Dat betwijfel ik. VRT zendt het ook uit en dat is niet meteen een zender die het zich kan veroorloven om dure buitenlandse series aan te kopen. Maar als je het persé met ettelijke onderbrekingen voor reklame wil volgen, ga je gang.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 15:37 schreef CryARiver het volgende:
Laten we braaf zijn en de series op NET5 volgen... Ik hoorde dat NET5 een fortuin voor de rechten van die serie heeft betaald...

VRT is de zender van de overheid. Die hebben echt wel wat geld in hun zak. En in Nederland is overigens ook veel meer concurentie. Dus dan stijgt de prijs automatisch lijkt me.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 15:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. VRT zendt het ook uit en dat is niet meteen een zender die het zich kan veroorloven om dure buitenlandse series aan te kopen. Maar als je het persé met ettelijke onderbrekingen voor reklame wil volgen, ga je gang.

http://www.tvtome.com/DesperateHousewives/guide.htmlquote:Op dinsdag 15 februari 2005 17:52 schreef Copycat het volgende:
Waarom in hemelsnaam wachten op Net 5?
Ik wil nu weten wat er afgelopen vrijdag op één gebeurde!
![]()

Is toch niet helemaal zo.quote:Op maandag 14 februari 2005 08:14 schreef OnaNia het volgende:
Klinkt toch of je vrij verslaafd bent:

Dinsdag half 9. Maar dat zal ook wel weer niks worden he want series volgen is echt problematisch bij jou, 99% van je posts in de GTST-topics gaat ook al over hoeveel afleveringen je nu weer hebt gemist.quote:Op zondag 20 februari 2005 15:57 schreef karoltje het volgende:
Ik ga het maar volgen via Net5 denk ik, heb nu al teveel afleveringen gemist. Hopen dat het op een beetje mooie dag en tijdstip komt!

We zullen trouwens pas over een maand weten hoe het verder gaat, want de eerstvolgende aflevering staat gepland op 20 maart.quote:Op maandag 21 februari 2005 18:09 schreef ImPrEzA het volgende:
De verhaallijn rondom jouw nickname houden ze wel lekker spannend overigens! Mysterieus, dat einde, at least, het etentje vlak voor Mary-Alice begon met 'r moraal van het verhaal

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005

quote:Op dinsdag 22 februari 2005 14:57 schreef HarigeKerel het volgende:
Even een vraagje aan de mensen die ep 15 hebben gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |