieus, dat einde, at least, het etentje vlak voor Mary-Alice begon met 'r moraal van het verhaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
quote:Op dinsdag 22 februari 2005 14:57 schreef HarigeKerel het volgende:
Even een vraagje aan de mensen die ep 15 hebben gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
En terecht. Zou de VRT zeker nog moeten gaan meewerken aan het wanbeleid van Net 5 ook!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 08:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
Net5 heeft trouwens een boze brief geschreven naar de VRT omdat er vrij veel Nederlanders het op deze zender volgen. Ze vonden het oneerlijke concurrentie en eisten dat de VRT een aanpassing uitvoerde. De mensen van VRT hebben eens hartelijk gelachen en Net5 doorverwezen naar Disney (waarbij de rechten werden verkregen) om daar te gaan uithuilen.
Nou, da's wat overdreven.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:00 schreef ImPrEzA het volgende:
:S wat een onzin inderdaad, dat zou best ver gaan volgens mij.
Overigens gister in De Stentor een leuk verhaaltje over Desperate Housewives en het geweldige succes in Amerika, de best bekeken serie ooit.
en een artikel uit De Standaard over de "ruzie":quote:'Desperate Housewives' snel een hit
Iedere vrijdag opnieuw kijken gemiddeld 130.000 Nederlanders naar de nieuwste Amerikaanse tv-hit Desperate Housewives op de Belgische publieke zender Een. Ze willen niet wachten totdat NET 5 de serie vanaf dinsdag 1 maart gaat uitzenden.
Psychiater Bram Bakker keek alvast mee: 'Het is soms heerlijk over the top met vier psychiatrische karikaturen.'
In de Verenigde Staten kijken gemiddeld 17 miljoen mensen naar de serie. Daarmee is Desperate Housewives de best bekeken nieuwe serie ooit. Nooit eerder werd een serie zo snel een onvoorwaardelijke hit. In Amerika doorbreekt Desperate Housewives een taboe, omdat nu de vrouw mannen als 'een lekker hapje' zien. Eerder was dat altijd voorbehouden aan de man.
Nooit verlegen om een dwarse opinie liet Bakker zich alvast met zijn vriendin meesleuren in de eerste afleveringen. Het centrale thema is volgens hem 'het gedoe tussen man en vrouw'. Desperate Housewives zijn vier uitvergrote karakters in een Amerikaanse Vinex-wijk. Hun leven lijkt dat van een barbiepop met Ken 'in the house'. De beeldschone vrouwen wonen riant en hun leven lijkt enkel te draaien om de dagelijkse beslommeringen.
Zelfmoord
Totdat de vijfde vriendin zichzelf door het hoofd schiet Dat gegeven en de ontwikkeling rond de zelfmoord doen Bakker erg denken aan Twin Peaks. In Desperate Housewives ontwikkelen de vrouwen zich sterk. Vrouwen lenen zich volgens Bakker veel meer voor het karikaturale. 'Hun variatie in gedrag is groter, zo ook het aantal types dat ze in zich hebben.' Een van de vrouwen speelt de gekwelde huismoeder, verslaafd aan de ADHD-pillen van haar tweeling. De ander concurreert met de 'blonde snol' om de gunst van de overbuurman en het derde type is dwangneuroot.
'Als zij met haar man bij de psychiater zit, zie je dat ze de zaak op een subtiele manier manipuleert. Je ziet als kijker aanvankelijk een psychiater die zich zo mooi boven de partijen kan opstellen en zich niet met een van de personen laat meeslepen. Zij heeft dringend psychiatrische hulp nodig en je ziet dat haar probleem opeens zijn probleem wordt. Dat is echt mooi gedaan.'Het is de vrouw die haar naaigerei in haar handtas dreigt te pakken, als ze op het jasje van de psychiater een knoop los ziet zitten.
Over manipuleren gesproken. 'Dat doen wij vrouwen toch de hele dag', roept het vierde karakter volkomen achteloos. Uit onvrede met haar huwelijk heeft ze een relatie met de jonge tuinman. In het warenhuis laat ze zelfs haar schoonmoeder oppakken om haar even kwijt te zijn, zodat ze rustig naar haar vriendje kan gaan. 'In liefde en oorlog is alles geoorloofd, zei mijn ex-vrouw eens. Dat is typisch een uitspraak van een vrouw. Die zijn daar veel beter in, onthouden alles om het op een gepast moment weer uit de kast te halen', zegt Bakker.
Entertainment
Bakker spreekt van een prachtige serie die voldoet aan de criteria van goede televisie: 'entertainment en het gaat ergens over.
Misschien dat wij in Nederland er iets meer om kunnen lachen omdat het voor ons wat komischer is en omdat het een stapje verder van ons bed is.'
En een artikel uit De Telegraaf van 30 januari, dat ik zelf nog niet had gelezen, maar wat wel erg leuk is:quote:BRUSSEL Zo'n 130.000 Nederlanders kijken op vrijdagavond naar de nieuwste Amerikaanse tv-hype Desperate housewives op Een. En dat is niet naar de zin van de Nederlandse zender Net 5, die de reeks pas vanaf maart uitzendt. Het Hollandse zusje van VT4 en Vijftv (ze maken alle drie deel uit van SBS) vroeg in een brief aan de VRT het beeld in Nederland te "scrambelen". Een was de eerste op het Europese continent om de Amerikaanse topserie uit te zenden. Wekelijks volgen 500.000 a 600.000 Vlamingen het "dagelijkse leven" van de vijf huisvrouwen. Daarbovenop komt een pak Nederlandse kijkers. "Waarom zouden we wachten op Net 5 als het nu al op Belgie 1 wordt uitgezonden, en dat zonder die vervelende reclame-onderbrekingen", zo reageren de verstokte fans op allerlei fora. Maar Net 5 vindt dat niet kunnen, want het heeft zwaar betaald voor de uitzendrechten in Nederland. Eerst eiste de zender dat het signaal van Een op de Nederlandse kabel tijdens Desperate housewives op "zwart" zou gaan. Maar de VRT wou daar niet op ingaan. "SBS Nederland moet zijn klacht niet richten aan de VRT maar aan Disney, waarmee het zijn contract heeft gesloten", zegt de VRT-woordvoerster Diane Waumans.
Als VRT op de eis zou ingaan, zou dat een gevaarlijk precedent scheppen. Net zoals de Nederlandse publieke omroepen in Vlaanderen, zit de VRT in Nederland verplicht op de kabel. In het verleden is alleen het signaal van de BBC in Vlaanderen ooit al eens gescrambeld,en dat tijdens de uitreiking van de Oscars, na een klacht van de betaalzender Canal+ bij de internationale rechtenhouder.
"We willen de zaak niet meer op de spits drijven", zegt de SBS-woordvoerder Edgar Hamer. "Maar we hopen dat we in de toekomst tot betere afspraken kunnen komen met de VRT om oneerlijke concurrentie te vermijden."(lb)
quote:Verborgen levens in 't Echte Amerika
'Desperate Housewives' ijzersterke opvolger van Sex and the City
Desperate Housewives wordt het nieuwe kijkcijferkanon van NET 5. De gedoodverfde tv-topper, opvolger van de succesvolle serie Sex and the City, start op dinsdag 1 maart (20.30 uur).
In Amerika verpletterde Desperate Housewives bij de introductie vorig jaar alle records toen het werd bekroond met twee Golden Globes voor beste comedy en beste tv-actrice, Teri Hatcher.
De serie kent dezelfde thema's als Sex and the City en Friends. Daarin werden taboes doorbroken en werd vooral de vrije moraal gepredikt.
Donker
Desperate Housewives is daarentegen een donkere comedy over het verborgen leven van vijf ogenschijnlijk gelukkige huisvrouwen in een keurige buitenwijk. Belangrijkste ingredient is dat vreemdgaan allerminst wordt gepredikt. Dit is het echte Amerika...
Het beeld dat men krijgt van vijf zorgeloze leventjes spat wreed uiteen met de zelfmoord van een van hen, Mary Alice Young (Brenda Strong). Als zij op een maandagmorgen de was uit de droger heeft gehaald, de kruimels van tafel heeft geveegd en de planten water heeft gegeven, schiet zij zichzelf zonder enige emotie door het hoofd. Ze laat haar vier vriendinnen in totale verdwazing achter. Zij maakte toch deel uit van een hechte vriendinnengroep, was toch net zo gelukkig? De grote zoektocht begint. Door de ogen van Mary Alice kijken we naar de overgebleven vrouwen. Wat zette haar aan tot deze daad? Had zij iets te verbergen?
De serie heeft iets van de mystiek die in de jaren negentig Twin Peaks tot een succes maakte. Maar de raadsels rondom de zelfmoord van Mary Alice drukken minder hun stempel op Desperate Housewives dan de moord op Laura Palmer in Twin Peaks.
Susan Mayer (Teri Hatcher) is een gescheiden, alleenstaande moeder die erg ver gaat om aandacht te krijgen. Ze heeft haar oog laten vallen op haar nieuwe buurman In haar avances wordt ze dwars gezeten door haar vriendin Edie Britt (Nicolette Sheridan), veelvuldig gescheiden en nog lang niet klaar met haar veroveringen.
Lynette Scavo (Felicity Huffman) beklom in de zakenwereld de ladder naar succes, maar verruilde haar carriere voor het gestreste leven van een huisvrouw met vier onhandelbare kinderen.
Rex van der Kamp (Steve Culp) heeft zijn vrouw Bree (Marcia Cross) net verteld dat hij wil scheiden. Gabrielle Solis (Eva Longoria) is het ex-model dat in haar leven alles kreeg wat haar hartje begeerde, inclusief een rijke man en het grootste huis in de straat, Wisteria Lane. Maar haar wederhelft Carols (Ricardo Antonio Chavira) kijkt met andere ogen naar haar. Hij heeft zojuist een diamanten halsketting voor haar gekocht en meent dat zij daarom naar zijn pijpen moet dansen. En dan is daar nog Paul (Mark Moses), de kersverse weduwnaar van Mary Alice. Uitermate bedroefd over haar zelfmoord, maar waarom graaft hij midden in de nacht een enorm gat in zijn achtertuin...?
Wisteria Lane, de keurige buurt met z'n fraaie landhuizen, zal uitgroeien tot een begrip. Voor het bordkartonnen decor op het terrein van Universal Studio's in Los Angeles spreken we de hoofdrolspelers over het ongekende succes.
Teri Hatcher, bekend als 'Bond-girl' in Tomorrow Never Dies en Lois Lane in de tv-serie Lois & Clark: "Het decor is inderdaad een facade en het verbeeldt precies ons oppervlakkige leven. Maar na een paar minuten kijken blijkt er meer aan de hand..."
Het oorspronkelijke script is vijfmaal geweigerd. Studio's zagen er niets in om een serie te maken over vijf vrouwen van middelbare leeftijd. Het dreef schrijver Marc Cherry bijna tot wanhoop. Maar wanneer hij het verhaal iets aanpast door er onder meer de zelfmoord en een naaktscene in te brengen, focust conservatief Amerika zich massaal op de serie.
Marcia Cross: "Toen bleek dat het veel meer was dan een simpel verhaaltje. Het gaat over verborgen frustraties van Amerikaanse vrouwen die gevangen zitten in hun leven, over hun rol binnen het gezin, hun geheime verlangens en liefdes en de onvermijdelijke verantwoording die zij daarvoor moeten afleggen. Wisteria Lane zegt eigenlijk alles; de wisteria is een klimplant die zich om een andere heen kronkelt en die langzaam verstikt..."
Geestelijk vader van de serie Marc Cherry komt met een opmerkelijke verklaring voor het succes: "Ik ben homoseksueel en heb een andere relatie met vrouwen dan de meeste mannen. Ze zijn voor mij geen prooi, ik begeer ze niet. Ik kan ze daardoor beter observeren en voer andere gesprekken met ze. Ze vertellen me dat ze dingen doen die ze eigenlijk niet willen doen. Daarom slaat de serie met name aan bij vrouwen."
"Mannen zijn slecht, vrouwen zitten gevangen, dat is het thema. Zo zie ik het ook echt. Het zou voor veel zelfingenomen heren goed zijn om ook eens te kijken. Het werkt zeer verhelderend..."
Je bedoelt zeker de Oprah-aflevering waarin ze het over DH heeft. Lijkt me namelijk stug als RTL4 de DH-aflevering met Oprah erin mag uitzenden terwijl Net5 de serie heeft aangekocht.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 18:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
A.s. woensdag komt de speciale aflevering van Desperate Housewives met de bijrol van Oprah op RTL4!!!!!!!
NIET VERGETEN DUS!
quote:Dat Oprah's talenten liggen bij het interviewen en presenteren, is bekend. Toch kan ze nog veel meer, bijvoorbeeld acteren. Woensdag zie je Oprah in een gastrol in de populaire serie Desperate Housewives.
Ook weet ze in de studio de meest smeuïge geheimen van de mannen van Desperate Housewives los te peuteren. Je ziet het woensdag in Opah.
Dus het is wel degelijk een episode van DH!quote:In the special Desperate Housewives' episode for The Oprah Show, Oprah's character, Karen Stouffer, was tired of her stressful job and the demands of running a multi-million dollar corporation. So she and her husband decided to give it all up for a simple life in the suburbs. Unfortunately for Karen, she would soon discover life on Wisteria Lane was anything but simple.
Het is geen echte DH aflevering. De eerste helft is veel gelul met een paar van de mannelijke sterren. De twee helft van de show is Oprah in DH. In die zogenaamde aflevering verhuist ze naar dezelfde straat waar ook de andere vrouwen van DH wonen. Daar maakt ze een aantal rare dingen mee. De beelden die daarbij gebruikt worden, zijn oude DH beelden. Zo is het nu Oprah die Teri Hatcher naakt in de tuin ziet liggen (zie aflevering van een tijdje geleden).... en meer van dat soort oude beelden. Ze komt tot de conclusie dat het daar een puinzooi is en vertrekt meteen weer. Dat is het zo ongeveer.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 18:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Het is een 40 minuten durende speciale aflevering van Desperate Housewives waarin Oprah een gastrol heeft.
Die is uitgezonden begin februari:
http://www2.oprah.com/tow(...)_past_20050203.jhtml
[..]
Dus het is wel degelijk een episode van DH!
ik verheug me nu alweer op aflevering 16quote:Op vrijdag 25 februari 2005 21:00 schreef Tokay het volgende:
Ik verheug me al weer op een nieuwe aflevering! Vanavond om 22.15 uur op VRT één.
edit: fijne fansite trouwens -> http://the-suburbs.com/quote:Next episode:
Sunday, March 27 9/8c
"The Ladies Who Lunch"
The preview for this episode is not yet available.
Desperate Housewivesquote:Op zaterdag 26 februari 2005 12:08 schreef Mryc het volgende:
[..]
ik verheug me nu alweer op aflevering 16, nog een paar daagjes!
Helaas moet ik je terleurstellen. De volgende aflevering is pas op 20 maartquote:Op zaterdag 26 februari 2005 12:08 schreef Mryc het volgende:
[..]
ik verheug me nu alweer op aflevering 16, nog een paar daagjes!
sure? Want zoals ik hierboven quotte, op de site van ABC staat dus 27 maart..quote:Op zaterdag 26 februari 2005 12:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Helaas moet ik je terleurstellen. De volgende aflevering is pas op 20 maart
In Amerika smeren ze elke serie uit over het hele seizoen en wil je dat van de herfst tot aan de zomer doen met 22 of 24 afleveringen, dan zit er nogal eens een pauze tussen. Zo hebben ze naast een zomerstop ook een winterstop en komt een programma nog wel eens te vervallen door sportwedstrijden of speciale uitzendingen zoals de Oscars vannacht.quote:Op zondag 27 februari 2005 18:35 schreef MissX het volgende:
Alleen dat ik nu moet wachten tot 27 maart vind ik its minderIk snap dat niet van Amerika, het lijkt me voor een serie toch ook beter dat het iedere week wordt uitgezonden ipv met continu breaks ertussen
yeuy! half 9 hé!?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 11:13 schreef gimme.shelter het volgende:
Vanvond is het dan zover: op net5 de pilot!!
Lynette heeft wel drie kinderen maar het derde kind is jonger dan die andere twee etterbakkies.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 11:39 schreef Copycat het volgende:
Ik volg het al op België maar denk dat ik vanavond gewoon nog eens ga kijken.
Al is het alleen maar om te zien of de tweeling van nu in het begin inderdaad een drieling was, of ik gek aan het worden ben.
Ze heeft vier kinderen: de tweeling, dan eentje die er een jaar onder zit ofzo en dan nog een kleine.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 12:11 schreef OnaNia het volgende:
[..]
Lynette heeft wel drie kinderen maar het derde kind is jonger dan die andere twee etterbakkies.
quote:
Daarom nemen wij het op de video op, zodat we straks lekker al die reclames kunnen doorspoelen bij het afkijken.quote:
En Everwood, en Lost en Peking Expressquote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:26 schreef mechatronics het volgende:
binnekort start Joey ook nog, deze week, het is een goede week!
En Meiden van de Wit.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:30 schreef Tinkerbell het volgende:
En Everwood, en Lost en Peking Express![]()
`quote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:37 schreef bar_rel het volgende:
Ik vond het leuk vanavond, moet wel even wennen aan de stem maar het was wel een leuke aflevering ben benieuwd wat er in die kist zit!![]()
Ja denk het wel, er is iig iets in die kist wat over die zelfmoord gaat denk ikquote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:38 schreef mechatronics het volgende:
[..]
`
de kist is "de waarheid" of heb ik het nu mis?
ik speculeer dat het wat met die "loodgieter" en die brief in die kleding te maken heeftquote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:39 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja denk het wel, er is iig iets in die kist wat over die zelfmoord gaat denk ik
Nouja ze is minstens 40 en dat is mijn moeder ook, die donkere muts die vreemd ging vond ik daarentegen wel zeer appetijtelijkquote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:44 schreef mechatronics het volgende:
dude?
Heb seizoen 1 bijna helemaal gezien nu... erg leuke seriequote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:26 schreef mechatronics het volgende:
Inderdaad heequote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:02 schreef Ryan_R het volgende:
Leuke serie en die vrouw die met de tuiman ligt te vozen. Zeker wel hot!![]()
Beetje een mix tussen sex en Twin Peaksquote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:37 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit lijkt mij weer zo'n wijvenserie in een dozijn.
Zeker in dezelfde context als Sex & The City
Was ik van tevoren ook bang voor... Maar dat is dus niet zo!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:37 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit lijkt mij weer zo'n wijvenserie in een dozijn.
Zeker in dezelfde context als Sex & The City
Zal maar niet al te enthousiast zijn, Joey is best een tegenvaller namelijk... Heb de eerste vier afleveringen nu gezien (woon in Londen), en kan niet tippen aan Friends!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:26 schreef mechatronics het volgende:
Idem hier.quote:Op woensdag 2 maart 2005 01:55 schreef dutch-mamma het volgende:
Zojuist de videoband bekeken... en ik ben als een blok gevallen voor deze serie!
Iemand hier noemde het een mengeling tussen seks en Twin peaks... Ja, dat vond ik nou ook!
Meestal vallen programma's die van tevoren enorm bejubeld worden, in de praktijk nogal tegen. Maar dit is nog leuker dan ik hoopte!
Dat doen commerciële Nederlandse zenders met series nooit. Waarom vraag je ? Omdat dan te veel mensen blijven haken (met een 4:3 beeldbuis). Mensen met breedbeeld blijven dan toch wel kijken, maar mensen met een 4:3 tvtje haken dan vaak af. En dat kunnen de commerciëlen natuurlijk niet hebben. Want ze bestaan uit kijkcijfers. Overigens keken er gister na de pilot op Net5 bijna een miljoen mensen naar, en de tweede aflevering 1.1 miljoen. Erg goed bekeken dus!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:49 schreef tcr het volgende:
Ik begreep van de diverse media dat Desperate Housewives in breedbeeld zou worden uitgezonden ? (Zo staat het ook in mijn Veronica Gids), maar ik keek naar de laaste vijf minuten en die waren duidelijk niet in breedbeeld.
Typisch, bijna alle topseries uit de VS zijn tegenwoordig in breedbeeld (en DD5.1, maar ja die techniek heeft ons uitzendsysteem nog niet), waarom krijgen wij die PAN-SCAN dingen toch.
Ach volg de serie toch via internet, zit bijna bij aflevering 10 (tijd tijd tijd) en dus wel lekker in breedbeeld.
Ze hebben niks geknipt ofzoquote:Op woensdag 2 maart 2005 09:08 schreef glannie het volgende:
Hahaha impreza dat had ik dus ook
Ik keek met mn zusje mee... en ik denk van ohja? gebeurde dit allemaal in ep1 en 2
Ik dacht bij mezelf van het zal wel... maar misschien hebben ze lopen knippen om zodoende VRT in te halen
Kan me eigenlijk niet voorstellen maar ik had wel het idee dat het sneller ging dan ik me kon herinneren
Gister was het toch ook 1 maart of dacht je soms 29 februariquote:Op woensdag 2 maart 2005 10:09 schreef Koningin het volgende:
Ik begrijp dat ik dus gewoon al ongeveer 3 afleveringen heb gemist![]()
![]()
Ik dacht dat de serie pas in maart zou beginnen![]()
Daarom is het ook zo lekker om het op het Belgische Één te kijken. Geen reclame, nadeel alleen is dat de aflevering zo wel razendsnel voorbij is.quote:Op woensdag 2 maart 2005 11:52 schreef Rhanna het volgende:
Ik vond het echt een hele leuke serie.. alleen die reclame he.
Ik dacht ook gelijk een overleden baby.. of zoiets. Erg raar.. ben zo benieuwd dat ik zelfs hoop op een spoilerquote:Op woensdag 2 maart 2005 13:21 schreef bloodymary het volgende:
Wat zou er in dat kistje zitten? Ik dacht meteen aan een dood kind of zo...........
quote:Op woensdag 2 maart 2005 13:21 schreef bloodymary het volgende:
Wat zou er in dat kistje zitten? Ik dacht meteen aan een dood kind of zo...........
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only the good die young.
Hé, ik drink ook elke dag Crystal Clearquote:Op woensdag 2 maart 2005 13:21 schreef Lexie het volgende:
Alleen jammer dat het door dat Crystal Clear inleidinkje weer zo gepositioneerd wordt als een typische vrouwenserie.
Dat is Mary Alice Young!quote:Op woensdag 2 maart 2005 13:52 schreef DusDat het volgende:
Alleen aan de voice over irriteer ik me, maar als dat alles is!
ja! maar ze heeft zo'n kutstem. Zo'n kinderboeken voorlees stem.quote:Op woensdag 2 maart 2005 14:13 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Dat is Mary Alice Young!![]()
Heb je het idee van de serie ook wel begrepen?
Het gaat me ook niet om Crystal Clear, maar omdat je drie paar vrouwenvoeten op een tafeltje ziet liggen. Daar had ook best een paar zweterige witte sportsokken tussengemogenquote:Op woensdag 2 maart 2005 13:45 schreef CryARiver het volgende:
[..]
Hé, ik drink ook elke dag Crystal Clear![]()
Dat is geen typisch vrouwen drankje
![]()
Okee, dan heb ik jou verkeerd begrepen.quote:Op woensdag 2 maart 2005 14:29 schreef DusDat het volgende:
[..]
ja! maar ze heeft zo'n kutstem. Zo'n kinderboeken voorlees stem.
Sow das veelquote:Op woensdag 2 maart 2005 09:23 schreef CryARiver het volgende:
[..]
Dat doen commerciële Nederlandse zenders met series nooit. Waarom vraag je ? Omdat dan te veel mensen blijven haken (met een 4:3 beeldbuis). Mensen met breedbeeld blijven dan toch wel kijken, maar mensen met een 4:3 tvtje haken dan vaak af. En dat kunnen de commerciëlen natuurlijk niet hebben. Want ze bestaan uit kijkcijfers. Overigens keken er gister na de pilot op Net5 bijna een miljoen mensen naar, en de tweede aflevering 1.1 miljoen. Erg goed bekeken dus!
Hahaha... Nou ja, op papier is Desperate Housewives ook voor vrouwen. Dat de kijkcijfers laten zien dat er ook veel mannen (veel, niet evenveel) na kijken, tja, dat is een bijzaak...quote:Op woensdag 2 maart 2005 14:37 schreef Lexie het volgende:
[..]
Het gaat me ook niet om Crystal Clear, maar omdat je drie paar vrouwenvoeten op een tafeltje ziet liggen. Daar had ook best een paar zweterige witte sportsokken tussengemogen.
Ja... Inderdaad.... Want je werd wel overspoeld met reclame over Desperate Housewives de laatste tijd.quote:Op woensdag 2 maart 2005 16:14 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Sow das veel
Blijkbaar heeft die reclamebom voor deze serie wel gewerkt.
Zij is geobsedeerd door huishoudelijke taken en ergerde zich dus dat die knoop los zat. Later zag je toch ook dat ze die knoop er aan aan het zetten was?quote:Op woensdag 2 maart 2005 15:17 schreef shiNinG_staR het volgende:
Maar ik snapte een ding eigenlijk niet, toen die Bree naar de therapeut ging, zat hij de hele tijd aan zijn knoop ofzo? Wat was dat nou?
Ik volgde het idd ook al op België, en kijk het gewoon ook weer op Net5.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 11:39 schreef Copycat het volgende:
Ik volg het al op België maar denk dat ik vanavond gewoon nog eens ga kijken.
Al is het alleen maar om te zien of de tweeling van nu in het begin inderdaad een drieling was, of ik gek aan het worden ben.
Heb het (ondermeer) daarom eergisteren weer gekeken op Net5. En inderdaad: een baby, een tweeling en een broertje dat qua lengte niet veel ouder/jonger lijkt dan de olijke tweelingquote:Op donderdag 3 maart 2005 10:46 schreef Tokay het volgende:
Ik had ook begrepen dat Lynette vier kinderen had, een tweeling/drieling (dan wel een tweeling en een 'los' broertje) plus de baby. Ik snap dat ook niet zo goed.
quote:Op donderdag 3 maart 2005 10:55 schreef Tokay het volgende:
Hoera! Zo vliegt de DH-week wel snel om, idd.
Trouwens, als deze vol is, kunnen er dan geen twee aparte DH-topics komen?
Ik vind het nogal vermoeiend/verwarrend lezen, die reacties door elkaar van fans die de serie allang in Amerika volgen, en de enthousiaste nieuwkomers, die nog maar net op weg zijn via VRT één en Net5.
Ideetje?
Niet helemaal... Wat dacht je van "Lost" en (hopelijk) "Joey" ?quote:Op donderdag 3 maart 2005 09:44 schreef Diaan73 het volgende:
... en is de leuke tv op vrijdag ook afgelopen.
Ik ben geen moderator in FTR, maar lijkt mij inderdaad wel dat we deze eerst volmaken voordat we nieuwe topics openenquote:Op donderdag 3 maart 2005 11:19 schreef Tokay het volgende:
Ik wil dat best wel doen, maar moet deze dan niet eerst vol dan?
Wat is de policy, Copycat??
Joey is zeker leuk, eerste afleveringen niet zo.. maar daarna wel, Lost is juist in het begin erg leuk en wordt daarna minder..quote:Op donderdag 3 maart 2005 11:24 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Niet helemaal... Wat dacht je van "Lost" en (hopelijk) "Joey" ?
zie Lost, vanaf 4 maart op Net 5quote:Op donderdag 3 maart 2005 14:36 schreef Diaan73 het volgende:
waar gaat Lost over dan?
Heb het even gecheckt bij Amazing Mike en ook hij vindt het een puik plan (...) om, zodra dit topic vol is, twee aparte topics te maken: één voor VS-viewers en één voor de lage landen kijkers.quote:
Ben ik nou gek en hebben ze echt lopen knippen? Dat ze die jochies de auto uitgooide was dat officieel in afl. 2? (heb dinsdag niet gekeken maar had de afleveringen al wel allemaal gezien)quote:Op woensdag 2 maart 2005 16:21 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Supergrappig, vooral die dame met die drie jochies. Hoe ze zo, zwaar pissed off, het zwembad in loopt om die jochies eruit te vissen...en hoe ze ze aan de kant van de weg liet staan!
Je kan moeilijk 3 topics aanmakenquote:Op donderdag 3 maart 2005 20:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb het even gecheckt bij Amazing Mike en ook hij vindt het een puik plan (...) om, zodra dit topic vol is, twee aparte topics te maken: één voor VS-viewers en één voor de lage landen kijkers.
Ik dacht dus ook dat dat veel later gebeurde......quote:Op donderdag 3 maart 2005 21:22 schreef Mryc het volgende:
[..]
Ben ik nou gek en hebben ze echt lopen knippen? Dat ze die jochies de auto uitgooide was dat officieel in afl. 2? (heb dinsdag niet gekeken maar had de afleveringen al wel allemaal gezien)
Ik sluit me hier helemaal bij aan!quote:Op donderdag 3 maart 2005 22:13 schreef MissX het volgende:
[..]
Je kan moeilijk 3 topics aanmakenmaar het lijkt me toch ook wel verwarrend om mensen die op belgie kijken en op net5 door elkaar te laten lopen. Want op een, zijn ze ondertussen ook al bij aflevering 7
grappig, ze hebben de pilot dus 2 keer opgenomen en alleen de 2e keer uitgezonden.quote:- In this original pilot of Desperate Housewives actress Sheryl Lee played the lead role (and narrator) of dead Mary Alice Scott. When the series was picked up she was released from the role. This would've been her second dead character after her famous role of Laura Palmer in Twin Peaks.
- In this orignial pilot of Desperate Housewives the role of gardner John was played by actor Kyle Searles. After the series was picked up by ABC he was released from the role.
- In the original pilot episode the role of Rex Van De Kamp played in this episode was actor Michael Reilly Burke but was let go after the series was picked up by ABC.
Bij de serie 24 hadden we ook 3 topics:quote:Op donderdag 3 maart 2005 22:13 schreef MissX het volgende:
[..]
Je kan moeilijk 3 topics aanmakenmaar het lijkt me toch ook wel verwarrend om mensen die op belgie kijken en op net5 door elkaar te laten lopen. Want op een, zijn ze ondertussen ook al bij aflevering 7
quote:Op donderdag 3 maart 2005 13:50 schreef Hik het volgende:
Ik moet nog een beetje wennen aan de serie. Vind het wel leuk gemaakt, leuke actrices, maar de insteek en het tempo is heel anders dan SATC en heel anders dan ik vooraf had gedacht. De tuinman maakt voorlopig veel goed...![]()
Overigens wel heel storend om Kimberly "lief" te zien en Matt als hetro-huisvader... Misschien moet mijn Melrose Place-knop nog even om...![]()
Kunnen we er dan meteen een extra topic 'Kijkers die het in Engeland volgen' toevoegenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:08 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Bij de serie 24 hadden we ook 3 topics:
Kijkers die de VS uitzendingen volgden
Kijkers die de BBC uitzendingen volgden
Kijkers die de Yorin uitzendingen volgden
mm, goed plan, ik ga op zoekquote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:35 schreef MissX het volgende:
word niet herhaald, maar je hebt toch internet
Gilmore Girls is een stuk luchtiger, dit begint meer op een echte soap te lijken, vooral die aflevering van vanavond...quote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:49 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb 't ook gekeken (op Net 5; tja, je moet toch iets als je favoriete serie opeens wegvalt) en vond het eigenlijk best vermakelijk. Maar ik miste de Gilmore Girls wel, ik vind dit een heel ander type serie, wat mysterieuzer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |