Groen Links Nijmegen vervalst pollquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 18:47 schreef Bluesdude het volgende:
-edit-
Nee.
Inderdaad, en ik hoop dat je dat soort zaken in het vervolg achterwege laat.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 20:03 schreef Bluesdude het volgende:
Ik noemde het woord kankerstraatje..daar viel je natuurlijk over
Prima gezegd....zeg dat ook tot 300 andere users dan..quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 20:11 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Inderdaad, en ik hoop dat je dat soort zaken in het vervolg achterwege laat.
Wat minder censuur zou de man sieren idd.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 21:06 schreef pberends het volgende:
tvpSidekick
Integendeel..meer censuur juist..quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 21:22 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Wat minder censuur zou de man sieren idd.
Niet alle BHFH-topics blijven open. Als hij echt onzin gaat spuien, dan komt er een slotje op. Maar meestal hebben zijn topics wel een goed discussieonderwerp ondanks zijn gechargeerde openingspost.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 21:30 schreef Julius_Vanderdecker het volgende:
Waarom moet Nederland moet een "uniform kleed" invoeren dicht (en dan met zo'n sluitpost) en mogen dozijnen gelijksoortige topics van BHFH open blijven?
Um, 1 april is nog een paar maanden weg, hoor. Try again, maar nu met de echte reden aub.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 21:49 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Niet alle BHFH-topics blijven open. Als hij echt onzin gaat spuien, dan komt er een slotje op. Maar meestal hebben zijn topics wel een goed discussieonderwerp ondanks zijn gechargeerde openingspost.
Topicreports zouden daarbij wel helpen.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 21:43 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Integendeel..meer censuur juist..
Maar dat is mijn kritiek op het hele fokbeleid, niet zozeer naar SK
Een groot democraat spreekt.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 21:43 schreef Bluesdude het volgende:
Integendeel..meer censuur juist..
Maar dat is mijn kritiek op het hele fokbeleid, niet zozeer naar SK
Een groot democraat kan best vinden dat een privaat internetforum meer censuur nodig heeft. Het is apart, goed, maar niet onmogelijk.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:56 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Een groot democraat spreekt.![]()
Het gaat m.i. alleen samen met een flinke dosis hypocrisie.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:59 schreef Monidique het volgende:
Een groot democraat kan best vinden dat een privaat internetforum meer censuur nodig heeft. Het is apart, goed, maar niet onmogelijk.
Jij bent overigens erg communistisch bezig wanneer je zegt dat de eigenaar van de site geen beperkingen mag opleggen, terwijl het toch echt zijn bezit is.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 00:03 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het gaat m.i. alleen samen met een flinke dosis hypocrisie.
Waar zeg ik dat dan?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 00:06 schreef Sidekick het volgende:
Jij bent overigens erg communistisch bezig wanneer je zegt dat de eigenaar van de site geen beperkingen mag opleggen, terwijl het toch echt zijn bezit is.
Meneer de grootse kapitalist.![]()
Jonge, jonge....quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:56 schreef PJORourke het volgende:
Een groot democraat spreekt.![]()
Heb je de mogelijkheid van een rechtse samenzwering op FOK! al overwogen?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 21:50 schreef Julius_Vanderdecker het volgende:
[..]
Um, 1 april is nog een paar maanden weg, hoor. Try again, maar nu met de echte reden aub.
Als ik echter erg rigoreus te werk ga op basis van eigen vooroordelen houdt ik slechts geheelonthouders in de tent en het is de vraag of de kroeg daarop kan blijven draaien.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 00:29 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Jonge, jonge....
Als ik een café run dan smijt ik er mensen uit die de sfeer verpesten.
Het is daarbij echter bijzonder handig een gedeelde definitie van het woord bagger opgesteld te krijgen zodat wetticisme en zelotisme niet de kans krijgen eenvoudige mensen tot outcasts te verklaren omdat deze niet binnen de eigen werkelijkheidsbeleving vallen.quote:Als ik verantwoordelijk bent voor een forum dan vind ik het onverantwoord om bagger toe te laten.
Is toch simpel ?
Het valt niet mee een voedingsbodem te reiken waarbij vrijheid van meningsuiting een groot goed is en afwijkende meningen gedeeld kunnen worden met als doel een bron van aanspreekbaarheid en kritische belichting te genereren. Het laveren tussen kritische verdraagzaamheid en idealistische utopiën blijft nu eenmaal een boeiende reis die behalve herkenning ook met regelmaat verwondering oproept.quote:Als ik een relachtig forum leid waar discriminatie en andere bagger binnensluipt met het smoesje van vrijheid van meningsuiting dan krijgen die zeikerds een permanente ban en als dat niet helpt dan gooi ik die site dicht.
Is toch simpel?
Iedere werkeloze zou voor de uitkering moeten werken.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 21:49 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Niet alle BHFH-topics blijven open. Als hij echt onzin gaat spuien, dan komt er een slotje op. Maar meestal hebben zijn topics wel een goed discussieonderwerp ondanks zijn gechargeerde openingspost.
Ik zie niet echt in hoe dat op dit van toepassing zou zijn. Ik zie het meer als iemand voortrekken om een bepaalde reden (die mij onbekend is..)quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 04:20 schreef sjun het volgende:
[..]
Heb je de mogelijkheid van een rechtse samenzwering op FOK! al overwogen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |