Joey is zeker leuk, eerste afleveringen niet zo.. maar daarna wel, Lost is juist in het begin erg leuk en wordt daarna minder..quote:Op donderdag 3 maart 2005 11:24 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Niet helemaal... Wat dacht je van "Lost" en (hopelijk) "Joey" ?
zie Lost, vanaf 4 maart op Net 5quote:Op donderdag 3 maart 2005 14:36 schreef Diaan73 het volgende:
waar gaat Lost over dan?
Heb het even gecheckt bij Amazing Mike en ook hij vindt het een puik plan (...) om, zodra dit topic vol is, twee aparte topics te maken: één voor VS-viewers en één voor de lage landen kijkers.quote:
Ben ik nou gek en hebben ze echt lopen knippen? Dat ze die jochies de auto uitgooide was dat officieel in afl. 2? (heb dinsdag niet gekeken maar had de afleveringen al wel allemaal gezien)quote:Op woensdag 2 maart 2005 16:21 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Supergrappig, vooral die dame met die drie jochies. Hoe ze zo, zwaar pissed off, het zwembad in loopt om die jochies eruit te vissen...en hoe ze ze aan de kant van de weg liet staan!
Je kan moeilijk 3 topics aanmakenquote:Op donderdag 3 maart 2005 20:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb het even gecheckt bij Amazing Mike en ook hij vindt het een puik plan (...) om, zodra dit topic vol is, twee aparte topics te maken: één voor VS-viewers en één voor de lage landen kijkers.
Ik dacht dus ook dat dat veel later gebeurde......quote:Op donderdag 3 maart 2005 21:22 schreef Mryc het volgende:
[..]
Ben ik nou gek en hebben ze echt lopen knippen? Dat ze die jochies de auto uitgooide was dat officieel in afl. 2? (heb dinsdag niet gekeken maar had de afleveringen al wel allemaal gezien)
Ik sluit me hier helemaal bij aan!quote:Op donderdag 3 maart 2005 22:13 schreef MissX het volgende:
[..]
Je kan moeilijk 3 topics aanmakenmaar het lijkt me toch ook wel verwarrend om mensen die op belgie kijken en op net5 door elkaar te laten lopen. Want op een, zijn ze ondertussen ook al bij aflevering 7
grappig, ze hebben de pilot dus 2 keer opgenomen en alleen de 2e keer uitgezonden.quote:- In this original pilot of Desperate Housewives actress Sheryl Lee played the lead role (and narrator) of dead Mary Alice Scott. When the series was picked up she was released from the role. This would've been her second dead character after her famous role of Laura Palmer in Twin Peaks.
- In this orignial pilot of Desperate Housewives the role of gardner John was played by actor Kyle Searles. After the series was picked up by ABC he was released from the role.
- In the original pilot episode the role of Rex Van De Kamp played in this episode was actor Michael Reilly Burke but was let go after the series was picked up by ABC.
Bij de serie 24 hadden we ook 3 topics:quote:Op donderdag 3 maart 2005 22:13 schreef MissX het volgende:
[..]
Je kan moeilijk 3 topics aanmakenmaar het lijkt me toch ook wel verwarrend om mensen die op belgie kijken en op net5 door elkaar te laten lopen. Want op een, zijn ze ondertussen ook al bij aflevering 7
quote:Op donderdag 3 maart 2005 13:50 schreef Hik het volgende:
Ik moet nog een beetje wennen aan de serie. Vind het wel leuk gemaakt, leuke actrices, maar de insteek en het tempo is heel anders dan SATC en heel anders dan ik vooraf had gedacht. De tuinman maakt voorlopig veel goed...![]()
Overigens wel heel storend om Kimberly "lief" te zien en Matt als hetro-huisvader... Misschien moet mijn Melrose Place-knop nog even om...![]()
Kunnen we er dan meteen een extra topic 'Kijkers die het in Engeland volgen' toevoegenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:08 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Bij de serie 24 hadden we ook 3 topics:
Kijkers die de VS uitzendingen volgden
Kijkers die de BBC uitzendingen volgden
Kijkers die de Yorin uitzendingen volgden
mm, goed plan, ik ga op zoekquote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:35 schreef MissX het volgende:
word niet herhaald, maar je hebt toch internet
Gilmore Girls is een stuk luchtiger, dit begint meer op een echte soap te lijken, vooral die aflevering van vanavond...quote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:49 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb 't ook gekeken (op Net 5; tja, je moet toch iets als je favoriete serie opeens wegvalt) en vond het eigenlijk best vermakelijk. Maar ik miste de Gilmore Girls wel, ik vind dit een heel ander type serie, wat mysterieuzer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |