Lynette heeft wel drie kinderen maar het derde kind is jonger dan die andere twee etterbakkies.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 11:39 schreef Copycat het volgende:
Ik volg het al op België maar denk dat ik vanavond gewoon nog eens ga kijken.
Al is het alleen maar om te zien of de tweeling van nu in het begin inderdaad een drieling was, of ik gek aan het worden ben.

Ze heeft vier kinderen: de tweeling, dan eentje die er een jaar onder zit ofzo en dan nog een kleine.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 12:11 schreef OnaNia het volgende:
[..]
Lynette heeft wel drie kinderen maar het derde kind is jonger dan die andere twee etterbakkies.

quote:

Daarom nemen wij het op de video op, zodat we straks lekker al die reclames kunnen doorspoelen bij het afkijken.quote:

En Everwood, en Lost en Peking Expressquote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:26 schreef mechatronics het volgende:
binnekort start Joey ook nog, deze week, het is een goede week!

En Meiden van de Wit.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:30 schreef Tinkerbell het volgende:
En Everwood, en Lost en Peking Express![]()

`quote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:37 schreef bar_rel het volgende:
Ik vond het leuk vanavond, moet wel even wennen aan de stem maar het was wel een leuke aflevering ben benieuwd wat er in die kist zit!![]()

Ja denk het wel, er is iig iets in die kist wat over die zelfmoord gaat denk ikquote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:38 schreef mechatronics het volgende:
[..]
`
de kist is "de waarheid" of heb ik het nu mis?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |