Klinkt gevaarlijk!quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:03 schreef Pietverdriet het volgende:
Onzalige Bossen
Wilde Zwijnen, Teken, Eikels die aan iedere tweede boom hangen..quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Klinkt gevaarlijk!
In welke bossen kom je dan vaak?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 14:54 schreef STENTOR het volgende:
In deze tijd van het jaar zoek ik graag bossen op.
jammer genoeg nietquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:19 schreef STENTOR het volgende:
'Lupa_Solitaria', ' enlightenedwizza', 'citygirl' en 'Pietverdriet'. Hebben jullie ook foto's?
Verkocht! (enne hoezo onzalig?)quote:
Heet nu eenmaal zo. Was vroeger (lang lang geleden) een heel uitgestorven deel van de veluwe, waar het toch al niet bevolkt was.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 20:10 schreef Natalie het volgende:
[..]
Verkocht! (enne hoezo onzalig?)
Zucht....... ik begin te verlangen naar een lange rustige wandeling door het bos
Die bovenste foto is erg mooi. Verder ziet het er voor mij net iets te bewoond uit.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 20:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Foto's gemaakt in het Bos van Ypey:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zoals ik zei, het is meer een park. Maar er zijn ook gedeelten die echt bosachtig zijn, met een zandpaadje erdoor.
Er woont niemand hoor.quote:Op zondag 17 oktober 2004 15:20 schreef STENTOR het volgende:
[..]
Die bovenste foto is erg mooi. Verder ziet het er voor mij net iets te bewoond uit.
Ik vind dit soort insinuaties ongepast. Gelieve deze in het vervolg voor je te houden.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 18:20 schreef wadgem het volgende:
Ik maak me een beetje zorgen, STENTOR.
Eerst post je iets over hoe je iemand ongemerkt achtervolgt, dan vraag je hoe je de werking van luminol tegen kunt gaan, en dan vraag je naar een locatie waar uren achtereen niemand komt. Ik zou bijna aangifte doen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |