Was ik van tevoren ook bang voor... Maar dat is dus niet zo!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:37 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit lijkt mij weer zo'n wijvenserie in een dozijn.
Zeker in dezelfde context als Sex & The City

Zal maar niet al te enthousiast zijn, Joey is best een tegenvaller namelijk... Heb de eerste vier afleveringen nu gezien (woon in Londen), en kan niet tippen aan Friends!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:26 schreef mechatronics het volgende:
binnekort start Joey ook nog, deze week, het is een goede week!

Idem hier.quote:Op woensdag 2 maart 2005 01:55 schreef dutch-mamma het volgende:
Zojuist de videoband bekeken... en ik ben als een blok gevallen voor deze serie!
Iemand hier noemde het een mengeling tussen seks en Twin peaks... Ja, dat vond ik nou ook!
Meestal vallen programma's die van tevoren enorm bejubeld worden, in de praktijk nogal tegen. Maar dit is nog leuker dan ik hoopte!

Dat doen commerciële Nederlandse zenders met series nooit. Waarom vraag je ? Omdat dan te veel mensen blijven haken (met een 4:3 beeldbuis). Mensen met breedbeeld blijven dan toch wel kijken, maar mensen met een 4:3 tvtje haken dan vaak af. En dat kunnen de commerciëlen natuurlijk niet hebben. Want ze bestaan uit kijkcijfers. Overigens keken er gister na de pilot op Net5 bijna een miljoen mensen naar, en de tweede aflevering 1.1 miljoen. Erg goed bekeken dus!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:49 schreef tcr het volgende:
Ik begreep van de diverse media dat Desperate Housewives in breedbeeld zou worden uitgezonden ? (Zo staat het ook in mijn Veronica Gids), maar ik keek naar de laaste vijf minuten en die waren duidelijk niet in breedbeeld.
Typisch, bijna alle topseries uit de VS zijn tegenwoordig in breedbeeld (en DD5.1, maar ja die techniek heeft ons uitzendsysteem nog niet), waarom krijgen wij die PAN-SCAN dingen toch.
Ach volg de serie toch via internet, zit bijna bij aflevering 10 (tijd tijd tijd) en dus wel lekker in breedbeeld.

Ze hebben niks geknipt ofzoquote:Op woensdag 2 maart 2005 09:08 schreef glannie het volgende:
Hahaha impreza dat had ik dus ook
Ik keek met mn zusje mee... en ik denk van ohja? gebeurde dit allemaal in ep1 en 2
Ik dacht bij mezelf van het zal wel... maar misschien hebben ze lopen knippen om zodoende VRT in te halen
Kan me eigenlijk niet voorstellen maar ik had wel het idee dat het sneller ging dan ik me kon herinneren

Gister was het toch ook 1 maart of dacht je soms 29 februariquote:Op woensdag 2 maart 2005 10:09 schreef Koningin het volgende:
Ik begrijp dat ik dus gewoon al ongeveer 3 afleveringen heb gemist![]()
![]()
Ik dacht dat de serie pas in maart zou beginnen![]()

Daarom is het ook zo lekker om het op het Belgische Één te kijken. Geen reclame, nadeel alleen is dat de aflevering zo wel razendsnel voorbij is.quote:Op woensdag 2 maart 2005 11:52 schreef Rhanna het volgende:
Ik vond het echt een hele leuke serie.. alleen die reclame he.

Ik dacht ook gelijk een overleden baby.. of zoiets. Erg raar.. ben zo benieuwd dat ik zelfs hoop op een spoilerquote:Op woensdag 2 maart 2005 13:21 schreef bloodymary het volgende:
Wat zou er in dat kistje zitten? Ik dacht meteen aan een dood kind of zo...........

quote:Op woensdag 2 maart 2005 13:21 schreef bloodymary het volgende:
Wat zou er in dat kistje zitten? Ik dacht meteen aan een dood kind of zo...........
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only the good die young.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |