quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 12:30 schreef Sidekick het volgende:
Sticky it is.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 12:40 schreef pberends het volgende:
tvp
ehhh. Ohja.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:28 schreef NightH4wk het volgende:
[USA 2004] Presidential Debate 3: Bush vs Kerry!
Dit gaat al over het derde debat en niet waar Sizzler naar wijst.
Hij is links.quote:Op zondag 10 oktober 2004 16:45 schreef Kaalhei het volgende:
Wat is eik het bestaansrecht van: Ik ben links ? Ik zie niet in wat het in POL doet.
Discussie #zoveel over wat is links en rechts. Aangezien er al een tijdje niet zo'n topic is gespot, is een nieuw topic niet verkeerd.quote:Op zondag 10 oktober 2004 16:45 schreef Kaalhei het volgende:
Wat is eik het bestaansrecht van: Ik ben links ? Ik zie niet in wat het in POL doet.
Dank voor het melden, het topic is gesloten met een verwijzing naar het andere topic.quote:Op maandag 11 oktober 2004 14:48 schreef freako het volgende:
"Promptergate" - de geheimzinnige stem achter president Bush
kan prima in [US2004] Bobbel leidt tot speculatie over influisteren Bush.
Waarom? Ik antwoord toch echt vrij direct op al jullie vragen en opmerkingen. Dat jij een selectief beeld hebt van wat wel en wat niet mag, is jouw probleem.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 13:30 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik beken, ik heb Lemmeb uitgemaakt voor minkukel
Jeltje Bedankt!!!!!!!!
Maar misschien kan er iets aan de oorzaak worden gedaan?
Je speelt op de man, en beweert dingen over anderen (over mij o.a.) die gewoon onwaar zijn. Daarnaast vind ik het abnormaal om iemands uiterlijk te betrekken in een discussie over zijn/haar politieke kwaliteiten. Vooral als je haar 'big' noemt, of 'lelijk varken' of zegt dat ze een 'rotkop' heeft oid. Is het teveel gevraagd om je te onthouden van scheldpartijen?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 13:50 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Waarom? Ik antwoord toch echt vrij direct op al jullie vragen en opmerkingen. Dat jij een selectief beeld hebt van wat wel en wat niet mag, is jouw probleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |