Hé, ik drink ook elke dag Crystal Clearquote:Op woensdag 2 maart 2005 13:21 schreef Lexie het volgende:
Alleen jammer dat het door dat Crystal Clear inleidinkje weer zo gepositioneerd wordt als een typische vrouwenserie.
Dat is Mary Alice Young!quote:Op woensdag 2 maart 2005 13:52 schreef DusDat het volgende:
Alleen aan de voice over irriteer ik me, maar als dat alles is!
ja! maar ze heeft zo'n kutstem. Zo'n kinderboeken voorlees stem.quote:Op woensdag 2 maart 2005 14:13 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Dat is Mary Alice Young!![]()
Heb je het idee van de serie ook wel begrepen?
Het gaat me ook niet om Crystal Clear, maar omdat je drie paar vrouwenvoeten op een tafeltje ziet liggen. Daar had ook best een paar zweterige witte sportsokken tussengemogenquote:Op woensdag 2 maart 2005 13:45 schreef CryARiver het volgende:
[..]
Hé, ik drink ook elke dag Crystal Clear![]()
Dat is geen typisch vrouwen drankje
![]()
Okee, dan heb ik jou verkeerd begrepen.quote:Op woensdag 2 maart 2005 14:29 schreef DusDat het volgende:
[..]
ja! maar ze heeft zo'n kutstem. Zo'n kinderboeken voorlees stem.
Sow das veelquote:Op woensdag 2 maart 2005 09:23 schreef CryARiver het volgende:
[..]
Dat doen commerciële Nederlandse zenders met series nooit. Waarom vraag je ? Omdat dan te veel mensen blijven haken (met een 4:3 beeldbuis). Mensen met breedbeeld blijven dan toch wel kijken, maar mensen met een 4:3 tvtje haken dan vaak af. En dat kunnen de commerciëlen natuurlijk niet hebben. Want ze bestaan uit kijkcijfers. Overigens keken er gister na de pilot op Net5 bijna een miljoen mensen naar, en de tweede aflevering 1.1 miljoen. Erg goed bekeken dus!
Hahaha... Nou ja, op papier is Desperate Housewives ook voor vrouwen. Dat de kijkcijfers laten zien dat er ook veel mannen (veel, niet evenveel) na kijken, tja, dat is een bijzaak...quote:Op woensdag 2 maart 2005 14:37 schreef Lexie het volgende:
[..]
Het gaat me ook niet om Crystal Clear, maar omdat je drie paar vrouwenvoeten op een tafeltje ziet liggen. Daar had ook best een paar zweterige witte sportsokken tussengemogen.
Ja... Inderdaad.... Want je werd wel overspoeld met reclame over Desperate Housewives de laatste tijd.quote:Op woensdag 2 maart 2005 16:14 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Sow das veel
Blijkbaar heeft die reclamebom voor deze serie wel gewerkt.
Zij is geobsedeerd door huishoudelijke taken en ergerde zich dus dat die knoop los zat. Later zag je toch ook dat ze die knoop er aan aan het zetten was?quote:Op woensdag 2 maart 2005 15:17 schreef shiNinG_staR het volgende:
Maar ik snapte een ding eigenlijk niet, toen die Bree naar de therapeut ging, zat hij de hele tijd aan zijn knoop ofzo? Wat was dat nou?
Ik volgde het idd ook al op België, en kijk het gewoon ook weer op Net5.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 11:39 schreef Copycat het volgende:
Ik volg het al op België maar denk dat ik vanavond gewoon nog eens ga kijken.
Al is het alleen maar om te zien of de tweeling van nu in het begin inderdaad een drieling was, of ik gek aan het worden ben.
Heb het (ondermeer) daarom eergisteren weer gekeken op Net5. En inderdaad: een baby, een tweeling en een broertje dat qua lengte niet veel ouder/jonger lijkt dan de olijke tweelingquote:Op donderdag 3 maart 2005 10:46 schreef Tokay het volgende:
Ik had ook begrepen dat Lynette vier kinderen had, een tweeling/drieling (dan wel een tweeling en een 'los' broertje) plus de baby. Ik snap dat ook niet zo goed.
quote:Op donderdag 3 maart 2005 10:55 schreef Tokay het volgende:
Hoera! Zo vliegt de DH-week wel snel om, idd.
Trouwens, als deze vol is, kunnen er dan geen twee aparte DH-topics komen?
Ik vind het nogal vermoeiend/verwarrend lezen, die reacties door elkaar van fans die de serie allang in Amerika volgen, en de enthousiaste nieuwkomers, die nog maar net op weg zijn via VRT één en Net5.
Ideetje?
Niet helemaal... Wat dacht je van "Lost" en (hopelijk) "Joey" ?quote:Op donderdag 3 maart 2005 09:44 schreef Diaan73 het volgende:
... en is de leuke tv op vrijdag ook afgelopen.
Ik ben geen moderator in FTR, maar lijkt mij inderdaad wel dat we deze eerst volmaken voordat we nieuwe topics openenquote:Op donderdag 3 maart 2005 11:19 schreef Tokay het volgende:
Ik wil dat best wel doen, maar moet deze dan niet eerst vol dan?
Wat is de policy, Copycat??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |