Diepvries sneller ontdooienquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:31 schreef STENTOR het volgende:
'Nikky'. Ik heb dat topic wel degelijk geopend. Heeft het nut om hier nog een apart topic over te openen?
Ik stel dit niet op prijs.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:35 schreef nikky het volgende:
[..]
Diepvries sneller ontdooien
De mooiste en rustigste bossen van het land
Luminol
Iemand onopgemerkt achtervolgen.
Dat zijn de enige topics van jou die jijzelf hebt geopend
Dus nee je hoeft geen FB topic te openen hiervoor. Je hebt hem niet geopend onder deze naam. Ik wete niet of je ook onder een andere naam op het foum actief bent? Of misschien dat je het hele topic op een ander forum hebt geplaatst dan fok? Maar hier op fok heb jij geen topic over je neefje
Nee. En ik wis ook niet alle onzin reacties in GC. Maar als er teveel onzin reacties in één topic staan, dan ruim ik dat vaak wel even op.quote:Op maandag 25 oktober 2004 09:45 schreef MikeyMo het volgende:
ach gut, sla je ook iemand op zijn bek als ze in een "serieuze discussie" tussendoor een grapje maken
ja en je was ook al de tweede of derde met die briljante grapquote:Op maandag 25 oktober 2004 09:51 schreef MikeyMo het volgende:
ik had zelfs een strandfoto geplaatst nb
Kun je nagaan hoe goed hij wel niet wasquote:Op maandag 25 oktober 2004 09:52 schreef calvobbes het volgende:
[..]
ja en je was ook al de tweede of derde met die briljante grap
Tuurlijk schatquote:Op maandag 25 oktober 2004 17:02 schreef Bengeltje het volgende:
General Slowchat kan de titel even aangepast worden ?
Donequote:Op maandag 25 oktober 2004 17:02 schreef Bengeltje het volgende:
General Slowchat kan de titel even aangepast worden ?
Sorry?? Ik WAS snellerquote:Op maandag 25 oktober 2004 17:12 schreef HeatWave het volgende:
Ja wat? moet je maar sneller zijn.
.
Nee hoor, je postte sneller hier, ik editte snellerquote:Op maandag 25 oktober 2004 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sorry?? Ik WAS sneller![]()
En ik ben the jen-masterquote:Op maandag 25 oktober 2004 19:21 schreef Bengeltje het volgende:
jennen is leuk![]()
Ben je Allroundslut af dan ?quote:Op maandag 25 oktober 2004 19:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En ik ben the jen-master.
Neuhquote:Op maandag 25 oktober 2004 19:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ben je Allroundslut af dan ?![]()
Ah joh l00sertquote:Op maandag 25 oktober 2004 19:18 schreef HeatWave het volgende:
Nou , dan was de mijne beter.
dit is geen ruzieen, dit is jennen.
quote:Op donderdag 28 oktober 2004 23:54 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ja, daar ben ik weer.
Arcee wordt mensonwaardig behandeld.
Dus.
Aha okquote:Op maandag 1 november 2004 22:36 schreef HeatWave het volgende:
Topics om de aandacht te trekken voor een andere site zijn gewoon spam Meki. het is leuk voor je dat je zoveel vieuw hebt, maar verder hebben we er niets aan.
.
Thnxquote:Op maandag 1 november 2004 22:39 schreef HeatWave het volgende:
Nog leuker voor je.
Succes ermee!.
Ik ben je hondje niet waar je maar even wat mee kunt spelen.quote:Op dinsdag 2 november 2004 23:29 schreef robh het volgende:
Antwoord graagIk geef feed, jij geeft back.
Ja dus?quote:Op woensdag 3 november 2004 01:20 schreef knowall het volgende:
Is dit eigenlijk geen poll-topic? [Poll] Moslimextremisme vs. Haat jegens Moslims
Ow in ONZ mag dat niet, maar in GC blijkbaar welquote:Op woensdag 3 november 2004 01:21 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ja dus?
Ach, als we heel streng de regeltjes zouden volgen, dan zou jij hier niet eens kunnen posten hequote:Op woensdag 3 november 2004 01:25 schreef knowall het volgende:
Ow in ONZ mag dat niet, maar in GC blijkbaar wel
Nobele bedoeling, maar ik krijg niet de indruk dat het gaat lukken.quote:Op woensdag 3 november 2004 01:26 schreef prupke het volgende:
ik probeer een discussie op gang te brengen zonder flamen wat is er dan niet goed?
mening uiten mag niet en zeker niet als je het gaat onderbouwen. iets naders kan ik er nog niet van maken.quote:Op woensdag 3 november 2004 01:26 schreef prupke het volgende:
topic buitenlanders serieuze vraag is gesloten omdat mod denkt dat we gaan flamen??
ik probeer een discussie op gang te brengen zonder flamen wat is er dan niet goed?
Ok dan mod.quote:Op woensdag 3 november 2004 01:28 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Nobele bedoeling, maar ik krijg niet de indruk dat het gaat lukken.
Als ik al opmerk dat het topic de verkeerde kant opga en daarna het nog meer de verkeerde kant opgaat, dan heb ik weinig hoop dat de discussie verder rustig en normaal gaat verlopen.
En een pittige discussie kan best, maar dit leek wel een stuk verder te gaan. Daarom nu even op slot en morgen weer open
je was een waadige tegenstander die het topic heeft geslooptquote:Op woensdag 3 november 2004 01:28 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik heb 't verstierd daar![]()
Zeurpiet.quote:Op woensdag 3 november 2004 01:26 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ach, als we heel streng de regeltjes zouden volgen, dan zou jij hier niet eens kunnen posten he
probeer het nog maar eens een keer om er wat van te maken....quote:Op woensdag 3 november 2004 01:28 schreef blackbully het volgende:
mening uiten mag niet en zeker niet als je het gaat onderbouwen. iets naders kan ik er nog niet van maken.
gaat hij weer open dan?quote:Op woensdag 3 november 2004 01:30 schreef calvobbes het volgende:
[..]
probeer het nog maar eens een keer om er wat van te maken....
Morgen. En ik heb mijn onderbouwde mening daarvoor gegeven, al een keer of 3quote:Op woensdag 3 november 2004 01:31 schreef blackbully het volgende:
gaat hij weer open dan?
tot morge dan maarquote:Op woensdag 3 november 2004 01:33 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Morgen. En ik heb mijn onderbouwde mening daarvoor gegeven, al een keer of 3
Klopt .....maar jij bent niet alleen op de wereld...quote:Op woensdag 3 november 2004 01:33 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Morgen. En ik heb mijn onderbouwde mening daarvoor gegeven, al een keer of 3
Klopt. En jij ook niet.quote:Op woensdag 3 november 2004 01:34 schreef prupke het volgende:
Klopt .....maar jij bent niet alleen op de wereld...
quote:Op woensdag 3 november 2004 01:35 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Klopt. En jij ook niet.
En nu?
Zie post boven je ook. Er zijn gewoonweg nu genoeg topics weer over moslims, onderbuikgevoelens, racisme, etc etc. We zijn een algemeen forum, er is plek voor van alles, maar om nou het hele forum vol te gooien nav gisteren.quote:Op woensdag 3 november 2004 16:55 schreef operator82 het volgende:
Het ware aard van het beest.
Waarom zit hier een slot op? Hier wordt specifiek gericht op hun onderbuikgevoelens en diens 'afkeuren'. Dat heeft weinig met moord op Van Gogh te maken, meer op wat de gedachtegang van moslmis zijn.
fok!, nee de samenleving op het moment. Ik zeg alleen dat hij in de andere discussies zich mag mengen.quote:Op woensdag 3 november 2004 16:53 schreef Gallo het volgende:
De in slaap gesukkelde nederlander
Wordt er nou aangemoedig dit soort racistische vuilspuiterij ergens anders te posten ? Is Fok! gek geworden ?
Oke, ik begrijp het. Bedankt voor je antwoord.quote:Op woensdag 3 november 2004 16:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zie post boven je ook. Er zijn gewoonweg nu genoeg topics weer over moslims, onderbuikgevoelens, racisme, etc etc. We zijn een algemeen forum, er is plek voor van alles, maar om nou het hele forum vol te gooien nav gisteren.
Je kan in POL/NWS vast wel terecht in een van de bestaande topics.
quote:calvobbes (Moderator) - donderdag 4 november 2004 @ 00:20
Als je een discussie wilt starten over het niveau van de reacties op Fok! kun je dat beter op een andere manier doen. De openingspost laat overigens ook niet echt zien wat het niveau zou moeten zijn.
Nee. Ik geef mijn mening daarover. Ik bepaal niks.quote:Op donderdag 4 november 2004 00:24 schreef Snakey het volgende:
Jij maakt tegenwoordig uit wat niveau is??
Je gooit een slotje op een topic dus geef je iets meer als je mening daarover. En daarmee bepaal je iets.quote:Op donderdag 4 november 2004 00:25 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Nee. Ik geef mijn mening daarover. Ik bepaal niks.
Ik gooide het topic niet op slot omdat ik niveau te laag vond ofzo. Dus dat slotje heeft niks te maken met of ik wel of niet een niveau bepaal.quote:Op donderdag 4 november 2004 00:28 schreef Snakey het volgende:
Je gooit een slotje op een topic dus geef je iets meer als je mening daarover. En daarmee bepaal je iets.
Die discussie ga ik niet met jou voeren hier aangezien het offtopic is, en jij moeilijk op andere gedachten te brengen bent vrees ik.quote:Ben je nou zo'n onbegrijpende lul of gedraag je je alleen maar zo?
Je laat je anders flinkt uit over niveau in je sluitpostje. Je hangt hier nogal de vermoorde onschuld uit.quote:Op donderdag 4 november 2004 00:33 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ik gooide het topic niet op slot omdat ik niveau te laag vond ofzo. Dus dat slotje heeft niks te maken met of ik wel of niet een niveau bepaal.
[..]
Die discussie ga ik niet met jou voeren hier aangezien het offtopic is, en jij moeilijk op andere gedachten te brengen bent vrees ik.
Je kunt me mailen via calvobbes[a]fok.nl
Dat maak jij ervan. Je zou je eens niet zo moeten focussen op wat ik doe en kleine dingen een negatieve draai proberen te geven zodat je weet wat kunt klagen op mijn modden.quote:Op donderdag 4 november 2004 00:40 schreef Snakey het volgende:
Je laat je anders flinkt uit over niveau in je sluitpostje.
Ik ga geen enkele discussie uit de weg. Alleen de discussie die jij wilt aangaan, hoort niet in dit topic en ook niet op dit forum.quote:Ik weet dat je liever met me zou mailen en de hele discussie hier uit de weg zou gaan. Dat ga ik dus niet doen.
Een vraag stellen over een slotje is niet offtopic. Maar met mij de discussie aangaan over mij persoonlijk, DAT is offtopic, en dus hier niet op zijn plaats.quote:Dat oftopic moet je me ook even uitleggen. Ik zeg iets over een topic wat je net sloot. Wat is daar in godsnaam off topic aan?
Ik ga, en ben nog nooit! de discussie aangegaan met je over jou persoonlijk. Hoe kom je daar nou weer bij? IIk focus me totaal niet op wat jij doet maar het valt me af en toe gewoon op, je maakt echt rare beslissingen af en toe.quote:Op donderdag 4 november 2004 00:44 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan. Je zou je eens niet zo moeten focussen op wat ik doe en kleine dingen een negatieve draai proberen te geven zodat je weet wat kunt klagen op mijn modden.
[..]
Ik ga geen enkele discussie uit de weg. Alleen de discussie die jij wilt aangaan, hoort niet in dit topic en ook niet op dit forum.
[..]
Een vraag stellen over een slotje is niet offtopic. Maar met mij de discussie aangaan over mij persoonlijk, DAT is offtopic, en dus hier niet op zijn plaats.
Maar blijkbaar wil je het gewoon niet snappen of je wilt gewoon niet lezen wat ik zeg. Ik zie nu alweer dat je dingen verkeerd leest en andere uitlegt. Dus nogmaals, je kunt mij mailen of de FA's over mij mailen, ik ga deze discussie HIER niet met jou aan.
quote:Op donderdag 4 november 2004 00:53 schreef Snakey het volgende:
En ja, laten we de FA's hierin betrekken. Alsof ze het nog niet gelezen hebben.![]()
Hoi,quote:Op donderdag 4 november 2004 01:01 schreef nikky het volgende:
[..]
Topic is dicht en blijft dicht en helemaal met zo'n openingspost
Owquote:Op donderdag 4 november 2004 01:07 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hoi,![]()
Daar ging het helemaal niet over.
Wat je vind moet je naar de politie brengenquote:Op donderdag 4 november 2004 01:09 schreef Snakey het volgende:
Ik vind trouwens dat je je helemaal niet hoeft te bemoeien met disscussies tussen mij en Calvobbes.![]()
Hou toch op, Calvobbes wil de discussie alleen niet aan omdat hij geen gelijk heeft. Daar hoeven we niet over te mailen.quote:Op donderdag 4 november 2004 01:09 schreef nikky het volgende:
[..]
Ow
Dan kan het via mail![]()
Grapjas.quote:Op donderdag 4 november 2004 01:10 schreef nikky het volgende:
[..]
Wat je vind moet je naar de politie brengen
Dat zal bestquote:Op donderdag 4 november 2004 01:11 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hou toch op, Calvobbes wil de discussie alleen niet aan omdat hij geen gelijk heeft. Daar hoeven we niet over te mailen.
En weer een reden om niet met jou in discussie te gaan. Jij leest toch alleen maar wat je wilt lezen en accepteert niet wat ik tegen je zeg.quote:Op donderdag 4 november 2004 01:11 schreef Snakey het volgende:
Calvobbes wil de discussie alleen niet aan omdat hij geen gelijk heeft.
Is dit nou een feedbacktopic of niet?? Doe niet zo raar, feedback is feedback. En als mensen een opmerking hebben over de moderatie in GC moeten ze die hier kwijt kunnen!quote:Op donderdag 4 november 2004 01:12 schreef nikky het volgende:
[..]
Dat zal best
Alleen daar is dit topic niet voor bedoeld wel?
En wat was nou precies je probleem met de moderatie?quote:Op donderdag 4 november 2004 01:16 schreef Snakey het volgende:
[..]
Is dit nou een feedbacktopic of niet?? Doe niet zo raar, feedback is feedback. En als mensen een opmerking hebben over de moderatie in GC moeten ze die hier kwijt kunnen!
Feedback en vragen over slotjes en modacties in GC kun je hier kwijt.quote:Op donderdag 4 november 2004 01:16 schreef Snakey het volgende:
En als mensen een opmerking hebben over de moderatie in GC moeten ze die hier kwijt kunnen!
De opmerking in dit sluitpostje.quote:Op donderdag 4 november 2004 01:17 schreef nikky het volgende:
[..]
En wat was nou precies je probleem met de moderatie?
Ja en?quote:Op donderdag 4 november 2004 01:19 schreef Snakey het volgende:
[..]
De opmerking in dit sluitpostje.
Zou jij willen adverteren op FOK?
Wel effe lezen voor je je ermee gaat bemoeien ajb.![]()
Wat een onzin. Nogmaals dan maar. Ik heb nog nooit iets persoonlijks over je gezegt. Als ik dat al zou doe zou ik het per definitie over de mail doen. Ik zeg iets over je mod gedrag. En dat probeer je heel de tijd af te wimpellen en in iets van mij persoonlijk te maken. Je zit behoorlijk fout.quote:Op donderdag 4 november 2004 01:17 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Feedback en vragen over slotjes en modacties in GC kun je hier kwijt.
Je persoonlijk ongenoegen over mods kun je kwijt via mail naar de betreffende mods of de Forum Admins. Zo moeilijk is dat toch niet?
quote:Op donderdag 4 november 2004 01:19 schreef Snakey het volgende:
dit sluitpostje.
quote:Op donderdag 4 november 2004 01:20 schreef nikky het volgende:
[..]
Ja en?
Durf jij met droge ogen en zonder te lachen te beweren dat dat topic een hoogstandje discussiëren was?
quote:Op donderdag 4 november 2004 01:24 schreef Loedertje het volgende:
[..]![]()
![]()
Inlijsten en op de binnenkant van je wc deur hangen, foto maken en posten in Hoe ziet jouw wc-deur eruit?
Ik heb geen deur in me wc, trouwens. Wanneer kom je langs?quote:Op donderdag 4 november 2004 01:24 schreef Loedertje het volgende:
[..]![]()
![]()
Inlijsten en op de binnenkant van je wc deur hangen, foto maken en posten in Hoe ziet jouw wc-deur eruit?
O ja, trouwens. Vertel me eens waarom ik hier geen kritiek op Calvobbes mag hebben maar het per mail moet oplossen? Buiten dat mijn kritiek geenszins op de man is mag ik toch geen kritiek hebben, of wordt ik in ieder geval doorverwezen naar zijn mail.quote:Op donderdag 4 november 2004 01:20 schreef nikky het volgende:
[..]
Ja en?
Durf jij met droge ogen en zonder te lachen te beweren dat dat topic een hoogstandje discussiëren was?
waarom denk jequote:Op donderdag 4 november 2004 00:14 schreef calvobbes het volgende:
Waarom moet het verwijderd worden volgens jou
Ik zou niet weten waarom. Daarom vraag ik het ook aan jou.quote:Op donderdag 4 november 2004 10:33 schreef knowall het volgende:
waarom denk je![]()
quote:Op donderdag 4 november 2004 10:51 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom. Daarom vraag ik het ook aan jou.
quote:Op woensdag 3 november 2004 08:57 schreef helldeskr het volgende:
Ach als ik naar de reacties kijk op al die Naffer sites na de moord op Theo, weet ik al wat gevaarlijker is. Ik denk het tijd wordt dat ik mijn Lonsdale kleren maar weer eens uit de kast ga halen. Het wordt tijd voor een nieuwe kruistocht.........
Ik vind het ook een domme uitspraak. Maar men mag die mening hebben...quote:Op donderdag 4 november 2004 10:56 schreef knowall het volgende:
Jij was toch 1 van die mods die huilde dat fok! te rechts wordt?quote:Op donderdag 4 november 2004 10:57 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ik vind het ook een domme uitspraak. Maar men mag die mening hebben...
Ik denk dat je beter druk kunt gaan maken om je eigen postgedrag, dan postgedrag van anderen.
Dit is nog een redelijke nette uiting vergeleken met veel anderen.quote:Op donderdag 4 november 2004 10:59 schreef knowall het volgende:
Jij was toch 1 van die mods die huilde dat fok! te rechts wordt?
Als ik een discussie wil opstarten over het niveau van de reacties op Fok! dan had ik dat er wel bij gezet. Dan had er iets gestaan in de trend van "Fok! enige bestaansrecht MDI?" ofzo.quote:Als je een discussie wilt starten over het niveau van de reacties op Fok! kun je dat beter op een andere manier doen. De openingspost laat overigens ook niet echt zien wat het niveau zou moeten zijn.
Je openingspost deed toch echt anders vermoeden. Jouw opmerkingen over de inhoud van het forum gingen meer over de reacties op Fok! dan over reclame maken op Fok.quote:Op donderdag 4 november 2004 14:42 schreef robh het volgende:
Open, plz.
quote:Op donderdag 4 november 2004 01:01 schreef nikky het volgende:
Topic is dicht en blijft dicht en helemaal met zo'n openingspost
Omdat het een normaal topic is over de uitslag van de verkiezingen in Amerika op een luchtige manier verpakt.quote:Op donderdag 4 november 2004 16:54 schreef NightH4wk het volgende:
Condoleer hier Amerika met het verlies van de democratie
Waarom blijft dit soort onzin open?
Mail 's iets liefsquote:Op donderdag 4 november 2004 01:30 schreef Snakey het volgende:
Wanneer kom je langs?![]()
![]()
Okay. Als Niky het zegd dan zal het wel zo zijn.quote:Op donderdag 4 november 2004 23:45 schreef calvobbes het volgende:
Je openingspost deed toch echt anders vermoeden. Jouw opmerkingen over de inhoud van het forum gingen meer over de reacties op Fok! dan over reclame maken op Fok.
En daarbij, uit ditzelfde topic.
Jouw drang om Onzin topics te openen in GC is ook om te janken.quote:Op maandag 8 november 2004 13:20 schreef robh het volgende:
Wanneer sodetiefsttaal je nou een keer op Calvobbes? Jouw dyslectische onvermogen om topics begrijpend te lezen is werkelijk waar om te janken.
En dan toch gaan janken als je een slotje krijgt?quote:Op maandag 8 november 2004 13:27 schreef robh het volgende:
Je snapt het gewoon niet. En dus gooi je het op slot. Dat ik het randje van jouw verstandelijke vermogens opzoek lijkt me nu wel duidelijk, ja.
Ik hoop steeds dat jij je eens een keer als een volwassene gaat dragen en niet zo kinderachtig blijft doenquote:Op maandag 8 november 2004 13:30 schreef robh het volgende:
Ik hoop steeds dat je een paar dagen op jostikamp bent.
Staat er toch bij?quote:Op maandag 8 november 2004 17:26 schreef knowall het volgende:
Waarom moeste deze op slot?
De nominaties die er echt NIET toe doen..
De sluitpost slaat nergens op haal het slotje er maar vanafquote:Op maandag 8 november 2004 18:28 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Staat er toch bij?
probeer het nog eens als de andere Awards zijn uitgereikt
Omdat ik dan bijna alle posts had moeten verwijderen en ik niet het idee heb dat jij of iemand anders daar wat van zou "leren".quote:Op maandag 8 november 2004 23:56 schreef knowall het volgende:
Waarom had je niet mijn bericht kunnen verwijderen en het topic kunnen laten, C?
En toch ben je nooit aan jezelf gaan twijfelen?quote:Op maandag 8 november 2004 23:58 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Omdat ik dan bijna alle posts had moeten verwijderen en ik niet het idee heb dat jij of iemand anders daar wat van zou "leren".
C.
![]()
Jawelquote:Op dinsdag 9 november 2004 00:02 schreef knowall het volgende:
En toch ben je nooit aan jezelf gaan twijfelen?![]()
Wat snap jij niet aan:quote:Op dinsdag 9 november 2004 23:00 schreef veldmuis het volgende:
Hoi ik moest hier zijn!
Waarom ben ik dom?
Ik zeg nergens dat jij dom bent... Het gaat om die ene uitspraak, die vind ik domquote:Op dinsdag 9 november 2004 22:56 schreef calvobbes het volgende:
Ik weet niet of jij zelf dom bent, je opmerking was wel heel erg dom.
Dan mag ik het toch wel een domme uitspraak vinden. Met of zonder die PI.quote:Op dinsdag 9 november 2004 23:04 schreef veldmuis het volgende:
Snapje?
quote:Op dinsdag 9 november 2004 23:07 schreef veldmuis het volgende:
Dus de uitspraak is dom, maar de post niet?
De post draagt een PI bij zich, dat heeft de uitspraak op zichzelf niet.quote:Op dinsdag 9 november 2004 23:13 schreef calvobbes het volgende:
[..]
De uitspraak is toch de post?
Of is de post nog meer dan die uitspraak
Als je zo gaat miereneuken, dan vond ik de hele post domquote:Op dinsdag 9 november 2004 23:14 schreef veldmuis het volgende:
De post draagt een PI bij zich, dat heeft de uitspraak op zichzelf niet.
Nee. Blijkbaar snap jij dus NIET wat een PI isquote:Op dinsdag 9 november 2004 23:19 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Als je zo gaat miereneuken, dan vond ik de hele post dom
Maar goed, het lijkt me nu wel duidelijk he
Niet liegen Knowall, jouw baggerreacties zijn niet alleen maar reacties op posts van anderen.quote:Op woensdag 10 november 2004 20:40 schreef knowall het volgende:
Als je eens wat beter kijkt zul je zien dat mijn 'offtopic'posts reacties zijn op posts van andere users die naar mij gericht zijn
Het was een huiltopic en dat was dan ook meteen de enige post van mij in dat topic dat geen reactie op een posts van een andere user isquote:Op woensdag 10 november 2004 20:43 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Niet liegen Knowall, jouw baggerreacties zijn niet alleen maar reacties op posts van anderen.
Als jouw eerste 2 posts in een topic meteen "huilie topic" gegil zijn, dan kun je niet zeggen dat dat reacties zijn op wat andere tegen jou zeggen.
Als je dat vind, dan blijf je toch gewoon weg uit dat topicquote:Op woensdag 10 november 2004 20:46 schreef knowall het volgende:
Het was een huiltopic
1) het is "hen" en niet "hun"quote:Op woensdag 10 november 2004 20:53 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Als je dat vind, dan blijf je toch gewoon weg uit dat topic
Zo moeilijk kan dat toch niet zijn. En als dat wel moeilijk is, geef dan tenminste een reden waarom je het een huilie topic vind.
En veel van jouw andere reacties waren ook zwaar bagger of normale opmerkingen van andere users. Doe eens niet zo kinderachtig door te roepen "maar meester, hun doen het ook" want zelfs dat is niet het geval/.
Kijk dan niet raar op als je binnekort helemaal niet meer op Fok! kunt postenquote:Op woensdag 10 november 2004 20:54 schreef knowall het volgende:
2) de rest van je post heb ik niet eens gelezen![]()
Sinds wanneer kunnen mods bannenquote:Op woensdag 10 november 2004 20:57 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Kijk dan niet raar op als je binnekort helemaal niet meer op Fok! kunt posten![]()
Dat zijn geen rozen :')quote:Op woensdag 10 november 2004 20:57 schreef zapsel het volgende:
Mensen?.....
doet eens lief tegen elkaar
roosjes uitdeelt!
[afbeelding]
![]()
Voor jou een vraag, voor mij een weetquote:Op woensdag 10 november 2004 20:58 schreef knowall het volgende:
Sinds wanneer kunnen mods bannen![]()
Je kan hooguit wat bij Yvonne gaan likken met als doel mij te bannenquote:Op woensdag 10 november 2004 21:00 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Voor jou een vraag, voor mij een weet
Ik zocht op rozen....quote:Op woensdag 10 november 2004 20:59 schreef knowall het volgende:
[..]
Dat zijn geen rozen
edit: nou vooruit misschien zitten er toch een paar rozen tussen
[afbeelding]
Opscheppen is ook een vak.quote:Op woensdag 10 november 2004 21:00 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Voor jou een vraag, voor mij een weet
Opscheppen? Lul niet zo dom man....quote:Op woensdag 10 november 2004 21:04 schreef Snakey het volgende:
Opscheppen is ook een vak.![]()
quote:Op woensdag 10 november 2004 21:05 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Lul
Lief hoorrr, dat je altijd een antwoord geeft, je zou echter eens wat meer na moeten denken voor je het doet.quote:Op woensdag 10 november 2004 21:05 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Opscheppen? Lul niet zo dom man....
Mods willen altijd het laatste woord hebben, daarom ben ik ook zo dol op Feedback topics daar gooien ze nooit een slot op om het laatste woord te krijgen :')quote:Op woensdag 10 november 2004 21:09 schreef Snakey het volgende:
[..]
Lief hoorrr, dat je altijd een antwoord geeft, je zou echter eens wat meer na moeten denken voor je het doet. :')
Je vergist je wederom Knowall. Niet allemaal willen het laatste woord hebben. Maar met Calvje in discussie gaan is eindeloos.quote:Op woensdag 10 november 2004 21:11 schreef knowall het volgende:
[..]
Mods willen altijd het laatste woord hebben, daarom ben ik ook zo dol op Feedback topics daar gooien ze nooit een slot op om het laatste woord te krijgen :')
[afbeelding]
En ook jij praat onzin, maar dat ben ik ook niet anders van jou gewendquote:Op woensdag 10 november 2004 21:08 schreef robh het volgende:
Calvobbes is van mening dat je best een topic mag verzieken als het van een kloon is.
Ik moet nog zo veel lerenquote:Op woensdag 10 november 2004 21:14 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je vergist je wederom Knowall. Niet allemaal willen het laatste woord hebben. Maar met Calvje in discussie gaan is eindeloos.![]()
quote:Op woensdag 10 november 2004 21:15 schreef calvobbes het volgende:
[..]
En ook jij praat onzin, maar dat ben ik ook niet anders van jou gewend
Lulquote:Op woensdag 10 november 2004 21:15 schreef knowall het volgende:
[..]
Ik moet nog zo veel leren
En nu heb ik er genoeg van!
Later
Ow dat kan best. Ik houd dat niet bij.quote:Op woensdag 10 november 2004 21:16 schreef Snakey het volgende:
:[w Robh heeft meer goede topics als jij hier ooit gepost hebt.
Het gaat niet om de waarheid, het gaat om het topic. Zelfs in GC mag dat af en toe op het grensje zijn, toch?quote:Op woensdag 10 november 2004 21:18 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ow dat kan best. Ik houd dat niet bij.
Maar dat wil nog niet zeggen dat hij altijd de waarheid zit te vertellen
Ik heb geen idee waar je nu weer heen wilt Snakey.quote:Op woensdag 10 november 2004 21:21 schreef Snakey het volgende:
Het gaat niet om de waarheid, het gaat om het topic. Zelfs in GC mag dat af en toe op het grensje zijn, toch?
Ontwijkende antwoorden.quote:Op woensdag 10 november 2004 21:23 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je nu weer heen wilt Snakey.
Wel topic en welk grensje bedoel je?
Hoe kan ik nou ontwijkend antwoorden als ik niet eens weet wat je vraagtquote:Op woensdag 10 november 2004 21:25 schreef Snakey het volgende:
Ontwijkende antwoorden..
Oud zeer ofzo?quote:Op woensdag 10 november 2004 21:23 schreef robh het volgende:
Het ging over klonen die topics openden in GC. En jij was erg goed in het "kutkloon, slotje!" roepen. En dat moest maar kunnen, aldus jij.
Antwoorden?quote:Op woensdag 10 november 2004 21:25 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ontwijkende antwoorden..
De groeten.![]()
quote:Op woensdag 10 november 2004 21:29 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Hoe kan ik nou ontwijkend antwoorden als ik niet eens weet wat je vraagt
Vandaar dat je maar niet snapt wat ik je probeer duidelijk te makenquote:Op woensdag 10 november 2004 21:32 schreef veldmuis het volgende:
* calvobbes leest er zeker overheen?
Volgens mij ben je zo lief, maar je snapt het niet.quote:Op woensdag 10 november 2004 21:35 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Vandaar dat je maar niet snapt wat ik je probeer duidelijk te maken
Ik probeer je geestelijk zo instabiel te maken dat je R&P gaat moddenquote:Op woensdag 10 november 2004 21:32 schreef calvobbes het volgende:
Oud zeer ofzo?
En daar kom je nu een soort van wraak voor nemen ofzo?
Of wat wil je bereiken met uit de sloot halen van oude koeien?
Dan kun je je tijd veel beter gaan besteden. Dat gaat jou of iemand anders toch niet lukkenquote:Op woensdag 10 november 2004 21:38 schreef robh het volgende:
Ik probeer je geestelijk zo instabiel te maken dat je R&P gaat modden
Waarom zou iemand jou nu nog antwoord gevenquote:Op woensdag 10 november 2004 22:10 schreef JaWi het volgende:
apekop?
En dan moet ik gaan mailen met je over dat je halve antwoorden geeft? Je pikt echt alleen eruit wat je wil lezen.quote:Op woensdag 10 november 2004 22:12 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Waarom zou iemand jou nu nog antwoord geven
Als iemand mij op een normale manier aanspreekt, dan geef ik gewoon antwoord. Als iemand meteen begint te schelden, dan zou ik niet weten waarom ik normaal antwoord moet geven.quote:Op woensdag 10 november 2004 22:15 schreef Snakey het volgende:
Je pikt echt alleen eruit wat je wil lezen.![]()
Daar ben ik het helemaal met je eensch.!quote:Op woensdag 10 november 2004 22:19 schreef calvobbes het volgende:
Een beetje fatsoen doet wonderen Snakey
Als een vraag op een normale manier gesteld word, zal ik dat ook zeker doen. Maar dat zei ik net ook al.quote:Op woensdag 10 november 2004 22:26 schreef Snakey het volgende:
Maar fatsoen bstaat ook uit een volledig antwoord geven en dus niet anderen halfweg afkappen, Calcobbes.![]()
Dat, doe je dus niet.quote:Op woensdag 10 november 2004 22:28 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Als een vraag op een normale manier gesteld word, zal ik dat ook zeker doen.
Een vraag die eindigd met "apekop" vind ik geen normale vraag Snakey.quote:Op woensdag 10 november 2004 22:34 schreef Snakey het volgende:
Dat, doe je dus niet.Je negeerd de "normale" vraag en geeft antwoord op het deel wat jou uitkomt.
![]()
Ow waren dat excusesquote:Op woensdag 10 november 2004 22:42 schreef JaWi het volgende:
En je gaat ook voorbij aan mijn 'min of meer' excuses.
Zeurpiet, dat is allemaal inclusief het modschap. Dat mensen zo nu en dan op je schelden, hoort er allemaal bij.quote:Op woensdag 10 november 2004 22:37 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Een vraag die eindigd met "apekop" vind ik geen normale vraag Snakey.
Tis bijna Sinterklaas he.quote:Op woensdag 10 november 2004 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Zei je nou "Zeurpiet"?
Nee dat hoort er niet bijquote:Op woensdag 10 november 2004 22:55 schreef Snakey het volgende:
Dat mensen zo nu en dan op je schelden, hoort er allemaal bij.![]()
Ja wel, hoort er wel bij. En je hoeft het niet te pikken maar somige dingen kun je ook gewoon laten gaan.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:00 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Nee dat hoort er niet bijIk hoef dat iig niet te pikken.
En voor iemand die net liep te klagen dat ik eindeloze discussies voer, blijf jij ook best wel lang en bezig opmerkingen maken.
Ik laat ook genoeg dingen gewoon gaan Snakey. Maar soms zeg ik er wat van, lijkt mij niet meer dan normaal.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:06 schreef Snakey het volgende:
En je hoeft het niet te pikken maar somige dingen kun je ook gewoon laten gaan.
Hoi ik kom er ook weer even mee bemoeien en ik wil gaarne vermelden dat ik het geheel met het bovenstaande eens ben. Doei.quote:Op woensdag 10 november 2004 22:15 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je pikt echt alleen eruit wat je wil lezen.![]()
Het antwoorden geven ofzo?quote:Op woensdag 10 november 2004 23:09 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ik laat ook genoeg dingen gewoon gaan Snakey.
Nu nog even op de rest van me post reageren.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:09 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ik laat ook genoeg dingen gewoon gaan Snakey. Maar soms zeg ik er wat van, lijkt mij niet meer dan normaal.
Ja mazzelquote:Op woensdag 10 november 2004 23:11 schreef knowall het volgende:
[..]
Hoi ik kom er ook weer even mee bemoeien en ik wil gaarne vermelden dat ik het geheel met het bovenstaande eens ben. Doei.
[afbeelding]
Doei.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:11 schreef knowall het volgende:
[..]
Hoi ik kom er ook weer even mee bemoeien en ik wil gaarne vermelden dat ik het geheel met het bovenstaande eens ben. Doei.
[afbeelding]
Bedankt voor je bijdrage, trouwens.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:11 schreef knowall het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik zou niet weten waarom.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:13 schreef Snakey het volgende:
Nu nog even op de rest van me post reageren.![]()
Ik heb jou vaak zat antwoord gegeven veldmuis.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:13 schreef veldmuis het volgende:
Het antwoorden geven ofzo?
Ik besefte het niet, maar je begrijpt het echt niet..., blijkt...quote:Op woensdag 10 november 2004 23:18 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom.
Je maakt toch gewoon een opmerking? Ik zou niet weten waarom ik daar dan nog op moet reageren.
Als ik vond dat ik daar op had moeten reageren, dan had ik dat wel gedaan.
Het was geen onzin, het was sarcasme.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:30 schreef calvobbes het volgende:
Wat snap je niet aan mijn sluitposts Xebro?
GC is geen Onzin forum. Als jij onzin topic gaat openen en daar zelf onzin reacties in gaat geven, dan gaat het topic op slot.
Simpel.
Ben je nou echt zo dom om dat verschil niet te zien of loop je weer eens alleen maar te kloten?quote:Op woensdag 10 november 2004 23:32 schreef Xebrozius het volgende:
Het was geen onzin, het was sarcasme.
Tevens heb ik echt zuurstof atomen vernietigd en een pissebed overreden...
Waarom is dat leed minder dan het overlijden van een kat?
Het is maar net waar je meer gehecht aan bent.
Linkje, graag.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:32 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Het was geen onzin, het was sarcasme.
Tevens heb ik echt zuurstof atomen vernietigd en een pissebed overreden...
Waarom is dat leed minder dan het overlijden van een kat?
Het is maar net waar je meer gehecht aan bent.
Omdat er nog geen slotje op zit.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:31 schreef Xebrozius het volgende:
Kan iemand mij serieus uitleggen waarom dat katten topic nog wel open is?
Succesquote:Op woensdag 10 november 2004 23:35 schreef Xebrozius het volgende:
Dit riekt verdomme naar discriminatie, blijkbaar zijn sommige levens minder dan die van anderen...
Als ik nu een topic open over een brute hongerige neger, en jij sluit hem dan ga ik ook aangifte doen bij het MDI.
Whatever, maar ook in GC mag af en toe wel wat geklooi, onz zijn hoor.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:35 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo dom om dat verschil niet te zien of loop je weer eens alleen maar te kloten?
Ik denk dat laatste, want voor dat eerste schat ik je wel slimmer in.
Ik ben jou sig nu zoquote:Op woensdag 10 november 2004 23:36 schreef knowall het volgende:
[..]
Omdat er nog geen slotje op zit.
Logisch.
[afbeelding]
Dat is ook exact mijn bedoelingquote:Op woensdag 10 november 2004 23:38 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ben jou sig nu zo![]()
Lulquote:Op woensdag 10 november 2004 23:39 schreef knowall het volgende:
[..]
Dat is ook exact mijn bedoeling
[afbeelding]
Mijn zin mocht niet meerquote:Op woensdag 10 november 2004 23:40 schreef Snakey het volgende:
[..]
Lul![]()
Lekker belangrijkquote:Op woensdag 10 november 2004 23:42 schreef knowall het volgende:
[..]
Mijn zin mocht niet meer
Dus heb ik maar een duidelijke smiley gemaakt die weergeeft hoe ik over de vaste smileys van Tong80 en Furby denk
[afbeelding]
jottem wat een duidelijke smileyquote:Op woensdag 10 november 2004 23:42 schreef knowall het volgende:
[..]
Mijn zin mocht niet meer
Dus heb ik maar een duidelijke smiley gemaakt die weergeeft hoe ik over de vaste smileys van Tong80 en Furby denk
[afbeelding]
Ow dat is er ook wel Snakey. Er zijn zat topics met geklooi en onzin in GC.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:37 schreef Snakey het volgende:
Whatever, maar ook in GC mag af en toe wel wat geklooi, onz zijn hoor.
Doe normaal zeg! De gedachte alleen alquote:Op woensdag 10 november 2004 23:37 schreef Snakey het volgende:
Whatever, maar ook in GC mag af en toe wel wat geklooi, onz zijn hoor.
quote:GC is niet bedoeld voor humor. Slotje
Hou eens op met posts verwijderen? ajb?quote:Op woensdag 10 november 2004 23:46 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ow dat is er ook wel Snakey. Er zijn zat topics met geklooi en onzin in GC.
Kijk eens wat verder dan alleen naar de topics die ik op slot zet of topics waar ik in mod.
En mag ik jou en Knowall er ook aan herinneren dat dit geen slowchat topic?
Als jij wegblijft uit dit topic, of gewoon ontopic post. Dan blijf ik van die wisknop afquote:Op woensdag 10 november 2004 23:49 schreef Xebrozius het volgende:
Kan die kneus ook ff niet geilen op die delete knop?
Hey, vrijheid van meningsuiting!quote:Op woensdag 10 november 2004 23:50 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Als jij wegblijft uit dit topic, of gewoon ontopic post. Dan blijf ik van die wisknop af
Gebruik je verstand eens een keer Xebro.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:51 schreef Xebrozius het volgende:
Hey, vrijheid van meningsuiting!
quote:Op woensdag 10 november 2004 23:55 schreef calvobbes het volgende:
Je bent veel slimmer dan je je voordoet.
quote:Op woensdag 10 november 2004 23:55 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Je bent veel slimmer dan je je voordoet.
Sorry, klets me even bij? Welk topic?quote:Op vrijdag 12 november 2004 20:35 schreef paultjuhhh het volgende:
NOUJA WAAROM GOOI JE MN TOPIC OP SLOT
nouja alleen omdat er weer het woordje neger in voor komtquote:Op vrijdag 12 november 2004 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Ah juist, onsamenhangend geleuter over negers en turken die een huis gaan beroven en hoe stoer jij wel de politie gebeld hebt. Ik snap het.
O ja, hij blijft dicht
nah ok, hebt wel btje gelijk, maar ik zeg toch nix onaardigs over buitenlanders in mijn topicquote:Op vrijdag 12 november 2004 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Niet elk verhaal is even spannend Paultje
En het is niet persoonlijk hoor.... maar denk je dat een los verhaal over turken en negers en inbraken 300 posts gaat halen zonder dat het in een enorme baggerpartij ontaardt? Okee dan![]()
okquote:Op vrijdag 12 november 2004 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Paul, een beetje discussie is wel leuk in GC. Als je net het huis van de buren gered hebt van inbrekers is dat natuurlijk best spannend, zeker als je foto's hebt. Heb je foto's??Oh jammer. Maar het eeuwige gepolariseer over "daders met getinte huidskleur" ben ik een beetje zat, snap je? Jaaa dat snap je
Begrijp ikquote:Op vrijdag 12 november 2004 21:28 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ok![]()
( maar wou nog wel ff zeggen dat het me er niet omging dat ze getinte huidskleur hadden)
Mag ik dat ook?quote:Op vrijdag 12 november 2004 23:02 schreef TrenTs het volgende:
edit: Offtopic? Kinderachtig gescheld kun je ook mailen naar calvobbes [at] fok.nl
Kom op zeg, ik hak alleen in op een schrijffout.quote:Op vrijdag 12 november 2004 23:02 schreef Xebrozius het volgende:
edit: Niet doen.
Er staat geen schrijffout in die opmerking die jij quote, hooguit dat jij het verkeerd interpreteerd. Dus misschien moet jij eens minderen met cafeïne.quote:Op vrijdag 12 november 2004 23:17 schreef Xebrozius het volgende:
Kom op zeg, ik hak alleen in op een schrijffout.
quote:Op vrijdag 12 november 2004 23:21 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Er staat geen schrijffout in die opmerking die jij quote, hooguit dat jij het verkeerd interpreteerd. Dus misschien moet jij eens minderen met cafeïne.
H-a-k-e-nquote:Op vrijdag 12 november 2004 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Begrijp ikMaar goed, je weet zelf wel hoeveel lui juist daar op in gaan hakken
Jij leest het dus anders... Hakken is ook gewoon een Nederlands woord hoor. En dat word ook gebruikt om aan te duiden dat mensen ergens boven opspringen en herrie gaan schoppen bijv.quote:Op vrijdag 12 november 2004 23:26 schreef Xebrozius het volgende:
H-a-k-e-n :'(
Net als interpreteerd zeker?quote:Op vrijdag 12 november 2004 23:28 schreef calvobbes het volgende:
En dan nog, al zou het een spel of type fout zijn. Dan hoef je er niet zo op te reageren... Dat ook wel wat neutraler
Er was bijna niemand die in het topic poste, bijna niemand die het snapte en er waren in de tussentijd nog veel meer Theo topics gekomen. Dan gaat er af en toe eentje op slot om het overzicht enigzins te behouden.quote:Op woensdag 10 november 2004 18:27 schreef calvobbes het volgende:
Dit topic heeft zijn nut verloren, gezien de weinige reacties werkt het niet.
Laten we deze maar afzakken naar de kelders om niet te verdrinken in de Van Gogh en 'hoe nu verder' topics
calvobbes [at] fok.nl dus?quote:Op vrijdag 12 november 2004 23:02 schreef TrenTs het volgende:
edit: Offtopic? Kinderachtig gescheld kun je ook mailen naar calvobbes [at] fok.nl
Daar gaat het niet omquote:Op zaterdag 13 november 2004 12:52 schreef calvobbes het volgende:
het topic [Centraal Topic] Nederland Post-Theo: Problemen-Oplossingen zit al drie dagen op slot.
En nu zie je het pas?
Nouja.... De sluitpost leek me wel duidelijk:
Er was bijna niemand die in het topic poste, bijna niemand die het snapte en er waren in de tussentijd nog veel meer Theo topics gekomen. Dan gaat er af en toe eentje op slot om het overzicht enigzins te behouden.
ze krijgen er geld voorquote:Op zaterdag 13 november 2004 17:31 schreef gigabitch het volgende:
Ik hoop dat het hier de goede plek is, om waardering uit te spreken voor de moderators.
Ik neem aan dat het om een hobby gaat, en niet om een betaalde baan?
De gebeurtenissen sinds vorige week hebben toch voor een gigantische stroom aan posts gezorgd, zodat het best wel hectisch was, en op een gegeven ogenbik zelfs niet meer bij te houden!
Af en toe geprezen worden is dan toch wel leuk, lijkt me![]()
Je moet bij Yvonne zijn als je je tot mod wil inlikkenquote:Op zaterdag 13 november 2004 17:31 schreef gigabitch het volgende:
Ik hoop dat het hier de goede plek is, om waardering uit te spreken voor de moderators.
De gebeurtenissen sinds vorige week hebben toch voor een gigantische stroom aan posts gezorgd, zodat het best wel hectisch was, en op een gegeven ogenbik zelfs niet meer bij te houden!
hey gozer, mag je weer meedoen?quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:39 schreef knowall het volgende:
[..]
Je moet bij Yvonne zijn als je je tot mod wil inlikken
stiekem welquote:Op zaterdag 13 november 2004 17:40 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hey gozer, mag je weer meedoen?
Was geen GC topic, dat weet je zelf ook wel. Dus je traditionle mopperen is niet echt nodig lijkt me. Dit hoort in ONZ, maar we hebben er al een aantal lopen daar.quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:38 schreef knowall het volgende:
Ik kom weer even traditie-getrouw mopperen over een slotje
Vragen die je beter niet aan moslims kunt stellen
*moppermopper*
Kick het dan naar ONZquote:Op zaterdag 13 november 2004 17:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Was geen GC topic, dat weet je zelf ook wel. Dus je traditionle mopperen is niet echt nodig lijkt me. Dit hoort in ONZ, maar we hebben er al een aantal lopen daar.
welk deel van "we hebben er daar al een aantal lopen" was onduidelijk??quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:44 schreef knowall het volgende:
[..]
Kick het dan naar ONZ![]()
VOOR GEEN GOUD!!!!!!!!quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:39 schreef knowall het volgende:
[..]
Je moet bij Yvonne zijn als je je tot mod wil inlikken
Dit topic is 100% uniek!quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
welk deel van "we hebben er daar al een aantal lopen" was onduidelijk??
soms ben je echt een überirritant vasthoudertje. als je het erom doet ben je geslaagd.quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:50 schreef knowall het volgende:
[..]
Dit topic is 100% uniek!
Je herkent kunst niet!
Maar goed je bent mod, dus ik zal je je gebreken maar niet kwalijk nemen
[afbeelding]
Mod zijn is niet in materie uit te drukken, je doet het voor de erkenning en respect van de overige usersquote:Op zaterdag 13 november 2004 18:01 schreef gigabitch het volgende:
[..]
VOOR GEEN GOUD!!!!!!!!
Mag ik even zelf dingen opschrijven zoals ik ze bedoel? Dank je welquote:Op vrijdag 12 november 2004 23:26 schreef Xebrozius het volgende:
H-a-k-e-n
quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:31 schreef gigabitch het volgende:
Prima, maar ga dan niet achteraf lopen mekkeren dat je verkeerd begrepen wordt.quote:Op zaterdag 13 november 2004 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mag ik even zelf dingen opschrijven zoals ik ze bedoel? Dank je wel
Met jou kan je lachen Xebroquote:Op zaterdag 13 november 2004 20:39 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Prima, maar ga dan niet achteraf lopen mekkeren dat je verkeerd begrepen wordt.
Oh nee, je leest me op een enrom belerende toon de les.quote:Op zaterdag 13 november 2004 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met jou kan je lachen Xebro
Ik loop nergens te mekkeren dat ik verkeerd begrepen word![]()
Teken van onmacht.quote:Op zaterdag 13 november 2004 20:52 schreef JaWi het volgende:
Zwaai smiles zijn zo kinderachtig.
Ja. Ik kan niet ontkennen dat je gelijk hebt. Een zwaai smile kan 2 dingen betekenen. Een machteloos gebaar of een melding van aankomst of vertrek in een reeks. Allebei kut dus.quote:Op zaterdag 13 november 2004 20:53 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Teken van onmacht.
Calvobbes gaat zeuren bij Cynix om een ban.
Dr_Flash gaat een beetje dom lopen zwaaien.
Gewoon negeren.
Manneke toch. Ik zal het niet meer doen. Sorry voor je tere kinderzieltje.quote:Op zaterdag 13 november 2004 20:52 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Oh nee, je leest me op een enrom belerende toon de les.
Mijn kinderzieltje heeft er een teringhekel aan als mensen iets zeggen wat op meerdere manieren opgevat kan worden, en dan lopen te zeiken dat ze het niet zo bedoelden.quote:Op zaterdag 13 november 2004 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Manneke toch. Ik zal het niet meer doen. Sorry voor je tere kinderzieltje.
Ik schreef een eenduidig lapje tekst. Jij verdraait mijn woorden. Ik zeg daar wat van. Jij gaat lopen huilen als een kind en het is MIJN schuld?quote:Op zaterdag 13 november 2004 21:01 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Mijn kinderzieltje heeft er een teringhekel aan als mensen iets zeggen wat op meerdere manieren opgevat kan worden, en dan lopen te zeiken dat ze het niet zo bedoelden.
Schrijf dan een eenduidig lapje tekst of houdt gewoon je smoel.
God, het is weer duidelijk dat de crew je alweer flink heeft geindoctrineerd.quote:Op zaterdag 13 november 2004 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik schreef een eenduidig lapje tekst. Jij verdraait mijn woorden. Ik zeg daar wat van. Jij gaat lopen huilen als een kind en het is MIJN schuld?
quote:Op vrijdag 12 november 2004 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Begrijp ikMaar goed, je weet zelf wel hoeveel lui juist daar op in gaan hakken
quote:Op vrijdag 12 november 2004 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Begrijp ikMaar goed, je weet zelf wel hoeveel lui juist daar op in gaan haken
Je kan nog zo'n mooie post maken. Je kan al je hersencreativiteit uiten. Maar met een zwaaismile doe je alles teniet.quote:Op zaterdag 13 november 2004 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Oeh, je bent meer volwassen door het gesprek te beeindigen nadat je je als een achterlijke gedragen hebt.quote:Op zaterdag 13 november 2004 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Rel ze nog vanavond jongens
En enigzins serieuze discussie in een feedbacktopic van een forum waar je notabene zelf moderator van bent, kap je zo af? En dan nog die zwaaismile.quote:Op zaterdag 13 november 2004 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Rel ze nog vanavond jongens
Nee, een moederl;ijk adviesquote:Op maandag 15 november 2004 03:20 schreef zoalshetis het volgende:
weer een dreigement yvonne?
Huj er staat een typfout in je post!quote:Op maandag 15 november 2004 03:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, een moederl;ijk advies :')
Geef *hier* een logisch antwoord op de vraag waarom je... zie OPquote:Op maandag 15 november 2004 03:19 schreef yvonne het volgende:
Als jullie gewoon eens gingen slapen?
Is ook een optie
Jamaar, jamaar,quote:Op maandag 15 november 2004 03:21 schreef zoalshetis het volgende:
dan is het goed. slaap lekker moeder, wist je dat slaap bij vrouwen rimpelverlagend werkt?
Dat is voor de zwakkelingenquote:Op maandag 15 november 2004 03:19 schreef yvonne het volgende:
Als jullie gewoon eens gingen slapen?
Is ook een optie
Wat hij ^^^ zegtquote:Op dinsdag 16 november 2004 02:21 schreef bolivian het volgende:
Geachte knowall,
dat is wél bagger
Hoogachtend,
Bolivian.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |