abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 februari 2005 @ 08:34:32 #151
111313 OnaNia
Per seconde bijster
pi_25245493
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 08:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
Net5 heeft trouwens een boze brief geschreven naar de VRT omdat er vrij veel Nederlanders het op deze zender volgen. Ze vonden het oneerlijke concurrentie en eisten dat de VRT een aanpassing uitvoerde. De mensen van VRT hebben eens hartelijk gelachen en Net5 doorverwezen naar Disney (waarbij de rechten werden verkregen) om daar te gaan uithuilen.
En terecht. Zou de VRT zeker nog moeten gaan meewerken aan het wanbeleid van Net 5 ook! Ze zijn toch niet gek.
Het geloof is een stok om op te leunen, niet om anderen mee te slaan.
  vrijdag 25 februari 2005 @ 13:00:29 #152
25186 ImPrEzA
@taalpurist
pi_25248819
:S wat een onzin inderdaad, dat zou best ver gaan volgens mij.

Overigens gister in De Stentor een leuk verhaaltje over Desperate Housewives en het geweldige succes in Amerika, de best bekeken serie ooit.
Seriously!?
  Moderator vrijdag 25 februari 2005 @ 13:05:19 #153
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_25248907
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 13:00 schreef ImPrEzA het volgende:
:S wat een onzin inderdaad, dat zou best ver gaan volgens mij.

Overigens gister in De Stentor een leuk verhaaltje over Desperate Housewives en het geweldige succes in Amerika, de best bekeken serie ooit.
Nou, da's wat overdreven. Het is de best bekeken nieuwe serie ooit.

Op dit moment scoren in Amerika nog steeds programma's als CSI en American Idol beter dan Desperate Housewives.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  vrijdag 25 februari 2005 @ 14:07:37 #154
111313 OnaNia
Per seconde bijster
pi_25249816
Best bekeken Amerikaanse serie ooit is volgens mij Roots
  vrijdag 25 februari 2005 @ 14:26:59 #155
25186 ImPrEzA
@taalpurist
pi_25250077
ehm, sorry, best bekeken nieuwe serie idd

De Stentor, 24 februari 2005:
quote:
'Desperate Housewives' snel een hit

Iedere vrijdag opnieuw kijken gemiddeld 130.000 Nederlanders naar de nieuwste Amerikaanse tv-hit Desperate Housewives op de Belgische publieke zender Een. Ze willen niet wachten totdat NET 5 de serie vanaf dinsdag 1 maart gaat uitzenden.

Psychiater Bram Bakker keek alvast mee: 'Het is soms heerlijk over the top met vier psychiatrische karikaturen.'

In de Verenigde Staten kijken gemiddeld 17 miljoen mensen naar de serie. Daarmee is Desperate Housewives de best bekeken nieuwe serie ooit. Nooit eerder werd een serie zo snel een onvoorwaardelijke hit. In Amerika doorbreekt Desperate Housewives een taboe, omdat nu de vrouw mannen als 'een lekker hapje' zien. Eerder was dat altijd voorbehouden aan de man.

Nooit verlegen om een dwarse opinie liet Bakker zich alvast met zijn vriendin meesleuren in de eerste afleveringen. Het centrale thema is volgens hem 'het gedoe tussen man en vrouw'. Desperate Housewives zijn vier uitvergrote karakters in een Amerikaanse Vinex-wijk. Hun leven lijkt dat van een barbiepop met Ken 'in the house'. De beeldschone vrouwen wonen riant en hun leven lijkt enkel te draaien om de dagelijkse beslommeringen.

Zelfmoord

Totdat de vijfde vriendin zichzelf door het hoofd schiet Dat gegeven en de ontwikkeling rond de zelfmoord doen Bakker erg denken aan Twin Peaks. In Desperate Housewives ontwikkelen de vrouwen zich sterk. Vrouwen lenen zich volgens Bakker veel meer voor het karikaturale. 'Hun variatie in gedrag is groter, zo ook het aantal types dat ze in zich hebben.' Een van de vrouwen speelt de gekwelde huismoeder, verslaafd aan de ADHD-pillen van haar tweeling. De ander concurreert met de 'blonde snol' om de gunst van de overbuurman en het derde type is dwangneuroot.

'Als zij met haar man bij de psychiater zit, zie je dat ze de zaak op een subtiele manier manipuleert. Je ziet als kijker aanvankelijk een psychiater die zich zo mooi boven de partijen kan opstellen en zich niet met een van de personen laat meeslepen. Zij heeft dringend psychiatrische hulp nodig en je ziet dat haar probleem opeens zijn probleem wordt. Dat is echt mooi gedaan.'Het is de vrouw die haar naaigerei in haar handtas dreigt te pakken, als ze op het jasje van de psychiater een knoop los ziet zitten.

Over manipuleren gesproken. 'Dat doen wij vrouwen toch de hele dag', roept het vierde karakter volkomen achteloos. Uit onvrede met haar huwelijk heeft ze een relatie met de jonge tuinman. In het warenhuis laat ze zelfs haar schoonmoeder oppakken om haar even kwijt te zijn, zodat ze rustig naar haar vriendje kan gaan. 'In liefde en oorlog is alles geoorloofd, zei mijn ex-vrouw eens. Dat is typisch een uitspraak van een vrouw. Die zijn daar veel beter in, onthouden alles om het op een gepast moment weer uit de kast te halen', zegt Bakker.

Entertainment

Bakker spreekt van een prachtige serie die voldoet aan de criteria van goede televisie: 'entertainment en het gaat ergens over.

Misschien dat wij in Nederland er iets meer om kunnen lachen omdat het voor ons wat komischer is en omdat het een stapje verder van ons bed is.'
en een artikel uit De Standaard over de "ruzie":
quote:
BRUSSEL Zo'n 130.000 Nederlanders kijken op vrijdagavond naar de nieuwste Amerikaanse tv-hype Desperate housewives op Een. En dat is niet naar de zin van de Nederlandse zender Net 5, die de reeks pas vanaf maart uitzendt. Het Hollandse zusje van VT4 en Vijftv (ze maken alle drie deel uit van SBS) vroeg in een brief aan de VRT het beeld in Nederland te "scrambelen". Een was de eerste op het Europese continent om de Amerikaanse topserie uit te zenden. Wekelijks volgen 500.000 a 600.000 Vlamingen het "dagelijkse leven" van de vijf huisvrouwen. Daarbovenop komt een pak Nederlandse kijkers. "Waarom zouden we wachten op Net 5 als het nu al op Belgie 1 wordt uitgezonden, en dat zonder die vervelende reclame-onderbrekingen", zo reageren de verstokte fans op allerlei fora. Maar Net 5 vindt dat niet kunnen, want het heeft zwaar betaald voor de uitzendrechten in Nederland. Eerst eiste de zender dat het signaal van Een op de Nederlandse kabel tijdens Desperate housewives op "zwart" zou gaan. Maar de VRT wou daar niet op ingaan. "SBS Nederland moet zijn klacht niet richten aan de VRT maar aan Disney, waarmee het zijn contract heeft gesloten", zegt de VRT-woordvoerster Diane Waumans.

Als VRT op de eis zou ingaan, zou dat een gevaarlijk precedent scheppen. Net zoals de Nederlandse publieke omroepen in Vlaanderen, zit de VRT in Nederland verplicht op de kabel. In het verleden is alleen het signaal van de BBC in Vlaanderen ooit al eens gescrambeld,en dat tijdens de uitreiking van de Oscars, na een klacht van de betaalzender Canal+ bij de internationale rechtenhouder.

"We willen de zaak niet meer op de spits drijven", zegt de SBS-woordvoerder Edgar Hamer. "Maar we hopen dat we in de toekomst tot betere afspraken kunnen komen met de VRT om oneerlijke concurrentie te vermijden."(lb)
En een artikel uit De Telegraaf van 30 januari, dat ik zelf nog niet had gelezen, maar wat wel erg leuk is:
quote:
Verborgen levens in 't Echte Amerika

'Desperate Housewives' ijzersterke opvolger van Sex and the City

Desperate Housewives wordt het nieuwe kijkcijferkanon van NET 5. De gedoodverfde tv-topper, opvolger van de succesvolle serie Sex and the City, start op dinsdag 1 maart (20.30 uur).
In Amerika verpletterde Desperate Housewives bij de introductie vorig jaar alle records toen het werd bekroond met twee Golden Globes voor beste comedy en beste tv-actrice, Teri Hatcher.
De serie kent dezelfde thema's als Sex and the City en Friends. Daarin werden taboes doorbroken en werd vooral de vrije moraal gepredikt.

Donker
Desperate Housewives is daarentegen een donkere comedy over het verborgen leven van vijf ogenschijnlijk gelukkige huisvrouwen in een keurige buitenwijk. Belangrijkste ingredient is dat vreemdgaan allerminst wordt gepredikt. Dit is het echte Amerika...
Het beeld dat men krijgt van vijf zorgeloze leventjes spat wreed uiteen met de zelfmoord van een van hen, Mary Alice Young (Brenda Strong). Als zij op een maandagmorgen de was uit de droger heeft gehaald, de kruimels van tafel heeft geveegd en de planten water heeft gegeven, schiet zij zichzelf zonder enige emotie door het hoofd. Ze laat haar vier vriendinnen in totale verdwazing achter. Zij maakte toch deel uit van een hechte vriendinnengroep, was toch net zo gelukkig? De grote zoektocht begint. Door de ogen van Mary Alice kijken we naar de overgebleven vrouwen. Wat zette haar aan tot deze daad? Had zij iets te verbergen?

De serie heeft iets van de mystiek die in de jaren negentig Twin Peaks tot een succes maakte. Maar de raadsels rondom de zelfmoord van Mary Alice drukken minder hun stempel op Desperate Housewives dan de moord op Laura Palmer in Twin Peaks.
Susan Mayer (Teri Hatcher) is een gescheiden, alleenstaande moeder die erg ver gaat om aandacht te krijgen. Ze heeft haar oog laten vallen op haar nieuwe buurman In haar avances wordt ze dwars gezeten door haar vriendin Edie Britt (Nicolette Sheridan), veelvuldig gescheiden en nog lang niet klaar met haar veroveringen.
Lynette Scavo (Felicity Huffman) beklom in de zakenwereld de ladder naar succes, maar verruilde haar carriere voor het gestreste leven van een huisvrouw met vier onhandelbare kinderen.
Rex van der Kamp (Steve Culp) heeft zijn vrouw Bree (Marcia Cross) net verteld dat hij wil scheiden. Gabrielle Solis (Eva Longoria) is het ex-model dat in haar leven alles kreeg wat haar hartje begeerde, inclusief een rijke man en het grootste huis in de straat, Wisteria Lane. Maar haar wederhelft Carols (Ricardo Antonio Chavira) kijkt met andere ogen naar haar. Hij heeft zojuist een diamanten halsketting voor haar gekocht en meent dat zij daarom naar zijn pijpen moet dansen. En dan is daar nog Paul (Mark Moses), de kersverse weduwnaar van Mary Alice. Uitermate bedroefd over haar zelfmoord, maar waarom graaft hij midden in de nacht een enorm gat in zijn achtertuin...?

Wisteria Lane, de keurige buurt met z'n fraaie landhuizen, zal uitgroeien tot een begrip. Voor het bordkartonnen decor op het terrein van Universal Studio's in Los Angeles spreken we de hoofdrolspelers over het ongekende succes.
Teri Hatcher, bekend als 'Bond-girl' in Tomorrow Never Dies en Lois Lane in de tv-serie Lois & Clark: "Het decor is inderdaad een facade en het verbeeldt precies ons oppervlakkige leven. Maar na een paar minuten kijken blijkt er meer aan de hand..."
Het oorspronkelijke script is vijfmaal geweigerd. Studio's zagen er niets in om een serie te maken over vijf vrouwen van middelbare leeftijd. Het dreef schrijver Marc Cherry bijna tot wanhoop. Maar wanneer hij het verhaal iets aanpast door er onder meer de zelfmoord en een naaktscene in te brengen, focust conservatief Amerika zich massaal op de serie.
Marcia Cross: "Toen bleek dat het veel meer was dan een simpel verhaaltje. Het gaat over verborgen frustraties van Amerikaanse vrouwen die gevangen zitten in hun leven, over hun rol binnen het gezin, hun geheime verlangens en liefdes en de onvermijdelijke verantwoording die zij daarvoor moeten afleggen. Wisteria Lane zegt eigenlijk alles; de wisteria is een klimplant die zich om een andere heen kronkelt en die langzaam verstikt..."
Geestelijk vader van de serie Marc Cherry komt met een opmerkelijke verklaring voor het succes: "Ik ben homoseksueel en heb een andere relatie met vrouwen dan de meeste mannen. Ze zijn voor mij geen prooi, ik begeer ze niet. Ik kan ze daardoor beter observeren en voer andere gesprekken met ze. Ze vertellen me dat ze dingen doen die ze eigenlijk niet willen doen. Daarom slaat de serie met name aan bij vrouwen."
"Mannen zijn slecht, vrouwen zitten gevangen, dat is het thema. Zo zie ik het ook echt. Het zou voor veel zelfingenomen heren goed zijn om ook eens te kijken. Het werkt zeer verhelderend..."
Seriously!?
  vrijdag 25 februari 2005 @ 18:04:18 #156
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_25253267
A.s. woensdag komt de speciale aflevering van Desperate Housewives met de bijrol van Oprah op RTL4!!!!!!!
NIET VERGETEN DUS!
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  vrijdag 25 februari 2005 @ 18:08:10 #157
111313 OnaNia
Per seconde bijster
pi_25253324
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 18:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
A.s. woensdag komt de speciale aflevering van Desperate Housewives met de bijrol van Oprah op RTL4!!!!!!!
NIET VERGETEN DUS!
Je bedoelt zeker de Oprah-aflevering waarin ze het over DH heeft. Lijkt me namelijk stug als RTL4 de DH-aflevering met Oprah erin mag uitzenden terwijl Net5 de serie heeft aangekocht.
  vrijdag 25 februari 2005 @ 18:11:16 #158
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_25253364
nee dit is DE aflevering qwaarin Oprah een rol speelt!
Want ik quote van rtl4.nl:
quote:
Dat Oprah's talenten liggen bij het interviewen en presenteren, is bekend. Toch kan ze nog veel meer, bijvoorbeeld acteren. Woensdag zie je Oprah in een gastrol in de populaire serie Desperate Housewives.

Ook weet ze in de studio de meest smeuïge geheimen van de mannen van Desperate Housewives los te peuteren. Je ziet het woensdag in Opah.
  Moderator vrijdag 25 februari 2005 @ 18:35:05 #159
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_25253688
Ik weet niet precies wat die gastrol inhoudt, maar het is in ieder geval geen aflevering van Desperate Housewives die wordt uitgezonden. Als die al bestond, dan was die al in Amerika uitgezonden en dat is dus niet zo.

Ik ga er vanuit dat het een gewone Oprah-aflevering is waar de dames op bezoek komen.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  vrijdag 25 februari 2005 @ 18:50:40 #160
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_25253911
Het is een 40 minuten durende speciale aflevering van Desperate Housewives waarin Oprah een gastrol heeft.
Die is uitgezonden begin februari:
http://www2.oprah.com/tow(...)_past_20050203.jhtml
quote:
In the special Desperate Housewives' episode for The Oprah Show, Oprah's character, Karen Stouffer, was tired of her stressful job and the demands of running a multi-million dollar corporation. So she and her husband decided to give it all up for a simple life in the suburbs. Unfortunately for Karen, she would soon discover life on Wisteria Lane was anything but simple.
Dus het is wel degelijk een episode van DH!
  Moderator vrijdag 25 februari 2005 @ 19:08:57 #161
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_25254189
Ah, ik dacht dat het om een gewone aflevering ging, maar dat is het zeker niet. Het is meer een kijkje achter de schermen als ik zo eens naar de preview kijk.

Wel erg leuk, denk ik.
  vrijdag 25 februari 2005 @ 19:50:57 #162
16701 scanman01
Today's a good day
pi_25254849
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 18:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Het is een 40 minuten durende speciale aflevering van Desperate Housewives waarin Oprah een gastrol heeft.
Die is uitgezonden begin februari:
http://www2.oprah.com/tow(...)_past_20050203.jhtml
[..]

Dus het is wel degelijk een episode van DH!
Het is geen echte DH aflevering. De eerste helft is veel gelul met een paar van de mannelijke sterren. De twee helft van de show is Oprah in DH. In die zogenaamde aflevering verhuist ze naar dezelfde straat waar ook de andere vrouwen van DH wonen. Daar maakt ze een aantal rare dingen mee. De beelden die daarbij gebruikt worden, zijn oude DH beelden. Zo is het nu Oprah die Teri Hatcher naakt in de tuin ziet liggen (zie aflevering van een tijdje geleden).... en meer van dat soort oude beelden. Ze komt tot de conclusie dat het daar een puinzooi is en vertrekt meteen weer. Dat is het zo ongeveer.
My soul is painted like the wings of butterflies
  vrijdag 25 februari 2005 @ 19:53:08 #163
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_25254884
Blijft leuk
  vrijdag 25 februari 2005 @ 21:00:17 #164
71048 Tokay
makes your day!
pi_25256002
Ik verheug me al weer op een nieuwe aflevering! Vanavond om 22.15 uur op VRT één.
Heb vanmiddag de aflevering van vorige vrijdag gezien die ik had opgenomen.
Leuk, al die geheimzinnigheid!!
Wat is de ware identiteit van buurman Mike Delfino?
En wat voor ergs heeft Zach gedaan?

Mijn favoriete personage is Susan (Teri Hatcher), ze is zo lekker herkenbaar onhandig en onzeker.
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
pi_25256449
Ik ga toch maar even kijken , al heb ik alleen nog maar afl. 2 en 3 gezien .
  vrijdag 25 februari 2005 @ 23:07:57 #166
111313 OnaNia
Per seconde bijster
pi_25258033
Rex heeft vast een of andere rare fetish of zo
  zaterdag 26 februari 2005 @ 12:08:50 #167
64792 Mryc
play me one more song
pi_25263946
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 21:00 schreef Tokay het volgende:
Ik verheug me al weer op een nieuwe aflevering! Vanavond om 22.15 uur op VRT één.
ik verheug me nu alweer op aflevering 16 , nog een paar daagjes!
pi_25264006
Zonder je al te veel teleur te willen stellen:
quote:
Next episode:
Sunday, March 27 9/8c
"The Ladies Who Lunch"
The preview for this episode is not yet available.
edit: fijne fansite trouwens -> http://the-suburbs.com/

[ Bericht 18% gewijzigd door ImPrEzA op 26-02-2005 12:17:38 (fansite) ]
Seriously!?
  Moderator zaterdag 26 februari 2005 @ 12:13:36 #169
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_25264009
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 12:08 schreef Mryc het volgende:

[..]

Desperate Housewives
  zaterdag 26 februari 2005 @ 12:14:25 #170
16701 scanman01
Today's a good day
pi_25264022
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 12:08 schreef Mryc het volgende:

[..]

Helaas moet ik je terleurstellen. De volgende aflevering is pas op 20 maart
pi_25265413
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 12:14 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Helaas moet ik je terleurstellen. De volgende aflevering is pas op 20 maart
sure? Want zoals ik hierboven quotte, op de site van ABC staat dus 27 maart..

edit: om 12:13/14 3 posts tegelijk in dit topic, hoe is het mogelijk
Seriously!?
  zaterdag 26 februari 2005 @ 14:42:31 #172
16701 scanman01
Today's a good day
pi_25265904
Blijkt een beetje verwarring over te zijn. De ene site schrijft dat het 27 maart is idd.. en andere sites weer 20 maart, zoals deze: http://www.tvtome.com/DesperateHousewives/guide.html
pi_25284999
zo van het weekend aflevering 7t/m 15 gezien
vind het wel steeds beter worden.

Alleen dat ik nu moet wachten tot 27 maart vind ik its minder Ik snap dat niet van Amerika, het lijkt me voor een serie toch ook beter dat het iedere week wordt uitgezonden ipv met continu breaks ertussen

Denk trouwens dat het gewoon de 27e is omdat dat op de ABC site staat.
  Moderator zondag 27 februari 2005 @ 18:44:30 #174
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_25285128
quote:
Op zondag 27 februari 2005 18:35 schreef MissX het volgende:

Alleen dat ik nu moet wachten tot 27 maart vind ik its minder Ik snap dat niet van Amerika, het lijkt me voor een serie toch ook beter dat het iedere week wordt uitgezonden ipv met continu breaks ertussen
In Amerika smeren ze elke serie uit over het hele seizoen en wil je dat van de herfst tot aan de zomer doen met 22 of 24 afleveringen, dan zit er nogal eens een pauze tussen. Zo hebben ze naast een zomerstop ook een winterstop en komt een programma nog wel eens te vervallen door sportwedstrijden of speciale uitzendingen zoals de Oscars vannacht.
pi_25286124
Ik weet dat ze het zo doen, maar toch snap ik het niet. Je zou denken dat ze daar toch kijkers mee verliezen. Denk aan ER hier, wat al tig x van tijd en dag verwisseld is en onderbroken wordt. Waardoor mensen het vergeten en niet meer kijken en ze dus kijkers verliezen.

Maar ws zenden ze daar zoveel spotjes uit dat mensen het niet kunnen vergeten ofzo.
  zondag 27 februari 2005 @ 22:53:54 #176
64792 Mryc
play me one more song
pi_25289076
damn, 27 maart pas???
pi_25309909
Vanvond is het dan zover: op net5 de pilot!!
geniet nooit met mate
  dinsdag 1 maart 2005 @ 11:28:07 #178
71048 Tokay
makes your day!
pi_25310149
De pilot en meteen de eerste aflevering eraan geplakt, begreep ik.
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
pi_25310326
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 11:13 schreef gimme.shelter het volgende:
Vanvond is het dan zover: op net5 de pilot!!
yeuy! half 9 hé!?

http://www.tvgids.nl/detail.php?pid=1634490&tab=1 jup

*even in mijn telefoon zetten.
en er staat dat het de pilot is plus de eerste aflevering. cooool
-
  dinsdag 1 maart 2005 @ 11:39:38 #180
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_25310343
Ik volg het al op België maar denk dat ik vanavond gewoon nog eens ga kijken.
Al is het alleen maar om te zien of de tweeling van nu in het begin inderdaad een drieling was, of ik gek aan het worden ben.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 1 maart 2005 @ 12:11:28 #181
111313 OnaNia
Per seconde bijster
pi_25310809
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 11:39 schreef Copycat het volgende:
Ik volg het al op België maar denk dat ik vanavond gewoon nog eens ga kijken.
Al is het alleen maar om te zien of de tweeling van nu in het begin inderdaad een drieling was, of ik gek aan het worden ben.
Lynette heeft wel drie kinderen maar het derde kind is jonger dan die andere twee etterbakkies.
  dinsdag 1 maart 2005 @ 12:14:37 #182
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_25310871
Aha... opgelost.
Dank! Hoef ik vanavond dus niet te kijken, maar mag wel .
  Moderator dinsdag 1 maart 2005 @ 12:18:10 #183
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_25310921
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 12:11 schreef OnaNia het volgende:

[..]

Lynette heeft wel drie kinderen maar het derde kind is jonger dan die andere twee etterbakkies.
Ze heeft vier kinderen: de tweeling, dan eentje die er een jaar onder zit ofzo en dan nog een kleine.
  dinsdag 1 maart 2005 @ 13:03:08 #184
111313 OnaNia
Per seconde bijster
pi_25311561
Oh vier zelfs! Die vierde was me nog niet opgevallen (Ik herinner me die drie van die aflevering waarin ze ze aan de kant van de weg achterlaat en vervolgens wegrijdt met haar auto).
pi_25314997
Dat was zo'n hilarische scene!! Ik heb me rot gelachen!!
geniet nooit met mate
  dinsdag 1 maart 2005 @ 19:02:04 #186
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_25316686
Vanaaf maar even kijken, ik wacht met spanning
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  dinsdag 1 maart 2005 @ 21:13:23 #187
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_25318723
Ik vind het leuk .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 1 maart 2005 @ 21:18:00 #188
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_25318799
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 21:13 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind het leuk .

Hoef je je niet voor te schamen, hoor.
Ik kijk ook gewoon weer .
  dinsdag 1 maart 2005 @ 21:35:23 #189
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_25319127
Huh?? Het is nu op Net5? Het zou pas 6 maart beginnen??
pi_25319206
Ik de eerste aflevering al eerder gezien het is best leuk opzich
pi_25319209
Ik heb stiekem gekeken . En dat complotverhaal is wel erg cool gedaan .
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 1 maart 2005 @ 21:44:36 #192
862 Arcee
Look closer
pi_25319312
Goddamnit, wat veel reclame.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  dinsdag 1 maart 2005 @ 22:04:41 #193
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_25319794
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 21:44 schreef Arcee het volgende:
Goddamnit, wat veel reclame.
Daarom nemen wij het op de video op, zodat we straks lekker al die reclames kunnen doorspoelen bij het afkijken.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 1 maart 2005 @ 22:08:41 #194
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_25319880
Ik hoop wel dat die venijnige ondertoon erin blijft .

Vooralsnog een leuke serie wel.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_25319970
Hee wat een leuke serie is dit. Ik begrijp uit eerdere post dat het al op een andere zender is geweest? Zal zo even bijlezen dan, want ik ben nu al fan
pi_25320195
Wel een leuke serie
Het is alleen af en toe wel erg gemaakt en je weet vaak al gewoon precies wat er gaat gebeuren.
pi_25320231
zo!

dat was goed!
Leuk ook dat problemen als objecten, of zelfs als personen voorkomen, leuk gedaan, o.a. met die kist
Die ma van die Edie is echt ook typisch, allemaal zijn ze dat wel, en zoals ik in die eerste oprah show ooit die ik gezien heb ook naar voren kwam, allemaal zijn ze wel herkenbaar.

Ook op RTL Boulevard, het is ook voor mannen, dat vroeger-NY-model getrouwd met carlos is leuk om naar te kijken

die uitnodiging bijvoorbeeld voor dat etentje, ze zag het gebeuren, een ongeluk in slow motion, enja, dan toch maar uitnodigen..

Op het laatst dan al die tekeningen en plaatjes van die gast in zn keukenkast, lekker vreemd, en ik wil het nog niet weten wat het is,

ik blijf er nog steeds bij, om dit SPOILERVRIJ te houden
-
pi_25320245
Hartstikke leuk
pi_25320265
.

Het is erg leuk.

Vooral Teri Hatcher. .

Ik ga het volgen.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 1 maart 2005 @ 22:26:22 #200
862 Arcee
Look closer
pi_25320301
Wel leuk, maar wel een beetje simpel allemaal. Vaak zie je de grappen al aan komen.

't Diner aan 't einde was wel lachen.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')