Yep... Kimberley uit Melrose Place is een van de grootste vrouwelijke slechteriken ooit in een dramaserie... met als hoogtepunt het opblazen van het appartementencomplex.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 14:10 schreef bloodymary het volgende:
Dat is toch ook Kimberley uit Melrose Place. Aan haar is het wel besteed om op sublieme wijze irritante types te spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why are you wearing that stupid man suit?

Aflevering 1 is vorige week vrijdag begonnen op België 1....quote:Op dinsdag 25 januari 2005 11:30 schreef mechatronics het volgende:
nou, ik heb het lekker gemist allemaal
dan moet ik dus wel die van net 5 gaan kijken, ... denk ik?

Je bent echt VEEL te snel met je oordeel. De problemen van de housewives stapelen zich op in de loop van de afleveringen en dan hebben we het echt niet over 'wat de buurt denkt' maar over zaken alsquote:Op vrijdag 28 januari 2005 06:37 schreef dubbel_frizzle het volgende:
Ik vind het echt een vreselijke serie, en wel om de volgende onmiskenbare reden: het gaat nergens over.![]()
De serie doet precies wat van te voren er over gezegd werd, namelijk het beschrijven van de kleine dingen in het leven van huisvrouwen die hun leven draaglijk maken. Maar dat wil ik helemaal niet zien! Ik wil spanning, aktie en mensen die wat te melden hebben. Niet vrouwen die zich druk maken om wat de buurt wel niet zal denken als ze 1x te vaak naar de buurman kijken. Waardeloos en irritant.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.

Op http://www.tvgids.nl/alleprogrammas4.html staat er toch echt een aflevering voor vanavond gepland. Of bedoel je na deze week?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:22 schreef scanman01 het volgende:
Volgende aflevering pas op 13 februari trouwens

Dat is op België . Ik heb het eigenlijk over de afleveringen in amerika. Daar is nu dus een korte stop en zullen we tot 13 februari moeten wachten.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op http://www.tvgids.nl/alleprogrammas4.html staat er toch echt een aflevering voor vanavond gepland. Of bedoel je na deze week?

quote:Op vrijdag 28 januari 2005 20:07 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb het eigenlijk over de afleveringen in amerika.

Oh,quote:Op dinsdag 25 januari 2005 13:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Aflevering 1 is vorige week vrijdag begonnen op België 1....
Dus je kan alles nog gaan volgen.... aflevering 1 zul je dan nog even moeten zoeken op internet ofzo...

Les 1: Housewives is met een Vquote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:14 schreef karoltje het volgende:
Ik snap er niks van. Waarom wordt het verteld vanuit iemand die dood is..was dat altijd al zo?
.
Heeft iemand een beginnerscursus Desperate Houswifes?

Ik normaal ook, maar sinds ik series als "24", "Joey" en "Smallville' kijk.... en geen zin meer heb om iedere keer te wachten tot een Nederlandse zender het eindelijk gaat uitzenden, download ik iedere nieuwe aflevering meteen van het internet en zie het 1 dag nadat het in Amerika op tv is geweest. En het beeld is dvd kwaliteit, dus niets te klagen.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 21:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben toch meer van de ol' fashioned television...

De dode vertelster is de vrouw die in het begin van de terugblik zelfmoord pleegde, een vriendin van de andere desperate houswives.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:14 schreef karoltje het volgende:
Heeft iemand een beginnerscursus Desperate Houswifes?

Ik vond het wederom ergquote:

quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:56 schreef Copycat het volgende:
desperate houswives.

Had ik ook. Het begin is vrij zwakjes, terwijl ze er in de USA meteen al mee wegliepen. Maar na een aflevering of 5 begint het te komen en wil je toch weten hoe alles in elkaar zit. Maar om nou te zeggen dat het een verslavende serie is, nee!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:56 schreef karoltje het volgende:
Hmm ik zit er nog niet helemaal (of helemaal niet..) in.!

Dat is subjectief. Zo kan ik zelf telkens niet wachten tot de volgende aflevering weer komt!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:18 schreef scanman01 het volgende:
Maar om nou te zeggen dat het een verslavende serie is, nee!

Mij zou het weinig kunnen schelen als ik nooit meer een aflevering zou zien, maar ik kijk wel als er weer een nieuwe in Amerika is uitgezonden. "24" is voor mij wel verslavend.. "DH" niet. Moet kunnenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:50 schreef OnaNia het volgende:
Dat is subjectief. Zo kan ik zelf telkens niet wachten tot de volgende aflevering weer komt!

De zender heeft nu rechtsboven het woord 'één' staan. Hoe komen ze op die naam, ge-wel-dig!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:03 schreef Andoire het volgende:
Ik wil het nu héél graag zien ( Oprah had er zelfs een show over) maar ik kan Belgie 1 niet vinden?

Beetje Monty Python-achtige animaties met vooral veel beelden uit de Amerikaanse cultuurgeschiedenis.quote:Op zondag 30 januari 2005 16:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Vind de leader alleen btje vaag!

Ik denk dat je dit schilderij bedoelt: American Gothic, geschilderd door Grant Wood.quote:Op zondag 30 januari 2005 16:37 schreef Copycat het volgende:
Beetje Monty Python-achtige animaties met vooral veel beelden uit de Amerikaanse cultuurgeschiedenis.
Daarover gesproken: misschien weet iemand hier me te vertellen hoe ook al weer dat bekende schilderij heet dat ook in de leader voorbij komt van dat sjaggo kijkende boerenechtpaar. Is heel bekend, maar ik kan maar niet op de naam komen (geloof dat het de naam is van dat echtpaar).

quote:Op zondag 30 januari 2005 22:08 schreef Tokay het volgende:
Ik denk dat je dit schilderij bedoelt: American Gothic, geschilderd door Grant Wood.

You're welcome.quote:Op zondag 30 januari 2005 22:36 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Thanks.
Hoe kom ik erbij dat het schilderij de naam droeg van het echtpaar, vraag ik me af...

quote:A ONE-TIME-ONLY TELEVISION EVENT OPRAH LANDS A ROLE ON DESPERATE HOUSEWIVES FOR AN ALL-NEW OPRAH
JANUARY 25, 2004
CHICAGO, IL - "I thought I was done with acting until I spent a day working with the super-hot cast and crew from Wisteria Lane-now I've got the acting bug again," says Oprah. It's been over eight years since her last character role, and now she's back on a special Desperate Housewives episode that will air exclusively on The Oprah Winfrey Show next Thursday, February 3. Creator Marc Cherry wrote a part especially for Oprah, who plays the newest housewife on the block, uncovering all her neighbors' steamy secrets.
While shooting on location, Oprah also gets a backstage tour of the set, goes one-on-one with Teri Hatcher and meets the sexy men of Wisteria Lane. The Oprah Winfrey Show airs Thursday, February 3, 2005 (Check local listings).
The Oprah Winfrey Show has remained the number one talk show for 18 consecutive seasons, winning every sweep since its debut in 1986.* It is produced in Chicago by Harpo Productions, Inc. and syndicated to 212 domestic markets and 110 countries by King World.
BRON: www.oprah.com

De leadermuziek doet me erg denken aan die van 'The Simpsons'.quote:Op zondag 30 januari 2005 16:37 schreef Copycat het volgende:
Beetje Monty Python-achtige animaties met vooral veel beelden uit de Amerikaanse cultuurgeschiedenis.

Maar nog niet wie...quote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:12 schreef cora4034 het volgende:
Nou we weten nu wat er in de kist zat....

Wat dan? Zou je dat in een spoiler kunnen zetten, want ik heb alle afleveringen tot nu toe gezien maar gemist wat er in de kist zat..quote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:12 schreef cora4034 het volgende:
Nou we weten nu wat er in de kist zat....

Omdat er waarschijnlijk gewoon niet meer episodes zijn, en omdat ze anders wel eens te dicht bij de opnames zouden kunnen komen. En daarnaast wil de zender dat het seizoen pas eind mei eindigt.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:20 schreef metallicattim het volgende:
ik haat alleen altijd die onderbrekingen daar he... 13 Feb is pas de nieuwe ep
20 Jan was de laatste als ik het goed heb, iemand een reden voor al die gaten tussen de episodes?

Klinkt toch of je vrij verslaafd bent:quote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Had ik ook. Het begin is vrij zwakjes, terwijl ze er in de USA meteen al mee wegliepen. Maar na een aflevering of 5 begint het te komen en wil je toch weten hoe alles in elkaar zit. Maar om nou te zeggen dat het een verslavende serie is, nee!
quote:Op zondag 13 februari 2005 23:35 schreef scanman01 het volgende:
Morgenvroeg staat er eindelijk weer een aflevering op ons te wachten

Dat betwijfel ik. VRT zendt het ook uit en dat is niet meteen een zender die het zich kan veroorloven om dure buitenlandse series aan te kopen. Maar als je het persé met ettelijke onderbrekingen voor reklame wil volgen, ga je gang.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 15:37 schreef CryARiver het volgende:
Laten we braaf zijn en de series op NET5 volgen... Ik hoorde dat NET5 een fortuin voor de rechten van die serie heeft betaald...

VRT is de zender van de overheid. Die hebben echt wel wat geld in hun zak. En in Nederland is overigens ook veel meer concurentie. Dus dan stijgt de prijs automatisch lijkt me.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 15:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. VRT zendt het ook uit en dat is niet meteen een zender die het zich kan veroorloven om dure buitenlandse series aan te kopen. Maar als je het persé met ettelijke onderbrekingen voor reklame wil volgen, ga je gang.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |